استخدام شرکت دریای طلایی کیش سال ۹۶ (اعلام نتایج)

استخدام شرکت دریای طلایی کیش سال ۹۶

 

اعلام نتایج استخدام شرکت دریای طلایی کیش 


اطلاعیه شرکت در خصوص زمان اعلام نتایج مرحله دوم آزمون و مصاحبه

اعلام نتایج مصاحبه در اوایل بهمن ماه توسظ پیامک و در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل رویت میباشد در ضمن در صورت عدم اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش داوطلبان عزیز میتوانند نتنایج را در سامانه اعلام نتایج شرکت مشاهده نمایند  شرکت قابل رویت میباشد

کلیه داوطلبان میبایست تا زمان مقرر منتظر اعلام نتایج بمانند. و از تماس بیهوده در این زمینه خودداری نمایند .بعد از اعلام اسامی ۱۲۰ نفر پذیرفته شدگان آزمون و مصاحبه ، کلیه افراد برای بستن قرار داد و تعهد نامه با شرکت تعاونی حمل و نقل دریایی چابهار به دفتر خانه رسمی واقع در ساختمان شرکت معرفی میشوند این قرار داد به منظور تعهد اشتغال افراد بعد از اتمام زمان آموزش میباشد.

کلیه افرادی که برای استخدام اسامی آنها اعلام میشود باید برای گرفتن پاسپورت اقدام نمایند و در تاریخ اعلام شده در فایل خود در  محل شرکت به منظور معرفی به دفتر خانه و پزشک معتمد سازمان بنادر جهت گرفتن کارت سلامت حضور داشته باشند.

داوطلبان میتوانند جهت اطلاع از مابقی اطلاعیه ها و اخبار مریوط به استخدام به وبسایت شرکت تعاونی حمل و نقل دریایی چابهار مراجعه نمایند


اطلاعیه شرکت دریای طلایی کیش در خصوص شرایط جذب نیرو مازاد بر ظرفیت

به این دلیل که رتبه های  داوطلبان بسیار به هم نزدیک بوده و به همین علت انتخاب افراد برتر برای مصاحبه امکان ضایع کردن حق بقیه داوطلبان را در پی  داشت. شرکت دریای طلایی کیش به همین منظور ظرفیت های استخدام خود را به شرح ذیل افزایش داد

افسر دوم از ۱۲ نفر به ۳۸ نفر افزایش یافت

مهندس سوم از ۸ نفر به ۲۸ نفر افزایش یافت

کاربر موتور از ۲۰ نفر به ۳۴ نفر افزایش یافت

ظرفیت های ملوان عمومی به همان تعداد قبل (۵ نفر)

ملوان آشپز از ۵ نفر به ۱۵ نفر افزایش یافت

 به عبارتی جمع کل نفرات مورد نیاز از ۵۰ نفر به ۱۲۰ نفر افزایش یافت.

لازم به ذکر است تعهد شرکت در قبال بورسیه آموزشی فقط مختص افرادی است که جزو آمار قبلی میبانشد و افرادی که مازاد بر ظرفیت قبلی جذب می شوند شامل بورسیه نمیشوند و هزینه های آموزش بر عهده خود آنان میباشد  به عنوان مثال از میان ۳۸ نفر افسر دوم ۱۲ نفر نخست که نمره آزمون و مصاحبه آنان از بقیه بالاتر میباشد بورسیه میشوند و شرکت تعهد بورسیه آموزشی در قبال   نفر دوازدهم تا سی و هشتم، افسر دوم را  ندارد. وهزینه آموزش بر عهده خود اشخاص میباشد.

این اشخاص همانند کسانی که بورسیه شده اند بعد از پایان دوره و تکمیل مدارک دریایی و تحویل آن ها به شرکت  به محل کار خود معرفی میشوند

اشخاصی که در مصاحبه موفق به کسب نمره قبولی می شوند. در صورت نداشتن پاسپورت باید بمحض اعلام اسامی و اطلاع از قبولی اقدام به گرفتن آن نمایند زیرا بدون پاسپورت اجازه شرکت در دوره را نخواهند داشت.

قبل از معرفی به آموزشگاه تعهد نامه ایی در دفترخانه اسناد رسمی منعقد میشود که به طور کلی  بر اساس آن بعد از پایان آموزش شخص موظف است مدارک خود را به شرکت تحویل دهد و شرکت موظف است شخص کار آموز را به محل کار خود معرفی نماید


خبر ۲۴ آذر ۹۶- اعلام نتایج آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان که درآزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش در سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند برای مشاهده نتایج آزمون روی لینک زیر کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش در سال ۱۳۹۶ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 

 کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۶/۰۷/۲۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

این آزمون برای کلیه داوطلبان در صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۷ برگزار خواهد شد.

 ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره۲) مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان مذکور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون 

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز چهارشنبه ۹۶/۰۷/۲۶ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند شهرهای حوزه امتحانی، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح جداول شماره ۱و۲ این اطلاعیه می‌باشد.

جدول شماره ۱ – شهرستانهای محل برگزاری آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش در سال ۱۳۹۶

 

استان نام شهرستان محل برگزاری آزمون استان محل اقامت
تهران(۱۶) تهران(۱۶۰۷) کلیه داوطلبان استانهای آذربایجان شرقی(۱۰)، آذربایجان غربی(۱۱) )، اردبیل(۱۲)، اصفهان(۱۳)، تهران(۱۶)، خراسان جنوبی(۱۸)، خراسان رضوی(۱۹)، خراسان شمالی(۲۰)، زنجان(۲۲)، سمنان(۲۳)، قزوین(۲۶)، قم(۲۷)، کردستان(۲۸)، کرمانشاه(۳۰)، گلستان(۳۲)، گیلان(۳۳)، مازندران(۳۵)، مرکزی(۳۶)، همدان(۳۸)و البرز(۴۰)
خوزستان(۲۱) اهواز(۲۱۱۲) کلیه داوطلبان استانهای ایلام(۱۴)، چهارمحال و بختیاری(۱۷)، خوزستان(۲۱)و لرستان(۳۴)
فارس(۲۵) شیراز(۲۵۳۶) کلیه داوطلبان استانهای بوشهر(۱۵)، فارس(۲۵) ، کهکیلویه و بویراحمد (۳۱) و یزد(۳۹)
هرمزگان(۳۷) بندرعباس۳۷۰۹) کلیه داوطلبان استان سیستان و بلوچستان(۲۴)، کرمان(۲۹)و هرمزگان(۳۷)

 

جدول شماره ۲ – نام  شهرستان  و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش در سال ۱۳۹۶

 

نام استان نام

شهرستان

محل باجه رفع نقص آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
 تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
خوزستان اهواز موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی جهاد دانشگاهیخوزستان اهواز: بلوار گلستان، انتهای بلوار پردیس-مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
فارس      شیراز            دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروزشهابی پور، مجتمع آموزشی وپژوهشی بصیرت(گفتگوی تمدنها)

سیستم ثبت نام آزمون استخدامی دریانوردی شرکت کشتیرانی دریای طلایی کیش

خبر ۵ شهریور ۹۶ -اطلاعیه شرکت دریای طلایی کیش درباره ی تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دریانوردی همراه با بورسیه آموزشی در سال ۱۳۹۶

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دریانوردی می‌رساند، که ثبت‌نام در این آزمون از بین داوطلبان مرد منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه‌ مورخ ۹۶/۶/۵ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۶/۱۱ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
الف- شرایط عمومی:
۱. تابعیت اصلی جمهوری اسلامی ایران.
۲. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.
۳. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.
۴. داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی انجام شغل دریانوردی.
۵. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت و معافیت پزشکی به گونه ایی که برای گرفتن کارت سلامت موردی نباشد. (ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت و معافیت ۱۳۹۶/۷/۲۷ می‌باشد.)
۶. داشتن حداقل ۱۸(۱۳۷۸/۶/۵) و حداکثر ۴۰ سال تمام(۱۳۵۶/۰۶/۵) در روز ثبت‌نام.

ب- شرایط اختصاصی:
داشتن حداقل مدرک دیپلم(دیپلم ریاضی فیزیک، دیپلم علوم تجربی، دیپلم کاردانش و دیپلم فنی وحرفه‌ای) (برای دوره های کاربر موتور، ملوان عمومی و ملوان آشپز)
داشتن حداقل مدرک کاردانی برای دوره‌های افسر دوم (Second officer) و مهندسی سوم (Chief engineer). (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۹۶/۷/۲۷ می باشد.)
آشنایی به آشپزی برای شغل ملوان آشپز
پذیرش فقط جهت آقایان
حداقل معدل ۱۳تمام

ج- مراحل ثبت نام:
۱. تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام
۲. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.
۱-۲- عکس ۴´۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).
۲-۲- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
۳-۲- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰´۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰´۲۰۰ باشد.
۴-۲-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵-۲- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۲- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۲- حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به ‌وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود، رخ داده است، تأکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

برای دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

د-پرداخت وجه ثبت نام :
– ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۶/۵ لغایت روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۶/۱۱ انجام خواهد پذیرفت.
– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۱.۲۸۰.۰۰۰(یک میلیون و دویست و هشتاد هزار) ریال به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هـ- زمان برگزاری آزمون ونحوه دریافت کارت شرکت درآزمون:
– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.
آزمون روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۷درتهران و یا با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد درسایر مراکزاستان­ها و شهرستان­ها برگزارخواهدشد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلی می‌باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

و- مواد و ضرایب امتحانی آزمون:
۱. هوش و استعداد شغلی (ضریب ۲)
۲. زبان انگلیسی – عمومی (ضریب۱)
۳. ریاضیات (ضریب ۱)
۴. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه I.C.D.L) (ضریب ۱)
۵. مکانیک موتور های دیزلی (ضریب ۱)

ز- نحوه پذیرش :
به میزان دو برابر ظرفیت (۱۰۰ نفر) از داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون کتبی شوند برای طی سایر مراحل به امور گزینش شرکت معرفی و در صورت قبولی در گزینش به آموزشگاه معرفی خواهند شد.
کلیه هزینه های آموزش و خوابگاه بر عهده ی شرکت می باشد.
شرایط استخدام افرادی که دارای مدرک دریایی می‌باشند متعاقباً در سایت www.gsscompany.net اعلام خواهد شد.

ح-ملاحظات:
۱ـ ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسؤولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.

۲ـ تعداد افراد مورد نیاز برای هر یک از عناوین شغلی به شرح زیر است:

کدشغل
عنوان شغل
تعداد پذیرش
۱۰۱
افسر دوم
۱۲
۱۰۲
مهندس سوم
۸
۱۰۳
ملوان عمومی
۵
۱۰۴
کاربر موتور
۲۰
۱۰۵
ملوان آشپز
۵
تعداد کل
۵۰

بعد از آموزش افراد بنا به تشخیص شرکت به محل کار خود که بر روی شناورهایی که در حوزه دریای خلیج فارس کار می‌کنند معرفی و مشغول می‌شوند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵۳)

  1. ایمان گفت:

    سلام علیک
    بنده ملوان عمومی هستم برای سفرهای نامحدود
    میشه بگی کجا مراجعه کنم برای کار بروی کشتیها

  2. عابد تاج الدینی گفت:

    سلام
    من در آزمون قبول شدم اما به علت عدم اطلاع رسانی اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش و کانال های استخدامی , از زمان مصاحبه مطلع نشدم.
    الان راهی برای مصاحبه با اینجانب وجود دارد ؟؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشید
      من بعد از دو روز متوجه شدم و خداروشکر خودمو به مصاحبه رسوندم
      ولی موندم شما چطور بعد از دو سه ماه الان متوجه شدید!
      بهرحال متاسفانه بعید میدونم الان راهی داشته باشه چون امروز اعلام نتایج نهایی هستش.
      فکر کنم بتونید از سازمان سنجش شکایت و درخواست خسارت کنید
      چون آگهی استخدام و آزمونش رو به عهده داشت ولی نتایج رو هیچگاه اعلام نکرد. همچنین به علت افشای اطلاعات شخصیتون و در اختیار گذاشتنش به یک شرکت خصوصی شما میتونید شاکی شید

  3. HRG گفت:

    سلام میشه زمان اعلام نتایج رو بگین خیلی طول کشید

  4. سعید گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر.
    میخواستم‌ببینم‌نتایج این ازمون حدودا چه مدت دیگه اعلام میشه.
    ممنون

  5. مهندس گفت:

    چرا هنوز کارت ورود به جلسه منتشر نشده۲۵تمام شد که؟؟

  6. علی گفت:

    امروز سه‌شنبه ۲۵ مهر است. چرا کارت شرکت در آزمون دریانوردی در سایت سنجش قرار نگرفته؟؟؟

  7. مصطفی گفت:

    سلام.چرا کارت شرکت در آزمون را قرار نمیدن که بدونیم چکار باید بکنیم؟ شاید کارت ویرایش بخواد

  8. دریانورد گفت:

    سلام .
    واقعا جای تاسف داره که اینجور میشه از عدم آگاهی دوستان سو استفاده کرد.
    شرکت محترم دریای طلایی هم اگه میحواد خدمتی به ما دریانوردا کنه میتونه از این خیل عظیم دوستان دریانورد که الان مدرک دریانوردی دارند که با زحمت بسیار و پشت سر گذاشتن امتحانات فروان به این رده رسیدن استخدام کنه.
    باتوجه به بیکاری گسترده و عدم شناخت مردم عادی از سازوکار دریا به دوستان جویای کار حق میدم که از حول حلیم داخل دیگ بی افتند.اما دوستان ای کاش کمی عاقلانه تر و با تحقیق بیشتر اقدام به ثبت نام می کردید

    • dsfbvc گفت:

      سلام دوست عزیز
      نظر شما کاملا درس و منطقی و به نظر من و با توجه به تجربه ایی که داشتم برگذاری این آزمون فقط جهت جمع آوری پول اون هم از چند تا جوان بیکار و ساده لوح هست. مگه برای یه آزمون چقدر هزینه میشه که ۱۲۸۰۰۰تومن دریافت میکنن و بعد از چند روز هم تعداد نفرات مورد پذیرش رو افزایش میدن.
      این روش برای شرکت های بزرگ مد شده که یه آگهی استخدامی منتشر کنند و یه مبلغی از سیل عظیم بیکاران جمع کنند بعد از آزمون هم به بهانه های مختلف پذیرش نکنند ……..
      شرکت پالایشگاه فلان جا…..هنوز ۴۰%بیشتر ساخته نشده آزمون استخدامی برگذار میکنه بعد هم تکلیف مشخص نیست
      شما از کجا میتونی بفهمی که چه نفراتی استخدام شدن
      قابل پیگیری هم نیست……….
      *کمی تفکر*

  9. Milad گفت:

    چرا با اینکه آزمون و هزینه ی آزمون این شرکت خاصه ولی هیچ نمونه سوالی ازش نیست؟

  10. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر ، میخواستم ببینم میزان کار و مرخصی این شغل چطوریه. چرا به سوالاتی که در خصوص کار، مرخصی و استراحت میشه جوابی داده نمیشه؟ آیا هزینه های آموزش بر عهده خود شرکت هس یا بر عهده شخص شرکت کننده؟

  11. احمد گفت:

    با سلام…من در ازمون ثبتنام کردم فقط میخواستم بدونم رقابت در چه سطحی است چه تعداد ثبتنام کردند…ممنون میشم جواب بدید

  12. امین گفت:

    کافیست تا اتمام مدت زمان ثبت نام در ازمون کارت خریداری شده و شماره ارجاع را نزد خود نگه داشته و بعد ازاتمام زمان ثبت نام از طریق سیستم وجه به صورت خودکار به حساب شما برگردانده خواهد شد
    لطفا ازبرقراری تماس من باب این موضوع با شرکت خودداری نمایید
    در صورت وجود هر گونه مشکل با ایمیل شرکت مکاتبه نمایید در اسرع وقت پاسخ خواهد داده شد

  13. محمد گفت:

    ایا ثبت نام در ازمون تمدید شده؟
    چرا به افرادی که در رابطه با مدت کار و مرخصی پرسیدن جواب نمیدید؟

  14. bikar گفت:

    با سلام وخسته نباشید خدمت برادر پشتیبان ،
    سوالم اینه که کتابی به اسم مکانیک موتورهای دیزل وجود ندارد یا اگر هم باشد اسمی شبیه به این هست مثل موتور دیزل و بنزینی و غیره .
    اگه امکانش هست حداقل سرفصل های کتاب را مشخص کنید ممنون میشم ، من خیلی دنبال این کتاب گشتم ولی نبود حداقل با مشخص شدن سرفصل کمک میشه بهمون . با تشکر

  15. حسن گفت:

    سلام
    من دیپلم ناوبری هستم.ودرحال حاظرمدرک افسردوم زیر۵۰۰تن رو دارم ایا مدرک من موردقبوله.اگر هم موردقبوله پس چرا توی سایت ثبت نام بین همه گزینه از ۳تا گزینه خطا میگیره مدرکم که میگه برای افسری باید فوق داشته باشیم .من کد خرید رو هم متاسفانه دریافت کردم
    ایا این ازمون استخدام نیروست یا اول اموزش بعد استخدام

    • محمد گفت:

      سلام
      میشه بفرمایید زیر ۵۰۰ تن شامل چه شناورهایی میشه؟
      سفرهای نزدیک به ساحل ینی چی؟
      ممنونم جواب بدید

  16. M.mm گفت:

    سلام دوستان
    این طور که اینا نوشتن فقط میخان پول جمع کنن.۵۰نفر میخان بگیرن میخان که ۱۰۰۰ نفر ثبت نام کنه.شما که میخاید بیاید رو کشتی کار کنید برید آموزشگاهای آزاد مدارک دریایی رو بگیریدکه شامل پاسپورت دریایی وکارتهای سه گانه و ملوانی
    بعد هر شرکت خصوصیه دریایی که بخواید برید میتونید با این مدارک برید.بعدشم شرکت خصوصی که استخدام نداره.قرارداد موقته سه یا شیش ماهه داره.شرکت دریای طلاییم بنظر شرکت بزرگی نمیاد که فقط ۵۰ تا نیرو میخاد بگیره.اگه بزرگ بود و شناور زیاد داشت بالای ۱۰۰۰تا پرسنل باید داشته باشه.من خودم دو کشتی هستم که این اطلاعاتو دارم میدم که با تفکر برید ثبت نام کنید

    • M.mm گفت:

      هر کدوم از دوستان سوالی داشت پیام بده همینجا تا جایی که اطلاعات داشته باشم راهنمایی و کمک میکنم.

      • محمد گفت:

        میشه بفرمایید منظور از شناورهای کمتر ۵۰۰ تن چیه؟ شامل چه شناورهایی میشه؟؟
        منظور از سفرهای نزدیک به ساحل چیه؟ سفر به کشورهای دیگه رو شامل میشه؟؟

      • حسین گفت:

        سلام در رابطه با استراحت و ساعت کارش میخواستم ببینم چطوریه؟ چند روز کار و چند روز استراحت داره در ماه؟ سوال دوم اینکه از بین مهندسی سوم و افسر دوم کدوم یک بهتره ؟ میزان حقوق این دو شغل چقدره؟ ممنون

  17. علی رضا گفت:

    سلام. میخواستم بپرسم من آخر شهریور دیپلم میگیرم یک امتحان دارم که باید بدم. من میتونم توی آزمون شرکت کنم.ولی،بعدا مدرک دیپلمم رو بدم؟

  18. mojtaba گفت:

    سلام ۱۲۸تومان که ازش بگذریم این بورسیه آموزشی دروغه چون تو سایتgoldenseashipping.ir که سایت خودشون هست نوشته هزینه آموزش بر عهده شخص می باشد وفقط یه خوابگاه میدن اونم معلوم نیست یه خوابگاه درپید برایه اینکه بیشتریا ازشهرستان میان پس هزینه های صبحانه ناهار شامم باخودتونه.فرض کنیم تو این آزمونم قبول شدیم باید مصاحبه شیم و ۳ماه دورشو ببینیم با خرج خودمون و این شرکت معرفی میکنی به کار که پورسانت خودشونو ورمیدارن برای معرفی شما به کار دقیقا مثل کاریابی ها عمل میکنند بعد آزمون استخدامی دولت با اون همه ارگان بانک ۳۳تومان ثبت نامش بود بعد یه آزمون دریانوردی چهارتا دفترچه سوال ۱۲۸تومن هزینه ورمیداره خیلی جالبه.دوستان تحقیق کنید بعد شرکت کنید من که پول مفت به اینا نمیدم

  19. محمد گفت:

    برادر اینا دنبال پول هستن
    کجای دنیا برا ازمون اینقدر پول میگیرن
    تازهاگه بعدش ببرن سرکار و ۵۰ نفررو شاغل کنن
    طبق گفته خودشون تو سایت که نوشتن :
    ملوان عرشه ۱۰ نفر * ۱.۰۰۰.۰۰۰ هزینه دوره = جمع ۱۰.۰۰۰.۰۰۰
    افسر دوم ۱۲ نفر * ۴.۵۰۰.۰۰۰ هزینه دوره = جمع ۵۴.۰۰۰.۰۰۰
    مهندس سوم ۸ نفر * ۳.۲۰۰.۰۰۰ هزینه دوره = جمع ۲۵.۶۰۰.۰۰۰
    کاربر موتور ۲۰ نفر * ۱.۲۰۰.۰۰۰ هزینه دوره = جمع ۲۴.۰۰۰.۰۰۰
    جمع کل ۱۱۳.۶۰۰.۰۰۰
    حالا شما حساب کن ۲۰۰۰ نفر یا بیشتر ثبت نام کنن در ۱۲۸.۰۰۰ ضرب کنیم میشه ۲۵۶.۰۰۰.۰۰۰
    اره دیگه بایدم بورسیه کنن
    تازه دستم گرفتم که ۲۰۰۰ نفر شرکت کنن
    بیایم و یکم عاقلانه فکر کنیم
    تو همین سایت چند خط پایین تر
    توی نظرات شرکت طلایی کیش به دوتا کامنت جواب داده بود
    به اولی گفته بود هزینه بورسیه ۳۰۰ میلیون میشه
    چند خط بالاتر به یه کامنت دیگه جواب داده بود هزینه بورسیه ۵۰۰ میلیون میشه
    حرفاشون باهم ضد و نقیض
    بعدشم شرکتشون سایت نداره یکی دوتا وبلاگ داره
    ایمیل زدم جواب دادن بالای ۵۰۰ میشه غاره پیما … منم جواب دادم قاره پیما یا غاره پیما؟
    بی سواد هم هستن
    ادمین جان لطفا چاپ کن بزارید دوستان اگاه بشن بخدا ۱۲۸۰۰۰ تومن کم پولی نیست

  20. مجید گفت:

    سلام لطفا در مورد ساعت کاری و استراحت توضیح بدید ممنون

  21. محمد گفت:

    کلیه هزینه های بورسیه شرکت بالغ بر ۵۰۰ ملیون تومان خواهد شد

    دوست عزیز میزا هزینه ایی که شرکت برای بورسیه اموزشی افراد میکند بالغ بر ۳۰۰ ملیون تومان میباشد و این هزینه در مقابل تسهیلاتی که به شنا تعلق میگیرد مبلغ ناچیزی است

    واقعا از نحوه پاسخگویی شما مشخص میشه ک ۲۰۰ میلیون اختلاف عددی نیست چون که از جیب مبارک شماها معلومه خرج نمیشه…
    من حساب کردم اگر حداقل ۵۰۰۰ نفر شرکت کنن تو آزمون مبلغ ناچیز ۶۴۰۰۰۰۰۰۰ تومان میشه. خودتون قضاوت کنید.

  22. علیرضا گفت:

    سلام دوستان،من کارت اعتباری ثبت نام رو خریدم،موقع ثبت نام فهمیدم که معافیت تحصیلی شامل معافیتش نمیشه،حالا هر کی خواست با قیمت کمتر از ۱۲۸ هزار تومن کارت اعتباری رو بهش بدم.

  23. aaaaaaaaasa گفت:

    باسلام. میخوام بدونم زمان ماموریت ومرخصی به چه شکله. جایی توضیح داده نشده

  24. میرنصیر خسروی گفت:

    سلام
    بنده دیپلم ادبیات وعلوم انسانی هستم که متأسفانه شامل ثبت نام نمیشه وبابت این موضوع متأسفم.
    این در حالیه که ۳۹ سال سن دارم و۱۵ساله سرآشپزم وازکارواسه اشخاص حقیقی خسته شدم.
    خیلی دلم میخواست حداقل بتونم شانسمو واسه ملوان آشپزی تو این شرکت امتحان کنم.
    درهرحال امیدوارم حق به حقداربرسه.

  25. به شرکت دریای طلایی کیش گفت:

    با سلام.آیا شیفت کاری شرکت همانند سازمان کشتیرانی به صورت شش ماه دریا سه ماه استراحت هست؟با تشکر

    • صالح گفت:

      سلام بنده توی ازمون ثبت نام کردم.این هوش و استعداد شغلی که توی مواد ازمون نوشتن ینی چی؟همون هوش و استعداد تحصیلیه یا فرق میکنه؟ممنون میشم مسولین شرکت پاسخ بدن

  26. محمد گفت:

    دوره مهندس سوم چی هست؟
    شامل چه چیزایی میشه؟
    سخته ؟ آسونه؟
    باید زبان انگلیسی بلد باشم یا نه؟

  27. محمد گفت:

    میشه بفرمایید منظور از شناورهای کمتر ۵۰۰ تن چیه؟ شامل چه شناورهایی میشه؟
    منظور از سفرهای نزدیک به ساحل چیه؟ سفر به کشورهای دیگه رو شامل میشه؟

  28. محمد گفت:

    در صورت استخدام میزان مدت کار و مدت مرخصی چگونه است؟

  29. روزبه (کاردان و کارشناس مهندسی مکانیک خودرو) گفت:

    انصاف هم خوب چیزیه
    تا حالا تو عمرم همچین چیزی ندیده بودم
    ۱۲۸ هزار تومن برای یه آزمون
    مگه برگزاری یه آزمون چقدر هزینه داره
    فک کنم پول دوره ها را که میگن مثلا بورسیس و شرکت می ده می خوان از جوونای بیکار مردم بگیرن
    چه خبره تو این مملکت سازمان سنجش موندم چرا زیر بار رفته
    بعد وضع نیرو گرفتن را ببین فوق دیپلم تمامی رشته ها این یعنی چی مثلا شما یک فوق دیپلم مامایی را می خوای ببری رو عرشه کشتی ؟؟!!!!بهتر نی فوق دیپلم برق یا مکانیک و کلا رشته های فنی را ببری؟
    نکنه نوشتی اینجوری که همه ثبت نام کنن پول جمع کنی؟
    اصلا از کجا معلوم اون ۵۰ نفر تو مراحل مصاحبه رابطه ای نرن تو
    شرکتش هم که قربونش برم یه سایت از خودش نداره (وبلاگه)
    یه ایمیل از خودش نداره (جیمیل گزاشته)
    خدایا خودت عاقبت ما جوان ها را تو این کشور ختم به خیر کن
    شرکتی که یه رزومه درست حسابی نداره یه سایت از خودش نداره ای امان یا حسین یه ایمیل هم حتی از خودش نداره اینجور برا جوون مردم شرط و شروط می زاره.
    خدایا خودت عاقبت ما جوان ها را تو این کشور ختم به خیر کن

    • شرکت دریای طلایی کیش گفت:

      دوست عزیز شرکت دو تا سایت داره
      goldenseashipping.ir
      gsscompany.net
      هزینه ازمون هم با هماهنگی سازمان سنجش تعیین شده
      کلیه هزینه های بورسیه شرکت بالغ بر ۵۰۰ ملیون تومان خواهد شد
      بنظر شما این هزینه از ازمون بدست میاد ؟

  30. محسن گفت:

    من دیپلم فنی وحرفه ای رشته ناوبری دارم ..متولد ۶۷هستم قدم ۱۶۰ ایا میتونم ثبتنام کنم …یا به خاطر قد گزینش رد میشم

    • شرکت دریای طلایی کیش گفت:

      در گزینش ملاک قد و وزن نداریم
      فقط بعد از ازمون معرفی به پزشک معتمد سازمان بنادر میشویدبرای تست اعتیاد و کور رنگی

  31. محمد گفت:

    سلام انصافا این هزینه رو برا چه میخواین میخواهید کمک کنید خخخخخ

    • شرکت دریای طلایی کیش گفت:

      دوست عزیز میزا هزینه ایی که شرکت برای بورسیه اموزشی افراد میکند بالغ بر ۳۰۰ ملیون تومان میباشد و این هزینه در مقابل تسهیلاتی که به شنا تعلق میگیرد مبلغ ناچیزی است

      • محمد گفت:

        شما اگه خیلی مرد بودین و شرایط مالی یه جوان درحال تحصیل رو میدونستید همچین مبلغی رو با سازمان سنجش به توافق نمیرسیدین…
        شما ک شرکت خصوصی هستین، سازمان های دولتیش پول ثبت نام آزمون رو از من گرفتن نه آزمون گرفتن نه پولمون رو پس دادن ما از شما دیگه چه اعتماد و توقعی باید داشته باشیم.

        یاعلی

        • مهران عابدینی گفت:

          آقا ما بچه شهرستانیم چرازمان آزمون پیپس فرداست اما کارتش پهش نشده این چه وضعشه۱۲۸هزارتومنم که گرفتین

  32. saeed گفت:

    احتمالن پول عیدیشون یا تشویقسشون تمام میخوام از جوونای بیکار بدبخت بکشن
    ۱.۲۸۰.۰۰۰ ریال چخبره

  33. محسن گفت:

    باسلام حقوق افسردوم چقدری هست

  34. علی گفت:

    ایا می توان با مدرک لیسانس کامپیوتر – نرم افزار در استخدام شرکت طلای کیش ثبت نام نمود ممنون میشم اگر پاسخ بفرمایید

  35. بهتاش.شهابی گفت:

    باسلام… مطمعنن شماها یا دریایی نیستین یا پیام رو به شکل کاملا اشتباه در سایت گذاشتین، افیسر دوم ۴ میلیون حقوقش نیست بلکه بالای ۷ میلیونه

    • شرکت دریای طلایی کیش گفت:

      حداقل حقوق را اعلام کردیم برای اینکه سو تفاهم پیش نیاید

    • Milad گفت:

      نه اون بالای هفت میلیون برای کشتیهای اقیانوس پیما یا همون نامحدوده این کشتیا زیر ۳۰۰۰ هستن یعنی کوچیکتر و در حوزه خلیج فارس فقط فعالیت دارن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها