استخدام ۵۰۰ قاضی جدید در آذربایجان غربی

رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: ۵۰۰ قاضی جدید در محاکم قضایی استان استخدام می‌شوند که با استخدام این قضات رسیدگی به پرونده‌های قضایی سرعت بیشتری می‌گیرد.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد چارت اداری و ۴۰ درصد چارت قضایی دادگستری در سطح استان آذربایجان‌ غربی بلاتصدی است.
وی با اشاره به اقدامات دادگستری برای مقابله با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: در سال گذشته یک هزار و ۷۷ هکتار زمین از سودجویان پس گرفته شده است که ارزش تقریبی آن بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال است.
رئیس دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: قضاوت از مهم‌ترین مسائل کشور است و جامعه‌ای رنگ سعادت را می‌بیند که قوه قضائیه عادل، مقتدر و توانمند داشته باشد…..

موسوی با تاکید بر اینکه قضات باید بر اساس قرآن و احکام اسلام قضاوت کنند، افزود: قوه قضائیه برای موفقیت بیشتر باید دقت و سرعت را در امور محوله خود مورد توجه قرار داده و برخورد کریمانه با مردم وفادار و برخورد قهریه با متخلفان را سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمنان جهان اسلام همیشه از تفرقه میان مسلمانان سود می‌برند، مسلمانان باید بیش از هر زمانی به ریسمان وحدت چنگ بزنند و حمایت از آرمان‌های امام راحل(ره) در تحکیم وحدت را وظیفه انقلابی خود قلمداد کنند.
این مقام مسئول گفت: در حال حاضر ۲۹ ‌هزار و ۵۱۸ پرونده در محاکم قضایی استان در حال بررسی است.
وی تصریح کرد: سه سال گذشته تعداد پرونده‌های موجود در محاکم قضایی ۲۹ هزار و ۵۱۸ فقره پرونده بود که با توجه به اقدامات انجام گرفته استان آذربایجان‌ غربی در سال ۸۸ رتبه نخست مختومه کردن پرونده‌ها را به خود اختصاص داد.
موسوی اضافه کرد: تعداد پرونده‌های اجرای احکام در سطح استان ۶۷ ‌هزار و ۳۸۸ فقره است.
رئیس دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: در سه سال گذشته تعداد پرونده‌های اجرای احکام در مرکز استان به ۲۴ هزار پرونده می‌رسید که با مختومه کردن پرونده‌ها در حال حاضر تعداد پرونده‌های اجرای احکام در ارومیه ۱۹ هزار فقره پرونده است.

منبع: بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها