استخدام استانداری زنجان سال ۹۸ (خبر جدید)

استخدام استانداری زنجان سال ۹۸

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی


خبر ۲۵ دی ۹۸- اعلام نتایج بررسی مدارک آزمون استخدام کارشناسان دهیاریهای تابعه استان زنجان

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام نتایج مرحله بررسی مدارک اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت جهت مرحله انجام مصاحبه آزمون استخدامی جذب کارشناسان برای دهیاریهای تابعه استان زنجان در سال ۱۳۹۸

به اطلاع داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی جذب کارشناسان برای دهیاریهای تابعه استان زنجان در سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نتایج بررسی مدارک آنان، از روز یک‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده می‌باشد. ضروری است داوطلبان با استفاده از کدملی و کد رهگیری با ورود به قسمت پروفایل خود، از نتیجه بررسی مدارک و وضعیت نهایی خود مطلع گردند.

آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب، عبارت «داوطلب گرامی، شما برای انجام مرحله مصاحبه استخدامی معرفی شده‌اید» درج گردیده است، لازم است راس ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ به جهاد دانشگاهی زنجان مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:

۱ – معرفی داوطلب برای مرحله مصاحبه هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی کند.

۲- عدم مراجعه در زمـان و مکان مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از ادامه فرایند استخدام تلقی گـردیده و داوطلب هیچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

لینک مشاهده نتایج


خبر ۱ آبان ۹۸ – تمدید ثبت‌نام آزمون جذب کارشناسان برای دهیاری‌های تابعه استان زنجان

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون آزمون جذب کارشناسان برای دهیاری‌های تابعه استان زنجان، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می‌رساند، با توجه به درخواست داوطلبان و به منظور رفاه حال زائرینی که در ایام اربعین حسینی به زیارت عتبات عالیات مشرف شده‌اند، مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا تاریخ ۳ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تمدید شده است.


خبر ۲۰ مهر ۹۸ – اطلاعیه در خصوص آزمون جذب کارشناسان برای دهیاریهای تابعه استان زنجان آبان ماه ۱۳۹۸

استانداری زنجان، با استناد به آ˻ن نامه استخدامی دهیار یها و مجوز شماره ۷۳۰۹ مورخ ۱۸/ ۱۲/ ۹۸ معاونت امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای به منظو ر تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخشی از دهیاریهای استان زنجان از بین افراد واجد شرایط به صورت قرارداد کار معین، از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی و مصاحبه ، پس از طی مراحل گزینش و حراست، نیرو می پذیرد .
ثبت نام این آزمون از روز دوشـنبه ۲۲/۷/ ۹۸ از طریق سـایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی آغاز می شود و دفترچه راهنمای آزمون نیز بر روی سایت قرار خواهد گرفت

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ شهریور ۹۷ – ۵۴۸۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در زنجان پرداخت می شود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از هدف گذاری برای ایجاد بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلی در سال جاری در این استان خبر داد و گفت: به این منظور پنج هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به متقاضیان در نظر گرفته شده است.

محمدرضا یوسفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد ۱۴ هزار و ۲۸ فرصت شغلی برای سال جاری در استان زنجان در قالب اجرای طرح های تکاپو، اشتغال های حمایتی، حمایت از مشاغل خانگی و سیاست های مداخلاتی تعریف شده است.
وی ادامه داد: در اجرای طرح تکاپو که از سال گذشته آغاز شده است، به منظور اشتغال فراگیر(موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۶) و اشتغال روستایی که اعتبار آن از طریق صندوق توسعه ملی تامین می شود، به ترتیب ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال و ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سهم استان زنجان در نظر گرفته شده است که در نتیجه آن قرار است تا پایان سال جاری در مجموع ۲ هزارو ۸۹۵ شغل ایجاد شود.
یوسفی اظهار داشت: در قالب حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی از طریق نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید در مجموع ۲ هزار و ۷۸۹ فرصت شغلی با پرداخت ۶ هزار و ۲۹۸ میلیارد ریال اعتبار ایجاد می شود.
وی افزود: در قالب اجرای قانون حمایت از مشاغل خانگی و قانون بودجه سال ۹۷ نیز پرداخت ۴۳۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی جهت ایجاد ۲ هزار و ۱۹۴ فرصت شغلی به عنوان سهم استان زنجان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای اجرای سیاست های مداخلاتی از جمله اعطای مشوق های بیمه ای به کارفرمایان، اجرای طرح های کارورزی و آموزش در محیط کار واقعی نیز اجرای ۶ هزار ۱۵۰ فرصت شغلی تا پایان امسال در این استان پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا استاندار زنجان در نشست خبری در شهریور جاری در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۱۷ هزار شغل در این استان ایجاد شد.

منبع :خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۱ شهریور ۹۷ – وجود ۶۰ نوع شغل در روستاهای استان زنجان

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان از وجود ۶۰ نوع شغل در روستاهای استان زنجان خبر داد و گفت: تا پایان سال با ارائه تسهیلات ۴۰ نوع شغل دیگر به روستاهای استان اضافه می‌شود.

علی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود ۶۰ نوع شغل در روستاهای استان زنجان خبر داد و گفت: تا پایان سال با ارائه تسهیلات ۴۰ نوع شغل دیگر به روستاهای استان اضافه می‌شود.
وی اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه ما ایجاد اشتغال در مناطق عشایری و روستایی است و در این راستا تسهیلات تخصیص‌یافته که سهم استان زنجان ۲۸۵ میلیارد تومان است که ۲۰۰ میلیارد آن توزیع‌شده و ۱۰۰ میلیارد تومان هم تخصیص‌یافته است.
مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان گفت: این میزان تسهیلات بر اساس شاخص جغرافیایی و جمعیتی توزیع‌شده و اشتغال در این روستاها ایجاد می‌شود و چهار بانک عامل کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، پست‌بانک و بانک توسعه تعاون است.
محمودی تاکید کرد: بیش از سه هزار طرح از طریق سامانه کار ثبت‌شده و در دستگاه‌ها و کمیته‌های فنی بررسی می‌شود.
وی افزود: این تسهیلات برای مناطق روستایی مرزی طرح‌های تشویقی دارد ولی استان زنجان به دلایل برخورداری روستاها به سایر استان‌ها شاخص‌های توسعه‌ای خوبی دارد.
مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان ابراز کرد: روستاها بهترین محیط برای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون‌زا هستند و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان زنجان ادامه دارد.
محمودی افزود: توجه به توسعه اشتغال در روستاها باعث ماندگاری روستاییان در روستاها می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۱۷ مرداد ۹۷ – ایجاد ۲۲ هزار و ۳۷ هزار شغل در استان زنجان

مدیرکل اقتصادی استانداری زنجان گفت: هدف‌گذاری اشتغال در استان زنجان ۲۷ هزار شغل بود که ۲۲ هزار و ۳۷ هزار شغل در استان ایجاد شد و این به‌نوبه خود این عملکرد خوبی برای دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا آبی پور شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه هفته دولت نزدیک است، گفت: باید دستاوردهای بخش اقتصادی در استان زنجان در هفته دولت به خوبی به مردم بیان شود.
وی اظهار کرد: باید از ابزارها و ظرفیت‌های مختلف برای معرفی اقدامات دولت استفاده شود تا مردم با اقدامات دولت آشنا شوند.
مدیرکل اقتصادی استانداری زنجان گفت: هدف‌گذاری اشتغال در استان زنجان ۲۷ هزار شغل بود که ۲۲ هزار و ۳۷ هزار شغل در استان ایجاد شد و این به‌نوبه خود این عملکرد خوبی برای دولت است.
آبی پور تاکید کرد: ما در استان زنجان از ۷۰ میلیارد تومان توانستیم یک میلیارد تومان را در بخش اشتغال روستایی را جذب کنیم و رتبه ۱۱ و ۱۰ را در سطح کشور در این بخش‌داریم.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات و فعالیت‌های خود را به مردم به خوبی بیان کنند و در این میان رسانه‌ها ابزار مهم برای اطلاع‌رسانی اقدامات دولت هستند.
مدیرکل اقتصادی استانداری زنجان تصریح کرد: خبرنگاران رابط بین دولت و مردم هستند و نقش مهمی در افکار عمومی دارند و باید رسانه‌ها نسبت به ایفای رسالت خود به‌درستی عمل کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۲۰ خرداد ۹۷ – هدف گذاری ۳۷ هزار فرصت شغلی برای استان زنجان

هدف گذاری ۳۷ هزار فرصت شغلی در سال جاری، ایجاد اشتغال باتکیه بر منابع بانکی و توجه به ظرفیت های مغفول حوزه اشتغال از جمله موضوع های مورد تاکید در جلسه کار گروه اشتغال روز شنبه استان زنجان بود.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استانداری زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه این کار گروه متولی ایجاد اشتغال نیست گفت: این کارگروه بستر سازی و به عبارتی برداشتن موانع ایجاد اشتغال را بر عهده دارد.
فرامرز نیک سرشت به مراکز کاریابی اشاره و بیان کرد: کاریابی ها متولی ایجاد اشتغال نیستند و این مراکز فقط کانال ارتباطی برای معرفی نیروهای کار مورد نیاز واحدها و کارخانه ها بوده و وظیفه ایجاد فرصت شغلی ندارند.
این مسئول ادامه داد: نباید به اعداد و ارقام کسب شده در حوزه اشتغال اکتفا کرد، بلکه باید مسائل و مشکلات را بهتر دید و از طرفی نسبت به تعهدات فرصت های شغلی این بخش نیز پایبند بود.
وی ابراز کرد: ازسوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان میزان اشتغال حوزه بازرگانی طی سال جاری ۱۸۵ فرصت شغلی اعلام شده که امیدواریم این کار محقق شود چرا که سختی ها و مشکلات خاص خود را دارد.
نیک سرشت افزود: مشارکت دستگاه های اجرایی در کارگروه اشتغال استان اثر بخشی بهتری دارد و ارائه راهکارهای موثر می تواند به پیشبرد برنامه های هدف گذاری شده کمک کند.
وی بیان کرد: تمام موانع در راستای حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های جدید در دستور کار این کارگروه قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه فضای اشتغال متفاوت تری در استان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: طی جلسات مختلف به بهره گیری از روش های جدید برای اشتغال استان تاکید شده است.
شهرام طهماسبی افزود: یکهزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای توسعه بخش کشاورزی در سال جاری مد نظر قرار گرفته در حالی که اشتغال حوزه صنایع دستی و گردشگری به یکهزار فرصت نمی رسد و از طرفی ایجاد اشتغال در حوزه های فناوری اطلاعات و آی تی نیز مغفول واقع شده است.
وی بیان کرد: این استان به لحاظ ترانزیتی بودن شرایط خوبی دارد و برنامه های ارائه شده در این بخش از سوی دستگاه های متولی مربوطه چندان رضایتبخش نیست.
وی یادآوری کرد: برای توسعه اشتغال استان علاوه بر دستگاه های متولی، دستگاه های اجرایی دیگری نیز مانند دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه های مادر استان هم حضور یابند.
این مسئول به لزوم فعالیت کانون کارآفرینی استان تاکید کرد و گفت: این مهم به تولید ثروت منجر می شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در ادامه به برنامه های اشتغال استان درسال جاری اشاره کرد و گفت: برنامه های عملیاتی اشتغال شامل اجرای طرح تکاپو در برنامه کلان، اجرای قانون توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و اعطای تسهیلات به برنامه های اشتغال فراگیر مورد توجه قرار گرفته است.
محمدرضا یوسفی افزود: در این قالب با همکاری دستگاه های اجرایی استان هفت هزار و ۶۵۴ فرصت شغلی در سال جاری مورد توجه قرار گرفته است.
وی بیان کرد: ایجاد اشتغال در قالب طرح رونق با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز ایجاد ۸۲۹ فرصت شغلی، با همکاری کمیته امداد ۲هزار و ۲۷۴ فرصت شغلی و بهزیستی نیز ۲۱۵ فرصت شغلی در دستور کار قرار گرفته است.
این مسئول ادامه داد: طی سال جاری برای اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده آنها نیز ۱۰۰ فرصت شغلی از محل اعتبارت امور زندانها هزینه خواهد شد.
وی بیان کرد: طبق تفاهم انجام گرفته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز ۳۰۰ فرصت شغلی را در دستور کار قرار داده که همه موارد در سامانه کارآ ثبت نام شده است.
یوسفی افزود: در حوزه کاریابی ها نیز در سال جاری یکهزار و ۲۵۰ نفر از متقاضیان برای بکارگیری در بنگاه های اقتصادی هدایت و شغل رسمی هدف گذاری شده و علاوه بر آن در بحث اجرای مشوق های بیمه ای کار فرمایی نیز سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در نظر گرفته شده است.
وی ابراز کرد: در توسعه اشتغال بخش صنعت نیز ۲ هزار ۲۹۲ فرصت شغلی، اصناف سه هزار و ۲۹۱، بخش معدن ۱۷۰ و در صنعت فرش ۶۴۰ فرصت شغلی در دستور کار گروه قرار گرفته است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اشتغال در حوزه ورزش نیز پروژه شتاب دهی کسب و کار فناورانه جوانان با ۶۰ فرصت شغلی و تاسیس باشگاه های ورزشی به تعداد ۱۵۰ فرصت و در مجموع ۲۱۰ فرصت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان پیش بینی شده است.
به گفته این مسئول، در حوزه صنایع دستی ۷۴۲ و در بخش گردشگری ۲۱۴ شغل ایجاد خواهد شد.
وی ابراز کرد: برای توسعه بخش کشاورزی و با همکاری جهاد کشاورزی در مجموع یک هزار و ۳۵۸ فرصت شغلی در نظر گرفته شده است.
این مسئول یکی از رویکرد های این اداره کل در سال جاری را توجه به توسعه اشتغال بخش مسکن ذکر کرد و گفت: بر این اساس در سال جاری در حوزه ساخت و ساخت استان ۹ هزار و ۶۳۵ فرصت شغلی و در حوزه سایر اقدامات مشابه نیز ۴۰۰ فرصت و در مجموع ۱۰ هزار و ۳۵ فرصت شغلی توسط اداره کل راه و شهر سازی ایجاد خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: یکی از اشکالات وارده به این بخش این است که عده ای ایجاد اشتغال را منوط به منابع بانکی می دانند در حالی که این منابع در فرآیند تخصیص مشکلات خاص خود را دارد.
ناضر فغفوری افزود: متکی کردن ایجاد اشتغال به منابع بانکی آسیب هایی دارد چرا که امکان تخصیص کامل آن وجود ندارد و باید نگاه ویژه ای برای حل این مسله داشت.
وی بیان کرد: ایجاد اشتغال از منابع غیر بانکی و روش های دیگر آن باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم موجب می شود، نقدینگی واحدهای تولیدی بطور غیر مستقیم تامین و هزینه های تولید آن کاهش یابد.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۸۰ درصد صادرات استان توسط ۱۰ واحد تولیدی انجام می دهند و در ارتباط با دریافت تسهیلات مورد نیاز مشکلاتی دارند.
وی ابراز کرد: هیچ واحد تولیدی بااشتغال دستوری با ضابطه و دستور العمل نمی تواند اشتغالزایی کند، چون اشتغال محصول یک فرآیند نیست.
فغفوری افزود: اغلب دستورالعمل های حوزه اشتغال بیشتر جنبه دستوری داشته و تجربه نشان می دهد که این برنامه ها عملیاتی نمی شود و در صورت عملیاتی نیز بخش کوچکی به هدف می رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: برنامه پیش بینی شده اشتغال از طریق کاریابی ها در سال جاری یکهزار و ۲۵۰ نفر اعلام شده و در حالی که این مراکز در این استان به وظایف خود عمل نمی کنند.
وی بیان کرد: با کارهای انجام گرفته در سال گذشته حتی یک واحد تولیدی به آمار واحدهای تعطیلی جدید در استان اضافه نشد و از ۲۹ واحد تولیدی که به چرخه فعالیت برگشته بودند، فقط ۲ واحد تسهیلات دریافت کرده بودند.
این مسئول خاطرنشان کرد: با حمایت های استانی به ۲۷ واحد تولیدی استان ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات با یکهزار و ۵۰۰ فرصت شغلی پرداخت شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۵ اسفند ۹۶ – ایجاد ۱۰ هزار و ۶۴۵ اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال، ۱۰ هزار و ۶۴۵ فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد یا از ادامه فعالیت آنها صیانت شده است.

ناصر فغفوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهم اشتغال وزارت صنعت، معدن و تجارت از کل اشتغالزایی پیش بینی شده طی سال جاری به ۴۵۰ هزار نفر می رسد.
وی یادآورشد: ۲۵۰ مورد از این فرصت های شغلی مربوط به بخش اصناف، ۱۲۰ هزار نفر طرحهای صنعتی، ۵۰ هزار نفر طرح رونق، ۱۰ هزار نفر معادن و ۲۰ هزار نفر فرش دستباف است.
فغفوری اظهار کرد: در زنجان سه هزار و ۲۹۱ فرصت شغلی در بخش اصناف پیش بینی شده بود که با مجوزهای صادر شده، طی ۱۰ ماهه برای هفت هزار و ۴۷۱ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان اشتغال پیش بینی شده برای بخش صنعت این استان به ۲ هزار و ۲۹۲ نفر می رسید که طی ۱۰ ماه ۲ هزار و ۲ فرصت شغلی ایجاد شد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه اجرای طرح رونق، تثبیت یک هزار و ۹۹ فرصت شغلی پیش بینی شده بود که این آمار به ۷۷۷ نفر رسید.
فغفوری ادامه داد: در بخش معادن یک هزار و ۷۰۸ فرصت شغلی پیش بینی شده بود که ۱۶۵ مورد از آن محقق شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اشتغال ۶۴۰ نفر در حوزه فرش دستباف پیش بینی شده بود که طی ۱۰ ماهه امسال برای ۲۳۰ نفر محقق شد.
وی تاکید کرد: تا پایان سال ۲ طرح بزرگ جی تی آی پارسیان و پویا ریس به بهره برداری می رسد که هر یک بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کنند.

منبع:خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۴ بهمن ۹۶ – ایجاد ۲۶۶۹شغل در شهرستان ابهر

فرماندار ابهر گفت: طی مدت زمان فعالیت دولت یازدهم ۲ هزار و ۶۶۹ شغل در شهرستان ابهر ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مسکن مدد جویان بهزیستی در شهرستان ابهر، با تاکید بر لزوم تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه، افزود: باید اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای نسل امروز تشریح و تبیین کرد.
وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای ارائه دستاوردهای دولت و نظام است، ادامه داد: دستاوردهای ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به شکل جامع و صحیح به مردم بیان شود.
فرماندار ابهر در ادامه از افتتاح ۷۳ پروژه عمرانی و ۱۱ پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان ابهر خبر داد و ابراز کرد: این تعداد پروژه در بخش سرمایه‌گذاری، عمرانی بوده و برای این پروژه‌ها ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
حیدری افزود: بیش از ۸۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط دولت تدبیر و امید به دهیاری‌ها تزریق‌شده است.
وی با یادآوری اینکه در سال ۹۲ تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ابهر از دست رفته بود، افزود: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۲ هزار و ۶۶۹ فرصت شغلی در این شهرستان احیاء شده و در سالجاری نیز ۲ هزار و ۵۰ فرصت شغلی در شهرستان ابهر ایجاد شده است.
حیدری بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و حمایت از تولید تأکید کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ۱۵ هکتار به شهرک‌های صنعتی ابهر اضافه می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

 


خبر ۷ شهریور ۹۶ – اشتغال نزدیک ۹ هزار نفر در بخش صنعت زنجان طی چهار سال گذشته

خبرگزاری ایرنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با صدور ۵۵۲ پروانه بهره برداری طی چهار سال گذشته، از سال ۹۲ تا سال جاری برای هشت هزار و ۹۷۴ نفر در بخش صنعت این استان اشتغالزایی شده است.
ناصر فغفوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال ۸۸ تا ۹۲ در مجموع ۱۳ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در بخش صنعت استان زنجان سرمایه گذاری شده بود.
وی یادآورشد: این میزان سرمایه گذاری از سال ۹۲ تا سال جاری به ۳۴ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال رسید.
فغفوری اظهار کرد: طی چهار سال گذشته در سطح شهرستان زنجان ۳۱۷ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال برای چهار هزار و ۲۳۰ نفر اشتغالزایی شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان خدابنده با ۴۳ پروانه بهره برداری صادر شده با سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال برای ۳۰۸ نفر اشتغالزایی شد.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ابهر با صدور ۱۱۷ پروانه بهره برداری، ۱۰ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای ۲ هزار و ۷۸۵ نفر اشتغالزایی شد.
فغفوری ادامه داد: طی فعالیت دولت یازدهم در شهرستان ماهنشان با صدور ۱۷ پروانه بهره برداری، ۸۶۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی و فرصت اشتغال برای ۱۳۶ نفر ایجاد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در شهرستان ایجرود طی چهار سال گذشته با صدور ۱۰ پروانه بهره برداری، ۶ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۷۷۶ نفر مشغول به کار شد.
وی اضافه کرد: در شهرستان طارم هشت پروانه بهره برداری صادر شد تا با سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد ریالی برای ۶۵ نفر اشتغالزایی شود.
فغفوری ابراز کرد: خرمدره در این مدت صاحب ۳۱ پروانه بهره برداری با ۵۸۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۶۳۴ مورد اشتغالزایی شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در شهرستان سلطانیه چهار پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۹ میلیارد ریال صادر و برای ۱۳ نفر اشتغالزایی شد.


خبر ۲۳ مرداد ۹۶ – ایجاد ۷۶۰ فرصت شغلی در استان زنجان پیش‌بینی شده است

خبرگزاری مهر : مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برنامه جامع اشتغال فراگیر در کشور، گفت: ایجاد ۷۶۰ فرصت شغلی در استان زنجان پیش‌بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، محمدرضا یوسفی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه طرح جامع اشتغال فراگیر در کشور تدوین و اجرایی می شود، اظهار کرد: در این برنامه ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور پیش بینی شده که در برش استانی برای استان زنجان این میزان ۷۶۰ فرصت شغلی در رسته های مختلف اقتصادی است.
وی به سه محور مهم طرح های اشتغال فراگیر در استان و کشور اشاره کرد و افزود: افزایش مهارت آموزی و اشتغال جوانان، ایجاد فرصت های شغلی مناسب و پایدار و آموزش مهارت‌های لازم در محیط کار واقعی از اهداف طرح های کارورزی اشتغال فراگیر محسوب می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به ساز و کارهای اجرایی پیش بینی شده در طرح اشتغال فراگیر، تاکید کرد: این طرح برای جوانان ۱۸ تا ۲۳ سال در یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای به منظور کسب مهارت در محیط کار واقعی با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اداره کل آموزش فنی حرفه ای ارائه و به یکی از واحدهای دارای مجوز معرفی می شود.
یوسفی با بیان اینکه مشوق هایی برای واحدهای تولیدی پیش بینی شده است، افزود: پوشش مسئولیت مدنی، پرداخت ۲۷۰ تا ۳۵۰ هزار تومان به کارورز و معافیت های حق بیمه کارفرمایان به منظور جذب کارورز لحاظ می شود.
وی به برش استانی پیش بینی اشتغال فراگیر در بخش های مختلف استان اشاره کرد و گفت: در بخش کشاورزی یک هزار و ۷۸۰ شغل، در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی ۳ هزار و ۲۹۱ فرصت شغلی، در بخش خدمات و سلامت یک هزار و ۵۵۳ شغل، در حوزه گردشگری یک هزار و ۸۰۹، در حمل و نقل ۲۳۵ شغل، در بخش ارتباطات ۲ هزار و ۳۲۲ و در حوزه فرهنگ و هنر تامین ۶۱۹ فرصت شغلی پیش بینی شده است.


خبر ۲ اردیبهشت ۹۶ – افزایش تولید و ایجاد اشتغال، اولویت استان زنجان است

خبرگزاری مهر : استاندار زنجان گفت: دستیابی به توسعه، افزایش تولید و ایجاد اشتغال، اولویت مدیریت استان زنجان است.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان،  اسدالله درویش امیری در همایش بهاره انجمن زنجانی های مقیم مرکز که به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از فرهیختگان و بزرگان عرصه های مختلف حضور داشتند، با بیان اینکه زنجان، در رفتار اجتماعی مردم پایتخت حُسن سلوک ایران است، گفت: حسن سلوک در فضایی به دور از پرخاشگری و بداخلاقی های اجتماعی، از مهمترین ویژگی های زنجانی هاست که نشان از رشد و بالندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مردم این سرزمین در طول سه قرن گذشته است.
وی با بیان برخی از ویژگی های مردم استان زنجان پرداخت و گفت: آزادی خواهی، دموکراسی طلبی و مشارکت در فعالیت های اجتماعی و خیریه، احسان، بخشش و اهداء از مهمترین ویژگی های مردم استان به شمار می آید که این سلوک بیش از سه قرن در میان زنجانی ها سابقه دارد  و امروز در جامعه و در بین مردم نهادینه شده است.
درویش امیری  با بیان به اینکه فرهنگ حضور فعال و مشارکت در امور اجتماعی مردم زنجان، هر مخاطبی را متحیر می کند، افزود: راه اندازی و فعالیت انجمن ها و سازمان های مردم نهاد خیریه بزرگ نظیر مهرانه و روزبه در زنجان، بخشی از شناسنامه این استان است و هر ساله کمک های مالی فراوانی از سوی مردم به این موسسات انجام می شود  که حاکی از نوع دوستی مردم استان است.
درویش امیری به نقش و حضور شخصیت های علمی و دینی اشاره کرد و گفت: روحانیت ریشه دار زنجانی همیشه در حوزه مرجعیت از شخصیت های ممتازی بهره برده و چهره هایی را به حوزه مرجعیت شیعه معرفی کرده است. اکنون نیز شخصیت کم نظیر و فقیه عالی مقام حضرت آیت اله العظمی سید موسی شبیری زنجانی به عنوان یکی از چهره های برجسته در حوزه مرجعیت ایران و حوزه علمیه قم می درخشد که رفتار، منش و حسن خلق ایشان هم بی تاثیر در فضای عمومی حوزه نیست و امروز به عنوان یکی از استوانه های معنوی، معرفتی و فکری در قم به حساب می آیند که موجب افتخار و مباهات زنجانی هاست.
استاندار زنجان به اقدامات انجام شده در طول اجرای پنج برنامه توسعه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: من گذشته استان را مطالعه کرده ام. در طول اجرای این پنج برنامه توسعه، تمامی استانداران و مدیران استان در حد توان خود برای آبادانی و توسعه این استان تلاش کرده اند که زحمات کم و بیش هر یک قابل تقدیر است.
درویش امیری به بیان محورهای مهم توسعه استان پرداخت و اظهار کرد: صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، توسعه راه‌های مواصلاتی، آموزش عالی، برق و الکترونیک از مهمترین موضوعات و محورهای توسعه در زنجان است که در هر بخش نیز اقدامات قابل توجهی انجام و زیرساختهای مناسبی فراهم شده است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ادامه یابد.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: توسعه راه های مواصلاتی استان در چندین محور از جمله؛ زنجان-طارم-گیلوان به گیلان، محور زنجان-سلطانیه-خدابنده-کبودرآهنگ به همدان، محور زنجان-دندی-تکاب به آذربایجان غربی و نیز محور ابهر- منجیل –رشت می تواند در زیرساخت های استان تحول عمیق و فراگیری ایجاد کند.
درویش امیری به سهم حدود ۳۰.۹ اشتغال استان در بخش صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی در اشتغال استان از سهمی معادل ۳۳.۱ درصد برخوردار است و حوزه خدمات به میزان، ۳۵.۴ درصد در اشتغال استان سهم دارد.
استاندار زنجان فعالیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان به همت و پایه گذاری مرحوم مهدوی در استان زنجان را از محورهای توسعه استان در بخش آموزش عالی و خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد و گفت: امروزه تجهیزات پزشکی به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در ۷ دانشکده علوم پزشکی زنجان مستقر شده و این دانشگاه را به قطب ۶ علوم پزشکی در کشور مبدل ساخته است.
درویش امیری افزود: اکنون بیش از ۷۵ هزار دانشجو و ۳ هزار و ۶۰۰ عضو هیات علمی در زنجان فعالیت دارند که از ظرفیت های استان در حوزه آموزش عالی به شمار می روند، به گونه ای که دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان که به همت پروفسور ثبوتی در زنجان راه اندازی شده، امروزه در رنکینگ بین المللی در جایگاه مناسبی قرار گرفته است.
درویش امیری در ادامه با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان از ۱۱.۲ درصد در سال ۹۲ به ۹.۷ درصد در سال ۹۵ در دوره دولت تدبیر و امید، به بیان برخی از شاخص های توسعه اقتصادی و اشتغال در زنجان پرداخت و اظهار کرد: درآمدهای گمرکی استان زنجان از ۲۸.۳ میلیون دلار در سال ۹۲ به بیش از ۱۱۷.۸ میلیون دلار در سال ۹۵ و به مجموع ۳۲۱ میلیون دلار طی سه سال اخیر در زنجان دست یافته که رشد قابل ملاحظه ای است و نشان دهنده افزایش صادرات در استان زنجان است.
این مقام مسئول، از افزایش ۲.۲ درصدی وصول درآمدهای استان در سال ۹۵ خبر داد و گفت: طی سال گذشته، تصمیم دولت مبنی بر اجرای طرح رونق اقتصادی منجر به پرداخت بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدها و بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی در زنجان شد و پیگیری رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، صیانت از ۸ هزار شغل متزلزل و پیگیری پرداخت تسهیلاتی معادل ۴۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ زنجان را در پی داشته است.
مقام عالی استان انعقاد قرارداد ۴ نیروگاه در زنجان با مشارکت سرمایه گذاران خارجی را از اقدامات بزرگ در توسعه زیرساخت های استان برشمرد و تاکید کرد: در تصمیم گیری ها به منظور توسعه استان، تامین منافع ملی و استانی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که تامین منافع کلان، تامین منافع فردی اشخاص و مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه توسعه پایدار در هر منطقه باید بر مبنای مطالعه و برنامه ریزی و به دور از اراده های شخصی و فردی مدیران صورت گیرد، ادامه داد: متاسفانه برخی از پروژه های عمرانی که در دولت های گذشته بدون برنامه ریزی و خارج از برنامه به تصویب رسیده، امروز فاقد توجیه اقتصادی است به گونه ای که ما در اجراء و تحقق ماده ۲۷ قانون تنظیم ۶۱ پروژه نیمه کاره را در سایت استانداری و سازمان برنامه و بودجه جهت واگذاری به بخش خصوصی اعلام کردیم که به دلیل عدم توجیه اقتصادی استقبالی صورت نمی گیرد.
وی اظهار کرد: توسعه استان، افزایش تولید و ایجاد اشتغال از اولویت های مدیریت استان زنجان به شمار می آید و با هر مدیر و مسئولی که در مسیر سرمایه گذاری در استان مانع ایجاد کند، برخورد خواهد شد.
درویش امیری انجمن زنجانی های مقیم مرکز را ظرفیت مناسبی برای مدیران و مسئولین استان دانست و اظهار کرد: هر ایرانی در هر کجای جهان، به هر قله افتخاری هم دست یابد، دلش برای زادگاهش می تپد و حضور صاحب نظران در حوزه های مختلف، فرهیختگان، نخبگان و افتخار آفرینان زنجانی در تهران می تواند ظرفیت مناسبی برای توسعه استان به شمار آید و انتظار داریم در ارتقاء وضعیت توسعه استان به ما کمک کنند.


خبر ۲۶ فروردین ۹۶ – رشد اشتغال در شهرستان زنجان

خبرگزاری مهر : فرماندار زنجان به وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان اشاره کردو گفت: خوشبختانه وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان نسبت به بقیه شهرستانهای استان بد نیست و رو به رشد است.
رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان اشاره کردو افزود: خوشبختانه وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان نسبت به بقیه شهرستانها بدنیست.
وی اظهار کرد:در کل در بحث اشتغال مشکل داریم ولی با تدابیر مهم استاندار مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان رفع شد.
فرماندار زنجان گفت: شرکت ایران ترانسفو  و روغن نباتی جهان که دچار مشکلاتی شده بودند و مدیریت شرکت روغن نباتی بسیاری از کار گران خود را تعدیل کرده بود با درایت استاندار مشکل این واحد حل شد واشتغال در این واحد به ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
بیات تاکید کرد: در شهرستان زنجان ظرفیت های بالقوه و بالفعل داریم که از آن استفاده نکردیم که با استفاده از این ظرفیت ها روند روبه رشد در زمینه  اشتغال در سطح شهرستان زنجان ایجاد شده است.
فرماندار زنجان با بیان اینکه  ایجاد اشتغال در زنجان نیاز به جذب سرمایه گذار دارد ، تصریح کرد: سرمایه گذاری در زنجان نیاز به همدلی و همراهی داردولی در برخی از موارد کار شناس برخورد مناسبی با سرمایه گذاران ندارند.
بیات با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در استان زنجان نیاز به آموزش دارد تا برخورد با سرمایه گذار درست باشد، گفت: جذب سرمایه گذار در استان نباز به یک سری زیر ساختهایی دارد که باید این مهم در استان به خوبی فراهم شود تا اشتغال توسعه یابد.
فرماندار زنجان ابراز کرد: متاسفانه برخورد خوبی در زنجان با سرمایه گذاران نمی شود واین امر باعث دلزدگی سرمایه گذاران می شود و اگر می خوایم اشتغال در زنجان توسعه یابد باید رفتار درستی با سرمایه گذار داشته باشیم.


خبر ۲۹ آذر ۹۵ – زمینه لازم برای اشتغال در استان زنجان فراهم شود

خبرگزاری مهر : معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان گفت: مهم‌ترین کاری که در مجموعه استان زنجان باید انجام شود این است که که بتوانیم زمینه‌ لازم برای اشتغال فراهم شود.
به گزارش خبرنگار مهر، رحیم عصفوری ظهر یکشنبه در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، افزود: بحث کارآفرینی دارای یک تعریف عام است که از قبل ایده‌ها منجر به ایجاد کار می‌شود و باید فرهنگ کار آفرینی در چامعه به خوبی تبیین شود.
وی اظهار کرد: کارآفرینی به دنبال ایجاد رفع یک نقص  است و این مهم باعث شده که اهمیت کارآفرینی بیشتر مورد واقع می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان گفت: مهم‌ترین کاری که در مجموعه استان زنجان باید انجام شود این است که که بتوانیم زمینه‌ لازم برای اشتغال فراهم شود.
عصفوری تاکید کرد: امروز در بحث  اشتغال کشور و استان زنجان مشکل وجود دارد و اگر چه در استان  اقدامات خوبی صورت گرفته ولی رتبه زنجان در کشور در این بخش مطلوب است.
وی گفت: ایجاد اشتغال و کار در این دوره و زمانه سخت شده  و در این زمانه حتی اگر کسی برای خودش  کارایجاد می‌کند، باید دست او را بوسید چرا که یک کار خوب و مهم انجام می دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان بر حمایت از کارآفرینان تاکید کردو گفت: کار آفرینان علاوه بر اینکه برای خود ایجاد اشتغال کرده بلکه برای سایر افراد جامعه هم  زمینه اشتغال فراهم کرده اند.
عصفوری افزود: باید فرهنگ کار آفرینی توسط رسانه ها به خوبی تبیین و ترویج شود تا شاهد اشتغال پایدار در استان باشیم


خبر ۱۳ مهر ۹۵ – ایجاد اشتغال برای ۶۵۰ نفر در استان زنجان

باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان گفت: شرکت نخ تایر صبا با ۴ هزار میلیارد ریال  زمینه اشتغال ۶۵۰ نفر را در استان زنجان فراهم نموده است.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت:‌ این محموله به میزان ۲۰ تن و ارزش ۸۰ هزار دلار بوده که به طور آزمایشی به کشور مصر صادر شده است.
وی افزود:‌ طی روزهای آتی  نیز ۱۰ تن از این محصول به کشور هندوستان صادر خواهد شد.
فغفوری با بیان اینکه  با آغاز تحریم ها صادرات این محصول ممنوع شد که پس از توافق برجام این مشکل مرتفع شد گفت: پیش از تحریم ها این محصول به کشورهای چین ، تایلند ، هند ،‌ترکیه و مصر صادر می شود.
رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان اظهارکرد: بازار مناسب پیش از تحریم ها وجود داشت که به دلیل تحریم ها این بازار از دست رفت و به دست رقبا افتاد ولی با ایجاد فضای مناسب پس از برجام این شرکت بدنبال حضور قدرتمند در بازار مصرف کشورهای دیگر است.
وی تصریح کرد : هم اکنون شرکت نخ تایر صبا توانسته با تولید منسوج استخوان بندی تایر ، نیاز ۸۵ درصد مصرف داخلی را تامین نماید.
فغفوری خاطر نشان کرد : این شرکت با ۴ هزار میلیارد ریال  زمینه اشتغال ۶۵۰ نفر را در استان زنجان فراهم نموده است.


خبر ۲۳ شهریور ۹۵ – ایجاد ۱۷ هزار فرصت شغلی در استان زنجان

خبرگزاری فارس : مدیر عامل شرک شهرک‎های صنعتی استان زنجان گفت: با بهره‎برداری از واحدهای مختلف در شهرک‎های صنعتی استان زنجان ۱۷ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.
امیر حمیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مجموع طی سال ۹۲ میزان اشتغالزایی واحدهای بهره‎برداری شده در شهرک‌‎های صنعتی استان زنجان ۱۳ هزار و ۱۲۹ نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه میزان اشتغالزایی توسط واحدهای بهره‎برداری شده در سال ۹۳ به ۱۵ هزار و ۷۲ نفر افزایش یافت، تصریح کرد: در مجموع طی سال گذشته نیز ۱۶ هزار و ۶۸۸ فقره فرصت شغلی توسط واحدهای بهره‎برداری شده در شهرک‎های صنعتی استان ایجاد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد: طی پنج ماه نخست سال جاری ۱۷ هزار و ۳۰۵ فرصت شغلی با افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده است.
وی همچنین تعداد واحدهای در حال بهره‌برداری طی سال جاری را در شهرک‎های صنعتی استان زنجان ۸۱۰ واحد اعلام کرد و افزود: ۷۰۷ هکتار زمین نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان طی پنج ماه نخست سال جاری واگذار شده است.
حمیدنیا با بیان اینکه اجرای خوشه فرش دستبافت و کفش یکی از مهم‎ترین اقدامات شرکت شهرک‌‎های صنعتی استان زنجان در دوران خدمت دولت یازدهم بوده است، اضافه کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی ابهر ۳ از دیگر اقدامات مهم این شرکت به شمار می‎رود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و متوسط در استان زنجان از دیگر اقدامات مهم شرکت شهرک‎های صنعتی استان در طول دوران خدمت دولتی یازدهم است، یادآور شد: تامین منابع مالی نقدی داخلی شرکت بالغ بر ۷۳۵ میلیارد ریال و اعتبارات استانی و ملی بالغ بر ۲۶۷.۳ میلیارد ریال از دیگر کارهای انجام شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به واگذاری اراضی صنعتی به میزان ۷۰ هکتار در قالب ۲۰۳ فقره قرارداد به عنوان یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اعلام کرد و ادامه داد: پرداخت تسهیلات به ۴۰ واحد صنعتی به میزان ۸۲ میلیارد از جمله اقدامات صورت گرفته در طول خدمت دولت یازدهم بوده است.
حمیدنیا اظهار کرد: برگزاری ۲۴ فقره تور صنعتی در طول سال ۹۳ و ۹۴ از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان به شمار می‎رود.


خبر ۱۲ تیر ۹۵ – استان زنجان با کمبود دامپزشک روبه‌رو است

 

خبرگزاری تسنیم: معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: دامپزشکی زنجان در بحث مقابله با بیماری تب برفکی، لمپی‌اسکین، آبله، شاربن، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، هاری و سایر کوتاهی نکرده است، اما این استان با کمبود دامپزشک برای اعزام به مناطق مختلف روبه‌رو است.
به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر محمدباقر حاج‌کاظمی» با بیان اینکه بیماری تب برفکی بیماری ویروسی و بومی کشور بوده و برای متخصصان این حوزه و حتی دامداران به هیچ عنوان ناشناخته نیست اظهار داشت: تهیه به موقع واکسن مناسب به منظور پیشگیری از ابتلای دام‌ها به این بیماری بسیار پیچیده است به ویژه که ویروس در فواصل زمانی نامشخص تغییر چهره داده که ممکن است با واکسن‌های موجود هم‌پوشانی کمی داشته و یا اصلاً نداشته باشد و عملا استفاده از واکسن موجود بی‌فایده باشد.
وی تصریح کرد: از اواسط بهمن‌ماه سال ۹۴ بیماری تب برفکی به تدریج در مناطق استان زنجان شیوع یافت.
معاون سلامت دامپزشکی استان زنجان فصل آبستن بودن گوسفندان را دلیل دیر آغاز شدن واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی اعلام کرد و گفت: اگر واکسیناسیون را زودتر از آن انجام می‌دادیم استرس‌های فیزیکی و عوارض طبیعی و بیولوژیک مرتبط با واکسن و واکسیناسیون قطعاً سبب سقط جنین‌های گسترده‌ای می‌شد که با تحمیل خسارات جدیدی روبرو می‌شدیم که در آن شرایط توجیه آن بسیار مشکل می‌شد، ضمن آنکه در فصل آبستنی دامها، دامداران هم عموماً اجازه واکسیناسیون نمی‌دادند و همکاری بسیار ضعیفی صورت می‌گرفت.
وی با بیان اینکه صحبت از مهار کردن بیماری تب برفکی در استان به هیچ عنوان به معنی ریشه‌کنی این بیماری نیست، تصریح کرد: اگر مسئولان ذیربط از واژه مهار بیماری تب برفکی در استان زنجان استفاده می‌کنند در واقع منظورشان آن است که سرعت انتشار این بیماری به صورت افقی یعنی انتقال از روستایی به روستای دیگر مهار شده و تحت کنترل درآمده است و به هیچ وجه به معنای پیدا نشدن کانون‌های پراکنده و جدید نیست.


 

خبر ۳۰ خرداد ۹۵ – طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی در مناطق محروم اجرا می شود

خبرگزاری ایرنا : رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اجرای طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی در مناطق محروم خبر داد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی برای مناطق محروم استان زنجان در نظر گرفته شده است.
محمد سعیدی کیا شامگاه شنبه در مراسم تحویل ۳۰۰ سند از اراضی مسکونی بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم منطقه شناط در شهرستان ابهر، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۳۰۰ سند برای تحویل به خانواده ها آماده است و سایر افراد نیز برای طی مراحل قانونی لازم جهت واگذاری سند به دستگاه های مربوطه مراجعه کنند.
وی با اشاره به ارزش اراضی واگذار شده به خانواده های محروم، گفت: ارزش این زمین ها بیش از ۶۵ میلیارد ریال است که کمابیش به طور رایگان به اهالی این منطقه واگذار شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: زمین هایی که در استان زنجان، شرایطی مشابه زمین های منطقه شناط ابهر دارند، واگذار می شوند.
وی با بیان اینکه در مناطق محروم برای رفع کامل فقر و محرومیت نیاز به ایجاد اشتغال پایدار است، ابراز کرد: به این منظور بنیاد مستضعفان از طریق بانک سینا و به کمک استانداری به کارآفرینانی که طرح های اشتغالزایی در مناطق محروم دارند تسهیلات ارائه می کند.
سعیدی کیا خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان برای استان زنجان در زمینه طرح های کارآفرینی در مناطق محروم ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی کرده است که به همین مبلغ محدود نمی شود و در صورت جذب آن، تسهیلات بیشتری اعطا می شود.
وی تاکید کرد: تسهیلات پبش بینی شده برای اشتغالزایی است چرا که این موضوع اهمیت بسیاری در رفع فقر در نقاط محروم دارد.
رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: همه مسئولان موظف به خدمت صادقانه به انقلاب هستند و باید نشان دهند خدمتگزارانی هستند که هیچ گاه کوتاه نمی آیند.
در این مراسم که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فرماندار و امام جمعه ابهر و فرماندار و امام جمعه خرمدره و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل شناط برگزار شد، سندهای ۱۴ خانواده به صورت نمادین به آنها اهدا شد.


 

خبر ۶ فروردین ۹۴ استخدام: استخدامی های جدید در راه دستگاه های دولتی زنجان

بهرام جلیل خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در آزمون های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ برای اشتغال در دستگاه های دولتی پذیرفته شده بودند که هم اکنون کد مستخدمی ۳۰۰ نفر از آنان صادر شده است.
وی یادآورشد: کد مستخدمی دیگر پذیرفته شدگان نیز حداکثر تا پایان نیمه نخست فروردین صادر خواهد شد.
کد مستخدمی شماره ای برای ثبت اطلاعات فرد استخدام شده در لیست کارکنان دولت به شمار می آید که بر اساس آن پست سازمانی و ردیف بودجه ای برای فرد تعیین و حقوق وی پرداخت می شود.
جلیل خانی اظهار کرد: مستخدمین جدید برای آغاز فعالیت خود در دستگاه های اداری دولت باید آزمایش های خاصی همچون تست عدم اعتیاد را بدهند.
مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: انجام این آزمایش ها و دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی موجب می شود تا حداکثر زمان آغاز فعالیت رسمی این افراد تا پایان فرودین جاری به طول بینجامد.
وی جریان استخدام جدید دولت در سال ۹۴ را تایید کرد و مسوولیت جذب نیروی انسانی را بر عهده وزارتخانه های مربوطه خواند.
در پیامی مبنی بر استخدام نیروهای جدید در دولت در سال ۹۴، زمان آغاز ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی ۱۰ تا ۱۷ فروردین سال جاری و محل ثبت نام سایت sanjesh.org عنوان شده بود

خبر ۴ بهمن ۹۳ استخدام : استاندار زنجان: ۹۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مشغول به کار می‌شوند + صدور احکام استخدام در اسفندماه

خبرگزاری تسنیم: استاندار زنجان از تعیین تکلیف استخدام شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ خبر داد و گفت: این افراد از سال آینده مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در مجموع دو آزمون استخدامی برگزار شده در سال‌های ۹۱ و ۹۲، ۹۰۰ نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در آمدند.

وی تصریح کرد: احکام استخدامی همه افرادی که مراحل گزینش را پیمودند، اسفند ماه صادر و بودجه لازم برای حقوق و مزایای این افراد در بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود تا دغدغه خانواده‌ها در زمینه اشتغال کاهش یابد.

استاندار زنجان در آستانه دهه فجر ضمن گرامیداشت این ایام ابراز کرد: دهه فجر فرصتی برای نگاه ویژه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت و تحقق این اهداف و اعتلای هرچه بهتر آن است.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر امکان بازخوانی تاریخ انقلاب فراهم و سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی مردم ایران به جهانیان است.

انصاری در مورد برگزاری مراسم دهه فجر عنوان کرد: همه باید صرف نظر از اختلاف‌های سیاسی و گرایش‌ها، اصل انقلاب، رهبری نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای ۳۶ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی را مد نظر قرار دهند.

وی مطرح کرد: در برگزاری این مراسم ارجحیت جشن‌های مردمی بر دستگاه‌های دولتی مد نظر قرار گیرد تا مردم به عینه احساس شادی و سرور در این جشن‌ها کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر مردمی بودن مراسم ابراز کرد: دستگاه‌های دولتی امکانات خود را برای برگزاری جشن‌ها در اختیار تشکل‌های مردمی قرار دهند.

وی با تأکید به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: تنها هدف از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلیل از یک روز نیست بلکه حضور آحاد مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و پاسخ به توطئه‌های دشمنان است و در این روز بسیاری از محاسبات دشمنان در مورد کشور ایران تغییر می‌کند.

انصاری گفت: امسال با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌ها و رهبری انقلاب عظیم اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم و استحکام و بزرگی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهیم.

وی درمورد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیان کرد: با توجه به اینکه این ایام بزرگترین مناسبت ملی است، زمان مبارکی برای افتتاح و بهره برداری است.

استاندار زنجان به بخشنامه ابلاغ شده از طرف معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر اولویت امکان مصرف گاز برای مصارف خانگی عنوان کرد: در ایام زمستان با افزایش مصرف گاز و مواد سوختی با در نظر گرفتن اولویت مصرف، مصارف غیر خانگی قطع می‌شود.

وی به صرفه‌جویی در مصرف گاز تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمان‌هایی که در این مکان‌ها حضور ندارند از مصرف انرژی خودداری کنند.

انصاری در مورد توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها ابراز کرد: در توزیع بودجه حقوق مردم و ضرورت بهره‌مندی آن‌ها از امکانات در نظر گرفته می‌شود و کمبود منابع شهرستان‌هایی که در سفر رئیس جمهور به آن‌ها اعتبار کمتری تخصیص یافته از محل‌ بودجه‌های استانی تأمین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۳۷۴ میلیارد تومان که به پروژه‌های عمرانی استان زنجان اختصاص یافت، ۲۴۰ میلیارد تومان امسال محقق می‌شود و باقی آن سال آینده تحقق می‌یابد.

خبر ۱۶ بهمن ۹۲ – استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.
ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی است و از طریق همین سامانه انجام می شود.

اطلاعیه شماره ۹ : آزمون استخدامی خردادماه ۱۳۹۱

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند در راستای بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۲۰۸/۰۱/ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کلیه اطلاعات آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ طی نامه شماره ۴۷۶/۱۰۹۱۸/ مورخ ۱۳۹۲۱۰/۰۸/ به آن معاونت ارسال شده است.

شایان ذکر است پیرو پیگیری‌های استان زنجان، مدارک آزمون استخدامی ۱۳۹۱ به تأیید کمیته بررسی آزمون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسیده است. قطعاً پس از دریافت شماره مستخدم داوطلبان اصلی از معاونت مذکور، در خصوص ادامه فرآیند استخدامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


اطلاعیه شماره ۸ : نتایج نهایی آزمون استخدامی تیرماه ۱۳۹۲

به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون استخدامی تیرماه ۱۳۹۲ از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/ دم مورخ ۱۳۹۰ ۱۲/۲۱/ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور؛ به شرح پذیرفته‌شدگان نهایی (اصلی و ذخیره) که قبلا به دستگاههای اجرایی استان اعلام شده به شرح زیر می‌باشند.

به اطلاع می‌رساند در راستای بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۲۰۸/۰۱/ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کلیه اطلاعات آزمون استخدامی طی نامه شماره ۴۷۶/۱۰۹۱۸/ مورخ ۱۳۹۲۱۰/۰۸/ به منظور اتخاذ تصمیم به آن معاونت ارسال شده است.

لذا به استناد بخشنامه فوق تا زمان اعلام نتیجه معاونت مذکور معرفی نفرات اصلی به گزینش دستگاههای ذیربط امکان پذیر نخواهد بود. قطعاً پس از تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، در خصوص ادامه فرآیند استخدامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی روی لینک زیر کلیک کنید :

مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی

خبر ۱۲ آبان ۹۲ -اطلاعیه شماره ۷ استانداری زنجان

اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند فرآیند بررسی مدارک داوطلبان در دستگاههای اجرایی مربوطه به اتمام رسیده و دستورالعمل نحوه برگزاری مصاحبه نیز به دستگاههای ذیربط ارسال شده است. شایان ذکر است مصاحبه در چهار حوزه اعتقادی، اداری و رفتاری، فناوری اطلاعات و تخصصی شغل، در دستگاه اجرایی مورد تقاضای استخدام داوطلبان خواهد بود و نمره نهایی مصاحبه بر اساس مفاد آگهی استخدام محاسبه می‌شود.
همچنین زمان و مکان مصاحبه توسط دستگاههای ذیربط به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

خبر ۵ شهریور ۹۲ – اطلاعیه شماره ۵ :مشاهده نمرات آزمون استخدامی تیر ماه ۱۳۹۲ دستگاههای اجرایی استان زنجان

داوطلبان گرامی بدینوسیله نمرات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تیر ماه ۱۳۹۲ اعلام می‌گردد. لازم به ذکر است این نمرات به صورت خام بوده و تنها جهت اطلاع داوطلب از نمره خود اعلام می‌گردد، لذا لیست نفرات راه یافته به مرحله مصاحبه (سه برابر ظرفیت) تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۲ از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. قابل توجه اینکه استخراج نتایج بر اساس بندهای ۲، ۳، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۱۱ از تذکرات آگهی منتشر شده ، خواهد بود. از داوطلبین عزیز تقاضا دارد از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به استانداری و دستگاههای اجرایی استان خودداری فرمایند.

مشاهده نمرات آزمون

خبر ۳ شهریور – اطلاعیه شماره ۴ : ( تاریخ اعلان نتایج آزمون استخدامی )

با عرض پوزش به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی تیرماه ۱۳۹۲ دستگاه های اجرایی استان زنجان می رساند که نتایج آزمون در نیمه اول شهریور ماه از طریق همین وب سایت اعلام خواهد شد.

خبر ۱ مرداد ۹۲ -اطلاعیه شماره ۳ : ( تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی )

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان زنجان برگزار شده در تیر ماه ۱۳۹۲ ، در اواخر مرداد ماه سال ۱۳۹۲ از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید

خبر ۱۷ تیر ۹۲ – به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند زمان آزمون رشته‌های شغلی: نگهبان (اداره کل میراث فرهنگی)، سرایدار (اداره کل ثبت احوال)، و مامور اجرایی محیط زیست (اداره کل حفاظت محیط زیست)، که دارای آزمون تخصصی نبودند در روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۳۹۲ و زمان آزمون سایر رشته‌های شغلی در روز جمعه مورخ ۱۴/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود. همچنین زمان توزیع کارت آزمون کلیه رشته‌های شغلی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۸ و ۹ و ۱۰/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود که محل و ساعت برگزاری آزمون در کارت آزمون ذکر خواهد شد. با عنایت به اینکه زمان‌ های فوق قطعی و غیرقابل تغییر می‌باشند،لذا از داوطلبان عزیز خواهشمند است به منظور دریافت کارت شرکت در آزمون در موعد مقرر به سایت استانداری زنجان مراجعه نمایند.

خبر ۳۰خرداد -استخدام سازمان بهزیستی استان زنجان سال ۹۲

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی خلدی بعدازظهر امروز در بازدید از شیرخوارگاه مهر زنجان اظهار کرد: اعزام فرزندان شیرخوارگاه برای سفر زیارتی و پرداخت هزینه‌های مربوط به بلیط هواپیما و رزرو هتل از اقدامات خوب استانداری زنجان بوده است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید بهزیستی زنجان امروز ۲۸ خرداد ماه جاری به دست استاندار زنجان کلنگ‌زنی شده است، تصریح کرد: این بنا دارای ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا در سه طبقه احداث می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به اخذ مجوز استخدام ۱۶۰ نفر و اشتغالزایی و ایجاد فرصت شغلی سازمان بهزیستی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۶۰ نفر در بهزیستی استان زنجان استخدام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر در حال گذراندن مراحل قانونی استخدام بهزیستی هستند، اظهار کرد: با توجه به سهمیه استخدام ۳۰۰ نفر معلول در بهزیستی استان زنجان به منظور اشتغال معلولین ۳۵۰ نفر نیرو در این سازمان جذب شده است.

خلدی به مشارکت در ساخت و احداث مسکن برای ۳ هزار مددجو سازمان بهزیستی اشاره و تصریح کرد: کسب رتبه نخست برپایی نماز در ادارات به صورت سه سال متوالی از شاخصه‌های بهزیستی استان زنجان است.

وی گفت: سازمان بهزیستی استان زنجان در سطح کشور رتبه برتر را دارد و جزو ۱۸ استان برتر کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به خواسته‌ و نیاز سازمان بهزیستی از استانداری زنجان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: استخدام ۱۰۰ نفر پرسنل بهزیستی و مساعدت در ساخت و احداث ساختمان اداری بهزیستی جزو این نیازها محسوب می‌شود.

وی تخفیف پوشش بیمه مددجویان و معلولین را از خواسته‌های سازمان بهزیستی دانست و افزود: مساعدت در خرید و تخفیف لوازم و تجهیزات توانبخشی برای معلولین از دیگر نیازهای این سازمان است.

خلدی همچنین در بازدید از مرکز سالمندان و مرکز جامع توانبخشی و درمان بیماران روانی مزمن حکیم زنجان گفت: پروژه‌های اتصال به شبکه آب شرب و گاز شهری و شبکه فاضلاب شهری این مراکز به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: این مراکز در طول ۴۰ سال گذشته از چاه آب برای تامین آب شرب استفاده می‌کردند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: آسفالت‌ریزی مراکز سالمندان و آسایشگاه اعصاب و روان استان زنجان در حال انجام است.

اطلاعیه ی مهم :

به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند زمان آزمون رشته‌های شغلی: نگهبان (اداره کل میراث فرهنگی)، سرایدار (اداره کل ثبت احوال)، و مامور اجرایی محیط زیست (اداره کل حفاظت محیط زیست)، که دارای آزمون تخصصی نبودند در روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۳۹۲ و زمان آزمون سایر رشته‌های شغلی در روز جمعه مورخ ۱۴/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود. همچنین زمان توزیع کارت آزمون کلیه رشته‌های شغلی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۸ و ۹ و ۱۰/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود که محل و ساعت برگزاری آزمون در کارت آزمون ذکر خواهد شد. با عنایت به اینکه زمان‌ های فوق قطعی و غیرقابل تغییر می‌باشند،لذا از داوطلبان عزیز خواهشمند است به منظور دریافت کارت شرکت در آزمون در موعد مقرر به سایت استانداری زنجان مراجعه نمایند.

اطلاعیه ی تمدید ثبت نام

به اطلاع داوطلبان عزیز می رساند با عنایت به تراکم ثبت نام در روزهای آخر و تماس های مکرر مبنی بر درخواست تمدید مهلت ثبت نام ، بدینوسیله مهلت ثبت نام در آزمون تا ساعت ۲۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۳/۱۸ تمدید می گردد

 

داوطلبان عزیز خواهشمند است قبل از ثبت نام به نکات زیر توجه نمایید :

۱-    حتماً قبل از ثبت نام، آگهی استخدام را از این سایت دانلود نموده و به دقت مطالعه فرمائید. همچنین نسبت به انطباق مدرک تحصیلی خود با رشته‌های اعلام شده در آگهی نهایت دقت را فرمائید و در صورت هرگونه سئوال در این مورد با دستگاه ذیربط تماس حاصل نمایید.

۲-    بهتر است ثبت نام را برای روزهای آخر موکول ننمایید، زیرا مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

۳-    هر داوطلب صرفاً مجاز به انتخاب یک دستگاه اجرایی، یک رشته شغلی و یک محل جغرافیایی خدمت می‌باشد.

۴-    صد در صد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی استان تعلق دارد.

۵-    ثبت نام بصورت ناقص و یا به هر نحو غیر از ثبت نام از طریق این وب سایت مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

۶-    قبل از شروع ثبت نام، فایل حاوی یک  قطعه عکس ۴×۳ جدید تمام رخ با پسوند jpg  و با ظرفیت حداکثر۱۰۰ کیلوبایت آماده نمایید.

۷-   توجه نمایید، تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران) و همچنین تاریخ دانش آموختگی (فارق‌التحصیلی) داوطلبان باید قبل از آخرین مهلت ثبت نام باشد.

۸-    در طی ثبت نام چنانچه نیاز به اصلاح مشخصات خود داشتید، از دکمه پیش‌بینی شده (اصلاح و بازگشت) استفاده کنید و به هیچ وجه از دکمه Back استفاده ننمائید.

۹-    در فرآیند ثبت نام انتخاب دستگاه، رشته شغلی و رشته تحصیلی به صورت الکترونیکی و توسط داوطلب انجام می‌شود. با این وجود توجه نمایید که ملاک اصلی، آگهی انتشار یافته می‌باشد و چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سایت و آگهی انتشار یافته، مشاهده نمودید و یا هر گونه مشکلی در نحوه ثبت نام الکترونیکی داشتید ، با شماره تلفن   ۴۲۱۵۲۰۵  تماس حاصل نمایید.

تایید و شروع ثبت نام

 

 

 

[toggle title=”آرشیو مطالب ” state=”close” ]

خبر ۱۴ فروردین ۹۲ – نتیجه نهایی آزمون استخدامی استانداری زنجان درخرداد ماه سال ۱۳۹۱

خبر ۲۷ اسفند – استخدام ۸۶۰ نفر در استان زنجان – لینک خبر

خبر ۶ اسفند -اطلاعیه شماره هفت : لیست نهایی سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد سال ۱۳۹۱ اعلام شد

« برای مشاهده لیست نهایی سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ دستگاههای اجرایی استان زنجان بر روی این لینک نمایید »

خبر ۶ اسفند – اطلاعیه شماره شش : نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد سال ۱۳۹۱ اعلام شد

برای مشاهده نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد سال ۱۳۹۱ بر روی این لینک کلیک نمایید.

خبر ۳ بهمن – نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی زنجان مورخ ۲۶ خرداد سال ۱۳۹۱ اعلام شد – لینک خبر

نتایج آزمون استخدامی استانداری زنجان مورخ ۲۶/۳/۹۱ اعلام شد

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

اطلاعیه شماره پنج : نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶

ضمن عرض پوزش از کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان در مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ از بابت تاخیر ایجاد شده، به اطلاع می‌رساند که نمره خام آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان در سامانه http://natayej.karmandiran.ir قابل مشاهده می‌باشد. لازم به ذکر است نتیجه نهایی آزمون مذکور متعاقبا پس از اعلام ضوابط و اختیارات تفویض شده به استانها و تکمیل فرآیند آزمون استخدامی توسط دستگاههای اجرایی در سامانه کارمند ایران اعلام خواهد شد. به اطلاع می‌رساند انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون عمومی) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد و داوطلبان بومی شهرستان نسبت به داوطلبان بومی استان در اولویت خواهند بود. همچنین انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش صورت خواهد گرفت . همچنین خواهشمند است تا زمان اعلام نتیجه نهایی از طریق همین سایت ، از تماس تلفنی با استانداری و دستگاه مربوطه ، امتناع فرمایید .

اطلاعیه شماره چهار : زمان اعلام نتایج آزمون

به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند زمان اعلام نتایج آزمون متعاقبا از طریق این وب سایت اعلام خواهد شد.   اطلاعیه شماره یک : تغییر زمان صدور کارت و تاریخ آزمون با عنایت به آگهی استخدام پیمانی استانداری زنجان و دستگاههای اجرایی استان، به اطلاع می رساند پیرو تصویب معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور ، زمان اخذ آزمون از تاریخ ۱۹ خرداد ۹۱ به تاریخ ۲۶ خرداد ۹۱ تغیر یافته است.لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه داوطلبان استخدام پیمانی و برگه راهنمای آزمون از روز سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۱ لغایت روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۱ در سایت ثبت نامی ( با کد رهگیری زمان ثبت نام ) قابل دریافت می باشد.   اطلاعیه شماره دو : داوطلبانی که موفق به دریافت کارت نشده اند داوطلبانی که به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نشده اند، می توانند جهت شرکت در آزمون ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۲۶ خرداد ۹۱ طبق جدول موجود در این فایل بر حسب دستگاه و رشته انتخابی به حوزه امتحانی خود مراجعه فرمایند

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

[/toggle]

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۱۰)

  1. داود.... گفت:

    سلام و عرض ادب درباره دیسپاچینگ عرضی داشتم بنده تا مصاحبه عقیدتی رفتم بعد اون اطلاع ندارم هیچ کس هم جوابگو نیست تو برق منطقه چهار سال هست که تو بلاتکلیفی هستیم اما چندتا از دوستان رو جذبشون کردن …کسی خبر داره تکلیف چیه…ممنون میشم

  2. سعيد تاران گفت:

    من یکسری سوالات ازمون استخدامی خریدم ولی فایل سوالات به ایمیلم ارسال نشد لطفا ارسال نمایید

  3. سعيد تاران گفت:

    من یکسری سوالات ازمون استخدامی خریدم ولی فایل سوالات به ایمیلم ارسال نشد لطفا ارسال نمایید

  4. سلام گفت:

    سلام احتمال ردشدن فرد در مصاحبه عقیدتی چقدراست؟دوستان اگه اطلاعات دقیق دارنن راهنمایی کننن اخه من مصاحبمو خوب جواب ندادم……

  5. رضا گفت:

    سلام.منتظر جان هیچ خبری نیس .۳ ماهه همش میگن نامه استخدامیتون بیاد خبر میدیم.باید بشینیم زیر پامون علف سبز شه.من که یواش یواش ناامید میشم.

  6. منتظر اوقاف گفت:

    سلام دوستان. کسی از شروع به کارتون خبری نداری. لطفا آگه خبری دارید ما رو هم در جریان قرار بگذارید.

  7. آرزو مند گفت:

    سلام به همه دوستان منتظر
    من ورزش و جوانان ۹۲ هستم از شش اردیبهشت شروع به کار کردم ،تو این ۲/۵ ماه هیچ حقوقی دریافت نکردیم،فقط حکمامونو زدن وگفتن تا بودجه دستمون نیاد از حقوق خبری نیست.
    این شامل تمام ادارات میشه .هر اداره ای هم که به کارمندای جدیدش حقوق پرداخت کرده از منابع خود اداره بوده .شما هم سخت نگیرید ایشالا به زودی مشکل بودجه حل می شه و شما هم می رید سر کارتون.
    موفق و معید باشید

  8. مهدی از قزوین گفت:

    سلام .بچه های صنعت و معدن شما رفتین سرکار؟اگه نرفتین کارتون تو چه مرحله ای است؟

    • 123اوقافی گفت:

      سلام؛خسته نباشید؛من ازاوقاف آذربایجانشرقی هستم؛ازنهم شروع به کارکردم؛ازمعرفی شده های بنیادازسال ۹۰ بودم؛خیلی طول کشیدامابالأخره شد؛برای همه تون آرزوی موفقیت دارم؛

      • هیوا گفت:

        انشالله که موفق باشین دوست عزیز
        واسه ما هم دعا کنین
        میشه بگین شرایط گزینش عقیدتی تون چجوری بود و کجا برگزار شد؟

  9. هیوا سنندج گفت:

    سلام،
    اوقافیهای عزیز،شروع به کار کردین؟

    • منتظر اوقاف گفت:

      سلام . نه من هنوز سر کار نرفتم . دیروز باز زنگ زدم گفتم پس من کی میرم سر کار .چقدر باید منتظر باشم دیگه خسته شدم . اسممو پرسید گفت واسه شما داره مراحل اداریش انجام میشه تا شروع کارتون بیاد .اصرار کردم گفتم این مراحل اداری چقدر طول میکشه ایا باز میخواد یه ماه طول بکشه . گفت نه کمتر طول میکشه.
      دوستان اگه شما هم خبری دارین به ما هم اطلاع بدین.

      • هیوا گفت:

        اوقاف کردستان که میگه تا زمانی که نامه قطعی ابلاغ بودجه رو دریافت نکنیم ،هیچ اتفاق خاصی نمیافته
        بقیه استانها رو نمی دونم ولی متاسفانه اینجا هنوز بودجه در حد حرف و مصاحبه س،هنوز هیچ اداره ای ابلاغیه بودجه رو دریافت نکرده که بخوان نیروهای جدید رو دعوت به کار بکنن

  10. پنج درصد گفت:

    سلام می خواستم بپرسم نوع استخدام سهمیه پنج درصد چیه پیمانی یا رسمی

  11. منتظر اوقاف گفت:

    با سلام خدمت دوستان اداره اوقاف .اقا رضا یا اقا محسن از شروع به کار در اداره اوقاف خبری ندارین من که زنگ میزنم میگن باید منتظر باشین.

    • رضا گفت:

      باسلام.منم زنگ میزنم میگن هنوز نامه نیومده .همه ادارات رفتن سر کار فقط ما موندیم، بودجه که به همه ادارات تصویب شد پس معطل چی هستن به نظرم باید دسته جمعی بریم اداره کل.

    • محمد@ گفت:

      سلام منتطراوقاف خوبی؟شما هم ۹۲هستی من قبول شده ۹۲تبریزم

    • اوقاف از سمنان گفت:

      سلام من قبولی ۹۲ از استان سمنان هستم و باید همگی مستمر به اداره کل زنگ بزنیم زیرا برای اکثریت ادارات کاراشون انجام شده و سر کارن.

  12. سیمین ش گفت:

    بچه ها من سال ۹۲ آزمون دادم درصدام عمومی : ۶۹ و تخصصی : ۷۶ بود و من برای اداره ی صنعت و معدن آزمون داده بودم و مصاحبه هم رفتم ولی بعد که پرسیدم گفتن یکی دیگه رو ورداشتن
    کسی میتونه کمکم کنه بدونم نفر چندم بودم یا اینکه چند نفرو استخدام کردن و وضعیتشون چجوری بوده؟!!
    مرسی

  13. رضا گفت:

    باسلام.میهمان اداره اوقاف: همکار محترم شما پذیرفته کدوم شهر هستین؟

  14. رضا گفت:

    باسلام.استخدامیهای اداره اوقاف که هنوز دعوت بکار نشده بودن از جمله آقا محسن و میهمان و… دعوت بکار شدین یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اطلاع دارین کی دعوت بکار میشیم ؟؟؟؟

  15. متنفر روزگار گفت:

    سلام ساله ۹۱ من نمرم ۷۵ بود که قانونش بالای ۶۰ قبول بود و پیگیری هم کردم.پس کیا رو گزینش کردن؟!!

  16. نادر گفت:

    سلام ،بچه های که مشغول شدند یه سوال ازتون دارم ،آیا شمارو در همان سمتی که آزمون دادید و قبول شدید قرار دادند یا در سمت دیگر ؟

  17. رضا گفت:

    سلام.من هم برای اداره اوقاف هستم .زنگ زدم آقای فاتح گفتن نامه استخدامیهاتون اگه دستمون برسه باهاتون تماس میگیریم‌.

  18. محسن گفت:

    سلام عده ای از دوستان در اداره اوقاف شروع به کار شده اند وبقیه مانده است می خواستم بپرسم اگر کسی اطلاع داره از لین قضیه اطلاع رسانی کنه با تشکر

    • میهمان گفت:

      سلام اقا محسن من هم برای اداره اوقاف هستم . من دو روز پیش زنگ زدم اداره کل اوقاف زنجان که گفتند مسئول منابع انسانی اداره برای حل همین مشکل( شروع به کارمون ) رفتند تهران . بعد دیروز یعنی ۷ ام باز زنگ زدم که گفتم شروع به کارمون چقدر طول میکشه اسممو پرسیدند گفتند ما هم مثل شما خیلی در تلاشیم زود برید سرکار نامه استخدامی تون در دست اقدامه بدستمون برسه بهتون زنگ میزنیم ، اصرار کردم گفتم چقدر میکشه گفت تو همین روزا میاد ولی شما نهایت نهایت یک ماه در نظر بگیر.

  19. ورزش و جوانان گفت:

    خدایا شکرت
    بالاخره ۲ سال انتظار ما به سر رسید.
    امروز جلسه معارفه داشتیم و از فردا رسما کارمونو شروع می کنیم.
    از همه دوستان ممنونم که تو این مدت با پیگیری ها و اطلاع رسانی هاشون به هم دلگرمی دادن.
    از مدیر محترم سایت هم کمال تشکر رو دارم که با پایه گذاری این سایت ما رو در طی این طریق یاری کردند.
    برای تک تک دوستان و همچنین مدیر محترم سایت آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

  20. Reza گفت:

    میشه لطف کنید بگید از زمان پر کردن فرم گزینش هواشناسی تا تحقیقات محلی و مصاحبه عقیدتی چقدر زمان میبره؟

    • 12345 گفت:

      سلام
      تازه میخوای بری استخدام بشی؟!؟
      ماله کدوم شهرستان شرکت کرده بودی؟
      بستگی به حوصله ی جناب مقدمممم داره اگه معمولی باهات طی کنه ۴-۵ ماهه تموم میشه.

  21. سجاد گفت:

    بچه هاى راه شهرسازی،کسی خبری از میزان حقوق نداره؟

  22. جهاد............. گفت:

    برای بیمه فرستاده

  23. آزمون 92 (ورزش و جوانان) گفت:

    سلام .الان دارم از اداره میام .مدارکمو دادم .خبری از شروع بکار اول اردیبهشت نیست ، اما!!! جلسه توجیهی و خیر مقدم گویی و.. روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. به من گفتن ساعت ۹ روز یکشنبه اداره باشم.موفق باشید.

  24. به حسینی گفت:

    جهاد کجا فرستاده شمار و؟
    تامین اجتماعی؟

    یه خورده بیشتر توضییح می دی متوجه نشدم

  25. حسینی گفت:

    می خواستم بپرسم شرایط تامین اجتماعی که جهاد اینجانب را فرستاده چیه تشکر از راهنمایی دوستان

  26. گلبرگ گفت:

    سلام فردا یکشنبه طی مراسمی در سالن همایشهای ادارمون قراره ابلاغ شروع به کارمون رو بهمون تقدیم کنند واز سه شنبه اول اردیبهشت هم اولین روز کاری مون خواهد بود بر همه عزیزان پذیرفته شده راه وشهرسازی تبریک عرض میکنم آرزو میکنم تک تک عزیزان پذیرفته شده وبه خصوص مدیر محترم سایت که در این مدت با فعالیت خودشون باعث ایجاد همدلی و وحدت در میان پذیرفته شده های کل کشور شدند ،روزگار به کامشون باشه وهمواره موفق وسربلند باشند

    • به گلبرگ گفت:

      خدارو شکر تبریک میگم گلبرگ جون
      خوش به حالتون که با این همه احترام میرید سر کار
      اداره ما هنوز هم مارو به عنوان کارمندش قبول نداره و میگه هنوز معلوم نیست کی بیایید سر کار…

  27. ورزش جوانان گفت:

    اگه امروز کسی رفته اداره یه خبری بده…
    پیگیر باشید لطفا …
    همه اداره ها رفتن سر کار بجز ما…
    ما هم باید از اول اردیبهشت سر کارمون باشیم.
    استانداری می گه بودجه برای هر نفر تعریف شده نه برای هر اداره، حالا اگه اون اداره ۱۰۰ نفر هم استخدام کرده باشه بودجه به نفرات داده شده.
    یعنی بودجه ما ۶۰ نفر هم تامین شده و اینا دارن حرف…می زنن.

  28. به استخدامی های ورزش و جوانان گفت:

    دوستان لطفا سریع تر مدارکتونو برسونید دست اداره.
    ما باید از اول اردیبهشت سر کارمون باشیم.
    من امروز با استانداری صحبت کردم گفتند که بودجه از ۲۵ فروردین به همه ادارات داده شده ولی اداره میگه هنوز بودجه ندادن، لطفا همه پیگیر باشید موفق بشیم از اول اردیبهشت بریم سر کار.

    • جوات گفت:

      فکر نکنم از اول اردیبهش بریم سر کار

    • آزمون92 گفت:

      چرا این سوء پیشینه نمیاد ؟ مدارک خیلی وقته آماده س .فقط لنگ این سوء پیشینه هستیم!!!!!!

      • به آزمون 92 گفت:

        من شنبه هفته پیش مدارک داده بودم روز چهارشنبه عدم سو پیشینم اومد .
        مال شما هم حتما امروز میاد.
        هر لحظه که به دستتون رسید ببرید مدارکتونو بدید اداره
        اینا دنبال بهانه هستن بگن اردیبهشت نشد از خرداد بیایید.

  29. رضا گفت:

    سلام دوستان در آزمایش اعتیاد قبل از استخدام سیگار کشیدن تاثیری در نتیجه داره واصلا مشخص میشه در آزمایش که سیگار کشیدم ودر نتیجه آزمایش مینویسه که سیگاری ام.لطفا ار کی چیزی میدونه بگه خیلی نگرانم چند روز سیگار نکشم در نتیجه آزنایش تاثیر نداره

  30. جواب منتظررررر گفت:

    سلام.
    سوء پیشینه بستگی به تنبلی اداره اگاهی داره.
    به من، نیم ساعته جواب انگشت نگاری و استعلام رو دادن،بعدش بردم دادگستری. اونجا هم نیم ساعت طول کشید.یعنی حتی ۲۴ساعت بعد هم لازم نیست.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها