برای نخستین بار، دریافت سهیمه گزینش و استخدام نیروی انتظامی در کیش

برای نخستین بار، دریافت سهیمه گزینش و استخدام نیروی انتظامی در کیش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از کیش پرس، سرهنگ بهمن ساکنی رئیس بازرسی و مسئول نیروی انسانی نیروی انتظامی ویژه کیش  در حاشیه نشست هفتگی ۱۹۷ پلیس در محل ساختمان معاونت اجتماعی از دریافت سهمیه جذب و استخدام نیروی انتظامی در کیش برای نخستین بار خبرداد.

وی با بیان اینکه پیش از این داوطلبان جهت خدمت در نیروی انتظامی باید به مراکز استانی مراجعه کرده و مراحل اداری را از طریق استان طی می کردند و تعیین محل خدمت توسط استان صورت می گرفت. افزود: با دریافت این سهمیه نیروی انتظامی ویژه کیش می تواند نیروی درجه دار و افسرمورد نیاز خود را بر حسب سهمیه اعلام شده از میان کیشوندان و بومیان جهت خدمت در جزیره کیش انتخاب کند.

سرهنگ بهمنی با بیان اینکه این سهمیه مختص کیش است افزود: جوانان علاقمند در صورت تمایل به خدمت در حو زه های مختلف نیروی انتظامی و دریابانی در دو بخش افسری و درجه داری با توجه به مدارک تحصیلی به دفتر گزینش و استخدام نیروی انتظامی ویژه کیش واقع در کلانتری درخت سبز مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۲۱۸۵۶۳۸ تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: در مقطع درجه داری علاقمندان باید حداقل دارای مدرک دیپلم و درمقطع افسری دارای مدرک فوق دیپلم به بالا باشند.

مسئول نیروی انسانی انتظامی ویژه همچنین شرط سنی برای داوطلبان را حداقل ۱۸ سال و حداکثر۲۴ سال برای مقطع تحصیلی دیپلم اعلام کرد و افزود: میزان تحصیلات و خدمت سربازی همچنین حضور فعال در بسیج از شرایطی است که در افزایش حداکثر سن تاثیر گذار خواهد بود و علاقمندان برای دریافت اطلاعات کامل از شرایط عمومی و اختصاصی می توانند با حضور در دفتر گزینش و استخدام در کلانتری درخت سبز روبروی مصلی حضور یافته و از شرایط آگاه شوند.

وی تاکید کرد: داوطلبان پس از طی مراحل ابتدایی و شرکت درآزمون های اعلام شده در صورت قبولی جهت گذراندن دوره های آموزشی اعزام و سپس در جزیره مرجانی کیش مشغول خدمت خواهند شد.

سرهنگ بهمنی در خصوص سهمیه جذب بانوان نیز با اشاره به اینکه سهمیه جذب محدودی در مقطع درجه داری تعیین شده است افزود: بانوان علاقمند به خدمت در نیروی انتظامی ویژه کیش نیز با داشتن شرایط عمومی و اختصاصی لازم به تعداد محدود پذیرفته خواهند شد.

وی با دعوت از جوانان جزیره کیش جهت خدمت در نیروی انتظامی ویژه کیش در مقاطع درجه داری و افسری خاطر نشان کرد: شرایط عمومی برای بانوان همانند شرایط آقایان می باشد.

اختصاص سهمیه گزینش و جذب نیروی انتظامی در جزیره کیش به طور خاص از میان جوانان علاقمند به خدمت در نیروی انتظامی ویژه کیش برای نخستین بار با تلاش های فرماندهی و مسئولان انتظامی ویژه کیش با هدف به کار گیری جوانان بومی و کیشوند جزیره کیش صورت گرفته است که قابل تقدیر است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها