استخدام شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین

فرصتهای شغلی

همکاری با شما دانش مداران پویا، فرصت جذابی برای تجربه کار در محیطی نوآور و برای TPICO فرصت مغتنمی برای دستیابی به تعالی است. درحال حاضر فرصت‌های شغلی زیر در سازمان موجود هستند:

کارشناس محتوا فناوری اطلاعاتبا تیم فناوری اطلاعات شرکت در ارتباط (Java و PHP به عنوان کارشناس باتجربه با مهار تهای لازم (تسلط به زبان خواهید بود و در قسمت انتقال محتوا و بازبینی وبسایت و محصولات دیجیتال هولدینگ تیپیکو فعالیت خواهد کرد.

اهداف، استراتژی و برنامه ها

رسالت و افق فعالیت های ما در بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری دارویی کشور دربرگیرنده تحقیق، تولید و توزیع داروها،‌ مواد دارویی،‌ مکمل ها و دیگر محصولات مؤثر بر سلامتی انسان با استفاده از فناوری پیشرفته و مدیریت هوشمند برای حفظ تندرستی و شادابی مردم جهان است. در این راستا، ارتقای علمی سرمایه های انسانی و حفظ منافع کلیه ذی نفعان، تکمیل کننده این رسالت است. ارزش های محوری ما عبارتند از باور و اعتقاد عمیق به: تحکیم و تقویت بنیان شرکت بوسیله ارتقا ‌ارزش های اقتصادی ایجاد هم افزایی ایجاد همکاری مؤثر بین شرکت های مجموعه درجهت منافع گروه تحول و توسعه درکلیه ابعاد فعالیت های گروه عملکرد با کیفیت در جهت توسعه پایدار اعتلای کرامت انسانی

لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها