استخدام ۴ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در شرکت‌های دانش بنیان خوزستان

 

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از جذب ۴ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در شرکت‌های دانش بنیان این استان خبر داد.
بابک مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حداقل ۴ هزار فارغ التحصیلان دانشگاهی در شرکت‌های دانش بنیان استان خوزستان جذب و مشغول فعالیت می‌شوند.
وی از راه اندازی یک هزار شرکت دانش بنیان در این استان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌هایی که داریم برای افق سند چشم انداز ۲۰ ساله، حداقل یک هزار شرکت دانش بنیان در استان خوزستان راه اندازی خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد که اگر در هر یک از این شرکت‌ها، حداقل ۴ نفر فارغ التحصیل دانشگاهی جذب کار شوند ۴ هزار جوان مشغول کار می‌شوند.
استاد دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه به بیان برخی مشکلات پارک علم و فناوری خوزستان پرداخت و تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری در استان فارس ۲۰ هزار متر مربع، در استان خراسان ۲۴ هزار متر مربع و در استان اصفهان ۲۶ هزار متر مربع زمین در اختیار دارند در صورتی مساحت کل پارک علم و فناوری خوزستان ۵ هزار متر مربع آن هم اداره‌ای و رهن پنج ساله است.
*زیرساخت‌های نامطلوب پارک علم و فناوری خوزستان
وی اضافه کرد: البته در بخش عملکردی ما کمبودی نداریم زیرا در جشنواره علم تا عمل کشور در سال گذشته از استان فارس دو طرح و از استان خراسان سه طرح مقام کسب کردند و از استان خوزستان نیز دو طرح حائز رتبه کشوری شدند.
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با تاکید بر این نکته که امکانات زیرساخت‌های ما نامطلوب است افزود: باید تلاش شود تا مشکلات را حل کنیم.
وی در ادامه به همکاری نمایندگان استان خوزستان برای رفع مشکلات پارک علم و فناوری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه به دلیل مشکلات زیادی که در استان ما وجود دارد وقت زیادی از نمایندگان صرف کارهای جزیی می‌شود که باید سعی کنیم سطح توقعات را در جامعه بالا ببریم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها