آخرین اخبار استخدامی استانداری اردبیل ۹۴+ استخدام : ۴۱ استخدامی آماده آغاز به کار باشند

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۲۱ اسفند ۹۳ استحدام: ۴۱ استخدامی آماده آغاز به کار باشند / ۳۷ پروژه ورزش و جوانان اردبیل در حال اجراست

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: ۴۱ نفر از استخدامی‌های استانداری که مربوط به ورزش و جوانان استان اردبیل بودند از اول فروردین ماه جذب شده و حکم استخدامی ‌آنها زده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: راهبرد و سیاستی که ما در معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی دنبال می‌کنیم ارتقای ورزش قهرمانی، ‌توسعه فرهنگی اخلاقی، توسعه زیرساخت‌ها، توسعه منابع و ساختار سازمانی، توسعه محیط حقوقی و مدیریت و بحث آموزش است که به جد دنبال می‌کنیم.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزشی در سال‌جاری برای کارکنان و مدیران اشاره کرد و گفت: بیش از ۳ هزار و ۴۸۸ ساعت برنامه آموزشی برای کارکنان و ۳۵۰ ساعت کلاس آموزشی برای مدیران به صورت تخصصی، شغلی و عمومی برگزار کردیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل با اشاره به خالی بودن چارت سازمانی ورزش و جوانان افزود: در تامین این هدف‌گذاری جذب نیروهای جدید در دستور کار قرار گرفته به طوری که ۴۱ نفر از قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری اردبیل که مربوط به کارشناسان ورزش و جوانان هستند از اول فروردین ماه جذب شده و حکم استخدامی ‌آنها زده می‌شود.

آقاخانی تصریح کرد: ۵۰ درصد این نیروها را کارشناسان حوزه ورزش و جوانان و مابقی را استخدامی‌های حوزه اداری تشکیل می‌‌دهند که تمام مقدمات کار برای جذب و آغاز به کار آنها فراهم شده است.

این مسئول ادامه داد: مشکلات عمده‌ای که ما در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم کمبود فضای اداری و ساختمان ورزش و جوانان است که با رایزنی‌هایی که با استاندار اردبیل و معاونت امور عمرانی داشتیم قرار است سال آینده یا ساختمان جدیدی احداث کنیم یا ساختمان فعلی را توسعه ببخشیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل با بیان اینکه باید یک سیستم یکپارچه آمار و اطلاعات در همه حوزه‌های ورزش و جوانان ساری و جاری باشد، عنوان کرد: ما در این زمینه با یک چالش جدی روبه‌رو  بودیم که تلاش می‌کنیم با همکاری و مشارکت همه هیئت‌های ورزشی این نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

آقاخانی یادآور شد: با تامین اعتبار و جبران کسری یک ملیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی بخشی از مشکلات برطرف شده و برخی از دغدغه‌ها نیز رفع خواهد شد.

وی گفت: اختصاص نیافتن یک درصد اعتبارات ادارات و دستگاه‌های مرتبط به حوزه ورزش چالش‌های جدی را به وجود آورده به طوری که دو سال است از این محل اعتباری به اما اختصاص نمی‌یابد تا آن را صرف تجهیز هیئت‌های ورزشی و خرید امکانات ورزشی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه رایزنی‌ها برای احیای بند ب ناتمام مانده است و یک درصد در بودجه سال ۹۴ نیز تعلق نمی‌یابد، افزود: امیدواریم در برنامه ششم توسعه به شکل یک قانون مدون شرایط جذب این یک درصد اعتبارات باشد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بیان کرد: صددرصد اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان استان اردبیل تخصیص یافته به طوری که از محل اعتبارات استانی ۸ میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان و از اعتبارات ملی ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

آقاخانی در پایان سخنان خود از افتتاح سه پروژه سالن کوثر،‌ استخر پارس‌آباد و جایگاه تماشاگران شهرستان پارس‌آباد در سال‌جاری خبر داد و گفت: ۳۷ پروژه نیز در همین راستا در حال اجراست که امیدواریم با تامین منابع کافی سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 خبر ۱ آذر ۹۳ استخدام : نیروهای استخدامی استانداری اسفندماه جذب می شوند

ایرنا، مصطفی افضلی فرد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بر اساس پیگیری های نمایندگان مجلس مبنی بر تامین اعتبار برای به کار گیری نیروهای استخدامی جدید در اسفندماه سالجاری مفاد این آیین نامه اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: رفع و حل مشکلات باید با همکاری توام دولت و مجلس بوده و در صورت تعارض نیز نمایندگان باید از حقوق مردم دفاع کنند.

وی با انتقاد از ادعاهای برخی نمایندگان مبنی بر نبود اعتبار جذب نیروهای استخدامی افزود: نمایندگان با رای مردم انتخاب شده اند و باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

خبر ۱۳ آبان ۹۳ استختام : استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند

مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال ۹۳ در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص یافته و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند و به هیچ وجه نباید این تامین اعتبار را مغایر با اصل ۷۵ دانست چراکه این از اقدامات ضروری و اصول اساسی است که قطعا مورد توجه و خواست و مطالبه به حق است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف و برخی دیگر از نهادها تصریح کرد: در بحث استخدام‌ها بنده تنها نماینده‌ای بودم که بدون هیچ قید و بندی تنها با هدف حفظ منافع موکلانم ورود پیدا کردم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات استخدامی در دستگاه‌های یاد شده برطرف شود.

افضلی‌فرد در مورد جذب نیروها در مجموعه‌های غیردولتی نیز افزود: ما از طریق صندوق توسعه ملی اجرای ۱۸ طرح را پیگیر هستیم تا با عملیاتی شدن آن تعدادی از بیکاران جذب این مجموعه‌های تولیدی شوند.

وی در مورد عملیاتی شدن قانون جامع معلولان عنوان کرد: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را به همراه قوانین مصوب بر عهده دارد و در این زمینه تضعیف شایسته نیست.

افضلی‌فرد تصریح کرد: اگر برخی از قوانین نیز ضعیف و یا دست و پا گیر هستند باید اصلاح آن‌ها انجام شود و به هیچ وجه ضعف در اجرای قوانین پسندیده و قابل قبول نیست که مسئولی بخواهد در این زمینه سهل‌انگاری کند.

وی ادامه داد: بنده بحث اشتغال افراد معلول را نیز به جد پیگیری کرده و در این زمینه از دستگاه‌ها خواسته‌ام تا سهمیه معلولان را نیز در استخدامی‌ها در نظر بگیرند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد آخرین وضعیت سبلان پارچه گفت: ما با ۲ شرط از برنده مزایده خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر فعالیت این مجموعه را پیگیری کند که شرط اول پرداخت اجاره‌بهای یک ساله به حساب کارخانه و دوم فعالیت با ظرفیت اشتغالزایی کامل در جذب چهار هزار و ۵۰۰ نفر است که هر ۲ شرط را نیز برنده مزایده سبلان پارچه پذیرفته و به زودی این کارخانه با ظرفیت تمام فعالیت می‌کند.

خبر ۱۳ آبان ۹۳ استختام : قبول شدگان آزمون های استخدامی دولت قبل تعیین تکلیف می شوند

به گزارش اخبار پولی مالی ، علی جمالی قمی _ رییس مرکز آمار،برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت برنامه ریزی رییس جمهور در خصوص جزئیات دستور العمل جدید استخدام در دستگاه های دولتی و همچنین تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون های استخدامی دولت قبل در برنامه رویداد رادیو گفت و گو سخن گفت.

جمالی قمی در خصوص جزئیات دستور العمل جدید استخدام در دستگاه های دولتی گفت: بر اساس آیین نامه جدید، مصوب شده است که همه استخدام های جدیدی که قرار است انجام شود به صورت فراگیر و در دو مقطع زمانی به صورت متمرکز انجام شود .

وی درادامه گفت:لذا پیش بینی می شود مؤسساتی که کاملا حرفه ای و تخصصی در امر برگزاری آزمون ها فعال هستند متولی امر برگزاری این آزمون ها شوند. با استقرار این نظام جدید استخدامی عدالت اداری در یک فضای رقابتی سالم فراهم می شود و این شیوه جدید امکان جذب نیروهای شایسته را فراهم می آورد تا همه کسانی که داوطلب استخدام هستند در یک سطح قرار بگیرند.

وی در مورد ویژگی های این آیین نامه جدید گفت: متولیانی که در سال های گذشته آزمون ها را برگزار می کردند کاملا حرفه ای نبودند و صلاحیت حرفه ای و تخصصی را که لازمه برگزاری یک آزمون حرفه ای باشد را نداشتند و به این صورت بود که مؤسسات مختلف از دستگاه های اجرایی خودشان متولی امر برگزاری آزمون بودند اما در نظام جدیدی که طراحی کردیم ؛ قرار است از مؤسساتی که کاملا حرفه ای باشند مانند سازمان سنجش برای برگزاری آزمون استفاده شود تا بتوانند امر برگزاری آزمون را مبتنی بر رویکرد علمی و مبتنی بر شایستگی هایی که در مشاغل فنی و تخصصی لازم است ، مد نظر قرار دهند و بتوانند زمینه جذب متخصصان را فراهم آورند.

جمالی قمی با اشاره به این که نیاز سنجی های استخدامی بر چه اساسی صورت می گیردافزود: نیاز سنجی ها مبتنی بر ساختار سازمانی دستگاه ها و مبتنی بر نیازها و قوانینی است که دستگاه ها دارند و در چارچوب الزامات قانونی که تعریف کرده اند به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود و دستگاه ها بر اساس مجوزی که دارند می توانند آگهی استخدام شان را در چارچوب نیازهایشان به تأیید معاونت توسعه رئیس جمهور برسانند و از این مرحله به بعد با آن مؤسسات مجری که پیش بینی کردیم امر برگزاری آزمون را به شکل متمرکز و در دو بازه زمانی پی می گیرند.

وی در ادامه گفت: در سال های گذشته نیازسنجی ها که باید متأثر از ساختار سازمانی باشند و مأموریت های قانونی که بر آنها تأکید کرده بودند؛ رعایت نشده بود.

وی افزود: فرآیندهایی را که در دولت گذشته به انجام رسیده بخشی از الزامات قانونی آن توسط نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل عدم رعایت الزامات قانونی، مجلس محترم حکم لغو مجوزها را داد و هیئت وزیران بر اساس مصوباتی، کلیه استخدام هایی را که صورت گرفته بود را بنا به تشخیص معاونت توسعه بازنگری کرد و برای تعیین تکلیف کلیه سازمانها و نهادها و موسسات دولتی در تلاشیم تا در صورتی که در چارچوب قانون و مقررات به مرحله استخدامی رسیده اند در مورد استخدام آنها از سوی معاونت تعیین تکلیف شود.

جمالی قمی گفت: همه استخدام هایی که در گذشته بنا بوده انجام شود، اگر با رعایت ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و در یک فضای رقابتی و از طریق آزمون های عمومی و تخصصی که از جراید کثیر الانتشار به مردم اطلاع داده می شود باشد تعیین تکلیف خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام اطلاعات را از استانداری ها و دستگاه های ملی ذیربط گرفته ایم و تمام افرادی که با این ساز و کار تعیین شده اند را به زودی تعیین تکلیف خواهیم کرد.

وی افزود :اگر آزمونی با این ساز و کار انجام شده باشد پس از تأمین اعتبار و شرایط لازم، شماره مستخدم از طریق معاونت توسعه صادر می شود و دستگاه هایی هم از جمله سازمان امور مالیاتی، ثبت اسناد، قوه قضائیه شماره مستخدم هایشان را دریافت کرده و یا در حال دریافت هستند و اقدامات لازم برای سایر سازمانها نیز انجام خواهد شد.

جمالی قمی با بیان این که دستگاه ها تا کنون همکاری های لازم را با نظام اداری و دستگاه های اجرایی داشته اند گفت: با تعامل خوبی که داشتیم مقدمات تعیین تکلیف افرادی که ازمون استخدامی داده اند انجام شده و با همکاری دستگاه های اجرایی و استانداری ها در حال انجام است و بعضی از دستگاه های اجرایی شماره مستخدم را دریافت کرده اند که نمونه اش سازمان امور مالیاتی است که حدود ده هزار نفر استخدا م را تعیین تکلیف کرده است.

وی با اشاره به زمان تعیین تکلیف استخدام کارمندان نهادهای دولتی همچون استانداریها و حتی خبرنگاران و روزنامه نگاران مجموعه های دولتی گفت: دولت متعهد است تمام آزمون هایی که با ساز و کاری که ذکر شد انجام شده است را با رعایت الزامات قانونی تعیین تکلیف کند و این مهم به زودی به انجام می رسد.

خبر ۲۲ مهر ۹۳ استختام : استخدامی‌های استانداری اردبیل نباید بی‌مورد و بی‌جهت معطل و بلاتکلیف بمانند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدامی‌های استانداری اردبیل نباید بی‌مورد و بی‌جهت معطل و بلاتکلیف بمانند، بلکه باید به سرعت و با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز جذب دستگاه های دولتی شوند.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: تمام فرایند استخدام این نیروها که حدود ۱ هزار نفر هستند به انجام رسیده و نیازی نیست که دوباره این نیروها مراحل گذرانده قبلی را بپیمایند بلکه با توجه به اعتبار مصوب دولت باید در دستگاه‌های دولتی از ظرفیت آنها استفاده شود.

وی تصریح کرد: بهانه‌جویی‌های برخی مسئولان و مدیران اجرایی در این زمینه درست نیست و آنهایی که در زمینه استخدام قطعی این نیروها سنگ‌اندازی می‌کنند باید بدانند که به هیچ وجه اقدام آنها صحیح و قانونی نیست، بلکه نوعی مقابله با ایجاد فرصت‌های اشتغال برای نسل آینده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی بهانه تراشی های ناصحیح در این زمینه وجود دارد و اینکه گفته می شود مجلس اعتباری برای جذب این نیروها و پرداخت حق و حقوق آنها در نظر نگرفته است صحت ندارد بلکه ما آمادگی داریم هم امسال و هم در سال آینده در صورت لایحه دولت این تامین اعتبار و منابع را داشته باشیم.

افضلی‌فرد گفت: در مورد آخرین وضعیت کارخانه سبلان پارچه اردبیل باید بگوییم این کارخانه به همین نام و با خارج شدن از مدیریت بانک تجارت به یک شرکت جدید به عنوان اجاره واگذار می‌شود که تعهد بسته‌ایم این مجموعه با تمام توان و بخش‌های نیمه‌تعطیل که بایستی فعال کند به ادامه تولید پرداخته و ایجاد اشتغال برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر را به شکل کامل انجام دهد.

وی اظهار کرد: بانک تجارت با احتساب دوران مدیریت و ایام تصرف، تمام بدهی خود را تسویه می‌کند و دیگر حق ندارد ظالمانه بر این مجموعه مدیریت کند.

افضلی‌فرد افزود: به زودی با معرفی شرکت جدیدی که مسئولیت مدیریت این کارخانه را بر عهده دارد قرار است بخش‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل آن فعال شده و جلوی برخی از اقدامات غیرقانونی گذشته گرفته شود.

خبر ۱۴ مهر ۹۳ استختام : رسانه های اردبیل در موضوع استخدام تفسیر سلیقه ای نداشته باشند

اقبال عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: اینکه  در برخی رسانه ها گفته شده معاون رئیس جمهور به فیش حقوق اشاره کرده برداشت غلط است.

وی افزود: بنده هم در زمان صحبت های این مقام مسئول در کنار وی حضور داشتم و به فیش حقوق اشاره نشد و تفسیر دلخواه رسانه ها مشکل را حل نمی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یادآور شد: در آن مقطع آقای نوبخت اعلام کرد که به دستگاه ها استخدامی ابلاغ شده و هر دستگاهی بتواند نیروی خود را به کار گیرد ما کاملا موافقیم.

به گفته عباسی معنی این جمله معاون رئیس جمهور که “مشکل استخدامی ها را حل کردیم” تفاسیر نادرست داشته است.

وی تاکید کرد: بودجه سال جاری کاملا مشخص و شفاف است و توان دستگاه اجرایی برای جذب جز با صرفه جویی معنی دیگری ندارد و نباید به شکل دیگری معنی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار افزود: اگر دستگاه اجرایی نتواند، در بودجه سال ۹۴ تکلیف خواهد شد و در وضعیت فعلی نمی توان هیچ دستگاهی را ملزم به این کار کرد.

عباسی تاکید کرد: استانداری با وجود برگزاری این آزمون از نظر قانونی نمی تواند دستگاه اجرایی را ملزم به جذب کند و جذب باید به صورت اختیاری با تشخیص مدیر دستگاه انجام شود.

وی اضافه کرد: در جریان استخدامی ها رسانه ها به ویژه صدا و سیما تفاسیری بر خلاف واقعیت داشته اند و با چنین تفاسیر سلیقه ای مشکل حل نمی شود.

خبر ۸ مهر ۹۳ استختام : بیکاری مانع اصلی ازدواج جوانان است

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل گفت: میزان بیکاری در جامعه ما بالاست و جوانان مجرد بدلیل نداشتن کار قادر به ازدواج نیستند.به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل ، طاهر شریفی روز سه شنبه در همایش تجلیل از فعالان و خیرین امر ازدواج استان افزود: فردی که بیکار است چگونه می تواند در مواجهه با مشکلات اقتصادی که امروزه دامنگیر خانواده ها شده ، دوام بیاورد.

وی با اشاره به تعداد بالای بیکاران در استان اردبیل بیان کرد: این استان مقام اول بیکاری در کشور را دارد و مهم ترین معضل جوانان استان نیز بیکاری است.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار با بیان این که در دولت گذشته هیچ اقدامی در جهت اشتغالزایی جوانان نشد ، ادامه داد: تمامی پروژه های تولیدی کلنگ زنی و نیمه کاره رها شده است.

وی افزود: از اعتباراتی که برای این پروژه ها ابلاغ شده ، تنها درصد بسیار اندکی تخصیص یافته و اجرای این پروژه ها را با اختلال روبه رو ساخته است.

شریفی گفت: در طول هشت سال گذشته به جز شعار برای اشتغالزایی هیچ اقدامی برای جوانان انجام نشده و در این مدت حتی یک میلیون شغل هم ایجاد نشده است.

وی با بیان این که قدم های توسعه اقتصادی در کشور برداشته شده است ،افزود: با رونق گرفتن بخش اقتصاد در کشور به مرور مشکل بیکاری جوانان حل می شود.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار افزایش طلاق ، روابط نامشروع و برخی ناهنجاری های دیگر در امر خانواده را از جمله فرهنگ وارداتی از غرب دانست و بر توجه خانواده ها به تربیت اسلامی فرزندان تاکید کرد.

وی با اشاره به سیاست افزایش جمعیت در کشور افزود: سیاست کنترل جمعیت فرهنگ وارداتی سایر کشورهای دیگر بود که به قصد کاهش جمعیت کشورمان تبلیغ شد.

شریفی ترویج ازدواج سالم در جامعه را گامی مهم برای افزایش جمعیت و رشد و توسعه کشور با استفاده از جمعیت تاثیر گذار عنوان کرد.

خبر ۲ شهریور ۹۳ استختام : ۳۵ مهندس ناظر در جهاد کشاورزی اردبیل جذب شدند
پس از گذشت زمان طولانی از برگزاری مراحل گزینش به دلیل تامین ردیف اعتباری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از جذب و استخدام ۳۵ نفر از مهندسین ناطر در این سازمان خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر، عدیل سروی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش انتقال یافته های تحقیقاتی در سرعین افزود: افراد جذب شده از اول مهر ماه سالجاری رسما آغاز بکار خواهند کرد.وی با بیان اینکه این تعداد از مجموع ۲۹۴ نفر مهندس ناظر که مراحل گزینش را پشت سرگذاشته اند، جذب شده اند، ادامه داد: ۲۵ نفر جذب شدگان در سازمان جهاد کشاورزی استان، ۹ نفر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و یک نفر در سازمان تعاون روستایی مشغول به خدمت خواهند شد.رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: پیگیری های لازم در خصوص آغاز بکار بقیه نیروها نیز در دردست اقدام است و در آینده ای نزدیک خبر خوش شروع بکار این نیروها اعلام خواهد شد.وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش انتقال یافته های تحقیقاتی در سرعین تصریح کرد: در این همایش محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان یافته های تحقیقاتی نوین مربوط به عملکرد دانه ارقام گندم نان در مناطق سردسیر را ارائه کردند.سروی با اشاره به ارائه نتایج طرح پایش مناطق اکولوژیک استان اردیبل با نگرش وضعیت مرتع و کیفیت بهره برداری از مراتع و نیز بیماری های مهم و شایع دام در استان را از دیگر محورهای این همایش تحقیقاتی برشمرد.وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی کارشناسان، مرتعداران و دامداران پیشرو استان از آخرین دستاوردها، یافته های علمی و تحقیقاتی، تبادل اطلاعات و تجربیات بین شرکت کنندگان و توانمند سازی آنها عنوان کرد.این مسئول بر ضرورت بکارگیری دانش و توسعه مهارت در عرصه های تولید محصولات کشاورزی و دامپروری استان تاکید کرد.

خبر ۲ شهریور ۹۳ استختام : حل مشکل استخدامی استانداری اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مشکل استخدامی ۷۸۰ نفر از قبول‌شدگان در آزمون استخدامی استانداری اردبیل که تمام مراحل جذب آن انجام شده با قول مساعد نوبخت معاون راهبردی رئیس جمهور برطرف شده است.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل درباره حل مشکل استخدامی‌های سال گذشته استانداری اردبیل اظهار کرد: دیگر با توافق انجام شده هیچ مسئولی نمی‌تواند بهانه‌ای برای جذب نشدن این قبول‌شدگان اعلام کند و دم از تامین نشدن اعتبار بزند چراکه با قول مساعد نوبخت مشکل اعتباری این استخدامی‌ نیز حل شده است.
وی با اعلام این خبر خوش به استخدامی‌ها و خانواده‌های آن‌ها در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم این سفر و تاکید مجدد نوبخت بر جذب هرچه سریع‌تر این نیروهای جوان جویای کار بخشی از دغدغه‌ها و مشکلاتی که یک سالی است این جوانان و خانواده‌های آن‌ها را رنج می‌دهد، برطرف شود.
آزمون استخدامی استانداری اردبیل در اواخر دولت گذشته با تاکید بر این نکته که این استخدامی ربطی به طرح مهرآفرین ندارد، برگزار شد اما با روی کار آمدن دولت یازدهم به رغم آن که یک‌هزار نفر از استخدامی‌ها مراحل مختلف گزینش و جذب کامل را سپری کرده بودند حضورشان به عنوان کارمند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و بیش از یک سال است که مسئولان با وعده امروز و فردا این جوانان برومند را ناامید کرده‌اند اما با پیگیری‌های مستمر بالاخره با قول مساعد معاون رئیس جمهور این مشکل در آستانه برطرف شدن است که امیدواریم به برکت حضور هیئت دولت در استان اردبیل هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

خبر ۱۲ تیر ۹۳ – پیگیر جدی تأمین اعتبار استخدامی‌های جدید هستیم

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: پیگیر جدی تأمین اعتبار استخدامی‌های جدید هستیم.
خبرگزاری فارس: پیگیر جدی تأمین اعتبار استخدامی‌های جدید هستیم

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بنده شاهد تجمع اعتراض‌آمیز قبول‌شدگان استخدامی استانداری در جلوی استانداری بودم که با احساس مسئولیت در قبال این جوانان تمام تلاشم را به شکل متمرکز به حل مشکل آنها معطوف کرده و امیدواریم تا پایان این هفته در این زمینه به یک جمع‌بندی و نظر نهایی برسیم.

وی تصریح کرد: ما از معاون راهبردی رئیس جمهور انتظار داریم که منابع محدود جذب این نیروها را به هر شکل ممکن تأمین کنند چرا که بخش عظیمی از این جوانان دارای زن و فرزند بوده و با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و هیچ برازنده نیست که جوان این مرز و بوم به خاطر تأمین نشدن منابع معیشتی خود به راه‌های مختلف متوسل شود.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از پیگیری برای تجدید نظر در منطقه‌بندی کنکور و تغییرات در این حوزه بنا به درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر دو موضوع رعایت عدالت آموزشی و تجدید نظر در منطقه‌بندی کنکور برای داوطلبان استان اردبیل اشاره کردند و در کنار آن خواستار تعجیل در راه‌اندازی دانشگاه صنعتی شدند که بنده در هر سه حوزه قرار است با وزیر علوم نشستی را داشته باشم تا درخواست‌های خود را برای حل مشکلات و موانع پیش رو مطرح کرده و دستور لازم را برای حل آنها دریافت کنم.

پیرمؤذن در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در روزهای گذشته بنده از ترمینال اردبیل و همچنین آخرین وضعیت راه آهن اردبیل – میانه بازدید داشتم که در این بازدید با روند کند اجرای راه آهن روبه‌رو شدم که ضرورت تعجیل در تکمیل این پروژه بیش از گذشته احساس می‌شود و باید در این ارتباط به یک همفکری و انسجام حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دست زد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس بیان کرد: قرار است این پروژه به دلیل ضعف پیمانکار قبلی به یک پیمانکار قوی و با پشتوانه منابع مطلوب اختصاص پیدا کند تا با ترک تشریفات قطعات مختلف آن اجرایی و عملیاتی شود.

خبر ۸ تیر ۹۳ – تجمع اعتراض‌آمیز برخی از قبول‌شدگان آزمون استخدامی در مقابل استانداری اردبیل

اردبیل، در این تجمع که پیش از ظهر امروز برگزار شد؛ قبول شدگان در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری در انتظار اجرای قانون با تامین اعتبار هستیم تا آغاز به کار کنیم و درخواست لطف و عنایات مسئولان را داریم» گردهم آمده بودند تا اعتراضشان را به تاخیر ۱.۵ ساله در جذب و آغاز به کارشان اعلام کنند.

تعدادی از قبول شدگان به همراه خانواده و زن و بچه خود در این تجمع شرکت کرده بودند.

در این تجمع افراد به شدت از وضعیت پیش آمده گلایه می‌کردند و خواستار به‌کارگیری خود بودند‌.

تجمع کنندگان که بیش از ۱.۵ سال است در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند با مراجعه به نهادها، دستگاه‌های مختلف، مسئولان و متولیان در استان و کشور پاسخی روشن برای جذب و آغاز به کار دریافت نکردند و بارها تعدادی از این پذیرفته‌شدگان با مراجعه به خبرگزاری فارس خواستار انعکاس دردها و مشکلاتشان بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تنها خواسته پذیرفته‌شدگان آزمون استانداری از مسئولان ارشد کشور این است که به مشکلات آنها در اسرع وقت رسیدگی کنند.

خبر ۲۸ خرداد ۹۳ – دولت تدبیر و امید روزنه‌های امیدواری را برای آنها به‌وجود آورند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این افراد جویای کار که در آزمون استخدامی سال گذشته پذیرفته شده و تمام مراحل استخدامی خود را در استان اردبیل نیز سپری کرده‌اند بعد از گذشت یک سال در انتظارند تا دولت تدبیر و امید روزنه‌های امیدواری را برای آنها به‌وجود آورند.

هر چند در این یک سال این جوانان پاک و برومند به هر دری زده‌اند تا اسباب دعوت به کار آنها و شروع فعالیت‌شان فراهم آید اما بعد از گذراندن هر مرحله با تابلوی توقف بزرگی روبه‌رو شدند که به گفته خودشان حتی دیگر مسئولان حوصله شنیدن درد دل‌های آنها و پاسخ به گفته‌هایشان را ندارند.

تعدادی از این جوانان که اغلب از خانواده‌های محروم اما با شرافت و دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر هستند با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل به بیان مشکلات خود پرداختند.

تنها خواسته این جوانان عمل کردن مسئولان به وعده‌هایشان است که هر چند در ظاهر خواسته زیاد بزرگی نیست اما یک سال است که این آرزو و خواسته آنها تحقق پیدا نکرده به‌ طوری که برخی از این جوانان با ناامیدی از تنگناها و مشکلات اقتصادی می‌گویند که دست از کارهای سابق خود کشیده‌اند تا بالاخره با نهایی شدن استخدامشان جذب دستگاه‌های مختلف شوند اما دریغ از دعوت به کار آنها که آرزویشان را حبس کردند و انتظار می‌کشند تا در یک صبح دل‌انگیز تابستان امسال با فراخوان اولین روز کاری خودشان را جشن بگیرند.

مقام عالی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در مورد حل مشکلات هزار نفر نیروی استخدام شده در استانداری اردبیل گفت: سال گذشته آزمونی برگزار شد و بیش از هزار نفر مراحل استخدام را طی کردند و حتی مورد گزینش قرار گرفتند ولی به دلیل تأمین نشدن منابع اعتباری همچنان معطل هستند.

مجید خدابخش با عذرخواهی از این جوانان افزود: تذکری که امام جمعه اردبیل در نماز جمعه به مدیران و مسئولان داد بیشتر خطاب به نمایندگان استان در مجلس بود، لذا سعی و اهتمام بر این است تا با تأمین منابع مالی که معاون رئیس جمهور قول تأمین آن را داده شاهد شروع به کار این جوانان باشیم.

وی تصریح کرد: نمی‌توانم زمان دقیقی برای جذب این جوانان در ادارات بدهم اما همه تلاش‌ها بر این است تا در این باب پیگیری‌ها و اقدامات جدی انجام و نتیجه کار هر چه سریعتر با آغاز به کار این جوانان ختم شود.

نوبخت قول حتمی در حل مشکل استخدامی‌ها داده است

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در این رابطه خاطر نشان کرد: با اعتراض استخدامی‌های استانداری به مراجع مختلف بنده بنا به توصیه نماینده ولی‌فقیه در استان موضوع را رصد کرده و از طریق معاونت راهبردی رئیس جمهور این موضوع را در حال پیگیری داریم.

کمال‌الدین پیرمؤذن اضافه کرد: قرار شده با توجه به ملی بودن این مشکل دولت راه حلی به‌ویژه برای تأمین منابع اعتباری استخدامی‌های جدید در پیش بگیرد تا این نفرات که خواسته و مطالبه آنها به حق است، جذب ادارات شوند.

خبر ۱۷ خرداد ۹۳ – استاندار اردبیل در نشست بین نماینده های قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری اردبیل گفت که با شرایط موجود هم خودمان ناراحت هستیم هم چیزی در توان و کیسه یمان هست که به قبولیان بدهیم.
استاندار اردبیل در این نشست از ابراز همدردی با قبولشدگان این استان که روز را به شب میرسانند تا خبری حاصل شود فرمود که ما خودمان هم علاقه مند هستیم که نیروهای جوان کشور در بدنه سازمانها تزریق شوند ولی این مشکل به زودی زود حل نخواهد شد و زمان زیادی نیاز دارد آقای خدابخش در قسمت دیگری از سخنان خود گفتند که از طریق نمایندگان استان پیگیر هستیم و مطمن باشید مشکل استخدامی استان اردبیل جزیی تر از استانهای دیگر هست چون هم نیروی قبول شده کمتری نسبت به استانهای دیگر درخواست کردند و قبول شدند.
و فرمودند که استخدام ۵۰۰نفر با استخدام ۳۰۰۰نفر خیلی فرق دارد و وقتی مجوزی برای استخدام ۵۰۰نفر در استان داده نمیشود پس بدانید دیگر استانها هم تکلیفی مثل شما را دارند.
ایشان همچنین از حضور نوبخت در استان اردبیل در آینده نچندان دور حکایت داشتند و استخدام قبولیان را تا دی ماه ۹۳غیر قابل اجرا دانستند.

خبر ۱ اردیبهشت ۹۳ – استخدامی‌های جدید به شرط تأمین اعتبار

اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در جلسه بررسی روند ثبت‌نام یارانه در اردبیل اظهار داشت: تا زمانی که منابع مورد نیاز در استخدامی‌های اخیر برای پرداخت حقوق و مزایا تأمین نشود، امکان ندارد بتوانیم این نیروها را وارد چرخه اداری استان کنیم.

وی با بیان اینکه در همه استان‌ها مشکلاتی در ارتباط با استخدامی‌های جدید و تأمین نشدن منابع اعتباری آنها وجود دارد، تصریح کرد: برای به کارگیری ۸۵۰ نفر با حقوق میانگین ۱۰ میلیون ریال در ماه نیازمند بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خاطر نشان کرد: این در حالی است که این اعتبار در بودجه استان پیش‌بینی نشده و به همین دلیل تا زمانی که اعتبار تأمین نشود، نمی‌توان نیروها را به کار گرفت.

مظفری اضافه کرد: متأسفانه استخدام در معاونت نیروی انسانی تأمین شده و قبل از موافقت در بخش بودجه اجرا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسئولان قبلی باید نسبت به تأمین این اعتبار برنامه‌ریزی می‌کردند و قبل از تأمین اقدام به جذب نیرو نمی‌کردند.

اردبیل، این مسئول یادآور شد: ثبت‌نام تا پایان فروردین ماه به قوت خود باقی است و در مورد نحوه ادامه طرح، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

خبر ۲۷ فروردین ۹۳ – قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری اردبیل بلاتکلیف هستند
معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: سال گذشته آزمون استخدامی استانداری در حالی صورت گرفت که هیچ اعتباری برای آن پیش‌بینی نشده بود و اکنون قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری بلاتکلیف هستند.
اقبال عباسی گفت: در سال گذشته بدون در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز، اقدام به پخش آگهی صورت گرفت و سپس آزمون استخدامی برگزار شد، در حالی که تاکنون این بودجه تأمین نشده است.
وی با اشاره به اینکه در آزمون استخدامی استانداری اردبیل در سال گذشته هزار نفر گزینش شدند، اما تاکنون هیچ بودجه‌ای برای بکار‌گیری این افراد در بودجه استانداری ثبت نشده است.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم در روزهای آینده در خصوص تامین این بودجه اقدامات موثری انجام دهیم، خاطر‌نشان کرد: ما به طور جدی به دنبال باز کردن گره این مساله هستیم، اگر بودجه تامین شود، پذیرش شوندگان بکار گرفته می‌شوند، در غیر این صورت ما شرمنده آن‌ها خواهیم بود.
مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه آزمون استخدامی استانداری در سال گذشته بدون تدبیر صورت گرفت، اظهار امیدواری کرد و افزود: پیگیر این مساله هستیم و بالاخره تکلیف پذیرش شوندگان مشخص خواهد شد.

خبر ۱۸ فروردین ۹۳ -با گذشت ۱۰ ماه از برگزاری آزمون استخدامی قبول‌شدگان استخدام استانداری همچنان بلاتکلیف هستند

اردبیل، قبول‌شدگان در این آزمون که نزدیک به هزار نفر از آنها در دستگاه‌های اجرایی مختلف واجد شرایط تشخیص داده شده و تمام مراحل استخدام را سپری کردند نزدیک به ۱۰ ماه است که همچنان معطل و چشم انتظار اقدام مسئولان امر هستند تا در محل استخدامی خود حاضر شده و کار را آغاز کنند اما آن‌گونه که از گلایه‌ها و نگرانی‌های آنها به گوش می‌رسد گویی مسئولان هنوز در این زمینه نمی‌خواهند پاسخگو باشند.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل به استخدام هزار نفر در قالب آزمون استخدامی ترتیب داده شده در خرداد سال گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۵۴ نفر سهمیه بنیاد شهید و ۷۲۱ نفر نیز گروه‌های مختلف بیکاران هستند که در این آزمون قبول شده‌اند.

اقبال عباسی افزود: ۸۵۰ نفر از این افراد تمام مراحل استخدامی و گزینش خود را طی کردند و ما نیز به مانند خود قبول‌شدگان منتظر رفع مشکلات و موانع هستیم تا به جذب آنها اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلی که این استخدامی‌ها در سراسر کشور با آن روبه‌روست تأمین نشدن منابع اعتباری و تصمیم مدیران دولت قبلی است که تنها به استخدام فکر کردند و اصلاً برای تأمین منابع اعتباری آن راهکاری در نظر نگرفتند که قطعاً این‌گونه اقدامات عجولانه در حوزه استخدام مشکلات متعددی را به همراه داشته است.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌اگر مجلس منابع اعتباری این استخدامی‌های جدید را تأمین کند و در سال ۹۳ اصلاحیه بودجه با هدف افزایش بودجه جاری اتفاق بیفتد احتمال به کارگیری این افراد وجود دارد و گر نه ما شرمنده هستیم.

این مسئول اضافه کرد: ‌تا زمانی که تأمین اعتبار انجام نشود ما نمی‌توانیم این استخدامی‌ها را جذب ادارات و دستگاه‌های مختلف کنیم و آن‌گونه که تاکنون در بودجه ۹۳ مصوب شده هیچ ردیف افزایش اعتبار در بودجه جاری مشاهده نمی‌شود و انتظار ما این است که مجلس در این زمینه اقدام اساسی را انجام داده و دولت را در انجام این کار و استخدامی‌های جدید یاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در این بین قبول‌شدگان در آزمون استخدامی استانداری که استاندار سابق اردبیل به صراحت این استخدام‌ها را جز طرح مهر آفرین خطاب نمی‌کرد و بارها از رسانه‌ها خواست تا در این زمینه سخنی از طرح مهر آفرین به میان نیاورند، جالب اینجاست که با گذشت حدود یک سال از این استخدام و وعده‌ای که مدیران و مسئولان سابق در به کارگیری آنها در مدت زمان کوتاه می‌دادند به بیش از یک سال به درازا انجامیده و همچنان خود قبول‌شدگان و خانواده‌های آنها نگران این فرآیند و طی شدن مراحل مختلف حتی گزینش و برخی دیگر از مراحل سخت و طاقت‌فرسا هستند و نمی‌دانند که شکوائیه خود را در این زمینه به کجا ببرند که قبولی آنها در آزمون استخدامی مورد تأیید است اما مسیر جذب آنها با چالشی جدی روبه‌رو شده است.

 

خبر ۱ بهمن ۹۲ -۱۵۶ ناظر کشاورزی در اردبیل به کار گرفته می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از به کار گیری ۱۵۶ ناظر کشاورزی در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، عادل عبدایمانی شامگاه شنبه در جلسه بررسی وضعی فعالیت ناظران کشاورزی تصریح کرد: از این تعداد ۴۲ نفر سهمیه شهرستان مشگین شهر است.
وی با بیان اینکه نظارت کشاورزی نیازمند حضور مستمر و مداوم ناظر در نزدیکی زمینهای زراعی است، اضافه کرد: به همین دلیل نیروهای ناظر به صورت بومی انتخاب خواهند شد.
عبدایمانی سیاست بومی گزینی را در راستای کاهش دغدغه ناظران برشمرد و تاکید کرد: این مهم موجب می شود استفاده از نیروهای شهرستانی نیز به صورت عادلانه صورت گیرد.
وی تاکید کرد: مهندسان ناظر می توانند اطلاعات لازم در جهت بهبود کمی و کیفی تولید را در اختیار زارع قرار دهند.
عرضه سموم کشاورزی با مجوز
در این جلسه همچنین فرماندار مشگین شهر با تاکید به اینکه در سالهای اخیر عرضه و فروش سموم کشاورزی برای کشاورزان با بی نظمی هایی همراه بود، تصریح کرد: از این پس عرضه سموم با ارائه مجوز از کلینیک گیاه پزشکی انجام می شود.
سید حمید عباداللهی تاکید کرد: باغداران و زارعان در صورت نیاز به سموم کشاورزی می توانند تائیدیه کلینیک ها را دریافت کرده و به مراکز عرضه سموم مراجعه کنند.
تخصیص اعتبار پایلوت کشاورزی
وی همچنین با یادآوری عدم اجرای طرح پایلوت کشاورزی در مشگین شهر در سال گذشته به دلیل کمبود اعتبار اضافه کرد: در سال ۹۳ اعتبار لازم برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.
به گفته عباداللهی۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح پایولت کشاورزی مشگین شهر از محل اعتبارات سال آینده مصوب شده است.

خبر ۸ دی ۹۲ – جذب استخدامی‌های جدید با مشکل پرداخت حقوق روبه‌رو است

استاندار اردبیل در پاسخ به سئوالات خبرنگاران:
جذب استخدامی‌های جدید با مشکل پرداخت حقوق روبه‌رو است

مجید خدابخش صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه و در پاسخ به سئوالات آن‌ها گفت: استخدامی‌های جدید که گفته می‌شود در زمره طرح مهر‌آفرین نیست دردسر بزرگی را برای ما درست کرده به طوری که این استخدامی‌ها بدون تامین حقوق و مزایای استخدام‌شدگان انجام شده و بیش از یک‌هزار نفر سرگردان و بلاتکلیف هستند.

خبر ۱۸ آذر ۹۲ – استخدامی های اردبیل نگران ابطال طرح مهر آفرین نباشند
معاون منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: افراد پذیرش شده در آزمون اخیر استخدامی استانداری اردبیل نگران ابطال طرح استخدامی مهر آفرین نباشند.
فضائل عزیزی در گفتگو با مهر تصریح کرد: آزمون استخدامی اردبیل مطابق با مقررات سازمان سنجش و با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: این آزمون بر اساس طرح مهر آفرین برگزار نشده و به همین دلیل روند اجرایی آن ایراد قانونی ندارد.
به گفته عزیزی تاخیر در آغاز به کار افراد پذیرش شده در این آزمون به دلیل عدم تامین اعتبار نیروی انسانی جدید است و به روند برگزاری آزمون ارتباطی ندارد.
معاون منابع انسانی استاندار ادامه داد: قرار بود افراد پذیرش شده از اول دی ماه فعالیت کاری خود را آغاز کنند که مدارک این تعداد به تهران ارسال شده و استان منتظر تامین اعتبار است.
وی ابراز امیدواری کرد طی ماههای آینده وضعیت نیرو های جدید استخدامی مشخص شده و فعالیت کاری این تعداد آغاز شود.
به گفته عزیزی از محل سهمیه هزار نفری استخدامی در اردبیل ۸۵۰ نفر به دلیل پذیرش در آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه به کار گرفته خواهند شد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵۶۵)

  1. ناشناس گفت:

    سلام به دوستان من واسه استانداری کرمانشاه قبول شدم از همون اردیبهشت حقوقامونو گرفتیم هر ماه جدا از همون اردیبهشتم اضافه کار بهمون تعلق گرفت تعجب میکنم که برخی استانها حقوق سه ماه رو باهم پرداخت کردن به هر حال مبارکتون باشه انشاالله به خوشی استفاده کنین

  2. سهند گفت:

    سلام
    امیدوارم همه موفق باشید و حقوقاتونو گرفته باشید
    یادتونه چقدر استرس کشیدیم دو سال هی انتظار و ناامیدی
    بیایید قدر لحظه حال رو بدونیم و برای همه جوونای بیکار دعا کنیم

  3. عسل گفت:

    باسلام و خسته نباشید به کارمندهای جدید و عزیز,, ما دو روزه حقوقهامونو گرفتیم برا سه ماه رو یجا دادن هرچند کمه ولی استارت بالاخره زده شد امیدوارم دوستانی که هنوز حقوق نگرفتن هم مشکلشون حل شه و باخیال راحت سی سال خدمت رو تموم کنیم

  4. عسل گفت:

    باسلام و خسته نباشید به کارمندهای جدید و عزیز,, ما دو روزه حقوقهامونو گرفتیم برا سه ماه رو یجا دادن هرچند کمه ولی استارت بالاخره زده شد امیدوارم دوستانی که هنوز حقوق نگرفتن هم مشکلشون حل شه و باخیال راحت سی سال خدمت رو تموم کنیم

  5. ارسطو گفت:

    سلام

    دیروز حقوق خرداد و تیر ماه بچه های استانداری رو ریختن
    ۲۰۰ تومن کسورات داره برا هر ماه

  6. ورزش گفت:

    سلام آقا محسن من هم از اداره ورزش و جوانان هستم واقعا چرا حقوق نمیدن؟

  7. سحر گفت:

    سلام کسی هست که حقوق گرفته باشه به ما که گفتن تا برج ۸ نمیدن!!!!!!۱

  8. محسن گفت:

    سلام.
    کسی از استخدام شده های اداره ورزش و جوانان اردبیل تو این پیج هست؟

  9. عسل گفت:

    سلام از دوستانی که خود استانداری هستن خبری داری کی حقوق میدن انگاری تیرماه هم خبری از حقوق نیست راسته؟

  10. حسن گفت:

    سلام. کسی اطلاع داره چقدر طول میکشه دولت کد مستخدمی صادر کنه؟

  11. پوریا گفت:

    موفقیت فراوان تو کار جدیدم برا خودم و دوستان غیر زیر آبزن آرزو میکنم
    موفق باسشن دوستان

    • هانیه گفت:

      درسته حقوقش کمه اما هنوز این حقوق کمم نمی دن در ضن همکارای قراردادی چشم دیدنمون رو ندارن امیدوارم تیرماه حقوق رو بدن
      چس فکر می کردم چی شد

  12. علي گفت:

    سلام دوستان ما حکمها رو هم گرفتیم ولی استانداری حقوق ها رو نمیریزه

  13. عثمان گفت:

    خبر دارید ادارات در شهرستانها هم دعوت به کار کردند یا نه؟

  14. محیط زیست گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    کسی می دونه محیط زیست کی شروع می کنه ؟؟
    چرا اصلا هیچ خبری نیست؟
    من سرمو به کجا بکوبم انقدر رفتم اداره محیط زیست که دیگه جوابمو نمی دن
    بچه ها تورو خدا یه کاری بکنین بریم با هم پیگیر باشیم

    • محیط گفت:

      سلام اره بیاییین همه با هم بریم اداره ببینیم چی میشه

    • محیط زیست گفت:

      سلام
      امروز به من زنگ زدن گفتن نهم خرداد ساعت ۹ اداره محیط زیست باشم. گفتن شروع به کاره.

      • محیط زیست گفت:

        سلام
        از امروز ۹ خرداد دوستان محیط زیستی رسما کارشون رو شروع کردن
        با ارزوی موفقیت و شروع به کار سایر دوستان

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها