برگزاری دوره‌های مهارتی ویژه پرستاران شاغل در بخش کرونا

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با هماهنگی‌های انجام شده دوره‌های مهارتی ویژه پرستاران شاغل در بخش کرونا برگزار می شود.

به گزارش شفاف، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گویی، با اشاره به آخرین وضعیت جذب پرستاران و نیروی کادر درمان در کشور اظهار کرد: در شرایط کنونی اقدامات خوبی برای جذب نیروی پرستار و رفع کمبود همکاران در بیمارستان های سراسر کشور انجام شده است و شاهد هستیم که برای اولین بار در کشور حدود ۵۰ هزار نفر در مجموعه وزارت بهداشت جذب خواهند شد که بیشتر این نیروها را پرستاران تشکیل می دهند.

او ادامه داد: یکی از اقدامات خوب انجام گرفته شده افزایش حقوق پرستاران در سراسر کشور به خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا در کشورمان است به طوری که تعادلی در زمینه پرداخت حقوق بین کادر درمان در کشور ایجاد خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته حقوق پرستاران حدود ۲/۵ برابر در سراسر کشور افزایش پیدا می کند.

معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: هرچه قدر پرستاران و کادر درمان از مهارت بیشتری برخوردار باشند درمان بیماران بهتر انجام خواهد گرفت به همین منظور دوره های آموزشی ویژه کادر درمان و به خصوص پرستاران برگزار می شود که در فاز اول اجرای این دوره های آموزشی ۵ هزار پرستار شاغل در بخش های کرونایی شرکت خواهند کرد.

جان بابایی گفت: با توجه به محدودیت های منابع و کاهش درآمد بیمارستان ها و مراکز درمانی حقوق پرستاران در حدود هشت ماه به صورت یک جا پرداخت شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها