استخدام استانداری خراسان جنوبی ۹۷ (اطلاعیه جدید)

استخدام استانداری خراسان جنوبی

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

خبر ۳ دی ۹۷ – اشتغالزایی جامعه عشایر خراسان جنوبی در دستور کار قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید در طرح سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی جامعه عشایری نیز دیده شود چون اشتغال روستاییان جزو موضوعات و مباحث مهم استان است که باید با دقت نظر بیشتری روی آن کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمجتبی علوی‌مقدم ظهر امروز در کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: اشتغال روستایی جزو موضوعات و مباحث مهم استان است که باید با دقت نظر بیشتری روی آن کار کرد.
وی افزود: اگر در ابتدای کار بر روی نحوه ورود موضوعات روستایی با مطالعه بیشتری وارد شویم خروجی‌های ما منطبق بر مشکلات روستاها و کاربردی‌تر بوده و مشکلات آن بخش را برطرف می‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: به دنبال این هستیم که اقدامات مشترک و هم افزا در مجموعه روستایی انجام دهیم تا این پتانسیل‌ها بتوانند روستاها را از مشکلات موجود خارج کنند.
علوی‌مقدم گفت: باید در کنار تجربه، کار آکادمیک و علمی انجام شود همچنین باید اقداماتی که در استان انجام می‌شود یک صدا باشد.
وی با اشاره به اینکه شوراها نقش موثری و بسیار مهمی در روستاها دارند خاطرنشان کرد: شوراها به عنوان یک نهاد مستقل بیشترین اطلاعات را از روستاها دارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: انتظار ما از سازمان مدیریت خیلی فراتر است و انتظار داریم با بنیاد مسکن و دانشگاه به عنوان نخبگان علمی استان کار را تحویل بگیرند.
علوی‌مقدم با تاکید بر اینکه در طرح سند توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی جامعه عشایری نیز دیده شود اظهار داشت: جامعه عشایر جامعه موثری است و نمی‌توان از کنار آنان رد شد و آنان را نادیده گرفت.
وی تاکید کرد: تمام اقدامات در روستاها باید تجمیع شود چراکه فرصت بسیار کم است و باید پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهیم تا در این فاصله کوتاه به مدل‌های اجرایی مدنظر برسیم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

 


خبر ۸ مهر ۹۷ – پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مشیرالحق عابدی شنبه شب در کارگروه اشتغال و کمیسیون تخصصی بانک های استان بیان کرد: بر اساس مکاتبه ای که با سرپرست وزارت کار و تعاون داشته ایم، هزار و ۸۹۶ طرح با ۵۴۳ میلیارد تومان آماده شده که هنوز ۵۰ درصد تسهیلات مرحله دوم سهمیه استان پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۸میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال در سامانه کارا انعقاد قرارداد داشته اند، گفت: ۱۰۳ میلیارد تومان از تسهیلات مورد نیاز این طرح ها پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۱۷ درصدی طرح های پرداختی را داشته ایم.
وی با بیان اینکه به ۸۷ درصد از طرح ها، تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد: خراسان جنوبی رتبه هفتم انعقاد قراردادها و رتبه ۹ در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را دارد.
عابدی با اشاره به وضعیت مجتمع های بین راهی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای ساماندهی، بهسازی و بازسازی مجتمع بین راهی مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی انجام شده است.
بنا به گفته وی، اداره کل راه و شهرسازی موظف شده طرح ساماندهی این مجتمع ها را در شورای برنامه استان ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۲۴ تیر ۹۷ – تعهد اشتغال بیرجند در سال جاری سه هزار فرصت شغلی است

دبیر کارگروه اشتغال شهرستان بیرجند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بیرجند برای سال جاری سه هزار و ۲۴ فرصت شغلی است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی راستگو صبح یکشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان بیرجند اظهار کرد: تعهد اشتغال شهرستان بیرجند برای سال جاری سه هزار و ۲۴ نفر می‌باشد که بین ۲۸ دستگاه اجرایی تقسیم شده است.

دبیر کارگروه اشتغال شهرستان بیرجند بیان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۳۴۷ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده که ۱۰۵ فرصت شغلی مربوط به بخش ساختمان بوده است.
راستگو ادامه داد: همچنین از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۵۱ فقره مجوز مشاغل خانگی صادر شده که از این تعداد ۴۷ فقر مجوز مستقل و ۴ فقره مجوز به صورت پشتیبان بوده است.
وی با اشاره به قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری افزود: در این زمینه ۶۷۲ نفر در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی ثبت نام کردند و طرح های آنان مورد بررسی قرار گرفت.
دبیرکارگروه اشتغال شهرستان بیرجند یادآور شد: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط تعهد اشتغال سال جاری را به نتیجه برسانیم
همچنین در این کارگروه مهدی رونقی معاون عمرانی فرماندار شهرستان بیرجند گفت: سال گذشته توانستیم در شهرستان بیرجند رقم تعهد شده را محقق کنیم و برخی از دستگاه ها نیز بیش از میزان تعهد شده توانستند فرصت اشتغال ایجاد کنند
وی اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید مورد بررسی قرار گیرد راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده می‌باشد که این مولفه مهم باید مد نظر دستگاه و سازمان‌ها قرار گیرد.
معاون فرماندار بیرجند بیان کرد: دستگاه های اجرایی دو هفته فرصت دارند که این موضوع را پیگیری وگزارشی از آن ارائه دهند تا بدانیم تسهیلات اعطاء شده آیا منجر به ایجاد شده است و اگر ایجاد نشده مشکل از چه ناحیه ای بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

 


 

خبر ۱۸ اریبشهت ۹۶ – اشتغال ۲هزار نفر در خراسان جنوبی تا پایان سال ۹۶

خبرگزاری ایرنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با بهره برداری از چند طرح ملی اقتصاد مقاومتی و دیگر طرح های اشتغالزا تا پایان سال ۹۶زمینه اشتغال ۲هزار نفر در بخش صنعت استان فراهم می شود.
داود شهرکی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه در حال احداث زغال کک طبس با اشاره به افتتاح کارخانه سیمان باقران دوم فروردین با حضور رئیس جمهوری در شهرستان درمیان، افزود: با بهره برداری از این واحد و نیز فولاد قاینات و زغال کک طبس در سالجاری در مجموع برای هزار و ۲۰۰نفر و نیز با افتتاح چند طرح اشتغالزای دیگر در مجموع برای ۲ هزار نفر اشتغال زایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: سال قبل با برگزاری جلساتی، سه طرح در خراسان جنوبی در فهرست ۳۶ پروژه ملی اقتصاد مقاومتی قرار گرفت که باید حمایت شوند و موانع تولید این طرح ها رفع و در صورت نیاز مصوبه خاص اتخاذ شود.
وی ادامه داد: برای سه طرح یاد شده مصوبه خاص برقرار شد، کارخانه سیمان باقران به بهره برداری رسید، زغال کک طبس در مرحله بهره برداری است و موانع راه اندازی کارخانه فولاد قاینات نیز رفع شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بیان کرد: فولاد قاینات در مسیر تکمیل است و اوایل نیمه دوم سال جاریب شاهد راه اندازی مرحله اول آن خواهیم بود.
وی ادامه داد: کارخانه کک طبس از نظر فنی و فرآیند تولید برای افتتاح آماده است، موضوع فضاسازی است که اکنون اولویت ما نیست، اولویت نخست وزارتخانه شروع تولید است.
شهرکی افزود: برای گرم کردن کوره های کارخانه هشت تا ۱۰ هزار تن زغال نیاز است، تلاش می کنیم با تامین مواد اولیه مورد نیاز، کارخانه آغاز به کار کند.
وی بیان کرد: بعد از پیش گرم شدن کوره ها در یک بازه زمانی ۶۰ تا ۶۵ روزه، دمای به ۸۵۰ درجه سانتیگراد می رسد تا تولید مستمر باشد.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار کرد: نگاه سازمان در درجه اول استمرار تولید و رعایت نکات ایمنی است که باید مورد نظر قرار بگیرد.
وی یادآور شد: در اولین فرصت زمینه لازم فراهم، موارد فنی و مواد اولیه آماده ، برای افتتاح کارخانه برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد.
شهرکی بیان کرد: این موارد بیش از یک ماه طول نخواهد کشید و سعی می کنیم زودتر کارها انجام شود، مگر اینکه مانع خاصی باشد، امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید.
حوزه زغالدار طبس با وسعتی افزون بر ۳۰ هزار کیلومتر مربع و ذخیره اکتشافی ۲.۵ میلیارد تن زغال سنگ کک شو و حرارتی، غنی ترین و بزرگترین ناحیه زغالی ایران است.
طبس با ۷۵هزار نفر جمعیت و ۵۷هزار کیلومتر مربع مساحت بزرگترین شهرستان ایران و خراسان جنوبی است.


خبر ۱۹ مهر ۹۵ -برنامه زمانبندی معرفی پذیرفته شدگان به مراجع ذیصلاح

از پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی شهرداری های استان که اسامی آنان ذیلا درج  می گردد دعوت می شود که جهت دریافت معرفی نامه گزینشی طبق برنامه زمانی تعیین شده در ساعات اداری به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری (آقایان ایروانی یا حسین پور) مراجعه نمایند.

برای مشاهده پذیرفته شدگان جهت دریافت معرفی نامه اینجا کلیک نمایید

ضمنا کارشناسان ذکر شده و عندالزوم مدیریت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز تا تاریخ ۹۵/۰۷/۲۶ پاسخگویی اعتراضات احتمالی خواهند بود . لازم به ذکر است کلیه اعتراضات می بایست به صورت کتبی ارائه شود.

زمان مراجعه:

رشته شغلی زمان مراجعه
مسئول خدمات مالی، حسابدار ۹۵/۰۷/۲۷
مامور حراست، کارشناس امور اداری، کارشناس حقوقی،

کارشناس روابط عمومی، کارشناس محیط زیست، تحلیگر سیستم

۹۵/۰۷/۲۸
کارشناس امور حمل و نقل و ترافیک، کارشناس امور باغبانی، کارشناس شهرسازی، مهندسی راه و ساختمان ۹۵/۰۷/۲۹

 


خبر ۱۱ مهر ۹۵ – اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی شهرداری های خراسان جنوبی

نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی شهرداری های خراسان جنوبی اعلام شد.

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اعلام کرد به دنبال برگزاری آزمون استخدام پیمانی مشاغل تخصصی شهرداری های استان که در تاریخ ۹۵/۱۱/۲ به صورت متمرکز برگزار شده بود، نتایج نهایی و اسامی پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مرحله مصاحبه تخصصی به شرح ذیل اعلام می گردد.

پذیرفته شدگان در این مرحله برای تکمیل مراحل استخدامی به مراجع ذیربط معرفی می شوند.

سایر داوطلبین استخدامی چنانچه به نتایج آزمون اعتراض دارند می توانند حداکثر تا تاریخ ۹۵/۷/۲۴ اعتراض خود را به دبیرخانه مرکزی کمیته آزمون مستقر در دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی ارائه نمایند. پس از تاریخ مذکور به اعتراضات واصله ترتیب اثر داده نخواهد شد.


خبر ۱۰ شهریور ۹۵ – اشتغال‌زایی برای بیش از ۲۰۰۰ نفر در خراسان‌ جنوبی

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، گفت: در استان طی پنج ماه اول امسال برای ۲۹۴۲ اشتغال‌زایی شده است که بیشترین میزان اشتغال در شهرستان بیرجند با ۸۸۰ نفر و قاین با ۴۵۱ نفر بوده است.
به گزارش ایسنا، محمد سنجری، امروز، (۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی سه سال اخیر ۲۸۸ شرکت تعاونی تشکیل شده که از طریق این تعاونی‌ها برای ۲۹۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده و برای بالای ۴۴ هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه عدم فعالیت و رکود تعاونی‌ها مانعی برای ترویج فرهنگ تعاون است، افزود: کاهش تشکیل تعاونی‌ها در طی سال‌های دولت یازدهم بدلیل سیاست وزارتخانه بر تشکیل کیفی تعاونی و توانمندسازی تعاونی‌های موجود است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد تعاونی‌های مسکن مهر استان ۱۸۹ تعاونی و تعهد این شرکت‌ها ۱۷ هزار و ۳۰۶ مورد بوده که از این تعداد تاکنون ۱۶ هزار و ۳۷۵ واحد تحویل داده شده است.
سنجری تاکید کرد: از این تعداد ۵۷۹۱ واحد در دولت تدبیر و امید واگذار و ۹۳۱ واحد باقی مانده با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی بوده است.
وی تصریح کرد: در خصوص دادخواست واصله در مراجع هیات تشخیص و هیات حل اختلاف ۳۲۳۴ مورد واصل شده که میانگین مدت زمان رسیدگی در مراجع هیات تشخیص و هیات حل اختلاف در این مدت ۲۰ روز بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآورشد: کاهش چشمگیری در ورودی شکایات مرتبط با بخش کارگری و کارفرمایی طی سه سال اخیر با راه‌اندازی اتاق مشاور انجام شده است.
سنجری با بیان اینکه در بحث مدت زمان رسیدگی به شکایات در طی دولت تدبیر و امید و حوادث ناشی از کار کاهش داشته‌ایم، گفت: همچنین صادرات تعاونی‌ها طی سه سال اخیر ۲۱ میلیون و ۵۰۶ هزار دلار بوده که از جمله این اقلام شامل؛ سوخت، ظروف پلاستیکی، شیرینی، اشیاء فلزی، فرش، موادمعدنی، عسل، ماکارونی، کیک، مرغ، موادمعدنی و شکلات بوده است.
وی ادامه داد: همچنین طی سه سال اخیر کاریابی‌های استان ۲۵ هزار و ۳۴۶ ثبت نام داشته‌اند که از این تعداد ۷۱۱۶ نفر از طریق معرفی این کاریابی‌ها به کار گمارده شده‌اند.
سنجری تاکیدکرد: در بحث اشتغال ایجاد شده در استان طی پنج ماه اول امسال ۲۹۴۲ مورد بوده که بیشترین میزان اشتغال در شهرستان بیرجند با ۸۸۰ نفر و قاین با ۴۵۱ نفر بوده است.
وی ادامه‌داد: در بخش مشاغل خانگی از ابتدای اجرای قانون تا پایان مرداد ماه جاری ۲۴ هزار و ۳۱۲ مورد مجوز مستقل صادر شده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۶۶۴ طرح‌ مستقل به بانک‌های عامل معرفی و ۷۹۳۶ طرح موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: اهم اقدامات در حوزه اجتماعی نیز اجرای طرح شیوع شناساسی اعتیاد، اجرای طرح ملی غربالگری ارتقاء سلامت روان در واحدهای کارگری، اجرای طرح ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجرای طرح پیمایش ملی خشونت بوده است.
سنجری تاکید کرد: همچنین در این حوزه اجرای چند مرحله طرح توزیع سبد حمایت غذایی در بین ۲۴ هزار و ۳۹۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد و ۱۶ هزار و ۵۴۵ خانوار تحت پوشش بهزیستی را داشته‌ایم.
وی یادآور شد: با پیگیری و جذب به موقع، اعتبارات عمرانی اداره کل اعم از اعتبارات استانی و ملی جذب شده که ۵۸۳۴ میلیون ریال اعتبار استانی و ۲۵ هزار و ۹۰۴ میلیون ریال اعتبار ابلاغی بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهارکرد:۱۰ تعاونی فعال مرزنشینی در استان و یک اتحادیه در استان داریم که ۴۱ هزار و ۲۷۷ کارت مرزنشینی تحویل داده شده است.
سنجری  خاطر نشان کرد: واگذاری توزیع عواید سوختی مرزنشینان و صادارات و بخشی از امور مربوط به بازارچه ماهیرود به اتحادیه‌های مرزشنشینان برای تقویت این بخش از اهم اقدامات دولت تدبیر و امید در این بخش است.


 

خبر ۲۳ تیر ۹۵ – ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی برای بیش از ۷ هزار نفر پیش‌‌بینی شد

خبرگزاری تسنیم : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به میزان تعهد استان برای ایجاد اشتغال گفت : امسال بر اساس خود اظهاری دستگاه های اجرایی اشتغال برای ۷ هزار و ۸۵۳ نفر دراستان پیش‌بینی شده است.
محمد سنجری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: براساس گزارش اخذ شده از سامانه ملی رصد از ابتدای امسال تاکنون، اطلاعات یک هزار و ۴۳۲ نفر شاغل توسط دستگاههای اجرایی استان در سامانه رصد ثبت شده است.
وی با اشاره به جنسیت افراد ثبت شده در سامانه افزود: از این تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه تعداد ۹۵۶ نفر مرد و تعداد ۴۷۶ نفر را زنان تشکیل داده اند.
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت این افراد بیان کرد:تعداد ۱۹۱ نفر از این افراد در بخش صنعت ، ۳۶۴ نفر در بخش کشاورزی و مابقی در بخش خدمات بوده اند.
سنجری با اشاره به میزان تعهد استان برای ایجاد اشتغال تصریح کرد: بر اساس خود اظهاری دستگاه های اجرایی استان امسال برای تعداد ۷ هزار و ۸۵۳ نفر اشتغال پیش بینی شده است.
وی با اشاره به پرطرفدار ترین مشاغل خانگی در استان خاطرنشان کرد: این مشاغل بیشتر در بخش های  نازکدوزی زنانه ، قالی بافی، پرورش گوسفند و بز، گلیم و جاجیم  است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به مشاغلی که در استان کمبود نیروی کار دارند، یاد آورشد:بر اساس آماری که از کاریابی های استان اخذشده  مشاغلی مانند جوشکاری، نجاری، mdfکارو مکانیک صنعتی  از جمله مشاغلی هستند که کمبود نیروی کار دارند.
سنجری با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغالزایی اظهار داشت: در این راستا افراد متقاضی امکان ثبت نام و شرکت در دوره های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای را دارند.


 

خبر ۶ تیر ۹۵ – تعهد بیش از ۲ هزار اشتغال دستگاه‌های اجرایی در بیرجند

خبرگزاری فارس : فرماندار بیرجند از تعهد بیش از ۲ هزار اشتغال دستگاه‌های اجرایی در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی ناصری ظهر امروز در سومین جلسه کمیته اشتغال شهرستان بیرجند با بیان اینکه جذب تسهیلات شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در حال حاضر بیکار، جویای کار و متقاضی به کار در شهرستان زیاد هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.
وی گفت: بیرجند به عنوان مرکز استان باید فضاهای آماده‌ای را برای جذب سرمایه و اشتغال داشته باشد و دستگاه‌های اجرایی نیز این روند را باید تسهیل کنند.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه بعضی از مشکلات که در بنگاه‌های اقتصادی است باید ریشه‌یابی شود، افزود: امیدواریم میزان جذب اشتغال و سرمایه تا پایان سال جاری افزایش پیدا کند.
ناصری تصریح کرد: باید ابتدا اشتغال هدف‌گذاری شود و سپس به آن هدف معین خود برسیم تا بتوانیم نرخ بیکاری را در شهرستان کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه نرخ اشتغال شهرستان بیرجند از متوسط استانی بالاتر است، ادامه داد: دو‌هزار و ۱۰۷ نفر اشتغال را دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال جاری تعهد داده‌اند.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه باید با همدلی و تلاش فراوان نرخ بیکاری شهرستان را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرخ بیکاری شهرستان ۸.۱ درصد است.
ناصری اذعان داشت: باید تعامل بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد هرچه بهتر تعادل بین متقاضیان و موقعیت‌های شغلی صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه میزان جذب تسهیلات برای مشاغل خانگی، مشاغل خرد و گردشگری که ارزش افزوده بیشتر دارند افزایش پیدا کند، گفت: بانک‌های شهرستان به طور متوسط ۶۰ درصد از اعتبارات خود را پرداخت کردند


 

خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۵ – استخدام بیش از ۶۰۰ نفر در مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری تسنیم : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امسال ۶۳۹ نیروی بهداشتی و درمانی در بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی و درمانی ، اورژانس های جاده ای و پیش بیمارستانی و مرکز رادیوتراپی استان خراسان جنوبی استخدام می شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، بهنام باریک بین  ظهر امروز در حاشیه بازدید از اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اظهار داشت:  تا مردادماه امسال آزمون استخدامی برای جذب ۵۲۵ نیروی جدید بهداشتی ، درمانی در بیمارستانها  و مراکز بهداشتی درمانی خراسان جنوبی برگزار می شود.
وی بیان کرد: ۱۱۴ نیروی انسانی مورد نیاز مراکز اورژانس جاده ای و پیش بیمارستانی نیز آزمون آن برگزارشده که مراحل جذب آن در دست اجرا است.
معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جذب نیروی انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی ،درمانی و اداری ،مالی و پشتیبانی و تکمیل طرحهای نیمه تمام را از اولویتهای  امسال این معاونت برشمرد.
وی گفت: با توجه به نیاز دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی به نیروهای اداری، مالی و پشتیبانی استان، تا پایان امسال با برگزاری آزمون  استخدامی نیروهای مورد نیاز جذب می شوند.
معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهارداشت: امسال ۶ میلیارد تومان اعتبارعمرانی از محل اعتبارات وزارت بهداشت و قانون بودجه برای تکمیل ۵ پروژه داخلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اختصاص یافته است.
باریک بین بابیان اینکه امسال بیمارستان رازی بیرجند بودجه خاصی ندارد تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان رازی، مرکز رادیوتراپی و طرح های پردیس دانشگاه، اتمام ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از جمله الویت های اجرایی و عمرانی امسال دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است.


 

خبر ۲۷ آبان ۹۳ استخدام : اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی استانداری خراسان جنوبی

فهرست پذیرفته شدگان نهایی (یک و نیم برابر) آزمون استخدامی استانداری خراسان جنوبی مورخ ۱۳۹۲.۳.۳ به شرح فایل پیوست اعلام می گردد …

 

برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک نمایید

تذکرات

–          به اطلاع می رساند دعوتنامه تحویل مدارک جهت معرفی به گزینش و انجام سایر مراحل استخدام به آدرس پستی پذیرفته شدگان متعاقباً ارسال خواهد شد .

–          داوطلبینی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را به صورت کتبی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۳.۹.۱ حضوراً به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری تحویل نمایند . بدیهی است به اعتراضاتی که پس از تاریخ مذکور و یا به صورت پستی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .

 

خبر ۵ شهریور ۹۳ استختام : نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۲/۳/۳ استانداری خراسان جنوبی اعلام شد 

 برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک نمایید 

برای ورود به سامانه ثبت اعتراض اینجا را کلیک نمایید

خبر ۵ شهریور ۹۳ استختام :اعلام نتایج سه برابر ظرفیت اداره کل بهزیستی در آزمون متمرکز مورخ ۹۲.۳.۳

نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۲.۳.۳ اداره کل بهزیستی استان به تفکیک رشته شغلی و به ترتیب نام خانوادگی داوطلبین به همراه تاریخ مصاحبه پذیرفته شدگان به شرح ذیل اعلام می گردد ...

 برای مشاهده نتایج کلیک نمایید

ضمناً به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۲/۳/۳ اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی می رساند، با توجه به رشته شغلی مورد تقاضا،لازم است طبق جدول زمانبندی وبا همراه داشتن مدارک ذیل بهمرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان واقع در بیرجند خیابان شهدا کوچه شهدای ۶مراجعه نمایند.

۱– اصل شناسنامه و یا کارت ملی

۲- در صورت داشتن مقالات و تحقیقات علمی و نیز آشنایی با زبان های خارجی و رایانه و مهارت هایICDLارائه اصل گواهینامه های مربوطه

۳-در صورت داشتن سوابق تجربی و کاری ، تاییدیه معتبر از واحد مربوطه

تذکر :

۱ – از افرادی که در ساعت مقرر مراجعه ننمایند مصاحبه بعمل نخواهد آمد .حضور پذیرفته شدگان براساس برنامه زمانبندی در ساعت مقرر درجلسه مصاحبه الزامی خواهد بود و بدیهی است عدم مراجعه به موقع در ساعت مقرر دلیل بر انصراف از ادامه مراحل استخدامی تلقی می شود و نام شما از فهرست پذیرفته شدگان مرحله اول حذف خواهد شد .

۲- چنانچه افرادی به فرایند اجرای آزمون معترض می باشند می بایست اعتراض خود را به صورت مکتوب با ذکر دقیق موضوع مورد اعتراض تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۵/۲۹ به دبیرخانه اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی به آدرس بیرجند- انتهای بلوار صنعت ومعدن – سایت اداری اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از طریق پستسفارشیارسال نمایند . ضمنا در پشت پاکت قید بفرمائید اعتراض در خصوص آزمون مورخ ۹۲/۳/۳ می باشد .

خبر ۵ شهریور ۹۳ استختام : اعلام نتایج سه برابر ظرفیت اداره کل جهاد کشاورزی استان در آزمون مورخ ۱۳۹۲.۳.۹

نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۲.۳.۹ اداره کل جهاد کشاورزی استان به تفکیک رشته شغلی و نام خانوادگی داوطلبین به شرح ذیل اعلام می گردد …

 برای مشاهده اطلاعیه اعلام نتایج  و همچنین نحوه و مهلت ارسال اعتراضات اینجا را کلیک نمایید

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت اینجا را کلیک نمایید

برای مشاهده متن آگهی استخدام اینجا را کلیک نمایید

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان خراسان جنوبی به پایان رسید. جهت دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون استخدامی، در روزهای ۱ و ۲ خرداد ماه ۱۳۹۲ به این وب سایت مراجعه نمایند

استانداری خراسان جنوبی و تعدادی از دستگاههای اجرایی استان خراسان جنوبی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی از محل سهمیه استخدامی برنامه پنجم توسعه موضوع نامه شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، تعداد ۱۱۳ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی، آزمون عملی (حسب مورد) و گزینش بصورت پیمانی به شرح جداول ذیل استخدام می نماید.

دانلود فرم اشتغال

کد دستگاه اجرایی

عنوان دستگاه اجرایی

مشخصات مجوز استخدامی

مجموع ردیف استخدامی

شماره مجوز

تاریخ مجوز

تعداد

۱۰۰

استانداری خراسان جنوبی

۳۵/۶/۸۸۷۵

۱۳۹۲/۲/۱۰

۵۰

۱۱۳

۲۰۰

اداره کل بهزیستی استان

۳۵/۶/۹۸۱۴

۱۳۹۲/۲/۱۵

۳۰

۳۰۰

اداره کل بیمه سلامت استان

۳۵/۶/۸۸۴۸

۱۳۹۲/۲/۱۰

۱

۴۰۰

اداره کل دامپزشکی استان

۳۵/۶/۷۸۸۸۱۴

۱۳۹۱/۱۲/۱۲

۱۶

۵۰۰

اداره کل ورزش و جوانان استان

۳۵/۶/۹۸۱۰

۱۳۹۲/۲/۱۵

۱۶

 

نکات مهم ثبت نام:

  • قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از شرایط احراز خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند.
  • بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
  • مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان در آزمون به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و کلیه داوطلبان واجد شرایط می بایست در فرصت تعیین شده  ثبت نام نمایند ضمنا فرصت ثبت نام تعهد استخدامی برای دستگاه نمی باشد.

شرایط عمومی استخدام :

  • داشتن تابعیت ایران
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  • عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
  • دارابودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک همتراز (برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است)
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی


شرایط اختصاصی استخدام :
داشتن حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر ۳۵ سال تا آخرین روز مهلت ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبر حق علیه باطل (از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقود الاثرها، جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.
ج) آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند، از شرط حداکثر سن معاف  می باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت  (قراردادی) در دستگاههای دولتی از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها. (حداکثر ۱۰ سال)

جدول شرایط اختصاصی دستگاههای اجرایی

کد دستگاه اجرایی

دستگاه اجرایی

توضیحات

۱۰۰

استانداری خراسان جنوبی

۱- کارکنان زن قراردادی شاغل در استانداری و واحدهای تابعه در رشته های شغلی که شرایط احراز آن جنسیت مرد قید شده است مجاز به شرکت خواهند بود. (فقط رشته های شغلی استانداری و واحدهای تابعه)

۲- رشته شغلی «کارشناس مطالعات اقتصادی» کد ۱۳۸ فقط مختص کارکنان قراردادی منتقله از کلانشهرها می باشد و سایر افراد مجاز به شرکت در این رشته شغلی نمی باشند.

۲۰۰

اداره کل بهزیستی استان

۱- کارکنان زن قراردادی شاغل در اداره کل بهزیستی استان و واحدهای تابعه آن در رشته های شغلی ستاره دار (*)  از شرط جنسیت معاف بوده و مجاز به شرکت در رشته های شغلی مذکور می باشند.

۵۰۰

اداره کل ورزش و جوانان استان

۱- کارکنان زن قراردادی شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان و واحدهای تابعه آن در رشته های شغلی آن دستگاه که در شرایط احراز آن جنسیت مرد قید شده است مجاز به شرکت خواهند بود.


مدارک مورد نیاز:

  • تکمیل برگ درخواست شغل (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی معتبر از دانشگاه محل تحصیل (تاریخ فراغت از تحصیل، حداکثر تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد)
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر)
  • تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.
  • دو قطعه عکس ۴×۳ جدید، تمام رخ پشت نویس شده، ( یک قطعه عکس بصورت الکترونیکی ارسال گردد)
  • مدارک دال بر ایثارگری
  • مدارک دال بر بومی بودن
  • تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت  های عمومی فن آوری اطلاعات
  • مدارک دال بر خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ ۱۳۵۷/۱/۲۲ به بعد
  • اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۰۰۰/۹۰ ریال به حساب جاری۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای تخصصی و علمی داوطلبان استخدام (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند)

تذکرات مهم:
الف) متقاضیانی که برای شرکت در آزمون استخدامی متمرکز مورخ ۴/۴/۹۱ نسبت به واریز مبلغ ۶۰۰۰۰ ریال به حساب جاری ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی اقدام نموده اند فقط ما به التفاوت آن به مبلغ ۳۰۰۰۰ ریال را به حساب مذکور واریز و اصل فیش های واریزی ۳۰۰۰۰ ریال و ۶۰۰۰۰ ریال را به همراه سایر مدارک ثبت نام ارسال نمایند. در غیر اینصورت باید کل مبلغ ۹۰۰۰۰ ریال را به حساب مربوطه واریز و اصل فیش آن را ارسال نمایند.
ب) داوطلبینی که در آزمون قبلی مورخ ۹۱/۴/۴ ثبت نام و نسبت به ارسال مدارک اقدام نموده اند می باید مجدداً کلیه مدارک مندرج در متن آگهی را در مهلت مقرر از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.

 

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی


نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:
ثبت نام متقاضیان بصورت الکترونیکی و از طریق نشانی اینترنتی:  http://azmoon.sko.ir  به شرح ذیل انجام می پذیرد.
نکته: اسکن یک قطعه عکس ۴×۳ جدید، تمام رخ  با حجم ۱۰۰ کیلوبایت الزامی است (با یکی از فرمت های: png- gif  jpg – )
متقاضیان واجد شرایط، ملزم هستند از تاریخ درج آگهی روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۷  نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس: http://azmoon.sko.ir   اقدام نمایند.
متقاضیان واجد شرایط می بایست مدارک ثبت نام را به ترتیب یاد شده در پاکت A4 قرار داده و حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ ۰۲/۰۳/۱۳۹۲  طریق پست سفارشی به آدرس دستگاه اجرایی مورد درخواست به شرح جدول ذیل ارسال نمایند لطفا بر روی پاکت علاوه بر آدرس و نام دستگاه مورد درخواست  به جمله (واحد امور اداری دستگاه مورد درخواست مربوط به آزمون استخدامی متمرکز) نیز اشاره گردد.
 توجه: به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت ثبت نام به پست تحویل و یا از هر طریق دیگری ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

کدپستی

آدرس

دستگاه اجرایی

ردیف

۹۷۱۴۹۱۳۳۳۳

بیرجند-  طالقانی ۱۳ ساختمان مرکزی، اداره کل امور اداری و مالی استانداری

استانداری خراسان جنوبی

۱

۹۷۱۷۶۹۱۱۱۶

   بیرجند- خیابان ارتش- روبروی پادگان امام رضا (ع)، امور اداری اداره کل بهزیستی استان

اداره کل بهزیستی استان

۲

۹۷۱۸۷۳۳۱۷۶

خیابان ۱۵ خرداد، تقاطع توحید-  امور اداری اداره کل بیمه سلامت استان بیرجند-

اداره کل بیمه سلامت استان

۳

۹۷۱۶۸۸۴۱۴۷

بیرجند- خیابان جمهوری اسلامی۲، پشت پارک آزادی، امور اداری اداره کل دامپزشکی استان

اداره کل دامپزشکی استان

۴

۹۷۱۹۸۵۴۵۹۶

بیرجند- معصومیه، بلوار صنعت و معدن، سایت اداری، اداره کل ورزش و جوانان (اداره توسعه منابع انسانی)

اداره کل ورزش و جوانان استان

۵

زمان و محل توزیع کارت:
کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای چهارشنبه مورخ  ۱۳۹۲/۳/۱ و  پنجشنبه  مورخ ۱۳۹۲/۳/۲ از طریق سایت به آدرس:   http://azmoon.sko.ir قابل دریافت بوده و زمان و محل برگزاری آزمون بر روی کارت دریافتی به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت ورود به جلسه به منزله تأیید مدارک ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

 

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی


مواد آزمون:
الف) آزمون توانمندیهای عمومی شامل: ۱- معارف اسلامی (ضریب ۳) ۲- زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری (ضریب ۲)  ۳- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی (ضریب ۲) که به تعداد (۹۰) سوال چهار گزینه ای طراحی (بدون اعمال نمره منفی) خواهد بود.
تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود.
ب) آزمون تخصصی شامل سؤالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.
ج) داشتن گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی در سطح متوسط (Intermediate ) و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات از مراکز معتبر تعیین صلاحیت شده

تذکرات:
۱۰۰% سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی استان تعلق دارد.
تبصره ۱: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از داوطلبان بومی سایر شهرستانهای استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می گردند.
تبصره ۲: بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته را در محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) در محل جغرافیایی مورد تقاضای استخدام باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.
د: فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات « کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران» به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند.
و: آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشد.
توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.

۱- از کل مجوز استخدامی۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که ۲۵ درصد آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت تخصیص می یابد لازم به ذکر است ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران ازسوی بنیاد شهید معرفی شده و در حال جذب می باشند. فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد شهید معرفی نشده­اند می توانند در این آگهی به همراه سایر ایثارگران ثبت نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره مند شوند.
همچنین براساس قانون اصلاح بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه، فقط فرزندان شاهد و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و آزاده بالای یک سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرایط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.
مابقی مشمولین این بند که از سوی بنیاد شهید معرفی شده اند در حد باقیمانده سهمیه ۲۵ درصد، در آزمون استخدامی شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد.
۲ – پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دارد. مشمولین این بند براساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
۱/۲- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۲/۲- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
۳/۲- در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله (عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی غیر قادر به کار قید گردد) در غیر این صورت این افراد نمی توانند از مزایای مربوطه بهره مند گردند.
۴/۲ – ایثارگران شامل رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدا می باشد که در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
۳ – معلولین عادی به شرط کسب حدنصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود. (معلولینی که نیاز به منشی در روز آزمون استخدامی دارند می بایست موضوع را سریعا به دستگاه مورد درخواست اطلاع رسانی نمایند)
۴- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
۵- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند  و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
۶- افرادی که حد نصاب ۶۰% آزمون (توانمندی های عمومی) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شده اند، باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون، گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فنآوری اطلاعات را ارایه نمایند. در صورت عدم ارایه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهد شد. در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد پس از ارایه گواهی نامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل می آید.
۱/۶ – کسانی که فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشد موظفند در یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده که در بخش «اعتبار سنجی موسسات آموزشی» با عنوان «موسسات تعیین صلاحیت شده» سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی  با آدرس www.smtc.ac.ir   قابل مشاهده می باشد یا سایت دفتر آموزش و پژوهش استانداری به آدرس www.sko.ir  پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.
۷- کارکنان غیر رسمی شاغل در دستگاههای دولتی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲)درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.
۸- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیر رسمی دستگاه اجرایی مربوطه، داوطلبان بومی و شاغلین غیر رسمی مناطق محروم و دور افتاده برای همان مناطق خواهد بود.
۹- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۰- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۱۱- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۱۲- اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع ذی صلاح و از طریق سایت استانداری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۱۳- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد.

 

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

فرم ثیت نام آزمون استاندرای خراسان جنوبی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۴۷)

  1. reza گفت:

    تاریخ گذشته س.

  2. mehran گفت:

    سلام اقای مدیر خسته نباشید
    سلام دوستان محترم خراسان جنوبی ایا کسی میدونه کی شروع بکا میکنیم ایا به کسی زنگ زدن خواهشا خبر بدین ممنون.

  3. منتظر 91 گفت:

    سلام دوستان عزیز

    آخرین اخبار رسیده از معاونت توسعه به قرار زیر است

    نامه استان آذربایجان‌شرقی و خوزستان با این شماره نامه ها به استانداری های مربوطه ارسال شده و توسط استانداری رویت شده و به مسئولان مربوطه ارجاع داده شده.

    ۲۲۵/۹۳/۱۴۰۰۷
    ۲۲۵/۹۳/۱۴۰۰۳

    همچنین لیست پیوستی حاوی اطلاعات افراد اصلی و ذخیره پنج استان زیر توسط معاونت توسعه تأیید نهایی شده.
    سمنان.لرستان.زنجان.خراسان جنوبی.آزمون خرداد۹۱خوزستان

    همچین قراره از فردا جلسه ای در استانهایی که لیستشون مورد تأیید قرار گرفته با حضور مسئولان استانی و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل بشه و هم سهمیه های استان اختصاص پیدا کنه،هم اعتبار مورد نیاز برای استان اختصاص داده بشه.و در نهایت اجازه دسترسی استان به سامانه کارمند ایران،جهت تخصیص کد مستخدمی داده بشه.

    ضمنا این جلسه روز پنجشنبه ۲۵دی ماه در استان سمنان برگزار خواهد شد.

    موفق و موید باشید.
    بچه ها از استانداری پیگیر باشید گویا استانداری کند عمل کرده

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها