ثبت نام و ارسال شماره حساب جهت دریافت یارانه نقدی( refahi.ir)

دیشب چه کسانی به سایت رفاهی مراجعه کردند؟

آخرین اخبار مربوط به یارانه ها و سایت رفاهی رو در اینجا مشاهده کنید:

سلام.امشب یه خبری اومد درباره سایت رفاهی و انصراف ها و عدم انصراف ها.

متن خبر این بود:
بنا به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، افرادی که قصد اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی را دارند، تنها تا ساعت ۲۴ امروز(پنجشنبه) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت refahi.ir وضعیت خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مهلت مراجعه به سایت refahi.ir تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه است. بر این اساس افردی که پیامک سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی از طریق مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یارانه ها را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به سایت رفاهی مراجعه کنند.

بر این اساس مردم ۱۴ ساعت فرصت دارند تا با مراجعه به این سایت، وضعیت خود را در مورد دریافت یا عدم دریافت یارانه مشخص کنند. بنا به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، این مهلت قابل تمدید مجدد نیست.

گفتنی است مابه‌التفاوت ۲۸ هزار تومانی یارانه فاز اول و فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها برای آن دست از افرادی که این پیامک را دریافت کرده‌اند، واریز نشده است. این در شرایطی است که هم اکنون این امکان وجود دارد تا افرادی که این پیامک را دریافت کرده‌اند، انصراف یا عدم انصراف خود را اعلام کنند.

حالا سوال من این هستش که چه کسانی دیشب مراجعه کردن و تونستن برن تو سایت رفاهی؟نظراتتون رو با من در میان بگذارید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها