استخدام ۱۰ هزار کارشناس کشاورزی در کشور ۹۲ + پیگیر اجرای طرح استخدام ناظران کشاورزی هستیم

خبر ۱۵ تیر ۹۳ – پیگیر اجرای طرح استخدام ناظران کشاورزی هستیم

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر در استان گلستان ۶۲ شرکت خدمات فنی و مهندسی فعالیت می کنند، گفت: پیگیری اجرای طرح استخدام ناظر کشاورزی از جمله برنامه های ما در حوزه اشتغال است.
به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی سلیمانی عصر پنجشنبه در انتخابات اعضای جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با بیان اینکه  تعداد تعداد شرکت های فنی و مهندسی در استان تا پایان سال ۱۳۹۰ حدود ۳۶ شرکت بوده، گفت: تا پایان سال ۱۳۹۰  در استان تعداد ۸۳۸ پروانه اشتغال صادر شده، از سال ۱۳۹۱ تاکنون نیز در استان ۲۷۲  دیگر صادر شده و همچنین۱۰۳ مورد صدور پروانه موافقت اصولی، تاسیس و بهره‎برداری از دیگر کارهای ما بوده است.
وی افزود: در استان ۴۱ مورد تمدید پروانه و همچنین  یک‎هزار و ۶ مورد موافقت اصولی در زمینه دامپروری و ۶۳۰ مورد تمدید آن  در استان صورت گرفته است.
سلیمانی در ارتباط با صدور گواهی صلاحیت و رتبه‎بندی اعضای حقیقی و حقوقی سازمان اظهار داشت: تا پایان سال ۱۳۹۰ حدود یک‎هزار و ۱۰۲ فقره صدور گواهی صلاحیت و رتبه‎بندی اعضای حقیقی و حقوقی سازمان صورت گرفته  که این تعداد از سال ۱۳۹۱ تاکنون ۳۵۱ مورد بوده است.
وی ادامه داد: در فعالیت‎های کوچک روستایی در بخش دام و طیور یک‎هزار و ۷۰۸ تمدید پروانه انجام شده و همچنین  ۴ هزار و ۹۲۵ مورد از موافقت اصولی و بهره‎برداران نیز انجام شده است.
سلیمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان  ۱۲ ناظر تولید در کارخانجات دام و طیور فعالیت می‎کنند، بیان کرد: در استان توسط ناظران  ۳۱۷ هزار و ۲۶۳ تن تولید زیرنظر کارشناسان انجام شده تا به دست مصرف‎کنندگان رسیده است.
وی در خصوص  صدور مجوز آبزی‎پروری اذعان داشت:  ۱۰۴ مورد مجوز آبزی‎پروری و۳۸ مورد تمدید صورت گرفته و  ۱۷۳ مجوز صنایع نیز در استان  مورد موافقت اصولی، تاسیس و بهره‌برداری و ۲۶ مورد تمدید صورت گرفته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان در ارتباط با ایجاد فرصت های اشتغال در این حوزه تصریح داشت: پیگیری اجرای طرح استخدام ناظر کشاورزی، اجرای طرح راستی‎آزمایی شناسنامه بهره‎برداران و اجرای واگذاری صدور گواهی مستثنیات از جمله برنامه های ما در حوزه اشتغال است.
در انتها انتخابات  چهارمین دوره شورای نظام مهندسی  کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام شد که در این انتخابات علی اکبر اسفندیاری به عنوان رئیس شورای سازمان ، نعمت الله کفشگیری به عنوان نائب رئیس، عبدالغفار تخله به عنوان دبیر شورا، عباسعلی سلیمانی به عنوان خزانه دار شورا،  و هامان هاشمی و عبدالحکیم تقدری به عنوان دو نماینده شورا در مجلس نمایندگان شوراهای استان ها انتخاب شدند.
خبر ۱۱ اسفند ۹۲ -هزار مهندس ناظر کشاورزی تا ۲ ماه آینده استخدام می‌شوندمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا دو ماه آینده با تأیید مجلس و ابلاغ دولت ۷ هزار نفر از مهندسان ناظر جهاد کشاورزی در کشور استخدام می‌شوند.محمدعلی جوادی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: براساس قانون مصوب مجلس و ابلاغ به دولت، استخدام این تعداد مهندس ناظر به انجام می‌رسد که مراحل کاری و تمهیدات لازم برای استخدام مرحله اول این مهندسان در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.
وی تصریح کرد: تا ماه آینده ۷ هزار نفر از مهندسان ناظر سراسر کشور موفق به استخدام در جهاد کشاورزی شده و در بخش‌های مختلف از توانمندی آنها استفاده می‌شود.
جوادی خاطرنشان کرد: معاونت توسعه و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری نیز با هدف تسهیل در استخدام این مهندسان و در راستای تأمین اعتبار لازم تلاش جدی و کوشش همه‌جانبه‌ای را انجام داده تا با تأمین اعتبار مورد نیاز این امر به سرعت اتفاق بیفتد و مهندسان ناظر به تدریج در حوزه‌های مختلف به کارگیری شوند.
خبر ۱۶ آبان ۹۲ – استخدام ۱۰ هزار کارشناس کشاورزی در کشور ۹۲
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از استخدام ۱۰ هزار فارغ التحصیل کارشناس و ناظر فنی کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
محسن موحدیان عطار در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به این که ۱۰ هزار ناظر فنی کشاورزی
بر روشهای تولید در مزارع نظارت داشتند ، گفت: براساس تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با وزارت جهاد کشاورزی قرار بود این نیروها پس از آموزش و کار در مزارع کشاورزی به استخدام وزارتخانه درآیند.
وی افزود: استخدام این افراد براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، تکلیف قانونی است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد: روش استخدام این گروه از فارغ التحصیلان ناظر با استخدام در حوزه های دولتی متفاوت است و ممنوعیت قانونی ندارد.
موحدیان عطار گفت: فهرست اسامی ۱۰ هزار فارغ التحصیل دارای شرایط و آیین نامه های استخدام آنان تهیه شده است.
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی پس از تعیین محل خدمت این ۱۰ هزار نفر عملیات نهایی استخدام را انجام خواهد داد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: ۱۰ هزار فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی به عنوان ناظران فنی مزارع به صورت حق الزحمه ای با وزارت جهاد کشاورزی کار می کردند.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها