استخدام سازمان دامپزشکی سال ۹۸ (اطلاعیه جدید استخدام)

استخدام سازمان دامپزشکی

 سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ٩٧

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای شرکت کنندگان آزمون استخدام سازمان دامپزشکی، لطفا تجربه های خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید.

کاربران عزیز توجه داشته باشید تمامی اخبار در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام خبردار شوید در کانال تلگرام استخدام عضو شوید

برای عضویت در کانال تلگرام اینجا کلیک کنید


خبر ۲۶تیر ۹۸  –  صدور مجوز استخدام ۲۵۰۰ نفر در دامپزشکی ‌های سراسر کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی ‌گفت: سند توسعه نیروی انسانی سازمان دامپزشکی کشور آماده ‌و برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مجوز استخدامی در سال جاری ‌صادر شد.

مشاهده کامل آگهی


خبر ۲۱ شهریور ۹۷ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۷/۵/۱۳۹۷ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج در سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه ‌معرفی گردیده ‌و مدارک و اطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده، می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی سازمان دامپزشکی کشور،سازمان شیلات کشور، وزارت راه وشهرسازی،سازمان حفاظت محیطزیست،وزارت اموراقتصادی ودارایی،سازمان بیمه سلامت،سازمان ملی زمین ومسکن و سازمان اوقاف وامورخیریه) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه از ساعت ۱۸ (۶ بعدازظهر) روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه، اقدام لازم معمول دارند و همچنین داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند، از روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۲ لغایت روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط به شرح جدول ذیل، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

 ردیف  نام دستگاه تاریخ مراجعه به سایت دستگاه  آدرس دستگاه
۱ وزارت اموراقتصادی ودارایی ۹۷/۰۶/۲۴ WWW.MEFA.GOV.IR
۲ وزارت راه وشهرسازی ۹۷/۰۶/۲۲ WWW.MRUD.IR
۳ سازمان حفاظت محیط زیست ۹۷/۰۶/۲۲ WWW.DOE.IR
۴ سازمان دامپزشکی کشور ۹۷/۰۶/۲۴ WWW.IVO.IR
۵ سازمان شیلات کشور ۹۷/۰۶/۲۴ WWW.SHILAT.COM
۶ سازمان بیمه سلامت ۹۷/۰۶/۲۴ WWW.IHIO.GOV.IR
۷ سازمان ملی زمین ومسکن ۹۷/۰۶/۲۲ WWW.NLHO.IR
۸ سازمان اوقاف وامورخیریه ۹۷/۰۶/۲۴ WWW.OGHAF.IR

توجه:

· عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

· بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی ‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران ‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً درصورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابر ظرفیت موردنیاز اعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان درصورت نیاز می توانند سوالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.


خبر ۱۱ تیر ۹۷ – دریافت کارت شرکت در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

ضمن آرزوی موفقیت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


 

خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۷ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در پنجمین آزمون‌ استخدامی متمرکزدستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷

پیرو اطلاعیه های مورخ ۹۷/۰۲/۱۷ و ۹۷/۰۲/۱۸ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام در آزمون مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات جدید ذیل در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت گرفته است. بنابراین کلیه متقاضیان‌، ضرورت دارد که تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. لازم به توضیح است مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

– اصلاحات جنس پذیرش در شغل محل های سازمان شیلات ایران و سازمان دامپزشکی کشور:

۱- جنس پذیرش در کدشغل محلهای ۱۰۲۵۸ تا ۱۰۲۸۰ و همچنین کد شغل محلهای۱۰۳۳۰ و ۱۰۳۳۱ مربوط به سازمان شیلات ایران در شغل کارشناس امور صید و صیادی ۱، از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح می‌گردد.

۲- جنس پذیرش در کدشغل محلهای ۱۰۲۳۹ و ۱۰۲۴۰ مربوط به سازمان دامپزشکی کشور در شغل کارشناس امور آموزشی (نظارت بر ذبح شرعی) از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح می‌گردد.


شرایط پنجمین آزمون استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش اعلام شد

به حول و قوه الهی در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶ ) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد

بخش اول : تعاریف

مفاهیم برخی از اصلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است:

الف) دستگاه اجرایی : کلیه وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه های دولتی، دستگاه اجرایی نامیده میشوند. (موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری)

ب) داوطلب بومی : افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی شهرستان یا استان تلقی می گردند،

۱- شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۲-همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

۳-داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

۴-داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.(

تذکر۱ : مبنای شهرستان و استان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

تذکر۲ : داوطلب بومی باید بطور کامل حائز یکی از شرایط فوق باشد و نمی تواند همزمان از مجموع دو ویژگی استفاده نماید.

ج) سهمیه استخدامی ایثارگران : سهمیه استخدامی ایثارگران موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به شرح ذیل :

ج- ۱) ایثارگران سهمیه ۲۵ درصد شامل :

جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت
خواهر و برادر شاهد

ج-۲ ) ایثارگران سهمیه ۵ درصد شامل :

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵ درصد)
فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت

تذکر) مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه :

۱-معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان خود

۲-معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی

۳-معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

بخش دوم : شرایط عمومی داوطلبان

۱ -داشتن تابعیت ایران
۲ -اعتقاد به دین مبین اسالم یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳ -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴ -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
۵ -داشتن سالمت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
۶ -عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
۷ -نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۸ -عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صالح
۹ -به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان استخدام نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.
۱۰-به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان معرفی به گزینش برای سیر مراحل استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.
۱۱ -داشتن حداکثر سی سال (۳۰) برای مدارک فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵)سال برای مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰)سال برای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (۴۵)سال برای مدارک دکتری.

تبصره : بر اساس قانون اصالح حداکثر سن داوطلبان مصوب مجلس شورای اسلامی موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :
– جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به باال و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن مقرر معاف می باشند.
– افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
– رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه.
– میزان مدت خدمت ضرورت
– داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
تذکر۱ : ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر (۱۵/۰۴/۱۳۹۷ ) می باشد.
تذکر۲ : بر اساس ماده (۴۳) قانون مدیریت خدمات کشوری به دستگاه های اجرایی اجازه داده شده است تا در صورتی که در قوانین و مقررات قبلی مورد عمل خود، شرایطی عالوه بر شرایط فوق الذکر را داشته باشند به عنوان شرایط اختصاصی خود اعالم نمایند. تذکرات و شرایط اختصاصی هر یک از دستگاه های اجرایی در بخش مربوط به آن دستگاه ذکر شده است.

الف) مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱ -فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
۲ -ریاضی و آمار مقدماتی
۳ -زبان و ادبیات فارسی
۴ -معارف اسلامی
۵ -زبان انگلیسی عمومی
۶ -اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۷ -هوش و توانمندیهای عمومی
تبصره : اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسالمی معاف بوده و در این صورت
نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

 

ب) مواد آزمون تخصصی

مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره ۱ مشخص شده است.
تذکر: کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (۱)طراحی خواهد شد . ضمنا به ازای هر سوال غلط، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

جدول شماره ۱ – کد و عناوین شغلی و مواد آزمون

 

بخش چهارم : امتیازات و سهمیه های قانونی

الف) امتیاز داوطلب بومی :

نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم (۱/۲) و بومی شهرستان با ضریب یک و چهار دهم (۱/۴) نمره مکتسبه در هر یک از آزمونهای کتبی(عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی در صورت کسب حد نصاب لازم در امتحان مشترک فراگیر، محاسبه می گردد.

تذکر۱ : با توجه به اینکه برخی از دستگاه های اجرایی به صورت ملی بوده و بجز تهران در سایر استان ها و شهرستان ها فاقد واحد استانی می باشند و تصمیمات آن ها در زمینه وظایف و فعالیت های مربوط به کل کشور می باشد، لذا جذب نیروی انسانی بومی برای این دستگاه ها و همچنین ستاد دستگاه های اجرایی (که وظایف و فعالیت های آنها نیز مربوط به کل کشور است) موضوعیت نداشته وکلیه داوطلبان چنین دستگاه هایی از هیچ گونه امتیاز بومی برخوردار نخواهند شد.

تذکر۲ : استخدام در شغل محل های ادارات کل استان ها که محل خدمت آن ها در مرکز استان قرار دارد، برای تمامی داوطلبان همان استان و شهرستان های آن استان، بومی استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومی اعم از بومی استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک استان و شهرستان های آن استان، بومی استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومی اعم از بومی استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک و دو دهم (۱/۲) برخوردار خواهند شد.

تذکر۳ : داوطلبان بومی الزماست در صورت قرار گرفتن در فهرست دارندگان حدنصاب امتحان مشترک فراگیر به میزان چند برابر ظرفیت که متعاقباً از سوی سازمان سنجش و یا دستگاه استخدام کننده اعلام خواهد شد، مدارک و مستندات بومی بودن خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و مستندات به دستگاه اجرایی مربوطه ارایه نمایند و در غیر این صورت بومی تلقی نمیشوند.

ب) سهمیه ایثارگران :

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر هر یک از سهمیه های ۲۵ درصد و ۵ درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه امتحان مشترک فراگیر به میزان چند برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز وکار ذیل صورت می پذیرد.

۱-مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران نمی باشند، به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر می تواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده، استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای ایثارگران در دفترچه را انتخاب نمایند.

۲- کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (به استثناء خواهر و برادر شهید)الزامی نبوده و در صورتی که در شرایط اختصاصی دستگاه های اجرایی شرط حداقل معدل ذکر شده باشد، این گروه از داوطلبان از شرط مذکور معاف می باشند.

تبصره : بر اساس تبصره ۳ ماده (۲۱) قانون جامع ایثارگران، کلیه مشمولان ایثارگر متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش باید حداقل هشتاد درصد (%۸۰) حدنصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.

۳- -در فرایند جذب و استخدام مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، اولویت استخدام آنها مطابق ضوابط و مقررات جاری و باهماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت. اولویت استخدامی در بین این مشمولین به ترتیب با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر (بر اساس درصد جانبازی) و فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر می باشد و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق الذکر مانده سهمیه به سایر ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده به ترتیب به همسر شهید، همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید تعلق می گیرد.

۴- مشمولین سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از این سهمیه الزاما بایستی وضعیت شغلی آنان در سیستم سجایا (سیستم جامع اطالعات یکپارچه ایثارگران) بیکار ثبت شده باشد، بنابراین به تمامی ایثارگران خواهان بهره مندی از سهمیه استخدامی مذکور توصیه و تاکید می شود برای حصول اطمینان از امکان بهره مندی خود از طریق سایت ایثار و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده خود نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.

تذکر : چنانچه مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وفق ضوابط جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، در اولویت یا شمول سهمیه مذکور قرار نگیرند، صرفاً از معافیت شرط حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند خواهند گردید. و مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه ایثارگران نمی باشند. و در صورت انتخاب شغل محل های موصوف توسط داوطلبان یاد شده، انتخاب آن ها کان لم یکن تلقی شده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراض نخواهد داشت.

۵- با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران شغل محل های مربوط به مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان جدا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تایید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.

۶-ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۵ درصد، جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته به خود، باید در زمان انتخاب شغل محل (از بین شغل محل های سهمیه آزاد)، شغل محل هایی را انتخاب نمایند که ظرفیت مورد نیاز آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد و همچنین جزو مشاغل مشخص شده برای سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران نباشد. بدیهی است استفاده از سهمیه ایثارگران ۵ درصد صرفاً در مشاغلی اعمال می گردد که ظرفیت پذیرش آن ها بیش از یک نفر باشد (در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت).این سهمیه نیز قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه مذکور محفوظ خواهد ماند.

تذکر : کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران (به استثناء رزمندگان) الزامی می باشد. ( استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران(۲۵ درصد و ۵ درصد)) از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد صورت می پذیرد.

ج) سهمیه معلولین :

جذب معلولین عادی (با ارایه معرفی نامه از بهزیستی) از محل سهمیه استخدامی (۳ درصد قانون حمایت از حقوق معلولان) صرفاً از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر، کسب حد نصاب لازم رقابت بین کلیه داوطلبان معلول (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت می پذیرد.

تذکر۱ : معلولین مشمول سهمیه ۳ درصد جهت استفاده از سهمیه اختصاص یافته خود، باید در زمان انتخاب شغل محل، (از بین شغل محل های سهمیه آزاد) شغل محل هایی را انتخاب نمایند که تعداد مورد نیاز (ظرفیت) آن شغل محل ها بیش از یک نفر باشد.(در مشاغل با یک نفر ظرفیت، سهمیه مذکور لحاظ نشده و انتخاب افراد صرفاً بر اساس نمرات مکتسبه صورت خواهد پذیرفت). بدیهی است انتخاب افراد برتر جهت استفاده از سهمیه یاد شده از طریق رقابت بین جامعه معلولین صورت خواهد پذیرفت. سهمیه مذکور قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده ظرفیت این سهمیه نیز محفوظ خواهد ماند.

تذکر۲ : معلولین محترم باید توانایی لازم برای انجام شغلی که جهت آن استخدام می شوند را دارا باشند.

د) سایر امتیازات :

بر اساس مصوبه شماره ۲۰۰/۱۳۷۳۶ مورخ ۱۳۹۰/۰۶/۱۴ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، امتیازات الزم برای حافظین قرآن دارای درجات (۱تا۵)موضوع مصوبه جلسه ۵۷۳ مورخ ۱۳۸۴/۰۹/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مشاغل مطرح شده اعمال خواهد شد.

بخش پنجم : مراحل ثبت نام

داوطلب متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی باید در زمان ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.

مراحل ثبت نام :

الف) تهیه فایل عکس اسکن شده
داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خودرا با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید: عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) فقط باید با فرمت JPG باشد . اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰ ۳۰۰ باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذکر(۱) : اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تذکر(۲) : عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد

تذکر(۳) : درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در امتحان مشترک فراگیر از وی سلب می گردد.

لازم به ذکر است با توجه به مشکالت به وجود آمده در امتحانات مشترک فراگیر قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطالعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد . بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ب) پرداخت وجه :

ثبت نام به صورت اینترنتی از روزیکشنبه ۲۳/۰۲/۱۳۹۷لغایت روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۳۹۷ انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس ازپرداخت مبلغ ۳۶۰/۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
موکداً تاکید می گردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در امتحان مشترک فراگیر تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در امتحان مشترک فراگیر باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

ج) تکمیل تقاضانامه ثبت نام :

– در ردیفهای ۱ ،۲ و ۳ ،داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)
– در ردیف ۴ ،داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید .ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
– در ردیف ۵ ،داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۶ ،داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
– در ردیف ۷ ،داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
– در ردیف ۸ ،داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۹ ،داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره ۲ مندرج درصفحه ۲۲ مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف ۱۰ ،داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
– در ردیف ۱۱ ،داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.
– در ردیف ۱۲ ،داوطلبان چپ دست باید این مربع را عالمتگذاری نمایند.
– در ردیف ۱۳ ،داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در این بند علامتتگذاری نماید.
– در ردیف ۱۴ ،داوطلبان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.

– در ردیف ۱۵ ،داوطلب معلول باید نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۳/۰۲ به نشانی این سازمان (تهران صندوق پستی ۳۱۶۶-۳۱۵۳۵ ) ارسال نمایند.
– در ردیف ۱-۱۵ ،داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی می باشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
– در ردیف ۱۶ ،مشموالن حافظان قرآن درجه ۱ تا ۵ این بند را علامتگذاری نمایند.
– در ردیف ۱۷ ،داوطلب باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید( براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
– در ردیف ۱۸ ،داوطلب باید عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف ۱۹ ،داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۰ ،داوطلب باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
– در ردیف ۲۱ ، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۲ ،داوطلب باید کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۲ مندرج در صفحه ۲۲ مشخص و در این محل درج نماید .همچنین آدرس دقیق پستی و کدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
– در ردیف ۲۳ ،داوطلب باید کد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۴ ،داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف ۲۵ ،داوطلب شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف ۲۶ ،داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.
– در ردیف ۲۷ ،داوطلب میبایست آدرس محل سکونت خود را در این محل درج نماید.
– در ردیف ۲۸ ،داوطلب باید کد شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است و همچنین شرایط بومی و غیربومی بودن خود را در این قسمت مشخص نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
تذکر مهم: داوطلبان باید در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش، کد شرایط احراز توجه نمایند (لازم به توضیح است منظور از کد شرایط احراز تطابق رشته و مقطع تحصیلی با شغل محل مورد تقاضا بر اساس جدول شماره ۱ مندرج در صفحات ۲۱-۱۵ می باشد)

د) زمان برگزاری پنجمین امتحان مشترک فراگیر و نحوه دریافت کارت شرکت در آن:

کارت شرکت در امتحان مذکور از تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. پنجمین امتحان مشترک فراگیر در روز جمعه ۱۳۹۷/۴/۱۵در تهران و با توجه به آمارشرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و مالک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشدکه در تقاضا نامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری امتحان مشترک فراگیر بر روی کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیردرج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای امتحان مشترک فراگیر توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بخش ششم : مراحل و نحوه اعلام نتیجه

براساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ و اصلاحیه آن به شماره ۱۱۷۲۶۶۰ مورخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، مرحله تعیین حد نصاب علمی و مرحله معرفی افراد جهت مصاحبه استخدامی به شرح صورت می پذیرد:

الف) کسب حدنصاب علمی :

انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و سایر مراحل استخدام، کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی به عنوان شرط لازم (و نه کافی) در امتحان مشترک فراگیر بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط، مطابق قواعد زیر می باشد:
– پس از برگزاری امتحان مشترک فراگیر، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب امتحان مشترک
فراگیر، معادل پنجاه درصد (۵۰ درصد) بالاترین نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر با ارزش وزنی چهل درصد (۴۰ درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی در هر شغل، محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد. در تعیین حدنصاب، امتیازات و سهمیه های قانونی ذکر شده در متن آگهی اعمال نخواهد شد.

– پس از تعیین حدنصاب در هر امتحان مشترک فراگیر:

الف) داوطلبان فاقد حد نصاب، از سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه امتحانات جهت اطلاع برای آنها، قابل مشاهده خواهد بود.
ب) معرفی افراد دارای حدنصاب در سقف چند برابر ظرفیت برای سایر مراحل استخدام، پس از اعمال امتیازات و سهمیه های قانونی ذکر شده در متن آگهی و براساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی نمرات این افراد انجام خواهد شد.

تذکر: کسب حد نصاب نمره علمی در امتحانات مشترک فراگیر هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند.

ب) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی :

انتخاب افراد جهت بررسی مدارک صرفاً از بین دارندگان دارای حدنصاب، براساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد)برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت می پذیرد.

تذکر : نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، صرفاً بر اساس اطالعات خوداظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها، پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تایید آن توسط دستگاه اجرایی مربوطه، اعلام خواهد گردید.

ج) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه استخدامی از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی :

انتخاب افراد در سقف چند برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه استخدامی صرفاً از بین دارندگان حدنصاب مرحله قبل که مدارک آنها بررسی و مورد تایید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد) برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در هر یک از آزمونهای کتبی(عمومی و تخصصی)، به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت می پذیرد.

د) معرفی به گزینش(انتخاب یک برابر ظرفیت)

پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش، براساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد (۷۰ درصد) برای آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی)، و سی درصد(۳۰ درصد) برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در هر یک از آزمونهای کتبی(عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود. بدیهی است معرفی نفرات اصلی پس از طی مراحل قانونی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت.

در صورت عدم برگزاری مصاحبه استخدامی، انتخاب نفرات اصلی صرفاً بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد(۴۰ درصد)برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰ درصد)برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در هر یک از آزمونهای کتبی(عمومی و تخصصی)، برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل صورت می پذیرد.

بخش هفتم: تذکرات مهم

۱- به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر )موضوع تبصره دو ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری) پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارت های هفتگانه(ICDL )صادره از مراکز و مؤسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور را ارائه نمایند. بدیهی است کسانی که فاقد گواهینامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشند، موظفند در یکی از مراکز تعیین شده که در بخش اعتبار سنجی موسسات آموزشی با عنوان موسسات تعیین صلاحیت شده در درگاه الکترونیکی سازمان اداری و استخدامی کشور با آدرس www.aro.gov.ir قابل مشاهده می باشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهینامه مذکور را در زمان مقرر ارایه نمایند.
۲-استخدام افراد (به جز مشمولین سهمیه های ایثارگران) با رعایت سایر قوانین و مقررات برای کلیه دستگاههای اجرایی به صورت پیمانی می باشد
۳-مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه باید به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۴-داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در امتحانات مشترک فراگیر ثبت نام نمایند که دارای مدرک تحصیلی (رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی) مطابق با عنوان مدرک تحصیلی(رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل این آگهی باشند و عنوان مدرک تحصیلی(رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی) داوطلب باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی درج شده باشد. در غیر اینصورت در مرحله بررسی مدارک حذف خواهند شد.
۵-دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در امتحان مشترک فراگیر را ندارند.
۶-افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده برای شرکت در آزمون می بایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند. بدیهی است صدور حکم کارگزینی پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی می باشد.
۷-در صورت عدم تایید توانایی داوطلبان استخدام توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه می باشد.
۸- با توجه به اینکه ، دستگاه های استخدام کننده ، مدارک متقاضیان را پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد ، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی ، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ، سن و به ویژه مدارک ایثارگری ، معلولین عادی ،بومی و سابقه اشتغال غیر رسمی در دستگاه های اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن)، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی باشد. هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نمیشود و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر ، اعلام نتایج اولیه ، مصاحبه استخدامی و حتی در صورت پذیرش نهایی ، داوطلب از سایر فرایند جذب استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
۹ – مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک ، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر ، مسابقه و جذب ، محرز شود داوطلب به اشتباه یه به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم صادره لغو و بلااثر می شود
۱۰ – اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق درگاه دستگاه ها و سازمانهای مربوط و سامانه امتحانات یا مسابقات استخدامی توسط سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

تذکرات و شرایط اختصاصی استخدام در هر یک از دستگاه هایی اجرایی :

سازمان دامپزشکی کشور :

-از پذیرفته شدگان آزمون،تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست جابجایی محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد .لیکن شرط مذکور ،در طی مدت یاد شده ،الزامی برای استمرار قرارداد پیمانی برای دستگاه اجرایی مربوطه ایجاد نمی نماید.

– در شغل (کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی) برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی دامپزشکی داشتن مدرک دکتری حرفه ای(عمومی) دامپزشکی الزامی است.

– در شغل ( کارشناس بهداشت دام و فرآورده های دامی ) برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی دامپزشکی داشتن مدرک دکتری حرفه ای یا عمومی دامپزشکی الزامی و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی بهداشت و مواد غذایی با منشاء دامی یا بهداشت و بازرسی گوشت الزامی است.

– در شغل ( کارشناس آزمایشگاه غذا ، دارو و بهداشتی ) برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی در رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی یا بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی و برای دارندگان مدرک دکترای تخصصی در رشته های دامپزشکی داشتن مدرک دکترای حرفه ای یا عمومی دامپزشکی الزامی است.

– در شغل ( کارشناس امور آموزشی ) داوطلبین می بایست ملبس به لباس روحانیت باشند.
توجه : با توجه به اینکه سهمیه استخدامی اعلام شده در این آگهی،از باقیمانده مجوزهای قبلی می باشد لذا یادآوری می گردد، تعداد سهمیه معلولین سازمان دامپزشکی کشور در این آزمون ۸ نفر می باشد. همچنین سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران قبلا در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.


جدول شماره ۱ – کد و عناوین شغلی و مواد آزمون

برای مشاهده کد و عناوین شغلی و مواد آزمون اینجا کلیک کنید

جدول شماره ۲ – کد و نام استان، نام و کد شهرستان

برای مشاهده کد و نام استان، نام و کد شهرستان اینجا کلیک کنید

پیش نویس تقاضانامه ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاههای اجرایی کشور سال ۹۷

برای دانلود پیش نویس تقاضانامه اینجا کلیک کنید


برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دفترچه آزمون در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

 سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ٩٧

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۷)

  1. saeed گفت:

    کارشناس بهداشت و بازرسی گوشت می تونه تو این آزمون شرکت بکنه؟

  2. Javad گفت:

    سلام اخرین مدرک یعنی چی اخه سیکل و دیپلم هم میشه مگه من کارشناسی دامپزشکی دارم با بقیه برابرم مگه داریم مگه میشه

  3. پریا گفت:

    با سلام
    ممکنه بگین حداکثر سن مقرر برای شرکت در ازمون چند ساله ؟ دوستان اگه کسی اطلاع داره جواب بده لطفا

  4. rainbow گفت:

    با سلام
    دوستان لطفا به سایت سنجش مراجعه کنید . علاوه بر دامپزشکی سازمان های دیگه و رشته های دیگه وجود دارن.
    sanjesh.org استخدام دستگاه های اجرایی کشور

  5. محمد گفت:

    دوستان آیا شرط معدل داره ؟؟؟لطفا جواب بدین.

  6. فرهاد گفت:

    من با نظر آقا علی کاملا موافقم…این چ شرایط سنی که گذاشتن…ما دو سال از عمر خودمون رو رفتم زیر پرچم مقدس خدمت کردیم اما حالا مثل آب خوردن حقمون رو ضایع میکنن…چرا نباید حداقل مدت زمان خدمت وظیفه مون جزٔ تبصرهای شرایط سنی باشه….امیدوارم اونجور که آقا علی گفتن…با پیامک دادن ب نشریه بازار کار مشکل حل بشه…که کلا بعید میدونم…ولی انجامش میدیم…پس دوستانی که حقشون ضایع شده در این مورد ب این کمپین بپیوندن…یا حق

  7. شیلا گفت:

    سلام. کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارم .میتونم دراین آزمون شرکت کنم؟؟؟؟؟

  8. علی گفت:

    با سلام
    خواهشن اگه کسی اطلاع داره جواب بده افرادی که معافیت پزشکی دارند می تونن تو این آزمون شرکت کنند یا نه؟

  9. میرباقر گفت:

    شرایت سنی ش رو چرا نگفتن ضروریه لطفا پاسخ بدبد

  10. تندیس گفت:

    سلام ..رشته های اعلام شده رو دیدم من ارشد انگل شناسی دام خوندم و متاسفانه شهر ما هیچی نداشت ..بعد قرنی دامپزشکی اتستخدامی زده و بر رشته من هیچی نداشت ..

  11. farzane گفت:

    توروخدا بگین چ رشته هایی میخان.من ک از استرس مردم.

  12. شاهمرادی گفت:

    مشخص نشده چه رشته های رو میخواین ما از کجا بدونیم اخه ؟!!!!!!!!!!

  13. رها گفت:

    سلام چرا نوشتید یکشنبه ۱/۱۰ باید میگفتید دوشنبه !

  14. fatima30 گفت:

    شرایط سنیش دقیقا اعلام نشده چرا

  15. aaah گفت:

    یک ماه واسه این ازمون دارم میخونم, بعد عمری قسمتمون شد عتبات اونم شب میلاد امیرالمؤمنین نجف باشیم, اد امتحان شده همون روز
    خدایا,,,,

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها