جذب ۲۰ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان از مهرماه

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه ترم پاییز مجازی برگزار می‌شود، گفت: در مهر ۲۰ هزار معلم جذب این دانشگاه می‌شوند.
به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای حسین خنیفر درباره جذب کارنامه سبز‌ها یا افرادی که با مدارک دیگر خواستار فعالیت در شغل معلمی هستند، گفت: برای این افراد ۲ پودمان آموزشی سنگین همراه با آزمون ورودی و مصاحبه برگزار می‌شود. البته پودمان کارورزی هم برای این افراد در نظر گرفته شده است.

۴ رشته گرایش برای علاقه‌مندان به شغل معلمی
وی افزود: متقاضیان علاقمند به شغل معلمی در ۴ رشته گرایش می‌توانند به فعالیت بپردازند. البته در سالجاری رشته‌های هنر، علوم و ۲۴ برنامه درسی بازنگری شده است.
خنیفر ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان به احتمال فراوان ترم مهر ۱۴۰۰ به شکل مجازی برگزار و ترم بهمن به شکل حضور برگزار می‌شود.

استفاده از ماده ۲۸ برای جذب فارغ التحصیلان
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: برای جذب و تعیین تکلیف هم از ماده ۲۸ از فارغ التحصیلان لیسانس و فوق لیسانس استفاده می‌شود. البته داوطلبان کنکور و دیپلمه‌های متقاضی تحصیل در دانشگاه فرهنگیان بدانند که زمینه برای جذب ۲۰ هزار معلم در رشته‌های مختلف فراهم است.

نیرو‌های مازاد در سال آینده تعین تکلیف می‌شوند
رئیس دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این سوال که میزان جذب نیرو در مقایسه با سال گذشته چه تفاوتی دارد، تاکید کرد: جذب ۲۰ هزار نفر همچون سال گذشته انجام می‌شود. نیرو‌های مازاد هم در سال آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

استخدام بر عهده آموزش و پرورش است
به گفته او در گام پایانی هم برگزاری آزمون جامع از اهمیت برخوردار است. در ضمن استخدام این افراد برعهده آموزش و پرورش است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها