استخدام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۹۷ (اعلام نتایج)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

 

خبر ۲۴ خرداد ۹۷ – اعلام نتابج پذیرفته شدگان نهایی (برابر ظرفیت) سهمیه ۲۵ درصدی خانواده ایثارگران معزز آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۶ 

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دی ماه ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به اطلاع میرسانیم،نتایج نهایی (برابر ظرفیت) سهمیه ۲۵ درصدی خانواده ایثارگران معزز اعلام گردید.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید

برای مشاهده پیوست ایجا کلیک کنید


خبر۲۲ خرداد ۹۷ – نتایج نهایی آزمون استخدامی دی ماه ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دی ماه ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به اطلاع میرسانیم،نتایج نهایی پذیرفته شدگان برابر ظرفیت سایر رشته های شغلی اعلام گردید.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته شغل هایی که سهمیه آن تکمیل نشده است،پس از بررسی مدارک سایر افراد واجد شرایط در مرحله تکمیل ظرفیت اعلام خواهد گردید.

برای مشاهده اطلاعیه اعلام نتایج اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده پیوست اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ اردیبهشت ۹۷

اطلاعیه شماره چهار ( جدول زمانبندی مصاحبه  (عمومی و تخصصی) واجدین شرایط   سهمیه ۲۵ درصد  آزمون استخدامی  دی ماه ۱۳۹۶)

 پیوست شماره (یک)   **   پیوست شماره (دو) **   پیوست شماره (سه)

پیوست شماره(چهار)  **  پیوست شماره (پنج)  **   پیوست شماره(شش)

 

اطلاعیه شماره سه  ( جدول زمانبندی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۶ دانشگاه(۱/۵برابر رشته های بدون مصاحبه و سه برابر رشته های دارای مصاحبه))

 

 

خبر ۲۶ اسفند ۹۶ – اطلاعیه اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اطلاعیه شماره دو ( اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۶ دانشگاه(۱/۵برابر رشته های بدون مصاحبه و سه برابر رشته های دارای مصاحبه))

دریافت کارنامه

پیوست شماره (۱)فهرست اسامی

اطلاعیه شماره یک ( اسامی مشولین سه برابر سهمیه ۲۵ درصد آزمون استخدامی دیماه سال ۱۳۹۶)

پیوست شماره (۱)

پیوست شماره (۲)

پیوست شماره(۳)


خبر ۶ اسفند ۹۶ – آگهی استخدام عضو هیات علمی پیمانی

اطلاعیه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به اطلاع می رساند، هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی مرکز امور هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پانزدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی

در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاهها / دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته را برگزار می‌نماید ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و از طریق سامانه به آدرس http://jazb.aac.behdasht.gov.ir انجام می پذیرد و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان، گرفتن کد رهگیری می‌باشد.
مهلت ثبت نام از اول اسفند ۹۶ تا پایان ساعت ۲۴ مورخ ۲۸ اسفند ۹۶ می باشد.

شرایط عمومی
الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی
ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی
ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
د) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزائی
ه) عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روانگردان
و) انجام خدمت وظیفه عمومی ، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره ضرورت نظام (ویژه آقایان)
ز) تایید صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات های اجرایی جذب دانشگاهها و هیات مرکزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
شرایط اختصاصی
۱ – دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصیPh.D) ) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه
۲ – حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.
تبصره ۱: متقاضیانی که دارای سن بیشتر از ۳۵ سال برای کارشناسان ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان دانشنامه تخصصی، فوق تخصصی(ویا فلوشیپ) و دکترای تخصصی (Ph.D)هستند در صورت دارا بودن سوابق آموزشی ، پژوهشی و مدیریتی با تائید هیات ممیزه مرکزی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی آنان افزوده خواهد شد . بنابر این دانشگاه ها می توانند مدارک این متقاضیان را بصورت مشروط بپذیرند.
تبصره۲: مستخدمینی که دارای مدرک دکترای تخصصی پی اچ دی، کارشناسی ارشد، بورد تخصصی و فوق تخصصی هستند تنها درصورت باقی‌ماندن حداقل ۱۵سال از سنوات خدمت می توانند در فراخوان جذب هیات علمی شرکت نمایند.
۳- شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می‌باشد و این دسته از افراد می‌توانند پس از فراغت از تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی بالاتر و انجام یک سال از تعهدات در فراخوان‌های آتی شرکت نمایند.
تبصره : چنانچه متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب در آزمونPh.D یا فوق تخصص و یا فلوشیپ پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آنها از دستور کار جذب خارج خواهد شد.
۴ – شرکت متعهدین خدمت به دانشگاهها و دانش آموختگان مقاطع مورد تایید تحصیلی، در آزمون فراخوان دانشگاهها بلامانع است. شرکت در فراخوان (متعهدین خدمت که تعهدات را در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی می‌گذرانند در فراخوان سایر دانشگاهها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت کتبی موسسه مبداء ممکن خواهد بود.
تبصره ۴-۱) متقاضیان کارشناس ارشد و پی اچ دی که بنا به نیاز دانشگاه بصورت کتبی، تعهدات خود را بصورت غیر هیئت علمی می‌گذرانند نیز می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند.
تبصره۴-۲) شرکت در فراخوان برای مشمولین قانون نحوه تامین هیات علمی، بعد از گذشت دوره ضرورت (۲۴ ماه) میسر می‌باشد. بدیهی است جذب نهایی و پیمانی شدن افراد مذکور پس از اتمام تعهد و انجام فرایند صدور کارت پایان خدمت خواهد بود.
تبصره ۴ -۳) متعهدین خدمت درمانی پس از یکسال از انجام تعهدات در قالب درمانی تنها در صورت تائید کمیسیون مشترک درمان و آموزش وزارت متبوع می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد و در صورت موافقت کتبی دانشگاه مبدا در فراخوان سایر دانشگاهها شرکت نمایند.
تبصره ۴ -۴) دارندگان مدرک قبولی دانشنامه فوق تخصصی که تعهدات فوق تخصص را به صورت درمانی یا هیات علمی میگذرانند تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد خود شرکت نمایند. این متقاضیان پس از شروع تعهدات می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نموده و تنها در صورت باقی ماندن حداکثر ۶ ماه از تعهدات و با تایید کتبی دانشگاه مبداء در فراخوان سایر دانشگاهها نیز شرکت نمایند.
تبصره ۴-۵) دانش آموختگان دانشگاههای وزارت علوم در صورت داشتن تعهد به کشور در صورت تمایل به شرکت در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور نیز تابع این بند می‌باشند.
۵- عنوان رشته متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می‌باشد .
۶- بر اساس مصوبات هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، نخبگان می توانند جهت شرکت در فراخوان ۴ انتخاب داشته باشند که می بایست دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی باشد. واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرآیند پذیرش هیات علمی دانشگاهها دارای اولویت می‌باشند مشروط بر آنکه گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه نمایند.
۷- ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت ، همسران و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد ، همسران و فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت که دارای مدرک دکترای مورد تایید وزارتین علوم و بهداشت می‌باشند از اولویت جذب برخوردارند.
۸- در هر دانشگاه / دانشکده در شرایط مساوی ، اولویت استخدام با متقاضیان بومی می‌باشد.
۹- دارندگان مدرک کارشناسی ارشدیا سطح ۳ حوزوی در گروه معارف اسلامی تنها در صورت دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه تدریس می توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند ۱۰- متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره های مجازی) و یا دوره‌ های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانیده اند نمی توانند در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.
۱۱- اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای وزارت بهداشت در صورت موافقت دانشگاه مربوطه، در وزارت علوم با موافقت معاون آموزشی وزارت علوم و در دانشگاه آزاد اسلامی با موافقت معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.
تبصره: اعضای هیات علمی پیمانی دانشگاههای وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تنها در صورت گذراندن حداقل ۵ سال از خدمت خود در صورت تمایل می توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند. بدیهی است استخدام جدید آنان نیز به صورت پیمانی خواهد بود.
۱۲- متقاضیانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می‌توانند در فراخوان آن دانشگاه شرکت نمایند، در غیر این صورت تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت نمایند.
۱۳- متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان ، حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین تر را ندارند.
* دانش‌آموختگان رشته‌های مامایی، بهداشت باروری و کلیه گرایش‌های پرستاری تنها به صورت بالینی جذب دانشگاههای علوم پزشکی خواهند شد.
* دانش آموختگان رشته های طب هوا فضا – طب ورزشی – طب کار و پزشکی اجتماعی پس از فراغت از تحصیل می‌توانند در فراخوان شرکت نمایند.
* دانش آموختگان رشته پزشکی قانونی به شرط ارایه عدم نیاز سازمان پزشکی قانونی می‌توانند در فراخوان شرکت نمایند.
* چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و در صورت صدور حکم استخدامی حکم صادره لغو و بلا اثر می گردد .
شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، لیکن داوطلب فقط می تواند یکی از دانشگاهها را دانشگاه مادر ( تهران–ایران- شهید بهشتی –شیراز- اصفهان –تبریز- مشهد – کرمان و اهواز ) انتخاب نماید.
تبصره: درصورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول خواهد بود .
تذکرات بسیار مهم:
استخدام اعضای هیات علمی دردانشگاهها:
۱- منوط به موافقت سازمان اداری استخدامی کشور با اعضای مجوز جهت جذب خواهد بود
۲- منوط به داشتن ردیف و مجوزهای استخدامی توسط دانشگاههای ذیربط خواهد بود.
۳- استخدام اعضای هیات علمی در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت می باشد.


دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان در راستای سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر خود لازم می داند نسبت به ایجاد فرصتهای شغلی جدید و برنامه ریزی های اساسی نسبت به جویندگان کار گروه پزشکی و در مرحله بعدی دیگر فارغ التحصیلان اقدام های لازم را معمول دارد.

به موارد زیر دقت فرمایید

– تکمیل پرسشنامه از سوی جویندگان کار تعهدی برای استخدام و اشتغال نیست و فقط مقدمات این کار را فراهم خواهد آورد.
– فرد جویای کار در زمان ثبت نام نباید شاغل و یا دانشجو باشد.
– چنانچه در بررسی های به عمل آمده مشخص گردید جویای کار به هر نحو شاغل می باشد خود به خود نام وی از سیستم حذف خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.
– اگر فرد جویای کار به جایی معرفی گردید و از رفتن امتناع ورزید در مرحله بعدی نام وی از سیستم حذف خواهد شد.
– اعتبار فرم ثبت نام از تاریخ تکمیل آن تا پایان همان سال می باشد مثال : تاریخ تکمیل :‌۱/۱/۸۸ تاریخ اعتبار تا تاریخ :‌۲۹/۱۲/۸۸
– فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که دارای طرح اجباری می باشند باید تعهدات قانونی خود را انجام داده باشند.
– آقایان ملزم به ارائه کار پایان خدمت یامعافیت از خدمت می باشند.


شرایط عمومی موردنیاز جهت متقاضیان جویای کار از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :


۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
۲- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۳- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران).
۴- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
۵- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
۶- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که پذیرفته می شوند.
۷- نداشتن منع خدمت در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی.
۸- متقاضیان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
۹- متقاضی نباید دانشجو و یا مشغول به تحصیل باشد.
۱۰- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.


شرایط اختصاصی موردنیاز جهت متقاضیان جویای کار از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :


۱- شرایط سنی جهت ثبت نام مطابق جدول ذیل می باشد

مدرک تحصیلی حداقل سن حداکثر سن
دیپلم ۲۰ ۳۰
کاردانی ۲۰ ۳۲
کارشناسی ۲۰ ۳۵
کارشناسی ارشد ودکترا ۲۰ ۴۰

تبصره : داشتن حداقل ۱۸ سال سن تمام و حداکثر ۲۵ سال سن تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم بهیاری، الزامی است.
تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷)به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب-خواهر و برادر شهدا و همسر و فرزند جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) همسر و فرزند آزاده کمتر از یک سال اسارت تا میزان ۵ سال
ج-جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%)و بالاتر، همسر و فرزندان یک سال و بالای یک سال اسارتو رزمندگان (با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
د- عضویت در بسیج سپاه پاسداران حداکثر به میزان ۵ سال.
ه- داوطلبانی که به صورت تمام وقت در این دانشگاه به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت آنها.
و- داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق (مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان (نیروهای طرحی) می باید دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.)
ز- طول مدت خدمت سربازی به شرط حداکثر سن اضافه می شود.


نکات قابل توجه هنگام ثبت نام و تکمیل فرم تحت وب:


الف-هنگام درج شماره ملی و شماره شناسنامه از به کار بردن هرگونه کاراکتر – فاصله – خط تیره و … اکیدا خودداری گردد.
ب- در کلیه فیلدهای متنی صرفا کلمات فارسی تایپ گردد و همچنین در فیلدهای مربوط به نام خانوادگی ، نام و نام پدر از تایپ تشدید ، مد ، الف محذوف ، همزه بر روی (ی ، و) خودداری گردد. همچنین در تایپ اسامی که دوقسمتی هستند آنها را بطور مجزا و با یک فاصله تایپ نمایید.
ج- کلیه گزینه های ستاره دار در برگ ثبت نام به منزله آن است که ورود اطلاعات آنها الزامی بوده و در صورت عدم تکمیل، ثبت نهایی اطلاعات امکان پذیر نخواهد بود و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
د- متقاضیان حتما باید دقت نمایند که قبل از تائید نهایی اطلاعات، مجاز به ویرایش بوده و پس از آن با تائیدنهایی اطلاعات و دریافت کدرهگیری، امکان ویرایش مجدد میسر نخواهد بود.
ه- پس از تکمیل برگ ثبت نام درخواست شغل و تائید فرم پیش نمایش آن، ارسال عکس ۴×۳اسکن شده و تائید نهایی، کد رهگیری برروی فرم تائیدشده ثبت نام درج خواهد شد.
و- با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان، تکمیل برگ درخواست شغل می باشد، لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نهایی قابل پذیرش نخواهد بود.
ز- از پذیرفته شدگان نهائی،تعهد محضری به مدت ۵ سال جهت اشتغال در محل مورد نظر و رشته شغلی پذیرفته شده اخذ خواهد شد.
ح- لازم است کلیه متقاضیان پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری پرینت فرم ثبت شده خود را که حاوی کد رهگیری می باشد تهیه و جهت مراجعه های بعدی نزد خود نگهدارند.


مدارک موردنیاز:


متقاضیان جویای کار موظف هستند در زمان تکمیل فرم ؛ علاوه بر عکس، اسکن مدارک ذیل را ارسال نمایند:
الف-تصویر آخرین مدرک تحصیلی
ب- تصویر کارت ملی
ج- تصویر صفحه اول شناسنامه
د- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه برادران)
ه- تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن
و- تصویر مدارک دال بر ایثارگری
ز-تصویر گواهی دوره کمک پرستاری
ح-تصویر مدارک دال بر بسیجی فعال
ت-تصویر مدارک دال بر سابقه پرداخت بیمه

 

 

لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. ارش رستایی گفت:

    برای کار در بیمارستان هر نوع کاری خدمات نگهبانی تمیز کاری

  2. ارش رستایی گفت:

    برای کار در بیمارستان هر نوع کاری خدمات نگهبانی

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها