بهره برداری از بیمارستان عباس آباد تنکابن نیازمند جذب نیروی انسانی است

قاسم جان بابایی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های مرکز استان با تبریک سال نو اظهار داشت: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده که امیدواریم در سال جدید مردم بتوانند به درستی از خدمات پزشکی استفاده کنند.

وی افزود: میزان تصادفات از تعداد ماموریت‌ها مشخص می‌شود که امسال خدمات خوبی بوده و بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز از خدمات مراکز دولتی بیمارستانی استفاده کردند که بیشتر خدمات سرپایی بود.

جان بابایی افزود: در همین مدت بیش از ۲۰۰ مورد اعزام بیمار با بالگرد و ۱۲۰ هزار مورد اعزام با آمبولانس  داشتیم که بیش از یک پنجم آن از بیماران حوادث جاده ای بودند.

وی گفت: همچنین در این ایام بیش از ۳۰ هزارعمل جراحی داشتیم که ۱۷ هزار عمل جراحی اورژانس و ۱۳ هزار مورد غیراورژانسی بودند که این امر نشان دهنده حضور مستمر تیم پزشکی دربیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

جان بابایی گفت: به جز پزشکان عمومی که دراورژانس و بخش‌های مقیم هستند، ۸۵۰ پزشک مقیم متخصص دربیمارستان‌های کشور در نوروز حضور دارند.

وی ادامه داد: در این ایام بیش از ۲۵ هزار مورد خدمات قلبی داده شد که امروز بیمارستان فاطمه زهرا ساری تا کنون ۱۱ عمل جراحی قلب باز داشته که جای قدردانی از تیم پزشکی دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: درمان متوقف نشد و پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان‌ها و مراکزدرمانی به ویژه کلینیک‌ها حضور دارند.

وی در زمینه بیمارستان عباس آباد گفت: وزارت بهداشت ساختمان را تکمیل و بیش از ده میلیارد تومان تجهیزات را کامل کرده که تعهدات پرسنلی آن با سازمان برنامه و بودجه بوده تنها پروژه ای که در استان تمام شد و به بهره برداری نرسید این بیمارستان است.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: برخی مراکز و بیمارستان‌ها مانند اورژانس آمل، بیمارستان بهشهر که هنوز اداره راه و شهرسازی به وزارت بهداشت تحویل نداده تا بتوانیم برای تجهیز اقدام کنیم.

وی در زمینه خدمات به روستاییان در این ایام گفت: بیش از ۵۰ درصد مراکز درمانی روستاها باز بوده و به روستاییان و یا مسافران خدمات درمانی مناسب ارائه می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها