استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس ۹۷ (اسامی دعوت شدگان آزمون)

 

آگهی جذب نیرو در شرکت پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس

 

خبر ۲۶ اسفند ۹۶ – اسامی دعوت شدگان آزمون استخدام شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

کاربران گرامی اسامی دعوت شدگان آزمون استخدام شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس جهت مصاحبه اعلام شد

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ اسفند ۹۶ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس

کاربران گرامی برای دریافت کارت آزمون استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس روی لینک زیر کلیک نمایید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


 اصلاحیه آگهی مورخ ۹/۱۱/۹۶:

۱- دعوت به همکاری پذیرفته شدگان نهایی برابر مقررات بصورت قرارداد مدت موقت طبق ضوابط قانون کار (بیمه تامین اجتماعی می باشد)

۲-افزایش شرط سنی ( با لحاظ کردن مدت خدمت نظام وظیفه و سابقه کار مفید): حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع کاردانی نباید بیشتر از ۳۱ سال، کارشناسی بیستر از ۳۵ سال، کارشناسی ارشد بیشتر از ۳۷ سال و دکتری بیشتر از ۳۹ سال تمام باشد.

۳- اضافه شدن رشته شیمی (گرایش آلی و تجزیه ) در مقطع کارشناسی و بالاتر به لیست اولویت های استخدامی

(جهت کسب اطلاعات بیشتر به متن آگهی استخدام مراجعه شود)

 

شروع ثبت نام: ۸ بهمن ماه ۱۳۹۶

پایان مهلت ثبت نام: ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۶

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون: ۸ لغایت ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۶

تاریخ آزمون: ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۶


شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد بمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی تعداد ۱۰۰ نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط از افراد بومی استان هرمزگان را در رشته‌‌ها و گرایشهای مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون‌کتبی، مصاحبه فنی/ تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش برابر مقررات به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.

جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

رشته تحصیلی

مقطع

گرایش

تعداد

مهندسی شیمی

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۱۵

مهندسی شیمی

کارشناسی ارشد و بالاتر

بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

۲

مهندسی مکانیک

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۷

مهندسی برق

کاردانی

الکترونیک، مخابرات، ICT

۲

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۲۴

کارشناسی ارشد و بالاتر

کنترل، الکترونیک، ابزار دقیق

۱۴

کارشناسی ارشد و بالاتر

مخابرات، ICT

۱

مهندسی مواد و متالورژی

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۴

مهندسی صنایع

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۳

کارشناسی ارشد و بالاتر

بهینه‌سازی سیستم ها

۲

مهندسی کامپیوتر

کاردانی

نرم افزار

۱

کاردانی

سخت افزار

۱

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۶

کارشناسی ارشد و بالاتر

نرم افزار

۱

کارشناسی ارشد و بالاتر

شبکه های کامپیوتری

۳

کارشناسی ارشد و بالاتر

رایانش امن، امنیت اطلاعات

۲

صنایع شیمیایی

کاردانی

۲

مهندسی ایمنی

کارشناسی و بالاتر

۶

بهداشت حرفه ای

کارشناسی

۲

علوم و مهندسی محیط زیست

کارشناسی و بالاتر

۲

شرایط عمومی استخدام

۱-    تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

۲-    اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور (مصرح در قانون اساسی)

۳-    دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (غیر پزشکی) به صورت کامپیوتری

۴-     عدم سوء پیشینه کیفری

۵-    عدم تعهد و اشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمان ها و مؤسسات دولتی و مراکز وابسته به آن و همچنین به صورت قراردادی کار مدت موقت

۶-    داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید واحد طب صنعتی معتمد شرکت نفت ستاره خلیج فارس و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان

۷-    آمادگی انجام وظیفه در محل شرکت پالایشگاه میعانات‌گازی بندرعباس

تذکر مهم: این آگهی استخدام مخصوص داوطلبان بومی استان هرمزگان می‌باشد

تبصره:  بومی استان هرمزگان به کسی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

۱-                محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.

۲-                حداقل یکی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را در استان هرمزگان طی کرده باشد.

۳-                حداقل ۳سال منتهی به تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ساکن استان هرمزگان باشد.

شرایط اختصاصی استخدام

الف حداکثر سن متقاضیان برای دارندگان مدرک کاردانی ۲۶ سال (متولدین ۱۳۷۰/۱۱/۰۱ به بعد) کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱۳۶۶/۱۱/۰۱ به بعد) و کارشناسی ارشد ۳۲ سال (متولدین ۱۳۶۴/۱۱/۰۱ به بعد) و دکترا ۳۴ سال (متولدین ۱۳۶۲/۱۱/۰۱ به بعد) می‌باشد.

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

v    مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر با تأیید کمیته جذب حداکثر به میزان ۳ سال (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).

v   مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سقف سنی افزوده می‌شود.

تذکر: در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع کاردانی نباید بیشتر از ۲۹ سال، کارشناسی بیستر از ۳۳ سال، کارشناسی ارشد بیشتر از ۳۵ سال و دکتری بیشتر از ۳۷ سال تمام باشد.

مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ لغایت ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی www.hormozgan.ac.ir انجام می‌پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع‌رسانی‌های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

مراحل انجام ثبت نام بصورت زیر است

۱- مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی  www.hormozgan.ac.ir

۲- تکمیل فرم درخواست الکترونیکی در سایت مذکور

۳- ارسال اسکن یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت از طریق سایت

۴- ارسال اسکن کارت ملی با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت از طریق سایت

۵- واریز مبلغ ۴۵۰۰۰۰ ریال ( چهل و پنج هزار تومان ) بعنوان حق ثبت نام بصورت پرداخت بانکی به حساب شماره ۲۱۷۷۵۵۵۴۰۶۰۰۲ بانک ملی بنام دانشگاه هرمزگان. ضمناً در موقع ثبت نام باید اسکن فیش واریزی نیز ارسال گردد (حجم فایل نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)

تذکر بسیار مهم: نام و نام خانوادگی پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام و نام خانوادگی متقاضی شرکت در آزمون یکی باشد.

تذکر۱: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می‌باشد. پس از تائید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد. لازم است داوطلب حداکثر سه روز پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از تایید ثبت نام خود اطمینان حاصل نماید. لازم بذکر است دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی نیست.

تذکر۲: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت‌نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ لغایت ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ از طریق سایت ثبت نام به نشانی www.hormozgan.ac.ir  قابل دریافت خواهد بود.

تاریخ برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ در شهر بندرعباس می باشد. محل و زمان دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

نحوه برگزاری آزمون:

آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد. مواد آزمون‌های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذکر شده است.

اعلام نتایج آزمون:

نتایج آزمون کتبی از طریق سایت دانشگاه هرمزگان به آدرس www.hormozgan.ac.ir اعلام می‌گردد.

مراحل جذب

·        از داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد.

·        پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب صنعتی، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره‌های آموزشی علمی و عملی معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت‌ در دوره‌های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت. بدین­ترتیب قبل از مراحل پیش گفته همچنین پیش از طی نمودن موفقیت­آمیز دوره­های آموزشی، شرکت هیچ­گونه تعهدی منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.

نکات قابل توجه

۱-    افرادی که موفق به سپری‌نمودن آزمون و مصاحبه فنی و گزینش و آزمایش‌های طب‌صنعتی می‌شوند بایستی قبل از آغاز دوره‌های آموزشی تعهدات و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می‌گردد را به شرکت ارائه دهند.

۲-    منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره‌های آموزشی از عقد قرارداد استخدامی و آغاز کار خودداری نمایند کلیه هزینه‌های مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخیص شرکت از محل تضامین آنان برداشته خواهد شد.

۳-    تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هر یک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نمایند.

۴-    با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از قبولی در آزمون کتبی و در زمان انجام مصاحبه تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که این مدارک (بویژه مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی، سابقه اشتغال بکار برای محاسبه حداکثر سن) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نمی‌شود و داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارند.

۵-    مسئولیت مندرجات ثبت شده در فرم ثبت‌نام اینترنتی به عهده داوطلب می‌باشد. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، آزمون و حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار مشخص گردد که داوطلب در هر مرحله با مدارک جعلی و یا با ذکر مشخصات غیر واقعی اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون نموده است موضوع استخدام داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار می‏گردد.

۶-    مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

۷-    وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

۸-    در صورت قبولی در آزمون کتبی، ارائه اصل و کپی مدارک الزامی است.

۹-      شرکت نفت ستاره خلیج فارس هیچگونه تعهدی در قبال تأمین مسکن و اسکان پذیرفته شدگان در آزمون نخواهد داشت..

۱۰- سرویس ایاب و ذهاب منحصرا از داخل شهر بندرعباس تا محل شرکت و بلعکس مهیا خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت نفت ستاره خلیج فارس به سایت شرکت به آدرس www.pgsoc.ir و برای اطلاعات مرتبط به آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن ۳۳۷۵۳۳۶۳-۰۷۶ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

شرکت پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس

آرشیو استخدام شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ۹۶

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲,۳۱۰)

  1. منتظر گفت:

    سلام ، تا به ما رسید بحث بومی و غیر بومی شد، منه بیچاره سال ۹۲ازمون دادن، این همه منتظر موندم این همه سایت رو چک کردم، اخرش تب بومی گرفتشون حق من رو خوردن، واقعا زندگیم نابود شد، کاش این همه درس نخونده بودم، حالا هم دستم هیج جا بند نیست، من تا یک سال پیش که به تهران زنگ زدم گفتن اسمت تو لیست هست، ولی هر چی منتظر شدم خبری نشد که نشد، زنگ زدم شرکت نفت ستاره میگن اسمت تو لیست نیست، اخه به کی بگم ، من اصلا حلال نمیکنم ،

  2. مهدی مسافر گفت:

    آزمون دیگه برای چیه؟!!!
    شما اگه مراکز آموزشی خودمون رو قبول ندارید، خب برید درستش کنید. نمی خواید درست کنید، خب درست نکنید؛ این حق ثبت نام دیگه چیه؟!!!

  3. محمد گفت:

    بالاخره نتایج اعلام کردند
    البته ۱برابر ظرفیت اعلام کردند

  4. ugd گفت:

    دوستان این بند ازمون یه کم بو داره من همه جا دیدم سه برابر حد نصاب یا ۲.۵ برابر برای مصاحبه دعوت میکنن اما اینجا نوشته. لطفا دربارش تحقیق کنید ببینید مثلا از یه رشته ۲ نفر میخوان قراره چند نفر به مصاحبه دعوت کنن.

    از داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد.
    !!!!!!!!!!!

    • مهدی گفت:

      فقط مطمعن بشین کاراسا مجری اصلی ازمونه یا دانشگاه هرمزگانچون اصلا دانشگاه هرمزگان صلاحیت برگزاری ازمون استخدامی نداره موسساتی که ازمون استخدامی برگزار میکنن برای نفت ستاره همون کاراسا هست وگرنه پارتی بازی میشه.

  5. محمد گفت:

    ازمون برگزار شد ولی ای کاش بدون ازمون این همه مهندس شیمی رو جذب میکردن…بخدا کل مهندسای شیمی رو جذب کنن بازم نیرو کم میارن اون وقت برن از استانای دیگه بیارن…هیچ استان دیگه ای مث هرمزگان حقش خورده نمیشه

  6. هرمزگانی گفت:

    سلام خدمت همه….دیروز آزمون برگزار شد…حالا بماند که سوال ها چقدر غیر استاندارد بودن!داده ها ناقص بود و حتی بعضی از سوال ها با ماشین حساب هم حل کردنش وقت گیر بود….
    من واقعا تعجبم از اینه که چرا غیر بومی ها شرکت کرده بودند در این آزمون…اصلا مگه میشه آزمونی که فقط میخواد بومی هرمزگان بگیره این همه غیر بومی برای آزمون شرکت کنن…یقین دارم و مطمئن هستم دوستان هرمزگانی حرف بنده را تایید میکنند که بومی ها ۳۰ درصد کل داوطلب ها نبودند…یکی به من بگه غیر بومی ها روی چی حساب کردن؟غفلت مسئولین؟یا قراره اتفاقای دیگه ای بیفته…ادمین خواهش میکنم این مطلب رو قرار بدید در سایت…چون همیشه حق بچه های هرمزگان داره خورده میشه…اون از لاوان که ۲۷۰ نفر نیرو گرفت دریغ از یک بومی…این هم از نفت ستاره…یک نکته دیگه!!واقعا چرا بعضی دوستان که سرکار هستند میان شرکت میکنن؟آخه برادر من چرا جای یک جوان بیکار رو اشغال میکنید…

    • Ahora گفت:

      بله دوست عزیز همینطوره از رشته ما که فکر کنم فقط سه نفر بومی هرمزگان بودن بقیه حتی افتاب جنوبم نخوردن. به نظرم باید بریم فرمانداری تا دیر نشده اعتراض کنیم به شرایط بومی اینا به خاطر اون سه سال سکونت منتهی به سال ۹۶ حساب کردن پیش خودشون میگن یه سندی استشهادی چیزی جور میکنیم که سهسال بندر زندگی میکنیم من خیلی هارو از شهرای دیگه میشناسم که بتدر خونه خریدن اپارتمانی به خاطر ارزش افزوده اینا کافیه بیان بگن خودمون تو این خونه زندکی میکنیم بیا اونوقت ثابت کن شرایط بومی باید عوض کنن به محل تولد و گذراندن همون دو مقطع تحصیلی ااز ابندایی و دبیرستان و راهنمایی همه جا همینه. این دیکه از خودشون ساختن این شرایط در هیچ ازمدن استخدامی شرط بومی نیست که سه سال اونجا زندگی کنن یا مقطع دانشگاه در هرمزگان باشن دانشگاه صنعتی شریف بین الملل کیش همه غیر بومین داخلش اینجوری بومی حساب میسن لطفا به فرماندار بگین و همگی بریم اعتراض کنیم وگرنه حق هممون میخورن

    • صدای جنوب گفت:

      سلام به همه …اره بنده ام‌ واقعا تعجب کردم که تو ی ازمونی ک قراره بومی بگیره پس چرا تعداد متقاضی غیر بومی اینقدر زیاده؟؟
      ایا واقعا با دو سه سال درس خوندن ویا ی اقامت کوتاه تو ی شهر میشی بومی اون شهر!!!؟؟؟؟
      چرا همیشه اینجور ناعدالتیا در حق استان مظلوم هرمزگان و مردمش میشه ؟؟؟

  7. منتظر گفت:

    سلام،دوستان من ازمون ۹۲ رو شرکت کردم، مصاحبه رفتم، گزینش شدم، حالا از کجا بفهمم قبول شدم؟کی خبرمون میکنن؟خانم هستم رشتمم فنی هست، میگن افرادی رو که قبول شدن اعلام کردن، از کجا؟

  8. علیرضا گفت:

    تمدید کنین مهلت ثبت نامو

  9. علیرضا گفت:

    اقا اگه میشه مهلت ثبت نامو تمدید کنین

  10. علیرضا گفت:

    اقا اگه میشه تمدید کنین مهلت ثبت نامو.ممنون میشم

  11. رضا گفت:

    سلام.جانبازان زیر بیست وپنج درصد سهمیه ندارند لطفا جواب دهید!؟

  12. مجید گفت:

    هنوز تکلیف ما مشخص نشده دوباره آزمون زدن مسخره کردن.
    من سال ۹۲ امتحان دادم رشته فنی هم بودم هنوز جذب نمکنن. هر روز یه بامبول در میارن. آزمون مجدد چیه دیگه
    خوب شما قبلی ها را جذب کنید بعد استخدام کنید.

    • بیکار گفت:

      بله دوست عزیز نه تنها اینجا بلکه بقیه جاهام فقط نیروهای معطل انباشته میکنن. شما چون بری خود نفت ستاره بودید معطلتون کردن چون باید بیشتر بهتون حقوق بدن ولی اینارو برا بخش های خصوصیش میخوان به صورت قراردادی با حقوق کمتر. دولت دیگه الان همه نیروهاش اینجوری جذب میکنه زیر بار استخدام نمیره

  13. هادی گفت:

    دوستانی که سال ۹۲ ازمون دادن که البته میدونی یه تعدادشون بلاتکلیفن ایشالا مشکلشون حل بشه. نفت ستاره جچور جاییه نظرتون چیه دربارش. ایا الوده هست شرایط کاریش چطوریه.

  14. ☆ خلیج فارس گفت:

    معلوم نیست دارند چکار میکنند؟؟؟؟؟؟
    یکی نیست به مسولان نفت ستاره بگه شما همون رو که زایدین بزرگش کنید!!!!!
    شما اول تکلیف بچه های آزمون ۹۲ پس از ۵ سال بلاتکلیعی مشخص کنید بعد دوباره آزمون برگزار کنید!

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها