استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان سال ۹۸ (اعلام نتایج)

استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 

 

خبر ۲۰ تیر ۹۸ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به اطلاع میرسانیم نتایج آزمون اعلام گردید.

لینک اعلام نتایج


خبر ۷ خرداد ۹۸ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال شد

دریافت کارت


خبر ۲۲ اردیبهشت ۹۸ – آگهی جذب سرمایه انسانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص)

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز جهت خدمت در مجتمع احیاء مستقیم و فولاد بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) از بین واجدین شرایط بومی مرد، در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) و آزمون عملی با کسب نمره حد نصاب لازم ، به صورت قرارداد موقت طبق قوانین کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می­نماید.

لازم بذکر است کلیه مراحل آزمون تا مرحله معرفی به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان ، توسط دانشگاه صنعتی شریف (کاراسا) مجری برگزاری آزمون انجام می‌پذیرد .

داوطلبان واجد شرایط می­توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق از تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ تا پایان روز شنبه مورخ  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

الف) شرایط عمومی: 

  1.       تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  2.       تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی.
  3.       نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
  4.       عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح.
  5.       داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
  6.       داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت­های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت.

ب )شرایط اختصاصی استخدام:

  •     سطح تحصیلی، گرایش و تعداد مورد نیاز:

 

جدول رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی شغل مورد نیاز تعداد  سایر شرایط و توضیحات
۱ کاردانی کلیه رشته های فنی آتش نشان ۵ نفر داشتن گواهینامه پایه یک ، معافیت غیر پزشکی ، حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر ، دارای گواهینامه آمادگی جسمانی ، افراد دارای مدرک کاردانی در تمام گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات در اولویت قرار دارند.
۲ کاردانی یا حداقل دیپلم کلیه رشته ها تراشکار ۸ نفر داشتن مهارت تراشکاری و گواهینامه مهارت تراشکاری صادره از مراجع رسمی ، داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط
۳ کاردانی یا حداقل دیپلم کلیه رشته ها جوشکار صنعتی ۷ نفر داشتن مهارت جوشکاری و گواهینامه مهارت جوشکاری از مراجع رسمی در زمینه های جوش های آرگون ، CO2 ، برق ، داشتن حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط
۴ کاردانی کلیه رشته های فنی اپراتور جرثقیل سقفی ۵ نفر داشتن گواهینامه مهارت اپراتور جرثقیل سقفی کابین دار از مراجع رسمی
۵ کاردانی شیمی آزمایشگر ۳ نفر کلیه گرایش ها به استثنا گیاهان دارویی و غذایی
۶ کارشناسی ابزاردقیق، الکترونیک، کنترل کارشناس ابزاردقیق ۳ نفر

 

* توضیحات مهم: 

در خصوص ردیف­های ۱ تا ۴ در صورت قبولی در آزمون کتبی آزمون عملی مهارت گرفته شده و در صورت تایید مهارت مورد پذیرش قرار می­گیرد.

  •    شرایط سنی
  •        حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان دیپلم ۲۵ سال (متولدین ۷۳/۰۲/۱۶) ، کاردانی ۲۷ سال (متولدین ۷۱/۰۲/۱۶) و کارشناسی ۳۵ سال (متولدین ۶۳/۰۲/۱۶) می باشد.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان اولین روز ثبت نام می باشد.

  •        موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:
  •     مدت زمان انجام خدمت سربازی (حداکثر به مدت ۲۴ ماه) به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.
  •     مدت زمان سابقه کار مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد مشروط بر اینکه سن متقاضی دیپلم از ۳۵ ، کاردانی از ۳۷ و کارشناسی ۴۵ سال بیشتر نباشد .
  •     فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد از شرط سنی یکسال و یک نمره معدل پایین تر بهره مند می گردند .

ج) سایر شرایط:

۱- برای متقاضیان استخدام به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:

  • محل سکونت متقاضی در یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.
  • محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی، پدر، مادر و یا همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.
  • طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهرستان بردسیر
  • فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که ۳ سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.
  •      شاغلان فعلی در شرکت هلدینگ میدکو و شرکتهای تابعه آن حق شرکت در آزمون را ندارند.
  •      متقاضیانی که قبلأ در آزمون­های جذب نیروی شرکت فولاد سیرجان ایرانیانشرکت نموده و پذیرفته نشده اند در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجددأ ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.
  •      افرادی که اعضاء درجه یک خانواده آنان در مجتمع بردسیر مشغول بکار می باشند مجاز به ثبت نام نمی باشند. ( فرزند، پدر، مادر، برادر، خواهرو همسر)
  •      تعیین واحد سازمانی متقاضیان، بنا به تشخیص شرکت فولاد سیرجان ایرانیان می باشد.
  •      پذیرفته شدگان نهایی، تابع آیین نامه استخدامی و نظام پرداخت میدکو خواهند بود و نحوه همکاری به صورت قرارداد موقت می‌باشد.
  •      پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت رضایت از عملکرد ایشان ادامه همکاری وجود خواهد داشت و در غیر اینصورت بدون هیچ گونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنان پایان داده خواهد شد.
  •      شرکت فولاد سیرجان ایرانیان هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان و سرویس ایاب و ذهاب برای هیچ یک از شهرستان‌های مجاور نخواهد داشت.
  •      معاینات پزشکی و آزمون­های سلامت و توانایی جسمانی و روانی برای فعالیت در محیط­های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می­پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می­باشد.
  • تذکر: اخذ برگه ارزشیابی گواهی پزشکی در آزمایشات بالینی و پاراکلینیکی شامل ( ادیومتری، اپتومتری هر دو چشم ۱۰، رادیوگرافی قفسه سینه، رادیوگرافی مهره کمر، آزمایشات تشخیص طبی، پاتولوژی و نوار قلب و تست­های روانشناسی) می باشد.
  •  با توجه به این­که پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می­باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می­بایست صرفأ با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار در شرکت مشغول گردند. و هیچ­گونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی­باشد.
  •  از پذیرفته شدگان نهایی تعهد و ضمانت نامه معتبر مبنی بر ادامه خدمت در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان مادامی که شرکت به خدمات ایشان نیاز دارد اخذ میگردد.

د) نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:

داوطلبان از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند:

. فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴*۳ با زمینه سفید.

. فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق. (مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد)

. فایل اسکن شده پشت و روی کارت ملی.

. اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

. اسکن گواهینامه­های معتبر مورد نیاز.

. اسکن رزومه کاری، سوابق و بیمه به تایید سازمان تأمین اجتماعی

*متقاضی برای اثبات بومی بودن باید با توجه به انتخاب گزینه (موارد بند ۱ اطلاعیه )، صفحه اول شناسنامه پدر یا مادر و یا همسر بردسیری و یا سایر شرایط ذکر شده در بند ۱ را اسکن و ارسال نماید.

تذکر: در صورت عدم احراز بند فوق برای اثبات بومی بردسیر تاییدیه مراجع ذیصلاح (فرمانداری و بخشداری­های) شهرستان بردسیر را اسکن و ارسال نماید. 

 توضیح ۱:

اسکن کلیه مدارک می­بایست با فرمت jpG با حجم ۴۰ کیلوبایت جهت عکس و ۸۰ کیلوبایت جهت مدارک دیگر ذخیره شود.

تذکر: لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی­گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون می­بایست پس از ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تاپایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

 

داوطلبان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

توضیح۲:

لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد.

توضیح۳:

هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و یک گرایش را دارد.

توضیح ۴:

در کلیه مراحل ممکن است در صورت نیاز به صورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن تماس دقت کافی مبذول گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

 

  •  دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون از طریق سایتkarasa.ir ، اعلام می گردد.

 

مواد آزمون:

۱- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ­های نادرست برگزار می­گردد.

۲- آزمون کلیه مقاطع تحصیلی شامل ۴۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی می­باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی می­باشد و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته تحصیلی مورد نظر خواهد بود.

توضیح:

اقلیت های دینی ا ز پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می­باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می­شود.

اعلام نتایج آزمون:

نتایج آزمون در پایگاه اینترنتی www.karasa.ir  متعاقبأ اعلام خواهد شد.

تذکر: درصورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی، داوطلب موظف است مراتب را از طریق شماره تلفن های ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱  اعلام نماید.

داوطلبان گرامی جهت ثبت نام کلیک کنید.


خبر ۱۷ آذر ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان اعلام شد

مشاهده نتایج


خبر ۵ آبان ۹۷ – اطلاعیه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون “شرکت فولاد سیرجان ایرانیان” از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ساعت ۱۰ صبح می باشد.
زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۱۱ می باشد.


خبر ۲۱ مهر ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (جهت خدمت در مجتمع بردسیر)

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (جهت خدمت در مجتمع بردسیر)به اطلاع میرسانیم،نتایج اعلام شد

مشاهده نتایج کلیک کنید


خبر ۳۱ تیر ۹۷ – تمدید مهلت ویرایش استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان،به اطلاع میرسانیم،مهلت ویرایش تا روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ تا ساعت ۱۷ می باشد.


خبر ۲۶ تیر ۹۷ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

 ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان،به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال گردید.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


آگهی جذب سرمایه انسانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (جهت خدمت در مجتمع بردسیر)

آگهی جذب سرمایه انسانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص)

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز جهت خدمت در مجتمع احیاء مستقیم و فولادسازی بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) از بین واجدین شرایط بومی مرد، در مقاطع تحصیلی کاردانی و دیپلم از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی) و کسب نمره حد نصاب لازم ، به صورت قرارداد موقت طبق قوانین کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می­نماید.

لازم بذکر است کلیه مراحل آزمون تا مرحله معرفی به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان ، توسط دانشگاه صنعتی شریف (کاراسا) مجری برگزاری آزمون انجام می‌پذیرد .

داوطلبان واجد شرایط می­توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق از تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ تا پایان روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

الف) شرایط عمومی:

  1. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  2. تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح در قانون اساسی.
  3. نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
  4. عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح.
  5. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
  6. داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت­های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت.

ب )شرایط اختصاصی استخدام:

  • سطح تحصیلی، گرایش و تعداد مورد نیاز:

 

جدول (۱) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع دیپلم

 

ردیف رشته تحصیلی گرایش مدرک تحصیلی تعداد عنوان شغل مورد نیاز
۱ رشته­های نظری ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی دیپلم ۵۰ نفر اپراتور
۲ رشته­های فنی و حرفه­ای و کاردانش [برق، مکانیک، متالورژی، کامپیوتر (کلیه گرایشها)]، صنایع فلزی، تعمیر خودور، ماشین­های کشاورزی، امور اداری و حسابداری دیپلم ۶۰ نفر اپراتور

 

 

 

جدول (۲) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کاردانی

 

ردیف رشته تحصیلی گرایش مدرک تحصیلی تعداد عنوان شغل مورد نیاز
۱ مکانیک کلیه گرایش­ها (به غیر از مکانیک خودرو) کاردانی ۱۲ نفر تکنسین
۲ برق کلیه گرایش­ها کاردانی ۷ نفر تکنسین
۳ متالورژی کلیه گرایش­ها کاردانی ۱۰ نفر تکنسین
۴ شیمی کلیه گرایش­ها کاردانی ۸ نفر تکنسین

 

*توضیحات مهم:

داشتن حداقل معدل کل۱۳ برای فارغ التحصیلان کلیه مقاطع الزامی می باشد.

 

  • شرایط سنی
  • حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان دیپلم ۲۵ سال (متولدین ۷۲/۰۴/۱۶) و کاردانی ۲۷ سال (متولدین ۷۰/۰۴/۱۶) می باشد.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان اولین روز ثبت نام می باشد.

  • موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:
  • مدت زمان انجام خدمت سربازی (حداکثر به مدت ۲۴ ماه) به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.
  • مدت زمان سابقه کار مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد مشروط بر اینکه سن متقاضی دیپلم از ۳۵ و کاردانی از ۳۷ سال بیشتر نباشد .
  • فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد از شرط سنی یکسال و یک نمره معدل پایین تر بهره مند می گردند .

ج) سایر شرایط:

۱- برای متقاضیان استخدام در مقطع دیپلم و کاردانی به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:

  • محل سکونت متقاضی در یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.
  • محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی، پدر، مادر و یا همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.
  • طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهرستان بردسیر
  • فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که ۳ سال از سنوات تحصیلی آن ها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهرستان بردسیر باشد.
  • شاغلان فعلی در شرکت هلدینگ میدکو و شرکتهای تابعه آن حق شرکت در آزمون را ندارند.
  • متقاضیانی که قبلأ در آزمون­های جذب نیروی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان شرکت نموده و پذیرفته نشده اند در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجددأ ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

۵افرادی که اعضاء درجه یک خانواده آنان در مجتمع بردسیر مشغول بکار می باشند مجاز به ثبت نام نمی باشند ( فرزند، پدر، مادر، برادر، خواهرو همسر)

۶- تعیین واحد سازمانی متقاضیان، بنا به تشخیص شرکت فولاد سیرجان ایرانیان می باشد.

۷- پذیرفته شدگان نهایی، تابع آیین نامه استخدامی و نظام پرداخت میدکو خواهند بود و نحوه همکاری به صورت قرارداد موقت می‌باشد.

۸- پذیرفته شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه، مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت رضایت از عملکرد ایشان ادامه همکاری وجود خواهد داشت و در غیر اینصورت بدون هیچ گونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنان پایان داده خواهد شد.

۹- شرکت فولاد سیرجان ایرانیان هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان و سرویس ایاب و ذهاب برای هیچ یک از شهرستان‌های مجاور نخواهد داشت.

۱۰- معاینات پزشکی و آزمون­های سلامت و توانایی جسمانی و روانی برای فعالیت در محیط­های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می­پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می­باشد.

تذکر: اخذ برگه ارزشیابی گواهی پزشکی در آزمایشات بالینی و پاراکلینیکی شامل ( ادیومتری، اپتومتری هر دو چشم ۱۰، رادیوگرافی قفسه سینه، رادیوگرافی مهره کمر، آزمایشات تشخیص طبی، پاتولوژی و نوار قلب و تست­های روانشناسی) می باشد.

۱۱- با توجه به این­که پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می­باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می­بایست صرفأ با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار در شرکت مشغول گردند. و هیچ­گونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی­باشد.

۱۲- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد و ضمانت نامه معتبر مبنی بر ادامه خدمت در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان مادامی که شرکت به خدمات ایشان نیاز دارد اخذ میگردد.

د) نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:

داوطلبان از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند:

. فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴*۳ با زمینه سفید.

. فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق. (مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد)

. اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ، اسکن صفحه توضیحات نیز اضافه شود.)

. فایل اسکن شده پشت و روی کارت ملی.

. اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

. اسکن گواهینامه­های معتبر مورد نیاز.

. اسکن رزومه کاری، سوابق و بیمه به تایید سازمان تأمین اجتماعی

*متقاضی برای اثبات بومی بودن باید با توجه به انتخاب گزینه (موارد بند ۱ اطلاعیه )، صفحه اول شناسنامه پدر یا مادر و یا همسر بردسیری و یا سایر شرایط ذکر شده در بند ۱ را اسکن و ارسال نماید.

تذکر: در صورت عدم احراز بند فوق برای اثبات بومی بردسیر تاییدیه مراجع ذیصلاح (فرمانداری و بخشداری­های) شهرستان بردسیر را اسکن و ارسال نماید.

 

توضیح ۱:

اسکن کلیه مدارک می­بایست با فرمت jpG با حجم ۴۰ کیلوبایت جهت عکس و ۱۰۰ کیلوبایت جهت مدارک دیگر ذخیره شود.

تذکر: لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی­گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون می­بایست پس از ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تاپایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

داوطلبان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

توضیح۲:

لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد.

توضیح۳:

هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و یک گرایش را دارد.

توضیح ۴:

در کلیه مراحل ممکن است در صورت نیاز به صورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن تماس دقت کافی مبذول گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

 

  • دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون از طریق سایتkarasa.ir ، اعلام می گردد.

 

مواد آزمون:

۱- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ­های نادرست برگزار می­گردد.

۲- آزمون کلیه مقاطع تحصیلی شامل ۴۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی می­باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی می­باشد و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته تحصیلی مورد نظر خواهد بود.

توضیح:

اقلیت های دینی ا ز پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می­باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می­شود.

اعلام نتایج آزمون:

نتایج آزمون در پایگاه اینترنتی www.karasa.ir متعاقبأ اعلام خواهد شد.

تذکر: درصورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی، داوطلب موظف است مراتب را از طریق شماره تلفن های ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ اعلام نماید.

 

 

جهت ثبت نام کلیک کنید


خبر ۲۳ بهمن ۹۶ – اعلام نتایج نهایی شرکت جهان فولاد سیرجان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون شرکت جهان فولادسیرجان ،به اطلاع می رسانیم،نتایج نهایی آزمون اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۱۸ بهمن ۹۶ – توزیع کارت آزمون استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان به اطلاع می رسانیم ، لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان جهت خدمت در کارخانه نورد سایت بردسیر فعال شد.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ بهمن ۹۶ – اعلام نتیجه مرحله اول رشته های لیسانس الکترونیک/برق الکترونیک/کنترل ابزار دقیق

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون ۴ بهمن شرکت جهان فولاد سیرجان ،به اطلاع می رسانیم،نتایج مرحله اول آزمون رشته مهندسی الکترونیک،برق الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


دریافت کارت استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

لینک دریافت کارت آزمون

 


پس از ثبت نام و ارسال مدارک خود ،دکمه پرداخت و دریافت کد رهگیری فعال شده و میتوانید نسبت به پرداخت هزینه آزمون اقدام نمائید

لینک ثبت نام


نتایج نهایی آزمون تامین سرمایه انسانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (محل خدمت مجتمع احیا مستقیم و فولاد بردسیر)

داوطلبان گرامی جهت مشاهده نتایج آزمون شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (محل خدمت سیرجان) کلیک کنید

داوطلبان گرامی جهت مشاهده نتایج آزمون شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (محل خدمت مجتمع احیا مستقیم و فولاد بردسیر) کلیک کنید.


نتایج فولاد سیرجان ایرانیان محل خدمت بردسیر روز شنبه ۱۵ مهر در ساعت ۱۲ ظهر اعلام می گردد.

داوطلبان گرامی برای مشاهده نتایج آزمون شرکت فولاد سیرجان ایرانیان کلیک کنید.

داوطلبان گرامی نتایج (محل خدمت بردسیر) از روز شنبه ۱۵ مهر ساعت ۱۲ ظهراز طریق سایت اعلام میگردد.

 


خبر ۲۹ شهریور ۹۶ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت گهرروش سیرجان

کاربران گرامی برای دریافت کارت آزمون استخدام شرکت گهرروش سیرجان روی لینک زیر کلیک نمایید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ شهریور ۹۶ آزمون جذب نیروی انسانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص)

 مشاهده نتایج آزمون


خبر ۱۹ شهریور ۹۶ – زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام شرکت فولاد زرند ایرانیان

بدینوسیله به اطلاع آندسته از افرادی که در آزمون شرکت فولاد زرند ایرانیان (سال ۱۳۹۵) در مقطع کاردانی ، رشته برق و الکترونیک در کد شغل های فوق دیپلم برق – فوق دیپلم فنی دارای گواهیناهه پایه یکم- فوق دیپلم فنی دارای گواهیناهه پایه دوم شرکت نموده اند، می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه به شرح ذیل اعلام می گردد

برای مشاهده جدول زمانبندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ مرداد ۹۶ – زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام شرکت فولاد زرند ایرانیان
بدینوسیله به اطلاع می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه سایر رشته های مقطع فوق دیپلم شامل برق ، متالورژی، معدن ، شیمی ، عمران ، کامپیوتر و …. که تحت عنوان فوق دیپلم فنی در کد شغل های ۴۴ ، ۵۵ ، ۶۶ در آزمون شرکت نموده اند، متعاقبا اعلام می گردد.
لطفا از تماس غیر ضروری با تلفن های شرکت خودداری نمائید.


خبر ۲۵ مرداد ۹۶ -تمدید زمان ویرایش اطلاعات شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

کاربران گرامی می توانند تا روز چهارشنبه  ساعت۱۶ اطلاعات خود را ویرایش نمایند


خبر ۲۴ مرداد ۹۶ -تمدید زمان ویرایش اطلاعات شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

کاربران گرامی می توانند تا روز سه شنبه  ساعت۱۶ اطلاعات خود را ویرایش نمایند


خبر ۲۱ مرداد ۹۶ – ویرایش اطلاعات شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

کاربران گرامی می توانند تا روز دوشنبه ساعت۱۶ اطلاعات خود را ویرایش نمایند


خبر ۱۰ مرداد ۹۶ – استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص)

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود برای همکاری در مجتمع معادن، کنسانتره و گندله سازی سیرجان (کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان-شیراز) و مجتمع احیا مستقیم و فولاد سازی بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) از بین واجدین‌ شرایط (مرد) در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه (فنی، تخصصی، مهارتی و روان­شناختی) ، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می‌نماید.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی (www.karasa.ir) مراجعه نموده و حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول نیازهای سرمایه انسانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ردیف مقطع
تحصیلی
رشته تحصیلی گرایش
تحصیلی
مجتمع
محل خدمت
تعداد
۱ کارشناسی متالورژی استخراجی/
صنعتی
سیرجان/
بردسیر
۱۰
۲ کارشناسی مکانیک کلیه
گرایش ها
سیرجان/
بردسیر
۱۲
۳ کارشناسی برق کلیه
گرایش ها
سیرجان/
بردسیر
۱۰
۴ کارشناسی صنایع کلیه
گرایش ها
سیرجان/
بردسیر
۱۰
۵ کارشناسی پرستاری
و بهیاری
امداد و
فوریت­های
پزشکی،
عملیات
امداد
سیرجان/
بردسیر
۴
۶ کارشناسی ایمنی
صنعتی
ایمنی
صنعتی /
تکنولوژی
صنعتی
سیرجان/
بردسیر
۶
۷ کاردانی متالورژی کلیه
گرایش ها
سیرجان/
بردسیر
۴۰
۸ کاردانی معدن کلیه
گرایش ها
سیرجان/
بردسیر
۱۵
۹ کاردانی شیمی کلیه
گرایش ها
سیرجان/
بردسیر
۲۰
۱۰ کاردانی ‌مکانیک کلیه
گرایش ها
سیرجان/
بردسیر
۷۰
۱۱ کاردانی برق کلیه گرایش
ها
سیرجان/
بردسیر
۴۰
۱۲ کاردانی علوم
نظری
(برای
تصدی شغل
نگهبان)
در یکی
از رشته های
گروه : امور
اداری و مدیریت
/ علوم اجتماعی
/ روانشناسی
سیرجان/
بردسیر
۱۲

توضیحات مهم :

– متقاضیان به ترتیب زیر در اولویت قرار دارند :

۱. متقاضیان بومی شهرستان­های بردسیر و سیرجان (در بکارگماری مرتبط با هر مجتمع)

۲. متقاضیان بومی سایر شهرستان­های استان کرمان

۳. سایر متقاضیان

– داشتن حداقل معدل کل۱۳ برای فارغ التحصیلان کلیه مقاطع الزامی می باشد.

– داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم غیر پزشکی الزامی است.

– کارکنان شاغل در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان و شرکت­های تابعه هلدینگ میدکو امکان ثبت نام در این فراخوان را ندارند.

– ثبت نام کارکنان شاغل در شرکت­های همجوار مجتمع­های شرکت فولاد سیرجان ایرانیان(در شهرستان­های بردسیر و سیرجان) ممنوع بوده وتنها در صورت داشتن رضایت­نامه شغلی مبنی بر مجوز بکارگماری در این شرکت، بلامانع است.

– ردیف ۱۲ برای شغل نگهبان می باشد که باید دارای شرایط ذیل نیز باشد:

گذراندن دوره خدمت وظیفه عمومی(معافیت مورد پذیرش نمی­باشد.) /حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر /داشتن گواهینامه معتبر دوره آموزشی دفاع شخصی / آشنایی با سیستم های حفاظتی و امنیتی / اولویت با دارندگان سابقه کاری مفید در شغل های نگهبانی و انتظامی است.

مهلت ثبت­ نام از تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ لغایت ۱۳۹۶/۰۵/۲۱

شرایط عمومی:

۱. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲. تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۳. نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد

۴. عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح

۵. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم غیر پزشکی

۶. داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت

شرایط سنی:

۱. حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان مقطع کاردانی ۲۷ سال (متولدین ۶۹/۰۵/۰۱ و بعد از آن) و مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۶۶/۰۵/۰۱ و بعد از آن) می‌باشد.

۲. مدت زمان سربازی به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

۳. شرایط حداکثر سن در مورد فرزندان معزز شهدا، مفقودین و جانبازان بالای ۵۰ درصد در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی حداکثر تا ۲ سال قابل افزایش می‌باشد.

۴. سابقه کار معتبر مفید و مرتبط با رشته ی تحصیلی، و یا سابقه کار مرتبط در شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع های شرکت فولاد سیرجان ایرانیان که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

توضیحات مهم:

۱- متقاضیان به ترتیب زیر در اولویت قرار دارند :

– متقاضیان بومی شهرستان بردسیر و سیرجان (در بکارگماری مرتبط با هر مجتمع)

– متقاضیان بومی سایر شهرستان­های استان کرمان

– سایر متقاضیان

بومی به فردی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشد:

۱- ۱- محل تولد یا محل صدور شناسنامه فرد، یکی از توابع شهر مورد نظر باشد.

۲- ۱- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی(ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهر مورد نظر

توضیح ۱ : فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که سه سال از سنوات تحصیلی آنها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهر مورد نظر باشد نیز بومی تلقی می‌شوند.

۱-۳- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع فولاد بردسیر یا سیرجان که حداقل دو سال در این مجتمع‌ها مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد.

۳- افرادی که به هر نحو قبلا در شرکت پذیرفته شده و خاتمه کار و یا ترک خدمت نموده اند حق ثبت نام ندارند.

۴-کارکنان شاغل در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان و یا سایر شرکت­های تابعه میدکو امکان ثبت­نام در این فراخوان را ندارند.

۵- محل خدمت متقاضیان، بنا بر تخصص و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی در محل‌های اعلام شده در جدول فوق می‌باشد.

۶- پذیرفته‌شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.

۷- پذیرفته‌شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.
۸- شرکت فولا سیرجان ایرانیان هیچ‌گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته‌‌شدگان نخواهد داشت.

۹- معاینات پزشکی و آزمون‌های سلامت و توانایی جسمانی برای فعالیت در محیط‌های صنعتی و تخصص­های مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می‌باشد.

۱۰- پذیرش افراد برای تخصص­های مورد نظر با مشخصات و تحصیلات و محل اعلام شده می باشد، لذا پذیرفته شدگان نهایی می‌بایست صرفا با شرایط و مدرک تحصیلی و محل خدمت پذیرش شده، به کار در مجتمع ‌های سیرجان یا بردسیر مشغول گردند و هیچگونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده و یا در خواست انتقال محل خدمت پذیرفته نخواهد شد.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک :

داوطلبان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند.

· فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴×۳ با زمینه سفید و فرمت JPG و حداکثر حجم ۴۰ کیلو بایت

· فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق

· فایل اسکن شده پشت و رو کارت ملی

· اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز اضافه شود)

· اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی

· اسکن سوابق بیمه برای متقاضیان دارای سابقه کار که دارای سن بالاتر از محدوده سنی اعلام شده هستند.

· اسکن مستندات مربوط به فرزندان ایثارگران معزز و همچنین شرایط خاص متقاضیان شغل نگهبان.

حداکثر حجم موارد فوق ۸۰ کیلوبایت

لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون میبایست پس از پایان ثبت‌نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت‌نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسؤلیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

توضیح ۱ : لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به ‌عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ می‌گردد.

(توضیح مهم: در زمان مصاحبه لازم است نسخه‌ی اصل کلیه مدارک ارائه شده در پایگاه اینترنتی توسط متقاضی تسلیم و مطابق با اصل گردد.)

توضیح ۲ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

توضیح ۳: در کلیه مراحل ممکن است درصورت نیاز از طریق سایت یا پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد، لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن دقت کافی مبذول گردد.

(با توجه به ارسال پیامک از پنل پیامکی تبلیغاتی، داوطلبان دقت داشته باشند شماره تلفن همراه اعلامی امکان دریافت این نوع پیامک را داشته باشد. در غیر اینصورت اعتراض به عدم اطلاع­رسانی مسموع نخواهد بود.)

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

۱- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان از روز ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ تا پایان ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ از طریق پایگاه اینترنتی مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، امکان‌پذیر است. بدیهی است از ورود افراد فاقد کارت ورود به جلسه به سالن آزمون جلوگیری خواهد شد.

۲- آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ برگزار خواهد شد و اطلاعات لازم در طول تاریخهای اعلام شده برای دریافت کارت از طریق پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به آگاهی داوطلبان خواهدرسید.

موادآزمون:

۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۲-آزمون کلیه‌ی مقاطع تحصیلی شامل۴۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی می‌باشد. سؤالات عمومی شامل معارف‌اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

توضیح: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.

مقطع رشته
تحصیلی
مواد
امتحانی
کارشناسی متالورژی شیمی فیزیک
و
ترمودینامیک،
خواص فیزیکی
مواد و خواص
مکانیکی
مواد
کارشناسی مکانیک مکانیک
سیالات ۱و۲،
ترمودینامیک
۱و۲، مقاومت
مصالح ۱و۲ و
استاتیک
کارشناسی برق مدار
الکتریکی ۱و۲،
الکترونیک
۱و۲، الکترومغناطیس، بررسی
سیستم‌های
قدرت و ماشین
الکتریکی
کارشناسی صنایع اقتصاد
مهندسی،
تحقیق در
عملیات،
اقتصاد خرد،
کنترل
پروژه،
کنترل
کیفیت،
کنترل
موجودی و طرح
ریزی واحدهای
صنعتی
کارشناسی پرستاری و
بهیاری
فارماکولوژی،
بیماری‌های
عفونی،
جراحی،
داخلی، مغز و
اعصاب و پاتولوژی
کارشناسی ایمنی
صنعتی
مدیریت
ایمنی، مهندسی ایمنی،
اصول ایمنی در صنعت و خدمات،
ایمنی و حفاظت فنی و اصول بهداشت محیط کار
کارشناسی عمومی معارف‌اسلامی،
زبان و
ادبیات
فارسی، زبان
انگلیسی و
هوش و
استعداد
تحصیلی
کاردانی متالورژی عملیات
حرارتی،
متالورژی
فیزیکی،
اصول ریخته
گری، ریخته
گری
آلیاژهای
آهنی و ریخته
گری آلیاژهای
غیر آهنی
کاردانی معدن زمین شناسی
عمومی، کانی
و سنگ، تهویه
معادن،
باربری،
نگهداری،
روش‌های
استخراج،
روش‌های
اکتشاف
کاردانی شیمی شیمی
عمومی، شیمی
آلی ۱، شیمی
تجزیه ۱، شیمی
فیزیک ۱ و شیمی
معدنی ۱
کاردانی ‌مکانیک استاتیک،
مقاومت
مصالح، ترمودینامیک،
انتقال
حرارت و
حرارت مرکزی
و سیستم‌های
کنترل
تاسیسات
کاردانی برق مدار
الکتریکی ۱،
الکترونیک ۱،
ماشین ۱،
سیگنال و
سیستم و مدار
منطقی
کاردانی علوم نظری مدیریت،
علوم
اجتماعی،
قوانین نگارش
نامه های
اداری،
روانشناسی و
روش تحقیق در
علوم
اجتماعی
کاردانی عمومی معارف‌اسلامی،
زبان و
ادبیات
فارسی، زبان
انگلیسی و
هوش و
استعداد
تحصیلی

اطلاع رسانی به داوطلبان آزمون :

داوطلبان می توانند در کلیه مراحل با مراجعه به پایگاه اینترنتی (www.karasa.ir) مراتب پذیرش ثبت نام، نقص مدارک، صدور کارت شرکت در آزمون، نتیجه مرحله اول، محل و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و هرگونه اطلاعات تکمیلی دیگری را دریافت نمایند.

داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 


نتایج مصاحبه پذیرش نیروی قراردادی مجتمع جهان فولاد سیرجان

داوطلب گرامی برای مشاهده نتایج مصاحبه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

کلیک کنید


خبر ۳ خرداد ۹۶ – استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص)

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود برای خدمت در مجتمع سیرجان (کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان-شیراز) و مجتمع بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) از بین واجدین‌ شرایط (مرد) در مقاطع تحصیلی  فوق‌دیپلم و لیسانس از طریق برگزاری مصاحبه (فنی، تخصصی، مهارتی و روان­شناختی) برای تخصص­های ذیل و به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می‌نماید.

ردیف تخصص مورد نیاز مقطع تحصیلی رشته تحصیلی سابقه مورد نیاز
۱ HSE کارشناسی مهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی، مهندسی تکنولوژی ایمنی صنعتی، مهندسی ایمنی صنعتی، مهندسی بهداشت حرفه‌ای، مهندسی بهداشت محیط ، مهندسی محیط زیست، ارگونومی حداقل دو سال سابقه مرتبط
۲ آتش­نشانی کاردانی آتش ­نشانی (کلیه گرایش­ها)
ایمنی و بهداشت، فنی و مهندسی حداقل دو سال سابقه مرتبط

 

مهلت ثبت­ نام از تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ لغایت ۱۳۹۶/۰۳/۰۵

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در نظر دارد برای جذب آتی نیرو های متخصص ایمنی (ایمنی صنعتی ، بهداشت حرفه ای و صنایع ، گرایش ایمنی و صنعتی) مورد نیاز خود اقدام به شناسایی این افراد نماید، لذا بدین وسیله از متقاضیانی که دارای شرایط زیر می باشند درخواست می نماید حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۳/۰۳ نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز اعلام شده به آدرس درج شده در آگهی از طریق پست سفارشی اقدام فرمایند . لازم به یادآوری است که این آگهی فقط برای شناسایی نیرو های مورد نیاز بوده و هیچ گونه تعهدی برای شرکت در خصوص پذیرش و جذب متقاضیان ایجاد نخواهد کرد .

شرایط مورد نیاز :

۱- دارا بودن مدرک کارشناسی به شرح فوق

۲- دارا بودن حداکثر سن ۲۲ سال

۳- دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی

۴-دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه کار معتبر و مورد تایید سازمان تامین اجتماعی مرتبط با رشته تحصیلی مورد نیاز

۵- دارا بودن گواهی معتبر ، اشتغال به کار در یکی از واحد های تولیدی و صنعتی کارخانه های نورد ، احیاء و ذوب و ریخته گری به میزان حداقل ۵ سال

آدرس : سیرجان – خیابان آیت الله سعیدی – کوچه جنب بانک صادرات – کوچه سمت اول – شرکت مجتمع فولاد سیرجان – صندوق پستی ۷۸۱۸۵۴۴۵

 زمان و مکان حضور در مصاحبه پذیرش نیروی قراردادی مجتمع جهان فولاد سیرجان

داوطلب گرامی برای مشاهده زمان و مکان حضور در مصاحبه پذیرش نیروی قراردادی مجتمع جهان فولاد سیرجان به لینک زیر مراجعه نمایند.

برای مشاهده زمان و مکان مصاحبه اینجا کلیک کنید


اعلام نتایج آزمون پذیرش نیروی قراردادی مجتمع جهان فولاد سیرجان 

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت تیم «استخدام» برای شما در آزمون استخدامی مجتمع جهان فولاد سیرجان، نتایج آزمون اعلام شد.

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید


دریافت کارت ورود به جلسه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

کاربران گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان روی لینک زیر کلیک نمایید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید


اطلاعیه

پیرو اطلاعیه ­های قبلی و نظر به سوال عده­ ای از شرکت­ کنندگان در آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۰۳/۰۷ شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به اطلاع داوطلبانی که به مصاحبه دعوت نشده اند می رساند که فراخوان رتبه های برتر برای مصاحبه استخدامی بر مبنای جدول زمانبندی نصب و راه­ اندازی کارخانجات انجام میشود و فراخوان هر کدام از مجتمع ­های سیرجان و بردسیر تا بهار سال آینده در زمان­های مشخص و بنابر زمان نیاز نیروی انسانی خواهد بود.
لذا خواهشمند است داوطلبان گرامی با شکیبایی از طریق پیامک و مراجعه به سایت منتظر فراخوان باشند.


خبر ۱۳ مهر ۹۵ – جذب نیروهای بومی بردسیر درشرکت سیرجان ایرانیان  

باشگاه خبرنگاران جوان: فرماندار بردسیر از جذب نیروهای بومی این شهرستان در شرکت سیرجان ایرانیان خبرداد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان , مجیدنجف پورفرمانداربردسیر درجلسه ای که با ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد سیرجان ایرانیان داشت . قول مساعد مبنی برجذب نیروهای بومی ازمقاطع دیپلم به بالا به شرط کسب حداقل نمره قبولی درآزمون دادند.
وی همچنین از جذب تدریجی نیروهای متخصص دررشته های برق،متالوژی،عمران،بهداشت حرفه ای وایمنی کار دراین شرکت خبرداد.
نجف پور افزود: جویندگان کار دارای مدرک دررشته های مذکورمی تواند با مراجعه به معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری جهت اشتغال در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان اقدام کنند.


 نتایج مصاحبه شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

برای تامین سایر نیازهای سرمایه انسانی شرکت و همچنین داوطلبین جغرافیای محل خدمت بردسیر دعوت به مصاحبه متعاقبا اعلام می گردد.

برای مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک کنید

 


 

استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان سال ۹۵

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد سیرجان ایرانیان

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در سال ۹۵ به اطلاع میرسانیم، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد سیرجان منتشر شده است برای دریافت بر روی دکمه زیر کلیک کنید

برای دریافت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید


 

 آزمون استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان – اردیبهشت ۹۵

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود برای همکاری در مجتمع کنسانتره و گندله سازی سیرجان (کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان-شیراز) و مجتمع احیا مستقیم و فولاد سازی بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) از بین واجدین‌ شرایط (مرد) در مقاطع تحصیلی  کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه (فنی، تخصصی، مهارتی و روانشناختی) ، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می‌نماید.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی  (www.karasa.ir) مراجعه نموده و حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۴  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی مجتمع فولاد سیرجان اینجا کلیک نمایید

جدول نیازهای سرمایه انسانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تحصیلی حداقل معدل مجتمع محل خدمت تعداد
۱ کارشناسی متالورژی مواد استخراجی/صنعتی ۱۳ سیرجان/بردسیر ۸
۲ کارشناسی مکانیک کلیه گرایش ها ۱۳ سیرجان/بردسیر ۱۰
۳ کارشناسی برق کلیه گرایش ها ۱۳ سیرجان/بردسیر ۱۰
۴ کارشناسی صنایع برنامه ریزی وتحلیل سیستم ها/ تولید صنعتی/ تکنولوژی صنعتی / ایمنی صنعتی ۱۳ سیرجان/بردسیر ۱۴
۵ کارشناسی بهداشت حرفه­ای / محیط / محیط زیست ۱۳ سیرجان/بردسیر ۲
۶ کارشناسی ایمنی صنعتی ایمنی صنعتی / تکنولوژی صنعتی ۱۳ سیرجان/بردسیر ۲
۷ کاردانی متالورژی متالورژی/سرامیک/ریخته گری ۱۳ سیرجان/بردسیر ۸
۸ کاردانی فنی‌مکانیک کلیه گرایش ها (مکانیک خودرو مورد نیاز نمی باشد) ۱۳ سیرجان/بردسیر ۱۵
۹ کاردانی فنی‌برق کلیه گرایش ها ۱۳ سیرجان/بردسیر ۱۲
۱۰ کاردانی علوم نظری در یکی از رشته های گروه : امور اداری و مدیریت / علوم اجتماعی / روانشناسی ۱۳ سیرجان/بردسیر ۱۰

توضیحات: ردیف ۱۰ برای شغل نگهبان می باشد که باید دارای شرایط ذیل نیز باشد:

حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر /داشتن گواهینامه معتبر دوره آموزشی دفاع شخصی / آشنایی با سیستم های حفاظتی و امنیتی / اولویت با دارندگان سابقه کاری مفید در شغل های نگهبانی و انتظامی است

مهلت ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ لغایت ۱۳۹۵/۰۲/۲۴

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی مجتمع فولاد سیرجان اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی:

۱.  تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲. تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۳.نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد

۴. عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح

۵.داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم غیر پزشکی

۶. برخورداری از تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت

شرایط سنی:

۱-   حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان مقطع کاردانی ۲۶ سال (متولدین ۶۹/۲/۱ و بعد از آن) و مقطع کارشناسی  ۳۰ سال (متولدین ۶۵/۲/۱ و بعد از آن) می‌باشد.

۲-     مدت زمان سربازی به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

۳-   سابقه کار مفید و مرتبط با رشته ی تحصیلی، و یا سابقه کار مرتبط در شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع های شرکت فولاد سیرجان ایرانیان که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی مجتمع فولاد سیرجان اینجا کلیک نمایید

توضیحات مهم:

۱- متقاضیان بومی استان کرمان و شهرستان بردسیر یا سیرجان در اولویت قرار دارند. بومی به فردی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشد:

۱- ۱- محل تولد یا محل صدور شناسنامه فرد، یکی از توابع شهر مورد نظر  باشد.

۲- ۱- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی(ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهر مورد نظر

توضیح ۱ : فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که سه سال از سنوات تحصیلی آنها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهر مورد نظر  باشد نیز بومی تلقی می‌شوند.

۲- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع فولاد بردسیر یا سیرجان که حداقل یک سال در این مجتمع‌ها مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد.

۳- متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های جذب نیروی فولاد سیرجان ایرانیان شرکت نموده و پذیرفته نشده‌اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود. افرادی که به هر نحو قبلا در شرکت پذیرفته شده و خاتمه کار و یا ترک خدمت نموده اند حق ثبت نام ندارند.

۴-  محل خدمت متقاضیان، بنا بر شغل و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی در محل‌های اعلام شده در جدول فوق می‌باشد.

۵-  پذیرفته‌شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.

۶-  پذیرفته‌شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرط و با رعایت
مفاد قانون کار، به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.

۷-  شرکت فولاد سیرجان ایرانیان هیچ‌گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته‌‌شدگان نخواهد داشت.

۸- معاینات پزشکی و آزمون‌های سلامت و توانایی جسمانی برای فعالیت در محیط‌های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می‌باشد.

۹- پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات  و محل اعلام شده می باشد، لذا پذیرفته شدگان نهایی می‌بایست صرفا با شرایط و مدرک تحصیلی و محل خدمت پذیرش شده، به کار در مجتمع ‌های سیرجان یا بردسیر مشغول گردند و هیچگونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده و یا در خواست انتقال محل خدمت پذیرفته نخواهد شد.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی مجتمع فولاد سیرجان اینجا کلیک نمایید

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک :

داوطلبان از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ تا پایان روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند.

فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴×۳ با زمینه سفید و فرمت JPG و حداکثر حجم ۴۰ کیلو بایت

فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق

فایل اسکن شده پشت و رو کارت ملی

اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز اضافه شود)

اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی

حداکثر حجم موارد فوق ۸۰ کیلوبایت

لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون میبایست پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت‌نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسؤلیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

توضیح ۱ : لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به ‌عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ می‌گردد.

توضیح مهم: در زمان مصاحبه لازم است نسخه‌ی اصل کلیه مدارک ارائه شده در پایگاه اینترنتی توسط متقاضی تسلیم گردیده و مطابق با اصل گردد

توضیح ۲ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

توضیح ۳: در کلیه مراحل ممکن است درصورت نیاز از طریق سایت یا پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد،  لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن دقت کافی مبذول گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

۱-دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان در خرداد ماه می باشد که متعاقبا از طریق پایگاه اینترنتی مذکور طبق شماره رهگیری ارائه شده، امکان‌پذیر است. بدیهی است از ورود افراد فاقد کارت ورود به جلسه به سالن آزمون جلوگیری خواهد شد.

۲-زمان برگزاری آزمون در خرداد ماه می باشد که متعاقبا از طریق پایگاه اینترنتی اعلام خواهد شد و اطلاعات لازم در طول تاریخهای اعلام شده برای دریافت کارت از طریق پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به آگاهی داوطلبان خواهدرسید.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی مجتمع فولاد سیرجان اینجا کلیک نمایید

 موادآزمون:

۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۲-آزمون کلیه‌ی مقاطع تحصیلی شامل۴۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی می‌باشد. سؤالات عمومی شامل معارف‌اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

توضیح: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.

اطلاع رسانی به داوطلبان آزمون :

در کلیه مراحل با مراجعه به پایگاه اینترنتی (www.karasa.ir) مراتب پذیرش ثبت نام، نقص مدارک، صدور کارت شرکت در آزمون، نتیجه مرحله اول، محل و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و هرگونه اطلاعات تکمیلی دیگری را دریافت نمایند.

داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن  ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 

جهت ثبت نام در آزمون استخدامی فولاد سیرجان ایرانیان اینجا کلیک کنید


استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص)

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت
در کرمان، مجتمع‌ بردسیر (کیلومتر ۷ جاده نگار) و مجتمع سیرجان (کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان-شیراز)
از بین واجدین‌ شرایط (مرد) در مقاطع تحصیلی  فوق‌دیپلم و لیسانس از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه(فنی، تخصصی، مهارتی و روانشناختی) و به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می‌نماید.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی www.hrsisco.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۲  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ردیف

شغل مورد نیاز

مقطع تحصیلی

گرایش تحصیلی و سابقه کار

حداقل معدل

محل خدمت

تعداد

۱

کارشناس متالورژی

کارشناسی مواد

استخراجی/صنعتی

۱۳

بردسیر/سیرجان

۲۰

۲

کارشناس مکانیک

کارشناسی مکانیک

ساخت و تولید/مکانیک در حرارت و سیالات

مکانیک در طراحی جامدات

۱۳

بردسیر/سیرجان

۲۰

۳

کارشناس برق

کارشناسی برق

قدرت

۱۳

بردسیر/سیرجان

۱۰

۴

کارشناس ابزار دقیق

کارشناسی برق

کنترل و ابزار دقیق  و الکترونیک

۱۳

بردسیر/سیرجان

۶

۵

کارشناس شیمی

کارشناسی شیمی

شیمی محض، شیمی کاربردی

۱۳

بردسیر/سیرجان

۵

۶

کارشناس حسابداری

کارشناسی‌حسابداری

حسابداری (با حداقل ۳ سال سابقه کار‌حسابداری)

۱۳

بردسیر/سیرجان

۵

۷

کارشناس کامپیوتر

کارشناسی کامپیوتر

شبکه-سخت‌افزارونرم‌افزار ( با حداقل ۳ سال سابقه کار در تخصص مربوطه)

۱۵

کرمان

۱

۸

تکنسین متالورژی

کاردانی فنی مواد

ریخته‌گری

۱۳

بردسیر/سیرجان

۲۳

۹

تکنسین مکانیک

کاردانی فنی‌مکانیک

تأسیسات عمومی صنایع/

جوشکاری/ساخت و تولید/ ماشین‌ابزار/ ماشین‌آلات/

۱۴

بردسیر/سیرجان

۳۳

۱۰

تکنسین برق

کاردانی فنی برق

قدرت

۱۴

بردسیر/سیرجان

۱۳

الکترونیک عمومی / ابزاردقیق

۱۴

بردسیر/سیرجان

۱۲

شرایط عمومی:

۱.      تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲.      تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۳.      نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد

۴.      عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح

۵.      داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم غیر پزشکی

۶.   داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تأیید مراجع پزشکی معتبر شرکت

شرایط سنی:

۱-  حداکثر سن قابل قبول برای داوطلبان فوق‌دیپلم ۲۶ سال (متولدین ۶۸/۲/۱و بعد از آن) و لیسانس  ۳۰ سال (متولدین ۶۴/۲/۱ و بعد از آن) می‌باشد.

۲-    مدت زمان سربازی به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

۳-  سابقه کار مفید و مرتبط با رشته ی تحصیلی، و یا سابقه کار مرتبط در شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع های شرکت فولاد سیرجان ایرانیان که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد.

تذکرات مهم:

۱- متقاضیان بومی استان کرمان و شهرستان بردسیر یا سیرجان در اولویت قرار دارند. بومی به فردی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشد:

۱- ۱- محل تولد یا محل صدور شناسنامه فرد، یکی از توابع شهر مورد نظر  باشد.

۲- ۱- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی(ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهر مورد نظر

توضیح ۱ : فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهر مورد نظر  باشد نیز بومی تلقی می‌شوند.

۲- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع فولاد بردسیر یا سیرجان که در این مجتمع‌ها مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد.

۳- متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های جذب نیروی فولاد سیرجان ایرانیان شرکت نموده و پذیرفته نشده‌اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بایستی مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

۴-  محل خدمت متقاضیان، بنا بر شغل و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی در محل‌های اعلام شده در جدول فوق می‌باشد.

۵-  پذیرفته‌شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.

۶-  پذیرفته‌شدگان نهایی در طی دوره آزمایشی سه ماهه مورد ارزیابی قرار گرفته و در
صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرط و با رعایت
مفاد قانون کار، به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.

۷-  شرکت فولاد سیرجان ایرانیان هیچ‌گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته‌‌شدگان نخواهد
داشت.

۸- معاینات پزشکی و آزمون‌های سلامت و توانایی جسمانی برای فعالیت در محیط‌های صنعتی و مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می‌باشد.

۹- با توجه به اینکه پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می باشد. لذا پذیرفته شدگان نهایی می‌بایست صرفا با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده به کار در مجتمع ‌های سیرجان و بردسیر مشغول گردند و هیچگونه مدرک تحصیلی بالاتر از شرایط اعلام شده و پذیرش شده قابل قبول و اعمال نمی‌باشد.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک :

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۲مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی اعلام شده فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند.

·        فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴×۳ با زمینه سفید

·        فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی منطبق با جدول فوق

·        فایل اسکن شده پشت و رو کارت ملی

·        اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز اضافه شود)

·        اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی

·        اسکن گواهینامه‌های معتبر مورد نیاز

·        اسکن رزومه‌کاری، سوابق و بیمه تأمین‌اجتماعی

توضیح ۱ : اسکن کلیه مدارک می‌بایست با فرمت JPG یا PDF با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت ذخیره شود.

 تذکر : لازم به توضیح است مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون میبایست پس از پایان ثبت‌نام کد پیگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.به ثبت‌نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسؤلیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

 توضیح ۲: لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به ‌عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ می‌گردد.

 (توضیح مهم: در زمان مصاحبه لازم است نسخه‌ی اصل کلیه مدارک ارائه شده در پایگاه اینترنتی توسط متقاضی تسلیم گردیده و مطابق با اصل گردد.)

توضیح ۳ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

توضیح ۴: در کلیه مراحل ممکن است درصورت نیاز به صورت پیامک یا تماس تلفنی به متقاضیان اطلاع رسانی صورت پذیرد،  لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن دقت کافی مبذول گردد.

 زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

۱-    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان از روز ۹۴/۰۳/۰۴ تا پایان ۹۴/۰۳/۰۷، از طریق پایگاه اینترنتی مذکور طبق شماره رهگیری ارائه شده، امکان‌پذیر است. بدیهی است از ورود افراد فاقد کارت ورود به جلسه به سالن آزمون جلوگیری خواهد شد.

۲-    آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۴/۰۳/۰۸ برگزار خواهد شد و اطلاعات لازم در طول تاریخهای اعلام شده برای دریافت کارت از طریق پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به آگاهی داوطلبان خواهدرسید.

 موادآزمون:

۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۲-آزمون کلیه‌ی مقاطع تحصیلی شامل۴۰ سؤال عمومی و ۵۰ سؤال تخصصی می‌باشد. سؤالات عمومی شامل معارف‌اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

توضیح: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.

اعلام نتایج آزمون :

نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه در پایگاه اینترنتیhrsisco.ir  متعاقباً اعلام خواهد شد.

   تذکر:  در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی، داوطلب موظف است مراتب را از طریق شماره پیامک ۱۰۰۰۳۲۱۳۲۱ اعلام نماید.

 

ثبت نام در آزمون

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰)

  1. رضا گفت:

    چرا معافیت های پزشکی نباید هیچ جایگاهی در بین استخدامی ها داشته باشند. وقتی مصوبه مجلس هس که باید ۳ درصد تمامی استخدامی ها از بین معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی باشد عملا این قانون توسز بخش دولتی و خصوصی زیر پا گداشته می شود؟ جای تاسف هس

  2. امین گفت:

    چرا بعد از اینکه مهلت ثبتنام تموم میشه اگهی رو میذارید؟؟

  3. محمد گفت:

    اینکه مهلتش تا ۲/۱۲ هستش امروز ۲/۱۳ جریان چیه که الان آگهیشو زدید

  4. علی گفت:

    سلام
    اقا محمد ببخشی فرق شرکت جهان فولاد سیرجان با فولاد سیرجان ایرانیانیان چیه؟؟؟
    ممنون

  5. قبول شده گفت:

    من قبلاًقبول شده بودم توصیه میکنم فقط بومیا بعد نزدیک استان شرکت کنن چون منو بخاطر دور بودنم رد کردنند گفتنداگه شهرخودت اگهی بزنه ازاینجا میری گفتم اره
    این سوالشون این بود یعنی شما اینجا موندنی نیستید یا دورید پس خوب فکراتونو بکنید

  6. مجتبی گفت:

    چرا ویرایش اطلاعات نداره بعد از مراحل ثبت نام؟؟؟؟؟
    کد پیگیری هم نداد

  7. محمد گفت:

    سلام
    این اگهی مربوط به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان است لطفا عنوان را تصحیح کنید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها