استخدام شهرداری سال ۹۷ (اطلاعیه جدید)

خبر ۲۳ دی ۹۷ – ۱۸۰ آتش‌نشان به ایستگاه‌ها اضافه می‌شوند

مدیر منابع انسانی سازمان آتش نشانی گفت: ۱۸۰ نفر به عنوان آتش نشان جذب سازمان آتش نشانی خواهند شد و بر اساس نیاز ایستگاه‌ها افراد در سطح تهران تقسیم می‌شوند.

[button style=”btn-success btn-lg” type=”link” target=”true” title=”جهت مشاهده کامل خبر کلیک کنید” link=”http://www.estekhtam.com/%db%b1%db%b8%db%b0-%d8%a2%d8%aa%d8%b4%e2%80%8c%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c/” linkrel=””]


۵۰ هزار نیروی جدید به استخدام شهرداری های کشور در می آیند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: ۵۰ هزار نیروی جدید در آینده نزدیک جذب شهرداری های کشور می شوند.

لینک مشاهده کامل خبر

خبر ۲۸ مهر ۹۷  – تبدیل وضعیت استخدامی ۴۰ هزار نیرو در شهرداری‌ها

برخوار – معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: به زودی ۴۰ هزار نفر از نیروهای قراردادی در شهرداری‌های کشور پیمانی می‌شوند که چهار هزار و ۵۰۰ نفر از آنان در شهرداری‌های استان اصفهان مشغول به خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، مهدی جمالی‌نژاد در جلسه با شهرداران و دهیاران شهرستان‌های برخوار و میمه، اظهار کرد: با توجه به همجواری شهرستان‌های برخوار و شاهین شهر و میمه با کلان شهر اصفهان و مهاجرت پذیری زیاد آنها باید زیر ساخت‌ها در این مناطق تقویت شود.

وی افزود: در راستای تامین نیروی شهرداری ها طی مصوبه ای به زودی بیش از ۴۰ هزار نفر نیروی قراردادی در شهرداری ها پیمانی می شوند که چهار هزار و ۵۰۰ نفر آن در شهرداری های استان اصفهان مشغول به خدمت هستند.

معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد:‌ ۱۰۰ سهمیه قیر در بیشتر استان های کشور اختصاص یافته که از آن جمله می‌توان به اختصاص سهمیه استان اصفهان به میزان هفت میلیون تن بوده اشاره کرد.

جمالی نژاد اضافه کرد: مشکلات و درخواست هایی که در این جلسه مطرح شد در سراسر کشور وجود دارد و باید تمامی آنها بصورت مشخص دسته بندی و برای کل کشور برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

وی افزود: شهرداران باید نحوه مدیریت شهری را اصلاح کنند و با نگاه مدیریتی متفاوت برای جذب درآمد به شهر و ظرفیت های آن توجه کنند و همراه آن بدنبال جذب سرمایه‌گذار برای طرح های شهری باشند.

معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طرح بازآفرینی برای اختصاص اعتبار و جذب گردشگر کمک خوبی برای شهرداری ها است، بنابراین همه شهرداران و دهیاران باید با این طرح آشنا شوند.

حسینعلی حاجی، نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداران و دهیاران شهرها و روستاهای شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه بیش از ۹۰ مشکل و درخواست در این جلسه مطرح کردند که نیازمند حمایت و توجه وزارت کشور و استانداری اصفهان است.

وی جلوگیری از جانمایی منطقه دفع پسماند در منطقه برخوار، تامین خودرو و تجهیزات خدماتی و اتوبوس برای شهرداریها، تامین قیر، ‌ فراهم شدن امنیت شغلی نیروهای شهرداری‌ها، ‌ مشخص شدن وضعیت حریم شهرهای دو شهرستان و اصلاح مسیر حرکت قطار سریع السیر اصفهان – تهران را از مهمترین درخواست های شهرداری ها و دهیاری ها برشمرد.


خبر ۱۴ فروردین ۹۷ – لایحه استخدامی شهرداری‌ها در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود

محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور درباره روند بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این لایحه  در کمیسیون عمران تصویب شده و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

معاون عمرانی وزیر کشور افزود: امسال برای اولین بار هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و مدیریت پسماند و ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور ساماندهی حمل و نقل خصوصا حمل و نقل ریلی تخصیص داده شده است.

وی درباره ساماندهی نیروهای شهرداری‌ها نیز اظهار کرد: برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری مجوزی در اختیار داریم و مقدمات آن هم در حال فراهم سازی است تا سوالات طرح و آزمون کارکنان شهرداری‌ها برای تبدیل وضعیتشان برگزار شود.

افشانی با بیان اینکه دیوان عدالت اداری با توجه به شکایت‌هایی که دریافت کرده  اظهار نظرهایی دارد، گفت: در حال حاضر مشغول مذاکره با دیوان هستیم تا در اولین فرصت مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها برطرف شود.

افشانی گفت: مجوز وزارت کشور برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ۵۰ هزار نفر است، اما بستگی دارد که چه کسانی واجد شرایط هستند و در آزمون پذیرفته می‌شوند.


مجوز استخدام ۵۰ هزار نفر در شهرداری‌ها صادر شد

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مجوز استخدام ۵٠ هزار نفر از نیروی انسانی با قرارداد مستقیم را ارائه داده ایم و قرار است آزمون در خود شهرداری‌ها برگزار شود.

جمشید انصاری رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به تعداد مجموعه نیرو‌های انسانی دولت اظهار کرد: جمعیت کشور هنگام پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ٣۵ الی ٣۶ میلیون نفر بود که حدود یک میلیون و ١٠٠ هزار آن را مجموعه نیرو‌های انسانی دولت تشکیل می‌دادند، درحالی که اکنون مجموع این نیرو‌ها حدود ٣ میلیون نفر است.وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور به دو بخش تقسیم می‌شود، گفت: عملکرد درونی شامل تمام طرح‌های عمرانی و خدماتی در سراسر کشور می‌شود و عملکرد بیرونی نیز مربوط به تعداد نیرو‌های انسانی و ارائه خدمات و تکنولوژی می‌شود.

انصاری تصریح کرد: برابر ماده ۴۶ قانون مدیریت خدمات کشوری نحوه تبدیل نیرو‌های پیمانی به رسمی را مشخص کردیم و شرکت در یک آزمون برای این تبدیل پیش بینی شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: برابر ماده ۵٧ قانون برنامه پنجم توسعه، شرکت در آزمون برای تبدیل نیرو‌های پیمانی به رسمی، آزمایشی حذف شد و در برنامه ششم توسعه نیز تمدید نشد بنابراین خلاء در این بخش وجود دارد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: امروز نیز این مسئله در هیئت دولت تصویب شد و پیش بینی کردیم تا کسانی که با یک آزمون پذیرفته شدند، نیازی به شرکت در آزمون مجدد را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در بخش نظام پرداخت تغییراتی انجام شد، گفت: در لایحه پیشنهادی، جداول و امتیازاتی را متناسب با شغل، سنوات خدمت و مدرک تحصیلی به افراد ارائه می‌دهیم.

انصاری تصریح کرد: سقف امتیازات برخی از کارکنان دولت را تا ۵٠ درصد افزایش داده ایم و افزایش پرداخت کارکنان نیز متناسب با شرایط دستگاه‌ها و سیاست‌هایی که مشخص کرده، انجام می‌شود.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور افزود: دولت با انجام این کار می‌تواند فاصله گروه‌های کارمندان را کم کند و نوعی همسان سازی و متناسب سازی در مشاغل مشابه ایجاد کند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: دولت منابع مالی خود را در بودجه‌های سنواتی پیش بینی می‌کند و از آنها به منظور تحقق اهداف خود استفاده می‌کند.

وی با اشاره به وضع نیرو‌های شرکتی تصریح کرد: نیرو‌های شرکتی، کارکنان دولت نیستند و دولت از آنها خدمت می‌گیرد و قرار نیست که نیرو‌های خدماتی، طرف قرارداد مستقیم با دولت باشند.

انصاری اظهار کرد: قانون اجازه به کارگیری از افراد زیردیپلم (استخدامی-دولت) را نمی‌دهد و برخی از آنها تنها در شرایطی خاص و در مناطق محروم خدمت می‌کنند علاوه بر این موضوع غیر از نیرو‌های رسمی دو گروه از کارکنان با قرارداد معین و قرارداد کارگری هستند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به وضع و نحوه استخدام در شهرداری‌های کشور گفت: شهرداری‌های کشور به لحاظ مسائل استخدامی زیرنظر وزارت کشور قرار دارند و ارتباط ما با آنها تنها در خصوص ارائه مجوز کلی است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: مجوز استخدام ۵٠ هزار نفر از نیروی انسانی با قرارداد مستقیم را ارائه داده ایم و قرار است آزمون در خود شهرداری‌ها برگزار شود.

وی بیان کرد: حق التدریس‌ها نیز می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و پس از قبولی، سنوات حق التدریسشان به سوابق شغلی آنها افزوده خواهد شد.

انصاری اظهار کرد: مجوز لازم را به وزارت آموزش و پرورش داده ایم و این وزارتخانه نیز باید در مورد تامین اعتباراتش، هماهنگی‌ لازم را با سازمان برنامه و بودجه انجام دهد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش تا پیش از عید برگزار شود.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر کارمند مازاد در دولت داریم گفت: طی برآوردهای مختلف بین ۱۰ تا ۲۰ درصد نیروی اضافه در دولت وجود دارد لذا بین ۲۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار نیروی اضافه در دولت داریم.

وی با اشاره به اینکه همیشه نمی توان کسری را از مازاد نیروها تامین کرد، تا پایان برنامه باید ۱۵ درصد نیروی انسانی دولت کاهش پیدا کند خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش در شهرستان تهران نیروی مازاد دارد، قانونی که با آن بتوانم نیروی انسانی شاغل در شهر تهران را منتقل کنیم نداریم لذا باید تکلیف نیروی انسانی اضافی مشخص شود.

انصاری با اشاره به اینکه بیمارستان ها تخت های جدیدی را فعال می‌کنند اما نمی توانیم از شهرهای برخوردار، نیرو منتقل کنیم گفت: از یک طرف مازاد نیرو و از طرف دیگر کسری نیرو داریم.

وی تصریح کرد: کاهش نیروی انسانی دولت به دو روش واگذاری فعالیت ها همراه با کارکنان و عدم پذیرش نیروی انسانی بیش از حدی که قانون اجازه داده است، صورت می گیرد، برخی از فعالیت‌ها را باید به بیرون از دولت واسپاری کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه هر کشوری نیروی انسانی خود را مطابق با مقررات تعیین می‌کند ادامه داد : در آلمان کارکنان دولت های محلی کارمند دولت محسوب نمی شوند این در حالی است که در فرانسه کارمندان دولت کارمندان ایالتی و محلی دولت محسوب می‌شوند، در کشور ما بر اساس مقررات به این موضوع می پردازیم.

انصاری با اشاره به اینکه توسعه خدمات جغرافیایی، جمعیت کشور و کارهای که انجام می دهیم از دلایل افزایش حجم دولت است خاطرنشان کرد: با تغییر در روش‌های انجام کار، استفاده از فناوری های نوین و توسعه دولت الکترونیک می توان حجم دولت را کاهش داد.

رییس سازمان اداری استخدامی کشور تصریح کرد : مطابق ماده ۲۹ قانون برنامه ششم دولت باید سامانه ثبت حقوق و دستمزد را مشتمل بر ویژگی‌هایی در پایان سال اول برنامه مستقر کند، طراحی آن تمام و زیرساخت‌های سخت‌افزاری آن نهایی شده است لذا پرداخت‌ها را در سال ۹۷ از طریق این سامانه رصد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه متناسب با خدمات، نیروی انسانی جذب و تامین شده است گفت: خیلی از کارهایی که انجام می‌دهیم را بسیاری از کشورها انجام نمی دهند مثلاً نیروی انتظامی وظیفه جمع‌آوری قلیان‌ها را از قلیان خانه ها داشت، این در حالی است که در خیلی از کشورها پلیس این گونه کارها را انجام نمی دهد .

انصاری با اشاره به اینکه سامانه حقوق و دستمزد قابلیت های متفاوتی دارد گفت: دسترسی دستگاه‌های نظارتی باید در این رابطه فراهم شود و در حدی هم دسترسی عمومی وجود دارد اما این دسترسی ها طی سطوحی تعریف می شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری ۷ برابر حداقل حقوق به عنوان حداکثر حقوق تعریف شده است اظهار داشت : در قانون دو نوع حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر وجود دارد که در حقوق و مزایای غیر مستمر اضافه کاری و حق ماموریت و امثال آن درج می‌شود.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور تصریح کرد: اگر حداقل حقوق یک میلیون و ۳۵ هزار تومان باشد هفت برابر آن ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود، شرکت های دولتی و شرکت های وابسته به نهادهای عمومی غیردولتی قوانین دیگری دارند لذا در بعضی از دستگاه‌ها مقررات خاص حاکم است، مثلا وزارت نفت مقررات دستمزد خاصی دارد و یا اینکه نظام پرداخت قضات و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها جداگانه است و تابع محدودیت نیست.

وی افزود: پاداش پایان خدمت برای ۳۰ روز حقوق ۳۰ ماه پاداش است، حقوق و مزایای مستمر فرد هر چقدر باشد ۳۰ برابر آن را در زمان بازنشستگی به عنوان پاداش دریافت می کنند.

انصاری با اشاره به اینکه مجلس قوانین کشور را وضع می کند گفت: در خصوص قانون بودجه مجلس این اختیار را دارد تا در جداول و احکام قانونی بودجه تغییراتی ایجاد کند، لذا بر اساس نظر شورای نگهبان و آیین نامه داخلی مجلس نباید احکام قوانین عادی را تغییر داد، زیرا معمولا شورای نگهبان ایراد می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نباید قوانین عادی در لایحه بودجه تغییر کند، گفت: در کل کشور تعداد شاغلین بازنشسته ۳۰۰ نفر است لذا شرایط احراز مدیران در شورای عالی اداری مصوب شده است، انتخاب با شرایط احراز صورت می گیرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به تسهیل به کارگیری جوانان و زنان در حوزه‌های مدیریتی گفت: در این باره تغییراتی را در شرایط ایجاد کرده‌ایم و برای کارهای تحقیقاتی امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

انصاری با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ششم ۳۰ درصد مشاغل مدیریتی باید به زنان اختصاص پیدا کند عنوان کرد : متوسط سن مدیریت کشور باید به ۴۰ سال برسد.

وی با اشاره به اینکه نباید امتیاز ویژه به افراد داد اظهار داشت: دستگاه ها باید در این خصوص مراقب باشند، البته موارد استثنایی داریم که این اتفاقات رخ داده است لذا باید جلوی تخلفات گرفته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

خبر ۱۴ مرداد ۹۶: خبر برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ ها در مهر ۹۶

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از فعالیت ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری‌ها به صورت قراردادی خبر داد و گفت: برای تعیین و تکلیف این افراد، آزمون استخدامی در اواخر مهرماه توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ هوشنگ خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در جمع منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلانشهر اراک اعتمادسازی را بزرگترین سرمایه اجتماعی دانست و گفت: منتخبین شوراهای اسلامی باید با خدمت صادقانه قدردان این اعتماد مردمی باشند.
خندان‌دل اظهار کرد: منتخبین مردم باید به گونه‌ای فعالیت کنند که مردم را از انتخاب خودشان پشیمان نکنند و به آینده توسعه شهری خود امیدوار باشند.
وی ادامه داد: تصمیماتی که شوراها در حوزه مدیریت شهری می‌گیرند بازخورد چندین ساله دارد و شوراها باید با آینده‌نگری تصمیمات مناسبی را برای مدیریت شهری اتخاذ کنند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تاکید بر اینکه تصمیمات شوراها در آینده تاریخی کشور موثر است، افزود: آینده تاریخی کشور در گرو درست عمل کردن شوراهاست و کوچکترین اشتباه مخاطراتی را برای آینده تاریخی کشور به همراه خواهد داشت.
خندان‌دل با بیان اینکه شوراها وظایف متعددی دارند، اظهار کرد: منتخبین با آشنایی نسبت به قوانین به گونه‌ای فعالیت کنند که شاهد عمران و آبادانی شهرها باشیم.
وی با تاکید بر چابک‌سازی دولت افزود: بخش عمده‌ای از منابع و درآمدهای دولت صرف هزینه‌های جاری می‌شود که این موضوع اصلا به صرفه و مناسب نیست.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بیان کرد: شهرداری‌ها ظرفیت مناسبی برای دولت به شمار می‌روند تا بخشی از خدمت‌رسانی به آنان واگذار شود.
خندان‌دل با اشاره به اینکه شهرداری‌های کوچک و متوسط نیازمند توجه بیشتری هستند، افزود: حدود ۱۲۰۰ شهر ایران کوچک و متوسط هستند.
وی با تاکید بر اینکه بی‌توجهی به شهرهای کوچک و متوسط پیامدهای فراوانی را به همراه خواهد داشت، اضافه کرد: مهاجرت مردم از شهرهای کوچک و متوسط به حاشیه شهرهای بزرگ یکی از پیامدهای کم توجهی به شهرهای کوچک و متوسط است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بیان کرد: وزارت کشور با موافقت مجلس شورای اسلامی بخشی از درآمدهای شهرداری‌های بزرگ را به شهرداری‌های کوچک اختصاص داده است.
تزریق پول جبران کننده نیست
خندان‌دل با اشاره به اینکه تامین منابع مالی تنها راه حل مدیریت شهری نیست، ادامه داد: خلاقیت و نوآوری هم موضوع مهمی است که باید مورد توجه شورای اسلامی قرار بگیرد.
پیوست اجتماعی؛ راهکاری برای کاهش هزینه‌ها
وی نقش مشارکت مردم را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مهم ارزیابی کرد و افزود: تهیه پیوست اجتماعی برای انجام کارها در حوزه شهری در کاهش هزینه‌ها و بالا بردن راندمان تولید موثر خواهد بود و نباید شوراها از جلب مشارکت مردم غافل باشند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور انتخاب شهردار را یکی از مهمترین اقدامات شوراها عنوان کرد و افزود: انتخاب شهردار خوب، کمک بزرگی به شوراها خواهد بود.
وی با بیان اینکه شهرداری کار تخصصی و فنی است، ادامه داد: شوراها باید از افراد مدیر و متخصص و فنی برای امور شهری استفاده کنند و در این راستا می‌توانند از افرادی که در این زمینه تجربه دارند بهره بگیرند.
۱۰۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری‌ها قراردادی هستند
خندان‌دل به موضوع تعیین تکلیف کارکنان قراردادی شهرداری‌های کشور هم اشاره‌ای کرد و گفت: در سطح کشور ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری‌ها قرار دادی هستند که این افراد پست سازمانی ندارند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور برای تعیین تکلیف این افراد آزمون استخدامی پیش‌بینی شده است که در اواخر مهرماه توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.
شوراها نماد مردم‌سالاری دینی
محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی نیز در این جلسه شوراها را نماد مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: شوراها مسئولیت پیگیری امور شهری را دارند و در این راستا لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی استان شوراها را به رسمیت بشناسند و به مسائل و مشکلاتشان رسیدگی کنند.
وی با تاکید بر اینکه شوراها به عنوان منتخبین مردم باید مورد احترام قرار بگیرند، اظهار کرد: باید فضای کار برای شوراها در مناطق شهری و روستایی فراهم شود.
نبود استراتژی یکی از چالش‌های شوراها
علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود استراتژی و برنامه بلندمدت یکی از مشکلات شوراها است که این موضوع باعث می‌شود شوراها درگیر مسائل روزمره شوند.
کریمی با بیان اینکه شهرها نیازمند برنامه‌های بلند مدت هستند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت می‌تواند کارهای بزرگی را در سطح شهرها انجام داد.

موانع سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری برداشته شود
سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چالش‌های متعددی در شهرها وجود دارد، گفت: با تغییر نگرش به مدیریت شهری می‌توان بسیاری از این مشکلات را مرتفع کرد.
وی با تاکید بر اینکه با منابع موجود مالی نمی‌توان شهرها را مدیریت کرد، افزود: جذب سرمایه‌گذاری یکی از راهکاری موثر است که البته باید موانع موجود بر سر راه آن برداشته شود.
شوراها پاسخگوی مطالبات مردم باشند
حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه شوراها در قانون اساسی گفت: در قانون اساسی ۷ اصل به شوراهای اسلامی اختصاص یافته است.
حسینی اظهار کرد: شوراها با بهره‌گیری مناسب از امکانات پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
در این جلسه منتخبین شوراهای اسلامی محلات، ساوه، اراک، مهاجران و خمین به نمایندگی از سایر منتخبین مطالبی را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری راه دانا


خبر ۲۹ خرداد ۹۶: تشریح جزئیات استخدامی شهرداری‌ های کشور در اواخر تیر ماه 

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جزئیات آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور در اواخر تیر ماه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن‌آبادی در نشست خبری با اشاره به اینکه حوزه منابع انسانی شهرداری‌های کشور حدود ۳۰۰ هزار نفر را در بر می‌گیرد گفت: از این تعداد ۷۰ هزار نفر مربوط به شهرداری تهران و ۲۳۰ هزار نفر مربوط به سایر شهرداری‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ نوع شکل همکاری با شهرداری‌ها وجود دارد گفت: قراردادهای رسمی، قراردادی، شرکتی، حجمی و … از انواع مدل‌های همکاری با شهرداری‌های کشور است و تعداد زیادی در هزار و ۲۴۳ شهرداری کشور مشغول به فعالیت هستند که خدمات آنها به طور مستقیم به مردم ارائه می‌شود.

حسن‌آبادی با اشاره به مشکل قوانین استخدامی شهرداری‌ها گفت: از سال ۱۳۳۴ تاکنون قوانین ناسخ و منسوخ زیادی در حوزه منابع انسانی شهرداری‌ها به تصویب رسیده که باعث خلاهای قانونی در این زمینه شده است.

وی ادامه داد: یکی از این مشکلات آن است که برای هر پست سازمانی مصوب در شهرداری‌های کشور ۳ تا ۵ برابر کارمند وجود دارد، همچنین بخش اعظمی از اعتبارات شهرداری‌ها صرف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها می‌شود و گاهی این اعتبارات به پروژه‌های عمرانی نمی‌رسد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ناکارآمد بودن و به روز نبودن ساختار سازمانی شهرداری‌ها برای تصدی وظایف جدید و اداره مناسب شهر یکی دیگر از مشکلات منابع انسانی شهرداری هاست، گفت: ۷۰ درصد کارکنان شهرداری‌ها دارای مدارک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم هستند همچنین جذب نیرو در شهرداری‌ها به صورت غیررسمی و بر اساس توصیه انجام شده و در یک شرایط رقابتی سالم انجام نمی‌شود و بلاتکلیفی وضعیت استخدامی از دیگر مشکلات این حوزه است.

حسن‌آبادی با بیان اینکه برای حل مشکلات عمده دولت نقشه راهی را تنظیم کرد و سند نوسازی و تحول اداری شهرداری‌ها را تدوین کرد، گفت: این سند شامل ۷ برنامه، ۱۶ طرح و ۷۰ پروژه است که در تاریخ ۹۳٫۲٫۱۴ توسط وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شد و هر اقدامی که تاکنون در خصوص استخدام انجام شده بر اساس این نقشه راه بوده است.

وی به تدوین آیین‌نامه اداری استخدامی شهرداری‌ها در ۱۴ فصل و ۱۲۵ ماده اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن این آیین‌نامه که توسط هیئت وزیران تهیه شده لایحه آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌های کشور به مجلس ارائه شده اما با وجود آنکه تیر ماه سال گذشته به کمیسیون اجتماعی رفته و ۹ ماه پیش در کمیسیون اجتماعی مجلس با اکثریت آرا به تصویب رسیده پس از گذشت ۹ ماه هنوز در صحن علنی بررسی نشده است.

حسن‌آبادی درخواست کرد مجلس با سرعت بیشتری این لایحه را بررسی کند تا نحوه استخدام در شهرداری‌ها شفاف شود.

وی ادامه داد: شهریور ماه هر سال آزمون استخدامی در شهرداری برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم امسال برای پست‌های حقیقی و بلاتصاحب آزمون استخدامی برگزار و جذب نیروی انسانی شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل اصلاح ساختار سازمانی شهرداری‌ها ابلاغ شده است، گفت: تاکنون ساختار سازمانی ۱۱۰۰ شهرداری انجام شده که تا نیمه مرداد ماه امسال تمامی کلان شهرها این ساماندهی انجام می‌شود، در اقدام بعدی پس از اصلاح ساختار شهرداری‌ها کارکنان رسمی و پیمانی ساماندهی و پست‌های بلاتصدی مشخص می‌شوند و کارکنان قراردادی که سال‌ها در این حوزه‌ها تجربه دارند با مکانیزم تعریف شده در این پست‌های بلاتصدی منصوب خواهند شد تا امنیت شغلی برای کارکنان قراردادی ایجاد کنیم، همچنین مجوز استخدامی از سازمان اداری استخدامی کشور در اسفند سال ۹۵ اخذ شده مبنی بر تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌های کشور که حداقل سه سال سابقه کاری در شهرداری‌ها داشته و مدارک تحصیلی آنها منطبق به نیازهای شغلی شهرداری هاست.

حسن‌آبادی با بیان اینکه در همین راستا دستورالعملی در سازمان شهرداری‌ها تهیه و به تأیید سازمان اداری استخدامی کشور رسیده و به استانداری‌ها ابلاغ شده است، گفت: استانداری‌ها تمامی مراحل ثبت نام، صدور کار و برگزاری آزمون را به عهده دارند و تا ۹۶٫۳٫۱۵ امکان ثبت نام در سایت استانداری‌ها وجود داشته و تا ۲۰ تیر ماه زمان بررسی مدارک و تعیین افرادی است که شرایط لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی‌ها را دارند.

وی تأکید کرد: در اواخر تیر ماه یا اوایل مرداد ماه امسال این آزمون در سراسر کشور برگزار می‌شود و تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور که شرایط لازم را دارند تبدیل وضعیت خواهند شد.

حسن‌آبادی تأکید کرد: این آزمون کتبی است و تنها برای آتش نشانان آزمون عملی در ۹ آیتم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت استخدامی در شهرداری تهران گفت: به نظر می‌آید وضعیت استخدامی نیروی انسانی در شهرداری تهران مشکلات خاص خود را دارد و به نظر می‌آید یکی از چالش‌های آینده شهر تهران ساماندهی نیروهای انسانی است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه در این آزمون سراسری تا ۵۰ هزار نیرو در شهرداری‌ها امکان تبدیل وضعیت دارند گفت: وزارت کشور در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی‌ها در تهران مسئولیتی ندارد و شهرداری تهران مستقیماً از سازمان اداری استخدامی کشور مجوزهای لازم را اخذ کرده است.

به گفته این مقام مسئول در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تمام منابع امتحانی در سایت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وجود دارد و این یک آزمون مهارتی است.

حسن‌آبادی، همچنین آخرین مهلت ثبت نام در آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری‌ها را اعلام کرد و گفت: پیرو درخواست‌های برخی از شهرداری‌ها و استانداری‌ها مبنی بر اجازه مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها؛ استانداری‌ها مجازند تا سایت ثبت نام آزمون مذکور را از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۳۱ خرداد تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول تیرماه به مدت ۲۴ ساعت برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات افراد واجد شرایط در دسترس متقاضیان قرار دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پس از مدت مذکور به هیچ عنوان امکان ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت، استانداری‌ها می‌بایست به نحو شایسته نسبت به اطلاع‌رسانی به تمامی کارکنان مشمول در شهرداری‌ها اقدام کنند.


خبر ۲۰ شهریور ۹۵ : لایحه استخدامی شهرداری‌ها در انتظار تصویب مجلس (منبع : خبرگزاری تسنیم)

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: نگرانی درباره دولتی شدن شهرداری‌ها بی‌مورد است چرا که این موضوعات مطرح شده تنها در حوزه اصلاح برخی قوانین است؛ نه دولتی شدن شهرداری‌ها.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، خلیل راحتی صبح امروز در همایش شهرداران استان قزوین اظهار داشت: اخبار منتشر شده در مورد دولتی شدن شهرداری‌ها به هیچ عنوان با این معنا و مفهوم نبوده و تنها برخی از قوانین باید در این زمینه اصلاح شوند.

وی افزود: اصلاح این قوانین نه تنها به زیان شهرداری‌ها نبوده بلکه منافع بسیاری برای آنها در پی دارد این در حالی است که شهرداران در این زمینه نگرانی‌هایی دارند که نگرانی آنها بی‌مورد است.

قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با انتقاد از سیاست‌های اشتباه شهرداری‌ها در سال‌های گذشته و جذب نیروی انسانی بیش از حد گفت: در سالیان گذشته به دلیل اینکه شهرداری‌ها درآمد خوبی داشته‌اند نیروی انسانی زیادی جذب کرده‌اند که هم‌اکنون در تأمین حقوق آنها دچار مشکل شده‌اند.

نیروهای مازاد شهرداری‌ها تعدیل نمی‌شوند

راحتی با اشاره به نگرانی برخی از کارکنان شهرداری در زمینه تعدیل نیروی انسانی عنوان کرد: اگر چه شهرداری‌ها به شدت باید به دنبال کاهش هزینه‌ها باشند ولی این بدان معنا نیست که نیروهای مازاد شهرداری‌ها تعدیل شوند بلکه باید به سمت کیفی‌سازی نیروها حرکت کنیم.

وی همچنین با اشاره به لایحه استخدامی شهرداری‌ها در سال‌های آینده خاطرنشان کرد: لایحه استخدامی شهرداری‌ها به مجلس تقدیم شده است و در حال حاضر در انتظار تصویب آن هستیم.

افزایش صدور پروانه ساختمانی در استان قزوین

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استان قزوین را یکی از استان‌های بسیار پر ظرفیت در زمینه درآمدزایی و صدور پروانه ساختمانی دانسته و تصریح کرد: در سال اخیر استان قزوین نخستین استانی است که تعداد پروانه‌های ساختمانی در آن افزایش یافته است.

راحتی همچنین سرانه بودجه شهرداری‌های استان قزوین را بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرده و بیان کرد: شهروندان به شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد اجتماعی نگاه می‌کنند و سطح توقعات مردم از شهرداری‌ها افزایش یافته است.

وی موضوع محیط زیست و مدیریت پسماند را از مهم‌ترین مقوله‌های شهرداری‌ها برشمرد و بر ضرورت اصلاح قوانین در این حوزه تأکید کرد.


خبر ۳۱ مرداد ۹۵ : اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری‌های استان مرکزی (منبع : ostan-mr.ir)

بر اساس اعلام دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، نفرات پذیرفته‌شده اصلی در این آزمون برای طی مراحل بعدی استخدام به هسته گزینش استانداری معرفی خواهند شد.
دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همچنین اعلام کرده است که با نفرات اصلی از طریق شهرداری انتخابی تماس تلفنی گرفته می‌شود.

ضمنا در روزهای آتی جهت دریافت کارنامه آزمون استخدامی کلیه داوطلبین از طریق  پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امور شهری وشوراهای استانداری مرکزی  اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده و دریافت لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مذکور از فایل ضمیمه ذیل اقدام نمایید.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی اینجا کلیک کنید


خبر ۲۸ مرداد ۹۵ : اسامی پذیرفته شدگان آزمون شهرداری های زنجان اعلام شد (منبع : ostandari-zn.ir)

اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی شهرداریهای تابعه استان زنجان (بهمن ۹۴)

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی اینجا کلیک کنید


خبر ۲۱ مرداد ۹۵ : لیست قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی شهرداری های گیلان اعلام شد (منبع :gilan.ir)

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی اینجا کلیک کنید


خبر ۲۰ مرداد ۹۵ :  اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری های استان قزوین (منبع : ostan-qz.ir)

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری های استان را خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،“ایرج زاهدپور” مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نتایج مرحله مصاحبه آزمون استخدامی شهرداری ها را اعلام و اظهار داشت : طبق قوانین استخدام کشوری بکارگیری پذیرفته شدگان بعد از طی مراحل گزینش و تائید صلاحیت فرد توسط مراجع ذیربط قطعی و به صورت پیمانی استخدام و مشغول به کار خواهند شد.
وی با توضیح روند آزمون استخدامی افزود : در این دوره  ۵۷۴۵  نفر در آزمون ثبت نام و به رقابت پرداختند که پس از اعلام نتایج اولیه(۳ برابر ظرفیت) مجموع پذیرفته شدگان مرحله اولیه به ۱۸۰ نفر رسید که این افراد به مرحله مصاحبه تخصصی راه یافتند و بعد از انجام مصاحبه در نهایت تعداد ۶۶ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها در پایان تصریح کرد : با پذیرفته شدگان نهایی متعاقبا تماس حاصل خواهد شد و نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی اینجا کلیک کنید


خبر ۵ تیر ۹۵ – پایان دوره آموزشی ۸۷ نیروی بدو استخدام سازمان آتش‌نشانی در شیراز

خبرگزاری فارس : رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در دومین دوره آموزش شبانه‌روزی تکاوری تخصصی ۸۷ نیروی بدو استخدام این سازمان طی ۵۰ روز با آخرین متد و روش‌های روز دنیا آشنا شدند.
محمدمهدی شایق امروز در حاشیه مراسم اختتامیه دوره آموزشی ۵۰ روزه نیروهای بدو استخدام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کارکنان بدو استخدام در این دوره آموزشی ابتدا در مدت ۳۰ روز در مرکز آموزش پیاده ارتش موفق به کسب مهارت‌های فنی و افزایش توان جسمانی شامل صعود به قله دنا، کهمره سرخی،  نقش رستم، غار شاپور و منطقه کویر یزد شدند.
وی خاطرنشان کرد: پس از سپری کردن مهارت‌های جسمانی برای افزایش توان علمی و تخصصی این نیروها به‌صورت شبانه‌روزی توسط مربیان و اساتید مجرب آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: با پایان یافتن نخستین دوره آموزشی ویژه نیروهای بدو استخدام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، دوره دوم در شهریورماه امسال برای دیگر نیروهای استخدامی جدید برگزار می‌شود.
شایق با اشاره به اینکه افزایش توان علمی، تخصصی، مهارتی و جسمانی و آشنایی با سخت‌افزار و نرم‌افزارهای نوین مقابله با سوانح و حوادث غیرمترقبه از اولویت‌های این سازمان است، افزود: برای استمرار این حرکت آموزشی و تخصصی از تمام توان و ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی برای ارتقای مهارت‌های فنی و کمک به مردم در مواقع بروز هرگونه حوادث بهره‌گیری می‌شود.
وی بیان داشت: به شرکت‌کنندگانی که با موفقیت این دوره آموزشی را سپری کرده‌اند گواهینامه اهدا و از تلاش شبانه‌روزی آنان تقدیر شده است.


نتایج استخدام شهرداری‌های استان خراسان شمالی اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


نتایج استخدام شهرداری‌های استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


 نتایج استخدام شهرداری‌های استان سمنان اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


 

 نتایج استخدام شهرداری‌های استان آذربایجان غربی اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


 

نتایج استخدام شهرداری‌های استان قزوین اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


 

نتایج استخدام شهرداری‌های استان کرمانشاه اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


 

نتایج استخدام شهرداری‌های استان زنجان اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


 

نتایج آزمون استخدام شهرداری های یزد (اعلام شد)

جهت مشاهده نتایج آزمون شهرداری های یزد اینجا کلیک کنید


نتایج آزمون استخدام شهرداری های فارس (اعلام شد)

جهت مشاهده نتایج آزمون شهرداری های فارس اینجا کلیک کنید

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های استان اصفهان (اعلام شد)

جهت مشاهده نتایج آزمون شهرداری های اصفهان اینجا کلیک کنید

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های سمنان (اعلام شد)

جهت مشاهده نتایج آزمون شهرداری های سمنان اینجا کلیک کنید

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های چهارمحال و بختیاری

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های خراسان شمالی

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان خراسان رضوی اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان خراسان جنوبی اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های خوزستان

تمدید مهلت تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام شهرداریهای خوزستان
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری خوزستان اعلام کرد : آن دسته از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان که تا پایان مهلت تعیین امروز یکم اسفند ماه نتوانستند مدارک مربوطه خود را تحویل دهند روزهای سوم و چهارم اسنفدماه جاری برای تحویل مدارک قبولی اقدام کنند.
به گزارش پانا از خوزستان،پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری و شوراها با اعلام این خبر گفت:مهلت تحویل مدارک پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی شهرداری های استان تاپایان وقت اداری امروز یکم اسفند ماه تعیین شده بود .
وی افزود: داوطلبانی که موفق به ارائه مدارک خود نشده اند یا مدارک تحویلی آنان دچار نقض پرونده است،می توانند از تاریخ سوم تا چهارم اسفند ماه به اداره کل امور شهری و شوراها (واحد اداری) مراجعه نمایند. بدیهی است مهلت مذکور قابل تمدید نمی باشد.

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


نتایج آزمون استخدام شهرداری های قزوین

نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌های استان قزوین اسفندماه اعلام می‌شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌های استان تا نیمه اول ماه اسفندماه امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، ایرج زاهدپور با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری‌های قزوین تا نیمه اول ماه اسفندماه اظهار داشت: نتایج قبولی این آزمون به صورت ۳ برابر ظرفیت اعلام می‌شود.
وی افزود: در آزمون برگزار شده بیشتر نیروها در بخش‌های عمرانی و شهرسازی، خدمات شهری، برنامه‌ریزی و اداری مالی، آتش‌نشانی، کشاورزی، انفورماتیک، فرهنگی آموزشی و غیره شرکت کردند که پس از پیمودن مراحل قانونی در شهرداری‌های استان جذب می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: برگزاری این آزمون اقدام مهمی در زمینه برقراری عدالت و ورود نیروهای کارآمد و متخصص در شهرداری‌ها محسوب می‌شود.
آزمون استخدامی شهرداری‌های استان در روز جمعه دوم بهمن در مرکز استان برگزار شده بود.

 

نتایج استخدام شهرداری‌های استان کردستان در سال ۹۴ اعلام شد.

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان کرمان اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های کرمانشاه

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


نتایج استخدام شهرداری‌های استان گلستان اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان گیلان اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان لرستان اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های مازندران

 


نتایج استخدام شهرداری‌های استان مرکزی اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های هرمزگان (اعلام شد)

روابط عمومی استانداری هرمزگان، ارسلان بهاری میمندی با اشاره به رویه به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز در بدنه شهرداری‌های استان از طریق آزمون استخدامی اظهار داشت: در این مرحله سه برابر مجوز به‌کارگیری نیروی انسانی در هر عنوان شغلی در هر شهرداری از میان شرکت‌کنندگان در آزمون تخصصی به ترتیب نمرات فضلی به شرط دارا بودن حدنصاب انتخاب می‌گردند.

وی همچنین ادامه داد: پذیرفته‌شدگان طبق جدول زمان‌بندی تعیین شده باید به محل استانداری جدید، دفتر امور شهری و شوراها، واحد امور اداری و استخدامی مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اعلام شده اقدام کنند.

مدیر کل امور شهری استانداری هرمزگان افزود: بدیهی است پس از بررسی مدارک و صحت و سقم اطلاعات مندرج داوطلبان در زمان ثبت‌نام، پذیرفته‌شدگان جهت مصاحبه و آزمون عملی  (رشته شغلی کاردان آتش‌نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین) که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد انتخاب می‌گردند.

بهاری میمندی یادآور شد: داوطلبان می‌توانند براساس شماره ملی و کد رهگیری از طریق وب سایت استانداری و دفتر امور شهری کارنامه خود را دریافت کنند.

 

لینک اعلام نتایج

 


نتایج آزمون استخدام شهرداری های همدان (اعلام شد)

جهت مشاهده نتایج آزمون شهرداری های همدان اینجا کلیک کنید


 

 

 

 

 

خبر ۴ بهمن ۹۴ : نتیجه آزمون استخدامی شهرداری ها تا سه هفته دیگر اعلام می شود (منبع : خبرگزاری ایرنا)
مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت:نتیجه اولیه آزمون استخدامی شهرداری های کشور تا سه هفته دیگر در پایگاه اطلاع رسانی استانداری های مربوطه اعلام می شود.
به گزارش ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور محمد حسن آبادی افزود: داوطلبان می توانند نتیجه اولیه این آزمون را مشاهده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به تشکیل پرونده برای شرکت در مراحل بعدی اقدام کنند.
وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها در دوم بهمن ماه جاری به طور همزمان در ۲۴ استان کشور گفت: این آزمون با شرکت بیش از ۸۰ هزار داوطلب برای تصدی ۲ هزار و ۳۰۰پست کارشناسی در ۲۰ رشته شغلی توسط استانداری ها برگزار شد.
مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های خاطرنشان کرد: این سومین آزمون سراسری است که از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید برگزار شده است.
وی افزود: آزمون یاد شده بر اساس سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر عدالت محوری در جذب نیروی انسانی، عدم تمرکز و واگذاری امور اجرایی به واحدهای استانی، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در فضائی سالم، رقابتی و مبتنی بر قوانین و مقررات برپا شد.
حسن آبادی بااشاره به ویژگی های این آزمون در مقایسه با آزمون های دیگر گفت:به کارگیری نیروی انسانی تنها در مشاغل کارشناسی و تخصصی، برگزاری آزمون به طور همزمان توسط استانداری ها در یک چارچوب و دستورالعمل واحد، طراحی سوالات کاربردی و تخصصی در رشته شغلی مورد تقاضا، توجه به مهارت ها و استعداد یادگیری از جمله ویژگی های این آزمون بود.
وی گفت : مجوزهای استخدامی این آزمون توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اخذ شد و بر اساس درخواست و نیاز هر شهرداری به استان ذیربط اختصاص یافت.


خبر ۴ بهمن ۹۴ : آزمون استخدامی شهرداری‌ها در ۲۴ استان برگزار شد (منبع : خبرگزاری فارس)

مدیر کل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در روز جمعه دوم بهمن ماه بطور همزمان در ۲۴ استان کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسن آبادی اظهار داشت: این آزمون با شرکت بیش از ۸۰ هزار نفر داوطلب برای تصدی ۲۳۰۰ پست کارشناسی در ۲۰ رشته شغلی توسط استانداری ها برگزار شد .
وی در ادامه اظهار داشت: این سومین آزمون سراسری است که از ابتدای آغاز بکار دولت تدبیر و امید بر اساس سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر عدالت محوری در جذب نیروی انسانی، عدم تمرکز و واگذاری امور اجرایی به واحدهای استانی، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری ها، بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در فضایی سالم، رقابتی و مبتنی بر قوانین و مقررات برگزار شده است.
وی افزود: نتایج اولیه این آزمون تا ۳ هفته دیگر در سایت استانداری‌های مربوط اعلام و داوطلبان می‌توانند نتایج اولیه را مشاهده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به تشکیل پرونده برای شرکت در مراحل بعدی اقدام نمایند.
حسن آبادی با اشاره به ویژگی‌های این آزمون در مقایسه با آزمون‌های دیگر گفت: بکارگیری نیروی انسانی تنها در مشاغل کارشناسی و تخصصی، برگزاری آزمون بطور همزمان توسط استانداری‌ها در یک چارچوب و دستورالعمل واحد، طراحی سوالات کاربردی و تخصصی در رشته شغلی مورد تقاضا، توجه به مهارت‌ها و استعداد یادگیری از جمله ویژگی‌های این آزمون بود.
وی گفت: مجوزهای استخدامی مذکور توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اخذ و بر اساس درخواست و نیاز هر شهرداری به استان ذیربط اختصاص یافته است.


خبر ۳ بهمن ۹۴ :  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها مشخص شد (منبع : nasrnews.ir)
به گزارش نصر، معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی صبح امروز هنگام بازدید از مراحل اجرایی این آزمون گفت: در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان بیش از ۵ هزار نفر شرکت کرده اند که ازبین این تعداد شرکت کننده حدود یک صد نفر پس از قبولی در مراحل مختلف آزمون ، گزینش و مصاحبه در ۲۱ شهرداری آذربایجان شرقی بکار گیری خواهند شد.
محمد صادق پورمهدی افزود: نتایج این آزمون در حدود سه برابر ظرفیت استخدام تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد و پس از آن قبول شدگان مراحل بعدی را طی و سپس برای بکار گیری به شهرداری ها معرفی و از سال آینده جذب خواهند شد.


زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها مشخص شد

نصر: آزمون استخدامی شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی  امروز همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی صبح امروز هنگام بازدید از مراحل اجرایی این آزمون گفت: در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان بیش از ۵ هزار نفر شرکت کرده اند که ازبی این تعداد شرکت کننده حدود یک صد نفر پس از قبولی در مراحل مختلف آزمون ، گزینش و مصاحبه در ۲۱ شهرداری آذربایجان شرقی بکار گیری خواهند شد.
محمد صادق  پورمهدی افزود: نتایج این آزمون در حدود سه برابر ظرفیت استخدام تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد و پس از آن قبول شدگان مراحل بعدی را طی و سپس برای بکار گیری به شهرداری ها معرفی و از سال آینده جذب خواهند شد.


آزمون استخدامی شهرداریهای استان کردستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری سنندج : صبح جمعه (۲ بهمن ) آزمون استخدامی شهرداریهای استان کردستان برگزار شد.
آزمون استخدامی شهرداریهای استان کردستان براساس نیاز شهرداریها استان و کسب مجوز از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور برگزار شد
این آزمون دررشته های حسابداری، کارگزینی، مهندسی راه و ساختمان، شهرسازی، کامپیوتر، نقشه برداری، بهداشت حرفه ای، ترافیک، محیط زیست و آتش نشانی برای استخدام در شهرداری های استان بصورت پیمانی برگزار شد.
صبح امروز سرپرست شهرداری سنندج و رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با حضور در محل برگزاری این آزمون از نزدیک در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفتند.
سرپرست شهرداری سنندج درجریان این بازدید گفت : برگزاری اینچنین آزمونها برای جذب نیروی متخص در شهرداریها اقدامی باارزش وارزنده است.
مهندس لقمان حیدری افزود: جذب نیروی کارشناس در شهردایها علاوه بر بالابردن سطح علمی وتخصصی کارکنان باعث ارتقا خدمت به شهروندان هم خواهد شد.
وی بیان کرد : پس از برگزاری این آزمون وطی مراحل قانونی ۲۶ نفر کارشناس بصورت پیمانی جذب شهرداری سنندج خواهند شد.
حیدری اضافه کرد : سال گذشته هم از طریق برگزاری آزمون علمی وعملی ۱۱ نفر آتش نشان در این شهرداری استخدام شدند.
وی ابراز امیدواری نمود : با جذب نیروی کارشناس ومتخصص در شهرداری بتوانیم موجبات سطح کیفیت خدمات رسانی به شهروندان را فراهم نماییم.


 

آزمون استخدامی شهرداریهای مازندران با شرکت ۸۸۶۳ داوطلب برگزار شد
مهندس نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه جمعی از مدیران کل ستادی استانداری از نحوه برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ، دانشگاه هدف ، دانشگاه باقرالعلوم ساری و دانشگاه پیام نور بازدید نمود.
در این آزمون تعداد ۸۸۶۳ نفر در قالب ۱۶ رشته شغلی و بطور همزمان در ۴ حوزه اصلی ساری ، بابل ، بابلسر و چالوس به رقابت پرداختند.
نبیان تعداد افراد شرکت کننده در حوزه ساری را  ۴۶۴۱ نفر ، در حوزه بابل ۱۲۳۸ نفر ، در حوزه بابلسر ۲۰۴۶ نفر و در حوزه چالوس ۹۳۸ نفر اعلام نمود و گفت : با برگزاری این آزمون و آنجام مصاحبه و گزینش تعداد ۸۵ نفر در شهرداریهای استان جذب و مشغول به کار خواهند شد

آزمون استخدامی شهرداری های چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد – ایرنا – آزمون استخدامی شهرداری های چهارمحال و بختیاری روز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری،در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در آزمون استخدامی شهرداری های استان، یک هزار و ۶۷۸ نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
محمدرضا رئیسی هارونی تأکید کرد: از این تعداد یک هزار و ۲۶۸ نفر مرد در ۱۳ رشته شغلی و ۳۹۰ نفر خانم در چهار رشته شغلی با همدیگر رقابت کردند.
وی افزود: از مجموع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شهرداری های چهارمحال و بختیاری، ۴۸ نفر در ۱۹ شهرداری استان استخدام می شوند.
رئیسی هارونی تصریح کرد: به همین منظور، از میان شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شهرداری های چهارمحال و بختیاری، سه برابر ظرفیت نیروی مورد نیاز پذیرفته می شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از میان پذیرفته شدگان، پس از سپری کردن گزینش و سایر مراحل قانونی، ۴۸ نفر تا پایان سال جاری جذب و مشغول به کار می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین از مجموع سهمیه استخدامی جدید در شهرداری های چهارمحال و بختیاری، ۱۶ نفر از امتیاز ایثارگری برخوردار هستند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۴۰ شهرداری دارد.


 

آزمون استخدامی شهرداری های لرستان برگزار شد

خرم آباد- ایرنا- آزمون استخدامی شهرداری های استان لرستان صبح روز جمعه در ۱۰ حوزه امتحانی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از آزمون استخدامی دو هزار و ۱۸۶ نفر برای استخدام در ۴۰ پست سازمانی شهرداری های استان با هم به رقابت پرداختند.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان در این خصوص به ایرنا گفت: از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون یک هزار و ۴۹۹ نفر مرد و مابقی را داوطلبان زن تشکیل داده اند.
هرمز نصیری افزود: سهمیه استخدامی شهرداری استان در این دوره ۵۴ نفر بوده که از این تعداد ۱۴ نفر سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران و تعداد ۴۰ نفر نیز از طریق آزمون استخدامی تعیین تکلیف می شوند.
وی تصریح کرد: نتیجه این آزمون تا پایان سال جاری و بر اساس سه برابر ظرفیت مجاز اعلام و پس از مراحل گزینشی و بررسی مدارک، نتیجه نهایی برای جذب در شهرداری های استان اعلام می شود.
وی اضافه کرد: آزمون امروز برای استخدام نیرو در شهرداری های الیگودرز، ازنا، الشتر، پلدختر، شول آباد، زاغه، چالانچولان و بیران شهر انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه این آزمون به عنوان سومین آزمون استخدامی شهرداری های استان در دو سال گذشته بوده، اظهار داشت: در سال ۹۳ و ۹۴ سه آزمون برگزار شده که در مجموع با احتساب این دوره از استخدامی شهرداری ها تعداد ۱۰۲ نفر جذب شهرداری های استان شده اند.
وی تعداد سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران بکارگیری شده در این استخدامی ها را ۲۶ نفر عنوان کرد.
در حال حاضر در استان لرستان ۱۱ شهرستان و ۲۶ شهرداری وجود دارد.


 

سوالات متداول به نقل از وب سایت مسئول برگزاری آزمون

۱ – در این آزمون فقط افراد بومی شهرستان های ذکر شده حق ثبت نام دارند یا سایر افراد بومی استان هم از این حق برخوردار می باشند؟
سایر افراد همان استان بدون در نظر گرفتن امتیاز بومی می توانند شرکت کنند، اما بومی محسوب نمی شوند
۲ – در حین عملیات پرداخت الکترونیک (هزینه ثبت نام) هزینه از حساب کسر گردید اما پرداختی صورت نگرفت کد رهگیری هم دریافت نشده است، تکلیف چیست؟
در صورتی که پاسخی مبنی بر کسر وجه از حساب شما از طرف بانک به سایت ثبت نام رسیده باشد کد رهگیری صادر شده است . مجددا با کد ملی و شماره شناسنامه در قسمت ثبت نام وارد شوید در صفحه پیش نمایش یا صفحه آخر کد رهگیری نمایش داده می شود و در صورتی که پاسخ به سایت نرسیده باشد وجه پرداختی بصورت اتوماتیک توسط بانک برگشت داده خواهد شد
۳ – بنده اشتباها دوبار پول واریز کردم.برای دریافت وجه چکار کنم؟
شما باید تا پایان روز ثبت نام منتظر باشید،پس از پایان ثبت نام بررسی خواهد شد.
۴ – لطفا منابع منابع سوالات آزمون را مشخص نمایید؟
طبق آگهی استخدامی، آزمون صرفا آزمون تخصصی خواهد بود به تعداد ۹۰ سوال براساس رشته شغلی و ۳۰ سوال هوش عمومی و استعداد تحصیلی طراحی خواهد شد. ضمنا در آزمونهای استخدامی منابع ذکر نمی شود.

 


 آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان سمنان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : ۹۴/۱۰/۲۶

۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : متعاقباً اعلام خواهد شد

۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان کرمان

استانداری کرمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعدادی از شهرداری های استان از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مجوز شماره ۳۵۶۶۴ تاریخ ۹۴/۸/۱۷ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تعداد ۳۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.


آگهی استخدام پیمانی در شهرداری های استان خراسان رضوی

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : ۹۴/۱۰/۲۶

۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی در شهرداری های استان گلستان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۶
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان خوزستان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه :  در تاریخ ۹۴/۱۰/۲۹ ، ۹۴/۱۰/۳۰ و ۹۴/۱۱/۰۱
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی شهرداریهای مازندران

به کلیه متقاضیان توصیه می گردد قبل از انجام فرایند ثبت نام ، آگهی استخدام را دریافت و بطور کامل مطالعه نموده و از مراجعه حضوری به استانداری یا شهرداریها خودداری نمایند .
استانداری مازندران برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های شهرهای آلاشت، آمل، رینه، بابل، بابلسر، خرم آباد، نشتارود، سلمانشهر، کیاسر، قائمشهر، کیاکلا، محمودآباد، چمستان، نوشهر، فریدونکنار از محل سهمیه استخدامی شماره ۳۵۶۷۰ مورخ ۱۷/۰۸/۱۳۹۴ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و به استناد مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۱۸/۰۷/۱۳۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون استخدامی توانمندیهای تخصصی و مصاحبه (در پست های کارشناسی ) و آزمون آمادگی جسمانی (در رشته شغلی آتش نشان و آتش نشان راننده ) و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت درشهرهای فوق الذکر را به شرح زیر استخدام نماید.


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان گیلان

از آنجائیکه بر اساس‌نامه شماره  ۴۲۸۴۲ مورخ ۳۰/۰۹/۱۳۹۴ مدیرکل محترم  دفتر نوسازی  و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور زمان برگزاری سراسری آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور تغییر نموده است. از اینرو زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداری‌های استان  متعاقباً از طریق سایت استانداری اعلام خواهد شدو زمان و مکان برگزاری آزمون  بر روی کارت ورود به جلسه  مشخص می‌گردد.


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان خراسان شمالی

استانداری خراسان شمالی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای اسفراین، پیش قلعه، جاجرم، شیروان، صفی آباد و گرمه از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و براساس مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور و نامه شماره ۳۸۸۰۲ مورخ ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ سازمان شهرداریهاو دهیاریهای کشور موضوع جذب نیروی انسانی در شهرداریها، تعداد ۱۹ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.


آگهی استخدامی پیمانی شهرداری های خراسان جنوبی

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۹ لغایت ۹۴/۱۱/۰۱
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


استخدام در مشاغل مشاغل کارشناسی و عملیاتی آتش نشانی شهرداری های مرکزی

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۹ لغایت ۹۴/۱۱/۰۱
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان هرمزگان

برابر اعلام سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور آزمون استخدامی شهرداریهای تابعه استان  که مقرر گردیده بود  در تاریخ ۱۱/۱۰/۹۴ برگزار گردد  به زمان دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد موکول گردید


 آگهی استخدام پیمانی در شهرداری های استان کرمانشاه

استانداری کرمانشاه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای جوانرود؛ روانسر؛ شاهو؛ سنقر؛ بیستون؛ سطر؛ تازه‏آباد؛ حمیل؛ ازگله و گهواره از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور موضوع جذب نیروی انسانی و نامه شماره ۳۵۸۹۶ مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ سازمان شهرداریهاو دهیاریهای کشور، تعداد ۲۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.


آگهی استخدام پیمانی آزمون شهرداریهای استان لرستان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۹ لغایت ۹۴/۱۱/۰۱
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی آزمون شهرداریهای استان همدان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۶
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


 آگهی استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان غربی

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۹ لغایت ۹۴/۱۱/۰۱
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


 آگهی استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : ۲۷ دی لغایت پنج‌ شنبه اول بهمن
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی در شهرداریهای تابعه استان زنجان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : ۲۶ لغایت ۳۰ دی ماه
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


آگهی استخدام پیمانی استانداری قزوین

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : مراحل صدور کارت یک هفته قبل از برگزاری آزمون و از طریق سایت استانداری
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


استخدام پیمانی درشهرداری های تابعه استان کهگیلویه وبویراحمد

استانداری کهگیلویه وبویر احمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های تابعه این استان از محل سهمیه استخدامی شماره ۳۴۵۰۵ مورخ ۹/۸/۱۳۹۴ سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور ، درنظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی ، عملی یا مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداری های تابعه به شرح زیر استخدام نماید


آزمون استخدامی شهرداری های استان فارس

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

عنوان تاریخ
انتشار آگهی از تاریخ ۱۳۹۴/۹/۹
ثبت نام آزمون ۱۳۹۴/۹/۹ لغایت ۱۳۹۴/۹/۲۶
ویرایش اطلاعات ۱۳۹۴/۹/۲۷ لغایت ۱۳۹۴/۹/۳۰
توزیع کارت ورود به جلسه ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ لغایت ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
رفع نقص کارت ورود به جلسه روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱
برگزاری آزمون روز جمعه ۱۳۹۴/۱۱/۲

استخدام کارشناس در شهرداری کردستان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : صدور کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه ۲۹ دی ماه فعال خواهد شد.
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


استخدام ۱۲۲ نفر در شهرداری های یزد

استانداری یزد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های ابرکوه، اردکان، بافق، تفت، زارچ، شاهدیه، عقدا، هرات، مهریز، مهردشت، حمیدیا، نیر، ندوشن و یزد از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و نامه شماره ۳۵۶۶۶ مورخ ۹۴/۸/۱۷ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در نظر دارد تعداد ۱۲۲ (یکصد و بیست و دو) نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای ابرکوه، اردکان، بافق، تفت، زارچ، شاهدیه، عقدا، هرات، مهریز، مهردشت، حمیدیا، نیر، ندوشن و یزد به شرح جدول زیر استخدام نماید .


استخدام شهرداری‌های استان اصفهان

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون :

۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۹دی‌ماه ۱۳۹۴
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


 

توضیحاتی پیرامون سوالات و منابع آزمون
آزمون تخصصی :
* سوالات در هر رشته شغلی به صورت چهارگزینه‌ای و به تعداد ۹۰ سوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط می باشد.
* در رشته شغلی کاردان آتش نشان سوالات در زمینه اصول ومبانی حریق وآتش نشانی،شیمی حریق،امداد ونجات،ایمنی وبهداشت حرفه‌ای، اصول و مدیریت بحران و در رشته شغلی آتش‌نشان راننده شامل سرفصل‌های اشاره شده به همراه سوالات آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی پایه یک می‌باشد.
* در رشته شغلی متصدی دفتری سوالات در حوزه اطلاعات عمومی مدیریت، حسابداری، کامپیوتر و دانش عمومی می‌باشد.
* در سایر رشته‌های شغلی، سوالات بر اساس رشته و گرایش‌های مندرج در جدول شرایط احراز و در حد اطلاعات مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خواهد بود(رشته شغلی مسئول خدمات مالی در حد کاردانی می‌باشد).

آزمون عمومی:
* سوالات عمومی برای کلیه رشته‌های فوق، فقط ۳۰ سوال و شامل سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری می‌باشد.

کلیه سوالات با احتساب نمره منفی می باشد

منبع : esfazmoon.ir


خبر ۷ دی ماه ۹۴ – اطلاعیه استانداری اصفهان در مورد زمانبندی آزمون شهرداری ها

قابل توجه داوطلبین محترم
ضمن عرض پوزش، بنابر نامه شماره ۴۲۸۴۲ مورخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۴ مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جناب آقای محمد حسن‌آبادی، برگزاری آزمون در تاریخ ۱۱ دی‌ماه در سراسر کشور لغو و به صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴ موکول گردید.
لذا اطلاعات مربوط به آزمون را از این سامانه استانداری پیگیری نموده و از برقراری هرگونه تماس با استانداری اصفهان خودداری فرمایید.
برنامه زمان‌بندی جدید آزمون :
۱. دریافت کارت ورود به جلسه : از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۹دی‌ماه ۱۳۹۴
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴


خبر ۳ دی ماه ۹۴ – زمان توزیع کارت ورود به آزمون شهرداری ها و مشاغل آتش نشانی به تعویق افتاد

اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین : ایرج زاهدپور با اعلام این خبر افزود : استانداری قزوین برای تامین نیروی انسانی مورد نیازدر۱۳ شهرداری  استان  ۶۶ نفر (صرفا” مرد)و مشاغل عملیاتی آتش نشانی  شهرداریها ۳۷ نفر با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداریها و دهیاریهای کشور برای شهرداری ها را جذب می کند .
وی ادامه داد : افراد  واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه  و گزینش به صورت پیمانی در شهرداریهای استان جذب خواهند شد .
زاهدپور در خصوص  زمانبندی آزمون استخدامی گفت : زمان ثبت نام آزمون از طریق وب سایت استانداری قزوین  به داوطلبان انجام شد و شروع ثبت نام ازساعت  ۸   صبح روز یکشنبه  مورخ  ۲۲/۹/۱۳۹۴ به مدت ۱۰ روز تا ساعت ۲۴روزسه شنبه مورخ ۱/۱۰/۱۳۹۴ صورت گرفت.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها درخصوص  زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تخصصی کتبی خاطر نشان ساخت : زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آزمون به تعویق افتاد که زمان دقیق آن متعاقبا” از طریق سایت استانداری قزوین اعلام خواهد شد.
گفتنی است قبلا” زمان توزیع کارت  ورود به آزمون شنبه  مورخ ۰۵/۱۰/ ۱۳۹۴ و زمان برگزاری آزمون تخصصی (کتبی) نیز روز جمعه  تاریخ ۱۱/۱۰/۱۳۹۴ اعلام شده بود که این تاریخ به تعویق افتاد.


 

☑️گلستان : مهلت ثبت نام آزمون تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۵ تمدید گردید.

☑️گیلان : مهلت ثبت نام آزمون تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۵ تمدید گردید.

☑️مازندران :  مهلت ثبت نام تمدید گردید.

☑️چهار محال و بختیاری :  مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۳ تمدید گردید.

☑️سمنان : مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۵ تمدید گردید.

☑️کرمان : مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۳ تمدید گردید.

☑️خوزستان : مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۴/۱۰/۰۴ تمدید گردید.
☑️خراسان رضوی : مهلت ثبت نام تا ساعت ۱۲ روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۳ تمدید گردید.


 

 آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان سمنان (ثبت نام شروع شد)

 

استانداری سمنان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های استان از محل مجوز استخدامی شماره ۳۴۵۰۲ مورخ ۹۴/۸/۹ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور موضوع مجوز شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ مورخ ۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداریها و دهیاریهای کشور، تعداد ۲۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری (ثبت نام شروع شد)

استانداری استان چهارمحال و بختیاری برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‏های استان، از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۱۳۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ‏ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ مورخ ۱۳۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور و در چارچوب دستورالعمل استخدام پیمانی بخشنامه شماره ۳۰۱ مورخ ۹۴/۱/۸ وزیر محترم کشور و دستورالعمل استخدام پیمانی موضوع جذب نیروی انسانی در شهرداریها و مشاغل عملیات آتش نشانی، در نظر دارد تعداد ۴۶ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، عملی و مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداری های استان به شرح ذیل استخدام نماید:

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان کرمان (ثبت نام شروع شد)

استانداری کرمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعدادی از شهرداری های استان از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مجوز شماره ۳۵۶۶۴ تاریخ ۹۴/۸/۱۷ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تعداد ۳۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

آگهی استخدام پیمانی در شهرداری های استان خراسان رضوی  (ثبت نام شروع شد)

استانداری خراسان رضوی برای تامین نیروی انسانی شهرداری های استان از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۱۸/۷/۹۴ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، در نظر دارد تعداد ۹۱ نفر افراد واجد شرایط را از طریق آزمون توانمندی های تخصصی ، علمی یا مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداری های استان خراسان رضوی استخدام نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


آگهی استخدامی پیمانی شهرداری های خراسان جنوبی (شروع ثبت نام ۲۵ آذر)

استانداری خراسان جنوبى برای تامین نیروی انسانى موردنیاز شهردارى هاى آرین شهر ، ارسک ، اسفدن ، اسدیه ، اسلامیه ، بیرجند ، خضرى دشت بیاض، خوسف، حاجى آباد ، سه قلعه ، فردوس، سرایان ، قاین ، قهستان ، گزیک دیهوک ، زهان ، طبس مسینا ، طبس گلشن ، مود ، نیمبلوک و نهبندان از محل مجوز استخدامى شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۱۸ / ۰۷ / ۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ مورخ ۲۹ / ۰۷ / ۹۴ شوراى توسعه مدیریت و سرمایه انسانى شهردارى ها و دهیارى هاى کشور، تعداد ۶۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمند ی های تخصصى و مصاحبه یا آزمون عملى (براى مشاغل غیر آتش نشانى مصاحبه و براى مشاغل آتش نشانى برگزارى آزمون عملى) و گزینش به صورت پیمانى به شرح زیر استخدام مى نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

استخدام در مشاغل مشاغل کارشناسی و عملیاتی آتش نشانی شهرداری های مرکزی (ثبت نام شروع شد)

استانداری مرکزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای نوبران ، تفرش ، غرق آباد ، زاویه ، رازقان ، آستانه ، مامونیه ، پرندک ، دلیجان ، خشکرود ، توره ، ساوه در مشاغل کارشناسی و عملیاتی آتش نشانی از محل مجوز استخدامی شماره ۳۳۳۶۱ مورخ ۹۴/۷/۲۹ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تعداد ۶۳ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی ، عملی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان خراسان شمالی (شروع ثبت نام از ۲۵ آذر)

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گفت: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعدادی از شهرداریهای استان نیرو استخدام می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری؛ علی اصغر شاکری مطلق با بیان این خبر اظهار داشت: آزمون استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریهای استان به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۱۸/۰۷/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزارمی شود.
شاکری افزود: تعداد ۱۹ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی در محل های مورد نیازاستخدام می شوند
وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای ثبت نام واطلاع از جزییات استخدام از تاریخ ۲۵/۰۹/۹۴ لغایت ۰۲/۱۰/۹۴ به مدت ۸ روز به پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی به نشانی www.news.nkhorasan.ir مراجعه نمایند .

برای مشاهده متن خبر در سایت استانداری اینجا کلیک کنید


 

استخدام در آتش نشانی های استان هرمزگان (استخدام جدید)

استانداری هرمزگان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در شهرداریهای تابعه استان از محل مجوز استخدامی شماره ۳۵۲۱۸مورخ ۱۳/۰۸/۱۳۹۴سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، تعداد ۷۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های تخصصی ، عملی یا مصاحبه و گزینش بصورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می‌نماید

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 


استخدام در آتش نشانی های استان کرمانشاه (استخدام جدید)

استانداری کرمانشاه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای جوانرود؛ روانسر؛ شاهو؛ سنقر؛ بیستون؛ سطر؛ تازه‏آباد؛ حمیل؛ ازگله و گهواره از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور موضوع جذب نیروی انسانی و نامه شماره ۳۵۸۹۶ مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ سازمان شهرداریهاو دهیاریهای کشور، تعداد ۲۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


آگهی استخدام پیمانی آزمون شهرداریهای استان لرستان (ثبت نام شروع شد)

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های دورود،الیگودرز،ازنا،الشتر،پلدختر،چالانچولان،زاغه،شول آباد و بیران شهر از محل مجوز استخدام شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور تعداد ۴۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی یا مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


آگهی استخدام پیمانی آزمون شهرداریهای استان همدان (ثبت نام شروع شد)

شهرداریهای استان همدان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز استخدامی شماره ۳۴۵۰۸ مورخه ۹۴/۸/۹ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تعداد ۶۱ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیراستخدام می نماید:

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 آگهی استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان غربی (ثبت نام شروع شد)

استانداری آذربایجان غربی برای تأمین نیروی انسانی شهرداریهای خوی- سلماس- سردشت- فیرورق- اشنویه- بوکان- سیه چشمه- سیلوانا-قوشچی-بازرگان-پلدشت در مشاغل اداری و عملیاتی آتش نشانی از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و مصوبه شماره۳۳۳۶۱ مورخ ۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور , در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی , مصاحبه ،آزمون عملی(صرفآ درمشاغل آتش نشانی) و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای فوق الذکر استان به شرح ذیل استخدام ‌نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 آگهی استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی (شروع ثبت نام ۲۳ آذر)

استانداری آذربایجان‌شرقی در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی شهرداری های ترک – سراب – ممقان – قره آغاج – سیس – شندآباد – خامنه – دوزدوزان – هادیشهر – خاروانا – آذرشهر – تسوج – خدافرین – کلیبر – مهربان – شبستر – خسروشاه – میانه – مراغه – عجب شیر –  اسکو و بخشایش استان آذربایجان شرقی از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۱۸/۷/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ مورخ ۲۹/۷/۹۴ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، علمی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای فوق الذکر استان به شرح ذیل استخدام ‌نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


استخدام پیمانی در شهرداری های استان گلستان (ثبت نام شروع شد)

استانداری گلستان برای تامین نیروی انسانی موردنیاز شهرداریهای شهرهای فاضل آباد– گمیش تپه– سیمین شهر– آق قلا از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بر اساس مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور و نامه شماره ۳۴۵۰۶ مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ سازمان شهرداریهاو دهیاریهای کشور موضوع جذب نیروی انسانی در شهرداریها، تعداد ۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

استخدام در آتش نشانی های استان خوزستان ( ثبت نام شروع شد)

استانداری خوزستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای استان از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شماره ۳۵۶۵۶ مورخ ۹۴/۰۸/۱۷ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای استان به شرح زیر استخدام نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 آگهی استخدام پیمانی استانداری قزوین (شروع ثبت نام ۲۲ آذر)

استانداری قزوین برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای قزوین- آوج – آبگرم – تاکستان – اقبالیه – دانسفهان -شال – محمدیه – شریفیه -آبیک – خرمدشت – خاکعلی – رازمیان – بوئین زهرا و سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین – سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین – سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین – سازمان حمل و نقل شهرداری تاکستان – سازمان حمل و نقل شهرداری محمدیه از محل سهمیه استخدامی مجوز شماره ۱۶۶۱۸۱مورخ ۱۳۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۳۱۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و بخشنامه شماره ۱۴۵۹۵۴ تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ وزیر محترم کشور، در نظر دارد تعداد ۶۶ نفراز افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی و گزینش به صورت پیمانی استخدام نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


استخدام پیمانی درشهرداری های تابعه استان کهگیلویه وبویراحمد ( ثبت نام شروع شد)

استانداری کهگیلویه وبویر احمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های تابعه این استان از محل سهمیه استخدامی شماره ۳۴۵۰۵ مورخ ۹/۸/۱۳۹۴ سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور ، درنظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی ، عملی یا مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداری های تابعه به شرح زیر استخدام نماید

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

زمان آزمون استخدامی شهرداری ها مشخص شد

مدیرکل دفترنوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد : زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها از ۲۷ آذرماه به ۱۱ دی ماه سال جاری تغییر یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، محمد حسن آبادی با بیان مطلب فوق گفت : با توجه به مصادف شدن برنامه زمان بندی ثبت نام داوطلبین آزمون استخدامی شهرداری ها با ایام اربعین حسینی و درخواست استانداری ها و شهرداری ها مبنی بر به تعویق افتادن این آزمون که قرار بود در روز ۲۷ آذرماه برگزار شود، زمان برگزاری به تعویق افتاد.
وی افزود : تمامی مراحل فرآیند اجرای آزمون براساس جدول زمان بندی اعلامی در پیوست شماره ۲ مجوزهای صادره با ۲ هفته تعویق انجام می شود.
حسن آبادی اعلام کرد : بنابراین تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها روز جمعه ۱۱ دی ماه سال جاری می باشد و اقدامات لازم بر اساس زمان بندی جدید صورت می پذیرد.


 

استخدام در مشاغل آتش نشانی شهرداری های مرکزی

استانداری مرکزی بر اساس مجوز شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور و مصوبه شمارع ۳۳۳۶۱ مورخ ۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاریهای کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل کارشناس یا آتش نشان شهرداری های ساوه، نوبران، تفرش، غرق آباد، زاویه ، رازقان، آستانه، مامونیه، پرندک، دلیجان، خشکرودو توره از طریق برگزاری آزمون درچارچوب دستور العمل استخدام پیمانی برای خدمت در شهرهای مذکور استخدام نماید

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


استخدام شهرداری های زنجان نیمه دوم آذر

خبرگزاری مهر : معاون مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استان زنجان از ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی شهرداری های تابعه استان در نیمه دوم آذر سال جاری خبر داد.
نادر احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور نیمه نخست دی امسال برگزار می شود و طی آن حدود ۱۰۰ نفر در ۲۱ شهرداری تابعه استان استخدام می شوند.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


برگزاری آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌های مازندران ( ثبت نام شروع شد)

خبرگزاری تسنیم:  معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌های مازندران امسال برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی نبیان از برگزاری آزمون استخدامی تعدادی از شهرداری های این استان خبر داد و اظهار داشت: این استخدامی از محل مجوز شماره ۱۶۶۱۸۱ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان است.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


 

اطلاعیه کمیته اجرای آزمون استخدامی شهرداری ها

استانداری یزد : با عنایت به مصادف شدن برنامه زمانبندی ثبت نام داوطلبین آزمون استخدامی شهرداری ها با ایام اربعین حسینی و درخواست شمار زیادی از متقاضیان مبنی بر به تعویق انداختن آزمون استخدامی شهرداری های سراسر کشور  به اطلاع میرساند تمامی مراحل فرایند اجرای آزمون با تعویق به شرح ذیل انجام میگردد.

تاریخ ثبت نام : ۱۳۹۴/۹/۱۴ تا ۱۳۹۴/۹/۲۵
تاریخ آزمون : ۱۳۹۴/۱۰/۱۱

برای مشاهده لیک خبر در وب سایت استانداری یزد اینجا کلیک کنید


آزمون استخدامی شهرداریهای استان قزوین

اطلاعیه فوری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری
تعویق دو هفته ای در ثبت نام آزمون استخدامی شهرداریهای استان
دفتر امور شهری و شوراهای استانداری طی اطلاعیه فوری اعلام کرد:ثبت نام آزمون استخدامی شهرداریهای استان به مدت دوهفته به تعویق افتاد.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


آزمون استخدامی شهرداری های استان فارس ( ثبت نام شروع شد)

روزنامه خبرجنوب : استانداری فارس جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سایر مشاغل از محل مجوز شماره۱۶۶۱۸۱- ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه ۹۴/۷/۲۶شواری توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاریهای کشور تعداد ۱۹۸نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی و علمی و گزینش بصورت پیمانی استخدام مینماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک کنید


آگهی استخدام پیمانی شهرداری های استان گیلان ( ثبت نام شروع شد)

استانداری گیلان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای ( رشت ، بندرانزلی ، آستارا، تالش ، آستانه اشرفیه ، کیاشهر ، لوشان ، فومن ، رود بار ، ماسوله ، واجارگاه، دیلمان ، سیاهل ، احمد سرگوراب، رضوانشهر، خشکبیجار، چابکسر، جیرنده، کوچصفهان، ماسال، رودسر)از محل استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۸۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو مصوبه ۳۳۳۶۱ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداریهای و دهیاری های کشور تعداد ۶۱ نفر واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی بشرح زیر استخدام می نماید

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک کنید


استخدام کارشناس در شهرداری سنندج

استانداری کردستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای سنندج، دیواندره، قروه، کانیسور، دزج و بابارشانی از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۱۱۶۱ مورخ ۱۹۳۱/۷۰/۱۶ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه )صرفا در مشاغل غیر عملیاتی آتشنشانی ( ، عملی )صرفا در مشاغل عملیاتی آتشنشانی ( و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای فوق الذکر را به شرح ذیل استخدام نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


استخدام ۱۲۳ نفر در شهرداری های یزد ( ثبت نام شروع شد)

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز شهرداری های استان، ۱۲۳ نفر از طریق آزمون کتبی و مصاحبه به صورت پیمانی استخدام می شوند.
به گزارش یزد آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سید رضا خادمی» دراین‌باره اظهار داشت: با برگزاری آزمون و مصاحبه، ۱۲۳ نفر نیروی انسانی موردنیاز شهرداری‌های شهرهای ابرکوه، اردکان، بافق، تفت، زارچ، شاهدیه، عقدا، هرات، مهریز، مهردشت، حمیدیا، نیر، ندوشن و یزد پس انجام مراحل قانونی استخدام پیمانی می شوند.
خادمی ادامه داد: ثبت‌نام این آزمون به‌صورت اینترنتی است و متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۸ الی ۱۴ آذرماه سال جاری با مراجعه به سایت www.shahri.ostanyazd.ir با کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 


 

خبر ۶ آذر ۹۴: آزمون استخدامی شهرداری‌های استان گلستان برگزار می‌شود (منبع: golestanp.ir)

کارشناس مسئول اداری-استخدامی شهرداریها و رئیس دبیرخانه ستاد استخدامی شهرداریهای استان از اخذ مجوز استخدام نیروی جدید در شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: آزمون استخدامی تعدادی از شهرداری‌های استان گلستان به زودی همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام شهرداری های گلستان اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ آذر ۹۴: استخدامی دهیاران استان زنجان (استانداری زنجان)۹۴

تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در استان زنجان در دهیاریها ومحل خدمت به شرح زیراستخدام می‌نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام شهرداری های زنجان اینجا کلیک نمایید


استخدام شهرداری‌های استان اصفهان ( ثبت نام شروع شد)

استانداری اصفهان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در شهرداری‌های استان، تعداد ۶۷ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی و برای مشاغل آتش‌نشانی، آزمون کتبی و آزمون عملی به صورت پیمانی به شرح زیراستخدام می‌نماید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام شهرداری های اصفهان اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ آذر ۹۴ : ۸۴ نفر در شهرداری‌های آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند (منبع: خبرگزاری برنا)
علیخانی گفت: آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی در نیمه دوم آذر ماه همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در تبریز برگزار خواهد شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از اخذ مجوز استخدام ۸۴ نفر نیروی جدید در شهرداری‌های استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی علیخانی گفت: به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در شهرداری‌های استان، تعداد ۸۴ نفر از بین داوطلبان واجد شرایط به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.
وی با بیان این که این افراد پس از طی مراحل آزمون استخدام می‌شوند، افزود: نیازهای استخدامی شهرداری‌ها در شورای اداری و استخدامی شهرداری‌های استان بر اساس شاخص‌های مختلف از جمله ویژگی‌های اختصاصی هر شهر، جمعیت، اعتبار سنواتی و درصد تحقق پست‌های سازمانی مورد بررسی قرار گرفته و مجوز استخدام بین آنها توزیع شده است.
علیخانی با بیان این که آزمون استخدامی شهرداری‌های استان در نیمه دوم آذر ماه همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در تبریز برگزار خواهد شد، از دارندگان مدارک تحصیلی معتبر دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس خواست با مطالعه دقیق آگهی آزمون استخدامی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
به گفته وی آگهی آزمون استخدامی شهرداری‌های استان طی روزهای آتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان شرقی و روزنامه‌های کثیرالانتشار محلی منتشر خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام شهرداری های آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ آذر ۹۴: استخدام در آتش نشانی خوزستان (منبع: خبرگزاری پانا)
استانداری خوزستان به منظور تأمین نیروی انسانی در مشاغل کارشناسی و عملیاتی آتش نشانی افراد واجد شرایط را به صورت پیمانی استخدام می کند.
به گزارش پانا از خوزستان ، استانداری خوزستان به منظور تأمین نیروی انسانی در مشاغل کارشناسی و عملیاتی آتش نشانی مورد نیاز در تعدادی از شهرداری های استان از محل سهمیه استخدامی ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، علمی و گزینش به صورت پیمانی استخدام نماید.
علاقمندان میتوانند از مورخ ۹۴/۹/۸ به سایت اینترنتی زیر مراجعه و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
www.ostan-khz.ir


خبر ۳ آذر ۹۴: استخدام پیمانی ۱۱۸ نیرو برای شهرداری‌های هرمزگان (منبع: خبرگزاری برنا)
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از جذب ۱۱۸ نفر نیروی انسانی جدید برای شهرداری‌های هرمزگان از طریق برگزاری آزمون خبر داد
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ارسلان بهاری‌میمندی در همین راستا اظهار داشت: این تعداد نیروی انسانی برای اشتغال در شهرداری‌های بندرعباس، بندرلنگه، رودان، بستک، بندرکنگ، گوهران، قلعه قاضی، سردشت، ابوموسی، فارغان، کوشکنار، سرگز احمدی و سندرک از طریق برگزاری آزمون که در تاریخ ۲۷ آذرماه سال جاری برگزاری می‌شود، به منظور استخدام پیمانی در شهرداری‌های مذکور گزینش خواهند شد.
وی ادامه داد: نحوه ثبت نام و رشته شغلی‌های مورد نیاز متعاقبا از طریق سامانه استانداری و اداره کل امور شهری و شوراها اعلام می‌شود.
استان هرمزگان دارای ۳۸ شهر است که تماما دارای شهرداری‌ها مستقل هستند.


خبر ۱۷ آبان ۹۴: آزمون استخدامی شهرداری ها آذرماه امسال برگزار میشود (منبع: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور)

مدیرکل دفترنوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اخذ مجوز و ابلاغ استخدام سه هزار نفر در شهرداری های سراسر کشور در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، محمد حسن آبادی با بیان مطلب فوق گفت : به منظور تامین نیروی انسانی کارآمد و متخصص مورد نیاز شهرداری‌ها در سال ۱۳۹۴، با توجه به پستهای سازمانی مصوب و بلاتصدی و همچنین وضعیت خروج از خدمت کارکنان شهرداری‌ها، سه هزار سهمیه استخدامی برای جذب نیروی انسانی اختصاص یافت.

وی افزود : این سهمیه ها با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و از طریق انتشار آگهی و برگزاری آزمون استخدامی مشروط به تامین منابع اعتباری از محل درآمدهای قانونی شهرداری ها و بدون تحمیل بارمالی بر بودجه عمومی دولت، اختصاص یافته است.

حسن آبادی در ادامه اضافه کرد : صدور مجوز استخدام از محل سهمیه مزبور و نحوه تامین نیروی انسانی در شهرداری‌ها با رعایت مفاد دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری‌ها (بخشنامه شماره ۳۰۱ مورخ ۸/۱/۹۴ وزیر محترم کشور) و دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی (بخشنامه شماره ۱۴۵۹۵۴ مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۳) و رعایت سهمیه قانونی ایثارگران و معلولین است.

وی گفت : تخصیص سهمیه استخدامی به شهرداری‌ها به صورت استانی براساس آمار و اطلاعات دریافت شده از هر استان و اعلام نیاز آنها در قالب تشکیلات ابلاغی هر شهرداری می‌باشد.

حسن آبادی افزود : مجوز بکارگیری نیروی انسانی در هر شهرداری در سقف سهمیه های اعلامی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور براساس پستهای سازمانی شهرداری، جمعیت شهری، ویژگیهای محیط و اختصاصی شهر؛ به تصویب شورای اداری و استخدامی شهرداری های استان خواهد رسید.

وی در خاتمه گفت : آزمون مذکور به صورت هماهنگ در نیمه دوم آذر ماه امسال در کشور برگزار خواهد شد.


 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۷۱۰)

  1. حامد گفت:

    سلام اخه سشهرداری چطور پیمانی برمیداره والله اخه با دیبلم دوست من رفته شهرداری ولی منی که لیسانس دارم مدیریت نتونستم با شهرداری کار کنم حتی به صورت پیمانی میشه یکی کمک کنه بگه چطوری میشه رفت تو شهردار مراحل بگه ممنون میشم

  2. امید گفت:

    اونطوری که نوشته آزمون استخدامی واسه قراردادی هاست برا بیکارا تعطیل دیگه!!!

  3. علیرضا گفت:

    سلام دوستان. من از قبول شدگان سه برابر ظرفیت کاردان آتش نشان استان مرکزی هستم. استان ما که هنوز اعلام نکرده آزمون عملی کی برگزار میشه. دوستانی که این رشته در سایر استان ها قبول شدند آیا آزمون عملی برگزار شده؟؟!!

  4. *** گفت:

    سلام میشه بگید برای آزمون کتبی مهندس عمران چه منابعی و باید مطالعه کنیم ؟

  5. کارمند شهرداری گفت:

    سلام دوستان.من از قبولی های آزمون شهرداری سال ۹۳ عستم.یه روزی تمام مراحلی که شما طی میکنید رو داشتم.هر سوالی دارید میتونید مطرح کنید تا اونجایی که بتونم کمک میکنم.

    • کیوان گفت:

      سلام ممنون از اینکه میخای کمکمون کنی معلومه خوب مارو درک میکنی.
      ازت میخام بهم بگی باید چه چیزایی رو مطالعه کنم چون من زیاد وقت برای مطالعه ندارم تا هرچی به ذهنم میرسه رو مطالعه کنم پس بهم بگو باید چکار کنم یا چه چیزایی رو مطالعه کنم یا یاد بگیرم.(راستی من حراست قبول شدم) ممنون

      • کارمند گفت:

        سلام دوست عزیز.برای مصاحبه حضوری چند مرحله رو پیش رو دارین.روند مصاحبه من اینجوری بود که براتون توضیح میدم.اولین مرحله پرسش سوالات تخصصی بود که به رشته شغلی خودتون مربوط میشه.مرحله بعد سوالا سیاسی و احکام بود در حد خیلی ساده.بعد روانشناسی که اگه مراحل قبلو خوب طی کرده باشین اعصابتون آرومه و خوب جواب میدین فقط خلاف واقعیت چیزی نگین.بعد سوالات زبان و قوانین و مقررات شهری.تو قوانین و مقررات ماده های ۵۵ و ۱۰۰ و ۷۵ رو خوب بخونید.بازم سوالی داشتین در خدمتم

    • *** گفت:

      سلام .ممنون .میشه بگید واسه آزمون کتبی رشته مهندس عمران چه منابعی و باید مطالعه کنیم ؟؟؟

      • کارمند گفت:

        سلام دوست عزیز.متاسفانه رشته من کامپیوتره.در این مورد نمیتونم کمکی بکنم

        • سمیرا گفت:

          سلام
          میشه در مورد مصاحبه تخصصی تحلیلگر سیستم راهنمایی کنید که چه منابعی واسه رشته شغلی بخونم

        • آرشیدا گفت:

          سلام تقریبا یک ماهه که سر کار میرم همه اونجا قراردادی ان جز ما… و حقوقشون از خو شهرداری تامین میشه. میخوام بدونم حقوقمون چقدره؟ شنیدم ممکنه چند ماه حقوق نگیریم ؟ این درسته؟ یا میگن بعد از چند ماه زیاد میشه ؟درسته؟

    • اتشنشان گفت:

      سلام دوست عزیز،من ده روز پیش واسه شغل کاردان اتشنشان رفتم گزینش و همونجا بهم گفتن قبول شدی و تا پونزده روز دیگه جوابشو میدیم شهرداری،میخام بدونم به نظرت چند روز بعد از این تا شروع ب کارم مونده؟

  6. فرید گفت:

    سلام ، دوستان عزیز
    کسی آمار شرکت کنندگان شهرداری استان گیلان رو میدونه؟!!!!!!؟؟؟؟!!!

    ممنون میشم کسی جواب بده …..

  7. آزاد گفت:

    سلام
    دوستان بلاخره موفق شدم لیست اسامی حسابرس رو بگیرم اما با نمره ی ۳۵.۴۶
    اسمم تو لیست سه برابر نیست تو کارنامه زده بود کسب حد نصاب اما تو لیست اسمم نیست
    خواهشا اونایی که وارد مرحله ی تطبیق مدارک شدن بگن نمره شون چند بوده؟

    ممنون میشم

  8. آزاد گفت:

    سلام
    بچه ها کسی از سنندج جواب گرفته؟
    فایل اسامی که گذاشتن خالیه فایلو دانلود میکنی اما یه جدول بدون اسم!!!
    استانداری کردستان چیکار میکنی بابا رسیدگی کنید لطفا

  9. ساحل گفت:

    ببخشید کسی می دونه مصاحبه قبل عید یا بعد عید؟

  10. ساحل گفت:

    کسی کارشناس درآمد قبول شده ؟ درصدش چند بوده زنجان

  11. فرزانه گفت:

    من از زنجانم امور بایگانی با نمره کل ۵۵قبول نشدم مریم خانم شما چ رشته ای بودی

  12. ناگو گفت:

    عجبا!!! مشهد اعلام شد گلستان اعلام شد گیلان اعلام شد، مازندران این وسط خوابش برده فک کنم :/

  13. مرتضی گناباد گفت:

    با سلام خدمت دوستان
    نتایج خراسان رضوی اعلام شده
    نام کاربری و رمز عبور میخواد
    اینارو باید از کجا آورد؟

    • خراسان گفت:

      خراسان رضویا
      از سه شنبه ۱۸ اسفند باید مدارکتون روببرید
      کسانیکه نام کاربری و کد رهگیری ندارید از استانداری بگیرید که فقط همین هفته وقت دارید

  14. علی گفت:

    سلام دوستان کسی میدونه آزمون عملی اصفهان کی برگزار میشه سال تموم شد بخدا

  15. عادله گفت:

    استانداری گیلان هنوز خوابه .یانه حتما من نمیدونم هفته اول یعنی چی!والا

  16. مریم گفت:

    سلام دوستان من از زنجانم با نمره کل ۶۴ قبول شدم برای سه برابر ظرفیت .کسی میدونه برای مصاحبه باید چی بخونم؟خواهشا راهنمایی کنید

  17. ناصر گفت:

    قبول نشدم از زنجانم
    کارشناس فناوری
    مواد آزمون نمره اکتسابی
    سنجش هوش ۵.۶۷
    تخصصی کاربردی ۲۱.۳۳
    جمع کل نمرات با اعمال ضرایب ۳۱.۰۵
    نتیجه آزمون (مردود)
    —–
    کسی قبول شده؟!؟ درصداشو بگه

  18. فرزانه گفت:

    بچه ها میشه درصداتونم بگین من هوش ۵۰درصد زده بودم زذه۱۳

  19. محمد گفت:

    سلام من آزمون شهرداری زنجان با نمره ۳۸ رشته عمران قبول نشدم میدونید اونایی که قبول شدن چه نمره ای کسب کردن؟؟

  20. سپیده گفت:

    مال زنجان نتایج اومده اما ش ش یا کد ملی میدی میگه سایت مشکل داره کسی تونسته ببینه؟ تورخدا جواب بدید

  21. حمید گفت:

    دوستان
    کلیه دستگاه های دولتی درگیر انتخابات بودن و بعد از اعلام نتایج حتما به فکر ما هم خواهند بود

  22. دوست گفت:

    :
    نتایج آزمون استخدامی شهرداری کرمانشاه:
    آخه مسئولین کرمانشاه اگه به این زودی ها نتایج رو اعلام می کردند که کرمانشاه رتبه اول بیکاری در کشور نمیشد که
    بهخدا اگه اصلا نتایج رو اعلام هم نکنن یا آزمون رو لغو کنن عین خیالشون نیست.
    همون طور که آزمون پتروشیمی بیستون ۳ سال بلاتکلیفه اینم ۳ سال بره تو بلاتکلیفی.

  23. سپیده گفت:

    اگه کسی قبول بشه بهش زنگ میزنن؟ ایا نتایج چند برابر ظرفیته؟

  24. فرید گفت:

    سلام
    یکی میتونه بگه دقیقا هفته اول اسفند ۹۴ کی میشه ؟!

    A-بعد از تاریخ ۹۴/۱۲/۸
    B-قبل از تاریخ ۹۴/۱۲/۸
    C-مسئولین بی سوادن
    D-مسئولین بی خیالن
    E-قبل از تاریخ ۹۵/۱۲/۸
    F-بعد از تاریخ ۹۵/۱۲/۸
    G-پذیرفته گان خودشون که از قبل معلوم بودند دیگه نیازی به اعلام نبود
    H-مسئولین زحمت کش هستن دستشون بنده
    I-مراحل داره قانونی پیش میره بهمین خاطر وقفه ایجاد میشه
    J- استانداری تقویمشو گم کرده

    بیزحمت یکی جواب بده

    • ناشناس گفت:

      قبولی سه برابر ظرفیت زنجان با کل ۳۵.۶۵راننده آتش نشانی.خب حالا مرحله بعد چیه؟

    • مشهدی گفت:

      گزینه (I) درسته . چون واقعن وقتی بحث مراحل و قانون میشه کار زمان بر میشه. کاش وقتی کوچیک بودم تو شرق کشور شاگرد یک تاجر بین المللی می شدم. الان خودم استخدام میکردم. حالی قانونی نبود ولیکن بود.

  25. 11 گفت:

    زیاد به تاریخ و ساعت و قول و گفته و کار و منش و کلن به هیچی مردمون زمانه ی سرزمینت اهمیت نده چون زمان زمان دروغ و نیرنگ و پیروزی کجی بر راستیست.

  26. ناگو گفت:

    مازندران رو سایتش نوشته نیمه دوم اسفند اعلام نتایج ، مگه کنکوره آخه! چقدر دیییییر!

  27. mahya گفت:

    جواب ها اومد و قبول نشدم ،اصلا انتظارشو نداشتم،منتظر تو چی قبول شدی؟

  28. mahya گفت:

    نتایج استان آذربایجان شرقی کی میاد؟یه بنده خدایی نیست که به ما جواب بده!

  29. منتظر گفت:

    شاید این جمعه نتایج بیاید شاید!!!!!
    خودت ظهور کن نتایج!!!!!!
    شاید این جمعه نتایج بیاید شاید!!!!!
    خودت ظهور کن نتایج!!!!!!

  30. غلامرضا گفت:

    سلام می خواستم بدنم جواب آزمون استان زنجان پس کی اعلام می کنن چون بعد آزمون تو سایت نوشته بودن بعد ۳ هفته جواب می دن ولی خبری نشد

  31. غلامرضا گفت:

    سلام می خواستم بدنم جواب آزمون استان زنجان و پس کی اعلام می کنن چون بعد آزمون تو سایت نوشته بودن بهد ۳ هفته جواب می دن و خبری نشد

  32. روح الله گفت:

    سلام فکر کنم الان از تاریخی که اعلام شده سه هفته بیشتر شده واسه اعلام نتایج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  33. عادله گفت:

    سلام،چرا نتایج گیلان نمی زنن آخه؟معلوم نیست چبکار دارن می کنن که،اصلا برنامه ریزی ندارن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها