تمامی فارغ التحصیلان پزشکی و پرستاری جذب کار می شوند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور فارغ التحصیلان پزشکی و پرستاری جذب کار می شوند و حتی در زمینه پرستاری کمبود جدی داریم و هرقدر پرستار تربیت تحویل جامعه دهیم، ظرفیت اشتغال برای آنها فراهم است.
به گزارش خبرنگار مهر دکتر حسینقلی شهریاری امروز جمعه دراولین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج ازکشور با اشاره به تصویب نقشه جامع علمی کشور درشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درچشم انداز ۱۴۰۴ قراراست جمهوری اسلامی درتمامی زمینه ها به مقام اول دست یابد.
وی افزود: درخیلی از بخشها به این مهم دست یافته ایم، ولی ممکن است با این روندی که حرکت می کنیم، به هدف بزرگی که مقام معظم رهبری آن را ترسیم نموده اند، نرسیم!
نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درتمام زمینه های بهداشت و درمان و تحصیلات عالیه وضعیت بسیار مطلوبی داریم؛ افزود: امروز فارغ التحصیلان پزشکی و پرستاری جذب کار می شوند و حتی در زمینه پرستاری کمبود جدی داریم و هرقدر پرستار تربیت و تحویل جامعه دهیم، ظرفیت اشتغال برای آنها فراهم است.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سپس با اشاره به واگذاری تصدی گری توسط دولت به مردم گفت: هدف این است که خیلی ازبخشها را تحویل مردم دهیم و بادادن تسهیلات مورد نیازمردم را به این سمت سوق دهیم. چون دولت تنها وظایف حاکمیتی را انجام می دهد.
شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرازو نشیبهای زیادی را طی سالهای اخیر درکشور شاهد بودیم؛ گفت: حماسه سیاسی و اقتصادی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بود، حماسه سیاسی آن در انتخابات اتفاق افتاد و منتظر تحقق حماسه اقتصادی درکشور هستیم.
وی همچنین بااشاره به آغاز به کارشرکتهای دانش بنیان درکشورتصریح کرد: با کمک تعدادی ازاندیشمندان کشور برخی کارهای کلیدی که درکشور انجام نمی شد، الان توسط شرکتهای دانش بنیان انجام می شود که امیدواریم روز به روز شاهد شکوفایی این نظام درتمام زمینه ها باشیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم گرفتارمشکلات معیشتی هستند؛ اظهارکرد: اگرما به فکرحل مشکلات معیشتی مردم نباشیم، معلوم نیست درانتخابات آتی مردم چه تصمیمی خواهند گرفت! از این رو باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم بود.
عملکرد دولت درمسیری حرکت کند که مورد رضایت مردم باشد
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه سخنان خود مشکلات فرهنگی را یکی از مشکلات اساسی و جدی کشور برشمرد وگفت: فضای فرهنگی کشور بخصوص کلانشهرها فضای بسیار بدی است.و امیدواریم عملکرد دولت درمسیری حرکت کند که مورد رضایت مردم باشد.
دکتر شهریاری درخاتمه تصریح کرد: درچند ماه اخیر وضعیت فرهنگی کشور درحالت نگران کننده ای است و انتظاری که ازمرکزکشور بعنوان شهری که درکشور اسلامی قراردارد، به مراتب بالاتراز این است و جا دارد مسئولین امر تمهیدات لازم را بیندیشند!
گفتنی است اولین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج از کشور با هدف شناسایی، بستر سازی و استفاده از ظرفیتهای علمی و فرهنگی تحصیل کردگان و نخبگان شهرستان از سوی دانشگاه بناب، پیام نور بناب، دانشگاه آزاداسلامی واحد بناب و با همکاری دفتر نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی به مدت یکروز در شهرستان بناب برگزارشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها