استخدام استانداری گلستان در سال ۹۷ (خبر جدید)

استخدام استانداری گلستان

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

خبر ۴ اسفند ۹۷ – توسعه بوم گردی نقش ویژه در ایجاد اشتغال گلستان دارد

استاندار گلستان با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۱۰۰ مجموعه بوم گردی دراین استان به بهره برداری رسیده است، گفت: توسعه این فضاها و اشتغال ایجاد شده از این ناحیه نقش ویژه ای در بهبود وضعیت بیکاری در استان داشته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ آذر ۹۷ – ایجاد ۲۲۲۵ فرصت اشتغال برای جوانان گنبدی

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از ایجاد ۲ هزارو ۲۲۵ فرصت شغلی برای جوانان این شهرستان در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: این فرصت ها با پرداخت وام اشتغالزایی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه درچهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: تعهد اشتغال گنبدکاووس برای امسال چهار هزار و ۱۲ فرصت بوده که تا پایان سال به طور کامل محقق می شود.
وی با تاکید بر توجه بیشتر مدیران اجرایی برای ایجاد اشتغال و پیگیری مسائل حوزه جوانان، افزود: تشکل اتاق فکر در ادارات، نهادها و بویژه دانشگاه ها می تواند به رفع علمی و با برنامه مشکل اشتغال کمک نماید.
کریمی با گلایه از حضور کمرنگ روسای بانک ها در این نشست و ارائه ندادن گزارش میزان پرداخت تسهیلات حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان، از تلاش بهزیستی، ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در این بخش قدر دانی کرد.
وی همچنین از راه اندازی میز خدمت در روزهای جمعه با حضور مدیران اجرایی شهرستان در دو مصلی گنبدکاووس خبرداد.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز گفت: دراین شهرستان ۲ سمن در حوزه ورزش و جوانان فعال بوده و ۱۰ سمن دیگر در حال دریافت مجوز هستند.
حجت الله یوسفی افزود: برای استفاده از ظرفیت جوانان نخبه اتاق فکری در اداره ورزش و جوانان تشکیل و به زودی فراخوانی برای حضور و عضویت بیشتر جوانان دراین اتاق صورت می گیرد.
در این نشست رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس دانشگاه پیام نور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، کارشناس بهزیستی و یکی از جوانان کارآفرین گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های حوزه جوانان ارائه دادند.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۲۳ آبان ۹۷ – تحقق ۷۸ درصدی تعهد اشتغال در گلستان

استاندار گلستان گفت: تعهد تعیین شده دولت برای اشتغال در استان ۲۰ هزار نفر بوده است که تا به امروز ۱۵ هزار و ۶۶۲ شغل معادل ۷۸ درصد تعهد محقق شده است.

به گزارش ایسنا، سید «مناف هاشمی» اظهار کرد: البته ما در استان ایجاد ۳۰ هزار شغل را هدف‌گذاری کردیم که بر این اساس تاکنون ۵۲ درصد اشتغال محقق شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون اعتبارات جاری استان ۷۲ درصد تخصیص و اعتبارات عمرانی ۳۷ درصد اختصاص یافت.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال روستایی ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبارات کم بهره در استان در نظر گرفته شده بود که تا به امروز بیش از این میزان، مجموعاً ۲۰۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. میانگین جذب در کشور ۷۰ درصد بوده اما ما توانستیم ۱۲۵ درصد جذب داشته باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: ۲۰۰۰ میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در استان مطرح شده که تاکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده است.

۳۷ واحد به چرخه تولید بازگشتند

وی افزود: با پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۳۷ واحد تولیدی ورشکسته یا تعطیل شده استان دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار گلستان گفت: امسال استان گلستان با پرداخت ۲۵۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۷۵ واحد، رتبه دوم کشور را دارا است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار استانی برای ایجاد زیرساخت در آشوراده

وی در ادامه در خصوص طرح گردشگری آشوراده، گفت: مجوزهای لازم برای اجرای این طرح اخذ شده و به‌زودی کلنگ این پروژه به زمین خواهد خورد. ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی را برای ایجاد زیر ساخت‌های لازم اختصاص دادیم.

هاشمی با اشاره به این‌که این کار به سازمان همیاری شهرداری استان واگذار شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که مقدمات این پروژه تا سال آینده انجام شود و سال آینده بتوانیم از بخش خصوصی دعوت به همکاری کنیم.

وی با تاکید بر عزم جدی برای احیای خلیج گرگان، اظهار کرد: طرح احیای خلیج گرگان پس از انجام مطالعات متعدد، در سازمان محیط زیست کشور مصوب شد. ۵۸ میلیارد تومان برای این طرح برآورد شده که باید در بودجه ۹۸ پیش‌بینی شود.

اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای پارک پسماند

وی با اشاره به این‌که فاز نخست پارک پسماند به پایان رسید، گفت: ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شد و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

استاندار گلستان با اشاره به پروژه پتروشیمی در استان، گفت:‌ پروژه پتروشیمی یک پروژه معمولی و کوچک نیست و برای اجرای آن مقدمات فراوانی وجود دارد. پیگیر فراهم کردن مقدمات هستیم. در این زمینه با وزارتخانه‌های مربوطه و بخش خصوصی و دولت ارتباط گرفتیم تا این پروژه نیز به سر انجام برسد.

هاشمی به مشکلات کشاورزان استان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال قیمت‌های خرید تضمینی محصولات کشاورزی به نحوی اصلاح شود که کشاورزان متضرر نشوند. این موضوع را با همکاری نمایندگان پیگیری می‌کنیم.

اولویتم انتخاب معاونین بومی است

وی به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان هم اشاره کرد و گفت: همه کسانی که مشمول این قانون هستند باید کنار بروند، ماهم حتما به قانون عمل خواهیم کرد. دو معاون من که بازنشسته هستند از دو ماه گذشته استعفاء خودشان را به من دادند، اما من از آن‌ها تا آخرین زمان قانونی استفاده خواهم کرد. این افراد سرمایه‌های ما هستند و باید به خدمات آن‌ها احترام بگذاریم.

استاندار گلستان یادآور شد: رایزنی‌های مختلف در خصوص انتخاب معاون سیاسی و معاون اقتصادی صورت گرفته و اولویت انتخاب با گزینه‌های بومی است.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۵ شهریور ۹۷ – تشکیل ۴۶۰ میلیارد ریال پرونده اشتغالزایی در مینودشت

فرماندار مینودشت درشرق گلستان گفت: در پنج ماه گذشته یک هزار و ۲۴۷ پرونده در حوزه اشتغالزایی و توتونکاری به ارزش تقریبی ۴۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان تشکیل و به بانک های عامل ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا طباطبایی روز دوشنبه در مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۲۸۱ طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان افزود: از این طرح ها ۸۱۰ پرونده با ۴۱۰ میلیارد ریال در کارگروه اشتغال تصویب شده که ۴۹۰ پرونده آن با ۳۴۰ میلیارد ریال در نوبت پرداخت ازسوی بانک قرار دارد.
وی گفت: ۴۳۷ پرونده دیگر هم در زمینه توتونکاری با ارزش ۵۰ میلیارد ریال تشکیل و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.
طباطبایی اضافه کرد: بسیاری از این طرح ها که بیشتر طرح های کوچک و متوسط هستند در نیمه دوم سال جاری به ثمر می نشیند و فرصت اشتغال بالایی را نیز برای مردم و جوانان مینودشت فراهم می کند.
وی با اشاره به پیش بینی ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی در این شهرستان درسال جاری، تصریح کرد: با مجموع این تسهیلات بویژه در زمینه کشت توتون، جهش خوبی درحوزه اشتغال مینودشت ایجاد می شود.
فرماندار مینودشت یادآور شد: کشت توتون دراین شهرستان سابقه طولانی دارد و براساس بررسی انجام شده علاوه بر مصرف پایین آب دراین محصول، در هر هکتار پنج تا ۱۰ نفر شغل نیز ایجاد می کند.
طباطبایی گفت: سطح کشت توتون در مینودشت درسال جاری ۵۴۰ هکتار است که می توان آن را تا چهار برابر توسعه داد و ۱۵ تا ۲۰ هزار شغل ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: امسال سهیمه اشتغال پیش بینی شده این شهرستان در همه بخش ها ۱۷۶۰ نفر است و کل آمار بیکاران ثبت شده مینودشت نیز ۲۵۰۰ نفر می باشد که درصورت توجه و احیای کشت توتون می توان بیکاری را ریشه کن کرد.
به گزارش ایرنا، با افتتاح ۲۶۹ طرح عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح دیگر در این حوزه در مینودشت که باحضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان، ائمه جمعه و مسئولان این شهرستان برگزار شد، برای ۲۶۴ نفر شغل ایجاد می شود.
شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۲ دی ۹۵ – اشتغال چهار هزار نفری گلستانیها در پرورش ماهیان گرمابی

باشگاه خبرنگاران جوان : از گرگان؛ معاون  آبزی پروری شیلات گلستان گفت: این افراد در پنج هزار هکتار  مزرعه پرورشی ماهیان گرمابی گلستان اشتغال دارند.
محمود سقلی افزود : تاکنون  ۱۱ هزار و ۱۰۰تن ماهی گرمابی  از این استخرهای پرورشی برداشت شده است .
وی ادامه داد: تولید ماهیان گرمابی امسال  در گلستان ۲۵ درصد بیشتر شده است و پیش بینی می شود امسال حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن ماهی گرمابی در استان تولید شود.
ماهیان گرمابی پرورشی گلستان شامل کپور، آمور، فیتوفاک و بیگ هد است.

 


خبر ۱۸ شهریور ۹۵ – ۱۲ هزار شغل جدید در گلستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری مهر: علی‌آبادکتول – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان خبر داد و گفت: این میزان اشتغال در قالب طرح تکاپو محقق می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سعید مازندرانی بعدازظهر چهارشنبه در آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته تعاون در علی‌آبادکتول اظهار کرد: اشتغال یکی از معضلات اصلی جامعه است که امروز کشور و استان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
وی یادآور شد: به دلیل محدودیت‌های اداری و قانونی امکان ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در بخش دولتی وجود ندارد.
وی با یادآوری اینکه فرصت‌های شغلی جدید باید توسط بخش خصوصی و تعاونی ایجاد شود، افزود: در اصل ۴۴ قانون اساسی مقررات خوبی در جهت حمایت از تعاونی‌ها و تعاون گران تدوین‌شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های موجود و وجود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، شهرستان علی‌آبادکتول ظرفیت ایجاد تعاونی‌های توسعه و عمران رادار است.
وی اضافه کرد: امسال بنا داریم در راستای اجرای طرح تکاپو پروژه‌های جدیدی را تعریف کرده و ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد کنیم.
مازندرانی تصریح کرد: گردشگری، شیلات، آی تی و نوغانداری و ابریشم محورهای فعالیت‌های اجرای این طرح در گلستان خواهد بود.
وی از حمایت از تعاونی‌های بانوان و تحصیل‌کردگان دانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه و همچنین بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم استان باشیم.۸

 


خبر ۶ شهریور ۹۵ – ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۷۲۱ نفر در گلستان

خبرگزاری مهر : استاندار گلستان گفت: در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید یک هزار و ۲۴ پروژه اقتصادی و عمرانی در گنبدکاووس به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو صبح شنبه در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان که با حضور وزیر کشور در دانشگاه آزاد واحد اسلامی گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و برای یک هزار و ۷۲۱ نفر اشتغال ایجاد شد.
وی افزود: در سه سال گذشته با تمام مشکلاتی که دولت داشت و در برخی سال ها سال سیاه نامیده شد، خدمات قابل توجهی ارائه شد که قابل راستی آزمایی است.
استاندار گلستان ادامه داد: در سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید ۶ هزار و ۷۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۴۳ پروژه کلنگ زنی شده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت در حوزه عمرانی و اقتصادی استان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.
صادقلو خاطر نشان کرد: با احتساب پروژه هایی  که در حال اتمام بوده و ۷۰ درصد از اقدامات اجرایی آن ها انجام شده در گلستان پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در سه سال گذشته در آزادشهر ۷۷۹ پروژه با اعتبار ۲۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و برای ۶۹۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.
استاندار گلستان همچنین گفت: در رامیان نیز ۴۲۹ پروژه با اعتبار ۱۱۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۰۹ نفر به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه گلستان در سه سال گذشته در راستای مشارکت اقتصادی ارتقاء پیدا کرده است، افزود: هم اکنون گلستان در رتبه ۲۲ اقتصادی، ۱۴ تخت بیمارستانی، ۱۳ اعتبارات هزینه ای و ۱۷ تملک دارایی در کشور قرار دارد.
صادقلو با بیان اینکه گلستان در بحث اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه های تولیدی و صنعتی نیز ورود خوبی داشته است، ادامه داد: تسهیلات رفع موانع تولید گلستان از ۴۲۲ میلیارد تومان به ۷۴۴ میلیارد رسید و تاکنون ۷۱۰ بنگاه اقتصادی به بانک ها معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در کارگرده تسهیل و رفع موانع تولید گلستان مشکلات مالی و بانکی ۸۴ بنگاه حل شده و تاکنون ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های تولیدی استان تسهیلات پرداخت شده است.
استاندار گلستان بیان کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید ۲۶ درصد از راه آهن اینچه برون باقی مانده بود که با تخصیص ۷۶ میلیارد تومان  این طرح به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: استان گلستان دچار گپ تاریخی و عقب ماندگی است و مشکلات بسیاری از گذشته وجود دارد اما امیدواریم با همگرایی، تعامل و همدلی قابل توجه در استان بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.


خبر ۳ تیر ۹۵ – اولویت های اشتغال در گلستان مشخص شود

 خبرگزاری مهر : رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: دستگاه‌های استان موظف‌اند برای توسعه و اشتغال استان برنامه داشته باشند و اولویت های اشتغال را مشخص کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین پیشقدم، عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان گلستان با حضور رسانه ها، اظهار کرد: مسئولان استان نباید منتظر بنشینند تا کسانی از بیرون برای توسعه آن تصمیم بگیرند. در کنار سازمان‌هایی مانند یونی دو دستگاه‌های استان هم موظف‌اند برای توسعه و اشتغال استان برنامه داشته باشند.
وی افزود: در بحث مزیت‌های پیشرو دستگاه اصلی استان شامل جهاد کشاورزی، شیلات، صنعت و گردشگری در یک سال گذشته توفیقاتی نداشته‌اند. هرچند در بخش گردشگری کارهایی خوبی انجام‌شده که کافی نیست.
وی اظهار کرد: زمانی که به مباحث علمی کار رسیدیم و کمی روند سخت شد دستگاه‌ها دیگر ادامه ندادند. همین است که به‌رغم فرصت‌های مناسبی که در استان داریم نتوانسته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم و در یک منطقه کویری پرورش ماهیان خاویاری داریم اما در استان گلستان خبری نیست.
پیش‌قدم با تأکید بر اینکه اولویت‌های توسعه و اشتغال گلستان باید توسط مدیران استانی مشخص شود، اضافه کرد: باید به اسناد راهبردی استان احترام بگذاریم و به مصوبات پایبند باشیم.
وی متذکر شد: برای داشتن آمارهای به‌روز، سامانه سیما بر در استان داریم که اطلاعات بسیاری از دستگاه‌ها مربوط به ابتدای سال ۹۳ است و دستگاه‌ها نسبت به ثبت آمار در این سامانه باید اهتمام جدی داشته باشند.


خبر ۴ خرداد ۹۵ – رشد یک درصدی اشتغال گلستان در دولت تدبیر و امید

خبرگزاری مهر : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: وضعیت اشتغال گلستان در دولت تدبیر و امید حدود یک درصد رشد داشته و بهبودیافته است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود ربیعی شامگاه دوشنبه در همایش جوان، خودباوری و توسعه اقتصادی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری گلستان ۱۲.۶ درصد بود که هم‌اکنون به ۱۱.۸ درصد رسیده است.
وی بابیان اینکه هم‌اکنون نرخ بیکاری کشور ۱۱ درصد است، افزود: هرچند ما معتقدیم این نرخ واقعی بیکاری استان نیست اما چاره‌ای جز پذیرش آن وجود ندارد و خرسندیم که این وضعیت در مقایسه با گذشته بهتر شده است.
وی ادامه داد: استان گلستان با شرایط ویژه اقلیمی، توپوگرافی و منابع انسانی نباید استان نا برخوردار باشد بلکه می‌تواند به‌عنوان استانی معین برای استان‌های محروم در کشور تبدیل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان تأکید کرد: فرهنگ پشت‌میزنشینی باید به فرهنگ کسب‌وکار و کارآفرینی تغییر پیدا کند.
وی تصریح کرد: افراد کارآفرین افراد شجاع و توانمندی هستند که موجب رونق تولید و بهبود اقتصاد می‎شوند و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی و دولتی به سمت شکوفایی و رونق سرمایه‌گذاری و توسعه گلستان حرکت کنیم.
ربیعی اضافه کرد: طی دو ماه آینده دو هزار میلیارد تومان بابت خرید گندم، جو و کلزا به استان گلستان تزریق خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال وضعیت اقتصاد کشاورزی در استان گلستان بسیار عالی بود، سال گذشته ۹۰۰ هزار تن خرید گندم داشتیم و امسال پیش‌بینی می‌شود یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.
وی از برداشت بیش از ۱۰۰ هزار تن جو در استان خبر داد و تصریح کرد: پیش‎بینی می‎شود برداشت جو از مزارع استان گلستان به بیش از ۳۴۰ هزار تن افزایش یابد و ۲۰ هزار تن کلزا از مزارع برداشت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان، نقش بخش خصوصی را در تقسیم‌کار و جذب سرمایه‎گذاری مهم دانست و ادامه داد: دولت باید ریل‎گذاری کند تا زمینه تولید فراهم و اشتغال ایجاد شود.
ربیعی با اشاره به اینکه استان ظرفیت‎های خوبی در بخش شیلات دارد، گفت: قفس‎هایی برای پرورش خاویار در منطقه خلیج گرگان ایجاد می‌شود که اشتغال‌زایی نیز در پی خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان افزود: در دولت گذشته آن‌قدر در این استان استخدام صورت گرفته است که تا ۱۲ سال آینده تعدادی بازنشسته شوند تازه به نقطه صفر می‎رسیم.
وی همچنین به حفاری چاه نفت و گاز در منطقه صوفی کم اشاره و تصریح کرد: مطالعات روی این موضوع از ۲۶ سال گذشته انجام‌شده است و تاکنون کارهای بزرگی در این راستا انجام‌شده و در مدت ۶ ماه امکانات بزرگی از خوزستان آوردند و شرکت معتبری روی آن کار می‎کند.
وی اضافه کرد: طی سه هفته آینده باید دعا کنیم این پروژه به نتایج خوبی برسد آن‌وقت باید پروژه‎های کوچک را کنار گذاشته و به فکر پالایشگاه نفت در گلستان باشیم.


 

خبر ۲۸ اردیبهشت ۹۵ – اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی در شهرداریهای استان گلستان

نتایج آزمون استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریهای استان گلستان(فاضل آباد– گمیش تپه– سیمین شهر–آق قلا) اعلام شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اعلام کرد: نتایج آزمون استخدام پیمانی در مشاغل تخصصی شهرداریهای استان، پس از برگزاری آزمون تخصصی کتبی ( برگزار شده در مورخه ۹۴/۱۱/۰۲ ) و مصاحبه به شرح ذیل اعلام میگردد.
احمد سردارزاده گفت: این آزمون ، براساس مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۰۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۹۴/۰۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور، برای پذیرش تعداد ۸ نفر از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی و عمومی و مصاحبه به صورت پیمانی برای خدمت در ۴ شهرداری استان گلستان شامل ” فاضل آباد– گمیش تپه – سیمین شهر – آق قلا” و با اعلام آمادگی حدود ۱۰۰۰ نفر داوطلب مرد و زن در تاریخ دوم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که ثبت نام آن از بیست و دوم آذرماه الی پنجم دی ماه سال گذشته از طریق سایت استانداری گلستان انجام شده بود.
وی افزود: در این آزمون؛ داوطلبین شرکت کننده، در پنج رشته شغلی کارشناس امور اداری- مسئول خدمات مالی- آرشیتکت- کارشناس شهرسازی- مهندسی راه و ساختمان برای تصدی پست کارشناس امور اداری- کارپرداز- کارشناس شهرسازی ومعماری – مسئول شهرسازی- مسئول امورعمرانی با هم به رقابت پرداختند.
دبیر شورای اداری-استخدامی شهرداریهای استان همچنین تاکید کرد: انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت و تا زمان اتمام سیر مراحل اداری و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی، برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
سردارزاده ادامه داد: پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی در سایت استانداری جهت طی سیر مراحل بعدی اداری وگزینش به واحد امور اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد و در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: طبق دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریها ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را پس از ثبت در دبیرخانه استانداری گلستان، به دفتر امورشهری وشوراهای استانداری برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند . پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سردارزاده همچنین در خاتمه اظهار امیدواری کرد: که انشاءالله با جذب نیروی انسانی متخصص، توانمند و شایسته بتوانیم بیش از پیش شاهد بهبود، ارتقاء ، پیشرفت و توسعه منابع انسانی شهرداریهای تابعه استان و جلب پیش از پیش رضایت شهروندان عزیز استان باشیم.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ دی ۹۳ استخدام: نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان گلستان اعلام شد

 مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان گفت: به حول و قوه الهی، بعد از ماه ها انتظار، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مجوز اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان را طی نامه شماره ۱۲۹۷۴/۹۳/۲۲۵ مورخ ۲۶/۹/۹۳ صادر نمود.

نورالله نوراللهی افزود: نتایج مصاحبه تخصصی مذکور، مربوط به آزمون کتبی استخدامی مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ می باشد که مصاحبه تخصصی و یا آزمون عملی آن (حسب مورد) در نیمه دوم سال ۹۲ برگزار و اعلام نتایج آن به خاطر عدم پیش بینی اعتبار مورد نیاز از تاریخ ۱/۸/۹۲ متوقف شد تا اینکه با پیش بینی اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۹۴ ، معاونت توسعه، مجوز ادامه فرایند را صادر نمود.

وی اظهار کرد: ان شاء الله بعد از اخذ تأییدیه گزینش و تأمین اعتبار مورد نیاز، پذیرفته شدگان نهایی در دستگاه استخدام کننده، بکارگیری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات اصلی پذیرفته شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان گلستان که اسامی آنها در جدول پیوست آمده است، از روز شنبه مورخ ۶/۱۰/۹۳ لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۱۰/۹۳ فرصت دارند نسبت به معرفی خود به دستگاه استخدام کننده، بر اساس آدرس اعلام شده در جدول ذیل، جهت انجام مراحل گزینش، اقدام نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف آنها تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان، روی لینک زیر کلیک نمایید:

asami-paziresh.pdf

ردیف

نام دستگاه استخدام کننده

آدرس

۱

اداره کل بهزیستی

گرگان-خیابان شهید بهشتی-بهشت دهم

۲

اداره کل هواشناسی

گرگان- میدان بسیج -سایت اداری

۳

اداره کل حفاظت محیط زیست

گرگان-جاده نهارخوران-جنب هتل راه و ماه

۴

اداره کل گمرک

مرز اینچه برون

۵

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

گرگان- خیابان ۵ آذر-انتهای بلوار حسام

۶

اداره کل ورزش و جوانان

گرگان -خیابان شهید بهشتی-بهشت هشتم(۸)

۷

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

گرگان-چهارراه گلها-خیابان شهید مصطفی خمینی-نبش کوچه دهم

۸

اداره کل ثبت احوال

گرگان- میدان بسیج-سایت اداری

۹

اداره کل پزشکی قانونی

گرگان-بلوار شهید کلانتری(کمربندی)-روبروی شهرک حافظ

۱۰

استانداری

گرگان – میدان بسیج-سایت اداری ساختمان شماره (۱)استانداری – امور اداری

۱۱

اداره کل راه و شهرسازی

گرگان ابتدای خیابان شهید بهشتی

۱۲

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

گرگان- میدان فخرالدین اسعد گرگانی ابتدای خیابان لشگر

۱۳

اداره کل دامپزشکی

گرگان- کمربندی- جنب جاده زنگیان

۱۴

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

گرگان- خیابان شهید بهشتی

۱۵

مدیریت امور عشایر

گنبد- خیابان ۱۷ شهریور غربی- خیابان نامجو- پلاک ۱۳۹

خبر ۲۷ مرداد ۹۳ استختام: استخدام جدید استانداری گلستان

استانداری گلستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای تازه تاسیس استان گلستان ( تاتارعلیا – مزرعه – فراغی- سنگدوین ) از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۸۸۱۴/۹۲/۲۲۰ مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۲ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و نامه شماره ۱۱۱۳۱ مورخ ۲۵/۰۳/۹۳ سازمان شهرداریها و دهیاری‏های کشور، در نظر دارد تعداد ۱۸ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‏های تخصصی، علمی و مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای تازه تاسیس استان گلستان ( تاتارعلیا – مزرعه – فراغی- سنگدوین ) استخدام نماید .

تاریخ های مهم
۹۳/۰۵/۲۹
تا
پایان وقت اداری ۹۳/۰۶/۰۶
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۳/۰۶/۱۵
از ساعت ۹ صبح
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۳/۰۶/۲۱
ساعت ۸:۳۰ صبح
برگزاری آزمون کتبی
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

 

خبر ۹ تیر ۹۳ – زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان گلستان

اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان طی اطلاعیه ای، زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع آن دسته از افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی ۱۷-۱۲-۹۱ که حسب مورد به مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی استخدام دعوت شده اند می رساند، به استناد ابلاغیه های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، نتایج آزمون استخدامی تا زمان تأمین اعتبار مورد نیاز برای استخدام های جدید، اعلام نخواهد شد.

لذا شایسته است از پیگیری حضوری و یا تلفنی از طریق دفتر منابع انسانی و تحول اداری و یا سایر دفاتر استانداری خودداری نمایید.

این دفتر به محض حصول نتیجه از مراجع ذیصلاح، نتایج را از طریق سایت استانداری به اطلاع عموم خواهد رساند.

خبر ۷ مرداد ۹۲-نتایج آزمون استخدامی استانداری گلستان اعلام شد
نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری گلستان که مورخ ۱۷ اسفند ۹۱ برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نتایج اولیه آزمون استخدامی ۱۷اسفند ۹۱ دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اعلام شد.

شرکت کنندگان می توانند برای مشاهده اسامی و اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه  کنند.

هم چنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای مشاهده نشانی و نام دستگاه‌های استخدام کننده به این لینک مراجعه  کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۴۰)

  1. آذر گفت:

    استان گلستان استانی هست که انگار به هیچ نیروی در هیچ فیلد کاری نیازی نداره! فقط خواهشا یک بار سهمیه و رشته های مورد نیاز این استان رو در استخدامی های سراسری نگاه کنین کاملا متوجه میشید! واقعا متاسفم…

  2. حلیمه گفت:

    سلام لیسانس مدیریت بانکی هستم دنبال کار

  3. شیما عادلی گفت:

    سلام بنده لیسانس عمران هستم .۱سال کمک مربی مهد بودم.۲سالم تدریس ریاضی داشتم اگر استخدامی دارید خواهشا اطلاع بدهید ممنون

  4. امیدوار گفت:

    گلستان خیلی از لحاظ استخدامی استان بدیه

  5. علی گفت:

    سلام کسی از این استخدامی های آتشنشانی اول سال خبر داره؟ گفتن تو گزینشین این گزینش چند ماه طول میکشه؟؟

  6. فرمانداری گفت:

    کسی خبری نداره؟ یه شایعه شنیدم که حسابی ناامید شدم. انگار شروع به کار رو میخوان بندازن برا سال ۹۵. اگه اطلاعی دارید لطف کنید بگید.

  7. کلاله گفت:

    دوست عزیز شما مطمئن هستین که اهل سنت مصاحبه شدن؟؟ تا ۲۸ شهریور که مصاحبه نشده بودن. کسی خبر داره جواب گزینس کی میاد. دیگه روم نمیشه زنگ بزنم به آقای طالبی. ظاهرا کسی که قراره تاییدیه گزینش رو امضاکنه رفته سفر حج. خدا کنه زودتر به سلامت برگرده و مشکلمون حل بشه.

  8. کلاله گفت:

    کسی خبر جدیدی از شروع به کار فرمانداری ها نداره؟
    قبول شده های اهل سنت کی قراره مصاحبه عقیدتی دعوت بشن.تا چند سال دیگه باید انتظار بکشیم؟ وقتش نیست یک اقدام جدی انجام بشه؟

  9. فرمانداری گفت:

    کسی خبر جدیدی نداره؟ مصاحبه ها تموم شد؟ کی برامون کد صادر میشه؟ واقعیت داره که برامون کد گرفتن؟
    شروع به کار کیه؟ دیگه کلافه شدم. کاش زودتر بریم سر کار.

    • فرمانداری گفت:

      اگه امور اداری برای درخواست کد پرسنلی تقاضا بده منابع انسانی باید تأیید کنه. خانم باباکردی گفتن که امور اداری برای درخواست کد تقاضا نداده و صدور کد بعد از اومدن تأییدیه گزینشه.

  10. فرمانداری گفت:

    مصاحبه عقیدتی شروع شد. دارن با دوستان تماس میگیرن. موثق موثق

  11. فرمانداری به سه ساله هاااااا گفت:

    من مؤافقم و مشکلی با پیشنهاد شما ندارم.

  12. فرمانداری گفت:

    همه بچه های این پیچ تحقیق محلی شدن؟ فقط نگین که ممکنه تحقیق شده باشیم ولی خودمون نمیدونیم. این امکان نداره. چون خیلی سوال میپرسن. برای تحقیقات من رفتن محله قبلی مون. محله ای که ۷ سال پیش اونجا ساکن بودیم. تا امروز چندین نفر به طرق مختلف بهم پیغام دادن که برات اومدن تحقیق. اگه تحقیقات واقعاً تموم شده باشه میتونیم امیدوار باشیم که مصاحبمون به زودی انجام میشه.

    • 3ساله هااااا گفت:

      کسی از ساکنین محله بهم خبر ندادن که اومدن تحقیقات ولی وقتی از یکی ازمسئولین پرسیدم گفتند که تحقیقات انجام شده وبه خاطر نداشتن مصاحبه گر خانم نتونستیم دعوت به مصاحبه کنیم.

    • فرمانداری22 گفت:

      به من هم گفتن که تحقیق محلی شدم
      از یک نفر هم شنیدم که مهر ماه میریم سر کار

    • فرمانداری22 گفت:

      به من هم گفتن که تحقیقات محلی اومدن
      از جایی هم شنیدم که مهر میریم سرکار

  13. فرمانداری گفت:

    زنگ زدم به آقای نوراللهی گفتم چرا خبری نشد. میگه امروز یه خانم دیگه هم زنگ زد من کارم رو انجام دادم برین از آقای ربیعی وقت بگیرین و باهاش صحبت کنید. با توجه به اینکه هنوز برا بچه ها تحقیق نیومدن فکر کنم حالا حالاها باید منتظر باشیم. فرمانداری ۲۲ تحقیق شما انجام شد؟

    • فرمانداری22 گفت:

      نه من هم خبر جدیدی ندارم.
      با آقای ربیعی کسی صحبت کرده؟

    • انتظار کشنده گفت:

      سلام به دوستان. هر کس واقعا میخواد استخدام بشه به خودش تکونی بده همینجا قرار بزاریم بریم پیش اقای ساور چمنی رییس گزینش استانداری. مشکل ما فقط تو گزینشه از نظر امور مالی و منابع انسانی مشکلی نداریم .تا سه شنبه هفته اینده اگه میخوایین شماره تلفن بزاریم یا ادرس یا هر وسیله که هماهنگمون کنه. اگه اینجوری دست رو دست بزاریم همون اعتباری که اختصاص دادن هم جای دیگه هزینه میشه و اونموقع دستمون به جایی بند نمیشه. بخاطر همین پیگیری ها از منابع انسانی و امور مالی فهمیدیم که کد پرسنلیمون اومده و همه چی اماده است .باید همین پیگیری ها رو از قسمت گزینشم بکنیم. دوستان فقط بخاطر خودتون و ایندتون هماهنگ بشیم تا سه شنبه هفته اینده که دیدن مسئولان ازاده . شماره تلفن بزارید یا ادرسی که بتونیم همدیگرو ببینیم و هماهنگ بشیم. بچه های سایر ادارات دارن حقوق سومین ماهشونو میگیرن و ما اندر خم یک کوچه ایم . به امید هماهنگی دوستان.

      • 3ساله هااااا گفت:

        سلام، فرمانداری،فرمانداری ۲۲،انتظارکشنده ودیگر دوستان قبول شده مخصوصا خانم قرمز که قبلناخیلی فعال بودند،لطفایا یه روزی راباساعت مشخص کنید یاهم اگه موافقیدروز یکشنبه ساعت ۱۰ جلوی استانداری ساختمان ۲ باشیم . البته مسئله ای نیست که روز وساعت دیگری راتعیین کنید بنده برای قطعیت پیگیری روز را مشخص کردم.هر که موافق و مخالف است نظر بدهد ممنون میشوم.

  14. فرمانداری گفت:

    فرمانداری ۲۲ جز تحقیق از محله قبلی خبری نشد.منم خبر ندارم.

  15. فرمانداری گفت:

    قلبم داره میاد تو دهنم. همین الآن پدرم زنگ زد بهم گفت که همسایه محل قبلیمون بهش تلفن کرد و گفت که اومدن تحقیقات محلی. چقدر نقل قول کردم. فکر کنم داره مشکلمون حل میشه. خدایا شکرت

  16. فرمانداری گفت:

    هفته آینده قراره تماس بگیرن برا مصاحبه عقیدتی. بهتره آماده باشیم

  17. فرمانداری به سه ساله هاااااا گفت:

    من چند وقت پیش زنگ زدم گزینش گفتن جواب استعلامها اومد و تحقیقات محلی شروع شد. دیروز زنگ زدم گفتن تا دو سه روز دیگه جواب استعلامها میاد. بعد گفت نگران نباشین تا آخر همین ماه سر کارتون هستیم. گفتم هنوز تحقیق نیومدین مصاحبه نشدیم چطور ممکنه. گفت اینا همش کار یک روزه. خودشون گفتن، والا منم نمیدونم چی رو باور کنم.
    چند روز پیش هم پدرم از رییس حراست دانشگاه علوم پزشکی پرسید که تحقیقات محلی قبول شده های استانداری با شماست. گفت نه. ولی اگه اعتراضی انجام بشه ما رسیدگی می کنیم. حالا انتظارکشنده گفته از علوم پزشکی اومدن براش تحقیقات. من هم وسط اینهمه حرف ضد و نقضیض موندم.

    • 3ساله هااااابه فرمانداری گفت:

      انشاءا..همه چیز درست میشه و میریم سرکار…چون مسئولین خودش گفتند حتما میریم، زیاد نگران نباش.
      سه سال صبر کردیم این یه ماهم روش

    • انتظار کشنده گفت:

      با سلام به دوستان من روز یکشنبه پیش اقای نوراللهی بودم واسه پیگیری استخدامیمون. اقای نور اللهی گفت که کارهایی که مربوط به قسمت توسعه انسانیه کامل انجام شده و موردی و مشکلی ندارین بعد به اقای ساور چمنی زنگ زد و در مورد گزینش بچه ها پرسید که که گفتن تا یک هفته نهایتش تا ده روز همه پرونده ها جمعبندی میشه .بعد به اقای غفاری مدیر کل امور اداری و مالی زنگ زد اونم گفت همه چی اماده است فقط باید گزینش کارشو تموم کنه و بفرسته به ما تا حکم و شروع به کار بزنیم .اقای نوراللهی گفت که از ۱۵ اداره ۱۴ اداره همه رفتن سرکار و تنها اداره استانداری و فرمانداریهاست که مونده و گفتن که اگه تا دو هفته تماس نگرفتن باهاتون یا اتفاقی نیفتاد دوباره بهم زنگ بزنید تا پیگیری کنم ولی یهجورایی قول همین یک ماه رو داد که میریم سرکار. این موضوع اول – دوم اینکه کسی که واسه تحقیق اومده بود از علوم پزشکی بود حتی توسط یکی از دوستام که تو مرکز بهداشت کار میکرد باهاش تماس گرفتیم و وضعیت پروندمو رو پرسیدیم اینو مطمئن باشید از علوم پزشکی اومدن.پایان خبر

      • 3ساله هااااا گفت:

        سلام
        ممنون بابت خبرتون،ادارات دیگه از خرداد ماه شروع به کارکردن،بنده هم وقتی باگزینش تماس گرفتم گفتن احتمالا اوایل ماه دیگه سر کارین ولی نگفت قطعیه،امیدوارم کارامون هرچه زودتردرست بشه وازبلاتکلیفی دربیاییم.

  18. 3ساله هااااا گفت:

    سلام
    کسی میدونه تحقیقات محلی چقدرطول میکشه؟؟؟

    • فرمانداری گفت:

      برا شما اومدن تحقیقات محلی؟ برای من هنوز نیومدن. از یه جایی شنیدم تا آخر ماه میریم سر کار.

      • 3ساله هااااابه فرمانداری گفت:

        نه نیامدند،منبع خبرت موثق ومعتبره؟آخه از وقتی که انتظار کشنده گفتند برای تحقیقات یکی از قبول شدگان اومدند تقریبا (نزدیک)یه ماه میشه وهنوز تحقیقات تموم نشده بعد تحقیقات هم مصاحبه ی عقیدتی داریم وبعدشم معاینات پزشکی و…ولی بااین وجود ما ازخدامونه که سریعتربریم سرکاروممنون بابت اطلاع رسانیتان

  19. 3ساله هااااا گفت:

    سلام
    کسی میدونه تحقیقات محلی چقدرطول میکشه؟؟؟

  20. کيان گفت:

    سلام به همه استخدام شده های سال ٩۴، متاسفانه یه خبر بد دارم, از حقوق کلیه کارکنان سال جدید مبلغ ١١٠ هزار تومان که بابت تفاوت تطبیق لحاظ شده بود حذف گردید, برید تویه حکم استخدامیتون نگاه کنید.

  21. علي گفت:

    سلام به همه استخدام شده های سال ٩۴، متاسفانه یه خبر بد دارم, از حقوق کلیه کارکنان سال جدید مبلغ ١١٠ هزار تومان که بابت تفاوت تطبیق لحاظ شده بود حذف گردید, برید تویه حکم استخدامیتون نگاه کنی.

  22. فرمانداری گفت:

    زنگ زدم به آقای نوراللهی گفتند که بما گفتن کار گزینش شما ۵-۶ ماه طول میکشه. خدایا صبر عنایت فرما
    بعد زنگ زدم گزینش،گفتن داریم تحقیقات محلی انجام میدیم

  23. فرمانداری به انتظارکشنده گفت:

    پس چرا برا بقیه تحقیق نمیکنن واقعاً دیگه خسته شدیم. کی جرأت داره به اینا زنگ بزنه. یک بار زنگ زدم کارمنده چنان باهام بد حرف زد که شماره استانداری رو از گوشیم پاک کردم. به من گفت منتظر باش و دیگه زنگ نزن.
    خانم یا آقای انتظارکشنده اگه خبر جدیدی شد و برا مصاحبه به شما زنگ زدن به ما هم خبر بده. خدا خیرت بده

  24. 3ساله هااااا گفت:

    سلام

    انتظار کشنده خبر جدیدی نداری؟

    • فرمانداری گفت:

      فکر کنم سر کاری بوده. آخه مگه تحقیقات محلی ۲۲ نفر چند روز طول میکشه که برا من و شما خبری نشده؟

    • انتظار کشنده گفت:

      عزیزم سرکاری نیست از طرف حراست علوم پزشکی اومده بودن. تحقیقات محلی رو ۴ تا حراست انجام میدن. علوم پزشکی جهاد اموزش و پرورش استانداری که اکثرا بصورت ضربدری انجام میدن.منم تعجب کردم که چرا از علوم پزشکی اومدن بعد بهم گفتن که واسه استانداری علوم پزشکی تحقیق میکنه .از فرمانده بسیج محله پرسیدن از دادگاه از بخشداری فرمانداری از سپاه و در سطح شهر هم از چند نفر پرسیدن. برو از گزینش استانداری بپرس که واسه تحقیق شهرتون اقدام شده یا نه

  25. فرمانداری 1 گفت:

    چرا برای بقیه تحقیق نمیان؟هر روز منتظرم که کسی بهم بگه برات اومدن تحقیقات.

  26. علی از استان چهارمحال و بختیاری گفت:

    بچه ها دقیقا توی استان ما هم این مسائل عینا وجود داشت ولی ما اینقدر پیگیری از دستگاه مربوطه و استانداری رو انجام دادیم که بالاخره به بار نشست و تقریبا تمامی مراحل استخدامی طی شده و اسامی جهت صدور حکم به تهران ارسال گردیده است.
    پذیرفته ۹۲

  27. فرمانداری گفت:

    روز یکشنبه قبولی های کدوم شهر تحقیق شدن؟ خانم ها و آقایان اگه برا مصاحبه هم زنگ زدن اطلاع رسانی کنید تا این انتظار سخت و کشنده قابل تحملتر بشه.

  28. فرمانداری گفت:

    حتی نمیشه بهشون زنگ زد حتی آقای نوراللهی که پیگیر بود میگه دیگه به من ارتباطی نداره.قبول شده های فرمانداریهای استان آذربایجان شرقی اردیبهشت فرم گزینش پر کردن مصاحبشون دو هفته پیش انجام شد ولی اینا انگار قصد ندارن کاری کنن.

  29. 3ساله هااااا گفت:

    باسلام وقبولی طاعات وعبادات

    قبول شدگاه فرمانداری خبر جدیدی ندارین،تیر هم داره میگذره،هنوزم امتحان صبر ما به سر نرسید؟

    بهتر نیست یه پیگیری حضوری وجمعی داشته باشیم.چقدر در این صفحه سکوت حکم فرماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  30. بهنام از اصفهان گفت:

    سلام
    دوستانی که تقریبا مراحل کارشون تموم شده اگه زحمتی نیست روال و تاریخ مراحل مصاحبه ها تا اخرش را اگه میشه بفرمائید.
    ممنون

  31. جواب گفت:

    تبریک به دوستان گلسنانی.. ما که استان سیستان و بلوچستان آقای نوبخت از دو سال پیش الکی بهمون قول داد و بعدم همش میگفتن استانهای محروم اولویت مثل اینکه نه روال همونه ما تو همه چی باید آخر باشیم. برای ماهم دعا کنید دیگه خسته شدیم از بس هر ماه میاد اول ماه بعد رو قول میدن.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها