تعهد امسال ایجاد اشتغال در استان همدان ۳۰ هزار شغل است

 تعهد امسال ایجاد اشتغال در استان همدان ۳۰ هزار شغل است.

محمدناصر نیکبخت ظهر پنج شنبه در نخستین شورای اداری استان همدان طی سال جاری بابیان اینکه کشور سال گذشته را با سختی های زیاد و بلایای طبیعی پشت سر گذشت، گفت: در تبریک به مقام معظم رهبری، عرض کردم که این مشکلات و مصائب را داشتیم اما با رهنمودهای حضرتعالی، تلاشهای دولت و حمایت مردم آنها را پشت سرگذاشتیم.

وی با بیان اینکه آورده هایی مانند انسجام و همبستگی مردم ایران در این مصائب قابل اغماض نیست، گفت: مردم همدان در زلزله کرمانشاه از همان لحظات ابتدایی به کمک زلزله زدگان رفتند و سپاه، هلال احمر، آبفا، بنیاد مسکن و همه نهادهای استان جهادی در آنجا حاضر شدند و خدمات ارائه دادند که قدردانی می کنم.

نیکبحت خطاب به مدیران با بیان اینکه از تلاشهای همه شما در سال گذشته قدردانی می کنم، افزود: نتیجه کار نشان می دهد که وجدان ما راحت است که اگر کاری باید می شد، دریغ نشده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان طی سال گذشته کارهای خوبی انجام شد که همه این کار را با هم انجام دادند و جا دارد از حمایت و پشتیبانی یکایک نمایندگان استان قدردانی کنم، ادامه داد: نمایندگان هرکجا لازم بود همراهی و کمک کردند و ما امروز در ارائه عملکرد خود سرافکنده نیستیم.

استاندار همدان با تاکید براینکه از ائمه جمعه، روحانیون و نماینده ولی فقیه در استان که چتر حمایتی وی بر سر ما بود، قدردانی می کنم، گفت: اولین نامه ای که در سال ۹۷ گشودم از وزارت کشور بود که از رشد مشارکت اقتصادی استان همدان خبر می داد و استان در این شاخص رتبه اول کشور را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ایجاد ۱۹ هزار و ۹۰۰ شغل در سال ۹۶ تعهد استان همدان بود که تا پایان سال ۱۹ هزار و ۵۰۰ شغل محقق شد که البته تا خرداد باید ۳۰ هزار شغل ایجاد شود، افزود: در سال ۹۷ هم به این میزان تعهد داده ایم.

نیکبخت با یادآوری اینکه سال ۹۶، راه آهن همدان افتتاح و بزودی راه آهن همدان- تهران تکمیل می شود، گفت: مقرر شده ۱۲ کیلومتر باقی مانده راه آهن نیز بزودی تحویل دهند.

وی همچنین با بیان اینکه استان همدان در واگذاری طرح های نیمه تمام عملکرد خوبی داشته است، گفت: هتلهای در دست ساخت استان همدان بجز دو هتل بزرگ، در سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه در زمینه برقراری پرواز تهران- همدان از نمایندگان همدان تشکر می کنم، گفت: هواپیمای تهران- همدان از ۱۸ فروردین در هفته ۵ پرواز خواهد داشت و این پرواز رسمی است و ماموریتهای اداری را با پرواز انجام خواهیم داد.

وی به وضعیت میزبانی همدان از مسافران اشاره کرد و با بیان اینکه حضور مسافران در همدان۳۰ درصد افزایش داشته است، گفت: شهر جهانی سفال لالجین از افتخارات کشور است و نباید کالای چینی در لالجین فروخته شود که تا ۲۵ فروردین برای رفع این مشکل اقدام خواهد شد.

نیکبخت از مطرح شدن همدان به عنوان پایلوت بافتهای فرسوده کشور خبر داد و به میزبانی رویدادهای بین المللی اشاره کرد و گفت: برای انجام این میزبانی ۱۰ میلیارد تومان در بودجه مصوب شد و دو میلیارد تومان هم نیز از بودجه در اختیار نمایندگان مجلس به این رویداد اختصاص یافت.

وی همچنین با بیان اینکه به تعهد خود در جشنواره پویانمایی متعهد هستم اما باید همدان در تمام شبکه ها بخصوص شبکه های استانی و برون مرزی تبلیغ شود، گفت: با وزیر خارجه هم جلسه خواهیم داشت تا در این زمینه به استان کمک کنند

استاندار همدان بابیان اینکه هر چقدر در سال ۹۶ قدم برداشته ایم باید در سال ۹۷ دوبرابر شود، ادامه داد: واحدهای تولیدی تعطیل شده به کار برگشت، واحدهای جدید آغاز به کار کرد اما وقتی کالای آن خریداری نشود باز هم تعطیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه دستور کار اولین جلسه اقتصاد مقاومتی شعار سال است و مدیران باید برنامه ارائه کنند، گفت: باید وحدت و همدلی استان را قدر بدانیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها