کلید سؤالات آزمون کارشناسی ارشد ۷ اسفندماه منتشر می شد

کلید سؤالات آزمون کارشناسی ارشد ۷ اسفندماه منتشر می شد
نقل از خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کلید سؤالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ در ۷ اسفندماه خبر داد.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون ۹۹ کدرشته امتحانی تا کنون، گفت: آزمون ۳۱ کدرشته امتحانی در بعد از ظهر امروز جمعه ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
به گفته وی در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱، یک میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶ کارت ورود به جلسه صادر شده است.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ در ۴۴ شهر و با حضور ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب برگزار می‌شود، گفت: ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب در ۱۳۱ کد رشته و ۸۷ هزار و ۳۱۴ داوطلب نیز در ۶۴ کدرشته امتحانی شناور ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به حضور ۱۶۰ هزار و ۷۵۸ داوطلب در آزمون صبح روز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه، گفت: از این تعداد داوطلب ۷۰ هزار و ۴۱۳ نفر زن و ۹۰ هزار و ۳۴۵ داوطلب مرد بودند و در ۷ کدرشته امتحانی آزمون دادند.
توکلی افزود: در آزمون عصر روز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۶۶ هزار و ۲۴۴ داوطلب حضور داشتند که از این تعداد ۶۱ هزار و ۷۶۱ نفر زن و ۱۰ هزار و ۴۸۳ نفر مرد بودند، این داوطلبان در ۱۱ کدرشته امتحانی با یکدیگر به رقابت پرداختنند.
توکلی همچنین از حضور ۱۹۸ هزار و ۲۰۹ داوطلب در آزمون صبح روز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: ۹۵ هزار و ۶۴۳ نفر از این تعداد زن و ۱۰۲ هزار و ۵۶۶ نفر مرد بودند و در ۶۴ کدرشته امتحانی با یکدیگر رقابت کردند، همچنین در آزمون عصر روز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۱۶۱ هزار و ۲۰۵ نفر حضور داشتند که  ۸۷ هزار و ۴۸۱ نفر از این افراد زن و ۷۳ هزار و ۷۲۴ نفر مرد بودند، آنها در ۵ کدرشته امتحانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: در آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ صبح روز جمعه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۷۲ هزار و ۵ داوطلب حضور داشتند که از این تعداد ۹۴ هزار و ۵۳۵ نفر زن و ۷۷ هزار و ۴۷۰ نفر مرد بودند و در ۱۲ کدرشته امتحانی با یکدیگر به رقابت پرداختند، در ‌آزمون عصر روز جمعه نیز ۱۵۹ هزار و ۶۵ داوطلب حضور دارند که از این تعداد صد هزار و ۴۸۴ نفر زن و ۵۸ هزار و ۵۸۱ نفر مرد هستند، ‌این افراد در ۳۲ کدرشته امتحانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
به گفته وی نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ در روز ۴ خردادماه و نتایج نهایی طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها