استخدام استانداری هرمزگان سال ۹۸ (خبر جدید)

استخدام استانداری هرمزگان

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۲۱ مهر ۹۸ – نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی استانداری هرمزگان برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی ‏

داوطلبان گرامی: لطفا برای مشاهده نتایج سه برابر ظرفیت و زمان برگزاری آزمون عملی مشاغل عملیاتی آتش نشانی فایل پیوست را دانلود نمایید.

فایل نتایج سه برابر ظرفیت آزمون کتبی و زمان شرکت در آزمون عملی (آمادگی جسمانی)


خبر ۸ اردیبهشت ۹۸ – اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲۹ هزار شغل در هرمزگان

استاندار هرمزگان از اختصاص یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲۹ هزار شغل در استان خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ بهمن ۹۶ – تحقق ۵۷ درصدی تعهد دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال در هرمزگان

خبرگزاری شبستان: استاندار هرمزگان از تحقق ۵۷ درصدی تعهد دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال در هرمزگان خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان در راستای اشتغالزایی بیشتر توسعه یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان با تاکید بر لزوم اهتمام و همکاری ویژه دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برای ایجاد اشتغال در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دستگاه‌های اجرایی هرمزگان با ایجاد ۱۵ هزار و ۸۰۰ شغل که در سامانه به ثبت رسیده است، ۵۷ درصد تعهد ایجاد اشتغال استان را محقق کرده‌اند.
وی افزود: ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از منابع مختلف به هرمزگان تخصیص یافته که اولویت آن با طرح‌های روستایی است و امیدواریم با این منابع بتوانیم حرکت خوبی را در استان ایجاد کنیم.
دکتر همتی ادامه داد: در طرح کارورزی نیز سهمیه جذب سه هزار و ۹۰۰ فارغ‌التحصیل دانشگاهی به هرمزگان اختصاص یافته که در صورت جذب کارورزان توسط بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی استان، تا شش ماه حقوق آنها توسط دولت پرداخت می‌شود و تا دو سال نیز حق بیمه این افراد را دولت پرداخت می‌کند.
همتی تصریح کرد: طرح کارورزی منجر به ایجاد اشتغال مناسبی برای جوانان تحصیل کرده جویای کار در استان می‌شود که از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی می‌خواهیم تا این افراد را با توجه به امتیازاتی که دولت در نظر گرفته، جذب کنند.
وی بر لزوم توجه به اشتغالزایی شرکت‌های دانش بنیان در هرمزگان تاکید کرد و بیان کرد: از پارک علم و فناوری هرمزگان انتظار داریم، در زمینه تولید و علم و فناوری تمامی استعدادهای استان را به سمت شکوفایی و تحقق اقتصاد دانش بنیان هدایت کند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توسعه شرکت‌های دانش بنیان شاهد اشتغالزایی و تولید محصولات با بهره‌وری مناسب برای مصرف کنندگان خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری شبستان


خبر ۱۷ دی ۹۶ – اشتغال ۵ هزار و۲۰۰ نفردر ۳۹۴ واحد فعال شهرک‌های صنعتی هرمزگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان با بیان اینکه،۳۹۴واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده گفت: ۵هزارو۲۰۰نفر در این واحد ها مشغول به کار هستند.

یدامیر امیری‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به ظرفیت‌های هرمزگان در زمینه صنایع و معادن اظهار داشت: از سال ۸۳ تاکنون تعداد ۳۹۴ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.
وی در ادامه بابیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی با برنامه‌ریزی، اقدامات ویژه ای را در راستای آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در این شهرک‌ها انجام داده افزود: با بهره برداری از این واحد‌های صنعتی بیش از ۵هزارو ۲۰۰نفر اشتغال ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان بیان داشت: در استان هرمزگان بالغ بر ۲۴ شهرک وناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که از این تعداد، ۱۸ شهرک و ناحیه فعال است.
امیری‌زاد ضمن اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد هرمزگان در حوزه صنایع دریایی از تصویب و آماده سازی شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی بندرعباس با هدف پشتیبانی از مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل خبر داد و گفت: این شهرک در زمینی به مساحت ۲۲۰هکتار در منطقه ویژه مجتمع کشتی‌سازی در دست اقدام است.
این مسؤول در ادامه از شهرک صنعتی خلیج فارس به عنوان فعال‌ترین شهرک صنعتی استان و کشور یاد کرد و افزود: شهرک خلیج‌فارس با هدف فعالیت شرکت‌های حوزه نفت و پتروشیمی احداث شده و تمامی واحدهای صنعتی این شهرک به بهره برداری رسیده و فعال است.

منبع: خبرگزاری فارس


خبر ۲۵ آبان ۹۶ – اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در هرمزگان

خبرگزاری ایرنا : استاندار هرمزگان گفت: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه و یارانه ای در سال جاری برای ایجاد اشتغال در استان اختصاص یافته که هنوزنتوانسته ایم آنرا جذب کنیم.

به گزارش ایرنا فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال و کار آفرینی هرمزگان اظهار داشت: بخش بزرگی از این اعتبارها به صورت قرض الحسنه است که دستگاه های اجرایی باید آنرا جذب کنند.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی جامعه هدف خود را پوشش داده و با معرفی واجرای طرح های مختلف مناسب اعتبار یاد شده را تبدیل به اشتغال کنند.
وی اضافه کرد: مسئولان و دستگاه های اجرایی از حالت پشت میز نشینی خارج شوند و سهم شهرستان ها هرچه سریع تر واگذار شود تا فرماندار مدیریت آنرا بر عهده گرفته و کارها را جلو ببرند.
رئیس کارگروه تخصصی اشتغال هرمزگان که ایجاد اشتغال از نظرش به عنوان یک زنجیره است که همه اجزا آن باید به درستی کار کنند، گفت: اگر گوشه ای از این زنجیره دچار به درستی کار نکند، نتیجه مطلوب بدست نمی آید.

** سامانه رصد اشتغال کشور فعال شود
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به قطعی سامانه رصد اشتغال کشور گفت: بسیار بد است که این سامانه قطع شود و چنین وزارت خانه ای چگونه می خواهد اشتغال کشور را جلو ببرد.
همتی ابراز داشت: به نظر می رسد این سامانه متعلق به ۲۰ تا ۳۰ سال قبل باشد که دستگاه ها برای وارد کردن اطلاعات باید زمان زیادی صرف کنند.
وی، برای پیشبردن کارها از مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواست به تک تک مدیران زنگ زده و به صورت مستمر پیگیر اجرای طرح ها و اعطاء تسهیلات باشد.
بخش از این نشست به سخنان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در خصوص ایجاد رشته های مورد نیاز مناطق اختصاص داشت که استاندار هرمزگان با تایید حرف های وی، گفت: به صنایع انتقاد می کنیم که چرا از نیروهای بومی استفاده نمی کنند.
رئیس کارگروه تخصصی اشتغال هرمزگان ابراز داشت: صنایع پاسخ می دهند نیروی ماهر و کارآمد مرتبط در استان وجود ندارد و سخنان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در خصوص ایجاد رشته های متناسب با نیاز استان و مناطق درست است.
همتی بیان کرد: گلایه برقرار نبودن ارتباط بین صنعت و دانشگاه سال هاست وجود دارد و بالاخره باید آنرا حل کنیم و دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند برقرار کننده این ارتباط باشد.
استاندار استان ساحلی هرمزگان به موضوع صید و صیادی پرداخت و اشاره کرد: سازمان شیلات کشور باید به بندرعباس و کنار ساحل بیایید و یا دریا به تهران برود.
وی خاطر نشان کرد: فردی که می خواهد در این زمینه تصمیم گیری کند باید موضوع های صیادان را از نزدیک احساس کرده باشد.
رئیس کارگروه تخصصی اشتغال هرمزگان بیان کرد: مجوز ندادن به صیادی که سنتی کار می کند و دادن مجوز به کسی که صنعتی صید می کند به ذخایر آبزیان لطمه زده و آنرا نابود می کند.
به گفته همتی، به فردی که چند نسل معیشت خود و خانواده اش از راه صید و صیادی تامین شده مجوز نمی دهیم و توقع داریم صید و قاچاق نکند.
وی ادامه داد: این روش صحیح نیست و باید به سمت قانونی کردن فعالیت صیادان غیر مجاز گام برداشت و کارشان را قانونی کرد.

** تخصیص ۱۵۰میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هم در این نشست تخصصی اظهار داشت: در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبارهای قرض الحسنه و ۳۵۰ میلیارد تومان هم برای اشتغال فراگیر تخصیص داده شده است.
محمد علی سلیمی بیان کرد: علاوه بر این مبلغ ها ۵۱ میلیون دلار هم برای اشتغال روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اختصاص داده شده است.
وی اضافه کرد: امید می رود با همکاری دستگاه های اجرایی و مصوبات نشست های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برای ۳۰ هزار نفر شغل ایجاد شود.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی در سامانه رصد برای ایجاد ۲۷ هزار شغل تعهد داده اند که تا کنون برای افزون بر ۱۲ هزار نفر شغل ایجاد کرده اند.

**۵۰هزار دانش آموخته علمی کاربردی در کشور بیکارند
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور هم گفت: به علت تناسب نداشتن رشته های دانشگاه ها با نیازهای استانی و منطقه ای ۵۰ هزار نفر مدرک به دست بیکار در کشور داریم.
ناصر شمس ادامه داد: رشته های این دانشگاه بر اساس نیاز بازار کار طراحی و تاسیس می شود که این باعث شده ۷۰ درصد دانش آموختگان این دانشگاه جذب بازار کار می شوند و بیکاری بین آنان پایین باشد.
وی اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند رشته های متناسب با نیاز استان هرمزگان را طراحی و ایجاد کند و لزومی ندارد یک رشته برای ۵۰ سال به صورت مسمتر و مداوم تدریس شود.
وی اشاره کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای دارای سه مرکز آموزشکده فنی دختران بندرعباس، آموزشکده فنی میناب ( آیت اله خامنه ای ) و آموزشکده فنی پسران بندرعباس ( شهید کرانی ) در استان است که امروز مدیر آن معرفی شد.

 


خبر ۱ مرداد ۹۶ – هدف‌گذاری برای ایجاد ۳۵ هزار شغل در هرمزگان طی سال ۹۶

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اگر از ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های استان هرمزگان بیشتر بهره ببریم قطعا خواهیم توانست شغل بیشتری را در استان ایجاد کنیم.
به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با بیان اینکه در سال جاری دولت تعهد بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال پذیرفته است، اظهار داشت: قرار است ۹۷۰ هزار شغل در سال ۹۶ در کشور ایجاد شود و از این رقم، تعهد استان هرمزگان حدود ۳۵ هزار شغل است.
وی تصریح کرد: ایجاد این تعداد شغل برنامه دولت است و متولی این کار دستگاه‌های اجرایی هستند و با سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و ارائه تسهیلات باید اشتغال را ایجاد کرد.
استاندار هرمزگان افزود: باید شتاب بیشتری به ایجاد اشتغال در هرمزگان ببخشیم و با سرعت بیشتری این امر مهم را انجام دهیم.
جادری عنوان کرد: دستگاه‌هایی که تعهد ایجاد شغل دارند با جدیت روی این بحث کار کنند و تلاش کنند به عدد تعیین شده برای ایجاد اشتغال برسیم.
وی گفت: اگر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان هرمزگان بیشتر بهره ببریم قطعا خواهیم توانست شغل بیشتری در استان ایجاد کنیم.


خبر ۲۳ اسفند ۹۵ – ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان هرمزگان

خبرگزاری ایلنا : استاندار هرمزگان گفت: ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان‌هرمزگان و تثبیت اشتغال قبلی و افزایش تولید و سرمایه‌گذاری از دستاوردهای مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۵ بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در چهل و یکمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان عنوان کرد: قرار بود سال‌جاری به هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در سراسر کشور تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شود اما تا امروز که به پایان سال رسیده‌ایم به ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد تسهیلات پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در استان هرمزگان نیز مقرر شده بوده به ۳۰۴ واحد تسهیلات پرداخت شود اما در مجموع در سال ۹۵ به ۷۰۶ واحد در مجموع تسهیلاتی بالغ بر ۲۴۴ میلیارد تومان برای خروج از رکود و رفع موانع تولید این واحدها از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان پرداخت شد.
استاندار هرمزگان افزود: بخش عمده این تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شده و افزایش رشد اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان هرمزگان و تثبیت اشتغال قبلی و افزایش تولید و سرمایه‌گذاری از دستاوردهای مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۵ بوده است.
جادری تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده در قالب این کارگروه به توسعه و رونق بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی و اقتصادی کوچک و متوسط کمک کرده است.


خبر ۴ بهمن ۹۵ – ایجاد ۹۵۰ هزار شغل جدید در هرمزگان‌

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: در برنامه ششم توسعه کشور توجه ویژه‌ای به اشتغال فرزندان خانواده‌های شهدا‌، ایثارگران‌، جانبازان و آزادگان شده است.
‌به گزارش ایسنا،‌ علی رئوفی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مفسر، مترجم، فیلسوف و سیاست مدار مجاهد کشور، عنوان کرد: ان‌شاء‌الله خداوند به همه ما توفیق دهد که بزرگانمان را در زمان حیاتشان مورد تکریم قرار دهیم و بزرگداشت‌ها صرفاً بعد از رحلت این بزرگوران نباشد.
رئوفی با اشاره به شهادت تعدادی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، تصریح کرد: این حادثه تنها رویداد شهادت آتش نشانان نبود بلکه شهادت همراه با جانفشانانی آنها بود که خود را فدا کردند تا مردم سالم بمانند.
وی در ادامه با انتقاد از عدم استفاده صحیح  فرهنگ از تکنولوژی‌های نوین در کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه وقتی تکنولوژی جدید وارد کشور می‌شود، این فناوری عامل عقب ماندگی شده، در حالی که در کشور‌های توسعه یافته تکنولوژی عامل رشد و توسعه و بالندگی بیشتر است.
رئوفی اضافه کرد: متاسفانه در کشور، از تکنولوژی‌های نوین و جدید بعضاً در راستای ترویج بد اخلاقی و بی اخلاقی استفاده می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در همین رابطه تصریح کرد: متاسفانه در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو در حالی که هموطنان زیر آوار و در حال سوختن بودند، عده‌ای مشغول گرفتن عکس سلفی بودند و این وظیفه نخبگان جامعه است که برای تربیت نسل آینده به تبیین اخلاق برای این نسل بپردازند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به آمار ارائه شده از اشتغال نیروهای بومی در صنایع غرب بندرعباس، بیان کرد: آمار ارائه شده از اشتغال استان نشانگر آن است که تقریباً ۶۰ درصد بومی و ۴۰ درصد غیر بومی در این صنایع مشغول به فعالیت  هستند که تا حد مطلوب فاصله دارد و به طور کامل رضایت بخش نیست‌.
رئیس کارگروه تخصصی اشتغال هرمزگان اظهارکرد: برنامهها و طرح‌های مدیران در حوزه ‌اشتغال بر روی کاغذ نماند و عملیاتی شوند تا جامعه دستاوردهای آن را از نزیک لمس کنند‌.
وی به هدف گذاری‌های اشتغال در برنامه ششم توسعه اشاره و در این رابطه افزود: ایجاد ۹۵۰ هزار شغل جدید و  اختصاص هزار میلیارد تومان به فرصت‌های شغلی جدید در بوجه سال آینده از مهمترین این هدف گذاری‌هاست.
رئوفی در ادامه به راهکارهای توسعه ایجاد اشتغال اشاره و گفت: حمایت از ایده‌های خلاق، آموزش و مهارت آموزی‌، حمایت‌های خدماتی، قانونی، اداری و بیمه‌ای از مهمترین راهکارهای حمایت از بخش اشتغال است.
رئوفی با اشاره به اقدامات انجام شده در هرمزگان  برای رونق و ایجاد اشتغال، خاطرنشان کرد‌: تشکیل خانه صنایع دستی در روستاهای استان به منظور ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی  خرد و کوچک در این مناطق‌، تاکید بر استفاده کلیه دستگاه‌های اجرایی استان  بر استفاده از کالا ها تولیدی استان‌، برگزاری دوره‌های آموزشی کار آفرینی دریا محور با همکاری دانشکده کار آفرینی تهران با هدف افزایش اشتغال در حوزه فعالیت‌های دریا محور‌، استفاده از ظرفیت موجود در قانون رفع موانع تولید‌، تسهیلات مشاغل خانگی و خرد، طرح توسعه خلاقیت و کار آفرینی در کودکان استان  و برنامه ریزی جهت استفاده حداکثری از فرصت برگزاری همایش توسعه سواحل مکران در چابهار با توجه به وجود ۵۵ درصدی سواحل مکران در استان از مهمترین برنامه‌ها برای رونق اشتغال در استان هرمزگان است.
رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان به توجه ویژه به اشتغال فرزندان خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در برنامه ششم توسعه اشاره و در این رابطه افزود: در این برنامه همه دستگاه‌هایی اجرایی ملزم به استخدام فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان شده‌اند که با عملیاتی شدن این دستورالعمل موضوع اشتغال ‌فرزندان این بزرگواران به سرانجام خواهد رسید


خبر ۱۸ دی ۹۵ – اشتغال ۷ هزار نفر با احداث نیروگاه حرارتی هرمزگان

خبرگزاری شبستان:کشورمان با توجه به موقعیت جغرافیایی محل مناسبی برای احداث نیروگاه حرارتی است و اقدامات بسیاری نیز در این زمینه صورت گرفته است و در حال حاضر نیز برنامه ریزی ها برای احداث نیروگاه حرارتی هرمزگان در حال انجام است.
خبرگزاری شبستان – گروه سیاسی: نیروگاه گرمایی نوعی از نیروگاه است که از بخار به عنوان سیال و عامل محرک استفاده می‌کند. آب پس از گرم شدن به سمت توربین بخار که به یک ژنراتور متصل شده می‌رود و با استفاده از انرژی جنبشی خود آن را به حرکت در می‌آورد. پس از عبور بخار از توربین، بخار در کندانسور فشرده می‌شود. بزرگترین اختلاف در طراحی نیروگاه‌های گرمایی نیز به نوع سوخت مصرفی در نیروگاه مربوط است. تقریباً تمامی نیروگاه‌هایی که با استفاده از زغال سنگ، انرژی هسته‌ای، انرژی زمین‌گرمایی یا انرژی گرمایی خورشید کار می‌کنند نیروگاه حرارتی محسوب می‌شوند. گاز طبیعی نیز برخی اوقات در بویلرها یا توربین‌های گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مشکلات نیروگاه‌های حرارتی می‌توان به تولید دی اکسید کربن اشاره کرد. این نیروگاه‌ها در اندازه‌های بزرگ و برای استفاده مداوم ساخته می‌شوند.
بنابراین گزارش، کشورمان با توجه به موقعیت جغرافیایی محل مناسبی برای احداث نیروگاه حرارتی است و اقدامات بسیاری نیز در این زمینه صورت گرفته است و در حال حاضر نیز برنامه ریزی ها برای احداث نیروگاه حرارتی هرمزگان در حال انجام است.
این گزارش می افزاید: محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در این زمینه به ایرنا گفته است: “کلنگ زنی پروژه نیروگاه حرارتی ۱۴۰۰ مگاواتی هرمزگان تا دو ماه آینده انجام می شود و با احداث این نیروگاه بیش از هفت هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در زمان اوج عملیات ساخت آن خواهیم داشت. موافقتنامه ساخت این نیروگاه حرارتی پس از مصوبه های دولت و مجلس ایران و روسیه در تهران امضا شد. فاینانس (تامین مالی خارجی) یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورویی بابت این پروژه پس از اخذ مجوزهای لازم در مدت پنج سال در اختیار ایران قرار خواهد گرفت و نقل و انتقال پول با عاملیت بانک صنعت و معدن ایران و بانکی از روسیه به انجام می رسد. اشتغال مستقیم برای سه هزار نفر و اشتغال غیرمستقیم برای چهار تا پنج هزار نفر از اجرای این پروژه در زمان اوج کار پیش بینی می شود.”
یادآور می شود: قرارداد ساخت نیروگاه حرارتی ۱۴۰۰ مگاواتی با حضور حمید چیت چیان، وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران و الکساندر نوواک، وزیر انرژی روسیه امضا شد. این نیروگاه در منطقه سیریچ بین میناب و جاسک به بهره برداری خواهد رسید.


خبر ۱۴ مهر ۹۵ – تعهد امسال دستگاههای اجرایی استان هرمزگان برای ایجاد اشتغال بیش از ۱۲ هزار نفر

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تعهد امسال دستگاههای اجرایی استان برای ایجاد اشتغال بیش از ۱۲ هزار نفر است که تاکنون برای ۴ هزار و ۷۰۵ شغل ایجاد شده که ۳۸ درصد از این میزان تعهد اشتغال محقق شده است.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمد علی سلیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از این میزان ۴۰۲ میلیارد ریال برای طرح های کسب و کار خرد به دستگاههای بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و کمیته امداد بشاگرد اختصاص داده شده که تاکنون ۸۴۹ طرح به بانکها معرفی و به ۱۴۳ طرح، تسهیلات پرداخت شده است.
وی افزود: ۱۳۲ میلیارد ریال نیز به بانک مهر اقتصاد و ۱۲۷ میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید اختصاص داده شده است.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت گفت: پارسال هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های مشاغل خانگی و کسب وکار خرد در استان اختصاص یافت که با جذب ۹۵ درصدی از این میزان،زمینه اشتغال ۸ هزار و ۳۹۹ نفر فراهم شد.
سلیمی افزود: تعهد امسال دستگاههای اجرایی استان برای ایجاد اشتغال بیش از ۱۲ هزار نفر است که تاکنون برای ۴ هزار و ۷۰۵ شغل ایجاد شده که ۳۸ درصد از این میزان تعهد اشتغال محقق شده است.


خبر ۱۰ شهریور ۹۵ – ایجاد بیش از ۶۹ هزار فرصت شغلی توسط تعاونی‌ها در استان هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به ایجاد بیش از ۶۹ هزار فرصت شغلی توسط تعاونی‌ها در هرمزگان گفت: با راه‌اندازی تعاونی‌های توسعه و عمران به رونق اقتصادی بخش‌های مختلف استان کمک می‌شود.
محمدعلی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص تعاونی‌ها اظهار داشت: به فرموده معظم له تعاونی‌ها وسیع‌ترین شبکه اشتراک بر دخالت حقیقی مردم در کارهاست.
وی بیان داشت: تعاونی‌ها در کشور بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی که یکی از سه پایه مهم اقتصادی کشور بوده شکل گرفته و در روایاتی نیز دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به این مهم داشته و منشأ مقوله مهم تعاون در نظام اجرایی کشور است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح‌کرد: هر ساله به منظور معرفی بهترین بخش اقتصادی و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، برنامه‌هایی در هفته تعاون اجرا می‌شود.
سلیمی از فعالیت ۳۰۱۸ تعاونی با یک میلیون و یکصد هزار و ۹۶۶ عضو در استان هرمزگان خبرداد و گفت:  با فعالیت این تعداد تعاونی‌ها در استان، ۶۹ هزار و ۶۶۱ فرصت شغلی ایجاد شده که از مجموع کل این تعاونی‌ها، اغلب در بخش کشاورزی بوده به طوری که تعداد ۱۳۹۸ تعاونی با عضویت ۱۲ هزار و ۴۹۳ نفر و اشتغال ۱۰ هزار و ۱۰ هزار و ۱۹۴ نفر شامل می‌شود.
وی از فعالیت ۱۲۷۵ تعاونی در بخش صنعت خبرداد و تصریح‌کرد: در این تعداد تعاونی در بخش صنعت نیز  ۱۵ هزار و ۵۹۵ نفر عضو و ۱۱ هزار و ۸۵۵ نفر اشتغال به کار شده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: به لحاظ پراکندگی جغرافیایی، بیشترین تعداد تعاونی‌ها در مرکز شهرستان بندرعباس فعال بوده به طوری که ۲۳۵۷ تعاونی با ۴۱۳ هزار و ۷۸۵ نفر عضو و اشتغال بیش از ۶۱ هزار نفر و مابقی در دیگر شهرستان ها فعالند.
سلیمی گفت: فعالیت کلی تعاونی‌ها در سطح استان بر اساس شاخص‌ها ۱۰۰ درصد فعالیت‌های حمل و نقل بار و مسافر بین بنادر و جزایر استان به وسیله ۴۲ شناور حمل مسافر توسط تعاونی‌های فعال در این حوزه انجام می‌شود.
وی گفت: تولید و تامین ۸۰ درصد تولید مرغ استان عمدتا توسط تعاونی‌های غرب استان و شهرستان بستک و همچنین ۸۰ درصد فعالیت‌های صیادی استان نیز توسط تعاونی‌های مختلف صید و صیادی انجام می‌شود به طوری که در شهرستان‌هایی همچون قشم ۱۰۰ درصد فعالیت تعاونی‌ها در همین راستاست.
بیشترین بنادر صیادی استان در اختیار تعاونی‌ها است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های صیادی در استان با همکاری و هماهنگی اداره کل شیلات استان انجام می شود، بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین اداره‌کل شیلات و تعاونی‌های هرمزگان، بیشترین بنادر صیادی استان در اختیار تعاونی‌ها بوده و مدیریت اسکله‌های صیادی نیز عمدتا بر عهده همین تعاونی‌هاست.
سلیمی با اشاره به فعالیت تعاونی‌ها در زمینه مسکن گفت: بیش از ۲۸ هزار واحد مسکونی در استان توسط تعاونی‌ها که برخی از آنها از تعاونی‌های مسکن مهر هستند در استان احداث شده است.
وی تصریح‌کرد: در شهرستان قشم که از آن به عنوان شهرستان تعاون یاد می‌کنیم عمده فعالیت‌های اقتصادی خصوصا در بخش خدمات و صیادی اعم از حمل و نقل و مسکن از طریق تعاونی‌ها صورت می‌گیرد و به همین منظور در نظر داریم تا جشنواره هفته تعاون را در شهرستان قشم به عنوان الگویی از شهرستان تعاون در سطح استان هرمزگان برگزار کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان‌ داشت: هر ساله،  هفته تعاون به منظور بزرگداشت روز تعاون و توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه و با هدف معرفی توانمندی‌های این بخش به جامعه به ویژه مسئولان، قدردانی از زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقاء جایگاه و اهمیت آن، مشارکت بخش تعاون در جامعه و ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین اعضای خانواده تعاون در کشور، تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف به شکل جمعی و تعاونی و همچنین معرفی‌ الگوهای علمی موفق تعاونی‌ها با هدف بهره‌گیری از سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و همچنین ابزارهای مدیریتی آنها برگزار می‌شود که فضای مناسبی را برای انتقال دانش رسمی و بومی تعاون در توسعه مشارکت‌های مردمی است.
جشنواره تعاون در شهرستان قشم برگزار می‌شود
سلیمی اضافه کرد: به مناسبت هفته تعاون، روزشماری به صورت سراسری از روز ۱۳ شهریور ماه به مدت یک هفته در کشور تدوین و اجرایی می‌شود که تعاون، تحکیم وحدت و همدلی، تعاون، اقتصاد مقاومتی و تامین مالی تعاونی‌ها، تعاون، توسعه مدیریت بهره‌وری، تعاون و ترویج کار جمعی، تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال، تعاون، توسعه بازار و صادرات و تعاون و توسعه منطقه‌ای و روستایی از عناوین مختلف هفته تعاون است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته تعاون در استان هرمزگان براساس این روزشمار اجرایی می‌شود، گفت: این برنامه‌ها از تاریخ ۱۳ شهریورماه در استان آغاز و در همان روز نیز جشنواره تعاونی‌های برتر استان با حضور تعاون‌گران و بخش‌های مختلف اقتصادی هرمزگان در شهرستان قشم برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار تعاون‌گران و کارکنان بانماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور تعاونگران و کارکنان در پایگاه انتقال خون و اهدای خون، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به همراه مسئولان را از جمله برنامه‌های هفته تعاون در استان برشمرد.
سلیمی برپایی جشنواره تعاونی‌های برتر و افتتاح طرح‌های تعاونی و همچنین برپایی نمایشگاه دستاورهای بخش تعاون در شهرستان بستک، افتتاح دفتر تعاونی‌های صنایع دستی استان هرمزگان، تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی قبور مطهر آنان و برگزاری جشن بزرگ تعاون در زیرپرچم در پارک دولت و حضور تعاونگران در نماز جمعه و تشریح عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توزیع بروشور در همین راستا و همچنین استفاده از ظرفیت تعاونی تاکسیرانان برای جابه‌جایی نمازگزاران را از دیگر برنامه‌های هفته تعاون در استان عنوان‌کرد.
پرداخت تسهیلات صفر درصد با راه‌اندازی تعاونی توسعه عمران
وی اتمام و تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر، تشکیل، راه‌اندازی تعاونی توسعه عمران در شهرستانها با توجه به شرایط به وجود آمده با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش مردمی که در بندرعباس و میناب و تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌های توسعه عمران روستایی با هدف تقویت بنیه مالی روستائیان با اعطای تسهیلات اعتباری با سود صفر درصدی برای مناطق مرزی و ۲ درصد برای مناطق غیر مرزی را از جمله برنامه‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امسال نام برد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال‌سازی اتحادیه‌های غیرفعال استان نظیر تعاونی مرزنشینان، تشکیل اتاق تعاون در شهرستان‌ها و همچنین پیگیری تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان با همکاری بنیاد ملی نخبگان را از دیگر برنامه‌های مهم این اداره‌کل در سال ۹۵ عنوان کرد.
وی از عقد تفاهمنامه مشترک با چندین دستگاه اجرایی استان نظیر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان با هدف فعال‌سازی تعاونی‌ها خبرداد و گفت: مشابه چنین تفاهم نامه‌ای با سایر دستگاه‌ها منعقد شده و عقدتفاهمنامه با دانشگاه‌ها نیز با هدف توسعه و سوق دادن تعاون به سمت سایر فعالیت‌های اقتصادی را در دستور کار داریم.
سلیمی با مهم برشمردن نظام نظارت و ارزیابی از عملکرد تعاونی‌ها نظیر اصل صورت‌های مالی مجامع حسابرسی و نظارت بر آنها، عدم نظارت خوب و کافی بر کارها یکی از مشکلات تعاونی‌ها دانست که سلب اعتماد اعضا و بروز مشکلاتی برای تعاونی‌ها را درپی دارد.
دولت به دنبال کاهش تصدی‌گری و واگذاری امور به مردم است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: برگزاری سالیانه گردهمایی، جشنواره‌ها و همایش‌های ترویجی در مناسبت‌های مختلف اعم از هفته تعاون، دهه مبارکه فجر و روز کارگر، حمایت مالی از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشجویان با هدف معرفی و شناساندن حوزه تعاون و استفاده بهینه از ظرفیت آن از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سال‌جاری است.
وی تصریح‌کرد: هر واگذاری و فعالیتی نیازمند نظارت‌های در سطحی بالاتر دارد و دولت با واگذاری و تشکیل اتاق تعاون و واگذاری کار به تعاونی‌ها و مردم، تصدی‌گری را از خود سلب کرده و امور را به بخش مردمی واگذاری می‌کند که این اقدام از سیاست‌های نظام، قانون اساسی و دولت است، اما نظارت با دستگاه‌های اجرایی دولتی مرتبط باقی می‌ماند و اداره‌کل تعاون هرمزگان نیز به تبعیت از این قانون، بر عملکرد تعاونی‌ها و اتاق‌های فکر نظارت داشته و در جهت رفع مشکلات و تنگناهای آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
رونق اقتصادی روستا‌ها با تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران
سلیمی اظهار داشت: تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران دارای مصوبات قانونی دولت بوده و فرمانداری‌ها مکلفند با شناسایی افراد معتمد زمینه تشکیل تعاونی‌ها در روستاها را فراهم کنند و حداقل نیم درصد از جمعیت روستائیان می‌توانند به عضویت این تعاونی‌ها درآیند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: در شرایطی کنونی به لحاظ کمبود اعتبارات، استفاده از نیم درصد سهم مردمی می‌تواند در رونق اقتصادی آن منطقه موثر باشد.

 


خبر ۲ شهریور ۹۵ – اشتغال بیش از ۸ هزار نفر در بندرعباس

باشگاه خبرنگاران جوان : به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۱۹ واحد صنعتی و معدنی در استان کرمانشاه همزمان با هفته دولت افتتاح می شود
نعمت الله حقیقی گفت:اعتبار اجرای این طرح‌ها ۳۶.۴ میلیارد تومان است و افتتاح این تعداد طرح برای ۲۸۷ نفر شغل ایجاد می کند.
وی گفت: افتتاح طرح فرومنگنز با سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر از مهمترین این طرح ها است.
به گفته این مسئول، فاز اول این پروژه در هفته دولت امسال و فاز بعدی آن با سرمایه‌گذاری و اشتغال بیشتر در آینده راه اندازی خواهد شد.
وی گفت:طرح دیگر تولید سیمان سفید از کلینکر است که ۱۰هزار تن در سال ظرفیت دارد و برای ۲۵ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
حقیقی گفت:در هفته دولت طرح صنعتی در استان کلنگ زنی نخواهد شد.
وی افزود: امسال دو طرح صنعتی بزرگ شامل سیمافولاد با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر و طرح تولید نان صنعتی با سرمایه گذاری ۵۵میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر در جریان سفر هیات دولت و معاون اول رییس جمهور در استان افتتاح شد.

 


خبر ۵ مرداد ۹۴ استخدام : فهرست پذیرفته شدگان یک و نیم برابر ظرفیت  مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۹۲/۰۳/۳۱ استانداری هرمزگان
-پذیرفته شدگان محترم برای انجام سایر مراحل استخدامی به دستگاه مربوطه (اداره امور اداری )مراجعه نمایند.

مشاهده فایل فهرست پذیرفته شدگان

خبر ۹ تیر ۹۴ استخدام:  فهرست پذیرفته شدگان یک و نیم برابر ظرفیت مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۹۲/۰۳/۳۱ ادارات استان هرمزگان

خبر ۲۵ فروردین ۹۴ استخدام: برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی، ویژه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی از فردا

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر مهین عسکری اظهار داشت: طبق آیین نامه ابلاغی، مدارک دیگری که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی الزاما می بایست در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند مدارک مهارت های هفتگانه ICDL و زبان انگلیسی عمومی می باشد که این مدارک حتما باید از مراجع ذیصلاح که فهرست اسامی آنها در آگهی استخدام وجود دارد، اخذ شده باشد.

وی تصریح کرد: مراجع ذیصلاح اعطای مدارک مذکور در استان هرمزگان، سه مرکز شامل دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان، جهاد دانشگاهی هرمزگان و موسسه زبان کیش هستند.

وی اذعان داشت: جهت تسریع در انجام مراحل استخدام، هماهنگی های لازم انجام شده تا افرادی که دانش و آگاهی لازم و در حد قابل قبول را در مهارت های هفتگانه و زبان انگلیسی عمومی دارا می باشند با یک آزمون تعیین سطح و گرفتن نمره لازم ، بتوانند مدارک مورد نیاز را در کمتر از یک هفته اخذ کرده و نیازی به شرکت در دوره آموزشی سه ماهه و صرف هزینه های بیشتر نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان ابراز داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده آزمون دوره های مذکور از فردا در دفتر آموزش و پژوهش آغاز می شود و پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی می توانند با مراجعه به این دفتر در آزمون ها شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب نمره ، گواهی های لازم را اخذ کنند.

لازم به ذکر است جدول زمانبندی آزمون مهارت ها به شرح ذیل می باشد:

1428918723

خبر ۱۵ فروردین ۹۴ استخدام: تعیین تکلیف آزمون های استخدامی برگزار شده در سال های گذشته است

گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر رضا برومند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی و تمرکز کاری خود را در پیگیری اموری قرار داده ایم که از درجه اهمیت بیشتری برای مردم برخوردار است   که یکی از این امور در زمینه تعیین تکلیف آزمون های استخدامی برگزار شده در سال های گذشته است.

وی اضافه کرد: پس از رایزنی ها و اخذ موافقت های لازم از دولت مراحل مربوط به جذب و بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون ۲۶/۳/۱۳۹۱ دستگاه های اجرایی استان انجام گردید و این افراد پس از تایید گزینش، اوایل امسال به استخدام پیمانی ادارات در می آیند.

وی گفت: ۵۱۷ هیچگونه مانع و منعی برای استخدام افراد پذیرفته شده در این آزمون وجود ندارد و ردیف و بودجه لازم برای استخدام ۵۱۷ نفر اخذ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه افراد پذیرفته شده در ۲۳ دستگاه اجرایی استان استخدام می شوند خاطر نشان کرد: امیدواریم تزریق این تعداد نیروی جوان و تحصیل کرده به ادارات استان موجب پویایی بیشتر در دستگاه های اجرایی شده و از سوی دیگر اشتغال پایدار این افراد از درصد بیکاری استان بکاهد.

دکتر برومند در خصوص آزمون استخدامی دیگری که در تاریخ ۳۱/۳/۹۲ برگزار شده نیز یادآور شد: نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۳۹۲ از طریق سایت استانداری هرمزگان اعلام شده تا داوطلبان ضمن آگاهی از وضعیت قبولی ، عملکرد خود در این آزمون را نیز مشاهده کنند.

وی ابراز داشت: نحوه پذیرش افراد در آزمون ۹۲ و زمان استخدام آنها نیز متعاقبا اعلام می شود.

خبر ۵ فروردین ۹۴ استخدام:  نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ استان هرمزگان

لینک سایت اعلام نتایج

خبر ۶ آبان ۹۲ – نتایج  مصاحبه استخدامی ۲۶/۳/۹۱ استانداری

خبر ۱۲ مهر ۹۲ – نتایج مرحله سوم مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی

ثبت نام جدید استانداری

فایل عناوین شغلی آزمون استخدامی استان هرمزگان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: آزمون استخدامی استانداری استان برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز ۱۷ دستگاه اجرایی استان توسط این اداره کل روز جمعه ۳۱ خرداد‌ماه در ۲۶ حوزه آزمونی در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزت‌الله اردشیری صبح امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: هشت هزار و ۲۱۸ نفر در آزمون استخدامی در سایت www.portaltvto.com ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود پنج هزار نفر زنان و مابقی را مردان تشکیل می‌دهند.
وی افزود: این استخدام برای ۵۵۴ پست سازمانی در بیش از ۲۵۰ رشته در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر برگزار می‌شود که این دستگاه‌ها عبارتند از اوقاف، ورزش و جوانان، هواشناسی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، بهزیستی، ثبت‌احوال، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی، منابع طبیعی، نقشه‌برداری، بازرسی‌، ارتباطات و فناوری و استانداری.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان ادامه داد: اسفند‌ماه سال ۹۱ آزمون بانک توسعه و تعاون را برگزار کردیم و افتخار داریم که به عنوان یکی از استان‌های پیشرو، اجرای آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان را بر عهده گرفته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کنار وظیفه اصلی خویش یعنی امر خطیر مهارت‌آموزی و ارزشیابی مهارت مهارت آموختگان و نیروی کار، آزمون استخدامی دستگاه‌های اداری کشور را نیز برگزار می‌کند.
اردشیری عنوان کرد: توانمندی سازمان اعم از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و از همه مهم‌تر نیروی انسانی کارآمد، متخصص و بالنده و تجربه برگزاری آزمون‌های ادواری از مهارت آموختگان و نیروی کار در بخش‌های عمده اقتصادی همچون خدمات، صنعت و کشاورزی باعث شد در سال ۹۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دولت دهم مجوز برگزاری آزمون‌های استخدامی دستگاه‌ها و نهادهای اداری کشور را به سازمان اعطا کند.
وی خاطرنشان کرد: فرآیند آزمون از مرحله ثبت‌نام و اعلام نتایج کاملاً به صورت مکانیزه و برخط انجام می‌شود، طراحی و ایجاد وب‌سایت برای ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان استخدامی، امکان صدور کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان واجد شرایط از طریق وب‌سایت، صدور پاسخنامه کامپیوتری برای هر داوطلب تایپ و تکثیر سئوالات آزمون، دریافت پاسخنامه و قرائت آن با دستگاه مارک‌خوان و همچنین تهیه اطلاعات آزمونی و تحویل به کارفرما در موعد مقرر و نیز تهیه فهرست کلی نمرات داوطلبان از جمله اموری است که همگی به صورت اینترنتی و کاملاً مکانیزه با دقت و سرعت بالایی صورت می‌پذیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد: طراحی ۹۰ سئوال عمومی و بالغ بر ۱۰ هزار سئوال تخصصی در ۲۵۰ رشته شغلی از مهم‌ترین وظایفی است که انجام می‌گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت صحت و کیفیت انجام آزمون بر عهده این اداره است که با بالاترین دقت، سرعت و امنیت برگزار می‌شود.

استانداری هرمزگان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ۱۷ دستگاه اجرایی استان براساس قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی و از محل سهمیه استخدامی ۴۵۵۰/۱۱۰/دم  مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰تعداد ۵۵۴ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی ، تخصصی ، مصاحبه و گزینش به‌صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید .

شرایط عمومی استخدام

۱-     داشتن تابعیت ایران

۲-     انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۳-     عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۴-     نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

۵-     دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یامدرک همتراز ( برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط  احراز آنها پیش بینی شده است )

۶-      داشتن سلامت جسمانی وروانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

۷-     التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی استخدام

داشتن حداقل سن بیست سال و حداکثر۳۱ سال برای مقطع فوق دیپلم – ۳۴ سال برای مقطع لیسانس- ۳۶ سال برای مقطع  فوق لیسانس و ۴۰ سال برای مقطع دکترا  تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک .

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبربه حداکثر سن مقرراضافه خواهد شد:

الف ) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷ ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل

ب ) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان ، مفقودالاثرها ، جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به کارنمی باشند .

شامل : همسر ، فرزندان ، پدر ، مادر ، خواهر و برادر تامیزان ۵ سال

ج ) فرزندان شهداء ، فرزندان جانبازان ( ۲۵ درصد وبالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند ، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها .

مدارک مورد نیاز :

–      تکمیل برگ درخواست شغل ( با دقت وخط خوانا تکمیل گردد)

–      تصویر آخرین مدرک تحصیلی

–      تصویر کارت ملی

–      تصویرصفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر)

–      تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم ( ویژه برادران ) ، تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.

–      رسید بانکی مبنی برپرداخت مبلغ ۹۰۰۰۰ ریال به حساب جاری ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای تخصصی و علمی داوطلبان استخدام ( ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند)

–      دو قطعه عکس ۴×۳ جدید ، تمام رخ ، پشت نویس شده.( یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود)

–      مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت ( معلولین عادی با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و ایثارگران حسب مورد از مراجع ذی ربط )

–      مدارک دال بربومی بودن

–      تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات .

نحوه ارسال مدارک ومهلت ثبت نام :

ثبت نام به صورت الکترونیکی از ساعت ۸ صبح مورخ ۸/۳/۹۲ شروع و تا ساعت ۲۲ مورخ ۲۳/۳/۹۲ از طریق پایگاه اینترنتی استاندری هرمزگان به نشانی  www.hormozgan.ir     و سایت http://hormozgan.portaltvto.com انجام می‌گیرد . فهرست ادارات و جداول مشاغل استخدامی از سایتهای یادشده قابل دسترسی است . لازم است داوطلبان همزمان با ثبت نام الکترونیکی مدارک خواسته شده را فقط در پاکت قطع  A4  قرارداده وحداکثر تا تاریخ  ۲۳/۳/۱۳۹۲ فقط با پست سفارشی به نشانی ادارات مربوطه به شرح زیرارسال و رسید پستی را تا آخرین مرحله استخدام نزد خود نگهدارند . ضمنا نام و نام خانوادگی داوطلب – رشته شغلی و محل جغرافیایی و دستگاه مربوطه به صورت واضح و خوانا در روی پاکت درج گردد .

فرم ثبت نام

[toggle title=”آرشیو مطالب ۹۱″ state=”close” ]

خبر ۲۳ بهمن – نهایی نتایج آزمون استخدامی ۲۶-۳-۹۱ آزمون استخدامیاستان هرمزگان لینک اسامی

خبر ۲۳ بهمن – اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی تبدل وضع قراردادی به پیمانیلینک اسامی

خبر ۳ بهمن – نتایج آزمون ۱۵/۱۰/۹۰ دستگاههای اجرایی استان هرمزگان

برای مشاهده نتایج  آزمون ۱۵/۱۰/۹۰ استان هرمزگان اینجا کلیک کلیک کنید.

خبر ۳ بهمن – نتایج نهایی آزمون تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی مورخ  ۱۹/۱۲/۹۰ دستگاههای اجرایی استان هرمزگان اعلام گردید.  مرحله اول : الویت با نیروهای  شاغل درون سازمانی  دستگاه مربوطه می باشد.  پذیرفته شدگان جهت تکمیل مراحل بعدی به کارگزینی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند.

مشاهده نتایج

خبر ۵ دی – نتایج نهایی مصاحبه آزمون ۲۴/۴/۹۰ استان هرمزگان

برای مشاهده نتایج نهایی مصاحبه آزمون ۲۴/۴/۹۰ استان هرمزگان اینجا کلیک کنید.

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

اطلاعیه نتایج نهایی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۰.۱۰.۱۵ دستگاههای اجرایی استان

متقاضیان برای ادامه ی مراحل استخدامی به ادارات مورد نظر مراجعه نمایند.

نتایج نهایی آزمون استخدامی استانداری هرمزگان

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی تبدل وضع قراردادی به پیمانی

[/toggle]

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱,۴۱۹)

  1. مشغول به کار گفت:

    خدا شکر که دوستان سر کار رفتند و فرصت نمی کنن بیام اینجا نظر بزارن.
    ولی خواهشن اگه به یاد گذشته ها گذرتون به اینجا افتاد درباره حقوق ها تون صحبت کنید . من بهزیستی هستم و تو حکمم ۱۲۰۰ زدن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها