مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر در هلال احمر گرفته شده است

کرمان مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر چارت هلال احمر ۱۰ هزار پست دارد که ۵۰۰۰ پست آن خالی است و مجوز تبدیل وضعیت ۷۰۰ نفر از امدادگران دارای وضعیت ایثار گرفته شد و همچنین مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر گرفته شده و مرحله اجرایی آن در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می شود.

“روح الله استاک” عصر امروز ۱۶ اسفندماه در جمع اصحاب رسانه در کرمان با اشاره به کمک های جمعیت هلال احمر در دوران کرونا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در زمان تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان ها، نقاهتگاه ها را ایجاد کرد و نزدیک به ۵۰۰۰ کپسول اکسیژن در اختیار بیماران قرار دادیم که دوره نقاهت را می گذراندند.

وی با اشاره به اینکه طرح آمران سلامت را در ماه محرم در ۱۵ روز اجرا کردیم و بعد از آن طرح شهید سلیمانی در کشور اجرا شد، افزود: در حال حاضر نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت انبارهای هلال احمر در کشور پر است.

استاک تصریح کرد: تا اسفندماه سال قبل جمعیت هلال احمر ۲۴ فروند بالگرد داشت که هشت مورد از آنها زمین گیر بود که در حال حاضر سه مورد از آنها اورهال شده و قرارداد خرید یک بالگرد با کشور روسیه نیز منعقد شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر چارت هلال احمر ۱۰ هزار پست دارد که ۵۰۰۰ پست آن خالی است و مجوز تبدیل وضعیت ۷۰۰ نفر از امدادگران دارای وضعیت ایثار گرفته شد و همچنین مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر گرفته شده و مرحله اجرایی آن در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر برای آموزش و موارد دیگر، خانه های هلال را راه اندازی کرده که این خانه ها به درد جامعه می خورد و نیازمند کمک همه ماست.

وی افزود: افق بلندمدت ما راه اندازی ۳۷ هزار خانه هلال در کشور است که مردم را آموزش می دهند و با اتکاء به ظرفیت داوطلبی مردم کار دنبال می شود تا مردم در زمان بروز حوادث، تا زمان رسیدن نیروهای امدادی، به داد یکدیگر برسند و مردم باید اهمیت خانه های هلال را بدانند.

استاک با اشاره به اینکه اکنون ۴۲۰۰ خانه هلال در کشور داریم، تصریح کرد: مردم باید تاب آورشوند و شرایط را درک و براساس شرایط خواسته ها را مطرح کنند و رسانه ها باید این آموزش ها را پیش از بحران به مردم بدهند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها آموزش در سوانح، حوادث و تاب آوری جامعه به ما کمک کنند، گفت: هلال احمر یک سازمان غیردولتی است و براساس کمک های داوطلبانه مردمی اداره می شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: قطعا ما نقص داریم اما می توانیم با همفکری قبل از وقوع بحران بحث کرده و به نتجیه معقول برسیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی وتصمیم ستاد ملی، امسال سفرهای نوروزی را مانند دو سال قبل نداریم و طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر مانند سابق نخواهد بود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها