استخدام سازمان جنگلها و مراتع سال ۹۳

استخدام ۱۵۰۰ نفر در سازمان جنگل ها و مراتع در سال ۹۳

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از برنامه‌ریزی برای استخدام حدود ۱۵۰۰ نفر در سال آینده خبر داد و گفت: ادغام دو سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری و حفاظت از محیط زیست به هر شکلی که باشد به صلاح کشور نیست و امیدواریم از دستور کار مجلس خارج شود.

خداکرم جلالی – معاون وزیر جهاد کشاورزی – در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ ادغام دو سازمان جنگل‌ها و حفاظت محیط زیست اظهار کرد: ادغام این دو سازمان به هر شکلی که باشد و با محوریت هر یک از این دو سازمان حاکمیتی انجام شود به صلاح کشور نیست و این سازمان مخالف چنین اقدامی است.

وی با اشاره به تفاوت ماهیتی وظایف این دو سازمان افزود: سازمان حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از سازمان‌های نظارتی وظیفه نظارت و پایش شاخص‌های زیست محیطی فعالیت می‌کند که وظیفه‌ حیاتی در این زمینه دارد اما سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری وظیفه‌ حفاظت، احیاء، توسعه و بهره‌برداری از منابع طبیعی را دارد که مسئولیت کاملا اجرایی محسوب می‌شود.

جلالی ادامه داد: مسئولیت دو سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و حفاظت از محیط زیست که یکی اجرایی و دیگری نظارتی است، کاملا در زمینه‌ محیط زیست متفاوت است و ادغام این دو سازمان به هر شکل و نحوی که انجام شود به صلاح کشور نیست و به هر دو سازمان ضربه می‌زند.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به این‌که مخالفت خود را به صورت رسمی به نمایندگان مجلس اعلام کرده‌ایم، گفت: امیدواریم این طرح از دستور کار مجلس خارج شود و نمایندگان به جای آن، اقداماتی انجام دهند تا با تقویت این دو سازمان نارسایی‌های موجود کمتر شود.

جلالی در پاسخ به ایسنا مبنی بر سهم سازمان جنگل‌ها از استخدام ۷۰۰۰ نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی در سال آینده گفت:‌ وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی کرده در سال آینده حدود ۷۰۰۰ نفر را در بخش‌های مختلف استخدام کند که سازمان جنگل‌ها، مراتع و‌آبخیزداری با توجه به کمبود نیروی انسانی خود در بخش‌های مختلف در نظر دارد حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر را در بخش‌های مختلف سازمان استخدام کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۷۰)

  1. ارام گفت:

    با سلام به همه دوسان شاغل!لطفا زمان اعلامش و به ایمیلم
    بفرستید ممنون

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها