استخدام مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضائیه در سال ۹۶

 

علام زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی و وکالت ۱۳۹۶

بسمه تعالی
 اطلاعیه

  به اطلاع کلیه ثبت نام کنندگان محترم آزمون میرساند تغییر و ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای آخرین بار از تاریخ ۱/آبانماه/۱۳۹۶ لغایت ۳/آبانماه/۱۳۹۶ امکانپذیر خواهد بود.

 داوطلبین محترمی که قصد ویرایش هریک از اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام را دارند لازم است در تاریخهای اعلام شده به وب سایت مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه (judiciarybar.ir) مراجعه نموده و نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند ، لازم به تذکر است تاریخ فوق الذکر تمدید نشده و دیگر امکان ویرایش اطلاعات به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

 


اعلام نتایج آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضاییه     

نتایج آزمون وکالت مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه اعلام شد.

شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت سال ۹۲ مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه می‌توانند جهت مشاهده نتایج به آدرس http://modiriat.org مراجعه کنند.

لازم است پذیرفته شدگان به تذکرات درج شده زیر توجه داشته باشند:

۱٫ پذیرفته‌شدگان در آزمون صرفاً به عنوان پذیرفته شده اولیه محسوب شده و در بدو امر باید با در دست داشتن مدارک ذیل جهت ثبت‌نام و تکمیل پرونده طبق برنامه‌زمان‌بندی به مرکز مراجعه نمایند. (تاریخ مراجعه هر یک از پذیرفته‌شدگان در مقابل نامشان در لیست اعلامی درج شده و عدم مراجعه هر یک از آنها در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد.)

تذکر : کپی مدارک ذیل حتماً در برگ A4 ارائه شود.

الف) اصل شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن (در صورت داشتن توضیحات)

ب) اصل مدرک معتبر کارشناسی از دانشکده‌های معتبر داخلی و خارجی (در حالت اخیر به شرط ارزیابی رسمی) در شاخه‌های رشته حقوق و الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی و کپی برابر با اصل آن.

ج) اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا تصویر برابر با اصل آن.

د) اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه کپی پشت و رو (مخصوص آقایان)

ه) اصل کارت ملی به انضمام کپی آن (پشت و رو)

و) ۶ قطعه عکس جدید ۳*۴

۲٫ ارائه گواهی موقت پایان تحصیلی و یا دانشنامه معتبر کارشناسی الزامی است و ارائه گواهی تعداد واحدهای گذرانده قابل پذیرش نیست.

توضیحات:

مدارک معادل کارشناسی یا مدارک کارشناسی در رشته‌هایی غیر از حقوق، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی قابل پذیرش نیست.

افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از شاخه‌های حقوق هستند الزاماً باید مدرک کارشناسی آ‌ها حقوق یا الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی باشد.

۳٫ داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسی و حداکثر ۶۵ سال تمام شمسی برای پذیرفته شدگان آزمون وکالت اجباری است. (متولدین ۱۳۶۹ به قبل و متولدین اسفندماه ۱۳۲۸ به بعد)

۴٫ افرادی که از سهمیه ایثارگری و جانبازی استفاده کرده اند لازم است اصل گواهی، مدارک و اسناد مربوطه را بر اساس موارد ذیل از مراجع ذی صلاح (بنیاد جانباران انقلاب اسلامی استان ستاد رسیدگی به امور آزادگان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، واحد بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی) ارائه کنند.

ب) جانبازان ۲۵% و بالاتر

ج) بستگان درجه اول شهداء و مفقودین و جانبازان ۵۰% به بالا

۵٫ چنانچه افراد پذیرفته شده هر یک از مدارک مندرج در اطلاعیه آزمون را در هنگام ثبت نام ارائه ننمایند و یا بعداز بررسی مشخص شود که مدارک ارائه شده دارای وجاهت قانونی نیست از انجام ادامه مراحل پرونده جلوگیری به‌عمل آمده و قبولی این افراد کان لم یکن تلقی می شود.

۶ افراد پس از ارائه مدارک و احراز شرایط اولیه جهت ثبت‌نام، بر اساس برنامه زمانبندی که متعاقباً اعلام خواهد شد از آنها مصاحبه علمی و احکام صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین آزمون مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه صبح روز جمعه، دوم اسفندماه سال ۹۲ در ۲۵ حوزه امتحانی در تهران برگزار شد.

در این آزمون ۴۵ هزار نفر شرکت کردند که در نهایت ۱۰۰۰ نفر وکیل جذب این مرکز خواهند شد.

تدریس خصوصی آیلتس

نظرات بسته شده است.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها