اعلام رشته‌های مورد نیاز برای جذب نیرو آموزش و پرورش خوزستان

ایسنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان سالانه چهار هزار نفر بازنشسته می‌شوند، گفت: در خوزستان با کمبود ۱۵ هزار نیرو مواجه هستیم.

محمد تقی‌زاده درخصوص جذب نیرو در آموزش و پرورش خوزستان در قالب خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: در فایلی که در پورتال آموزش و پرورش خوزستان قرار داده شده است، رشته‌های مورد نیاز که شامل ۶۳ رشته هستند مشخص شده‌اند که پس از برگزاری آزمون، نیروهای مورد نیاز خود را از این طریق به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز تاریخ دقیق برگزاری آزمون مشخص نیست، افزود: شرایط ثبت‌نام از طریق دفترچه ثبت‌نام اعلام می‌شود. شرایط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس ۳۰ و ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری ۴۰ سال خواهد بود. در مجموع قرار است پنج هزار نفر از طریق آزمون در آموزش و پرورش خوزستان جذب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در شرایط فعلی حدود ۶۵ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش خوزستان وجود دارد. حدود ۱۵ هزار نفر نیز به صورت نیروی حق‌التدریس با ما همکاری دارند. تعداد زیادی از معلمان ما علاوه بر کار خود، فعالیت اضافه کاری دارند. با این استخدام‌ها می‌خواهیم مشکلات این فرهنگیان را حل کنیم تا پنج هزار نفری که جذب می‌شوند جایگزین افرادی شوند که به شکل اضافه کار درحال فعالیت هستند.

تقی‌زاده ادامه داد: وقتی نیروی تحصیلکرده جوان وارد کار شود شرایط بهتر می‌شود. معلم ما که تفریح، استراحت یا مطالعه درستی ندارد اگر بخواهد اضافه کار هم انجام دهد، کیفیت کار او کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: وقتی افراد لازم را پس از آزمون به کار گرفتیم، برای آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم و بعد نیز این افراد به مدارس فرستاده می‌شوند تا کار خود را شروع کنند. نیروهای جدید تحت عنوان خرید خدمات آموزشی به کار گرفته می‌شوند و بیمه و حقوق دولتی را دریافت می‌کنند. بعد از مدتی نیز پیگیر جذب این افراد می‌شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در گذشته آموزش و پرورش خوزستان با کمبود ۷ هزار نفر معلم مواجه بود، افزود: سالانه چهار هزار نفر در خوزستان بازنشسته می‌شوند و در حال حاضر با کمبود حدود ۱۵ هزار نفر معلم در استان مواجه هستیم.

تقی‌زاده گفت: توصیه می‌کنم داوطلبان آزمون، مطالعه را شروع کنند تا پس از شرکت در یک رقابت سالم، برترین‌ها جذب شوند.

فایل حاوی رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش خوزستان در سایت این سازمان به نشانی www.khouz.medu.ir قرار گرفته است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها