استخدام دیوان عدالت اداری سال ۹۷ (اطلاعیه جدید)

 

 استخدام دیوان عدالت اداری

خبر ۲۷ تیر ۹۷ –  اخذ مجوز استخدام ۶۸ نفر در سال جاری

 معاون توسعه و مدیریت منابع دیوان عدالت اداری گفت:‌برای سال جاری مجوز استخدام ۶۸ نفر از سازمان اداری و استخدامی اخذ شده و امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت آزمون جذب این افراد را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، رضا فضل‌زرندی یکی از برنامه‌های دیوان عدالت اداری در سال ۹۷ را متوازن کردن موجودی شعب و استانداردسازی زمان رسیدگی به پرونده‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته تلاش زیادی برای مختومه کردن و تعیین و تکلیف پرونده‌های قدیمی صورت گرفته است، گفت:‌ تلاش داریم تا در سال جاری متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب به کمتر از ۸ ماه برسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دیوان عدالت اداری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و مساعدت دولت و مجلس در رفع مشکلات بودجه‌ای دیوان عدالت اداری،‌گفت: در حال حاضر پایه بودجه‌ای دیوان در وضعیت مناسبی قرار دارد و از این جهت زمینه لازم جهت پیشبرد اهداف و ماموریت‌های دیوان فراهم و پرداخت‌ها و تعهدات مالی به روز شده است.

زرندی با اشاره به نیاز دیوان عدالت به فضای اداری بیشتر به خصوص جهت ایجاد شعب جدید،‌تصریح کرد: به زودی طبقه هفتم دیوان عدالت با حدود ۲ هزار متر زیربنا به بهره‌برداری می‌رسد و با جابه‌جایی‌هایی که انجام خواهد شد فضای لازم برای شعب جدید فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از همکاران اداری، کمبود نیرو و لزوم افزایش شعب، برای سال جاری مجوز استخدام ۶۸ نفر از سازمان اداری و استخدامی اخذ شده و امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت آزمون جذب این افراد را برگزار کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع دیوان عدالت اداری روند فعالیت‌های دیوان را رو به رشد ارزیابی کرد و گفت:‌با توجه به جایگاه رفیع دیوان عدالت اداری و نقش برجسته آن در قانون اساسی هنوز ظرفیت‌های زیادی در دیوان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری فارس


اطلاعیه دیوان عدالت اداری درخصوص آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۴/۳/۱

 دیوان عدالت اداری به اطلاع معرفی شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۴/۳/۱ می رساند: با عنایت به اتمام فرآیند بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه تخصصی، اطلاعیه مربوط به فهرست اسامی غائبین واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه تخصصی به شرح جدول زیر اعلام می گردد:

الزامی است غائبین واجد شرایط در مصاحبه تخصصی، دقت لازم را درخصوص موارد زیر مبذول نمایند:

الف) آخرین مهلت غائبین واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه های تخصصی از تاریخ انتشار این اطلاعیه به مدت ۲ هفته می باشد و در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از ادمه ی فرآیند استخدام تلقی می شود.

مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشد:

۱-ارائه مدرک شناسایی معتبر(اصل شناسنامه یا اصل کارت ملی)

۲-درصورت داشتن عنوان یا مقام کشوری یا بین المللی و یا سوابق و فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی مرتبط، ایثارگری، حضور در نهادهای اجتماعی نظیر بسیج، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدارک و مستندات مربوط را ارائه نمایند.

ب) آدرس محل مراجعه:

تهران-خیابان پانزده خرداد غربی-کوچه شهید اکبرنژاد-نبش کوچه شهید مقدم سلیمی-ساختمان مکتب زینبیه

افراد می توانند درصورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی با شماره تلفن ۶-۵۵۶۰۹۰۳۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

فهرست اسامی غائبین واجد شرایط در جلسات مصاحبه تخصصی

ردیف
نام
نام خانوادگی
نام پدر
کد ملی
شغل محل معرفی شده
 ۱
حمیدرضا
محب‌علی
علی‌اکبر
۷۰۱۶۰۱۸۱
کارشناس شبکه- تهران
 ۲
مینا
اکبری
ابوالقاسم
۴۳۹۹۶۲۷۲۲
کارشناس حقوقی- تهران
 ۳
رسول
احمدی بنی
رضا
۴۶۲۳۶۰۹۳۹۱
کارشناس حقوقی- تهران
 ۴
رضا
سیاه منصور
حاجی علی
۴۰۶۰۰۶۷۴۵۸
کارشناس حقوقی- تهران
 ۵
فراز
جزقانی
عبداله
۲۲۸۰۰۸۸۹۵۹
کارشناس حقوقی- تهران
 ۶
شاهد
محمدی
عیسی
۱۵۸۲۲۶۲۲۹۲
تقریرنویس- تهران
 ۷
اعظم
عدنان راد
محمدتقی
۸۷۲۹۵۱۲۷۸
کارشناس امور اداری- تهران
 ۸
جعفر
امینی
زیداله
۴۲۸۵۶۰۲۱۷۲
کارشناس امور اداری- تهران
 ۹
محمدعلی
خزایی
بهرام
۶۶۴۹۸۸۵۳۰۴
متصدی امور دفتری- تهران
 ۱۰
بهاره
مسگری
محمد
۳۷۰۲۶۴۳۱۲
متصدی امور دفتری- تهران
 ۱۱
فرید
همتی آرام
محمدحسین
۳۲۵۸۳۳۹۳۱۷
متصدی امور دفتری- تهران

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

اطلاعیه آزمون استخدامی مورخ۱۳۹۴/۳/۱ دیوان عدالت اداری

به اطلاع معرفی شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۴/۳/۱ دیوان عدالت اداری می رساند؛ با عنایت به اتمام فرایند بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه تخصصی، فهرست اسامی غائبین واجد شرایط در مصاحبه های تخصصی و نیز فهرست اسامی فاقدین شرایط در بررسی اولیه مدارک با ذکر علت رد به شرح جداول زیر اعلام می گردد.

برای دانلود فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید


مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۹۴ خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۹۴
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشک قانونی کشور، سازمان ثبت‌احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در نظر دارند نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی موضوع بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۹۳/۷/۱۹ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس موضوع مصوبه شماره ۱۲۲۲۱۸/ت۵۰۹۴۷هـ مورخ ۹۳/۱۰/۱۷ هیأت وزیران) از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (با عنوان مؤسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال ۹۴ و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی تأمین کنند.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و نحوه و زمان ثبت‌نام از روز دوشنبه ۱۰ فروردین ۹۴ تا ۱۷ فروردین ۹۴ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
توکلی تصریح کرد: توضیحات بیشتر در رابطه با شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت‌نامی که در ۱۰ فروردین ۹۴ منتشر می‌شود درج می‌گردد.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: چنانچه علاوه بر دستگاه‌های اجرایی فوق دستگاه دیگری اضافه گردد اسامی نهایی آنان در اطلاعیه مورخه ۱۰ فروردین ۹۴ درج خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها