طرح‌های ساماندهی استخدام معلمان در کمیته آموزش و پرورش تجمیع می‎‌شود

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اعلام وصول برخی طرح‌های جدید در زمینه استخدام معلمان، گفت: تمامی طرح‌های ساماندهی استخدام معلمان به کمیته آموزش و پرورش ارجاع و تجمیع می‌شود.

به گزارش بازارکار، مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سلسله نشست‌‎های کمیته آموزش و پرورش برای ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: موضوع نیروی انسانی در آموزش و پرورش یکی از چالش‌های جدی در این حوزه است و به همین دلیل نمایندگان در این حوزه دغدغه مند هستند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه معلمان طی سال‌های گذشته به روش‌های مختلفی به کار گرفته شده‌اند، افزود: این نحوه جذب معلم در آموزش و پرورش به نحوی است که این نیروها طی سالیان طولانی در آموزش و پرورش با کمترین دریافتی مشغول به کار بودند و آموزش و پرورش به صورت یک طرفه از وجود این معلمان بهره برده است لذا ساماندهی این نیروها در آموزش و پرورش و تعیین تکلیف وضعیت استخدامی آنان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طرحی را در کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس تنظیم کردیم تا بر اساس آن، ساماندهی نیروی انسانی یک بار برای همیشه محقق شود. در همین راستا سایر نمایندگان نیز طرح‌های جدیدی را در سامانه مجلس بارگذاری کردند که همه این طرح‌ها به کمیته آموزش و پرورش ارجاع و در یک تجمیع می‌‎شود.

اسماعیلی یادآور شد: در مراحل پایانی تدوین طرح تامین نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در کمیته هستیم و امیدواریم طی هفته‌های آتی بتوانیم این طرح مهم را به کمیسیون آموزش و نهایتاً به صحن مجلس ارائه کنیم.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: در این طرح تمامی خواسته‌های معلمان با در نظر گرفتن مصلحت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است و امیدواریم با این طرح بتوانیم رضایتمندی معلمان را به همراه داشته باشیم.

منبع : خبرگزاری خانه ملت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها