استخدام دانشکده علوم پزشکی بهبهان (اطلاعیه جدید)

استخدام دانشکده علوم پزشکی بهبهان

 

خبر ۹ آبان ۹۷ – اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی بهبهان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، اسامی نفرات اصلی پذیرفته شده در آزمون جهت ادامه روند استخدامی اعلام شد.

شروع به کار این افراد پس از استعلام از مراجع ذیصلاح و تایید هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید


خبر ۹ مهر ۹۷ – اعلام اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان

در راستای آزمون استخدامی قراردادی ۹۷/۰۵/۱۲ جذب نیروی قراردادی رشته های پرستاری و علوم آزمایشگاهی و به منظور بررسی مدارک ، از پذیرفته شدگان اولیه دعوت به عمل می آید تا در اسرع وقت و حداکثر تا تاریخ یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ نسبت به ارائه مدارک خود به نیروی انسانی دانشکده به آدرس :خیابان شهید زیبایی- کوچه جنب بیمارستان دکتر شهیدزاده –ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی بهبهان اقدام نمایند .

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ مرداد ۹۷ – دریافت کارت آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی بهبهان

داوطلبان شرکت کننده در آزمون جذب نیروی قراردادی در رشته های شغلی پرستاری وعلوم آزمایشگاهی می توانند از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۵/۹ تا یک ساعت قبل از شروع آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. جهت دریافت کارت ورود به جلسه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.
زمان و مکان آزمون: جمعه مورخ ۱۳۹۷/۵/۱۲ ساعت ۹ صبح _دانشکده پیراپزشکی واقع در ذوالفقاری، بلوار بشیر و نذیر، جنب مرکز تربیت معلم آیت الله بهبهانی

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ تیر ۹۷ – اطلاعیه شماره یک آزمون جذب نیروی قراردادی در رشته های شغلی پرستاری وعلوم آزمایشگاهی

به اطلاع داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی قراردادی دانشکده علوم پزشکی بهبهان می رساند چنانچه در هنگام ثبت نام در ورود اطلاعات خود دچار اشتباه شده اید به منظور ویرایش و رفع خطاهای ثبت شده ، موارد اشتباه را در پشت کارت ورود به جلسه درج و در روز آزمون به ناظر مستقر در محل آزمون تحویل دهید.


خبر ۲۶ تیر ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدامی پیمانی ۱۳۹۶/۱۰/۱در رشته های دارای مصاحبه

بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی ۱۳۹۶/۱۰/۱ دانشکده علوم پزشکی در رشته های دارای مصاحبه اعلام می گردد ، جهت مشاهده اسامی بر روی فایل زیر کلیک نمائید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ تیر ۹۷ – آگهی جذب نیرو در رشته های شغلی پرستاری وعلوم آزمایشگاهی

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوز شماره ۹۸۹۶/۲۰۹/د مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۴معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع از طریق امتحان کتبی برای رشته های شغلی پرستاری _ علوم آزمایشگاهی به صورت قراردادی کار معین اقدام به جذب نیرو نماید. متقاضیان ثبت نام می توانند از روز یک شنبه مورخ ۱۳۹۷/۴/۱۷جهت ثبت نام به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

برای دانلود دفترچه ضوابط وشرایط ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ خرداد ۹۷ – اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی پیمانی دانشکده علوم پزشکی بهبهان

در راستای اجرای آزمون استخدامی پیمانی ۱۳۹۶/۱۰/۱ و به منظور بررسی مدارک ، از داوطلبین رشته شغلهای که مشخصات آنها درفایل زیردرج شده است دعوت به عمل می آید تا نسبت به ارائه مدارک خود در اسرع وقت و حداکثر تا تاریخ سه شنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۳۹۷ به نیروی انسانی دانشکده به آدرس :خیابان شهید زیبایی- کوچه جنب بیمارستان دکتر شهیدزاده–ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی بهبهان اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۷ – اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۱/۱۰/۹۶

در راستای اجرای آزمون استخدامی پیمانی ۱۳۹۶/۱۰/۱ و به منظور بررسی مدارک ، از داوطلبینی که مشخصات آنها در فایل زیردرج شده است دعوت به عمل می آید تا نسبت به ارائه مدارک خود در اسرع وقت و حداکثر تا تاریخ دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ به نیروی انسانی دانشکده به آدرس :خیابان شهید زیبایی- کوچه جنب بیمارستان دکتر شهیدزاده –ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی بهبهان اقدام نمایند .

 برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۶ اسفند ۹۶ – اعلام فهرست اسامی داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی ۱۳۹۶ جهت بررسی مدارک علوم پزشکی بهبهان

بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱ به شرح جدول ذیل اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم طبق جدول زمان بندی، با همراه داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل به ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی بهبهان به نشانی خیابان شهید زیبایی ،کوچه جنب بیمارستان شهیدزاده ، نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی بهبهان-امور جذب و استخدام مراجعه نمایند:جهت مشاهده بر روی فایل ذیل کلیک نمائید

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۰ دی ۹۶ -اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی کاردان/کارشناس علوم آزمایشگاهی

قبول شدگان اصلی و ذخیره جذب و استخدام کاردان/کارشناس علوم آزمایشگاهی بصورت قراردادی معرفی شدند.

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

قبول شدگان اصلی می توانند از تاریخ چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۲۰ لغایت ۹۶/۱۰/۲۷ جهت تکمیل مدارک خود به امور اداری معاونت بهداشتی دانشکده مراجعه نمایند.مضافا محل خدمت قبول شدگان اصلی توسط معاونت بهداشتی تعیین خواهد شد.

لازم به ذکر است داوطلبینی که در مصاحبه شرکت داشتند نیز در صورت تمایل جهت دریافت کارنامه نهایی خود می توانند به نیروی انسانی مراجعه نمایند.


خبر ۲۷ آذر ۹۶ –  کارنامه آزمون جذب و استخدام نیروی آزمایشگاه

کارنامه آزمون جذب و استخدام کاردان/کارشناس آزمایشگاه بصورت قراردادی صادر شد.شرکت کنندگان می توانندازروز دوشنبه ۹۶/۰۹/۲۷ با همراه داشتن کارت شناسائی جهت دریافت به نیروی انسانی مراجعه نمایند.

لازم به ذکراست درصورت هر گونه شکایت نسبت به نمره اعلام شده می توانند مراتب را مکتوب تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱۳۹۶/۹/۲۹ به نیروی انسانی اعلام نمایند. بدیهی است نتیجه بررسی تا روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۳ به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


خبر ۱۴ آذر ۹۶ –  اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب بهورز

زمان ثبت نام در آزمون جذب و پذیرش بهورز در روستاهای آل طیب (یک بهورز زن) و تل چگاه علیاء ( یک بهورز مرد) تمدید گردید.

متقاضیان طبق شرایط مندرج در آگهی شماره ۲ پذیرش بهورز که هم اکنون نیز بر روی سایت دانشکده علوم پزشکی بهبهان به آدرس http: www.behums.ac.ir قابل مشاهده است می توانند تا پایان وقت روز پنجشنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۳۹۶ نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مذکور اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است مهلت تحویل اصل و کپی مدارک بارگزاری شده تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۸/۹/۹۶ تمدید گردیده داوطلبین می توانند تا تاریخ مذکور به مدیریت نیروی انسانی به آدرس خیابان شهید زیبایی جنب بیمارستان شهید زاده ،دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه نمایند.

 

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ آذر ۹۶ – اسامی قبول شدگان نهایی آزمون جذب و پذیرش بهورزدر سال ۹۶ اعلام شد

روستای پیازکار: کیوان شجاعی(قبولی اصلی)-عقیل اقدامی(ذخیره)
روستای تل چگاه علیاء:محبوبه نیک (قبولی اصلی)-سیده سمانه قلعه گلاب عباسی (ذخیره)
روستای شله زار: فرزانه کرمی(قبولی اصلی) راضیه مرادی(ذخیره)
روستای محمود آباد :پریسا صفری(قبولی اصلی) فرزانه طیبی(ذخیره)
روستای اسلام آباد: رویا غلامی آقاجری(قبولی اصلی) صدیقه گلابی(ذخیره)
روستای درونک: حمیده نگاهی(قبولی اصلی) فاطمه رستم پور (ذخیره)
روستای جولکی: سیده طیبه جلویان و جعفر رائینه موخر (قبولی اصلی) زهرا لرکی و رسول حاصلی نژاد (ذخیره)
کلیه افرادی که به عنوان قبولی اصلی اعلام شده اند پس از تایید هسته گزینش دانشگاه جهت گذراندن دوره ۲ ساله بهورزی به مرکز بهداشت شهرستان بهبهان معرفی خواهند شد.بدیهی است تاریخ و نحوه انجام مراحل هسته گزینش متعاقبا به نامبردگان اعلام خواهد شد.


جذب نیرو جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز مراکز و پایگاه های سلامت دانشکده علوم پزشکی بهبهان

ثبت نام

اطلاعیه شماره دو : در خصوص شرایط مدرک تحصیلی و سنی pdf

اطلاعیه شماره یک :  شرایط آزمون

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها