استخدام شرکت حمل ونقل ریلی رجاء در سال ۹۸ (اطلاعیه جدید)

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

استخدام مشاغل ریلی سال ۹۶ (آگهی جذب و آموزش نیرو)

استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء ۹۷

 

 

خبر ۵ خرداد ۹۸ – اطلاعیه شماره ۴آزمون آموزش و استخدام رئیس قطارمسافری شرکت رجا در سال ۱۳۹۸

درادامه فرایند برگزاری آزمون رییس قطار مسافری شرکت حمل ونقل ریلی رجا نسبت به درج اطلاعیه شماره ۴ در خصوص نحوه صدور کارت، زمان و مکان برگزاری آزمون به شرح زیر اقدام می نماید:
الف‌ – نحوه‌ و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون
کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ داوطلبان‌ واجد شرایط طی روزهای یکشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ لغایت سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ برای مشاهده و چاپ بر روی سایت اینترنتی شرکت حمل و نقل ریلی رجا به نشانی www.raja.ir قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ واجد شرایط، برای چاپ کارت شرکت در آزمون می‌بایست در تاریخ‌های فوق‌الذکر به سایت مذکور مراجعه و با وارد نمودن کد رهگیری و کد ملی، از کارت شرکت در آزمون نسخه چاپ شده تهیه نمایند .
بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

ب- زمان و مکان برگزاری آزمون
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، فرآیند آزمون از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ در محل برگزاری آزمون برگزار خواهد شد. لازم است کلیه داوطلبان یک ساعت قبل از ساعت شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند.
آدرس و کروکی محل آزمون
تهران، میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان، ابتدای پل جوادیه، درب حوزه ۶ راه¬آهن، مرکز آموزش رجا


 

خبر ۱۰ مهر ۹۷ – اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان ادامه مرحله دوم آزمون راهبر قطارهای خودکشش

احتراما پیرو برگزاری کانون ارزیابی آزمون راهبر قطارهای خودکشش، نامبردگان ذیل طبق برنامه زمانبندی مشخص شده به آدرس تهران، خیابان کریم­خان، ابتدای خیابان سنایی ، ساختمان مرکزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، طبقه سوم جهت انجام ادامه مراحل حضور بهم رسانند.

مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید


خبر ۲۷ شهریور ۹۷ – اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون راهبر قطارهای خودکشش

پیرو برگزاری مصاحبه آزمون راهبر قطارهای خودکشش، اسامی پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون راهبر قطارهای خودکشش به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام می­‌شود. نامبردگان روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ساعت ۸:۳۰ به آدرس تهران، میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان، ابتدای پل جوادیه، درب حوزه ۶ راه ­آهن، مرکز آموزش شرکت حمل و نقل ریلی رجا جهت انجام ادامه مراحل حضور بهم رسانند.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ شهریور ۹۷ – اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون راهبر قطارهای خودکشش رجا

قابل توجه تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون راهبر قطارهای خودکشش

پیرو برگزاری آزمون آموزش راهبر قطارهای خودکشش، اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام می­ گردد.نامبردگان مطابق برنامه زمانبندی ذیل به آدرس تهران- خیابان کریمخان- نبش خیابان سنایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا جهت انجام مصاحبه حضور بهم رسانند.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ شهریور ۹۷ -اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی متخصص شبکه و برنامه نویسی شرکت رجا در سال ۱۳۹۷

شرکت حمل و نقل ریلی رجا موارد ذیر را به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی متخصص شبکه و برنامه نویسی سال ۱۳۹۷ می‌رساند:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ داوطلبان‌ واجد شرایط در روزهای سه شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۰۶لغایت جمعه ۱۳۹۷/۰۶/۰۹برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی شرکت حمل و نقل ریلی رجا به نشانی www.raja.ir قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ فوق­ الذکر به سایت مذکور مراجعه و با وارد نمودن کد رهگیری، از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۱به آدرس؛ تهران، میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان، ابتدای پل جوادیه، درب غربی حوزه ۶ راه ­آهن، مرکز آموزش رجا به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است.

ب- زمان و مکان برگزاری آزمون

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۱در محل آزمون برگزار خواهد شد. لازم است کلیه داوطلبان یک ساعت قبل از ساعت شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند.

آدرس و کروکی محل آزمون

تهران، میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان، ابتدای پل جوادیه، درب غربی حوزه ۶ راه­ آهن، مرکز آموزش رجا

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۱۷ مرداد ۹۷ – توزیع کارت آزمون آموزش و استخدام راهبر قطارهای خودکشش شرکت رجا

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون آموزش و استخدام راهبر قطارهای خودکشش شرکت رجا به اطلاع میرسانیم ،لینک دریافت کارت فعال گردید

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – اطلاعیه شماره ۲ آزمون آموزش و استخدام راهبر قطارهای خودکشش شرکت رجا
شرکت حمل و نقل ریلی رجا موارد ذیل را به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون آموزش و استخدام راهبر قطارهای خودکشش سال ۱۳۹۷ می‌رساند:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ داوطلبان‌ واجد شرایط در روزهای چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۱۷لغایت شنبه ۱۳۹۷/۰۵/۲۰برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی شرکت حمل و نقل ریلی جا به نشانی www.raja.ir قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ فوق­الذکر به سایت مذکور مراجعه و با وارد نمودن کد رهگیری و کد ملی ضمن واریز مبلغ -/۵۰۰/۰۰۰ریال بابت هزینه شرکت درآزمون، از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه نمایند و در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۵به آدرس؛ تهران، میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان، ابتدای پل جوادیه، درب حوزه ۶ راه­آهن، مرکز آموزش رجا به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است.

ب- زمان و مکان برگزاری آزمون

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون از ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۵در محل آزمون برگزار خواهد شد. لازم است کلیه داوطلبان یک ساعت قبل از ساعت شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند.

آدرس و کروکی محل آزمون

تهران، میدان بهمن، خیابان دشت آزادگان، ابتدای پل جوادیه، درب حوزه ۶ راه­آهن، مرکز آموزش رجا

ج‌ ـ آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون کلیه داوطلبان به آدرس؛ تهران، خیابان کریمخان زند، نبش خیابان سنائی، پلاک ۱۰۵ (تلفن ۸۸۳۱۰۸۸۰) می‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت آزمون و در صورت نیاز از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ یکی از روزهای ­شنبه و یکشنبه مورخ ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه ۹۷ به محل رفع نقص کارت مراجعه نمایند.

د- توصیه های پیش از آزمون

به داوطلبان توصیه می‏شود که مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون را که همراه با کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی سایت قرار گرفته و قابل پرینت می‌باشد، دقیقاً مطالعه نمایند.
داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.
از آوردن وسایل اضافی به جلسه آزمون و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی (از قبیل تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج دراین بند منجر به حذف از آزمون خواهد شد.
ه- اعلام نتایج اولیه آزمون

نتایج اولیه آزمون در نیمه اول شهریور ماه سال ۱۳۹۷ از طریق سایت شرکت رجا منتشر خواهد شد.

و- شرکت حمل و نقل ریلی رجا در موارد مندرج در بندهای ذیل حق پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می­داند:

۱- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد.

۲- همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

۳- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

۴- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.

۵- ثبت‌نام در آزمون با هویت جعلی یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

۶- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سوالات.

۷- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

۸- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

۹- هرگونه دسترسی به سوالات آزمون .


خبر ۴ اردیبهشت ۹۷ –  جزییات آزمون استخدام رئیس قطار در شرکت رجا

شرکت حمل و نقل ریلی رجا با صدوراطلاعیه ئی، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی رئیس قطاری در سال ۱۳۹۷ را برای دواطلبان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا بر اساس این اطلاعیه، فرآیند آزمون استخدامی رئیس قطاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، از ساعت ۱۴ روز جمعه ۷ اردی بهشت ۹۷ در تهران – خیابان شهید مطهری – نبش خیابان مفتح – جنب ایستگاه مترو – دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه‌ی پرینت کارت شرکت در آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون، آدرس محل آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون، توصیه های پیش از آزمون و … می‌توانند به سایت اینترنتی رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، کارت ورود به جلسه آزمون دواطلبان واجد شرایط در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردی بهشت ۹۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی رجا قرار خواهد گرفت.

از این رو، داوطلبان واجد شرایط  باید در تاریخ‌های اشاره شده به سایت رجا مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است.

ضمناً نتایج اولیه آزمون استخدامی رئیس قطاری رجا، در نیمه دوم اردی بهشت ماه ۹۷ از طریق سایت شرکت رجا منتشر خواهد شد.


خبر ۲ بهمن ۹۶ – استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجا

شرکت حمل و نقل ریلی رجا جهت تامین و تکمیل نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز خود در پست “رئیس قطار مسافری” تعداد ۲۰ نفر از افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی با شرایط ذیل را دعوت به همکاری می‌نماید.

الف- شرایط عمومی داوطلبان

اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن شرایط روحی و جسمی و روانی متناسب با شغل برابر استانداردهای شرکت راه آهن
عدم اعتیاد به دخانیات و هر گونه مواد مخدر و محرک
نداشتن منع بکارگیری سوء پیشینه به موجب آرای مراجع ذیصلاح
دارا بودن کارت معافیت دائم (غیر پزشکی) یا پایان خدمت وظیفه عمومی
مرد ، متاهل ( اخذ تعهد مبنی بر تاهل تا پایان دوره آموزش برای داوطلبان مجرد )
دارا بودن ضوابط عمومی گزینش
تسلط به زبان انگلیسی در حد Intermediate

ب- شرایط اختصاصی داوطلبان

دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی راه آهن ، صنایع ، برق ، مکانیک ، مخابرات ، ارتباطات اجتماعی ، جامعه شناسی ، مدیریت ( کلیه گرایشها )، علوم اجتماعی( کلیه گرایشها) ، روانشناسی ( کلیه گرایشها) و علوم تربیتی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری
دارا بودن حداقل معدل ۱۴ در مقطع کارشناسی
داشتن حداکثر ۳۲ سال سن
داشتن حداقل قد ۷۰/۱ متر و حداکثر ۸۵/۱ متر
موفقیت در آزمون کتبی*
موفقیت در مصاحبه تخصصی
موفقیت در گزینش
ارائه تعهد محضری برای کار در شرکت برای مدت حداقل ۵ سال

*مواد امتحانی آزمون کتبی عبارتند از: ۱- مدیریت عمومی ۲- استعداد فنی ۳- استعداد عددی ۴- سرعت انتقال و استدلال منطقی ۵- زبان انگلیسی ۶- معارف اسلامی

*خاطر نشان می سازد تاریخ برگزاری آزمون که در هفته پایانی بهمن می باشد ، متعاقباً از طریق سایت اطلاع رسانی می گردد.

داوطلبان واجد شرایط باید حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۱/۱۰مدارک زیر را از طریق لینک ثبت نام ارسال نمایند .

تصویر تمامی صفحات شناسنامه
تصویر کارت ملی
تصویر کارت پایان خدمت
تصویر مدرک تحصیلی
دوقطعه عکس ۴*۳

شرکت از پذیرش داوطلبان دارای نقص مدرک ویا دارای تناقض با شرایط ذکر شده در آگهی معذور است . درصورت عدم تطابق مدارک با شرایط اعلامی مسئولیت برعهده داوطلب می باشد .

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید



خبر ۸ دی  ۹۳ استخدام  : استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء جهت تامین و تکمیل نیروی انسانی خود در تهران، از آقایان متعهد و متخصص با مشخصات ذیل دعوت به همکاری می‌نماید.

الف- شرایط عمومی داوطلبان

۱-     اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۲-     معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

۳-     عدم اعتیاد به دخانیات و هر گونه مواد مخدر و محرک

۴-     نداشتن منع بکارگیری سوء پیشینه به موجب آرای مراجع ذیصلاح

۵-    دارا بودن کارت معافیت دائم ( غیرپزشکی) یا پایان خدمت وظیفه عمومی

ب- شرایط اختصاصی داوطلبان

تخصص

مدرک و رشته تحصیلی

حداقل معدل

تعداد نیروی انسانی مورد نیاز

حداقل سابقه کارمرتبط

جنسیت

محدوده سنی

کار با دستگاه cnc

فوق دیپلم ماشین ابزار

دانشگاه دولتی۱۴ و سایردانشگاهها۱۶

۲

۵

مرد

حداکثر۳۰سال

مسلط به plc دستگاههای cnc

لیسانس برق

دانشگاه دولتی۱۴ و سایردانشگاهها۱۶

۱

۳

مرد

حداکثر۳۰سال

کلیه داوطلبین حائز شرایط جهت درخواست همکاری، بایستی مدارک ذیل را با فرمت pdf   از طریق نشانی [email protected] ارسال فرمایند.

۱-     کپی صفحه اول و دوم شناسنامه

۲-     کپی کارت ملی (پشت و رو)

۳-     کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( پشت و رو)

۴-     کپی مدرک تحصیلی

۵-     خلاصه سوابق کاری (رزومه )

خبر ۲۹ آذر ۹۳ استخدام  : استخدام سازمان قطار شهری شیراز و حومه

خبر ۲ آذر ۹۳ استخدام  : استخدام کارشناس آموزش

تخصص های مورد نیاز : توانایی هدایت پروژه های مرتبط با فرایند آموزش- تسلط کامل بر نرم افزارهای آفیس بخصوص اکسل – آشنایی نسبی با زبان انگلیسی درخصوص ترجمه متون تخصصی آموزشی
مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
جنسیت : مرد
محل استخدام : تهران
شرایط : افراد دارای سابقه کار مرتبط در اولویت استخدام قرار دارند. حداقل سن ۲۲ سال و حداکثر ۳۲ سال- ساکن استان تهران- حداقل معدل جهت دانشگاه های غیر دولتی ۱۶ و دانشگاه های دولتی ۱۴
رشته های تحصیلی قابل قبول : تکنولوژی آموزشی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، برنامه ریزی آموزشی، برنامه ریزی درسی،

تکمیل و ارسال “فرم درخواست کار” به آدرس [email protected]

خبر ۱۴ تیر ۹۳ – استخدام کارشناس در شرکت حمل و نقل ریلی رجاء تهران

خبر ۲۱ خرداد ۹۳ –   اعلام اسامی دعوت شدگان به آزمون شفاهی روسای قطار مسافری شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون کتبی استخدامی روسای قطار مسافری شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار روز جمعه مورخه ۲/۳/۹۳ می رساند از میان داوطلبان شرکت کننده در این آزمون، افراد مشروحه پیوست حد نصاب لازم آزمون کتبی را کسب نموده و برای آزمون شفاهی واجد شرایط تشخیص داده شده اند . بر این اساس لازم است مطابق با روز و ساعت تعیین شده با همراه داشتن اصل کارت ملی – اصل مدرک تحصیلی و مستندات سوابق کاری مرتبط با راه اهن (بویژه داوطلبانی که در فرم ثبت نام سابقه کار در راه اهن را ذکر کرده اند) در محل شرکت به آدرس : بزرگراه شیخ فضل الله نوری (شمال به جنوب ) نرسیده به پل ستارخان ، خ سازمان آب ، خ حاجی پور امیر ، کوچه دیهیم ، پلاک ۱ حضور بهم رسانند . شایان ذکر است :
• حضور کلیه افراد مزبور در آزمون شفاهی ضروری می باشد.
• پذیرفته شدگان در آزمون شفاهی جهت پنل مصاحبه معرفی خواهند شد.
• حضور در آزمون های کتبی ، شفاهی و مصاحبه هیچگونه تعهد استخدامی برای این شرکت ایجاد نخواهد کرد.

لینک اسامی

 

خبر ۱۸ خرداد ۹۳ – نتایج مرحله دوم + جدول زمانبندی برای مصاحبه در سایت رجا اعلام شد.

آدرس مکان آزمون: تهران – میدان بهمن – خیابان دشت آزادگان – حوزه شش راه‌آهن – مرکز آموزش شرکت حمل ونقل ریلی رجاء

مدارک مورد نیاز همراه داوطلب درهنگام حضور در روز مصاحبه

-اصل و کپی صفحه ۱و ۲ شناسنامه خود و همسر و فرزندان.

-اصل و کپی کارت ملی (خود و همسر)، کارت پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی، مدرک تحصیلی کارشناسی ( رشته های مجاز اعلام شده در فراخوان) و دفترچه بیمه ( درصورت داشتن سابقه کار).

 -دو قطعه عکس ۴*۳

برنامه زمان‌بندی دعوت به پانل مصاحبه روسای قطار مسافری-سری دوم-(کلیک کنید)

خبر ١۵ اردیبهشت ٩٣ – نتایج آزمون استخدامی رئیس قطار مسافری شرکت رجاء اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی رئیس قطار مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با اعلام این خبر افزود: اسامی ۱۵۰ تن از شرکت کنندگان که در آزمون کتبی حد نصاب لازم را کسب کردند از سوی اداره کل امور اداری و منابع انسانی این شرکت اعلام شد.از بین این افراد پس از انجام مصاحبه و مراحل استخدامی تعداد ۵۰ نفر مورد پذیرش قرارمی‌گیرند.

شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اولیه، اینجا را کلیک کنند.

بنا به اعلام اداره کل امور اداری و منابع انسانی رجاء، زمان‌بندی، مراحل انجام مصاحبه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، این آزمون در تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه ۹۳ برگزار شده بود.

لینک اعلام نتایج استخدامی  شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در سال ۹۳

آموزش دانلود

 

خبر ۳۰ فروردین ۹۳ -آزمون برگزار شد و  تعداد کل شرکت کننده ها هم ۱۵۱۴ نفر بوده یعنی از هر ۳۰ نفر یک نفر قبولی و طبق اعلام در جلسه آزمون نتایج تا ۲ هفته دیگر اعلام خواهد شد.

خبر ۲۵ فروردین ۹۳ – توزیع کارت آزمون استخدامی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء آغاز شد.

 شرکت کنندگان آزمون استخدامی رجاء می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به پایگاه اینترنتی www.modiriat.org مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که این آزمون استخدامی صبح روز جمعه ۲۹ فروردین ماه برگزار می‌شود و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است.
براساس اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء مواد امتحانی آزمون کتبی از دروس مدیریت عمومی،استعداد فنی ، استعداد عددی،سرعت انتقال و استدلال منطقی ، زبان انگلیسی ومعارف اسلامی طراحی می‌شود.

شرکت حمل ونقل ریلی رجاء به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیازخود استخدام می‌کند.

 ( شرایط جدید)

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء جهت تامین و تکمیل نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز خود در پست “رئیس قطار مسافری” تعداد ۵۰ نفر از آقایان  واجد شرایط دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ، با شرایط ذیل را دعوت به همکاری می‌نماید.

الف- شرایط عمومی داوطلبان

۱-   اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۲-   معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

۳-   دارا بودن شرایط روحی و جسمی و روانی متناسب با شغل برابر استانداردهای شرکت راه آهن

۴-   متاهل *

۵-   عدم اعتیاد به دخانیات و هر گونه مواد مخدر و محرک

۶-   نداشتن منع بکارگیری سوء پیشینه به موجب آرای مراجع ذیصلاح

۷-   دارا بودن کارت معافیت دائم (غیر پزشکی) یا پایان خدمت وظیفه عمومی

۸-   دارا بودن ضوابط عمومی گزینش

۹-   ساکن استان تهران یا البرز

*تبصره : از داوطلبان مجردتعهد مبنی بر تغییر شرایط تاهل از مجرد به متاهل تا پایان دوره آموزشی اخذ خواهد شد . خاطر نشان می سازد شروع به کار پذیرفته شدگان در پست رئیس قطار مسافری منوط به ارائه مستندات تاهل فرد خواهد بود . همچنین طول مدت دوره آموزشی حدود ۶ ماه می باشد .

ب- شرایط اختصاصی داوطلبان

۱-   دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی راه آهن ، صنایع ، برق  ، مکانیک ، مخابرات مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی ، علوم اجتماعی ، جامعه شناسی و ارتباطات اجتماعی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری. ( تمامی گرایش های رشته های فوق الذکر مورد پذیرش می باشد ) .

۲-   دارا بودن حداقل معدل ۱۴ در مقطع کارشناسی

۳-   داشتن حداکثر ۳۲ سال سن

۴-   داشتن حداقل قد ۷۰/۱ متر و حداکثر ۸۵/۱ متر

۵-   موفقیت در آزمون کتبی*

۶-   موفقیت در آزمون شفاهی

۷-   موفقیت در گزینش

۸-   ارائه تعهد محضری برای کار در شرکت برای مدت حداقل ۵ سال

*مواد امتحانی آزمون کتبی عبارتند از: ۱- مدیریت عمومی ۲- استعداد فنی ۳- استعداد عددی    ۴- سرعت انتقال و استدلال منطقی   ۵- زبان انگلیسی    ۶- معارف اسلامی

تاریخ ثبت نام از تاریخ ۲۰/۱/۹۳ لغایت ۲۳/۱/۹۳ میباشد . جهت ثبت نام به سایت WWW.modiriat.org مراجعه فرمایید . زمان صدور کارت و  برگزاری آزمون ،  متعاقباً از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین داوطلبانی که در فراخوان پیشین اقدام به ثبت نام نموده اند . نیازی به ثبت نام مجدد نخواهند داشت .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۲)

  1. مهدي گفت:

    سلام دوستان
    به نظرتون ارزش داره که آدمی مثل من که به طور میانگین یک و پونصد در آمد ماهیانشه،برا این شغل (رییس قطار) اقدام کنه؟دریافتیشون چقدره.اگر کسی راهنمایی کنه خیلی ممنون میشم.

  2. محمد حسین رنجبران گفت:

    دوستان سلام-لطفا منو برای ثبت نام وروش ورود به شغل رییس قطار راهنمایی کنید-باتشکر

  3. محمد حسین رنجبران گفت:

    سلام دوستان-بنده لیسانس مکانیک هستم-جدیدا شنیدم برای ردیف شغلی رییس قطار استخدام میکنند-بنده هم بدلیل اینکه قبلا پدرم در این شغل بوده به این شغل علاقه مند هستم-یکی منو راهنمایی کنه که چطور باید ثبت نام کنم=مرسی

    • ss گفت:

      سلام دوستان عزیز.من خودم رییس قطار رجا هستم.دوره اموزش با پایه حقوق حدود ۱۱۰۰ و بعدش هم تا حدود ۲۸۰۰ به بالا هست حقوقش.

      • بهین گفت:

        سلام من از آزمون کتبی رییس قطاری قبول شدم ، برای مصاحبه و گزینش چی بخونم؟

      • محمد گفت:

        سلام، شما میدونید شرط قد که هست حداکثر ۱۸۵ اگه بیشتر باشه امکان داره قبول نکنن من قدم ۱۸۹ هستش اگه رد میکنن ثبت نام نکنم بهتره.

  4. سینا گفت:

    سلام دوستان.
    لطفا دقیق و شفاف بفرمایین حقوق دریافتی رییس قطار در دوره آموزشی و بعد از دوره چقدر هستش؟یه عده میگن در دوره حدود ۷۰۰ و بعد از دوره حدود ۱۷۰۰.یک عده هم میگن در دوره ۱۲۰۰ و بعد از دوره ۲۵۰۰.بالاخره کدومش صحت داره.لطفا هر کی نمیدونه از روی حدس و گمان نظر نده تا دوستان دو به شک نشن.ضمنا آیا مزایای دیگه ای هم جز حقوق میگیرن؟

  5. محمد گفت:

    سلام دوستان رجایی
    من شنیدم که دو نفر تو دوره آموزشیتون اخراج شدن!آیا صحت داره؟علتش چیه؟

    • حسنی گفت:

      من یه رجایی هستم و میگم اگر جایی میتونید کار پیدا کنید سراغ این شغل نیاید چون بسیار پرمسئولیت و سخت هستش و یجورایی بردگیه

    • علي گفت:

      اخراج همکاران در دوره اموزش شایعه هست و خواهش میکنم به شایعات توجه نکنید این شغل هم شغل خوبی هست و بستکی به دید شما به کار و نوع زندکی داره ولی بنده شخصا به شما میکم این شغل هم اعتبار و جایکاه نسبتا خوبی داره و هم حقوق تقریبا مناسبی ولی در کنارش مسئولیت و سختی هایی هم داره که هیج شغلی از ابن موضوعات جدا نیست و یکی زیادتره و یکی کمتر. به همتون تبریک میکم و براتون ارزوی روزهای خوب دارم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها