آگهی استخدام هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

فراخوان دوم سال ۱۳۹۳ با شماره ۹۳۲ فعال شد.
فراخوان دوم سال ۱۳۹۳ از تاریخ ۲۰آذرماه به مدت دو ماه فعال می باشد
http://jazb.iau.ir/

نکات مهم قابل توجه متقاضیان محترم

۱- اطلاعات هر فرد بر اساس کد ملی وی در سامانه ثبت می شود، لذا فرآیند استخدام یک نفر تنها به ازای یک فراخوان قابل بررسی و پیگیری می باشد.

عدم موفیقت یک فرد در هنگام ثبت نام به دلیل تکراری بودن کد ملی به این معنی است که پرونده استخدامی فرد در فرآیند استخدامی در یکی از فراخوانهای گذشته مطرح شده است(یا درحال پیگیری است یا متوقف شده است). لذا در صورت حذف کلیه سوابق قبلی پاک شده و متقاضی می تواند در فراخوان جاری ثبت نام کند.

در صورت حذف کلیه اطلاعات قبلی از بین رفته و به این معنی است که فرد از پیگیری ثبت نام گذشته خود انصراف داده است.

نکته مهم : در صورتی که اشتباهاً توسط خود متقاضی یا یکی از قسمتهای فعال در فرآیند الکترونیکی فراخوان، اطلاعات یک متقاضی حذف شود، تنها و تنها در صورتی که فرد ثبت نام مجدد انجام ندهد و با ارائه درخواست کتبی از قسمتی که حذف را انجام داده، اطلاعات توسط مرکز امور هیأت علمی سازمان مرکزی قابل بازیابی می باشد.(تاکید می شود در صورت ثبت نام مجدد دیگر امکان بازیابی مدارک وجود ندارد)

۲- جهت حذف اطلات از سامانه مربوطه، خود متقاضی با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود می تواند وارد صفحه شخصی خود شود و تمامی اطلاعات خود از سامانه را حذف نماید.

تبصره : در صورتی که متقاضی رمز عبور خود را فراموش کرده باشد، این رمز را می تواند از هیأت اجرایی استانی که در آن ثبت نام نموده است دریافت و پس از آن نسبت به حذف اطلاعات اقدام نماید(مرکز امور هیأت علمی در سازمان مرکزی نیز با ارائه کارت ملی افراد، رمز عبور را در اختیار آنها قرار می دهد).

۳- لیست اولویتها به صورت هوشمند و بر اساس مقطع یا مدرک تحصیلی متقاضی (دکتری یا دانشجوی دکتری) و همچنین تطابق رشته تحصیلی برای انتخاب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. لذا در هنگام ورود اطلاعات در صفحه سابقه تحصیلی دقت شود الف- مقطع تحصیلی به درستی انتخاب شود. ب- (کد) رشته تحصیلی در دو مقطع آخر همسان با (کد) رشته تحصیلی در اعلام نیاز باشد.

۴- متقاضیان پس از تکمیل ثبت نام، مدارک خود را جهت تایید به واحد دانشگاهی که به عنوان اولویت انتخاب کرده اند تحویل می دهند، واحد دانشگاهی نیز پس از تایید مدارک و پس از پایان زمان فراخوان پرونده متقاضیان را (یکباره و با هم) به هیأت اجرایی جذب استان ارسال می نماید.

۵- هیأت اجرایی جذب استان به تعداد سه برابر اعلام نیاز واحد در رشته و گرایش مربوطه از بین متقاضیان بر اساس شاخص

معدل دکتری+معدل ارشد+ معدل کارشناسی ×۲

انتخاب و به کارگروه بررسی توانایی علمی معرفی می کند، این کارگروه از بین افراد معرفی شده دوبرابر تعداد اعلام نیاز شده را بر اساس نمره کسب شده انتخاب و پرونده این افراد را به شورای مرکزی جذب یا بورس دانشگاه ارسال می کند.

بررسی صلاحیت عمومی افراد در صورت تایید شورای مرکزی جذب یا بورس دانشگاه توسط هیدت اجرایی استان مربوطه انجام می شود

۶- در هر یک از مراحل فوق، امکان عدم موافقت با استخدام متقاضی وجود دارد لذا ثبت نام در فراخوان و فرآیندهای پس از ان که در بالا اشاره شد دلیلی بر استخدام متقاضیان محترم نمی باشد و هیچگونه حقوق استخدامی برای ایشان ایجاد نمی کند.

قابل توجه متقاضیان بورسیه تحصیلی : بورسیه تحصیلی شامل متقاضیانی می شود که حداکثر دوسال پس از موافقت با بورسیه آنها، از رساله دکتری خود دفاع نمایند. بدیهی است که در صورت عدم تحقق این موضوع، مطابق با قرارداد، کلیه ضرر و زیان ها از متقاضی دریافت می گردد.

برای ویرایش اطلاعات در صورتی که تایید نهایی را انجام داده باشید باید از طریق واحدی که انتخاب کرده اید اقدام نمایید در غیر این صورت می توانید از قسمت پیگیری ثبت نام وارد سایت شوید و از منوی سمت راست قسمت مورد نظر را ویرایش نمایید

در حال حاضر فقط می توان یک واحد دانشگاهی را انتخاب نمود و امکان انتخاب چند اولویت وجود ندارد. تاکید می شود جذب هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی برای استان صورت می گیرد و واحد دانشگاهی انتخاب شده اولویت فعلی محل خدمت می باشد. بدیهی است دانشگاه در هر زمانی می تواند محل خدمت عضو هیأت علمی را طبق نیازهای واحد های دانشگاهی تغییر دهد.

در صورتیکه در صفحه اول به طور صحیح و کامل تمام فیلدها را تکمیل مینمایید، اما پس از کلیک بر روی گزینه تایید ، پیغام خطا صادر می شود به این معنی است که کد ملی شما قبلاً در سیستم ثبت شده است و باید در بخش پیگیری ثبت نام ، به تکمیل اطلاعات خود بپردازید .
در صورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده اید اگر تایید نهایی را انجام داده باشید باید از طریق واحدی که انتخاب کرده اید اقدام نمایید
در غیر این صورت باید تا ۱۰ روز پس از ثبت نام اولیه صبر نمایید تا اطلاعات شما حذف شود
در صورت مشاهده پیغام خطایThe requested URL could not be retrieved ، اتصال اینترنت خود را بررسی نموده و پس از اطمینان ، کمی صبر نموده مجدداً امتحان نمائید .
در صورتیکه اطلاعات خود را ثبت نهایی کرده باشید دیگر امکان تغییر هیچ یک از اطلاعات را نخواهید داشت پس در تکمیل اطلاعات نهایت دقت را مبذول نمایید .
در صورتیکه پس از ثبت اولویت خود ، درخواست تغییر واحد دانشگاهی را داشته باشید باید قبل از اتمام فراخوان با در دست داشتن مدارک شناسایی به واحدی که انتخاب نموده اید مراجعه فرمایید .
در صورتیکه در هنگام ثبت اولویت ، پیغام عدم وجود رشته و واحد مطابق با رشته تحصیلی شما ظاهر گردید باید با ویرایش اطلاعات تحصیلی خود نسبت به انتخاب رشته دقیقاً مطابق با رشته تحصیلی مندرج در ستون نام رشته در فراخوان اقدام نمایید .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۶)

  1. مرضیه گفت:

    سلام .چطور میشه تو ازمون شرکت کرد لطفا راهنمایی کنید.من لیسانس حقوقم میتونم شرکت کنم

  2. محمد گفت:

    قابل توجه به دوستان من ۳۳ بار آزمون استخدامی شرکت کردم که هربار فقط نوشتن قبول نشدید بنظر شما نباید اسمم در کتاب گینس ثبت بشه .

  3. فروزان گفت:

    راهنمایی کنید ارشد نفت هم میتونه

  4. فروزان گفت:

    سلام
    هیت علمی ارشد نفت نمیخان

  5. سمیرا گفت:

    یعنی فقط دکترا میخوان؟
    ارشد نمیخوان؟
    کدوم رشته هارو میخوان؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها