آگهی فراخوان برگزاری آزمون اعطاء مجوز کارگزاری در سال ٩۵

آگهی فراخوان برگزاری آزمون اعطاء مجوز کارگزاری در سال ٩۵
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:
سازمان تامین اجتماعی با استعانت از خداوند متعال و در راستای اجرای برنامه های سازمان دائر بر برونسپاری خدمات سازمانی با راهبرد توسعه کیفیت نحوه خدمت رسانی به شرکای اجتماعی (بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران)در نظر دارد بر اساس مصوبه شماره ۴٣۵/٩٣/١١٠٠ مورخ ١٠/٠٣/١٣٩٣ هیات مدیره محترم ، نسبت به ایجاد و تاسیس ٢۵ کارگزاری جدید از بین متقاضیان واجد شرایط و پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی مبادرت نماید. لذا از کلیه علاقمندان حائژ شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید. در این خصوص متقاضیان می توانند پس از تعیین محل جغرافیایی ایجاد کارگزاری در محدوده شعب مرند و ۶ تبریز از استان آذربایجانشرقی، یک بوشهر و بیدخون از استان بوشهر، بروجن از استان چهارمحال و بختیاری، زابل از استان سیستان و بلوچستان، فسا و جهرم از استان فارس، یک و سه کرمان و زرند از استان کرمان، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، دو گرگان از استان گلستان، چالوس و بابلسر از استان مازندران، شازند از استان مرکزی، قشم، کیش و بندرلنگه از استان هرمزگان، ۴ یزد از استان یزد، یک شوشتر، بهبهان، یک آبادان و خرمشهر از استان خوزستان و ۴ کرمانشاه از استان کرمانشاه (فقط یک محل) مدارک و فرم درخواست تکمیل شده را به ادارات کل تامین اجتماعی استان ذیربط تحویل و رسید اخذ نمایند.


 

فراخوان شناسایی و انتخاب پیمانکار سیستم گزارش ساز پویا
سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد نسبت به شناسایی وارزیابی کیفی اشخاص حقوقی ( پیمانکاران ) واجد شرایط وصلاحیت جهت تولید سیستم گزارش ساز پویا ، اقدام نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط دعوت بعمل می آید تا از هنگام انتشار این آگهی در تاریخ ٢٨ /٠۴ /٩۵ لغایت تاریخ ٠۴ /٠۵ /٩۵ با ارائه معرفی نامه کتبی جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی ، به اداره دبیرخانه مرکزی سازمان به نشانی : تهران – خیابان آزادی – جنب وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی – سازمان تامین اجتماعی مرکز – پلاک ٣۴۵ – ساختمان مرکزی – طبقه ٢ –  مراجعه نموده واسناد مربوطه را دریافت وپس از تکمیل به همراه مدارک خواسته شده ظرف حداکثرتا پایان وقت اداری روزشنبه مورخ ١۶ /٠۵ /٩۵ مدارک مربوطه را در پاکت در بسته به نشانی فوق الذکر –طبقه ٧- دبیرخانه حراست تسلیم نمایند .
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت وتحویل مدارک ، می توانند با شماره تلفن : ۶۴۵٠٣۴٢٧  تماس حاصل نمایند .

 


 

فراخوان انتخاب بازنشستگان ،همسران بازمانده وازکارافتادگان کلی نمونه

 

سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به مناسبت  ” روز خانواده و تکریم بازنشستگان ” بمنظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان ، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه ، به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه ، نسبت به انتخاب و تجلیل از این عزیزان اقدام نماید. از این رو تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به شعب سازمان و دفاتر کانونهای بازنشستگی در سراسر کشور اقدام و درصورت دارا بودن شرایط از تاریخ ٢٠ /۴ /٩۵ لغایت ١۶ /۵ /٩۵ در این فراخوان عمومی ثبت نام نمایند.


 

فراخوان ویژه همکاران: تشکیل بانک اطلاعاتی از همکاران فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، علمی،  ورزشی و…
همکاران گرامی
همان طور که اطلاع دارید ، با توجه به تنوع فعالیتهای تامین اجتماعی  ، نیروهایی با تخصص های بسیار متنوع در  این سازمان اشتغال به کار دارند. همچنین گستردگی قلمرو جغرافیایی حوزه فعالیت سازمان ، کارکنانی بافرهنگهای گوناگون ساکن در  ایران عزیز را در خود جای  داده است. از طرفی در صورتی که  علایق ، استعدادها و توانمندیهای فردی را نیز به این مولفه ها بیفزاییم ، بی تردید  شاهد طیف  گسترده ای از قابلیتهایی خواهیم بود که  فراتر از حوزه وظایف کارکنان در سازمان تجمیع شده است.
در همین چارچوب معاونت فرهنگی – اجتماعی سازمان (اداره کل امور فرهنگی اجتماعی بیمه شدگان و کارکنان ) به منظور شناخت توانایی های همکاران در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، علمی ، ورزشی و… در صدد تهیه بانک اطلاعاتی جامعی در این خصوص می باشد. .
از این رو از همکاران واجد شرایط  درخواست می نماییم ، جهت درج اطلاعات شان در این بانک اطلاعاتی و معرفی در نشریه تامین نسبت  به ارسال بیوگرافی خود و اشاره به قابلیت های شان در زمینه های مذکور، موفقیتها ، دستاوردها و…  اقدام نموده ،  اطلاعات هویتی و پرسنلی ،  شماره تلفن و ایمیل را هم فراموش نفرمایید.  لازم به ذکر است ، پس از بررسی توانمندی همکاران گرامی ، در مناسبتهای مختلف  سال جاری  به تعدادی از این  همکاران محترم هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
تماس با ما:
ارسال نامه به نشانی: تهران- خیابان کارگر شمالی – نرسیده به فاطمی – نبش کوچه ستاره – پلاک یک – ساختمان شماره ۴ تامین اجتماعی – طبقه چهارم –کد پستی ١۴١٨۶۵۴٧١٨ –    اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان و کارکنان – معاونت فرهنگی – اجتماعی سازمان.
ایمیل معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان: [email protected]
لطفا پشت پاکت یا در قسمت موضوع ایمیل مرقوم فرمایید: بانک اطلاعاتی همکاران – معاونت فرهنگی- اجتماعی
شماره تلفن:۶۴٠٢٨١١٩-٠٢١

دریافت فرم تکمیل اطلاعات (Word /PDF)


 

 

 

فراخوان ارائه مقالات در حوزه ورزش و سلامت

همکاران محترم سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی با هدف افزایش بهره وری و اعتلای سازمان و ارتقاء نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی و محور توسعه ، تصمیم به بازنگری و گسترش فعالیتهای ورزشی و تربیت بدنی در قالب یک برنامه راهبردی را دارد تاضمن دستیابی به اهداف فوق ، موجب شادابی بیشتر و افزایش شاخص سلامتی همکاران گرامی شود. لذا در پی تصویب و آغاز فعالیتهای شورای ورزش  و سلامت سازمان ، از تمامی همکاران ارجمند و صاحب نظران فعال در حوزه ورزش و تربیت بدنی دعوت می شود، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص روشهای دستیابی به اهداف پیشگفت در تمامی سطوح ( منطقه ای ، استانی و کشوری ) به صورت مکتوب و از طریق پست الکترونیکی [email protected]  ویا  نمابر شماره  ۶۶۵٨٠۶٩٢ به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.

شایان ذکر است،  از مقالات برتر ارائه شده در حوزه ورزش و سلامت سازمان به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.
در ضمن دبیرخانه شورای ورزش و سلامت سازمان از ساعت ٩ صبح تا ١۶  روزهای دوشنبه هر هفته با شماره تماس ۶۶۵٨٠٧۴۴  آماده پاسخگوئی به همکاران محترم است.


 

 

فراخوان همکاری تدوین مطالب حوزه بیمه های اجتماعی و تامین اجتماعی ویژه کودکان و نوجوانان

با توجه به مصوبه هیئت مدیره محترم سازمان تامین اجتماعی در خصوص ضرورت ارتقاء دانش و فرهنگ بیمه های اجتماعی و ترویج مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی در کتب درسی و مقاطع مختلف آموزش و پرورش، بدینوسیله از کلیه همکاران و صاحبنظران سازمانی و غیر سازمانی برای همکاری در این زمینه دعوت به عمل می آید. بر این اساس دبیرخانه کارگروه تدوین راهبردی مطالب حوزه تامین اجتماعی در کتب درسی آمادگی خود را برای دریافت هرگونه طرح، پیشنهاد و یا مطالب آماده در قالب های آموزشی با اولویت موضوعات زیرو محور خدمات سازمان تامین اجتماعی اعلام می دارد:

 

 

١. گسترش و ترویج مفاهیم بیمه های اجتماعی به زبان ساده

٢. معرفی جامع کارکردهای بیمه های اجتماعی و تامین اجتماعی در نظام توسعه ای کشور به زبان و مفاهیم ساده (نظیر حوزه های درمانی، بازنشستگی، حوادث ناشی از کار و…)

٣. ارائه مفاهیم در قالب حکایتهای کوتاه

۴. ارائه عبارات و پیام های ارتباطی نوشتاری کوتاه به زبان ساده

۵. ارائه هرنوع قالب مناسب ارتباطی و آموزشی برای رده های سنی کودکان و نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ تامین اجتماعی

۶. خلق شخصیت برای انتقال مفاهیم به زبان ساده برای مخاطبین

متقاضیان می توانند طرحهای پیشنهادی خود را از طریق ایمیل: [email protected] و یا به آدرس اداره کل آموزش و پژوهش سازمان تامین اجتماعی، واقع در خیابان آزادی، پلاک ٣۴۵، کدپستی: ١۴۵٧٩۶۵۵٩۵(تلفن:۶۴۵٠٣١۵٨ ، نمابر :۶۶۵٨٠٧١۵ )، ارسال نمایند. این فراخوان دائمی بوده و طرحهای ارسالی در توالی سه ماهه ( مرحله اول تا تاریخ ٢٠ /١٢ /١٣٩٣) ، توسط کمیته داوری مورد بررسی قرار می گیرد. اداره کل آموزش و پژوهش امکان پرداخت حق التالیف از اعتبارات آموزشی را نیز برای مولفین فراهم می آورد.

دبیرخانه کارگروه تدوین راهبردی مطالب حوزه تامین اجتماعی در کتب درسی

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها