استخدام سازمان نهاد کتابخانه ها ۹۷ (دعوت به همکاری)

 نتایج آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها اعلام شد

سوالات استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۲۷ فروردین ۹۷ – دعوت به همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی 

اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی دعوت به همکاری می نماید اداره کل کتابخانه های خراسان شمالی برای تکمیل نیروی انسانی (شش نفر) در رشته شغلی کتابدار برای کتابخانه های عمومی شهر بجنورد از طریق گزینش و مصاحبه ، از بین افراد واجد شرایط ذیل، در چارچوب قرارداد ساعتی(موقت) دعوت به همکاری می نماید

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، کتابخانه های عمومی استان برای تکمیل نیروی انسانی (شش نفر) در رشته شغلی کتابدار برای کتابخانه های عمومی شهر بجنورد از طریق گزینش و مصاحبه ، از بین افراد واجد شرایط ذیل، در چارچوب قرارداد ساعتی(موقت) دعوت به همکاری می نماید.

الف)شرایط اختصاصی:

۱.داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های تحصیلی کتابداری

۲.دارا بودن حداکثر سن ۳۰ سال تمام تا تاریخ ۳۱/۰۱/۱۳۹۷

تبصره ۱: دارندگان مدارک بالاتر از کارشناسی ،به ازای هر مقطع ۲ سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود.

تبصره ۲:در خصوص برادران،مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به حداکثر سن اضافه می شود.

۳.سکونت در شهر بجنورد برای داوطلبان الزامی است.

۴.کسب موفقیت در مصاحبه تخصصی.

ب) شرایط عمومی:

۱.تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.

۲.تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۳. اعتقاد قلبی و التزمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه

۴.دارا بودن حس شهرت اخلاقی و اجتماعی.

۵. برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل.

۶. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت برای آقایان

تبصره:کارت پایان خدمت باید حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۱/۱۳۹۷ صادر شده باشد.

۷. نداشتن رابطه استخدامی با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در زمان موافقت با همکاری.

تبصره اولویت جذب با متاهلین می باشد.

ج) رشته های شغلی مورد پذیرش

* رشته شغلی کتابدار: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری، علوم کتابداری و اطلاع رسانی و علم اطلاعات و دانش شناسی.

– پذیرفته شدگان پس از طی گزینش ، به همکاری دعوت خواهند شد.

تذکر: همکاری متقاضیان به صورت موقت و تا برگزاری آزمون بکارگیری نیروی انسانی می باشد و در صورت عدم قبولی در آزمون ، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نمی شود.

د) سایر شرایط:

داوطلبین واجد شرایط می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۵/۲/۱۳۹۷ مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به آدرس: بجنورد، خیابان فردوسی، کوچه ابوذر- پلاک ۷۰« اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی» تحویل نمایند.

۱-کپی تمامی صفحات شناسنامه در صورت متأهل بودن کپی شناسنامه همسر و فرزندان

۲-کپی کارت ملی

۳-کپی اخرین مدرک تحصیلی

۴- کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم( برای آقایان)

۵-۶ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ


خبر ۲۷ مرداد ۹۵ – اعلام زمان آغاز به کار قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی۹۴

روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور: زمان آغاز به کار قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۱۳۹۴ از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، براساس اقدامات معاونت اداری و مالی نهاد، پس از پایان اعلام اسامی قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۱۳۹۴ نهاد و انجام مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلامات مربوطه، اخذ تأییدیه تحصیلی  و… طبق ضوابط و مقررات مربوطه) آغاز به کار این گروه از همکاران جدید روز یکم شهریور سالجاری خواهد بود.
پیش از این اسامی ۳۴۷ نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۹۴ نهاد، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شده است.
گفتنی است استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور در روز جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴صورت پذیرفت.


خبر ۱۷ مرداد ۹۵ – اسامی بخش پایانی پذیرفته‌‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه ها

اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد ضمن اعلام اتمام روند بخش سوم و پایانی از مراحل گزینشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۳۹۴ این نهاد، نکاتی را در این خصوص یادآور شده است.
اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اعلام اسامی بخش‌های اول و دوم پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۳۹۴ نهاد، در روزهای چهارم خرداد و پنجم تیر سالجاری، از پذیرفته شدن ۱۰۴ نفر به عنوان آخرین سری از شرکت‌کنندگان این آزمون در مرحله پایانی بررسی مراحل گزینشی خبر داد و نکاتی به شرح ذیل را در این خصوص یادآور شد:
۱) از مجموع ۵۴۲ نفر پذیرفته‌شدگان مرحله علمی، تعداد ۳۵۱ نفر به عنوان نفرات اصلی به هسته گزینش معرفی شدند.
۲) در مرحله اول اسامی ۱۰۹ نفر و در اطلاعیه دوم اسامی ۱۳۴ نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شد.
۳) در مجموع در سه مرحله رسیدگی به پرونده‌های مربوطه توسط هسته گزینش، با به‌کارگیری ۳۴۶ نفر به صورت پیمانی و یک نفر به صورت قراردادی موافقت به عمل آمد.
۴) دو نفر از پذیرفته‌شدگانِ استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به علت عدم مراجعه جهت امور گزینش، انصرافی منظور می‌شو‌د.
۵) در خصوص یک نفر از استان خراسان‌رضوی و همچنین یک نفر از استان مرکزی متعاقباً اعلام نظر می‌شو‌د.
۶) اسامی پذیرفته‌شدگان فوق به همراه دعوت‌نامه‌های مربوط به حضور در ستاد نهاد استان و انجام مراحل اداری استخدام، از سوی معاونت اداری و مالی ارسال خواهد شد.
۷) شروع به کار افراد پذیرفته‌شده، پس از طی مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلام لازم، اخذ تائیدیه تحصیلی و گذراندن دوره کارآموزی و آموزش توجیهی بدو استخدام بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه) طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت اداری و مالی ابلاغ خواهد شد.

برای مشاهده لیست اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


 

خبر ۵ تیر ۹۵ – اعلام اسامی ۱۳۴ نفر دیگر از قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه ها

روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اسامی ۱۳۴ نفر از دیگر پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۳۹۴ (سری دوم) این نهاد را اعلام و نکاتی را در این باره یادآور شد.
به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این اطلاعیه ضمن اشاره به اعلام سری اول اسامی قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۹۴ نهاد در چهارم خردادماه گذشته، با انتشار اسامی جمعی دیگر از پذیرفته‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۱۳۹۴، نکاتی را در خصوصِ شروع به کار و سایر مراحل پیش‌رو عنوان کرده است که به شرح زیر است:
۱- از مجموع ۵۴۲ نفر پذیرفته‌شدگان مرحله علمی، تعداد ۱۰۹ نفر قبلاً مراحل گزینش خود را طی نموده و در حال حاضر پرونده‌های آنان جهت طی مراحل اداری در اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی در حال بررسی و اقدام می‌باشد.
۲- رسیدگی به پرونده ۱۳۴ نفر  (سری دوم) نیز توسط هسته گزینش پایان یافت و با اشتغال این افراد به صورت استخدام پیمانی موافقت به عمل آمد.
۳-  فهرست پذیرفته‌شدگان اعلامی (۱۳۴ نفر) از ۲۲ استان (خوزستان، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، کرمان، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، قزوین، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان‌شمالی، سمنان، قم، زنجان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، خراسان‌جنوبی، گیلان و مازندران) است.
۴-  فهرست اعلام اسامی پذیرفته شدگان این استان‌ها به معنای اتمام اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان در آن استان‌ها نیست و بقیه افراد پذیرفته شده در این ۲۲ استان و بقیه استان‌ها متعاقباً اعلام می‌شوند.
۵- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به همراه دعوت‌نامه‌های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام از سوی معاونت اداری و مالی جهت ادارت کل استانی ارسال خواهد شد.
۶- شروع به کار افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلامات مربوطه، اخذ تأییدیه تحصیلی، طی دوره کارآموزی و آموزش توجیهی بدو استخدام بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه) طی بخشنامه و مکاتبات مربوطه از سوی معاونت اداری و مالی ابلاغ خواهد شد.
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان همچنین ضمن تبریک، برای کلیه پذیرفته‌شدگان در پیمودن مسیر دشوار خدمت‌رسانی در کتابخانه‌های عمومی کشور آرزوی موفقیت می‌کند.
اسامی پذیرفته‌شدگان را اینجـــا ببینید.

 

لیست اسامی


 

خبر ۴ خرداد ۹۵ – اعلام اسامی بخشی از قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد کتابخانه های عمومی

روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از اتمام روند مراحل گزینشی بخشی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۳۹۴ این نهاد خبر داد و نکاتی را در این خصوص یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این اطلاعیه با اشاره به تلاش و همکاری واحدها و کارکنان نهاد (همچون: معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، معاونت اداری و مالی، هسته گزینش، و دیگر نهادها و دستگاه‌های مسئول) ضمن انتشار اسامی جمعی از پذیرفته‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی ۱۳۹۴، نکاتی را در خصوصِ شروع به کار و سایر مراحل پیش‌رو عنوان کرده است که به شرح زیر است:

۱- از مجموع ۵۴۲ نفر پذیرفته‌شدگان مرحله علمی که توسط معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات به معاونت اداری و مالی اعلام کرده است که تعداد ۳۵۱ نفر به عنوان نفرات اصلی و ۱۹۱ نفر به عنوان نفرات ذخیره جهت طی مراحل گزینشی به هسته گزینش معرفی شده‌اند.
۲- از مجموع ۳۵۱ نفر پذیرفته شده اصلی، رسیدگی به پرونده ۱۰۹ نفر و طی مراحل گزینشی صورت پذیرفت و با اشتغال این افراد به صورت پیمانی موافقت به عمل آمد.
۳- رسیدگی به پرونده ۲۴۲ نفر پذیرفته شده اصلی دیگر تحت بررسی و سیر مراحل گزینش می‌باشد که پس از اعلام هسته گزینش به اطلاع خواهد رسید.
۴- یادآور می‌شود پذیرفته شدگان نهایی مربوط به ۲۲ استان (اردبیل، ایلام، آذربایجان‌غربی، بوشهر، خراسان‌جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان، البرز، کرمانشاه، فارس،کردستان و یزد) است و اسامی پذیرفته‌شدگان دیگر استان‌ها نیز متعاقباً اعلام می‌شوند.
۵- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به همراه دعوت‌نامه‌های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام جهت ادارات کل استانی ارسال خواهد شد.
۶- شروع به کار افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلامات مربوطه، اخذ تاییدیه تحصیلی، طی دوره کارآموزی و آموزش توجیهی بدو استخدام بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه) طی بخشنامه و مکاتبات مربوطه از سوی معاونت اداری و مالی ابلاغ خواهد شد.
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان همچنین ضمن تبریک، برای کلیه پذیرفته‌شدگان در پیمودن مسیر دشوار خدمت‌رسانی در کتابخانه‌های عمومی کشور آروزی موفقیت می‌کند.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید



 

خبر ۲ اسفند ۹۴ :‌نتایج بررسی مدارک داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (منبع :‌www.iranpl.ir)

معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای از اعلام نتایج مرحله بررسی و راستی‌آزمایی مدارک داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای با اشاره به اعلام نتایج بررسی مدارک داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آورده است: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد کتابخانه‌ها که مدارک خود را جهت بررسی به مسئولین حراست در ادارات کل استانی تحویل داده‌اند، می‌رساند، برای مشاهده نتیجه مرحله بررسی و راستی‌آزمایی مدارک، به نشانی http://azmoon94.iranpl.ir مراجعه کرده و نتیجه بررسی مدارک خود را در صفحه شخصی مشاهده کنند.»

این معاونت در بخش دیگری از این اطلاعیه، خاطرنشان کرده است: «مدارک داوطلبانی که در کمیته بررسی مدارک آزمون تایید شده است به واحد گزینش نهاد ارسال شده است.»

پیش از این، با پیگیری‌های به عمل آمده از سازمان سنجش و بررسی مجدد پاسخنامه‌های داوطلبان معترض توسط سازمان مذکور، هیچ اعتراضی در رابطه با نمره علمی آزمون وارد و قابل قبول تشخیص داده نشده بود اما سایر اعتراضات (مانند شرایط بومی بودن، شرط سنی و…) در کمیته‌ای که به دستور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای راستی‌آزمایی و بررسی مدارک تشکیل شد، بررسی شد.

جهت مشاهده وضعیت خود اینجا کلیک کنید


 

پاسخ به ابهامات پذیرفته شدگان آزمون ۹۴ نهاد کتابخانه‌ها

به گزارش لیزنا، پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی ۹۴، این نهاد با سؤالاتی از سوی شرکت کنندگان آزمون در قالب تماس‌های تلفنی و ایمیل مواجه بوده است. روابط عمومی نهاد کتابخانه‌ها به منظور شفاف سازی بخشی از ابهامات و پاسخگویی به سؤالات پذیرفته شدگان، گفتگویی مفصلی با امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه ها، انجام داده است که در ادامه آمده است:

 چراکه امسال خلاف سال‌های گذشته تنها فارغ التحصیلان رشته کتابداری مجوز شرکت در آزمون را داشتند؟

امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور: بر اساس نقشه نیازی که در مقیاس شهرستان ـ کتابخانه داشتیم، مقرر شد این نیاز به صورت قانونی با برگزاری آزمون رفع شود؛ لذا طبق پیشنهاد نهاد و مصوبه هیأت امنا، رفع نیاز پست کتابدار در اولویت قرار گرفت. از آنجاییکه نهاد کتابخانه‌ها یکی از مراکز اصلی جذب فارغ التحصیلان رشته کتابداری است و از برگزاری آخرین آزمون استخدامی آن نیز چند سالی می‌گذرد، بنا شد تمامی ظرفیت به فارغ التحصیلان رشته کتابداری، در مقاطع مختلف اختصاص داده شود.

آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه‌ها، ۳۰۱۳ شرکت کننده داشت که تنها ۳۶۸ نفر از آنان جذب بازار کار خواهند شد، در مرحله اولیه این آزمون چند نفر پذیرفته شدند؟

بله، آزمون ۳۰۱۳ شرکت کننده داشت و قرار بود ۳۶۸ نفر جذب داشته باشیم؛ اما در بعضی از شهرستان‌ها داوطلب نداشتیم؛ برای همین ظرفیت آن شهرستان خالی مانده است؛ در بعضی شهرستان‌ها نیز کمتر از ظرفیت داوطلب داشتیم. مجموعاً در حال حاضر، یک و نیم برابر ظرفیت، یعنی ۵۷۷ نفر را در سه نوع سهمیه دعوت به گزینش کرده‌ایم. طبق مفاد قانونی که در اطلاعیه آزمون درج شده بود، این تعداد شامل سهمیه آزاد، سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران، سهمیه فرزندان جانبازان و رزمندگان داوطلب حاضر در زمان دفاع مقدس می‌شود. پس از پایان مهلت اعتراض و بررسی آنها، که توسط سازمان سنجش انجام می‌شود، فهرست پذیرفته شدگان آزمون، نهایی شده و این فهرست به همراه اطلاعات داوطلبان پس از تجمیع، دریافت و بررسی صحت مدارک ارسال شده، به هسته گزینش ارسال می‌شود.

راهیابی یک و نیم برابر ظرفیت مورد نیاز به مرحله گزینش بر چه اساسی صورت گرفت؟

بر اساس ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۱۰ دستورالعمل اجرائی شماره ۸۴۵۹۷/۲۰۰ مورخ ۸/۹/۱۳۸۸، درباره نحوه برگزاری آزمون‌های عمومی و تخصصی دستگاه‌های اجرائی، یک و نیم برابر ظرفیت مقرر شده در آزمون، برای انجام مراحل گزینش دعوت می‌شوند.

خلاف سال‌های گذشته که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به مصاحبه دعوت می‌شدند، امسال از واژه “گزینش” استفاده شده است. آیا تفاوت فقط در استفاده از واژه هاست، یا اینکه مرحله دوم آزمون تفاوت معناداری با سال‌های گذشته دارد؟

بله، در این آزمون مصاحبه کاملا حذف شده‌است؛ اما گزینش تعریف مشخصی در کشور دارد که طی آن اعتبار علمی افراد سنجیده نمی‌شود؛ گزینش به معنی بررسی صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اداری افراد است که مکانیزم مشخص و تعریف شده‌ای دارد. همچنین قبل از مرحله گزینش صحت و سقم اطلاعات دریافت شده از شرکت کنندگان سنجیده می‌شود؛ ممکن است برخی از داوطلبان، اطلاعات خود را اعم از معدل، سن، وضعیت بومی بودن، مدرک تحصیلی و… سهواً یا عمداً اشتباه وارد کرده باشند؛ با توجه به اینکه در جریان تکمیل اطلاعات ۲ بار فرصت ویرایش داده شد، چنانچه در روند آزمون و گزینش و حتی پس از آن، هر کجا مدرکی خلاف ادعای داوطلب ارائه شود، پرونده وی مختومه اعلام می‌شود؛ و این فرد طبق مفاد اطلاعیه آزمون، به مدت ۵ سال از شرکت در آزمون‌های استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور محروم می‌شود.

در این آزمون، جذب نیروی کار چند درصد به نمره کتبی و چند درصد به نتیجه گزینش وابسته است؟

گزینش در نتیجه کتبی آزمون هیچ تأثیری ندارد؛ نمره ثبت شده در کارنامه، نمره علمی داوطلب است که از سوی سازمان سنجش اعلام شده. طبق اطلاعیه آزمون، برای کتابداران انجمنی، روستایی و قراردادی به شرط آنکه سابقه آنان به تأیید معاونت اداری ـ مالی نهاد رسیده باشد، برای هر سال سنوات ۰۲%  ضریب اعلام شده است؛ یعنی اگر کسی ده سال سابقه مورد تأیید داشته باشد، نمره پایه وی در ۲/۱ ضرب شده و به عنوان نمره نهایی منظور می‌شود. این امتیازی بود که ما برای همکاران انجمنی، روستایی و قراردادی‌مان قائل شدیم. اما این ضرایب صرفأ بر اساس ادعای افراد اعمال نشد. سنوات همکاران به تأیید معاونت اداری ـ مالی رسید و سپس تا ۹ رقم بعد از اعشار اعمال شد تا در مورد داوطلبانی که در شرایطی نزدیک به تساوی هستند، حقی ضایع نشود.

در جذب پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون، معیار “بومی بودن” به چه میزان اهمیت دارد؟

پس از در نظر گرفتن نمره علمی داوطلبان، معیار بومی بودن اولویت بعدی نهاد است؛ برای آقایان در سطح استان و برای خانم‌ها در سطح شهرستان؛ چنانچه این امر رعایت نشده باشد، تخلف است و پرونده فرد داوطلب کنار گذاشته می‌شود.

اینکه آقایان در سطح استان و خانم‌ها در سطح شهرستان بومی محسوب می‌شوند، تا حدودی اولویت جذب را به آقایان نمی‌دهد؟

خیر، در حال حاضر نزدیک به ۷۵ درصد شرکت کنندگان خانم هستند؛ در نظر گرفتن این شرط برای بومی بودن خانم‌ها، ناظر بر شرایط کاری بعد از استخدام است، که البته شرایط معقولی هم هست. وقتی شما شرایط بومی استانی را می‌پذیرید، حاضر هستید که در سطح یک استان به هر نقطه‌ای جابجا شوید. لهذا بنا به تشخیص مرجع تخصصی در نهاد، این نوع جابجایی نه به نفع امنیت شغلی همکاران خانم است و نه به نفع رعایت نظم نظام اداری است.

آیا در این آزمون رتبه‌های مشابه هم داشتیم؟ جذب آنان به چه صورت خواهد بود؟

بله. امسال ما برای اولین بار در طول تاریخ آزمون‌های نهاد قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در مورد تخصیص ۲۵ درصد ظرفیت آزمون‌های استخدامی به جانبازان و آزادگان، فرزندان و همسران شهداء، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا، فرزندان و همسران آزادگانی که سابقه اسارت یک ساله و یا بیشتر دارند و همچنین رزمندگانی با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، اعمال کردیم. هر سازمانی که آزمون استخدامی برگزار می‌کند، موظف است حداقل ۲۵ درصد از ظرفیت خود را به خانواده معزز شهدا و رزمندگانی که سابقه حضور داوطلبانه در جبهه داشته‌اند، تخصیص دهد. در این فرآیند به این صورت اقدام می‌شود که اسامی اعلام شده، سپس مشخص می‌شود که افراد در کدام شهرها به کار گرفته شوند. در آزمون ما هم این اتفاق افتاد و بنیاد شهید اسامی را اعلام کرد؛ تمامی افراد اعلام شده هم فارغ‌التحصیل رشته کتابداری بوده‌اند. بنابراین ما بر طبق فهرستی که از سوی بنیاد شهید ارائه شد، موظف به جذب تعدادی از شرکت کنندگان بودیم.

گاهی نمرات کتبی داوطلبین کاملا مانند هم است؛ لذا چون در شرایط یکسانی هستند، نمره کل و رتبه مشابهی خواهند داشت. دلیل وجود رتبه‌های مشابه اینست که در این آزمون سه نوع سهمیه داشته‌ایم؛ سهمیه داوطلبان آزاد، سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران و سهمیه رزمندگان. بنابراین امکان دارد ما از هر سه سهمیه در یک شهرستان داوطلب داشته باشیم؛ و چون داوطلبان در سهمیه خود به رقابت پرداخته‌اند، شاهد کسب رتبه‌های مشابه هستیم؛ اما باید توجه کرد که این رتبه‌های مشابه در سهمیه‌های مختلف است. طبیعتأ تمامی این افراد دعوت به گزینش می‌شوند؛ چنانچه شهرستانی بیش از یک نفر ظرفیت داشته باشد و بنیاد شهید در آنجا چند نفر را، طبق قانون بیست و پنج درصد، معرفی کند، آنها پذیرفته خواهند شد. برای همین در بعضی مناطق از پذیرفته شدگان سهمیه آزاد کسی به گزینش دعوت نشد.

یعنی در حالی که این دسته از افراد می‌توانستند بدون آزمون جذب بازار کار شوند، به تصمیم نهاد در آزمون شرکت کردند و در بین گروه خود به رقابت پرداختند.

بله. در واقع آزمون ما کم تعداد بود. ظرفیت ۳۶۸ نفر بود. در استانی ۳ نفر و در استانی شاید نزدیک به ۵۰ کتابدار نیاز داشتیم. اما اگر متوسط ظرفیت درخواستی ما را طبق نقشه نیاز ببینید، در بسیاری از شهرها بین ۱ تا ۲ نفر نیاز داشتیم؛ و خًب طبیعی است که وقتی نیاز یک نفر است و آن سهمیه ۲۵ درصدی باید اعمال شود، این اتفاق می‌افتد. در حال حاضر ما در ۱۵ شهرستان از سهمیه آزاد دعوت به گزینش نداشته‌ایم؛ طبق اعلام بنیاد شهید از سهمیه خانواده‌های شهدا دعوت به گزینش شده است.

نکته دیگری که لازم است یادآور شوم، اینست که طبق آنچه پیش از این تصریح شد، داوطلبان می‌بایست ۵۰ درصد نمره را کسب کنند. با اینحال نتایج حاکی از آنست که در بعضی شهرستان‌ها نمره شرکت کنندگان به حد‌‌نصاب نرسیده است. در این شرایط در جلسه شورای معاونین نهاد، مقرر شد برای اجتناب از برگزاری مجدد آزمون، افراد مورد نیاز به ترتیب اولویت امتیاز خود دعوت به گزینش شوند. بنابراین احتمال دارد در یک شهرستانی هیچ یک از اسامی اعلام شده موفق به کسب ۵۰ درصد از نمرات نشده باشند؛ اما چون رتبه‌های برتر بوده‌اند، به گزینش دعوت شده‌اند.

در مرحله بعدی برای داوطلبان چه اقدامی صورت می‌گیرد؟

در روز سوم آذرماه، مهلت اعتراض به پایان رسید. ان شاءالله ظرف دو هفته شکایات بررسی شده و پس از آن از داوطلبانی که به گزینش دعوت شده‌اند، درخواست می‌شود مدارک خود را شامل: اصل شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، مدارک مربوط به سهمیه شاهد، ایثارگران و رزمندگان و مدارک مربوط به بومی بودن را جهت تأیید اولیه به نهاد ارسال کنند.


 

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد کتابخانه های عمومی کشور

 با تشکر از صبر و تلاش همه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۴ نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ذکر موارد ذیل را ضروری می داند:

۱- در هر شهرستان یک و نیم برابر ظرفیت پذیرش آن شهرستان براساس بالاترین نمرات در شهرستان و با لحاظ کردن موارد ذکر شده در اطلاعیه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها، دعوت به گزینش شده اند.

۲-برای آن دسته از داوطلبان متقاضی استفاده از امتیازات کتابداران انجمنی، روستایی و کارکنان قراردادی نهاد که حائز شرایط مندرج در بند ۶ بخش شرایط اختصاصی استخدام در اطلاعیه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها بوده اند و رابطه استخدامی آنها به تایید معاونت اداری و مالی نهاد رسیده است، ضرایب مربوطه براساس بند مذکور اعمال و سپس رتبه داوطلب در شهرستان مورد تقاضا برای خدمت مشخص شده است.

۳-سهمیه ایثارگران و رزمندگان براساس بندهای یک و دو بخش امتیازات و سهمیه های قانونی مندرج در اطلاعیه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها و قوانین مربوطه اعمال شده است.

۴-دعوت به گزینش به منزله قبولی در آزمون نبوده و نتیجه نهایی آزمون پس از طی مراحل گزینش مشخص  می شود.

۵- زمان و مراحل گزینش از طریق پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir اعلام می شود.

۶- آن دسته از داوطلبانی که در رابطه با  نمره هر درس و یا نمره کل آزمون خود سوالی دارند، می توانند حداکثر تا ۲۰ روز پس از اعلام نتایج آزمون، با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات آزمون ۹۴ به آدرس اینترنتی shekayat94.iranpl.ir (سامانه اینترنتی نهاد کتابخانه های عمومی کشور) تقاضای خود را ثبت نماید. لازم به ذکر است که شکایات ارسالی پس از تاریخ مذکور به هیچ عنوان بررسی نمی شوند.

 ((نهاد کتابخانه های عمومی کشور))

لینک اعلام نتایج

 


 

اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی ۹۴

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۴ نهاد، نیمه اول آبان ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد. بر اساس نیاز اعلام شده، ۳۶۸ تن از میان بیش از ۳ هزار داوطلب شرکت کننده در این آزمون، پس از طی مراحل قانونی گزینش به عنوان کتابدار مشغول به کار خواهند شد.
هر گونه اطلاع رسانی در این خصوص تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام می شود.

 

پذیرفته‌شدگان نهایی نتایج بررسی آزمون استخدامی ۱۳۹۱ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پس از اتمام مراحل گزینش و جذب، از ابتدای مهر کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی ۱۳۹۱ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که اسامی آنها پیش از این، از سوی کمیته بررسی این آزمون اعلام شده بود، با اتمام روند مراحل گزینش و جذب، همزمان با یکم مهر سالجاری، فعالیت کاری خود را در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز می‌کنند.

کارکنان جدید نهاد، بخشی از معترضین به آزمون استخدامی سال ۹۱ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هستند که اعتراض آنها پس از بررسی و رسیدگی از سوی کمیته ویژه بررسی شکایات آزمون ۹۱ نهاد در اسفندماه سال گذشته اعلام شده بود.

روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن خوشامدگویی به این گروه از همکاران جدیدالورود، برای آنها آرزوی موفقیت می‌کند.

 

خبر ۳ مرداد ۹۴ استخدام : کارت شرکت در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها سال ۹۴

کارت شرکت در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها سال ۹۴ از روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۶/۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آمـوزش کشـور بـه نشـانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یادداشت بیست و ششم خود ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی توفیق و سعادت در سال جدید عبادی، با اشاره به پایان یافتن مراحل گزینش داوطلبینی که شکایت آنان در کمیته بررسی آزمون سال ۱۳۹۱ وارد تشخیص داده شده، در تشریح ترتیب مراحل این گزینش تصریح کرد: «مراحل گزینش به شرح زیر طی شد: دریافت مدارک و تشکیل پرونده، استعلام از مراجع ذی صلاح و بانک اطلاعاتی هیأت عالی گزینش، درخواست و دریافت پرونده گزینش داوطلبانی که در دستگاه‌های دیگر پرونده گزینشی دارند، تحقیقات از داوطلبان در سطح ۳۱ استان و ۱۶۳ شهرستان توسط رابطین محترم استان‌ها، مصاحبه داوطلبان توسط مصاحبه‌گران آموزش دیده و مورد تأیید هیات عالی گزینش، ارزیابی پرونده گزینش، صدور رأی توسط اعضای هسته گزینش، اعلام رأی هسته گزینش در تاریخ ۹۴/۴/۲۳»

مختارپور در ادامه این یادداشت ضمن تشریح وضعیت ۲۸۳ داوطلب معرفی شده به کمیته بررسی آزمون ۹۱ نهاد، از استخدام ۲۶۳ نفر از این تعداد به صورت پیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با اشتغال یک نفر از داوطلبین به صورت قراردادی یک ساله موافقت به عمل آمده و ۳ نفر از داوطلبان نیز با توجه به بند ۲ ماده ۲ قانون گزینش (التزام عملی به احکام اسلامی) واجد شرایط عمومی تشخیص داده نشده‌اند و در نتیجه با اشتغال آنها موافقت به عمل نیامده است.

دبیرکل نهاد در بخش دیگری از یادداشت بیست و ششم خود ضمن اشاره به عدم دریافت پاسخ استعلام ۹ نفر از داوطلبان از مراجع ذیصلاح، اقدام در خصوص وضعیت استخدامی آنها را بلافاصله پس از دریافت پاسخ استعلام عنوان و اضافه کرد: «طبق پیگیری‌های انجام شده حداکثر تا بیستم مردادماه، نتیجه مربوط به این ۹ نفر که بنا بر شواهد موجود اکثریت قریب به اتفاق آنان پذیرفته خواهند شد، اعلام می شود.»

وی همچنین با اعلام انصراف ۷ نفر از داوطلبان در اشتغال در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یادآور شد: «از امروز تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری دعوت نامه های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام برای پذیرفته شدگان ارسال می شود و سپس تمامی آنها در همایش توجیهی ـ آموزشی یک روزه در تهران شرکت و پس از آن شروع به خدمت خواهند کرد.»

مختارپور در پایان این یادداشت ضمن تشکر از مدیر و اعضای هسته گزینش نهاد، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مصاحبه‌گران و همکاران و با تبریک به تمامی افرادی که با انجام این مراحل به نهاد خواهند پیوست، حضور و فعالیت صادقانه آنها در این نهاد فرهنگی را موجب رشد و تعالی فردی آنان و بهره مندی موثر نهاد از خدمات آنان دانست.

بیست و ششمین یادداشت دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز دوشنبه بیست و نهم تیر در پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شده است.

متن کامل یادداشت دبیرکل نهاد و لیست پذیرفته شدگان نهایی را  مشاهده کنید.

 خبر ۲۲ تیر ۹۴ استخدام: زمان اعلام نتایج بررسی آزمون ۱۳۹۱ مشخص شد

روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از انتشار نتایج بررسی هسته گزینش نهاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مطابق این اطلاعیه با پایان یافتن بررسی روند قانونی جذب، نتایج نهایی بررسی پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۳۹۱ نهاد از سوی هسته گزینش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اولین روز پس از تعطیلات عید سعید فطر و از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام می‌شود.گفتنی است اطلاع رسانی در خصوص استخدام، برگزاری آزمون‌ها و جزئیات آن، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر می‌شود.

اطلاعیه درخصوص تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌ استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سال‌ ۱۳۹۴

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سال‌ ۱۳۹۴می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۴/۰۴/۲۱ برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۲۳ بتوانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام (اطلاعیه از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است ) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام درآزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سال‌ ۱۳۹۴ کشور اقدام نمایند.

بر اساس مصوبه هیات ‌امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مصوب ۱۳۹۳/۱۲/۱۸، این نهاد به ‌منظور تکمیل نیروهای متخصص و مورد نیاز خود، از طریق برگزاری آزمون (امتحان و مسابقه) و انجام گزینش، از میان افراد واجد شرایط در رشته شغلی کتابدار دعوت به همکاری می‌کند. بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند که ثبت‌نام منحصراً به‌صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۰۴/۱۴ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۴/۰۴/۲۱ پایان می‌پذیرد.
لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته ‌شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات موردنیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:
۱) تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
۲) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۳) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴) اعتقاد قلبی و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه.
۵) گواهی انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
توضیح: کارت یا برگ معافیت موقت موردپذیرش نیست و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۳۱/۰۶/۹۴ باشد.
۶) داوطلبان نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه‌های اجرایی و یا بازخرید خدمت آن‌ها باشند.
۷) نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر.
۸) داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به‌ موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
۹) داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شود.
۱۰) عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۱۱) احراز صلاحیت‌های عمومی به تائید گزینش.
شرایط اختصاصی استخدام:
۱) داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و یا مدارک بالاتر در رشته‌های تحصیلی کتابداری (کلیه گرایش‌ها)، علوم کتابداری و اطلاع­رسانی (کلیه گرایش‌ها) و علم اطلاعات و دانش­­شناسی (کلیه گرایش‌ها)، صادره از یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری/ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا دانشگاه آزاد اسلامی.
 ۲) داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام (متولدین ۷۴/۰۶/۳۱ و قبل از آن) و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۳۶ سال (متولدین ۵۸/۰۶/۳۱ و بعد از آن)، کارشناسی ارشد ۳۸ سال (متولدین ۵۶/۰۶/۳۱ و بعد از آن) و دکتری ۴۰ سال (متولدین ۵۴/۰۶/۳۱ و بعد از آن).
 تبصره: موارد ذیل به ‌شرط ارائه تائیدیه­های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) جانبازان و آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵% به بالا و فرزندان و همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف هستند.
ب) خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
ج) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.
د) مدت خدمت سربازی.
ه) داوﻃﻠﺒﺎﻧﻲ ﻛﻪ به ‌صورت غیر رسمی و تمام ‌وقت در دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته‌اند، ﺑﻪ ﻣﻴﺰان ﻣﺪت ﺧﺪﻣﺖ غیر رسمی آنها.
۳) دارا بودن حداقل معدل ۱۲ در مدرک تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات برای داوطلبان با مدرک کارشناسی و حداقل معدل ۱۴ برای داوطلبان با مدرک کارشناسی ارشد و حداقل معدل ۱۶ برای داوطلبان با مدرک تحصیلی دکتری.
تبصره: مدارک فارغ‌ التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی خارج از کشور، بر اساس ضوابط ارزشیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری / بهداشت درمان و آموزش پزشکی (در زمان ثبت‌نام) معتبر خواهد بود.
۴) ارائه تعهد محضری مبنی بر اشتغال در تمامی مناطق شهرستان ثبت‌نامی و کتابخانه موردنظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پس از پذیرش قطعی به مدت حداقل ده سال از زمان استخدام.
۵) بومی بودن در سطح استان محل تقاضا برای داوطلبان مرد و بومی بودن در سطح شهرستان محل تقاضا برای داوطلبان زن الزامی است.
تبصره: به داوطلبی بومی گفته می‌شود که حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشد:
الف- شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان  محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین یا همسر داوطلب با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
ج- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یادانشگاه) را به‌ صورت متوالی یا متناوب درشهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
د- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار  (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.  (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین‌ شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه مدارک مورد نیاز در زمان مقرر ارائه نمایند.
۶) کتابداران انجمنی، روستایی و یا سایر کارکنان قراردادی نهاد که شرایط اولیه را دارا باشند، در صورت دارا بودن دیگر شرایط ذکرشده در این اطلاعیه، می‌توانند در آزمون نهاد شرکت نمایند و برای داوطلبانی که قبل از تاریخ ۹۴/۰۱/۰۱ با نهاد کتابخانه‌ها آغاز به همکاری کرده باشند و در آزمون شرکت نمایند، در صورتی‌ که حدنصاب نمره آزمون را کسب نمایند، به ازای هرسال سابقه خدمت دو درصد و حداکثر بیست درصد نمره کل اکتسابی به نمرات آزمون این داوطلبان افزوده خواهد شد.
تبصره ۱: تعریف کتابداران انجمنی، روستایی و کارکنان قراردادی به شرح ذیل است:
کتابدار انجمنی: کتابداران انجمنی به کتابدارانی گفته می‌شود که با اداره کل امور کتابخانه‌های استان محل خدمت خود قرارداد بر اساس قانون کاردارند و حقوق آن‌ها از محل انجمن استان پرداخت می‌شود.
کتابدار روستایی: کتابداران روستایی به کتابدارانی گفته می‌شود که بر اساس تقسیمات کشوری محل خدمت آن‌ها در کتابخانه‌های روستایی است و بر اساس شیوه‌نامه جذب نیروی انسانی برای کتابخانه‌های روستایی، در قالب قرارداد ساعتی با نهاد همکاری می‌کنند.
کارکنان قراردادی: کارکنان قراردادی به کارکنانی گفته می‌شود که به‌موجب قرارداد، به‌طور موقت برای مدت معین و کار مشخص به‌صورت خرید خدمت در نهاد به کار گرفته‌شده‌اند.
تبصره ۲: سنوات کمتر از یک سال قابل‌محاسبه نخواهد بود.
تبصره ۳: در شهرستان‌هایی که اعلام ظرفیت پذیرش ندارد، کتابداران انجمنی، روستایی و کارکنان قراردادی شاغل در این شهرستان‌ها، می‌توانند در سایر شهرستان‌های همان استان، بدون توجه به گزینه‌ی بومی بودن، شرکت کنند. محل خدمت این دسته از شرکت‌کنندگان، شهرستان محل ثبت‌نام خواهد بود. لذا شرط بومی بودن برای کتابداران انجمنی، روستایی و کارکنان قراردادی زن در صورت عدم نیاز شهرستان محل خدمت کنونی، بومی بودن در سطح استان محل تقاضا است.
تبصره ۴: نهاد کتابخانه های عمومی کشور می­تواند در زمان شروع به کار پذیرفته شدگان نهایی حسب مورد، نسبت به جابجایی نیروی انسانی در سطح استان با توجه به کمبود نیرو و کتابخانه های جدیدالتأسیس اقدام نماید.
۷) کسب موفقیت در آزمون کتبی و مراحل گزینش.
۸) به‌ منظور احراز مهارت‌های پایه و عمومی فناوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر موضوع تبصره دو ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری، پذیرفته‌شدگان نهایی موظف‌اند حداکثر یک ماه پس از اعلام تائید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارت‌های هفت‌گانه (ICDL) صادره از مراکز و مؤسسات تائید صلاحیت شده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را ارائه نمایند.
تذکر مهم ۱: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام‌وظیفه و محاسبه سن داوطلبان ۹۴/۰۶/۳۱ است.
تذکر مهم ۲: کسانی که فاقد گواهی‌نامه‌های مذکور می‌باشند و یا گواهی‌نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی‌باشند موظف‌اند دریکی از مراکز تعیین‌شده که در بخش» اعتبار سنجی مؤسسات آموزشی« با عنوان» مؤسسات تعیین صلاحیت شده« سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس www.smtc.ac.ir قابل‌مشاهده است، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی‌نامه مذکور را ارائه نمایند.
.
مراحل ثبت‌نام:
۱- مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org
۲- تکمیل فرم تقاضانامه­ ی الکترونیکی در سایت مذکور.
۳- ارسال عکس: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته‌شده باشد (عکس تمام‌رخ).
عکس اسکن شده باید با فرمت JPG باشد.
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
حجم فایل ذخیره‌شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
حاشیه‌های زائد عکس اسکن شده باید حذف‌شده باشد.
حتی‌الامکان عکس‌ها سیاه‌وسفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱: اسکن عکس ا زروی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل‌قبول نیست و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران باید باحجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل‌ شده وحق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
پرداخت هزینه ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی: داوطلبان لازم است به‌وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ ۴۵۰.۰۰۰ (چهارصد و پنجاه‌هزار) ریال به‌عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۴/۰۶/۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه تاریخ ۹۴/۰۶/۰۶ در مکان‌هایی که متعاقباًاعلام می‌گردد برگزار خواهد شد.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
احصاء مجموع نمرات و رتبه داوطلبان:
شرط اولیه انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به‌گزینش، به شرح ذیل است:
– پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک هر یک از مواد امتحانی آزمون احصاء شده و مجموع نمرات به دست می‌آید.
– اولویت، کسب حدنصاب آزمون یعنی پنجاه‌ درصد (۵۰%) نمره کل آزمون بوده و در صورت عدم احراز حدنصاب در شهرستان انتخابی و عدم تکمیل ظرفیت در آن شهرستان، جذب از طریق مسابقه بر اساس رتبه‌های اعلامی صورت می‌پذیرد.
گزینش:
 پذیرفته‌شدگان آزمون پس از طی گزینش، به همکاری دعوت خواهند شد.
امتیازات و سهمیه‌های قانونی:

۱- ۲۵ درصد (۲۵%) سهمیه استخدامی به ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست‌وپنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به نهاد معرفی شوند، در صورت شرکت در آزمون و به‌شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، بر اساس قانون مربوطه اختصاص می‌یابد.
۲- پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست‌وپنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت، در صورت شرکت در آزمون و به‌شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، بر اساس قانون مربوطه اختصاص می‌یابد

منابع آزمون:
سؤالات آزمون به‌منظور سنجش توانمندی و سطح دانش عمومی متقاضیان رشته شغلی کتابداری، بر اساس سرفصل­ها و منابع ذیل تعیین می‌شود:
جدول شماره (۱) – سرفصل‌ها و منابع آزمون نهاد
سرفصل
منابع
خدمات عمومی
۱- ادبیات کودکان و نوجوانان و ترویج خواندن (مواد و خدمات کتابخانه­ای برای کودکان و نوجوانان)، ثریا قزل‌ایاغ، ناشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه­ها (۱۳۸۳).
۲- خدمت عالی به مشتری: راهنمای عملی برای کتابداران (۱۳۹۱)، نوشته دارلین واینگایند، ترجمه مرضیه هدایت و مریم جابر. انتشارات سمت.
۳- کتابخانه­های عمومی و مدارس: توسعه همبستگی­های نهادی، تألیف ناتالی ریف زیارنیک، ترجمه دکتر مهرداد نیکنام، ناشر: نهاد کتابخانه­های عمومی کشور، (۱۳۹۰).
۴- آموزش سواد اطلاعاتی؛ مفاهیم، روش­ها و برنامه­ها، تألیف مهری پریرخ. نشر کتابدار.
خدمات مرجع
 ۱- اصول و خدمات مرجع در کتابخانه­ها و مراکز اطلاع­رسانی، تألیف محمدحسین دیانی، مشهد: انتشارات کتابخانه­های رایانه­ای، ۱۳۸۷.
۲- جستجوی اطلاعات علمی ـ پژوهشی در منابع چاپی و الکترونیکی. تألیف محمدرضا داور پناه. تهران: انتشارات دبیزش، ۱۳۸۲.
اخلاق حرفه­ای
۱- اخلاق حرفه­ای کتابداران و اطلاع­رسانان. تألیف انجمن علمی کتابداری شاخه قم. نشر کتابدار، ۱۳۹۲.
مدیریت کتابخانه
۱- مدیریت کتابخانه و نظام اطلاع­رسانی. نوشته موهیندر سینق. ترجمه دکتر غلامرضا فدائی. تهران: نهاد کتابخانه­های عمومی کشور، چاپ دوم، ۱۳۸۸.
سازمان‌دهی
۱- فهرست­نویسی؛ اصول و روش­ها. تألیف سید مهدی طاهری و رحمت­الله فتاحی. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۹۱.
اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات
۱- فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ اصول و کاربرد. تألیف ربابه فرهادی. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۹۰.
۲- فناوری اطلاعات، مفاهیم و کاربردها. تألیف کنت سی. لاودن و جین پی. لاودن. ترجمه حمید محسنی. ویراست سوم. نشر کتابدار، ۱۳۹۲.
۳- اطلاعات و ارتباطات؛ مفاهیم، کاربردها و جغرافیای سیاسی. تألیف اسدالله آزاد. تهران: نشر کتابدار، ۱۳۸۶.
تذکرات:
۱- با توجه به اینکه مدارک متقاضیان استخدام توسط نهاد کتابخانه‌ها، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون بررسی خواهد شد، لذا درصورتی‌که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی ‌باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (شامل اعلام نتایج اولیه، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی) چنانچه مشخص شود داوطلب مدارکی خلاف واقع ارائه نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، داوطلب از ادامه روند مراحل جذب محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی حکم مذکور لغو و بلااثر می‌گردد. این‌گونه داوطلبان حق هیچ‌گونه اعتراضی نداشته و تا پنج سال از شرکت در آزمون‌های استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور محروم خواهند شد.
۲- ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ ثبت‌نام را می‌پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ مزبور معاف می‌باشند. لازم به ذکر است که با توجه به الزام پرداخت مبلغ مذکور به علت ثبت‌نام اینترنتی، واجدین شرایط (ایثارگران) می‌بایست مبلغ مذکور را واریز و پس از هماهنگی و تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران، مبلغ واریزی به ایشان قابل‌استرداد خواهد بود.
۳- لازم به توضیح است مدت‌زمان تعیین‌شده برای ثبت‌نام تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت‌زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به‌روزهای پایانی خودداری نمایند.
۴- شرکت در آزمون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون هیچ‌گونه حق استخدامی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند و متقاضی با علم به این موضوع در آزمون نهاد شرکت می‌کند.
۵- به مدارک دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام‌شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به‌استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و یا معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور وقت که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول‌شده‌اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶- مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر دو ماه پس از اعلام نتیجه می‌بایست به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۷- داوطلبان می‌توانند کارنامه آزمون را از تاریخ ۹۴/۷/۲۵ به بعد از سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org دریافت نمایند.
۸- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی از طریق درگاه نهاد به آدرس www.Iranpl.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
جدول شماره ۲: ظرفیت پذیرش به تفکیک استان و شهرستان
نام استان
ظرفیت پذیرش در هر شهرستان
آذربایجان شرقی
آذرشهر (۱ نفر)، بستان‌آباد (۱ نفر)، شبستر (۲ نفر)، مراغه (۲ نفر)، ملکان (۲ نفر)، میانه‌(۲ نفر)، ورزقان (۱ نفر)، هریس‌(۳ نفر)، هوراند (۲ نفر).
آذربایجان غربی‌
ارومیه‌(۶ نفر)، پلدشت (۱ نفر)، چالدران (۲ نفر)، سردشت (۱ نفر)، شوط (۱ نفر)، مهاباد (۱ نفر).
اردبیل‌
بیله‌سوار (۱ نفر)، خلخال‌(۱ نفر)، مشگین‌شهر (۱ نفر)، نیر (۱ نفر).
اصفهان‌
اردستان (۲ نفر)، برخوار‌(۱ نفر)، بوئین و میاندشت (۲ نفر)، تیران‌ و کرون‌(۲ نفر)، چادگان (۲ نفر)، خمینی‌شهر (۱ نفر)، خوانسار (۲ نفر)، خور و بیابانک (۲ نفر)، دهاقان (۲ نفر)، سمیرم(۱ نفر)، شاهین‌شهر و میمه (۱ نفر)‌، شهرضا(۱ نفر)، فریدن(۲ نفر)، فریدون شهر(۲ نفر)، فلاورجان‌(۲ نفر)، کاشان‌(۲ نفر)، گلپایگان (۲ نفر)، لنجان (۲ نفر)‌، مبارکه (۴ نفر)، نائین (۲ نفر)، نجف‌آباد (۲ نفر)، نطنز(۲ نفر).
البرز
اشتهارد (۳ نفر)، ساوجبلاغ (۱ نفر)، فردیس (۱ نفر)، کرج (۱ نفر)، نظرآباد (۲ نفر).
ایلام‌
آبدانان (۱ نفر)، بدره (۱ نفر)، سیروان (۱ نفر)، ملکشاهی (۱ نفر)، مهران‌(۱ نفر).
بوشهر
بوشهر (۱ نفر)، تنگستان‌(۲ نفر)، جم (۲ نفر)، دیر (۱ نفر)، عسلویه (۱ نفر)، کنگان (۴ نفر)، گناوه‌(۱ نفر).
چهارمحال و ‌بختیاری‌
اردل‌(۱ نفر)، بروجن‌(۳ نفر)، سامان (۱ نفر)، شهرکرد (۱ نفر)، فارسان‌(۲ نفر)، کوهرنگ (۱ نفر)، کیار (۲ نفر)، لردگان(۲ نفر).
خراسان جنوبی
بشرویه (۱ نفر)، زیرکوه (۱ نفر)، سرایان (۱ نفر)، سربیشه (۱ نفر)، قائنات (۳ نفر)، نهبندان‌(۱ نفر).
خراسان رضوی
تایباد (۲ نفر)، تربت‌جام (۲ نفر)، جغتای (۱ نفر)، جوین (۱ نفر)، چناران (۱ نفر)، داورزن (۱ نفر)، درگز (۲ نفر)، زاوه (۱ نفر)، سرخس(۱ نفر)،کلات (۱ نفر)، گناباد (۲ نفر)،
خراسان ‌شمالی
اسفراین (۱ نفر)، رازوجرگلان (۱ نفر)، گرمه (۲ نفر).
خوزستان‌
آغاجاری (۳ نفر)، اندیکا (۱ نفر)، اندیمشک (۱ نفر)، اهواز (۸ نفر)، باغ‌ملک (۲ نفر)، باوی (۲ نفر)، بندرماهشهر (۱ نفر)، بهبهان (۳ نفر)، حمیدیه (۳ نفر)، خرمشهر (۴ نفر)، دزفول (۳ نفر)، دشت‌آزادگان (۲ نفر)، رامشیر (۱ نفر)، رامهرمز (۳ نفر)، شادگان (۲ نفر)، شوش‌(۱ نفر)، کارون (۱ نفر)، لالی (۲ نفر)، مسجدسلیمان‌(۴ نفر)، هفت‌گل (۱ نفر)، هندیجان (۳ نفر)، هویزه (۲ نفر).
زنجان‌
ایجرود (۲ نفر)، زنجان‌(۲ نفر)، سلطانیه (۲ نفر).
سمنان‌
آرادان (۱ نفر)، دامغان‌(۱ نفر)، سرخه (۲ نفر)، سمنان (۲ نفر)، شاهرود(بیارجمند) (۱ نفر)، مهدی شهر (۱ نفر)، میامی (۱ نفر).
سیستان‌ و بلوچستان‌
ایرانشهر (۳ نفر)، خاش‌(۲ نفر)، زابل (۲ نفر)، زهک (۱ نفر)، سراوان (۱ نفر)، سیب‌ و سوران (۱ نفر)، فنوج (۱ نفر)، قصرقند (۱ نفر)، مهرستان (۱ نفر)، میرجاوه (۱ نفر)، نیک‌شهر (۱ نفر)، هامون (۱ نفر)، هیرمند(۱ نفر).
فارس‌
استهبان (۱ نفر)، بوانات (۱ نفر)، خنج (۱ نفر)، داراب‌(۱ نفر)، زرین‌دشت (۲ نفر)، فیروزآباد (۲ نفر)، کوار (۱ نفر)، سپیدان (۱ نفر)، گراش (۳ نفر)،‌ لارستان (۲ نفر)، لامرد (۳ نفر)، مهر (۱ نفر).
قزوین‌
آوج (۲ نفر)، البرز (۵ نفر)، قزوین‌(۲ نفر).
قم ‌
قم (۱۰ نفر).
کردستان‌
بانه (۲ نفر)، دیواندره‌(۱ نفر)، سروآباد (۱ نفر)
کرمان‌
ارزوئیه (۲ نفر)، بافت‌(۱ نفر)، بم (۲ نفر)، بردسیر(۱ نفر)،  رابر (۱ نفر)، راور (۲ نفر)، رفسنجان (۱ نفر)، رودبارجنوب (۱ نفر)، ریگان (۲ نفر)، زرند (۱ نفر)، سیرجان‌(۶ نفر)، فاریاب (۲ نفر)، فهرج (۲ نفر)، منوجان (۱ نفر).
کرمانشاه‌
اسلام‌آبادغرب‌(۳ نفر)، ثلاث‌باباجانی (۱ نفر)، دالاهو (۲ نفر)، صحنه (۱ نفر)، قصرشیرین‌(۱ نفر)، کنگاور (۱ نفر)، هرسین‌(۲ نفر).
کهگیلویه‌‌ و بویراحمد
باشت (۲ نفر)، بهمئی (۱ نفر)، گچساران‌(۱ نفر).
گلستان‌
آزادشهر (۱ نفر)، رامیان (۲ نفر)، گالیکش (۱ نفر)، گنبدکاووس‌(۱ نفر).
گیلان‌
رودبار (۱ نفر)، سیاهکل (۱ نفر)، ماسال (۱ نفر).
لرستان‌
ازنا (۲ نفر)، الیگودرز (۱ نفر)، چگنی (۱ نفر)، درود (۱ نفر)، رومشکان (۱ نفر)، سلسله‌(۱ نفر).
مازندران‌
آمل (۱ نفر)، بابل (۱ نفر)، سیمرغ (۱ نفر)، کلاردشت (۱ نفر)، گلوگاه (۱ نفر).
مرکزی‌
اراک‌(۱ نفر)، خنداب (۲ نفر)، دلیجان (۳ نفر)، زرندیه (۱ نفر)، ساوه (۲ نفر)، شازند (۵ نفر)، فراهان (۱ نفر)، کمیجان (۱ نفر).
هرمزگان‌
ابوموسی (۱ نفر)، بشاگرد (۱ نفر)، بندرلنگه (۱ نفر)، حاجی‌آباد (۱ نفر)، خمیر (۱ نفر)، رودان‌(۳ نفر)، قشم‌(۲ نفر)، میناب (۲ نفر)، بستک(۱ نفر)، جاسک(۱ نفر)، بندرعباس(۱ نفر).
همدان‌
بهار (۱ نفر)، تویسرکان (۲ نفر)، فامنین (۱ نفر)، کبودرآهنگ (۱ نفر)، همدان‌(۲ نفر).
یزد
اردکان‌(۱ نفر)، بهاباد (۱ نفر)، تفت (۱ نفر)، مهریز (۱ نفر)، یزد (۱ نفر).
جدول شماره ۳: نام و کد استان، نام و کد شهرستان محل اقامت
نام استان
کد
استان
نام و کد شهرستان
آذربایجان شرقی
۱۰
آذرشهر (۱۰۰۱)، اسکو (۱۰۰۵)، اهر (۱۰۰۶)، بستان‌آباد (۱۰۰۹)، بناب‌(۱۰۱۰)، تبریز (۱۰۱۲)، جلفا (۱۰۱۴)، چاراویماق‌(۱۰۱۶)، خداآفرین (۱۰۲۵)، سراب (۱۰۱۷)، شبستر (۱۰۲۱)، عجب‌شیر (۱۰۲۳)، کلیبر (۱۰۲۶)، مراغه (۱۰۲۸)، مرند (۱۰۲۹)، ملکان (۱۰۳۲)، میانه‌(۱۰۳۶)، ورزقان (۱۰۳۸)، هریس‌(۱۰۴۰)، هوراند (۱۰۰۷)، هشترود (۱۰۴۱).
آذربایجان ‌غربی‌
۱۱
ارومیه‌(۱۱۰۴)، اشنویه‌(۱۱۰۶)، بوکان (۱۱۰۹)، پلدشت (۱۱۱۱)، پیرانشهر (۱۱۱۳)، تکاب (۱۱۱۵)، چالدران (۱۱۱۷)، چایپاره (۱۱۱۹)، خوی (۱۱۲۳)، سردشت (۱۱۲۴)، سلماس (۱۱۲۷)، شاهین‌دژ (۱۱۲۹)، شوط (۱۱۳۱)، ماکو (۱۱۳۳)، مهاباد (۱۱۳۵)، میاندوآب (۱۱۳۸)، نقده (۱۱۴۰).
اردبیل‌
۱۲
اردبیل‌(۱۲۰۲)، بیله‌سوار (۱۲۰۵)، پارس‌آباد (۱۲۰۸)، خلخال‌(۱۲۱۱)، سرعین (۱۲۰۱)، کوثر (۱۲۱۳)، گرمی‌(۱۲۱۵)، مشگین‌شهر (۱۲۱۹)، نمین‌(۱۲۲۲)، نیر (۱۲۲۵).
اصفهان‌
۱۳
آران‌وبیدگل‌(۱۳۰۲)، اردستان (۱۳۰۴)، اصفهان (۱۳۱۰)، برخوار‌(۱۳۱۲)، بوئین میاندشت (۱۳۲۵)، تیران‌ و کرون‌(۱۳۱۴)، چادگان (۱۳۱۶)، خمینی‌شهر (۱۳۱۷)، خوانسار (۱۳۱۸)، خور و بیابانک (۱۳۴۰)، دهاقان (۱۳۲۱)، سمیرم‌‌(۱۳۲۰)، شاهین‌شهر و میمه (۱۳۲۲)‌، شهرضا (۱۳۲۴)، فریدن (۱۳۲۶)، فریدونشهر (۱۳۲۷)، فلاورجان‌(۱۳۲۹)، کاشان‌(۱۳۳۲)، گلپایگان (۱۳۳۴)، لنجان (۱۳۳۶)‌، مبارکه (۱۳۳۸)، نائین (۱۳۴۱)، نجف‌آباد (۱۳۴۲)، نطنز (۱۳۴۵).
البرز
۴۰
اشتهارد (۴۰۰۷)، ساوجبلاغ (۴۰۰۳)، طالقان (۴۰۰۵)، فردیس (۴۰۱۲)، کرج (۴۰۰۸)، نظرآباد (۴۰۱۰).
ایلام‌
۱۴
آبدانان (۱۴۰۳)، ایلام‌(۱۴۰۵)، ایوان (۱۴۰۷)، بدره (۱۴۰۸)، دره‌‌شهر (۱۴۱۰)، دهلران‌(۱۴۱۲)، سیروان (۱۴۱۴)، چرداول (۱۴۱۵)، ملکشاهی (۱۴۱۹‌)، مهران‌(۱۴۱۸).
بوشهر
۱۵
بوشهر (۱۵۰۲)، تنگستان‌(۱۵۰۴)، جم (۱۵۰۶)، دشتستان‌(۱۵۱۱)، دشتی (۱۵۱۴)، دیر (۱۵۱۶)، دیلم (۱۵۱۸)، عسلویه (۱۵۱۹)، کنگان (۱۵۲۰)، گناوه‌(۱۵۲۲).
تهران‌
۱۶
اسلامشهر (۱۶۰۲)، بهارستان (۱۶۱۰)، پاکدشت (۱۶۰۴)، پردیس (۱۶۱۶)، پیشوا (۱۶۳۳)، تهران (۱۶۰۷)، دماوند (۱۶۰۹)، رباط‌کریم (۱۶۱۲)، ری‌(۱۶۱۵)، شمیرانات (۱۶۲۰)، شهریار (۱۶۲۴)، فیروزکوه‌(۱۶۲۷)، قدس (۱۶۲۳)، قرچک (۱۶۳۵)، ملارد (۱۶۲۵)، ورامین (۱۶۳۶).
چهارمحال و ‌بختیاری‌
۱۷
اردل‌(۱۷۰۱)، بروجن‌(۱۷۰۵)، بن (۱۷۰۶)، سامان (۱۷۰۷)، شهرکرد (۱۷۰۹)، فارسان‌(۱۷۱۰)، کوهرنگ (۱۷۱۲)، کیار (۱۷۱۳)، لردگان‌(۱۷۱۷).
خراسان‌جنوبی
۱۸
بشرویه (۱۸۱۰)، بیرجند (۱۸۰۲)، خوسف (۱۸۰۱)، درمیان (۱۸۰۵)، زیرکوه (۱۸۱۳)، سرایان (۱۸۰۷)، سربیشه (۱۸۰۸)، طبس‌(۱۸۲۵)، فردوس‌(۱۸۱۱)، قائنات (۱۸۱۵)، نهبندان‌(۱۸۱۸).
خراسان‌رضوی
۱۹
باخرز (۱۹۰۸)، بجستان (۱۹۰۱)، بردسکن (۱۹۰۵)، بینالود (۱۹۰۶)، تایباد (۱۹۰۹)، تربت‌جام (۱۹۱۶)، تربت‌حیدریه‌(۱۹۲۲)، جغتای (۱۹۲۳)، جوین (۱۹۲۶)، چناران (۱۹۲۸)، خلیل‌آباد (۱۹۳۰)، خواف‌(۱۹۳۴)، خوشاب (۱۹۴۱)، داورزن (۱۹۴۲)، درگز (۱۹۳۷)، رشتخوار (۱۹۴۰)، زاوه (۱۹۲۰)، سبزوار (۱۹۴۵)، سرخس (۱۹۴۷)، فریمان (۱۹۴۹)، فیروزه (۱۹۱۲)، قوچان (۱۹۵۱)، کاشمر (۱۹۵۳)، کلات (۱۹۵۵)، گناباد (۱۹۵۷)، مشهد (۱۹۶۰)، مه‌ولات (۱۹۶۲)، نیشابور (۱۹۶۵).
خراسان‌شمالی
۲۰
اسفراین (۲۰۰۲)، بجنورد (۲۰۰۵)، جاجرم (۲۰۰۸)، رازوجرگلان (۲۰۰۳)، شیروان‌(۲۰۱۱)، فاروج (۲۰۱۳)، گرمه (۲۰۱۷)، مانه‌وسملقان (۲۰۱۶).
خوزستان‌
۲۱
آبادان (۲۱۰۲)، آغاجاری (۲۱۲۱)، امیدیه (۲۱۰۴)، اندیکا (۲۱۰۷)، اندیمشک (۲۱۰۹)، اهواز (۲۱۱۲)، ایذه (۲۱۱۵)، باغ‌ملک (۲۱۱۷)، باوی (۲۱۱۰)، بندرماهشهر (۲۱۲۰)، بهبهان (۲۱۲۴)، حمیدیه (۲۱۱۱)، خرمشهر (۲۱۲۵)، دزفول (۲۱۲۹)، دشت‌آزادگان (۲۱۳۱)، رامشیر (۲۱۳۲)، رامهرمز (۲۱۳۴)، شادگان (۲۱۳۵)، شوش‌(۲۱۳۸)، شوشتر (۲۱۴۰)، کارون (۲۱۶۶)، گتوند (۲۱۴۲)، لالی (۲۱۴۴)، مسجدسلیمان‌(۲۱۴۶)، هفت‌گل (۲۱۴۸)، هندیجان (۲۱۵۰)، هویزه (۲۱۵۱).
زنجان‌
۲۲
ابهر (۲۲۰۲)، ایجرود (۲۲۰۴)، خدابنده‌(۲۲۰۸)، خرمدره (۲۲۰۹)، زنجان‌(۲۲۱۲)، سلطانیه (۲۲۰۱)، طارم (۲۲۱۴)، ماه‌نشان‌(۲۲۱۶).
سمنان‌
۲۳
آرادان (۲۳۰۹)، دامغان‌(۲۳۰۲)، سرخه (۲۳۰۳)، سمنان (۲۳۰۴)، شاهرود (۲۳۰۷)، گرمسار (۲۳۱۱)، مهدی‌شهر (۲۳۱۳)، میامی (۲۳۰۸).
سیستان‌ و بلوچستان‌
۲۴
ایرانشهر (۲۴۰۳)، چابهار (۲۴۰۶)، خاش‌(۲۴۰۸)، دلگان (۲۴۱۱)، زابل‌(۲۴۱۴)، زاهدان‌(۲۴۱۸)، زهک (۲۴۲۲)، سراوان (۲۴۲۵)، سرباز (۲۴۲۹)، سیب‌سوران (۲۴۳۰)، فنوج (۲۴۳۷)، قصرقند (۲۴۳۸)، کنارک (۲۴۳۳)، مهرستان (۲۴۱۶)، میرجاوه (۲۴۱۹)، نیم‌روز (۲۴۴۶)، نیک‌شهر (۲۴۴۰)، هامون (۲۴۴۸)، هیرمند (۲۴۳۵).
فارس‌
۲۵
آباده (۲۵۰۱)، ارسنجان‌(۲۵۰۲)، استهبان (۲۵۰۴)، اقلید (۲۵۰۷)، بوانات (۲۵۰۹)، پاسارگاد (۲۵۱۰)، جهرم (۲۵۱۵)، خرامه (۲۵۸۱)، خرم‌بید (۲۵۱۶)، خنج (۲۵۱۹)، داراب‌(۲۵۲۲)، رستم (۲۵۲۴)، زرین‌دشت (۲۵۲۶)، سپیدان‌(۲۵۲۸)، سروستان (۲۵۳۱)، شیراز (۲۵۳۶)، فراشبند (۲۵۳۸)، فسا (۲۵۴۱)، فیروزآباد (۲۵۴۳)، قیروکارزین (۲۵۴۶)، کازرون (۲۵۵۱)، کوار (۲۵۳۵)، گراش (۲۵۵۷)،‌ لارستان (۲۵۵۸)، لامرد (۲۵۶۱)، مرودشت (۲۵۶۵)، ممسنی (۲۵۶۸)، مهر (۲۵۷۱)، نی‌ریز (۲۵۷۶).
قزوین‌
۲۶
آبیک (۲۶۰۲)، آوج (۲۶۰۶)، البرز (۲۶۰۴)، بوئین‌ زهرا (۲۶۱۰)، تاکستان (۲۶۱۴)، قزوین‌(۲۶۱۹).
قم ‌
۲۷
قم (۲۷۰۴).
ادامه جدول شماره ۳: نام و کد استان، نام و کد شهرستان محل اقامت
کردستان‌
۲۸
بانه (۲۸۰۲)، بیجار (۲۸۰۷)، دهگلان (۲۸۰۹)، دیواندره‌(۲۸۱۲)، سروآباد (۲۸۱۴)، سقز (۲۸۱۷)، سنندج‌(۲۸۱۹)، قروه‌(۲۸۲۲)، کامیاران (۲۸۲۳)، مریوان‌(۲۸۲۷).
کرمان‌
۲۹
ارزوئیه (۲۹۰۱)، انار (۲۹۱۵)، بافت‌(۲۹۰۳)، بردسیر (۲۹۰۵)، بم (۲۹۰۸)، جیرفت (۲۹۱۲)، رابر (۲۹۰۲)، راور (۲۹۱۴)، رفسنجان (۲۹۱۸)، رودبارجنوب (۲۹۲۱)، ریگان (۲۹۲۳)، زرند (۲۹۲۴)، سیرجان‌(۲۹۲۷)، شهربابک (۲۹۲۹)، عنبرآباد (۲۹۳۲)، فاریاب (۲۹۴۳)، فهرج (۲۹۰۷)، قلعه‌گنج (۲۹۳۴)، کرمان (۲۹۴۰)، کوه‌بنان (۲۹۴۲)، کهنوج‌(۲۹۴۴)، منوجان (۲۹۴۶)، نرماشیر (۲۹۰۹).
کرمانشاه‌
۳۰
اسلام‌آبادغرب‌(۳۰۰۲)، پاوه‌(۳۰۰۴)، ثلاث‌باباجانی (۳۰۰۷)، جوانرود (۳۰۰۹)، دالاهو (۳۰۱۱)، روانسر (۳۰۱۳)، سرپل‌ذهاب (۳۰۱۴)، سنقر (۳۰۱۶)، صحنه (۳۰۱۸)، قصرشیرین‌(۳۰۲۰)، کرمانشاه (۳۰۲۴)، کنگاور (۳۰۲۵)، گیلان‌غرب (۳۰۲۷)، هرسین‌(۳۰۲۹).
کهگیلویه‌‌ و بویراحمد
۳۱
باشت (۳۱۱۵)، بویراحمد (۳۱۰۳)، بهمئی (۳۱۰۵)، چرام (۳۱۱۰)، دنا (۳۱۰۸)، کهگیلویه (۳۱۱۴)، گچساران‌(۳۱۱۶)، لنده (۳۱۱۳).
گلستان‌
۳۲
آزادشهر (۳۲۰۲)، آق‌قلا (۳۲۰۳)، بندرگز (۳۲۰۵)، ترکمن (۳۲۰۸)، رامیان (۳۲۱۰)، علی‌آباد (۳۲۱۲)، کردکوی‌(۳۲۱۳)، کلاله‌(۳۲۱۵)، گالیکش (۳۲۲۲)، گرگان‌(۳۲۱۷)، گمیشان (۳۲۰۷)، گنبدکاووس‌(۳۲۱۹)، مراوه‌تپه (۳۲۲۱)، مینودشت‌(۳۲۲۳).
گیلان‌
۳۳
آستارا (۳۳۰۲)، آستانه‌اشرفیه‌(۳۳۰۴)، املش (۳۳۰۶)، بندرانزلی (۳۳۰۷)، رشت (۳۳۱۳)، رضوانشهر (۳۳۱۵)، رودبار (۳۳۱۹)، رودسر (۳۳۲۳)، سیاهکل (۳۳۲۵)، شفت‌(۳۳۲۷)، صومعه‌سرا (۳۳۲۹)، طوالش‌(۳۳۳۴)، فومن (۳۳۳۶)، لاهیجان‌(۳۳۳۸)، لنگرود (۳۳۴۱)، ماسال (۳۳۴۳).
لرستان‌
۳۴
ازنا (۳۴۰۲)، الیگودرز (۳۴۰۵)، بروجرد (۳۴۰۷)، پلدختر (۳۴۰۸)، چگنی (۳۴۱۸)، خرم‌آباد (۳۴۱۳)، دلفان‌(۳۴۱۵)، دورود (۳۴۱۷)، دوره (۳۴۱۸)، رومشکان (۳۴۲۴)، سلسله‌(۳۴۲۲)، کوهدشت (۳۴۲۷).
مازندران‌
۳۵
آمل (۳۵۰۳)، بابل (۳۵۰۹)، بابلسر (۳۵۱۲)، بهشهر (۳۵۱۳)، تنکابن (۳۵۱۷)، جویبار (۳۵۲۰)، چالوس‌(۳۵۲۲)، رامسر (۳۵۲۳)، ساری‌(۳۵۲۷)، سوادکوه‌(۳۵۳۰)، سوادکوه شمالی (۳۵۲۹)، سیمرغ (۳۵۳۳)، عباس‌آباد (۳۵۱۶)، فریدون‌کنار (۳۵۳۲)، قائم‌‌شهر (۳۵۳۴)، کلاردشت (۳۵۲۱)، گلوگاه (۳۵۳۶)، محمودآباد (۳۵۳۸)، میاندورود (۳۵۲۸)، نکا (۳۵۳۹)، نور (۳۵۴۳)، نوشهر (۳۵۴۵).
مرکزی‌
۳۶
آشتیان (۳۶۰۳)، اراک‌(۳۶۰۲)، تفرش‌(۳۶۰۵)، خمین‌(۳۶۰۷)، خنداب (۳۶۰۹)، دلیجان (۳۶۱۰)، زرندیه (۳۶۱۲)، ساوه (۳۶۱۳)، شازند (۳۶۱۷)، فراهان (۳۶۰۴)، کمیجان (۳۶۱۸)، محلات (۳۶۲۰).
هرمزگان‌
۳۷
ابوموسی (۳۷۰۲)، بستک (۳۷۰۵)، بشاگرد (۳۷۱۵)، بندرعباس (۳۷۰۹)، بندرلنگه (۳۷۱۲)، پارسیان (۳۷۱۴)، جاسک‌(۳۷۱۷)، حاجی‌آباد (۳۷۲۰)، خمیر (۳۷۲۲)، رودان‌(۳۷۲۶)، سیریک (۳۷۲۸)، قشم‌(۳۷۳۰)، میناب (۳۷۳۴).
همدان‌
۳۸
اسدآباد (۳۸۰۱)، بهار (۳۸۰۴)، تویسرکان (۳۸۰۶)، رزن (۳۸۰۹)، فامنین (۳۸۲۲)، کبودرآهنگ (۳۸۱۲)، ملایر (۳۸۱۶)، نهاوند (۳۸۲۰)، همدان‌(۳۸۲۳).
یزد
۳۹
ابرکوه (۳۹۰۲)، اردکان‌(۳۹۰۵)، بافق‌(۳۹۰۷)، بهاباد (۳۹۰۶)، تفت (۳۹۰۸)، خاتم (۳۹۱۰)، صدوق‌(۳۹۱۳)، مهریز (۳۹۱۷)، میبد (۳۹۱۸)، یزد (۳۹۲۰).

 

 

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

سوالات استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی

لینک ثبت نام

آرشیو استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۵۰۰)

  1. ازی گفت:

    ازمون نهاد در سال ۹۵ کی هست سال ۹۴ نیمه تیر بود ممنون مردیم از انتظار

  2. کتابخانه گفت:

    سلام دوستای که جزء ذخیره ها هستن باید به دبیر کل نامه بنویسن و در قست ارزیابی در سایت نهاد کد پیگری دریافت کنن

  3. فاطمه گفت:

    سلام
    میشه لطف کنین بگید حقوق کتابدار با مدرک لیسانس و مجرد در احکام جدید چقد هست؟
    واینک چ مزایایی داره؟
    ممنون میشم

    • بی نام2 گفت:

      فاطمه خانم اگه دنبال حقوق و مزایای زیاد هستین تو نهاد مشغول نشید بهتره
      بنده خودم از بانک اومدم نهاد و باید بگم حقوق و مزایاش نصف بانکم نیست

      اما
      ۱- ساعت کاری کتابدارا خیلی کم و بخور بخواب هستش و کار خاصی نمیکنن ( بنده کتابدار نیستم خودم )
      ۲- حقوق امسال حدود ۱۴۰۰ خورد برای تازه واردا
      ۳- مزایای دیگه فعلا فقط بهره وری ماهی ۱۰۰ تومنه

      اعیاد و مناسبت ها هم کارت هدیه ۲۰۰ تومنی میدادن که دیگه اونم کنسل شده

      ولی محیط خیلی کم استرسی داره در مقابل کارهای بانکی و بقیه کارا

      • فاطمه گفت:

        سلام
        ممنون ک پاسخ دادین
        چرا کارت هدیه دیگه تعلق نمیگیره؟ همه سازمان ها لغو کردن؟

        • بی نام2 گفت:

          فقط نهاد فعلا قطع کرده فکر هم نمیکنم قرار باشه مجدد بدن
          خودم بیشتر ه خاطر حجم کاری زیادی که قبلا داشتم اومدم نهاد ولی خیلی پشیمونم و دنبال اینم دوباره خارج بشم

  4. ناشناس گفت:

    خدایا شکرت

  5. محمد ف گفت:

    سلام
    نتایج نهایی آزمون ۹۴ کی می خواد اعلام بشه؟ کلافه شدیم از انتظار !!!

  6. کتابدار گفت:

    دوستان حقوق یه خانم متاهل با مدرک لیسانس چقد؟تو نهاد یعنی حکمش چقد میخوره؟

  7. عباس گفت:

    سلام دوستان یزدی هستم برای استان ما هم زنگ زدنند برا فرم پرکردن

  8. ح گفت:

    سلام دوستان۹۱ خواهش میکنم سوال منو جواب بدید .کی برای آزمایش رفتید چند وقت بعد از اعلام نتایج؟چه آزمایشاتی داشتید؟آخه من پرکاری تیروئید دارم آیا این مشکل سازه؟توروخدا یکیتون جواب بده.

    • 94 گفت:

      بعد از عید میشه
      پرکاری تیروی منعی نداره

    • 282 گفت:

      سلام دوست محترم ما تقریبا بعد دوماه رفتیم آزمایش نه نگران نباش ایرادی نداره اون مریضیایه خاصه که توان کار کردن نداشته باشن مشکل سازه نه پروکاری تیروئید نگران نباش بسپار بخدا درست میشه.

    • یکی از 282 نفر گفت:

      سلام تا جایی که من میدونم . به خاطر داشتن بیماری کسی رو از استخدامی رد نمیکنن. فقط قید میکنن که این شرایط خاص داره.
      بعد تازه اصن تیروئید بیماریه خاصی نیست نگران نباش.

  9. زهره شاه ولدی گفت:

    سلام دوستان من برای پر کردن فرم تو استان رفتم ولی بهم گفتن جزء ذخیره هام ولی تو سایت زدن واسم تایید مدارک ارسال به گزینش لطفا اکه کسی خبر داره بگه مرحله بعد چیه ؟ آیا واس گزینش ما را صدا میزنن یا نه؟ لطفا اگه کسی خبر داره راهنمایی کنه مردم از دلشوره و بلاتکلیفی

    • یکی از 282 نفر گفت:

      بله عزیزم شمارو هم حتما صدا میزنن.
      به خاطر اینکه اگر نفر اول از مصاحبه خوب جواب نداد.نفر بعدی رو جایگزین کنن. حتما باید بری.

  10. زهره شاه ولدی گفت:

    دوستان آزمون ۹۴ با سلام
    من برای فرم پر کردن که رفتم گفتن ذخیره هستم ولی تو مرحله تایید مدارک تو سایت واسم زدن ارسال به گزینش لطفا بگید که مرحله بعد چیه ؟ آیا واس گزینش ما را میخان؟ از کجا باید بپرسم؟

  11. م گفت:

    سلام زهراخانم .استعلام مدرک دانشگاه یعنی چی؟؟؟ایناکه قبلا راجع به معدل ما از دانشگاه استعلام کردن؟؟!!!!!!!میشه لطف کنید جواب بدید.تشکر

    • یکی از 282 نفر گفت:

      این برای معدل نیست . برای صحت و سقم مدرک تحصیلیتونه.که آیا واقعا در اون دانشگاه درس خوندین یا مدرک جعلیه؟؟؟؟
      نگران نباشید .کارای معمولیه استخدامیه.

  12. آفتاب گفت:

    سلام من ازاستان خوزستانم مدارکم نأییدشده اماهنوزبرای پرکردن فرم بامن تماس نگرفتن!

  13. کتابدار امیدوار گفت:

    سلام به همه کتابدارای استخدامی ۹۴ . مثل اینکه دیگه انتظار داره به سر می رسه . تاییدیه مدارک رو توی سامانه نهاد دیدم . اگه کسی خبر داره لطف کنه تو نظرات خودش در موردش بیشتر توضیح بده که مرحله بعدی چه اتفاقی قراره بیفته . برای همه شما آرزوی بهترینها رو دارم . امیدوارم به اون چیزی که لایقش هستین دست پیدا کنین . خواهش میکنم اگه کسی خبر دیگه ای در مورد نهاد داره ما بر و بچه های کتابدار خسته از انتظار رو بی خبر نگذاره. ممنون از همه شما خوبان

    • باران گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      الان یه هفته ای هست که تحقیقات محلی رو شروع کردن.
      برای دوستان من رفتن تحقیق.
      ولی اینکه گزینش قبل عید باشه یا بعدش هنوز کسی چیزی نگفته.استان هم میگه اطلاع نداریم

      • زهرا گفت:

        سلام
        خب عزیز دلم همین که اومدن تحقیقات محلی یعنی گزینش دیگه
        من از قبول شده های اعتراض سال ۹۱ ام
        برا ما هم همین مراحل بود
        الان میان از معرفا و محله تون راجبع شما تحقیق میکنن بعدش که همه ی استانا این کارو انجام دادن بهتون از تهران زنگ میزنن برین حضوری راجبع احکام ازتون سوال میکنن بعدشم وقتی به همه زنگ زدن جواب استعلام مدارک دانشگاهیتونم که اومد نتایج نهائی رو اعلام میکنن
        من میگم تا شما مشغول به کار شین حداقل خرداد شده
        ایشالا که زودتر بشه

    • نازی گفت:

      کتابدار عزیز یه سوال؟ تأیید مدارک فقط برای بومی بودن بود یا استعلام مدرک تحصیلیو اینارم شامل میشد؟

  14. سعید گفت:

    به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای با اشاره به اعلام نتایج بررسی مدارک داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آورده است: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۴ نهاد کتابخانه‌ها که مدارک خود را جهت بررسی به مسئولین حراست در ادارات کل استانی تحویل داده‌اند، می‌رساند، برای مشاهده نتیجه مرحله بررسی و راستی‌آزمایی مدارک، به نشانی azmoon94.iranpl.ir مراجعه کرده و نتیجه بررسی مدارک خود را در صفحه شخصی مشاهده کنند.»

    این معاونت در بخش دیگری از این اطلاعیه، خاطرنشان کرده است: «مدارک داوطلبانی که در کمیته بررسی مدارک آزمون تایید شده است به واحد گزینش نهاد ارسال شده است.»

    پیش از این، با پیگیری‌های به عمل آمده از سازمان سنجش و بررسی مجدد پاسخنامه‌های داوطلبان معترض توسط سازمان مذکور، هیچ اعتراضی در رابطه با نمره علمی آزمون وارد و قابل قبول تشخیص داده نشده بود اما سایر اعتراضات (مانند شرایط بومی بودن، شرط سنی و…) در کمیته‌ای که به دستور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای راستی‌آزمایی و بررسی مدارک تشکیل شد، بررسی شد.

  15. رها گفت:

    استان خوزستان هم فقط مدارکمونو تحویل دادیم هنوز خبری از گزینش نیست

    • محمدی گفت:

      ببخشید رها خانم از کدوم شهر خوزستان هستید من هم از خوزستانم اما هنوز با من تماس نگرفتن

  16. غزل گفت:

    سلام دوسنان ۹۱
    برای من بیمه از دی ماه خورده در صورتی که از مهر بابت بیمه از حقوقم کسر شده
    لطفااگر کسی میدونه راهنمایی کنه که چکارکنم؟؟؟

  17. غزل گفت:

    سلام
    به ما هم کامل از اول مهر حقوق دادن. خراسان رضوی

  18. کتابدار گفت:

    سلام کتابداران عزیز
    عیدی بیست و دوم بهمن چقدر دادن بهتون؟

  19. 118 گفت:

    سلام دوستان قبولی ۹۱ لطفا از هر استانی هستین اعلام کنین که حقوقتان را از اول مهر تمام وکمال دریافت کردین یانه؟

    به ما که برای مهرماه تا به حال چیزی نداده ان

    • یکی از 282 نفر گفت:

      سلام . به ما هم حقوق مهرو ندادن . شما از کدوم استانید.به تهرانی ها تمام و کمال دادن.

    • کتابدار گفت:

      سلام دوست عزیز به ما حقوقمون و کامل دادن از اول مهر هم حساب شد . از استان فارس

    • شاهین گفت:

      سلام دوست عزیز حقوق مهر دادن به همه میدن دیروزودش بستگی به استانتان داره

  20. باران گفت:

    سلام دوستان
    بعداینکه راجب اون شش تا استان گفتن بهم زنگ زدن و گفتن فرم پر کنم و معرف معرفی کنم. اگه شما هم رفتین لطفا بیاین و بگید از کدوم استان هستین.
    مازندران و اردبیل میدونم رفتن
    شماهم هر وقت رفتین لطفا اطلاع رسانی کنید
    تشکر

    • م گفت:

      سلام باران.تا اونجایی که من اطلاع دارم تبریز و خراسان جنوبی و گلستان ویکی از شهرهای غربی کشور هم بهشون زنگ زدن.یکی که نفر دوم بود بهش گفته بودن که جزء ذخیره هاس و در صورتی نفر دوم قبول میشه که نفر اول در تحقیقات و گزینش تایید نشه.

      • باران گفت:

        سلام دوست عزیز بابت شهرهایی که اسمی رو بردین ممنونم.
        موفق باشید

      • کتابدار امیدوار گفت:

        باسلام
        یه سوال داشتم این بچه هایی که بهشون زنگ زدن نیروی قراردادی نهاد بودن؟؟؟

        ویه سوال دیگه اینکه بچه ها قبل اینکه به شما زنگ بزنن برای ارشاد مدرک بردین همون فرم ۲صفحه ای منظورمه

        ممنون میشم اگر کسی میدونه جواب سوالاتموبده

    • ماهور گفت:

      سلام باران جان
      مرسی که اومدی اطلاع دادی
      سوال و جوابی هم کردن ازت؟ یا فقط معرف معرفی کردی؟

      • باران گفت:

        سلام دوست عزیزم
        نه هیچ سوال و جوابی نمیکنن.فقط یه فرم دوصفحه ای است که مشخصات و فعالیت های سیاسی اجتماعی مون رو میخوان. چهارتا معرف هم شهری هم باید معرفی کنیم.
        گزینش هم احتمالا بعدعید بشه
        هنوز چیزی مشخص نیست.
        شما از کدوم استان هستین؟
        اگه خبر تازه ای شد ممنون میشم اطلاع دهید.
        موفق باشید

  21. نسیم گفت:

    سلام. بخدا این جزوه خیلی سخته چرا مارو انقدر اذیت میکنن گریم گرفته نگاش میکنم آخه چندبار امتحان و آزمون

  22. سعید گفت:

    چطور مال مال شش منبع هستش ؟

  23. 91 گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت همه همکاران مخصوصا همکاران۹۱
    امروز از منبع موثق شنیدم که سوال های آزمون سه شنبه تستی و تشریحی است.
    طبق نامه ای که به ادارات زده اند ۴ منبع اول تستی(۱-قانون مدیریت خدمات کشوری۲.ساختار نظام جمهوری.۳آشنایی با نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ۴اخلاق حرفه ای) و ۳ منبع آخر تشریحی(۱-مکاتبات اداری.۲آشنایی با قانون تاسیس کتابخانه های عمومی کشور و ۳فرهنگ سازمانی) است. واحد برگزار کننده آزمون حراست استان هست.
    ان شاء الله همگی موفق باشید.

  24. سعید گفت:

    سلام
    بلاخره معلوم شد چطوریه ازمون بدو خدمت
    تستی
    تشریحی
    اینترنتی
    ….
    کسی خبر دقیقی ندارد.

    • 282 گفت:

      سلام خیلی مطالب زیاده اون توی دهه ی فجرمابخونیم یابرنامه اجراکنیم کاش تاریخش عوض بشه

      • بی نام2 گفت:

        دقیقا موافقم از دیروز برنامه های دهه فجر شروع شده و بعید میدونم برسیم بخونیم
        حداقل تستی هم نزاشتن . تشریحی هم هست
        من که کل جزوه رو پرینت میکنم با خودم میبرم از روش مینویسم

    • بی نام2 گفت:

      یک برگ پاسخنامه تستی
      سه برگ پاسخنامه تشریحی
      اینترنتی هم نیست
      پاسخنامه ها هم جمع آوری و برای نهاد ارسال خواهد شد به صورت محرمانه

  25. lkjzv گفت:

    سلام دوستان ۹۱قرار است ۲۰بهمن کلاس آموزشی داشته باشیم بعد چند روز امتحانمان به صورت اینترنتی است نگران نباشید آزمون بدو خدمتی در کار نیست اینو از اداره کل استان شنیدیم

    • بی نام2 گفت:

      عزیزم تاریخ ۲۰ بهمن سه شنبه راس ساعت ۱۰ تا ۱۲ امتحان به صورت کشوری با ۱ برگ پاسخ نامه تستی و ۳ برگ پاسخ نامه تشریحی برگزار خواهد شد.
      تو نامه تاکید شده بود با حضور مسئول حراست استان
      من خودم هم باید امتحان بدم و هیچی هم نخوندم
      این رو گفتم که فکر نکنید خودم هم خوشحالم
      فقط باید سخت بخونیم
      من از امروز این ۱۰ روز رو تا دیروقت میخوام بشینم بخونم
      اگر رد بشیم تجدید دوره احتمالا بهمون بخوره

    • یکی از 282 نفر گفت:

      سلام شما از کجا میدونید میشه بیشتر توضیح بدید

      • بی نام2 گفت:

        از اونجایی که توی سیستم اتوماسیون نهاد نامش برای من هم ارسال شده بود که خودم رو برای آزمون آماده کنم
        حالا از این همکارتون گفتن بود از شما نشنیدن
        من که خودم بخون نیستم ولی واسه همکارایی که میخونن عنوان کردم اطلاع داشته باشن

    • 282 گفت:

      سلام ذوستان کدوم استانی که گفتن کلاس آموزشیه؟مطمئنی؟بخدا اصلا وقتت ندارم برا آزمون بخونم

  26. باران گفت:

    سلام دوستان
    دیروز تو سایت نهاد راجب گزینش ۶تا استان صحبت شده
    کسی از شماها رفته گزینش یا نه.
    لطفا اگه رفتین بیاین اینجا و یه خبری به ما بدین.
    مردیم از دلشوره

    • ماهور گفت:

      سلام
      منم خوندم تو سایت. لطفا به هرکسی واسه گزینش خبر دادند بیاد اینجا و بگه.

    • كتابدار گفت:

      تو این ۶ استان فقط بررسی صحت مدارک انجام شده نه گزینش حضوری
      کسی فعلا گزینش حضوری نرفته
      برای دبیر کل توی سایت نهاد یادداشت بزارید و به دوستان هم بگویید بزارن تا شاید فرجی شد

      • کتابدار دعاگو گفت:

        باسلام وقت بخیر بچه هایی که شنبه میرت گزینش لطفا بیان اطلاع بدن وبکن نفر اول بودن یا دوم سوم این ذخیره چیه دیگه؟

  27. آوا گفت:

    سلام بچه ها ایا کسی از آزمونی های شهریور ۹۴ برای گزینش دعوت شده یا نه اگه شده برا مصاحبه میره؟ یا گزینش میاد تحقیق؟

  28. شاهین گفت:

    سلام دوستان ۹۱ ماهم ]زمون بدوخدمت داشتیم دوباره ۲۰بهمن آزمون داریم کشتن مارا

    • بی نام2 گفت:

      من نامه ای رو که آقای اشراقی به صورت محرمانه زده بود خوندم

      سوال ها به صورت کشوری از نهاد اومده استان ها
      هم تستی و هم تشریحی

      یک برگ پاسخنامه تستی داره و سه برگ پاسخنامه تشریحی

      متاسفانه منم هیچی نخوندم چون یه مشت جزوه قطور مزخرف هستش

  29. یکی از 282 نفر گفت:

    با سلام خدمت دوستان
    این متحان بدو استخدامه، چند ماهه پیشم بهتون گفتم : می خوان امتحان بگیرن. یه تعداد از دوستان منو متهم کردن به دروغ گویی.
    ولی باید بهتون بگم که این امتحانو دوماهه پیش از ما گرفتن ، ولی دوباره اعلام کردن ، برای امتحان ۲۰ بهمن آماده شیم.
    در ضمن شنبه ۳/۱۱ هم می خوان امتحان فنی و عملی از ما بگیرن در یکی از کتابخانه های مرکز استان .
    موفق باشید

  30. ماهور گفت:

    سلام
    بچه های آزمون ۹۴، لطفا بگید قضیه این آزمون بهمن ماه چیه؟ به شما بعد از تحویل مدارک، خبری دادن یا باهاتون تماس گرفتن؟

  31. ۱۴ گفت:

    باسلام.این دوستانی که فرمایش کردند ما ازمون پذیرفته شدیم و گفتن ۲۰بهمن دوباره امتحان بدید جریان چیه؟خیلی استرس بهمون وارد کردید!!!منظورتون ازمون نهادهس؟؟؟

  32. ۱۴ گفت:

    باسلام.
    دوستان ما هم ازمون نهادسال۹۴پذیرفته شدیم ومدارک تحویل دادیم ولی فعلاخبری ازمصاحبه نیست.خیلی نگرانم.ازدوستان خواهش میکنم اگه کسی خبرداره منو درجریان بذاره.

    • 94 گفت:

      دوست عزیز هر استانی که گزینش بومی بودنش از تهران انجام شده باشه از استانشون باهاشون تماس گرفته میشه که برن کتابخانه مرکزی استانشون فرم پرکنن برای انجام گزینش. من از استان اردبیل هستم ۷بهمن باهام تماس گرفتن و رفتم. اگه هنوز تماسی گرفته نشده پس فعلا استانتون از تهران گزینش بومی بودن انجام نشده.

  33. كتابدار فردا گفت:

    سلام دوستان عزیز ۹۱
    ممنون میشم خالص دریافتی لیسانس و فوق لیسانس مجرد رو در نهاد بزنید
    یه سوال دیگه اینکه تو شهر و استان های مختلف متفاوته(منظورم غیر ستادی است) اگر آره چرا؟
    به امید خدا می سپارمتون

  34. یه کتاابدار گفت:

    سلام …ما با این که امتحان دادیم و نمره قبولی آوردیم دوباره۲۰ بهمن باید امتحان بدیم واقعا بی انصافیه

  35. بی نام2 گفت:

    امروز با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که برای تاریخ ۲۰ بهمن ماه باید مجددا آزمون بدیم
    از منابع قبلی که برای دوره بدو خدمت بود

  36. 94 گفت:

    سلام
    دوستان پذیرفته شده ۹۱ سوالی داشتم
    از شما معاینات پزشکی به عمل آمد یا خیر؟ اگه هست شامل چیست؟
    ممنون میشم توضیح دهید

  37. 282 گفت:

    سلام بچه ها۲۰بهمن می خواهندسی دی اموزشی راازماامتحان بگیرندتستی وتشریحی سوالات چی بودندهرکس یادش بگه

    • بی نام2 گفت:

      ما هم با اینکه یه بار سی دی رو امتحان گرفتند ازمون ولی مثل اینکه باید یکبار دیگه و مجددا امتحان بدیم.کشتن ما رو به خدا

  38. غزل گفت:

    سلام دوستان
    قضیه این ۴۰۰ تومان هفته وحدت چیه؟

    • بی نام2 گفت:

      والا قضیش رو منم نمیدونم
      ولی حدس میزنم کارت هدیه ای رو بعضی استان ها از محل بودجه خودشون تخصیص دادن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها