استخدام در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز از علاقه مندان دعوت به همکاری کرد

کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز از علاقه مندان دعوت به همکاری کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کانون استان در راستای تکمیل نیروی انسانی خود، در سال ۱۳۹۷، از علاقه مندان دعوت به همکاری کرد.

بر همین اساس از میان متقاضیان خدمت در کانون، در زمینه‌های مربی فرهنگی، نگهبانی و خدمات، با برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی، افراد مورد نیاز جذب می‌شوند و در قالب نیروهای شرکتی با کانون همکاری خواهند کرد.

در شهرستان‌های هیرمند و ایرانشهر هر کدام یک نیروی مرد(دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته‌های مرتبط/ داشتن گواهی نامه‌ی رانندگی) جهت مربی امور فرهنگی(سیار روستایی) مورد نیاز است.

در شهرستان‌های کنارک و خاش نیز هر کدام یک نیرو، زن یا مرد، دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته‌های مرتبط، برای خدمت در پست مربی امور فرهنگی نیاز است.

شهرستان سرباز به یک نیروی زن یا مرد، به صورت پاره وقت(۳۰ ساعت در ماه) برای مربی ادبی( مدرک کارشناسی یا بالاتر با گرایش ادبی) و شهرستان کنارک نیز به یک نیروی زن یا مرد به صورت پاره وقت(۶۰ ساعت در ماه) برای فعالیت به عنوان مربی هنری(با مدرک کارشناسی یا بالاتر با گرایش هنری) نیاز دارد.

در زاهدان نیز به دو نیروی مرد جهت خدمت در بخش نگهبانی با مدرک دیپلم و در ایرانشهر هم به یک نیروی مرد در بخش خدمات با مدرک دیپلم در رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی احتیاج است.

رشته‌های مورد نیاز برای داوطلبان خدمت در بخش امور فرهنگی: زبان و ادبیات فارسی، مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی، فرهنگ و معارف اسلامی، ادبیات کودک، روانشناسی، برنامه ریزی اجتماعی، علوم کتابداری، آموزش ابتدایی، کودکیاری و امور تربیتی.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون استخدام کانون پرورش فکری استان:

تصویر تمام صفحات شناسنامه همراه با اصل آن، تصویر کارت ملی و کارت پایان خدمت(یا معافیت دایم) همراه با اصل آنها، تصویر مدرک تحصیلی همراه با اصل آن، تصویر گواهی نامه‌ی رانندگی همراه با اصل آن برای متقاضیان مربی امور فرهنگی(سیار روستایی)، دو قطعه عکس ۴*۳ جدید، یک عدد پوشه روغنی.

قابل ذکر است علاقه مندان می‌توانند در روزهای بیستم و بیست و یکم آذر ماه مدارک مورد نیاز را، در ساعت اداری، به آدرس بلوار جمهوری اسلامی، روبه‌روی جمهوری ۱۴، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل دهند.

شرایط پذیرش:

  • رعایت حداقل سن بیست سال تمام و حداکثر سی سال تمام برای مشاغل خدماتی با مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر سی و پنج سال تمام برای مشاغل با مدرک کارشناسی و بالاتر الزامی است.

رعایت شرایط جذب نیروی بومی به شرح زیر الزامی است:

  • شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
  • همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
  • در صورتی که محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر دوره‌ی متوسطه و پیش دانشگاهی در یک بخش، شهر و یا استان باشد، داوطلب بومی آن بخش، شهر و استان تلقی می‌شود.
  • محل تولد داوطلب به عنوان بخش و شهر بومی در نظر گرفته می‌شود.
  • داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه‌ی پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا را داشته باشد.
  • عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار الزامی است.

گفتنی است آزمون شامل دو بخش: پرسش‌های عمومی( هوش و اطلاعات عمومی) و تخصصی( پرسش‌های تخصصی مربوط به رشته) است؛ تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه‌ و محل برگزاری آزمون از طریق همین سایت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. سعید خسروی گفت:

    سلام درخواست استخدام دارم با مدرک دیپلم رشته تربیت لدنی علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر

  2. محسن میری گفت:

    جهت نگهبانی درخواست استخدام دارم .ممنون میشم اگر اطلاع بدید ساکن زاهدان

  3. فرزانه ریگی گفت:

    درخواست استخدام دارم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها