ایران خودرو دهه شصتی ها را استخدام می کند

مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: از متولدین ابتدای ۶۷ تا اواخر سال ۷۱ بزودی جهت همکاری و اشتغال در ایران خودرو دعوت به عمل می آید که در کنار ایران خودرو باشند چون اعتقاد داریم جوانان می توانند تحول ایجاد کنند.

به گزارش صدای ایران هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو در آیین رونمایی کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو گفت: بر اساس فصل ۱۵ برنامه ششم توسعه بر مسولیت اجتماعی توجه ویژه ای شده است که ما در ایران خودرو با ۳ گروه ذی نفع روبرو هستیم.

او افزود: اولین ذی نفع، پرسنل ایران خودرو هستند که ما به عنوان متولی مسولیت داریم که بهترین اتفاقات را برای این افراد رقم بزنیم و جا دارد همینجا از پرسنل ایران خودرو قدردانی کنم.

یکه زارع ادامه داد: ذی نفع بعدی سهامداران ما هستند که باز هم وظیفه داریم حافظ سهام و دارایی آن ها باشیم چرا که آن ها به ما اعتماد کرده اند.

او خاطر نشان کرد: اما مهمترین ذی نفعان ما مشتری های ما هستند که باید مورد توجه خاصی قرار گیرند و ما وظیفه داریم که آن ها نیز جزو خانواده ی ما قرار بگیرند و جزو وفادارترین ذی نفعان ما نسبت به ایران خودرو باشند.

یکه زارع افزود: از لحاظ کیفیت توانستیم رضایت مشتریان را بدست آوریم که کیفیت هرگز پایانی ندارد هم چنین سال آینده دومین میوه ی پسابرجام خودرویی را وارد بازار می کنیم که در این راه تولید آزمایشی ۳۰۱ را شروع کرده ایم و ۹۵ درصد بدنه ی این خودرو ساخت داخل است و در سال ۹۷ به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: در ایران خودرو باشگاه پیکان را داریم که فی نفسه زیان‌ده است اما اینکه همواره در والیبال برترین باشیم و جوانان کشور را به استادیوم دعوت کنیم جزو مسئولیت های اجتماعی ما است.

یکه زارع گفت: در واقعه ی زلزله، ایران خودرو سریعا وارد عمل شد همچنین برای ساخت مدرسه یک تیم ۱۵ نفره را به سیستان فرستادیم.

او با بیان اینکه ایران خودرو آمادگی ارائه محصولات با موتور یورو ۵ را دارد خاطرنشان کرد: اگر سوخت این خودروها به صورت سراسری عرضه شود ایران خودرو این تعهد را دارد که خودروی یورو ۵ خود را وارد بازار کند با وجود اینکه دو سال دیگر فرصت داریم که این کار را انجام دهیم.

مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد: توجه به جوانان در ایران خودرو برای ما بسیار مهم است که چندین سال در حوزه آموزش و پرورش جوانان کوتاهی کردیم هم چنین خبر خوشی را دارم که از متولدین ابتدای ۶۷ تا اواخر سال ۷۱ بزودی جهت همکاری و اشتغال در ایران خودرو دعوت به عمل می آید که در کنار ایران خودرو باشند چون اعتقاد داریم جوانان می توانند تحول ایجاد کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها