استخدام موسسه بنیاد برکت در سال ۹۶ (خبر جدید)

استخدام موسسه بنیاد برکت

 

خبر ۱ مرداد ۹۶ – اشتغالزایی ۹ هزار نفری بنیاد برکت در استان مرکزی

خبرگزاری مهر : نماینده‌ مردم تفرش در مجلس از مشارکت بنیاد برکت در ۱۴طرح صنعتی و اقتصادی استان مرکزی خبر داد و گفت: این بنیاد برای حدود ۹ هزار نفر ازمردم مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ استان اشتغال‌زایی کرده است.


برای مشاهده کامل متن خبر اینجا کلیک نمایید

 


خبر ۲۴ فروردین ۹۵ – ایجاد ۲۸ هزار شغل توسط بنیاد برکت در مناطق محروم 

خبرگزاری تسنیم : بنیاد برکت در سال ۹۴ با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۴۲۹۰ میلیارد ریال و مشارکت در ۵۰ طرح اقتصادی به منظور توانمندی‌سازی اقتصادی مناطق محروم و کارآفرینی، موفق شد ۲۸ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها در حوزه‌ی رفع محرومیت که طی سال‌های گذشته از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) پی گرفته شده، توانمندسازی اقتصادی ساکنین مناطق محروم و ایجاد اشتغال در این مناطق بوده است.
به گفته‌ی کارشناسان به دلیل صرفه‌ی نسبتاً پایین اقتصادی ایجاد اشتغال در این مناطق که بازگشت سرمایه، گاه سال‌ها طول می‌کشد، بخش خصوصی علاقه‌ی چندانی به سرمایه‌گذاری در این مناطق ندارد. از سوی دیگر، به دلیل آن‌که مشکل بیکاری از دیرباز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های ساکنان این مناطق بوده، بنیاد برکت تلاش کرده است تا با ایجاد انگیزه برای کارآفرینان و بخش خصوصی و مشارکت‌های اقتصادی با آن‌ها در مناطق محروم به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در این مناطق بپردازد.
بر اساس این گزارش، بنیاد برکت تا پایان سال گذشته با اجرای ۲۵۰ طرح اقتصادی با هدف توانمندسازی در ۳۱ استان کشور، با حجم کل سرمایه‌گذاری‌ بالغ بر ۴۲۷۶۰ میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی پایدار برای بیش از ۱۵۹ هزار نفر که حدود ۳۲ هزار نفر آن اشتغال مستقیم بوده، گام بسیار بزرگی برای رفع محرومیت در این مناطق برداشته است.  از این تعداد، در سال ۹۴ رقم ۱۴۲۹۰ میلیارد ریال توسط بنیاد برکت در ۵۰ طرح سرمایه‌گذاری شده است. به این ترتیب، بنیاد برکت با وجود رکود اقتصادی در کشور در سال گذشته برای ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.


خبر ۵ بهمن ۹۴ – ایجاد ۱۵۹ هزار شغل و صادرات ۸ میلیون دلار محصولات بنیاد برکت

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عارف نوروزی امروز در مراسم بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح اقتصادی بنیاد برکت در ۲۷ استان کشور که از طریق ویدئو کنفرانس و از راه دور در تهران با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید، گفت: تشکیلات بنیاد برکت از سال ۸۶ راه‌اندازی شده که در زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به بحث توانمندسازی مناطق محروم، محرومیت‌زدایی ، ایجاد اشتغال، ساخت مدرسه، مسجد و خانه‌های بهداشت در مناطق محروم اقدام می‌کند.
وی گفت: از سال گذشته به کمک وزارت بهداشت طرح توانمندسازی و درمان زوج‌های نابارور در مناطق محروم اجرا شده و تاکنون ۷۵۰ زوج نابارور از خدمات درمانی بنیاد برکت استفاده کرده و تعداد قابل توجهی از آنها دارای فرزند شدند و خانواده بزرگ برکت تشکیل شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت همچنین از اجرای ۳۵۰ واحد مسکن محرومان و همچنین ۸۰۰ واحد تا پایان سال خبر داد و گفت: در برنامه سال آینده احداث ۳۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق محروم، ۲۴ طرح اقتصادی به ظرفیت ۱۴۳۰۰ شغل، ۸۰ مسجد، ۴۰ مدرسه و ۱۹ طرح زیربنایی اجرا شده است که امروز با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری تقدیم مردم در سراسر کشور می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. مصطفی مرادی گفت:

    سلام
    تاریخ و شرایط استخدامی رو میخواستم بدونم؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها