استخدام شرکت پالایش گاز ایلام ۹۳ + استخدام در پالایشگاه گاز ایلام منتفی است!

خبر ۲۳ اسفند ماه  ۹۲ – استخدام در پالایشگاه گاز ایلام منتفی است!
سرپرست امور اداری پالایشگاه گاز ایلام گفت:استخدام در پالایشگاه گاز ایلام منتفی است.

به گزارش ایلام فردا،به دنبال انتشار آگهی استخدام در شرکت های وابسته به پالایشگاه گاز ایلام و عدم پاسخگویی سایت ثبت نامی این آگهی استخدام،سرپرست امور اداری پالایشگاه گاز ایلام از منتفی بودن آن خبر داد.
جواد داور پناه در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار ایلام فردا گفت:با توجه به تامین نشدن اعتبارات لازم برای این استخدام،لذا آگهی استخدامی منتشر شده منتفی می باشد.
براساس اطلاعیه قبلی پالایشگاه گاز ایلام قرار بود شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد این شرکت به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان بومی استان ایلام استخدام نمایند.

شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت پالایش گاز ایلام به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان بومی استان ایلام و دارای مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی (شرایط بومی بند۴-۴) ، از طریق برگزاری آزمون های کتبی و روانشناختی ، مصاحبه فنی/ تخصصی ، طب صنعتی و گزینش با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید

۱- تخصص های مورد نیاز :
ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تحصیلی ۱ کاردانی شیمی محض / آزمایشگاه / بهره برداری گاز ۲ برق الکترونیک ۳ کارشناسی برق* قدرت ۴ برق الکترونیک / ابزار دقیق ۵ شیمی صنایع پالایش ۶ شیمی مهندسی شیمی ۷ معماری* معماری ۸ مدیریت بازرگانی ۹ مهندسی مکانیک* حرارت و سیالات / طراحی جامدات ۱۰ مهندسی صنایع صنایع ۱۱ کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک طراحی و کاربردی * در این گروه‌ها کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند شرکت کنند.

۲- شرایط مدرک تحصیلی:
۲-۱- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی ، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده با شد.
( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
۲-۲- تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری الزامی است.
۲-۳- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت درآزمونهای استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی یا آزاد و یا آزمون خاص سراسری دانشگاه جامع علمی- کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار می شود موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدارک رسمی شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری دریافت کرده باشند.
۲-۴ – مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی دانشگاه مزبور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل صادر گردیده باشد.
۲-۵- مدارک تحصیلی تحت عناوین معادل: دوره های فراگیر، آموزش باز، مکاتبه ای ، و پودمانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با توجه به نحوه خاص پذیرش که خارج از آزمونهای سراسری دانشگاهها است قابل پذیرش نمی باشد.
تذکر۱ : فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده ، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پائین تر نخواهند بود. در صورت مشاهده بعنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
تذکر۲ : مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۳-شرایط عمومی:
۳-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران .
۳-۲- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور .
۳-۳ – عدم سوء پیشینه کیفری.
۳-۴- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی .
۳-۵- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی کامپیوتری .

۴- شرایط استخدام:
۴-۱- حداکثر سن مجاز داوطلبان کارشناسی ارشد ۳۲ سال (متولدین ۱۳۶۰ به بعد) و کارشناسی و فوق دیپلم حداکثر ۳۰ سال ( متولدین ۱۳۶۲ به بعد)
۴-۲- مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود .
۴-۳- حداقل معدل کل برای داوطلبان دانشگاههای دولتی ۱۲ و دانشگاه آزاد ۱۳ می باشد .
۴-۴- استخدام صرفا” از افراد بومی شهرهای استان ایلام خواهد بود .
تبصره ۱ – داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد یکی از شهرهای استان ایلام بوده و یا دیپلم خود را در یکی از شهرهای استان اخذ نموده باشد .

۵- نحوه ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ به سامانه اینترنتی :
http://a1.iran-azmoon.ir مراجعه و پس از ثبت نام ، کد رهگیری خود را اخذ نموده و هنگام ورود به جلسه آزمون کتبی به مسئولین مربوطه ارائه نمایند . زمان توزیع کارت و محل آزمون از طریق سامانه فوق الذکراعلام می گردد . ضمنا” امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود. .

۶- موادآزمون :
دروس عمومی برای تمامی شرکت کنندگان شامل : ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، کامپیوتر ، و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی (حسب مورد)می باشد.

۷- تذکرات مهم :
الف: در هر مرحله ای از استخدام، چنانچه خلاف موارد اعلام شده در این آگهی و یا اظهارات فرد با مستندات مربوط به او ، مشاهده و اثبات شود، به همکاری وی خاتمه داده خواهد شد.

مؤفق باشید

برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۴)

  1. حسین گفت:

    مما که. روانشناسی خوددیم سرکارمون با دیونه هاست مارو چه به گاز

  2. حسین گفت:

    ایشاال هممون استخدام میشیم ماهی یک میلیون نیم میگیریم البته ها تو خ واب

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها