استخدام رسمی در سازمان فنی و حرفه‌ای ۹۴

خبر ۳۱ فروردین ۹۴ استخدام:اطلاعیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درخصوص شرکت‌کنندگان درآزمون استخدامی تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای

پیرو انتشار شرایط و ضوابط استخدام سازمان فنی و حرفه‌ای در تاریخ ۹/۱/۹۴ دردفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ به اطلاع می‌رساند با توجه به مندرجات دفترچه مذکور، ثبت‌نام درخوشه شغلی مربی آموزش فنی و حرفه‌ای (کد ۱۲۵۵) صرفاً ویژه مربیان حق التدریس این سازمان که دارای شرایط ذیل می باشند، بوده است :

۱- صرفاً کسانی که قبل از اول  مهرماه ۱۳۹۱ به عنوان مربی حق التدریس با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همکاری داشته و  در سال ۱۳۹۳ نیز همکاری آنان ادامه داشته است .

۲- در زمان ثبت نام دارای مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر باشند.

لذا افراد فاقد شرایط فوق الذکر (بند۱و۲)، مشمول استخدام و یا تبدیل وضعیت استخدامی نمی باشند لذا باتوجه به اطلاعات موجود در سازمان فنی و حرفه ای کشور و براساس پیام کوتاه ارسال گردیده برای داوطلبان فاقد شرایط اولیه ، لازم است این افراد به موارد ذیل توجه نموده و اقدام لازم را بعمل آورند:

۱- اگر دارای شرایط فوق هستند چون از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان محل تدریس به ستاد سازمان آموزش

فنی و حرفه‌ای کشور معرفی نشده ‍‌اند، جهت استفاده از حق و حقوق قانونی خود ظرف مدت ۴۸ ساعت (روزهای دوشنبه ۳۱ فروردین و سه شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴)  به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان محل همکاری خود مراجعه نمایند و یا  با شماره تلفن ۶۶۹۴۴۱۲۶ – ۰۲۱ اداره جذب، آموزش و بهسازی نیروی انسانی  اداره کل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تماس حاصل نموده و یا مراجعه حضوری فرمایند تا در صورت احراز شرایط، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه تلقی شوند.

توجه: اسامی افراد معرفی شده هر استان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آن استان موجود می‌باشد.

۲- برای داوطلبانی که  یقین حاصل گردید فاقد شرایط هستند تسهیلات ذیل فراهم گردیده است:

۲-۱- امکان ویرایش اطلاعات و تغییر خوشه شغلی به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی سایر دستگاه های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در صورت داشتن شرایط آن دستگاهها.

۲-۲- عودت هزینه پرداختی افراد فاقد شرایط ظرف مدت ۲۰ روز به حساب آنان.

لذا داوطلبان با توجه به موارد فوق ضرورت دارد به منظور تعیین تکلیف نهایی از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۱/۳۰ تا پایان روز سه‌ شنبه مورخ ۹۴/۲/۱ به آدرس: http://register1.sanjesh.org/emnoetregfanihedited  مندرج در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و در خصوص انتخاب یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:

۱- درخواست استرداد هزینه پرداختی بابت وجه ثبت‌نام در آزمون.

۲- ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و تغییر خوشه شغلی.

۳- اخذ تاییدیه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای (مخصوص افرادی که موفق به پیگیری و اخذ تاییدیه شوند).

بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تعیین وضعیت خود در زمان مقرر فوق اقدام ننمایند، درصورت شرکت در آزمون براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه از مراحل پذیرش امتحانی حذف خواهد شد.

کوروش پرند با اشاره به اینکه طبق آیین‌نامه اجرایی قانون تعین و تکلیف استخدام مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای براساس مصوبه دهم دی‌ماه ۹۳، آزمون استخدامی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مصوبه مصوبه به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ یازدهم مردادماه ۹۳ ابلاغ شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: این آزمون استخدامی یکم خرداد امسال برگزار می‌شود که براساس آن طبق برنامه‌ریزی ۴۸۷۶ نفر از مربیان حق‌التدریس سازمان فنی و حرفه‌‌ای به استخدام پیمانی یا رسمی تغییر وضعیت پیدا خواهند کرد.

وی در مورد شرایط و سهمیه‌های تخصیص داده شده به ایثارگران، گفت: از مجموع ۴۸۷۶ نفر ۱۸ سهمیه به مربیان حق‌التدریس ایثارگر واجد شرایط تخصیص داده شده و مابقی افراد براساس دفترچه راهنمایی سازمان سنجش آزمون خواهند داد.

پرند با تأکید براینکه توضیح سهمیه در شهرستان‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که مربیان حق‌التدریس در رشته محل‌های آموزشی شهرستان محل فعالیت فعلی ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: تمام افرادی که از مهر سال ۹۱ تا سال ۹۳ همکاری مداوم به عنوان مربی حق‌التدریس با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور داشته‌اند، واجد شرایط شرکت در این آزمون خواهند بود.

وی درباره مدرک تحصیلی مورد نیاز در این امور استخدامی تصریح کرد: فوق‌دیپلم و بالاتر و گذراندن ۱۵۰ ساعت دوره تخصصی مربوطه از جمله دیگر شرایط ثبت‌نام خواهد بود.

پرند با بیان اینکه این افراد باید در آزمون استخدامی هماهنگ کشوری شرکت کنند، گفت: تغییر وضعیت استخدامی مربیان منوط به شرکت در آزمون خواهد بود و علاوه بر آن کسب حداقل نمره قبولی و حداقل مدرک از الزامات آن است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: تمام مراحل آزمون عمومی و تخصصی توسط سازمان سنجش برگزار و پس از آن با اعلام نتیجه مصاحبه‌های تخصصی انجام خواهد شد؛ فرآیند استخدام به گونه‌ای تدوین شده که افراد واجد شرایط در آزمون حدنصاب را کسب کرده و مراحل گزینش را با موفقیت طی کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رابطه با دستورالعمل استخدامی دستگاه اجرایی گفت: این دستورالعمل در سایت پیک مهارت بارگذاری شده است و کار ثبت‌نام از دهم تا هفدهم فروردین ادامه دارد.

وی در رابطه با منابع آزمون سراسری سازمان سنجش، افزود: در این آزمون به داوطلبان یک دفترچه سؤالات عمومی و یک دفترچه سؤالات تخصصی ارائه می‌شود که سؤال عمومی برای تمام دستگاه‌ها شامل فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه ICDL)، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، حقوق اسلامی، هوش و توانمندی‌ عمومی خواهد بود.

پرند گفت:‌ این آزمون چهار گزینه‌ای و با احتساب یک سوم نمره منفی برگزار می‌شود، همچنین آزمون دفترچه تخصصی هم مرتبط با هر دستگاه ارائه می‌شود.

وی در رابطه با  منابع سؤالات دفترچه آزمون تخصصی، تأکید کرد: روش‌ها و فنون تدریس و فنون اجرای دور‌ه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، سنجش و ارزشیابی، آموزش و مهارت، سند راهبردی مهارت فناوری و کاربردی تکنولوژی آموزشی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از جمله منابع دفترچه آزمون تخصصی است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد:‌ برای تعیین حدنصاب آزمون کتبی مربوط به هر یک از خوشه‌های شغلی ۵۰ درصد مجموعه بالاترین نمره کسب شده محاسبه خواهد شد و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می‌گیرد.

وی گفت: انتخاب افراد براساس ۴۰ درصد نمره حیطه عمومی و به علاوه ۶۰ درصد نمرات حیطه تخصصی است.

پرند با بیان اینکه ثبت‌نام به صورت آنلاین از روز دهم فروردین آغاز شده است، گفت: روند ثبت‌نام تا هفدهم فروردین ادامه دارد.

به گزارش افکارنیوز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵۷)

  1. الی گفت:

    من درسته که در یک شرکت الان مشغول به کار شدم ولی از روزی می ترسم که رییسم اخراجم کند و بمونم وسط البته کار زیاده برای من نوعی که به جای اینکه در مورد رشته خودم کار پیدا کنم شدم یک مسئول دفتر که نامه می زنه نه یک طراح که یک پوستر بزنه یا یک برند تبلیغاتی چقدر به ما تحصیل کرده های موفق اهمیت داده می شود من می خواستم دکتری رو هم ادامه بدم ولی وقتی می بینم با مدرک لیسانس دارم کار می کنم و مدرک فوق لیسانسم ارزشی نداره برای چی ادامه بدم فایدش در چیه یا از ایران خارج شم یا بمونم و مسئول دفتر باقی بمانم

  2. زهرا گفت:

    کی پول ما رو میدن؟؟؟

  3. همیشه بیکار گفت:

    اینم از استخدامی فنی حرفه ای که از ما گذشت و از ما گذشت!
    ۴ سال درس خوندیم ،۲ سال خدامت رفتیم ۲ سال هم بیکاریم حالا هم رسیدیم به ماکزیمم سن استخدام،
    ۱۳ ۱۴ یا بیشتر خانمهایی هستن که ۲۵ ۲۶ سالشونه استخدام شدن و ما باید همچنان دنبال کار باشیم و سرکار باشیم!
    این کجاش عدالته که این شرایط باشه برای ما و برای خانم ها؟؟؟

  4. همیشه بیکار گفت:

    سلام دوستان
    کسی میدونه اینکه میگن شهریور دوباره ازمون دارن راسته؟؟
    گفتن واسه اونایی که ثبت نام نشدن یا مشکل داشتن ….

    • سولار گفت:

      سلام
      میگن واسه مربیانی که دیپلم بودن و یا شرایطشون با استخدام خرداد یکی نبود دوباره ازمون میگیرن تا بقیه مربیان تبدیل وضعیت بشن
      واسه اشخاص بیرون از سازمان فنی و حذفه ای شامل نمیشه

      • همیشه بیکار گفت:

        سلام دوست عزیز
        بله منم منظورم همین افراد بود
        میشه بفرمایید از کجا خبر داری یا کی بهتون گفته؟؟
        مرسی

  5. فریبا گفت:

    مریم خانوم انگاری مامثل تو نیستیم دیگه شندرغاز فنی و حرفه ای هم شد پول

  6. گمنام گفت:

    پس کی این پول ثبت نامی ها بهحسابا برگشت داده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوبه گفتن ظرف ۲۰ روز برگشت داده میشه…….ما که ندیدیم

  7. روشنک گفت:

    سال ۹۲ سازمان فنی حرفه ای اگهی استخدام زده بود منم تو سازمان فنی حرفه ای ازمونگر و طراح سوال هستم . کارشناسی ارشد زراعتم اون زمان تو ازمون ثبت نام کردم قرار بود تیر ماه ۹۲ برگزار بشه که با تعویض ریاست جمهوری این ازمون لغو شد اما پول ما برگشت داده نشد و من چندین بار با تهران تماس گرفتم که کی ازمون میگیرین گفتن منتظر باشید برگزار میشه اگه نشد هزینه برگشت داده میشه اون موقع اذربایجان شرقی برای کشاورزی مربی میگرفت اما تو ازمون جدید امسال علاوه بر شرط مربیگری در سازمان / دیگه اذربایجان شرقی نیرو برای کشاورزی نخواسته بود واقعا جای تاسف و تدبر داره این چه سازمانیه اخه تکلیف پول ما چی میشه که هر بار جایی شرکت میکنیم و پولمون رو میخورن!

  8. حامد گفت:

    خدا به دادمون برسه

  9. حامد گفت:

    کاملا موافقم

  10. میثم گفت:

    سلام
    سال ۸۳ تا ۸۶ مربی سازمان بودم حدود هفت سال ابقه تدریس تو آموزشگاه خصوصی دارم
    سال انتخابات ریاست جمهوری اردبیهش ماه بود که آگهی سازمان مبنی بر جذب نیرو رو خوندم و ثبت نام کردم. پس از انتخابات دستور توسط شخص ریس جمهور داده شد که کلیه استخدام ها لغو بشه!
    تکلیف اون پولی که دادم چی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اگه قرار که نیرو نگیرن چرا آگهی میدن!!!!! اگه حق جذب ندارن چرا …..
    الانم که فقط کسانی رو می گیرن که از سال ۹۱ به بعد حق التدریس باشن!
    تکلیف اون مربیانی که قبلا تو سازمان بودن و با ساعتی ۱۵۰۰ ساختن چیه! این دیگه چه قانونیه!!!!!!!!!

  11. مونا گفت:

    مریم خانوم خوب مطالعه کن بعد قضاوت
    شرایط ثبت نام واسه مربیانی هست که قبل مهر ۹۱ وارد سازمان شدن حالا به هر طریقی
    نه خود ۹۱
    بعله شرایط سنی هم نذاشتن
    مربیان حق التدریسی که قبل مهر ماه نود و یک یعنی حتی مربی با سابقه بیست سال میتونه شرکت کنه و قبول بشه

  12. شهرام گفت:

    واقعا با حرف بعضی ازدوستان موافقم مربی را خودشون از طریق رابطه آوردن حالا میخوان تبدیل وضیعتش کنن پس تکلیف افرادی مثل ما که ده سال تو آموزشگاههای فنی و حرفه ای یامدارس غیرانتفاعی با کمترین دریافتی ساعتی ۲۰۰۰ تومان کار میکنیم چیه حداقل یه نظارتی برای پررداختی ما و بیمه نمی کنند بدون بیمه و… واقعا انصاف داشته باشید

  13. شیدا گفت:

    سلام
    امروز رفتم سازمان فنی و حرفه ای استانم که شاید کمکی بشه و منم بتونم شرکت کنم…مسئول برنامه ریزی شون دمش گرم کلی امیدواری داد که بیا دوتا هنرستان برو حق التدریس باش دوسال دیگه بازم آزمون استخدامی برگزار میشه…
    رفتم هنرستانا سر زدم… چشمتون روز بد نبینه…. مدیراش میخواستن با چوب دنبالم کنن… میکفتن ما اینجا مربیانی داریم که ۱۴ ساله دارن زحمت میکشن اونا رو بیرون کنیم تورو جابگزین کنیم؟؟!!!!
    فقط نگاشون کردم…آخه حرف من این نبود…من فقط هفته ای ۲۰ساعت تدریس میخواستم…:(
    فنی حرفه ای داغون ترین سازمان دنیاست…

    • روشنک گفت:

      آره بابا همینه بدترینه من کلی دوره تو سازمان دیدم بعد هم ازمونگر و طراح سوالم پروژه ای صدام میکنن خدا میدونه پارسال ۵۴۸۱ تا سوال براشون ویرایش کردم قبلا ها میگفتن هر سوال دونه ای ۱۰۰۰ هست یهو دیدم برگه زدن سیصد و پنج هزار گفتم خانم این چیه چرا اینقدر کمه گفتش اخه سوالات تخصصی دونه ای ۱۰۰۰ هست اینا احتمالا هر ده تاش ۱۰۰۰ تومنه تازه امسال پولش به حسابم واریز کردن دیگه همینه چاره ای نیست ان شالله حقمونو خدا بگیره

  14. لاله گفت:

    دقیقا اینا کی مربی حق التدریس شدن؟ یواشکی از خودیا رو مربی میکنن که حالا میخوان رسمیشون کنن

  15. nreza گفت:

    سلام.دوستان اگه متن آگهی رو دیده باشن از اول نوشته بود ویژه مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای.نه کسی دیگه.بخاطر همینم از بقیه دستگاههای اجرایی آزمونشو جدا کردند.مربی حق التدریس هم فقط اون افرادی که تا قبل از شهریور ۹۱ جذب سازمان شدن وهمچنان مشغول تدریس هستن.نه حق التدریسای آموزشگاه ها یا مراکز خصوصی.خیلی از مربی های حق التدریس بالای ۱۰سال سابقه تدریس دلرند ولی از هیچگونه امتیاز مثل بیمه برخوردار نبودن .این آزمون مخصوص تبدیل وضعیت نزدیک ب۴۸۰۰ نفر مربی خود سازمان بوده وبقیه افراد اشتباها ثبت نام کردند.موفق باشید

  16. محسن گفت:

    سلام دوستان برای استخدامی های فنی وحرفه ای درسراسرایران کلاس گذاشتن تا بروند وجواب سوالها روبهشون بدهندمنطقه بندی شدن احتمالا بقیه استخدامها هم همینطوره خدا به دادمون برسه

  17. محبوبه گفت:

    سهم ما بدبختی و دو دو زدن تو خیابونا برای پیدا کردن کاره عزیزم.

    • حمیده گفت:

      هه…ای بابا. یه کامنت درستو حسابی پیدا نمیشه تو اینهمه نظر، همه دارن شکایت میکنن ولی اونا بازم به کاره خودشون ادامه میدن و براشون قشر تحصیل کرده ی بیکاره جامعه مهم نیس…
      فقط بند پ

  18. مینا گفت:

    سلام ماچه گناهی داریم اینقدردرس خوندیم سال۹۰بافنی حرفه ای شهرمون تماس گرفتم گفتن نیازبه مربی نداریم درصورتیکه نیازمندبودن فقط میخواستن مربی خودشون استخدام بشه برگه استخدامشونو بدین بهشون چراامتحان میگیرین منمبابدبختی فوق لیسانس گرفتم الان اونای دیگه برن سرکار

  19. لیلا گفت:

    با سلام فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی هستم در مقطع کارشناسی ارشد. یه دانشجو شش سال از وقتشو صرف درس خوندن می کنه با هزاران مشکل مالی ویک حقوق بازنشستگی در آخر هم باید بره دنبال کار ازاد اگه قرار بود کار آزاد انجام بدیم که با مدرک دیپلم و سیکل هم میشد و بجای اینکه وقتمونو صرف درس خوندن کنیم تا الان با همون کار ازاد و مدرک سیکل به جایی رسیده بودیم واقعا تفاوت قشر تحصیل کرده با تحصیل نکرده در چیه؟امیدوارم خدا به دادمون برسه.توکلت علی الله

  20. احمد گفت:

    سلام.ساخت وتولید گرایش ماشین ابزار هستم.فقط اینو میدونم ک باید از جایی شروع کرد تا ادم رزومه کاری داشته باشه.هر جا میرم میگن رزومه بگو

  21. عظیم گفت:

    این اگهی که نیازی که توسایت باشه نداره که اینو مستقیم بدید دست معلمای حق التدریسی بقیه هم بی خود درس خوندن

  22. یوسف گفت:

    استخدامی های که شما می زارید محدود برای افردا خاصی هست، فوق دیپلم و می خوان ولی لیسانس و نه، خاک تو سرتان، که هرچه دیده بیند دل کند فریاد، خنجری سازن……..‌‌‌‌‌

    • ناشناس گفت:

      اقا یوسف چرا زود قضاوت میکنی
      مربیان حق التدریس تو سازمان هستند که بیست ساله حق التدریسن با حقوق کم و امید به روزی که استخدام بشه
      شما زمانی که تو قنداق بودی اون اقا یا خانم دیپلم یا فوق دیپلم حق التدریس بوده
      حالا با این نظرت میخوای چی بگی
      عمر تباه شده اون مربی رو زیر سوال میبری
      اون زحمت کشیده حالا بندازنش بیرون تا شما تشریف بیارین والا شرمنده

      • محسن گفت:

        شما اشتباه می کنید. این استخدامی برای افرادی است که از سال ۹۰ به بالا حق التدریسی کرده اند . اون زمان ما هم مدرکمون را با کارشناسی و بالاتر گرفته ایم و بعد رفتیم سربازی . حال بعد سربازی باید دنبال کار بگردیم و الان هم استخدامی را گذاشته اند برای کاردان های محترم . خب مبارکشون باشه . حال به ما هم بگید چجوری ما هم این کار را انجام بدیم که بعد از چند سال حق التدریسی استخدام بشیم. ماهم زحمت کشیده ایم درس خوندیم . سربازی رفتیم اونم بیست ماه . اضاف خدمت هم کشیدیم . ما هم زحمت دیده ایم و براش سرمایه جسمی . روحی و زمانی و اقتصادی گذاشته ایم اگر قرار بود بریم بازار آزادکه نمی یومدیم درس بخونیم . بخدا الانشم کار آزاد نیست چون سرمایه می خواد . ماهم سرمایه اقتصادی از کجا بیاریم . وای خدا برس به دادمان .

        • ناهید گفت:

          دوست عزیز دنبال استخدام دیگه ای باش
          فنی و حرفه ای دیگه‌مربی نمیخواد به حد کافی داره

      • رامین گفت:

        مگه مفتی کار کردن؟
        چه جوری ۲۰ سال حق التدریس بودن؟
        اصلا چه جوری حق التدریس شدن؟ اگه با خون دل خوردن بود که ما الان چند سالی از حق التدریسیمون گذشته بود.

  23. سبحان گفت:

    یه آزمون گذاشتن که اگه قبول شی باید از هفت خان رستم رد شی . ۱۰۰ سال اول سخته

  24. علی معرف گفت:

    بنده چه کار بکنم چه نکنم روزی و جوای خواب رو خدا بهم میده ……

    امتحان هم کردم دیدم درسته ……

    خدا عشق است …..

  25. علی گفت:

    فقط بگید خدا

  26. علی گفت:

    ینی ما که دکتری داریم و ۱ ساله بیکاریم و ۲ سال هم تو مناطق مرزی nv kdv,d hkjzhld خدمت کردیم چه گناهی کردیم که چون سابقه حق التدریسی نداریم نتونیم در این ازمون شرکت کنیم//؟

  27. واس ماس گفت:

    یعنی کسانی که حق التدریسی دارند واسه اوناست و ما که خیر سرمون مهندسیم ماس ماس

    • ناشناس گفت:

      تو نظر بالا گفتم و به شما هم میگم
      حق التدریس زحمت کشیده عمرشو گذاشته
      تو هم تلاش کن نتیجه ببینی

      • رامین گفت:

        آقا الان ما رو حق التدریس کنن. ما خون دل می خوایم. رسمی هم نمی خوایم.
        تلاش کجاست؟ آدرسشو بده لطفا. بریم تو خیابون آسفالتو الکی بکنیم جواب می ده؟ خیلی کار سختیه، از خون دل خوردن یه کم بالاتره

  28. دختر گفت:

    باسلام.
    من لیسانس مهندسی شیمی ام. یه سال از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدم. تا الان هر شرکت نفت مثل اراک و اصفهان و تهران استخدامی گذاشت اومدم که ثبت نام کنم فقط آقا میگرفت. من نمیدونم موقعی که برا دانشگاه ثبت نام میکردم و انتخاب رشته کردیم چرا هم خانم وآقا می گیرند ولی الان فقط میگن آقا. ما باید کجا بریم…؟؟؟لطفا به فکر دختر ها ی رشته مهندسی هم باشین تا بیخودی وقتشونو رو هدر نکنند.

  29. محبوبه گفت:

    از مسئولان تقاضا داریم به اینجور آزمون ها بیشتر رسیدگی کنند.
    از طرف ۴ دختر…
    یک فوق لیسانس ادبیات بیکار. فوق لیسانس فیزیک پزشکی بیکار. لیسانس گرافیک بیکار. و لیسانس کامپیوتر بیکار در یک خانواده.

  30. طیب گفت:

    با سلام. پس تکلیف ما که پارسال توی ازمون فنی و حرفه ای تبت نام کردیم بعد جلوشوگرفتن و تا الان خبری نشد چی ?

  31. مظفر گفت:

    باید رشتت بخوره یا فقط قبولی در آزمون کافیه؟

  32. هادی گفت:

    خسته شدیم از بس که امتحان دادیم ،،،،

  33. reza گفت:

    من که . . .

  34. مهدى گفت:

    کسى که مربى حق التدریسى هست حتما پارتى داشت که بدونه هیچ ازمونى رفت مربى شد که الان میخواد استخدام بشه چرا من مربى حق التدریسى نیستم چون پارتى نداشتم

  35. یگانه گفت:

    سلام .من نمیدانم بعد از اصلاحیه کد رشته ج بزنم رشته ام طراحی دوخت در اصلاحیه نبود ۳۱۸۳۷ بزنم یا کد رشته خودم

  36. ثنم گفت:

    این چه وضعه مملکته یعنی من از سال قبل یه استخدامی نبود توش شرکت کنم

  37. علی گفت:

    سلام
    چرا مکانیک خودرو نداریدد

  38. سمیرا گفت:

    سلام بهتره بنویسن تبدیل وضعیت نیروی با یک آزمون فراگیر نه استخدام فراگیر این کجاش استخدام هستش!؟

  39. بینام گفت:

    چرا رشته کامپیوتر تو دفترچه نبود؟ینی استخدامی نداره؟

  40. محمد گفت:

    یعنی ما که لیسانس برقیم و حق التدریسی هم نیستیم سابقه کار هم نداریم یعنی کار نیست که سابقه بشه در نتیجه باس بمیریم

  41. فرخ گفت:

    به نام خدا

    باسلام اینچنین آزمونهایی (استخدامهایی) چه بدردمامی خورد چون فقط بدردمربیان حق التدریسی می خوردمامدرک لیسانس داریم ولی نمی توانیم شرکت کنیم چون که مربی حق التدریسی نیستیم پس اگردولت می تواند برای کسانی که دارای مدرک می باشند یک کاراساسی بکنندکه چه کسانی که مربی هستندوچه کسانی که مربی نیستندبتواننددراینچنین آزمونهایی شرکت نمایندودرضمن یک غول دیگری بنام شرایط سنی راازپیش پای مردم بردارندلطفا پیگیری کنید

    باتشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها