آزمون جذب مرکز امور مشاوران حقوقی،وکلا و کارشناسان قوه قضاییه ۹۳ +زمان توزیع کارت

خبر ۲۷ دی ۹۳ استخدام: زمان توزیع کارت آزمون

تاریخ شروع توزیع کارت : بیست و پنجم دی ماه ۱۳۹۳
تاریخ آزمون جمعه مورخ سوم بهمن ۱۳۹۳

خبر ۲۳ دی ۹۳ استخدام :آزمون تشریحی- آزمون قضاوت سال ۹۳ روز جمعه – ۲۶ دی ماه- برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اطلاعیه مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه در خصوص تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون تشریحی تصدی منصب قضا در سایت سنجش منتشر شده است.

در این اطلاعیه آمده است: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد؛ بنابراین کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۳ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری یا نام و نام خانوادگی، سال تولد وشماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار خود را ارائه کند.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند می‌توانند در روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و از ساعت ۱۴ الی ۱۷ با شماره ۳۶۲۷۰۰۵۷ پیش شماره ۰۲۶ ( ستاد برگزاری آزمون) تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، مرحله اول آزمون قضاوت (تستی) ۲۳ آبان ماه برگزار شد و مرحله دوم ( تشریحی) روز جمعه ۲۶ دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه درباره‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۳ اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است: آزمون قضاوت سال ۹۳ صبح روز جمعه ۲۳ آبان ماه سال جاری در حوزه‌های مندرج در سایت سنجش برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، فرآیند برگزاری آزمون قضاوت از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد؛ بنابراین کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. همچنین کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه جهت پرینت، بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

همچنین در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۱ و ۲۲ آبان ماه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

جدول محل رفع نقص آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سایت سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

آزمون قضاوت ۹۳ به صورت دو مرحله‌ای (تستی و تشریحی) است و تاریخ برگزاری آزمون تستی ۲۳ آبان ماه و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی ۲۶ دی ماه سال جاری است.

 

خبر ۱۵ دی ۹۳ استخدام : زمان برگزاری آزمون کارشناسی سال۹۳
به اطلاع می رساند زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال۹۳ ، ۳ بهمن ماه می باشد و آزمون به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.همچنین داوطلبان محترم می توانند،‌از تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۵ با مراجعه به همین سایت (www.23055.ir) نسبت به چاپ کارت وزود به جلسه خود اقدام نمایند.

مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه ، ‌از بین واجدین شرایط مندرج در این آگهی نسبت به جذب متقاضیان اخذ پروانه کارشناس رسمی از طریق آزمون اقدام به عمل می آورد.
الف) شرایط متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی:
۱) تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.
۲) داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسی
۳) داشتن دانشنامه معتبر کارشناسی از دانشکده‌های معتبر داخلی یا خارجی (در حالت اخیر، به شرط ارزیابی رسمی) در رشته مورد تقاضای کارشناسی در هنگام ثبت نام بشرح مندرج در جدول شماره ۳. (مدارک تحصیلی معادل و مدارک دارای ارزش استخدامی پذیرفته نمی شود) ـ مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در صورتیکه مدرک کارشناسی غیرمرتبط باشد قابل پذیرش نیست.
۴) داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان (معافیت تحصیلی پذیرفته نمی شود)
۵) عدم سوء پیشینه مؤثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی.
۶) عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تائید سازمان پزشکی قانونی و عدم تجاهر به فسق.
۷) نداشتن سوء شهرت.
۸) داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسی.
۹) عدم محکومیت به انفصال دائم از شغل کارشناسی برای متقاضیان.
۱۰) دارا بودن حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در رشته مورد تقاضا. (ارائه گواهی اشتغال با مدرک کارشناسی) بعد از دریافت مدرک کارشناسی (ارائه گواهی مذکور بعد از اعلام نتایج در هنگام ثبت نام پذیرفته شدگان الزامی بوده و فقدان ارائه آن به منزله عدم قبولی در آزمون تلقی می گردد)
۱۱) عدم اشتغال به وکالت یا کارشناسی رسمی در رشته های دیگر یا اشتغال به کارشناسی رسمی در کانون کارشناسان رسمی دادگستری
۱۲) داوطلبان باید بومی استان حوزه قضائی انتخابی باشند.
تبصره : داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشند:‌
i. مقطع تحصیلی دوره متوسطه را در استان مورد تقاضا گذرانده باشند. (با ارائه گواهی مدرک دیپلم)
ii. افرادی که در پنج سال اخیر در استان مورد تقاضا سکونت داشته باشند. (با ارائه مدارک سکونت)
ب) نحوه ثبت نام:
۱) متقاضیان آزمون کارشناسی می بایستی جهت ثبت نام از تاریخ ۲۵/۶/۹۳ تا آخر وقت اداری روز ۱۵/۷/۹۳ به وب سایت http://www.23055.ir مراجعه و ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی ، اقدام نمایند.
۲) هزینه آزمون مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ ریال می باشد که فقط از طریق وب سایت مذکور قابل پرداخت می باشد.
۳) تا زمانی که کدرهگیری صادر نشده باشد ثبت نام کامل نشده است و کارت ورود به جلسه فقط برای افرادی صادر خواهد شد که کد رهگیری را دریافت نموده باشند.

ج) مدرک مورد نیاز جهت اسکن و ارسال از طریق وب سایت ثبت نام :
یک قطعه عکس ۴*۳ با زمینه روشن و حداکثر سایز (۴۰۰ ×۳۰۰ پیکسل)
داوطلبان میبایستی تصویر فوق را با حداکثر حجم kb100 در هنگام ثبت نام بارگذاری نمایند.
و)زمان آزمون و نحوه اخذ کارت ورود به جلسه : تاریخ توزیع کارت و زمان آزمون متعاقباً از طریق سایت ثبت نام اعلام می گردد.

تذکرات مهم :
۱) وجه پرداختی بابت ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد .
۲) ایثارگران ( شامل رزمندگانی که ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه داشته و یا به مدت سه ماه در اسارت دشمن بوده و جانبازان (۲۵%) به بالا و بستگان درجه اول شهدا و مفقودین و جانبازان (۵۰% به بالا) از ایثارگرانی که بیشترین نمره را آورده اند) از اولویت مقرر و امتیازات مربوطه برخوردار خواهند بود .

۳) مشمولین بند ۲ ضروری است گواهی مربوطه را از مراجع ذیصلاح حسب مورد (بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی استان، ستاد رسیدگی به امور آزادگان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، واحد بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امور جهادگران وزارت جهادکشاورزی) اخذ و بعد از قبولی همراه با مدراک دیگر ارائه نمایند.

۴) مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان هیچگونه تعهدی در تامین امکانات رفاهی نظیر خوابگاه و غیره در کلیه مراحل آزمون تا صدور پروانه برای داوطلبان نخواهد داشت.
۵) تغییر محل (شهر) خدمت داوطلبان پس از پایان مهلت ثبت نام به هیچ وجه مقدور نمی باشد لذا لازم است متقاضیان در انتخاب حوزه محل خدمت با توجه به شرایط و امکانات خود دقت لازم معمول نمایند.
۶) داوطلبان شرکت در رشته های کارشناسی می توانند حوزه قضائی و رشته مورد نظر خود را صرفاً بر اساس جدول شماره (۲) انتخاب نمایند.
۷) چنانچه در هر مرحله از آزمون تا صدور پروانه و بعد از آن خلاف اظهارات و مدارک ارسالی از سوی داوطلبان ثابت گردد از فهرست داوطلبان یا پذیرفته شدگان آزمون حذف و در صورت صدور پروانه نیز پروانه آنان باطل خواهد شد .
۸) کارشناسان متقاضی تغییر حوزه اشتغال ، در صورتیکه امتیاز لازم برای حوزه مورد تقاضا را کسب نمایند، فارغ از سهمیه تخصیصی استان پذیرش خواهند شد.
۹) داوطلبان آزمون های کارشناسی رسمی الزاماً می بایستی با در نظر داشتن شرایط مندرج در جدول شماره (۳) اقدام به ثبت نام نمایند.

۱۰) امکان تغییر محل کارآموزی به حوزه دیگری غیر از محل پذیرفته شده وجود ندارد و پذیرفته شدگان تا ده سال امکان انتقال به حوزه دیگری را نخواهند داشت.

هـ) نحوه انتخاب و آزمون:
۱) مواد امتحانی برای رشته های کارشناسی:
الف) دروس تخصصی مربوط به رشته مورد تقاضا
ب) قوانین و مقررات مربوط به کارشناسی
۲) از پذیرفته شدگان در امتحان کتبی مصاحبه شفاهی بعمل می آید.
۳) پذیرفته شدگان در آزمون کتبی ، پس از بررسی صحت مدارک و طی مراحل مصاحبه و گزینش ، قبول قطعی محسوب می شوند و قبولی در آزمون کتبی قبول قطعی محسوب نمی گردد.
۴) پذیرش متقاضیان رشته های کارشناسی بر اساس جدول شماره ۲ صورت خواهد پذیرفت.
۵) پذیرفته شدگان موظفند مراحل مصاحبه ، کارآموزی و آموزش علمی را در زمانبندی مقرر و بلافاصله پس از ابلاغ طی نمایند. در صورت تاخیر یا عدم حضور در موعد تعیین شده پرونده آنان بایگانی خواهد شد.

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات آزمون های ICDL (رایانه کار)

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

سوالات آزمون قضاوت + پاسخنامه

سوالات آزمون وکالت + پاسخنامه

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۱۷)

  1. علي گفت:

    با سلام،لطفا در مورد تاریخ برگزاری ازمون سال ٩۵ در رشته مالی اطلاع رسامی بفرمایید

  2. ثارالله گفت:

    با سلام می خواستم ببینم سال۹۴آزمون مرکزمشاوران قوه قضاییه برگزارمی شه یا نه لطفا”جواب بدین.

    • فرحناز فکری گفت:

      سلام لطفا جواب بدین تاریخ ثبت نام آزمون مشاوره حقوقی چه زمانی میباشد؟ تشکر

  3. hadi گفت:

    آقا کسی میدونی تو مصاحبه علمی رشته راه و ساختمان چیارو میپرسن؟

  4. الهه گفت:

    سلام جناب مدیر لطفا اینو تیتر کنید
    سایت مرکز مشاوران در مورد پرینت کارت ارور میده
    داوطلب ها برای چاپ کارت به این آدرس مراجعه کنند
    ۱۸۵.۱۰.۷۲.۷۹/card_show.htm
    تیترش کنید لطفا

  5. مجید گفت:

    با سلام در مورد منابع آزمون که مربوط به قوانین و مقررات کارشناسی هست. آیا جزوه و یا منبعی هست که برای آزمون مطالعه کنیم؟ لطفا راهنمایی فرمایید

  6. زهرا گفت:

    ببخشید من ۲۲ سالمه درسم تموم شده نمیتونم شرکت کنم بعدا شروع به کار کنم!

  7. زهرا گفت:

    ببخشید من ۲۲ سالمه درسم تموم شده نمیتونم شرکت کنم بعدا شروع به کار کنم!

  8. امرلله گفت:

    وقت امتحان و مکان امتحان کجا برگزاری میشود؟

  9. امرلله گفت:

    آدرس محل برگزاری کجاست؟

  10. امرلله گفت:

    آدرس محل برگزاری کجاست؟

  11. علی گفت:

    امروز ۲۵ دیماه هست پس چرا برای کارت ورود به جلسه erorمیده

  12. الهه گفت:

    تورو خدا این تیترو عوض کنید آزمون قضاوت ربطی به مرکز امور مشاوران نداره

  13. رحمتی گفت:

    با سلام…بند ۱۰ یعنی چه؟

  14. کاظم گفت:

    سلام میگم ثبت نام برامشاوران حقوقی کی هست لطفا جواب

  15. اسماعيل عليزاده گفت:

    سلام
    دوستان ازمون جزؤه باز یا بسته خواهد بود؟

  16. mani گفت:

    سلام خسته نباشید من درسم تازه تمام شده ۲۴ سل سن رو دارم سابقه کار ندارم واسه مشاوره حقوقی

  17. mani گفت:

    راجب کار حقوقی

    • اسدی گفت:

      سلام خدمت بزرگان علم و دانش و ادب
      مخصوصا آقایان میرزایی، دلاور، کیوان و سایر دوستان
      با تبریک بلاخره زمان موعود فرا رسید.
      با آرزوی موفقیت برای همه و مسئول محترم سایت استخدام.

  18. كيوان گفت:

    با سلام منابع دروس حسابداری:
    صنعتی مالی حسابرسی
    قوانین: تجارت مالیات ها محاسبات عمومی

  19. میرزایی گفت:

    با سلام
    زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری ، ۳ بهمن ماه می باشد و آزمون به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.
    همچنین داوطلبان محترم می توانند،‌از تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۵ با مراجعه به سایت (www.23055.ir) نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

  20. دلاور گفت:

    باسلام خدمت دلبندان محترم ومعزز

    به امید خداوند پاک بیدار باشید که آزمون سوم بهمن ماه ۹۳ برگزار میشه وکارت ورود به جلسه را از۲۵دیماه دریافت نمایید:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها