آبان‌ماه ۳۵۰ نفر استخدام آموزش و پرورش استان همدان می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۴۵۰ نفر وارد دانشگاه فرهنگیان شدند که جزو استخدامی‌ها به حساب می‌آیند و در آبان ماه هم ۳۵۰ نفر استخدام آموزش و پرورش استان همدان خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداوود ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با بیان اینکه در رابطه با اشتغال ایجاد شده در بخش آموزش و پرورش اظهار کرد: بیشتر استخدام‌های آموزش و پرورش در نیمه دوم سال اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته تبدیل وضعیت ۵۰۱ نفر انجام شد افزود: ۴۵۰ نفر وارد دانشگاه فرهنگیان شدند که جزو استخدامی‌ها به حساب می‌آیند و در آبان‌ماه هم تعداد ۳۵۰ نفر استخدام آموزش و پرورش استان همدان خواهند شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در ادامه در رابطه با طرح یک‌هزار هکتاری جنگلکاری تعهد شده در برنامه سه ساله استان همدان اظهار کرد: جلساتی در این رابطه برگزار شد و کار با سرعت پیگیری می‌شود.

اسفندیار خزایی با بیان اینکه در شهرستان همدان ۱۰۰ هکتار جنگلکاری سهمیه ما بوده که ۲۰۰ هکتار برای اجرا در نظر گرفته شده است ادامه داد: ۵۰ هکتار چاله‌کنی انجام شده و در ۱۰ روز آینده کل چاله‌کنی به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بهار ۵۰ هکتار سهمیه جنگلکاری بوده که ۲۸ هکتار در روستای چایان و ۲۲ هکتار روستای آقبلاق لتگاه است افزود: برای این شهرستان اعتباری داده نشده است.

مدیرکل منابع طبیعی همدان با اشاره به اینکه جنگلکاری در منطقه گاماسیاب شهرستان نهاوند آغاز شده است افزود: باید ۱۰۰ هکتار جنگلکاری انجام شود که تاکنون ۲۰ هکتار چاله‌کنی انجام شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها