استخدام استانداری کردستان سال ۹۷ (خبر جدید)

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۱۶ مرداد ۹۷ – پرداخت ۸۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کردستان 

در نشست خبری با اصحابه رسانه استان مطرح شد که از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف در کردستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست خبری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان پیش‌از ظهر امروز به‌مناسبت روز خبرنگار در حضور اصحاب رسانه کردستان در این شهر برگزار شد.
حسن فهیمی در این نشست با تبریک روز خبرنگار به این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: امیدواریم با تعامل سازنده و ارتباط سازنده با خبرنگاران نواقص و کاستی‌ها خودمان را برطرف کنیم و با نیروی بیشتر در راستای خدمتگزاری به مردم و کشاورزان کردستان گام برداریم.
وی گفت: نخستین شعبه بانک کشاورزی در سال ۱۳۱۹ فعالیت خود را در استان کردستان آغاز کرد و همواره خدمتگزاری به مردم، به‌ویژه روستاییان و کشاورزان و ارتقای سطح زندگی و رفاه آنان مدنظر است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان تیرماه جاری امسال، هشت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴۶ هزار و ۶۱۳ فقره به متقاضیان پرداخت شده که شش هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی، دو هزار و ۳۸ میلیارد ریال مربوط به بخش بازرگانی و خدمات و ۱۰۲ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و معدن بوده است.
وی اضافه کرد: از کل مبلغ تسهیلات پرداخت شده به بخش کشاورزی، یکهزار و ۷۰۳ میلیارد ریال در قالب ۱۴ هزار و ۹۰۴ فقره به کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی، دو هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال در قالب پنج هزار و ۷۳۴ فقره پرورش دام، طیور و آبزیان، ۱۷۱ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۸۱ فقره به طرح‌های آبیاری و آبخیزداری، ۲۸۲ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۴۳ فقره به باغداری، ۶۵۹ میلیارد ریال در قالب یکهزار و ۲۸۵ فقره به خرید و توسعه ماشین‌آلات کشاورزی، ۱۴۳ میلیارد ریال در قالب ۹۵۲ فقره تسهیلات ازدواج، دو میلیارد ریال در قالب ۱۰۰ فقره برای تامین هزینه‌های درمان و احتیاجات ضروری پرداخت شده است.
فهیمی افزود: همچنین یک‌هزار و ۱۱۷ فقره تسهیلات به میزان ۵۵۷ میلیارد ریال از محل صندوق ملی پرداخت شده است.
وی از اجرای طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با هدف افزایش درآمد روستاییان در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۵۹ میلیارد ریال به ۸۱۸ گروه پرداخت و از این طریق برای ۱۴ هزار و ۱۰۳ نفر کردستانی شغل ایجاد شده که اکثر این افراد زنان روستایی، سرپرست خانوار، خود سرپرست و یا بدسرپرست بوده‌اند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان گفت: همچنین باهدف توسعه اشتغال‌زایی، ۶۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در قالب ۶۰ فقره و ۶۹۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در قالب ۵۱۴ فقره در کردستان پرداخت شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از پرداخت دو هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز ۵۲ هزار و ۲۶۴ فقره بیمه‌نامه صادر و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال غرامت پرداخت شده است.
فهیمی در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: تجهیز ساختمان مدیریت بانک کشاورزی به سیستم تولید برق خورشیدی فتوولتائیک، تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به سامانه کنترل هوشمند، استفاده از چراغ‌های LED، ساخت و نصب پارکینگ سبک سقف با سازه فلزی سبک و پوشش سقف یو پی وی سی و تعویض کلیه پنجره‌ها به پنجره آلومینیوم دوجداره از جمله کارهای انجام شده با هدف جلوگیری از هزینه‌های اضافی است.
گفتنی است؛ در پایان تور رسانه‌ای بازدید خبرنگاران از طرح بفرین کردستان، طرح شرکت تعاونی ۴۵۲ مائده دهگلان و طرح شرکت تعاونی دام دشت‌ گل کردستان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم


خبر ۶ تیر ۹۷ – فرصت ایجاد اشتغال طرح پایدار روستایی نباید از دست برود

استاندار کردستان گفت: با توجه به شرایط اشتغال و تولید در این استان، نباید بگذاریم فرصت بهره مندی از تسهیلات اشتغال در قالب طرح پایدار روستایی از دست برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال که با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: نباید این حق مسلم مردم برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ضایع شود.
وی افزود: این میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان برای ایجاد اشتغال همیشه فراهم نبوده است و نباید فرصتی که در این دولت به وجود آمده به دلیل سختگیری ها از سوی برخی متولیان از دست برود.
استاندار کردستان اضافه کرد: سهم مصوب تسهیلات اشتغال پایدار برای کردستان سه درصد از مجموع سهم کشوری است البته نسبت به دیگر استان ها کمتر است.
مرادنیا با بیان اینکه کردستان همیشه در بحث اعتباری درخواست اعتبارات جهشی کرده تا به میانگین کشوری برسد، یادآور شد: همیشه گفته ام دید کارشناسان در کردستان محدود است بنابراین مدیران بانک ها باید برای تسهیل در پرداخت وام ها دخالت کنند.
وی با بیان اینکه توسعه نیاز به دید و نظر بلند دارد و از همه می خواهم با همین جدیت امور را پیگیری کنند، اضافه کرد: مقررات خوبی مصوب شده اما دید کارشناسان ما وسیع نیست و اجرای این مصوبات در گیر و دار بروکراسی اداری و بانکی می ماند.
مرادنیا با اشاره به اینکه اگر در شهرستان ها نیرو برای کارشناسی محدود است می توان از ظرفیت مرکز استان استفاده کرد، گفت: امیدوارم بتوانیم علاوه برسهم خود از سهم ملی هم برای اشتغالزایی اعتبار جذب کنیم که همه اینها بستگی به همت بانک ها و دستگاه های اجرایی دارد.
مدیرعامل خانه صنعت و معدن کردستان هم در این نشست گفت: بانک ها وثیقه و سود بسیار بالا برای ارائه تسهیلات طلب می کنند و در کنار آن هیچ ریسکی هم نمی پذیرند.
عبدالله کاردانی با بیان اینکه بانک ها نسبت به واحد تولیدی و سرمایه گذار هیچ احساس مسئولیتی ندارند، افزود: در زمانی که به عنوان مثال به دلیل نوسانات ارزی واحد تولیدی راکد می ماند بانک یک روز هم از جریمه و بهره خود نمی گذرد.
وی اضافه کرد: مواد پتروشیمی در اختیار دولت است اما به ساعت گران می شود و واحد تولیدی توان خرید پیدا نمی کند که در آن شرایط با رکود و مشکل در تولید مواجه می شود.
کاردانی اظهار داشت: همه بار را نباید بر روی دوش واحد تولیدی انداخت بلکه دستگاه های مختلف باید برای ماندگاری تولید و رونق آن به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران کمک کنند.
میزان پرداختی تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی در این استان کردستان براساس اعلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۱۴ درصد میزان تخصیص یافته معادل ۱۹۵ میلیارد ریال رسیده و تاکنون تسهیلات مورد نیاز ۲۴۹ طرح متقاضی طرح پرداخت شده تا ۵۷۹ شغل ایجاد کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۷ دی ۹۶ – اشتغال ۱۶۴ هزار کردستانی در بخش صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه ۱۷ شهرک و ۱۲ ناحیه صنعتی با مجموع مساحت یک‌هزار و ۲۲ هکتار مصوب در استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ شهرک و ۳ ناحیه با مجموع مساحت ۷۷۰ هکتار در سطح استان فعال است.
وی افزود: ۸۳۶ واحد صنعتی دارای پروانه با اشتغال اسمی ۱۷ هزار و ۲۰۵ نفر و ظرفیت واقعی ۱۱ هزار و ۱۹۸ نفر در کردستان فعال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد معادن دارای پروانه بهره‌برداری در استان را ۳۸۷ مورد عنوان کرد و گفت: اشتغال اسمی دارای پروانه استان نیز ۴ هزار و ۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک‌هزار و ۸۵۱ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، مجموع اشتغال اسمی بخش صنعت و معدن در استان ۲۱ هزار و ۲۵۲ نفر و اشتغال واقعی آنها بیش از ۱۳ هزار نفر است.
وی تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان را ۶۵ هزار و ۷۹۸ مورد عنوان کرد و اذعان داشت: اشتغال بخش تجارت در استان کردستان ۱۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۴۱۳ واحد صنعتی زیر ۱۰ نفر اشتغال در استان فعالیت می کند، گفت: ظرفیت اشتغالی اسمی این واحدها ۲ هزار و ۵۴۷ نفر و اشتغال واقعی آنها یک هزار و ۸۱۵ نفر است.
به گفته دره‌وزمی، ۱۹۱ واحد از این تعداد در حال حاضر فعال، ۱۲۶ واحد نیمه فعال و ۹۶ واحد غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال ۳۷۰ واحد صنعتی در استان بین ۱۰ تا ۴۹ نفر است، گفت: اشتغال اسمی این واحدها ۶ هزار و ۵۷۷ نفر، اشتغال واقعی آنها ۴ هزار و ۴۵۵ نفر و سرمایه‌گذاری آنها ۴ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۱۹۹ واحد از این تعداد فعال هستند، عنوان کرد: ۱۰۷ واحد نیمه فعال و ۶۴ واحد آن نیز غیرفعال است.
دره‌وزمی خاطرنشان کرد: وضعیت اشتغال ۳۳ واحد صنعتی کردستان بین ۵۰ تا ۹۹ نفر و ۲۰ واحد اشتغال بالای ۱۰۰ نفر دارند.
وی در پایان تصریح کرد: ۴۲۰ واحد صنعتی در کردستان در حال حاضر فعال، ۲۳۸ واحد نیمه فعال و ۱۷۸ واحد غیرفعال هستند.

منبع: خبرگزاری فارس


خبر ۲۱ آبان ۹۶ -چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان کردستان

باشگاه خبرنگاران جوان : استاندار کردستان چگونگی توزیع اعتبارهای اشتغالزایی استان متبوعش را تشریح کرد.
بهمن مرادنیابهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه توزیع بودجه اشتغالزایی در استان متبوعش، اظهار کرد: ۶۰ درصد اعتبارهای اشتغالزایی در استان به صورت شهرستانی توزیع می‌شود و فرمانداران باید برای جذب این اعتبارات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی ادامه داد: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع شبکه بانکی برای اشتغال در سال جاری در نظر گرفته شده که از این میزان سهم استان ۶ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال است.
استاندار کردستان با تاکید بر اینکه ضروی است که دستگاه‌های متولی با همکاری و همگرایی برای جذب این اعتبار تلاش کنند، گفت: این اعتبار فرصتی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان است و از کل اعتباراتی که برای اشتغال فراگیر اعم از منابع بانکی و … در نظر گرفته شده ۶۰ درصد آن به صورت شهرستانی توزیع خواهد شد.
مرادنیا خاطر نشان کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تمام توان خود را برای جذب این اعتبارها به کار گیرند.


خبر ۱۴ تیر ۹۶ – تخصیص ۱۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان

خبرگزاری ایرنا : یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی حمایتی در کردستان برای اجرای برنامه فراگیر اشتغال تخصیص یافته است.
به گزارش ایرنا، مسئولان کردستان روز سه شنبه در کارگروه اشتغال کردستان در سالن شهدای دولت استانداری خبر از تخصیص یک هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال برای اشتغالزایی به توانجویان و مددجویان ۲ نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر دادند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سهم مددجویان این نهاد از این میزان اعتبار ۸۵۷ میلیارد ریال بوده که ۶۵۷ میلیارد ریال آن از محل بند ‘د’ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) منظور شده است.
محمدرسول شیخی زاده افزود: این میزان در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.
وی گفت: در سال گذشته این نهاد با همکاری بانک های عامل موفق شد ۹۸ درصد از ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته خود برای اشتغالزایی مددجویان را پرداخت کند.
وی با بیان اینکه با این میزان اعتبار سه هزار و ۴۵۰ طرح کارآفرینی و خوداشتغالی مددجویان استان اجرا شده است افزود: توامندسازی افراد بر اساس نیازهای جامعه و استفاده از توان مردمی برای توسعه اقتصاد و تولید از اهداف این نهاد در پرداخت تسهیلات است.
وی گفت: این نهاد برای رسیدن به توامندسازی مددجویان خود آنان را در زمینه های مختلف کارآفرینی و بازاریابی آموزش می دهد به طوری که در سال گذشته هشت هزار و ۴۰۰ مددجو حدود ۳۷۹ هزار ساعت آموزش دیده اند.
وی افزود: همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر دارد ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از منابع خود برای کارآفرینی مددجویان استان تخصیص دهد تا پنج هزار طرح مشاره شغلی مددجویان در سال جاری اجرا شود.
او گفت: ارایه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به ۱۰ هزار مددجو از دیگر اهداف این نهاد در حوزه اشتغالزایی است.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این کارگروه گفت: در سال جاری برای اشتغال توانجویان استان ۳۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است و انتظار می رود با همکاری بانک های عامل این میزان اعتبار تا پایان سال در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.
ثریا حافظی افزود: در سال گذشته نیز ۱۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال توانجویان استان تخصیص یافته بود و قسمت عمده آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.
برنامه اشتغال فراگیر کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده و برای اشتغالزایی ۹۷۰ هزار نفر در سال جاری، هدفگذاری شده است.
این طرح شامل طرح های کارورزی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مشوق های کارفرمایی و توسعه رسته های منتخب است.
طرح های اشتغال زایی حمایتی ویژه توانجویان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد از دیگر بخش های این طرح است.
اعتبارات مورد نیاز این هدف از طریق صندوق توسعه ملی تامین و تا ۱۵ تیر ابلاغ می شود. بانک مرکزی نیز موظف شده نسبت به تعیین سهمیه تسهیلات بانکی مورد نیاز به میزان ۲۰۰ هزار میلیارد ریال و ابلاغ به شبکه بانکی ظرف مدت ۱۰ روز اقدام کند.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر است که از این تعداد ۷۰.۸ درصد در مناطق شهری و ۲۹.۲ درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.


خبر ۱۹ آبان ۹۵ – اشتغال۳۵۰۰نفر در خبازی‌های سنندج

خبرگزاری مهر : رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر درواحدهای خبازی این شهر مشغول به کار هستند، گفت: ساماندهی و مدیریت مناسب خبازی ها در سنندج یک امر لازم و ضروری است.
ناصر اسدی در گفت وگو با خبرنگار مهر به اعتراض و شکایت تعدادی از خبازان مبنی بر کاهش فروش نان اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ۸۰۰ واحد خبازی در سنندج وجود دارد که چند واحد آن دارای مجوز نیستند.
وی عنوان کرد: به دلیل بی مدیریتی و نابسامانی در صدور مجوزها و ایجاد واحدهای نانوایی بیش از نیاز مردم در یک محله و منطقه، تعداد زیادی از فعالان و شاغلان این بخش ناراضی هستند.
وی اظهارداشت: دولت یا کل کارها و امورات مربوط به خبازی ها را به بخش خصوصی واگذار کند یا کاملا آن را دولتی کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم در یک محله ای ۶ نانوایی ایجاد شده که این موجب کاهش فروش بسیاری از آنها و حتی بیکار شدن عده ای که سال هاست در این حوزه کار می کنند، شده است.
اسدی با اشاره به اینکه بسیاری از نانوایی های سطح شهر برای جبران کاهش فروش خود اقدام به فروش آرد شناور به یکدیگر می کنند، ادامه داد: سهمیه آردی که دولت به نانوایی ها می دهد ۶۰ درصد آن مصرف و مابقی خرید و فروش می شود و کارفرمایان از این محل هزینه کارگری را تامین می کنند.
وی با بیان اینکه نانوایی های نان لواش و سنگک از لحاظ درآمدی در مضیقه هستند، اضافه کرد: اگر ساماندهی صنفی انجام شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد لذا می طلبد مدیریت واحدهای نانوایی را به اتحادیه واگذار کنند.
وی یکی از دلایل ایجاد مشکلات و تنگناهای کنونی را مربوط به دستورالعمل صادر شده از سوی دولت گذشته خواند وعنوان کرد: در دولت احمدی نژاد قیمت آرد را آزاد و بعد دوباره آن را دولتی کردند و همین امر باعث شد که تعداد واحدهای خبازی در سنندج از ۴۰۰ واحد به ۷۴۲ واحد افزایش پیدا کند.
رییس اتحادیه خبازان سنندج با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در نانوایی های سطح شهر مشغول به کار هستند، بیان کرد: تعداد زیادی از کارگران نانوایی ها به دلیل فقر مالی و نبود درآمد کافی به اقلیم کردستان عراق مهاجرت کردند.
اسدی با اشاره به اینکه ایجاد واحدهای خبازی مستلزم رعایت مسائل بهداشتی است، اضافه کرد: مساحت هر واحد نان بربری باید ۵۰ متر و نان روغنی باید ۳۵ متر باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه در تعدادی از این واحدها سرویس بهداشتی و انبار آرد مشترک است و این برخلاف اصول و قوانین و همچنین مسائل بهداشتی است.


خبر ۱۵ شهریور ۹۵ – تثبیت شغل برای بیش از ۳ هزار کردستانی

خبرگزاری فارس : دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان گفت: به منظور احیا و حمایت از واحدهای تولیدی در کردستان تاکنون ۱۲ واحد با تزریق تسهیلات به چرخه تولید بازگشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پیمان الماسی صبح امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قروه، اظهار داشت: هدف اصلی این کارگروه  برداشتن سنگ‌های پیش روی تولید و توسعه منطقه با  فعال کردن چرخه صنعت است.
وی با اشاره به برگزاری ۲۵ جلسه این کارگروه گفت: در بررسی ۱۹۷ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، ۲۲۳ مصوبه داشته‌ایم که از روند اجرای مصوبات راضی نیستیم.
به گفته الماسی، تاکنون تنها ۵۰ درصد مصوبات اجرایی شده که پیامد آن تثبیت شغل برای ۳ هزار و ۷۲۲ نفر در واحدهای تولیدی استان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات، زمینه تثبیت شغل برای پنج هزار و ۱۲۰ نفر فراهم می‌شود که اتفاقی مهم در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد خواهد بود.
الماسی با بیان اینکه دولت برای احیای ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در کشور تسهیلات در نظر گرفته است، افزود: در کردستان نیز ۸۸۳ واحد برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند، همچنین از این تعداد ۱۸۹ مورد در بخش صنعت و ۶۹۴ مورد در بخش کشاورزی است.
وی به بررسی ۱۳۸ مورد از ۱۸۹ مورد واحد صنعتی به منظور دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱۴ مصوبه دریافت گرفته‌اند که ۳۳ مورد آن به موفق به دریافت مصوبه بانکی شده است.
الماسی افزود: از این ۳۳ واحد، ۱۲ واحد توانسته‌اند تسهیلات لازم به مبلغ ۳ ۱۴ میلیارد ریال را دریافت و به چرخه تولید بازگردند.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان با بیان اینکه ۱۱ درصد واحدهای تولیدی مشکل‌دار موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز خود از بانک‌ها شده‌اند، گفت: مابقی پرونده‌ها در دست بررسی است و برخی نیز به دلیل عدم تکمیل پرونده از سوی متقاضی راکد است.
وی با بیان اینکه از ۱۱۴ پرونده بررسی شده در کارگروه استانی ۲۳ فقره به شهرستان قروه اختصاص دارد، بیان کرد: این واحدها نیازمند دریافت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات هستند که تاکنون ۲ مورد توانسته‌اند تسهیلاتی به میزان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کنند.
به گفته الماسی، در قروه ۱۶ واحد به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳ مورد مصوبه بانکی مبنی بر دریافت تسهیلات را دریافت و دو مورد رد شده است.
وی بیشترین موانع در تولید را شامل بدهی‌های معوق بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی در کنار رکود فروش بازار دانست و راهکار کارگروه را در تلاش برای بخشودگی تمام جرایم، پرداخت تسهیلات از طریق سایت بهین‌یاب با وجود بدهی و چک برگشتی اعلام کرد.
به گفته الماسی، صاحبان واحدهای تولیدی که با معضلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند تسهیلات مورد نیاز خود را با سود ۱۸ درصد دریافت کنند.


خبر ۳ تیر ۹۵ – اعلام لیست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری های کردستان

داوطلبان گرامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدینوسیله نتایج آزمون استخدامی مورخ ۹۴/۱۱/۰۲ اعلام می گردد
از داوطلبان پذیرفته شده اصلی دعوت به عمل می آید جهت انجام مراحل بعدی از روز شنبه مورخ ۹۵/۰۴/۰۵ به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری واقع در ساختمان معاونت عمرانی استانداری طبقه هفتم،(محل قبلی تحویل مدارک) مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳,۴۴۹)

  1. جهادکشاورزی گفت:

    تشکر میکنم ازدست اندرکاران سایت که چندسال همراهمون بودن….ماکه شهریورماه شمرخدارفتیم سرکار وآخرش شیرینی انتظارمونوگرفتیم..ممنونم بازهم ازهمه …

  2. هوب- گفت:

    سلام به همه .
    تشکر از سایت استخدام که چند سالی همراهمون بود .
    ما چند ماه رفتیم سر کار .انشااله کار همه بیکارها درست بشه و از بلا تکلیفی در بیان . موفق باشید

  3. فرودگاه به محمد گفت:

    چهار نفر رفتن نمی دونم چرا به ما جواب سر بالا میدن اصلا کار گزینش ما هم انجام نشده.

  4. محمد گفت:

    بچه های فرودگاه از اول اردیبهشت رفتن سر کار. با آرزوی موفقیت برای همه.

  5. فرودگاه گفت:

    سلام از فرودگاه خبری نشد؟ قبل عید پنج نفر کدشون اومده بود.

  6. (اوقاف) گفت:

    سلام اوقاف چی شد؟؟؟؟

  7. بهزیستی بلاتکلیف گفت:

    هیچ خبری نشده ومنتظریم احتمالا تادوماه دیگه هم طول بکشه

  8. منطظر گفت:

    بچه های بهزیستی چی شد؟؟؟
    اونایی که هنوز نرفته بودند سرکار چی کار کردند؟؟؟؟

  9. ایمان به اهورا گفت:

    سلام اهوراجان منم امروز بااستانداری تماس گرفتم کدم اومده بود ولی بهزیستی باهام تماس نگرفته میشه بیشترتوضیح بدی ؟

    • ahora گفت:

      سلام دوست عزیزم
      منم تا الان بهم زنگ نزدن
      ولی اقای لطفی گفتن باهاتون تماس میگیرن وتاریخ شروع به کار ومعرفی به پست سازمانیتونو بهتون میگن.
      قاعده اش هم همینه باید حتما بهمون زنگ بزنن
      منم منتظرم تماسشونم.نباید بیکار بشینیم چون الان دیگه کدهامون اومده.

      راستی یه سوال ؟؟کدوم یک از شماها ازمایشات پزشکی وعدم اعتیاد و رفتین؟؟

  10. ahora گفت:

    سلام بردوستان عزیز

    امروز رفتم بهزیستی پیش اقای لطفی
    ایشون گفتن اونایی که کدشون اومده گوش به زنگ باشن سه شنبه یا چهارشنبه بهشون زنگ میزنیم که هرکدوم برن اون اداره وپستی که معرفی شدن رو اشنا بشن
    ولی سال جدید چهاردهم فروردین شروع به کار میکنین

    رفتم پیش خانوم درخشان میگه هنوز کدشما به دستم نرسیده
    مگه میشه ؟!مگه داریم؟!
    واقعا بهزیستی هرکی به هرکیه
    اخه استانداری کدها روبفرسته اقای لطفی تایید بکنه اما کارگزینی میگه نیومده؟؟؟؟!!!
    بحث اینجاس میگن کد بیاد دیگه شروع به کار میکنین اما حالا سه روزه کد اومده ولی هنوز دستشون نرسیده…
    بخدا دیگه مخم تاب برداشته موندم حرف کدوم یکیشونو باور کنم؟؟
    فقط دارن مارو دور خودشون میپیچونن
    والا اونایی که بدون سهمیه بودن الان یه ساله سرکارن
    ماها هنوز تکلیفمون هیچی مشخص نیس….

  11. ahora گفت:

    سلام بردوستان عزیز

    امروز رفتم بهزیستی پیش اقای لطفی
    ایشون گفتن اونایی که کدشون اومده گوش به زنگ باشن سه شنبه یا چهارشنبه بهشون زنگ میزنیم که هرکدوم برن اون اداره وپستی که معرفی شدن رو اشنا بشن
    ولی سال جدید چهاردهم فروردین شروع به کار میکنین

    رفتم پیش خانوم درخشان میگه هنوز کدشما به دستم نرسیده
    مگه میشه ؟!مگه داریم؟!
    واقعا بهزیستی هرکی به هرکیه
    اخه استانداری کدها روبفرسته اقای لطفی تایید بکنه اما کارگزینی میگه نیومده؟؟؟؟!!!
    بحث اینجاس میگن کد بیاد دیگه شروع به کار میکنین اما حالا سه روزه کد اومده ولی هنوز دستشون نرسیده…
    بخدا دیگه مخم تاب برداشته……

  12. محمد گفت:

    به دوستان بهزیستی

    دوستا سلام من هفته گذشته تهران بودم واز تهران پیگیری کردم گفتن کلا اسامی ۸نفرو فرستادن برا کد مستخدمی وهنوز جواب ۸نفرنیومده وبااین اوصاف به احتمال ۹۰ درصد اول اردیبهشت شروع به کارمون
    منم پرسیدم ۱۵ نفر موندیم جذب بشیم که گفتن تعدادی از بچه ها رشتشون نمیخوره ومتاسفانه اسامی نفرستادن برا صدور کد وقرار جایگزین بشن گفتم تکلیف این دوستان چیه میگن اسامی برگشت دادن بنیاد دوباره توی لیست بیکاران قرار میگیرن خدایش براشون خیلی ناراحت شدم
    برین تعطیلات با خیال راحت خوش باشین تااول اردیبهشت به هیچی فک نکنین
    با تشکر

  13. بهزیستی به اهورا گفت:

    اهورا جان سلام وتسلیت مجدد

    من هفته گذشته باهاشون صحبت کردم گفتن کد سه نفراومده خب حالا شمام میگین کد ۶نفردیگه قرار بیاد مگه کلا قرار کد چند نفربیاد ؟؟؟؟؟؟
    اخه تا اونجایی که من خبر دارم گفتن ۵نفرکه رشتشون نمیخوره حذف شدن و ۱۰ نفرموندیم
    شما خبردارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ahora گفت:

      سلام وادب بهزیستی بزرگوار
      ازلطفت بی نهایت ممنونم…

      والا این اسامی شش نفرو که گفتن تا دوشنبه میادو مطمنم که درسته
      خودمون در جریان خیلی از نفرات نیستیم که اسامیشون تو لیست نیست!!!!
      من خودم جزو اون شش نفرم که امروز بهم خبر دادن کد مستخدمیم اومده
      دوشنبه هم میرم نامه شو ببرم پیش اقای لطفی

      شماهم دوستان عزیز بیاین مطمنا اسامی شماهم اومده
      با سپاس

  14. ahora گفت:

    سلام دوستان عزیز یه خبر خوب….

    امروز بهم خبر دادن که کد مستخدمی من اومده

    گفتن که دوشنبه برم استانداری شالمان برای دریافت نامه مبنی بر تعیین پستم

    ایمان جان شما وبقیه دوستان هم خبرشو بگیرید که باهم دوشنبه بریم اونجا

    من ساعت نه استانداریم روز دوشنبه

  15. ahora گفت:

    باسلام وعرض ادب خدمت دوستان عزیز

    بابت اظهار همدریتون ممنونم اقا ایمان وبهزیستی گرامی
    خداوند رفتگان شما رو هم بیامرزه…….
    دوستان عزیز من با هفته گذشته مستقیما با ریس سازمان برنامه وبودجه استانداری حرف زدم ایشون مستقیما با معاونت راهبردی صدور کد تهران تماس گرفتن ومسئله رو جویا شدند

    اونام گفتن که جواب کد شش نفر رو اماده کردن تادوشنبه این هفته جوابها رو میفرستن براشون
    حالا دیگه باید منتظر بمونیم چی میشه

    باور بفرمایین من به سهم خودم خیلی پیگیر بودم حتی تو مراسم ختم پدرمم دوبار از طریق فامیلام جویای کارهامون شدم
    ازشما دوستان عزیز هم که مسرانه تا به امروز پیگیر کارها بودین سپاسگذارم….

  16. اوین به شیوا گفت:

    چرا لزومی داره می دونی چرا چون چن ساله الکی سرکارمون گذاشتن شمام میخواین نمک به زخممون بزنید من دیروز با احدی مسئول صدور کد حرف زدم حضوری اینو گفت دیگه نمیدونم شما چرا اینو میگی چی گیرت میاد الله علم

  17. بهزیستی به شیوا گفت:

    سلام شیوا خانم امروز رفتمبهزیستی پیش اقای لطفی خانم درخشان خانم قادری دوست
    راجب کد پرسیدم گفتن کلا ۱۵ نفرهستیم که ۵نفرمون به دلیل اینکه رشته تحصیلیشون نمیخوره حذف میشن میمونه ۱۰ نفر از این ۱۰ نفر کد ۵نفر اومده اسمم توش نبود و کد ۵نفرمونده بیاد این هفته اخر میاد واینم گفتن یا بعد ۱۳ ویا اول اردیبهشت حتمن شروع به کار خدایش از خبری مطمن نیستی دل ادم خوش نکن الکی با هزار امید وارزو رفتم گفتم حتمن فردا زنگ میزنن و حرف شما ۱۲ نفراومده متاسفانه این جواب شنیدم

  18. ایمان به بهزیستی گفت:

    سلام دوست عزیز تازه دیگه ما فوق فوقش تایکماه دیگه شروع بکار میکنیم شما درست میگید اتحاد بهترین کاره ولی ماها باید زودتر پیگیری میکردیم نه الان خدایش خیلی شروع بکارمون عقب افتاد اونم بازم ازکمکاری خودمون بود فقط من وشما شاید یکی دوتای دیگر پیگیری میکردیم اقامن درخدمتم من واسه سنندج اداره کل معرفی شدم شماچی؟

  19. اوین به شیوا گفت:

    دوست عزیز پرسیدم پیش اقای احدی کددونفری اومده گفتن شاید از هفته اینده بیاد خدایش چرا ملت سرکار میزاری؟ چی گیرت میاد الکی دل بقیه رو خوش کنی

    • shiva گفت:

      لزومی نمی‌بینم دروغ بگم به جای پرسیدن از آقای احدی بهتره بری و از آقای لطفی یا خانم درخشان بپرسی ، در ضمن گفتن که اگه این هفته اخر نریم سر کار حتما بعد از ۱۳فروررین سر کاریم

  20. بهزیستی به شیوا گفت:

    سلام دوست عزیز خوش خبر باشی شماازکجا میدونی کد ۱۲ نفراومده من پرسیدم دیروز گفتن ۳ نفراومده کدشون ؟واینکه ما از کجا خبردارشیم کدمون اومده یا نه میشه شمارشون بزاری؟ ممنون میشم
    واینکه کد چن نفردیگه مونده بیاد

    • shiva گفت:

      دوست عزیز تلفنی جواب نمیدن حضوری برید و از کارگزینی ، خانم درخشان بپرسید اگه جواب ندادن از آقای لطفی چون ایشون حتما جواب میدن، موفق باشید

  21. بهزیستی به ایمان گفت:

    سلام دوست عزیزنه اتفاقا اون موقم ۱۵ نفر بودیم ینی از دی ماه که ۵۰نفر شروع به کار کردن ماشدیم ۱۵ نفر منظورم اینهبا یه نفر پیگیری هیچ اتفاقی نمی افته درضمن مسئولان بهزیستی برای اینکه شانه از مسئولیتشون خالی کنن میگن بنیاد باید اقدام کنه که این حرف واقعا چرت وخنده داره اداره بهزیستی باید استخدام کنه بنیاد معرفی کرده الان نوبت بهزیستی الان نیازی نیس بگم من چه کارا کردم فقط اینو بدون بیکار ننشستم واگه شاهد اینیم که فرستادن برا کد بخاطر زحمات من وچن نفر دیگه از دوستان ایمان جان اتحاد بهترین کاره نه اینکه تک نفر پیگیر باشی اگه دوس داشتی در خدمتم

  22. ایمان به بهزیستی گفت:

    سلام دوست عزیز الان اومدی که این حرفاروبزنی که چی خب اون موقع ۳۰نفربودیم که بهت گفتم شروع بکار میکنیم خب۱۵شون رفتن الان۱۵مونده من گفتم بنیادو بهم میریزم خوب توکجا بودی که من توبنیاد چکار کردم طرف حساب ما بنیاده نه بهزیستی.

  23. ایمان به اهورا گفت:

    سلام دوست عزیز خداشاهده خیلی ناراحت شدم امیدوارم خدا بهتون صبوری بده الان جاشون توبهشته خدا بیامرزدش احتمال زیاد همون فروردین شروع بکار میکنیم.

  24. بهزیستی به اهورا وایمان گفت:

    باسلام
    اهورا جان شهادت پدرت را به خود وخانواده محترمت تسلیت عرض می نمایم انشالله که پدر عزیزت مورد رحمت ومغفرت خدای متعال قرار بگیرد امین یارب العالمین شادی روحش سه صلوات بفرستین

    ایمان جان یادت بهمن ماه بود بهت گفتم امسال شروع به کار نمیکنیم یادته چی گفتی؟ با من شروع کردی به کل کل کردن واینکه بی خبرم وواداره رو سرشون خراب میکنم چی شد خراب کردی؟
    نمیخوام نا امیدت کنم مطمن باش اردیبهشت به بعد شروع به کارمون
    اینقد خودتون امیدوار نکنید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها