اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ (اخبار جدید)

اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش مخصوص ۱۴۰۰

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 

 

خبر ۱۹ دی  ۱۴۰۰ – خبر پیش بینی انتشار فراخوان آزمون استخدام آموزش و پرورش در دی ماه

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ۳۴ هزار و ۷۳۱ نفر در آموزش و پرورش اخذ شده است که امیدواریم بزودی فراخوان آزمون اعلام شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ آبان ۱۴۰۰: اخذ مجوز جذب ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر در آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری به تشریح وضعیت سازماندهی نیروی انسانی در سال جدید پرداخت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ناصر سلیمانزاده؛ در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور که در اردوگاه شهیدباهنر برگزار شد، با ارائه گزارش در خصوص سازماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: درخصوص استخدام نیروی انسانی، ۵۵ هزار و ۴۹۷ از مشمولین قانون تعیین تکلیف براساس مجوزهای سازمان اداری و استخدامی در دو مرحله به دوره های مهارت آموزی معرفی و می بایست از ابتدای مهر سال جاری، تبدیل وضعیت شوند.
سلیمانزاده ادامه داد: همچنین تعداد ۳۳ هزار و ۵۴۸ نفر در قالب مجوزهای سوم و چهارم اجرای قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی به دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی معرفی شده اند که پس از اتمام موفقیت آمیز دوره مهارت آموزی و تایید گزینش استخدام خواهند شد. تعداد ۲۲ هزار و ۹۲۶ نفر از طریق ماده (۲۸) اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ماده (۱) اساسنامه دانشگاه شهید رجایی، در آزمون استخدامی فراگیر سال ۱۳۹۹ پذیرفته و از مهر ماه امسال مشغول بکار شده اند. در سال جاری تعداد ۲۶ هزار نفر به عنوان متعهد خدمت از طریق کنکور سراسری جذب و به دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی معرفی و تخصیص کد پرسنلی به صورت متمرکز برای تمامی همکاران ورودی ماده (۲۸) و متعهدین خدمت از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص استخدام همکاران فرهنگی است.
وی با اشاره به آمار پذیرش متعهدین خدمت در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی گفت: از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ جمعاً به تعداد ۳۹ هزار و ۸۵۱ نفر وارد آموزش و پرورش شده و اشتغال به کار شده اند و ورودی های ۱۳۹۶ هم به تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۷ نفر از مهر سال جاری وارد آموزش و پرورش شده و اشتغال به کار یافته اند.
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری ادامه داد: تنها در سال ۱۴۰۰  تعداد پذیرفته شدگان دو دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی در حدود ۲۶ هزار نفر است.
وی  افزود: خوشبختانه تعداد مجوزهای جذب نیروی انسانی در سه سال اخیر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است و در سال جاری نیز تعداد ۲۵ هزار نفر مجوز جذب از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شده است که فرآیند اجرایی آن در حال انجام است و با حدود ۹۸۰۰ سهمیه باقی مانده از سال قبل، آزمون مربوط پس از موافقت مراجع ذیصلاح برگزار خواهد شد.
سلیمانزاده درخصوص نیروهای بازنشسته بیان کرد: مشمولین بازنشستگی تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعداد ۹۵ هزار نفر برآورد شده بود که براساس اطلاعات پایان مهرماه در پایگاه پرسنلی تعداد بازنشستگان سال جاری۵۹ هزار و ۳۵۷ نفر می باشد.
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری گفت: با عنایت به تبدیل وضعیت تعداد ۵۵ هزار و ۴۹۷ نفر از مشمولین قانون تعییین تکلیف، ۲۲ هزار و ۹۲۶ نفر جذب نیروی انسانی از طریق ماده (۲۸) و ۱۰ هزار و ۱۴۷ نفر متعهدین خدمت تعداد نیروهای انسانی رسمی، پیمانی و آزمایشی در سال جاری در مهرماه سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.


خبر ۹ آبان  ۱۴۰۰ – استخدام ۷ هزار معلم جدید تا مهر ۱۴۰۱

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی همواره یکی از بزرگ ترین مشکلات وزارت آموزش و پرورش بوده به طوری که تمام وزرای سابق با آن مواجه بوده اند.

وی افزود: همچنین هر ساله در آموزش و پرورش با بازنشستگی نیروهای فعال مواجه هستیم که این موضوع از طرف دیگر به کمبود نیروی انسانی فشار وارد می کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دیگر مشکلات وزارتخانه متبوع خود بیان کرد: تراکم دانش آموز نسبت به معلم، فضای کافی برای آموزش و منابع مالی از دیگر مباحث وزارت آموزش و پرورش به شمار می‌رود اما تامین نیروی انسانی جزو مهم ترین اولویت های وزارتخانه است.

کاظمی تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین برنامه اجرایی وزارت خانه این است که تا مهر ماه سال آینده ۷ هزار نیروی انسانی جدید را خارج از روال عادی به سیستم آموزش و پرورش کشور تزریق کند.

منبع : اقتصاد آنلاین


خبر ۲۶ مهر  ۱۴۰۰ – طرح‌های ساماندهی استخدام معلمان در کمیته آموزش و پرورش تجمیع می‎‌شود

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اعلام وصول برخی طرح‌های جدید در زمینه استخدام معلمان، گفت: تمامی طرح‌های ساماندهی استخدام معلمان به کمیته آموزش و پرورش ارجاع و تجمیع می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۸ مهر  ۱۴۰۰ – خبر برگزاری آزمونی فراگیر برای جذب ۲۰۰هزار معلم در آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به این که حل مشکل کارنامه سبزها نیز نیازمند منابع است افزود: بلافاصله پس از تامین منابع، مجلس برنامه‌ریزی‌های تقنینی لازم را ترتیب می‌دهد تا آزمونی فراگیر برای جذب ۲۰۰هزار معلم و ۵۰هزار پرسنل برای آموزش و پرورش برگزار شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۰ مرداد  ۱۴۰۰ – بیش از ۶۰ هزار معلم وارد مدارس می شوند

معاون وزیر آموزش و پرورش: سازمان امور اداری و استخدامی مجوز استخدام ۲۵ هزار معلم جدید را صادر کرده است و دفترچه آزمون استخدامی آن‌ها به زودی منتشر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: امسال ۲۵ هزار دانشجو معلم نیز از دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی جذب شده و با احتساب ۹ هزار و ۷۰۰ سهمیه استخدامی سال گذشته ۶۰ هزار معلم جدید وارد مدارس خواهند شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۶ تیر ۱۴۰۰ – تعیین تکلیف ۱۰۰ هزار نیروی غیررسمی در آموزش‌وپرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش یکی از ماموریت‌های اصلی شوراهای آموزش‌وپرورش را اجرایی سازی سند تحول بنیادین دانست و گفت: اکنون ۱۰سال از تصویب سند تحول بنیادین می‌گذرد، گزارش‌های تایید نشده حاکی از این است که تاکنون فقط ۳۰درصد سند تحول بنیادین اجرایی شده و اهداف آن محقق شده است و این سند هنوز به‌طور کامل به دل مدارس وارد راه نیافته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ – بلاتکلیفی جاماندگان مربیان قرآن در راه استخدام

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از تعلل آموزش و پرورش در جذب معلمان قرآنی پیش از سال ۹۲، تصریح کرد: این معلمان باید به شیوه‌ای که همکارانشان طی سالیان گذشته جذب شدند به استخدام آموزش و پرورش در آیند و نباید آزمونی از آن‌ها گرفته شود.تعداد آن‌ها کمتر از ۳۰۰ نفر است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ – قانون تبدیل وضعیت در آموزش و پرورش تعیین تکلیف می‌شود

حاجی میرزایی در خصوص نیروهای نهضت سوادآموزی که فعالیت بعد از سال ۱۳۹۲ دارند نیز گفت: در حال حاضر استخدام در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و آزمون های ماده ۲۸ انجام می شود و قانونی برای استخدام این نیروها به تصویب نرسیده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ – سوابق معلمان خرید خدماتی در آزمون استخدامی لحاظ خواهد شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تشریح برنامه کمیسیون آموزش برای ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، درباره معلمان خرید خدمات آموزشی، گفت: بر اساس طرح «تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش» سوابق معلمان خرید خدماتی در آزمون استخدامی لحاظ می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ – مجوز استخدام ۳۳ هزار معلم به زودی از سازمان اداری و استخدامی اخذ می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: با جذب ۳۳ هزار معلم غیررسمی در بهار امسال پرونده ۸۸ هزار معلم غیر رسمی مشمول استخدام در آموزش و پرورش پس از سال‌ها بسته خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ – طرح نمایندگان برای تعیین تکلیف استخدام نیروهای آموزش و پرورش

روح اله متفکرآزاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از کلید خوردن طرح ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح با بیش از ۷۰ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده تا برای بررسی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر فروردین ۱۴۰۰ – تعیین تکلیف مشمولان قانون تبدیل وضعیت در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش: همه مشمولان قانون تبدیل وضعیت در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ اسفند  ۹۹ – ۹۵۰ معلم جدید در استان گیلان استخدام می‌شوند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش به گیلان ۹۵۰ نفر از معلمین استان استخدام می‌شوند.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت ، با اشاره به بخشنامه وزارت آموزش پرورش به گیلان اظهار داشت: ۹۵۰ نفر از معلمین استان گیلان استخدام می‌شوند.

 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۱ اسفند  ۹۹ – طرح مجلس برای تعیین ضوابط جدید استخدام در آموزش و پرورش

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، شرایط جدیدی برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش را تعیین کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیش از ۸۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تهیه طرحی، ضوابط مشخصی را برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش تعیین کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۹ بهمن  ۹۹ – تمامی گروه‌های شاغل در آموزش و پرورش در آزمون استخدامی ضریب می‌گیرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به طرح تدوین شده برای استخدام معلمان در آموزش و پرورش، گفت: بر اساس این طرح، تمامی گروه‌های شاغل در آموزش و پرورش می‌توانند در آزمون شرکت کنند و به ازی هر سال سابقه آن‎‌ها در آزمون ضریبی برای قبولی آن‌‎ها در نظر گرفته می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ بهمن  ۹۹ – استخدام همه ۸۸ هزار معلم غیررسمی مشمول استخدام تا پایان سال ۱۴۰۰

معاونت وزیر آموزش و پرورش از آغاز مراحل استخدام ۲۵ هزار معلم غیر رسمی در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی خبر داد و گفت: همه ۸۸ هزار معلم غیررسمی مشمول استخدام تا پایان سال ۱۴۰۰ استخدام خواهند شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۳ بهمن  ۹۹ – شرط استخدام معلمان قرآنی

با موافقت نمایندگان مجلس، معلمان قرآن و امور فرهنگی و پرورشی (طرح امین) می توانند همزمان با برگزاری آزمون آموزشیاران نهضتی و شرکتی در این آزمون به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۷ بهمن  ۹۹ – ابلاغ بخشنامه نحوه تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش

گروه تعلیم و تربیت: افراد زیادی هستند که تمایل دارند در آموزش و پرورش کار کنند و اشتغال در این وزارتخانه جزو آمال‌شان است. البته درصد زیادی از این افراد دوست دارند که معلم شوند.

برخی همان سال آخر دبیرستان به عشق معلم شدن در کنکور، تربیت معلم را انتخاب می‌کنند و در عنفوان جوانی معلم می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۷ دی ۹۹ – ابلاغ بخشنامه نحوه تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش

به پیوست تصویر بخشنامه شماره ۳۷۹۵۹۹ مورخ ۲۵/۹/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور به انضمام قانون تفسیر بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه کشور در ارتباط با نحوه صدور احکام رسی مشمولین قانون مزبور و با رعایت مفاد بخشنامه صدرالذکر و موارد ذیل جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ دی ۹۹ – استخدام نیروی توانبخشی توسط آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر آموزش و پرورش یکی از گام های اصلی مداخلات بهنگام را برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان دانست و اظهار کرد: در سال جاری ۲۲ هزار و ۴۰۰ پایگاه سنجش در سال جاری با بیش از ۲۰ هزار نیروی متخصص کار سنجش ۹۹ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان را انجام دادند و یکی از سیاست های سازمان آموزش و پرورش استثنایی کاهش سن برنامه سنجش است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۷ دی ۹۹ -بررسی استخدام نیرو در آموزش و پرورش

با تصمیم مجلس و در راستای پاسخگویی به نیاز کشور برای استخدام ۱۹۷هزار معلم، قرار شد آموزش و پرورش از نیروهای حق التدریسی و نهضتی که بعد از سال ۹۱ فعالیت های خود را آغاز کرده اند، استفاده و استخدام آنها را در دستور کار قرار دهد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۲ آبان ۹۹ – کمبود ۱۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در سال تحصیلی جاری براساس آمار و اطلاعات احصاء شده و با وجود تخصیص ردیف های استخدامی به استان ، هنوز هم قریب به ۱۰ هزار کمبود نیرو داریم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۹ مهر ۹۹ – کمبود نیروی خدماتی در مدارس قم

معاون آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به طرح تامین نیروی خدماتی و حل مشکل نظافت مدارس گفت: مدارس قم ۷۲۱ نیروی خدماتی کم دارد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۷ مهر ۹۹ – مجوز استخدام ۲ هزار معلم تربیت بدنی صادر شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ۲ هزار معلم تربیت بدنی و ۸۵۰ مراقب سلامت برای مدارس کشور اخذ شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۶ شهریور ۹۹ – شرط بومی گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید لحاظ شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرط بومی گزینی در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش باید لحاظ شود تا بتوانیم مانع از خروج نخبگان از استان شویم.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اخیراً دفترچه استخدامی آموزش پرورش انتشار یافته اما متاسفانه در آن سهمیه بومی گزینی لحاظ نشده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۹ شهریور ۹۹ – استخدام ۵۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۵۷۰ نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۰ شهریور ۹۹ – استخدام ۱۵۰۰ نفر در آموزش وپرورش استان فارس

رئیس اداره طرح و برنامه آموزش و پرورش فارس افزود: حداکثر سن برای افراد با مدرک کارشناسی ۳۵و کارشناسی ارشد ۴۰سال می باشد از دیگر ضوابط شرکت در آزمون ارتباط رشته تحصیلی با رشته مورد نیاز در آزمون می باشد .

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۴ شهریور ۹۹ – انتشار دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان تا ۱۰ شهریور

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت: این اجلاس به صورت مجازی و در روزهای یازدهم و دوازدهم شهریورماه برگزار می شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۳ شهریور ۹۹ -کمبود واقعی معلمان بیشتر از سهمیه‌ استخدام آموزش و پرورش

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: میزان کمبود واقعی معلمان که بتواند مشکل تراکم کلاس‌های درس را حل کند بیشتر از مقداری است که به ما مجوز داده شده است.
خبرگزاری تسنیم: رضوان حکیم‌زاده درباره آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که پیش آمده بود با همت معلمان، سال تحصیلی گذشته را بدون مشکل خاصی به پایان رساندیم و برای سال تحصیلی آینده تمام تمهیدات اندیشیده شده است و در ۱۵ شهریور مدارس بازگشایی می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱ شهریور ۹۹ – جزئیات تازه‌ای درباره استخدام در آموزش و پرورش

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود و اعلام نیازبرای دوره‌های چهارساله و یکساله از طریق سازمان سنجش انجام خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱ اردیبهشت ۹۹ – اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در آبان ماه ۱۳۹۸ به اطلاع می رسانیم،اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مزبور بعد از طی مراحل قانونی از طریق سامانه همگام اعلام شد.

تاییدشدگان نهایی گزینش مکلفند به منظور انجام آزمایشات پاراکلینیکی بدو استخدام، سپردن تعهد خدمت محضری، گذراندن دوره ی مهارت آموزی ونحوه جذب و بکارگیری در سه مرحله اقدام نمایند.

شایان ذکراست عدم مراجعه تاییدشده نهایی درمهلت مقرر برای پیگیری امور ذیربط، به منزله انصراف از استخدام در آموزش-وپرورش تلقی شده و مسئولیت آن، صرفاً بر عهده داوطلب خواهد بود

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۷ فروردین ۹۹ – امکان تکمیل ظرفیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا امکان تکمیل ظرفیت در آزمون استخدامی وجود دارد، گفت: هیچ قانونی در این خصوص نداریم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ فروردین ۹۹ – آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی به تعویق افتاد

باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ برگزار نخواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۰ اسفند ۹۸ – اعلام اولویت رشته‌های تحصیلی برای استخدام در آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در درجه اول برای سامان‌دهی یک سال تحصیلی است تا نیروهای مورد نیاز این وزارتخانه را تامین کنیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ اسفند ۹۸ – ممنوعیت استخدام افراد عینکی در آموزش و پرورش لغو شد

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ شیوه‌نامه‌ای را در ۵۹ صفحه تحت عنوان «بررسی اسناد و مدارک و انجام مصاحبه استخدامی مستخدمان پیمانی آموزش و پرورش» مصوب کرد که شامل بخش‌های مختلفی از جمله شرایط و ضوابط، تعاریف، ساختار برنامه‌ریزی و انجام مصاحبه، وظایف کارگروه ها، فرآیند انجام بررسی مدارک و مصاحبه، نمونه فرم‌ها و فهرست بیماری‌هایی که مشمول ممنوعیت استخدام در آموزش و پرورش می‌شوند، است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ اسفند ۹۸ – بومی گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال آینده

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس رای دیوان عدالت اداری از سال آینده آزمون استخدامی آموزش و پرورش استانی است و فقط افراد بومی در آن شرکت می‌کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ اسفند ۹۸ – زمان ثبت‌نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی اعلام شد

آزمون مشمولان طرح استخدام نهضت سوادآموزی روز جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان، هادی زارع‌پور گفت: مشمولان این طرح می‌توانند از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۹۸ ثبت‌نام کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ بهمن ۹۸ – تلاش برای اخذ مجوز استخدام ۸۰۰ نیروی توانبخشی

«سید جواد حسینی» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره توسعه کمی و کیفی مراکز آموزشی و توانبخشی توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در بخش توانبخشی در سه قلمرو فعالیت داشته‌ایم که یک مورد از آن فعالیت‌های توانبخشی در بطن آموزش و پرورش استثنایی بوده است؛ یعنی تعداد ۸۶۴ نیروی توانبخشی که استخدام رسمی ما هستند و ۳۸۰ نیروی دیگر در قالب گفتار درمان، شنوایی سنجی، ‌بازی درمانی و… در مدارس فعالیت‌های آموزشی و پرورشی به دانش‌آموزان با نیاز ویژه ارائه می‌دهند. البته ما برای اینکه بتوانیم فعالیت‌هایمان را تکمیل کنیم، تقریبا به تعداد ۸۰۰ نیروی توانبخشی در عرصه‌های مختلف نیاز داریم و تلاش می‌کنیم، مجوز استخدام این افراد را بگیریم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ بهمن ۹۸ –  کمبود معلم در مدارس چهارمحال و بختیاری به ۱۵۰۰ نفر می‌رسد

چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: خواسته اصلی آموزش و پرورش استان افزایش نیروی اختصاصی به استان از طریق ماده ۲۸ و افزایش سهمیه است که تا سال ۱۴۰۰ کمبود معلم در مدارس به ۱۵۰۰ نیرو خواهد رسید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ بهمن ۹۸ – اعلام نیاز نیروی انسانی آموزش و پرورش تا اواخر بهمن ۹۸

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه در راستای اجرای برنامه رتبه‌بندی معلمان یکهزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بابت حقوق دی‌ماه و معوقات مهر تا آذر فرهنگیان پرداخت شد.

علی الهیار ترکمن روز پنجشنبه در گفت‌وگوبا ایرنا در بوشهر افزود: براین اساس معوقه‌های حقوق فرهنگیان از مهرتا آذر ماه براساس طرح رتبه‌بندی معلمان پرداخت وحقوق دی نیز براساس اصلاحیه جدید پرداخت شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ دی ۹۸ – اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر هفتم حداکثر تا ۱۵ دی

رئیس سازمان سنجش‌وآموزش کشور گفت: نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی اعلام خواهد شد.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی گفت: همکاران ما با دستگاه‌های اجرایی و سازمان امور اداری و استخدامی در حال هماهنگی هستند تا تاریخ اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور مشخص شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ دی ۹۸ – اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش ‌و پرورش و فراگیر هفتم در ۱۰ دی ماه ۹۸

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از جمله آموزش و پرورش اظهار کرد: جزئیات اعلام نتایج آزمون از سوی سازمان سنجش که برگزار کننده بوده اعلام می‌شود و طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه ۱۰ دی ماه اعلام می‌شود.

با بیان اینکه ما دو برابر ظرفیت را به مصاحبه دعوت و طی یک ماه فرایند بررسی مستندات و مدارک را انجام خواهیم داد گفت: پس از آن نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارائه و نتایج نهایی اعلام می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ دی ۹۸ – کمبود معلم ابتدایی در ساوجبلاغ

رئیس آموزش و پرورش ساوجبلاغ گفت: با کمبود معلم به ویژه در مقطع ابتدایی مواجه هستیم.
به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، محمود پایکاری در نشستی خبری، اظهار کرد: این شهرستان حدود ۵۴ هزار دانش آموز دارد که از این تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در مدارس غیردولتی درس می‌خوانند، تعداد دانش آموزان تبعه افغان این شهرستان نیز ۱۲ هزار نفر است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱ دی ۹۸ – صدور مجوز استخدام ۵ هزار نیروی خدماتی برای آموزش و پرورش

ترکمن گفت:گفت: توسط سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام پنج هزار نیروی خدماتی برای آموزش و پرورش صادر شده و با کمک سازمان برنامه و بودجه در حال تامین اعتبار این موضوع هستیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۰ آذر ۹۸ – قول مساعد رئیس دانشگاه فرهنگیان برای جذب از فارغ التحصیلان دانشگاهی

دکتر حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران در پردیس نسیبه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز دانشجو این ایام را مزین به نام امیدهای آینده روشن کشور یعنی دانشجو، استاد و دانشجومعلمان دانست.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۱ آبان ۹۸ – نامه ۵۰ نماینده به رئیس‌جمهور برای توقف برگزاری آزمون استخدامی

با توجه به تصویب یک فوریت طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری درباره قید شرط بومی‌گزینی در آزمون‌های استخدامی در جلسه روز گذشته مجلس امروز حدود ۵۰ نماینده با امضای نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار تعویق برگزاری آزمون استخدامی شدند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱ آبان ۹۸ – استخدام معلمان حق‌التدریس تا ۲ ماه آینده

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: در صورت اعلام نظر هیات تطبیق مصوبات دولت در مجلس، استخدام معلمان حق‌التدریس تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۸ مهر ماه ۹۸ – کمبود ۱۶۰۰ نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود حدود ۱۶۰۰ نیرو در سال تحصیلی جدید در استان، گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۳۸۷ نیرو نیز بازنشسته شدند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۰ مهر ماه ۹۸ – تاکید کمیسیون آموزش بر جذب نیروهای حق‌التدریس و حل مشکل کمبود معلم

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تفاهم کمیسیون با سازمان امور استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای راه اندازی سامانه به روزرسانی نیروی انسانی تا دو ماه آینده گفت که در این جلسه مقرر شد که تا دو هفته آینده توافقی بین سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در خصوص جذب نیروهای حق‌التدریس و بلاتکلیف اتخاذ شود تا ضمن تعیین وضعیت این نیروها کمبودها در آموزش و پرورش احصاء شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۸ مهر ماه ۹۸ – حذف امتیاز بومی گزینی از استخدام آموزش و پرورش در بوشهر

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش بوشهر عنوان کرد: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی گزینی از شرایط ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش حذف شده است و همه داوطلبان با شرایط مساوی در این آزمون شرکت خواهند داشت.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۶ مهر ماه ۹۸ – آبان‌ماه ۳۵۰ نفر استخدام آموزش و پرورش استان همدان می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۴۵۰ نفر وارد دانشگاه فرهنگیان شدند که جزو استخدامی‌ها به حساب می‌آیند و در آبان ماه هم ۳۵۰ نفر استخدام آموزش و پرورش استان همدان خواهند شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱ مهر ماه ۹۸ – ساماندهی نیرو در آموزش و پرورش ادامه دارد

مدیرکل آموزش و آذربایجان‌غربی گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی در بخش آموزش و پرورش استان حل شده و هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود.
به گزارش بازارکار به نقل از مهر، ابراهیم محمدی در جمع خبرنگاران به مناسبت تشریح برنامه های بازگشایی مدارس اظهارداشت: ساماندهی نیروی انسانی امسال، از اول دی ماه سال گذشته یعنی ۹ ماه پیش از آغاز بازگشایی مدارس در مهر ۹۸ انجام شده بود و ساماندهی نیروی انسانی سال ۹۹ نیز از آذر امسال آغاز می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۳۰ شهریور ماه ۹۸ –استفاده از شیوه‌های جایگزین برای کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش بوشهر عنوان کرد: امسال برای جبران کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش از شیوه های جایگزین همچون ظرفیت بازنشستگان و خریدهای خدمات آموزشی استفاده خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۳ شهریور ماه ۹۸ – کمبود ۱۴ هزار معلم در شهرستان‌های استان تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: این نهاد با کمبود ۱۴ هزار معلم مواجه است که می‌تواند به بحران تبدیل شود.
محمد صیدلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت ۴۶ هزار معلم در مدارس شهرستان‌های استان تهران اظهارداشت: امسال حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر بازنشسته می‌شوند و همچنین سال گذشته ۲ هزار نفر قرار بود بازنشسته شوند که به دلیل کمبود نیرو با درخواست آنان موافقت نکردیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۵ شهریور ماه ۹۸ –جذب ۱۳ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از جذب ۱۳ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش در فرآیند استخدامی‌های پیش‌رو خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۳ شهریور ماه ۹۸ – کمبود ۴۰۰ معلم در آبادان

مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه این شهرستان برای سال تحصیلی جدید ۴۰۰ معلم در تمام مقاطع تحصیلی کم دارد گفت: بیشتر کمبود معلم در آبادان مربوط به دوره ابتدایی است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ شهریور ماه ۹۸ – برگزاری آزمون استخدامی کشور با۳۰ هزار داوطلب در مهر

ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی ادارات و سازمان ها، مهر آغاز می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ مرداد ماه ۹۸ – بیش از ۳۰۰ معلم در استان ایلام استخدام می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: بیش از ۳۵۰ معلم از طریق کنکور سراسری جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و ماده ۲۸ آزمون سازمان سنجش از طریق آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند برای شغل معلمی در ایلام پذیرفته خواهند شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ مرداد ماه ۹۸ – افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس دانشگاه فرهنگیان از تهیه طرحی برای افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح در انتظار امضای رئیس‌جمهور است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۹ مرداد ماه ۹۸ – آغاز ثبت نام برای آزمون استخدام آموزش و پرورش از دو هفته آینده

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی امروز در بازدید از واحد خبر صداوسیما گفت: ثبت نام برای آزمون استخدام این نیرو‌ها از حدود دو هفته آینده آغاز می‌شود که سهم خراسان جنوبی از این استخدامی‌ها ۱۷۹ نفر است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶ مرداد ماه ۹۸ – جذب ۴۵ هزار دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری با اصحاب رسانه از جذب ۴۵ هزار دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: دانشجو معلمانی که از طریق ماده ۲۸ جذب آموزش ‌و پرورش می‌شوند باید دوره آموزشی یک‌ساله را بگذرانند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ مرداد ماه ۹۸ – نیاز آموزش و پرورش گلستان به ۱۸۰۰ معلم

 احسان گوهری راد روز دوشنبه درمراسم افتتاح سالن پذیرایی شماره سه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش گلستان از محل هایی مانند ماده موسوم به ۲۸، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و مربیان پیش دبستانی و حق التدریسی تا اول مهر امسال جذب می شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۳ مرداد ماه ۹۸ – کمبود ۱۰۰ هزار معلم در آستانه سال تحصیلی جدید

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از کمبود ۱۰۰ هزار معلم در آستانه سال تحصیلی جدید در سراسر کشور خبر داد و گفت: البته وزارت آموزش و پرورش تمهیداتی در این راستا دارد و سرپرست این وزارتخانه قول داده که در مهرماه هیچ گونه کمبود معلمی در مدارس احساس نشود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ مرداد ماه ۹۸ – استخدام بیش از ۸۰۰ معلم جدید در استان البرز

نادری با اشاره به برپایی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، گفت: بیش از ۸۰۰ معلم جدید در استان البرز طی این آزمون استخدام می شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ مرداد ماه ۹۸ – استخدام ۴۲ هزار نیرو در آموزش و پرورش

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امسال ۴۲ هزار نفر نیرو در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۷ هزار نفر از طریق آزمون استخدام می‌شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳ مرداد ماه ۹۸ – کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز قائدامینی ظهر سه شنبه در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های و مناطق استان، اظهار داشت: هشت درصد از جمعیت عشایری کشور در استان زندگی می‌کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ تیر ماه ۹۸ – طلاب سهمیه جداگانه برای استخدام در آموزش و پرورش ندارند

مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: سهمیه جداگانه‌ای برای شرکت طلاب در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته نشده است و تعداد خاصی هم برای قبولی در این آزمون مدنظر نیست.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ تیر ماه ۹۸ – جذب ۴۴ هزار دانشجومعلم در سال‌جاری

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امسال ۴۴ هزار دانشجومعلم جذب این دانشگاه می‌شوند، گفت: پیگیر تغییر نام دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه «تربیت معلم» هستیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ تیر ماه ۹۸ – جذب ۲۰ هزار دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در آموزش پرورش

رییس دانشگاه فرهنگیان گفت: حدود ۲۰ هزار نفر از دانش آموختگان شامل دانشجویان پیوسته و مهارت آموز این دانشگاه امسال جذب آموزش پرورش می شوند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ تیر ماه ۹۸ – جذب ۵ هزار دانشجو معلم جدید در استان تهران

سرپرست مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان تهران از جذب ۵ هزار دانشجو معلم از طریق کنکور و آزمون استخدامی در سال جاری خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ تیر ماه ۹۸ – آزمون استخدامی آموزش و پرورش کی برگزار می‌شود؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حسینی با اشاره به وضعیت جذب نیروی انسانی جدید در این وزارتخانه زمان احتمالی برگزاری آزمون استخدامی را اعلام کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ تیر ۹۸  – طلاب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می‌کنند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه گفت: به منظور حضور حداکثری طلاب در عرصه تعلیم و تربیت، امکان حضور طلاب در هشت رشته آزمون استخدامی آموزش و پرورش فراهم شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ تیر ۹۸  – برگزاری آزمون برای معلمان حق التدریسی

۱۰۵ هزار نفر از معلمان حق التدریسی، خدمات شرکتی و مهدکودک های فعالِ قبل از سال ۹۱، می توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲ تیر ۹۸  – کمبود ۱۷ هزار معلم در خوزستان

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سال تحصیلی آینده در خوزستان با کمبود ۱۷ هزار معلم مواجه هستیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ خرداد ۹۸  – لزوم استفاده از راه های جایگزین برای رفع مشکل کمبود معلم

سخنگوی کمیسیون آموزش و پرورش از عدم همسانی خروجی ها و ورودی ها در آموزش و پرورش در سال های اخیر انتقاد کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ خرداد ۹۸  – صدور مجوز ۲ هزار سهمیه استخدامی در قالب ماده ۲۸ ویژه استان سیستان و بلوچستان

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین آیین نامه استخدام معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌‌ها نهایی شد و اگر در این حوزه وزیر آموزش و پرورش کم کاری کند او را استیضاح می‌کنیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ خرداد ۹۸  -نهایی شدن آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی‌‌ها

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین آیین نامه استخدام معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌‌ها نهایی شد و اگر در این حوزه وزیر آموزش و پرورش کم کاری کند او را استیضاح می‌کنیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ اردیبشهت ۹۸  – کمبود ۱۸۰۰ معلم در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از کمبود هزار و ۸۰۰ نیروی فرهنگی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ۸۵ درصد سیل زدگان در مدارس اسکان یافتند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ فروردین ۹۸  -کمبود ۱۰۰ هزار مربی پرورشی در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعداد مربیان پرورشی فعال در مدارس از کمبود ۱۰۰ هزار مربی دیگر خبر داد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ فروردین ۹۸ – آزمون جذب هزار مدرس آموزش خانواده در وزارت آموزش‌وپرورش ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان اظهار کرد: سال گذشته ۱۴۰۰ نفر مدرس آموزش خانواده را جذب کردیم، امسال هم از طریق آزمون هزار نفر جذب خواهند شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ بهمن ۹۷ – مجوز برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی جدید در سال تحصیلی آینده

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی آموزش و پرورش از ساماندهی نیرو‌های انسانی برای فعالیت در مهر ۹۸ تا پیش از پایان سال جاری خبر دارد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ بهمن ۹۷ –  حدود یک سوم نیروهای آموزش و پرورش در سن بازنشستگی قرار دارند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود یک سوم نیروهای آموزش و پرورش در سن بازنشستگی قرار دارند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ بهمن ۹۷ –  آموزش و پرورش با کمبود ۱۰۰ هزار مربی امور تربیتی روبروست

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: در حال حاضر نظام آموزشی کشور با کمبود ۱۰۰ هزار نیرو در حوزه امور تربیتی روبروست.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ بهمن ۹۷ –  خبر جذب ۲۵۰۰ معلم حق التدریس و پیش ‌دبستانی در سال آینده

عضو هیئت رئیسه مجلس ‌با بیان اینکه سال آینده بیش از ۲۵ هزار نفر معلم حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی جذب آموزش و پرورش می‌شوند گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این کار در نظر گرفته شد. دولت در لایحه پیشنهادی خود ۲ هزار میلیارد تومان را برای اجرای این طرح در سال ۹۸ اختصاص داده بود که کمیسیون تلفیق مجلس هزار میلیارد تومان دیگر به آن اضافه کرد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶بهمن ۹۷ – اعلام رشته‌های مورد نیاز برای جذب نیرو آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان سالانه چهار هزار نفر بازنشسته می‌شوند، گفت: در خوزستان با کمبود ۱۵ هزار نیرو مواجه هستیم.

مشاهده کامل خبر کلیک کنید


خبر ۱۶بهمن ۹۷ – کمبود ۱۲۵ هزار مربی و مشاور در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره میزان کمبود مشاوره در مدارس گفت: به ازای هر ۱۲ دانش آموز به یک مشاور نیاز داریم و اکنون با کمبود ۳۵ هزار مشاور و حدود ۹۰ هزار مربی پرورشی مواجه هستیم.

مشاهده کامل خبر کلیک کنید


خبر ۳۰ دی ۹۷ – رایزنی با سازمان اداری و استخدامی برای اخذ سهمیه استخدام

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از رایزنی با سازمان امور اداری و استخدامی برای دریافت سهمیه استخدام نیرو در این وزارتخانه خبر داد.

مشاهده کامل خبر کلیک کنید

آرشیو اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش در ۹۸

آرشیو اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۶

 

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه ها (۳۰)

  1. مهدی گفت:

    سلام با تشکر از مدیریت سایت محبت کنید خواهشمندیم چرا در آموزش پرورش از رشته های مدیریت دولتی بازرگانی اجرایی صنعتی که پتانسیل های فوق العاده‌ای دارند حداقل برای مقطع ابتدایی استفاده نمی‌کنند خواهشا پیگیری کنیید مجددا تشکر میکنم

  2. فاطمه گفت:

    سلام

    ثبت نام آزمون اموزش پرورش چه زمانی هست؟

  3. مهدیه گفت:

    سلام
    من واقعاا افسوس میخورم برای نظام اموزشی جمهوری اسلامی ایران

    من به عینه شاهدم که توی شهرستان های لرستان دبیر تاریخ میاد و درس ورزش رو تدریس میده
    به عینه شاهدم که معلم ورزش دختران ابتدایی و راهنمایی شهرستانهای لرستان آقااااست
    توی کدوم تاریخ این ثبت شده ک معلم ورزش دخترا اقا باشه

    بعد اخر ک نوبت به استخدامی میشه
    میبینی کل استان لرستان یک نفرم تربیت بدنی (خانم) نمیخواد

    لطفاااا منو راهنمایی کنید که این حرفام رو چطوری به گوش مسولین برسونم

    ممنونم

  4. عظیم گفت:

    به نام خدا
    سلام.من معلم ازنیروهای پیمانی آموزش و پرورش گیلان هستم. گیلان به شدت به نیرو نیاز دارد. با توجه به کمبودنیرو ناچار شدیم اضافه کار بگیریم .دانش آموزان در مدرسه یک ماه معلم علوم و قرآن و هدیه و…نداشتن.این همه کمبود نیرو داریم اونوقت بازنشسته ها رو دعوت به کار کردن و گفتن اضافه کاری هاتون رو برا همکاران جوان می زنیم و می گیم اونا بهتون بدهند.ظلم در حق جوانان بیکار تا چه حد؟!!!!!

  5. محسن گفت:

    آموزش و پرورش نیروهای ناکارآمد و غیر دلسوز دارد.اینو بچه های که میرن سر کلاس میگن.من عاشق تدریسم ولی متاسفانه قضیه هیچی سرجاش نیس.مث منو بهتر از من هم خیلی ها هستن.خدایی راس میگممممممم.

  6. حسین گفت:

    سلام. این خبر اعتراض به نتایج آزمون صحت داره؟
    اگه درسته کدوم قسمت سایت سنجش برای این منظور هستش؟

  7. زهرا گفت:

    سلام.ادمین عزیز به قول دوستان دیگه هی ننویس خبر جدید خبر جدید!هر موقع آگهی منتشر شد بگو.اینجوری انگار میخواهی بازدید سایت را ببری بالا که اینجوری تیتر میزنی.ممنون از لطفت.

  8. سلام گفت:

    سلام
    والا ما دیگه خسته شدیم نمیخواد این همه پیام بدین هر وقت سایت ثبت نام باز شد ما هم ثبت نام میکنیم دفترچه که منشر شد ببینید واقعا این تعدادی که میگن میخوان بشمارید هر شهر نهایتا زده ۲ نفر البته بیشتررشته ها

  9. Davood گفت:

    ملتو ۴ماهه سرکار گذاشتن چی شد پس حالا همچین آش دهن سوزیم نیست، استخدامی قبل رشته منو یه نفر میخواست کرمانشاه برا ازمون رفتم دیدم همه استاد دانشگاهای خودمون ریختن دارن ازمون میدن برا همون یه نفر

  10. علی گفت:

    دقیقا گناه فارغ‌التحصیلان رشته علوم‌سیاسی چیه که توی هیچکدوم از آزمونهای استخدامی اسمی ازین رشته نیست؟ اگه قراره این رشته هیچ کجا پذیرش نداشته باشه چرا از لیست رشته های دانشگاهی حذفش نمیکنید؟

  11. saeed گفت:

    هی میگن کمبود نیروی انسانی اما بازم اینهمه بیکار داریم پس از کجا استخدام میکنید چجور استخدام میکنید که هنوز من و رفقام بیکاریم ما که تمام آزمونارو هم شرکت میکنیم

  12. الناز گفت:

    سلام.لطفا واسه معلمی رشته حقوقم بگیرید.اینهمه استخدامی دارن این ارگان.ماهاک عاشق شغل معلمی هستیم چون رشتمون حقوقه چه گناهی کردیم

  13. مدیریت گفت:

    تعجب میکنم چرا رشته مدیریت برنمی دارن در صورتی که مدیریت جز لاینفک سیستم اموزشیه و با اتکا با مدیریت خوب میتوان معلم موفق و سیستم سازگاری داشت

  14. saeed گفت:

    اینهمه میگن کمبود معلم تو آموزش و پرورش همش دروغه
    من و خواهرم بیکاریم هر دو لیسانس داریم حسابداری و ریاضی اما بیکار چند بار هم رفتیم برا آزمون هر دفعه میگن تموم شده همش اخبر کذبه

  15. bahare گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری مالی دارم و ۳۰سالمه نمیدونم میتونم تو آزمون شرکت کنم

  16. الهام گفت:

    کارت ازمون کی میاد؟؟

  17. علی گفت:

    سلام
    من لیسانس مهندسی عمران هستم آیا میتوانم در آزمون شرکت کنم

  18. ای خدا گفت:

    کاش ی فکری برای خانواده های فرهنگی میکردین تبصره ای چیزی اضافه کنید والا حقشونه امتیازی داشته باشن

    • اکبر برقی گفت:

      تبصره برای همه دستگاهها هست الا خانواده فرهنگی نمیدونم ما رو چرا به حساب نمیارن

    • امید گفت:

      تو ایران تنها جایی که بهشون توجه نمیشه فرزندان فرهنگیان هستن.هیچوقت هیچ جا نشده حتی یک درصد سهمیه فرزند فرهنگیان بشه استفاده کرد

  19. قاسمی گفت:

    با سلام
    برای رشته دبیری زبان انگلیسی چه منابعی رو باید بخونیم. لطفا نام مولف را هم ذکر کنیدو متشکرم

  20. سامره گفت:

    سلام دوستان. رشته من رو برای آموزش و پرورش استان خودمون نمیخواد . میخواستم ازتون بپرسم میشه من برای استان های دیگه امتحان بدم؟ چون شرط بومی بودن گذاشتن میترسم الکی برم امتحان بدم اونجا

  21. مجیدی گفت:

    وا مگه ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش تموم شده؟

  22. مونا گفت:

    پس این آگهی دستگاه اجرایی کی میاد اگه نمیخواد بیاد اعلام کنن یع حداقل شرایط رو بزنن که اینقدر ما کلافه نباشیم قرار بود پانزده خرداد بزنن الان بیست و یکم هست

  23. علی گفت:

    باسلام چه چیزی عایدمامی شودچه ۲۰هزارنفرچه ۸۰میلیون نفرشرکت کنندچون همان شرایط راکه خودشان اعلام می کننددیگرحرقشان دو نمی شودیعنی اگرگفتندکه باید۱۳ماه کنندیا۱۰۰سال کنندشامل ماکه نمی شود

  24. فاطمه مجدمی گفت:

    لطفا از مسولین آموزش وپرورش بخوایین که مهلت ثبت نام آزمونو تمدید کنند چون مااطلاع نداشتیم وخیلی علاقمند به ثبت نامیم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها