استخدام «خاص» یا لیست ۱۶۴۳ نفره

در سکوت رسانه‌ای مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کنند و همانطوری که قبلاً در رسانه‌ها انتشار داده شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد معتقد به نیروهای مأمور به استانداری و سایر دستگاه‌ها نبود و گفته بود که مدیر هر اداره و یا سازمانی باید از نیروهای همان دستگاه دولتی انتخاب شود.

زمانی همگان متوجه شدند که مجید باقریان مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استانداری رفت که او متن خداحافظی‌اش را در کانال تلگرامی‌ خود منتشر کرده بود.

شنیده‌های کبنانیوز می‌گوید که  رفتن «مجید باقریان» پشت پرده‌های هم دارد. گویا او قبل از ترک استانداری کهگیلویه و بویراحمد لیست ۱۶۴۳ نفری بکارگیری نیروهای فله‌ای و بی‌ضابطه در ادارات استان را به علی محمد احمدی تحویل داد و او آن لیست اکنون در کشوی میز استاندار بایگانی است.

گفته می‌شود بیش از ۴۰۰ نفر از آن استخدام‌های بدون ضابطه مربوط  به یکی از منصوبین استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد بود و بیان این حقایق از زبان باقریان موجب اختلافاتی بین او و استانداری گردید.

همچنین شنیده شده که «مجید باقریان» زیر بار یک استخدام غیرقانونی «خاص» در استانداری نرفت، تا اینکه منجر به تنش لفظی شد و در نهایت همه این مسائل باعث گردید که علی‌رغم پیشنهادهای مسوولیت در قسمت دیگری برای ادامه خدمت به دانشگاه یاسوج برگردد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از این در جمع خبرنگاران و بعضی از مدیران، رسانه‌ها را برای استخدام‌های بی‌ضابطه و قوم و خویش‌بازی در ادارات و دستگاه‌های دولتی مقصر دانست.

تلاش خبرنگاران کبنانیوز برای گفت‌وگو با «باقریان» مدیرکل سابق تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بی‌نتیجه ماند و او گفت: بعد از بهبودی کامل جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حتماً پیرامون خیلی از مسائل صحبت خواهم کرد

کبناخبر؛

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها