آگهی فراخوان اعطای دفاتر نمایندگی موسسه حقوقی حامی

 

آگهی فراخوان اعطای دفاتر نمایندگی – مرحله اول

با توسل به عنایات خداوند متعال، موسسه حقوقی حامی طریقت معین با شناسه ملی ۱۰۴۶۰۷۳۵۷۰۸ در نظر دارد بصورت محدود، به تعدادی از اشخاص واجد شرایط ذیل و در راستای ضوابط اساسنامه، ابلاغیه تاسیس دفتر نمایندگی این موسسه را اعطا نماید:

۱)      دارا بودن دانشنامه حقوق

۲)      شرکت و قبولی در دوره های آموزش داخلی و آزمونهای موسسه

۳)      دارا بودن تمکن مالی و استعداد و شایستگی شخصی، جهت تاسیس و اداره نمودن دفتر نمایندگی

۴)      اخذ موافقت قبلی موسسه بصورت کتبی در خصوص محل، تجهیزات مورد نظر جهت تاسیس دفاتر نمایندگی

۵)      فقدان ممنوعیت از لحاظ مقررات خدمت وظیفه عمومی برای آقایان (دارا بودن معافیت موقت از قبیل معافیت تحصیلی با حداقل یکسال اعتبار انقضاء بلامانع می باشد)

۶)      دارا بودن سلامت کامل جسمانی و روانی

۷)      عدم مصرف مواد مخدر و روان گردان

۸)      ارائه تعهد نامه محضری حداقل یکساله، در خصوص تعهد به حسن انجام امور و پایبندی به ضوابط موسسه

۹)      ارائه سند تجاری (چک یا سفته) تضمینی به مبلغ دویست میلیون ریال در وجه موسسه

علاقمندان حداکثر تا مورخه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ درخواست کتبی و مدارک خود را به همراه رزومه کاری در قالب فرم مربوطه به دفتر مرکزی موسسه ارائه فرمایند.

توضیحات:

الف) وکلای محترم دادگستری (دارای پروانه مجاز وکالت دادگستری یا کارآموزی وکالت) در صورت پذیرش اولیه، از طی دوره های آموزشی و آزمون های داخلی موسسه معاف می باشند.

ب) مدت و کیفیت دوره های آموزشی داخلی و آزمونهای مربوطه به تناسب استعداد تحصیلی، توانایی علمی و عملی و سوابق کاری پذیرفته شدگان اولیه، حسب تشخیص و صلاحدید موسسه؛ متغییر خواهد بود.

ج) کلیه هزینه های کسب ابلاغیه نمایندگی (از بدو الی الختم) و مدیریت دفاتر، بر عهده متقاضیان می باشد.

د) بر اساس تبصره ۲ ماده ۳ اساسنامه موسسه، نمایندگان مطلقاً مجاز به ارائه هر گونه خدمات حقوقی اعم از مستقیم و غیر مستقیم به اشخاص نبوده، و حدود اختیارات نمایندگان (عمدتاً در راستای بازاریابی یا اجرای امور خاص بر له موسسه) به موجب ابلاغیه نمایندگی معین خواهد گردید. بدیهی است ارائه هر گونه خدمات حقوقی در دفاتر نمایندگی موسسه، اولاً مستلزم دارا بودن صلاحیت های قانونی از مراجع ذیصلاح (از قبیل دارا بودن پروانه وکالت دادگستری، مشاوره حقوقی و…) و ثانیاً مشروط به موافقت کتبی موسسه و در حدود ابلاغیه نمایندگی خواهد بود.

هـ) موسسه در قبول یا رد هریک از درخواستهای واصله و در هر مرحله ای از مقدمات اعطای ابلاغیه حتی پس از قبولی در آزمونهای نهایی موسسه، مطلقاً اختیار تام دارد.

دانلود فایل استخدام

(موسسه حقوقی حــامـی طریقت معین؛ دارای شخصیت حقوقی مستقل و انتفاعی بوده و به هیچ یک از ادارات، سازمانها، ارگانها و موسسات دولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد)

آدرس: زنجان، دروازه ارک، ابتدای خیابان شهدا، طبقه فوقانی پلاک ۱۹۹ (ساختمان مجتمع حقوقی زنجان)        تلفن: ۳۲۲۰۵۵۵ – ۰۲۴۱

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها