استخدام ۵۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۵۷۰ نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بندری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر، آگهی آزمون وزارت آموزش و پرورش برای تامین نیروی انسانی در ماه جاری منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این آزمون مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در استان بوشهر دریافت شده است اضافه کرد: از این تعداد، ۱۶۰ نفر بازمانده از استخدام سال قبل و ۴۱۰ نفر بر اساس مجوز جدید هستند که پس از شرکت در آزمون و انجام مصاحبه جذب می‌شوند.

بندری با بیان اینکه در این آزمون، فقط افراد بومی جذب می‌شوند، گفت: در دوره ابتدایی ۲۶۶ نفر، متوسطه اول و دوم ۱۱۵ نفر، پرورشی و مشاوره ۸۱ نفر، مراقب سلامت ۸ نفر، آموزگار و دبیر تربیت بدنی ۲۵ نفر، استثنایی ۱۶ نفر و فنی‌حرفه ای‌و کاردانش ۵۹ نفر نیروی آموزشی جدید استخدام می‌شوند.

وی با اشاره به جذب افراد در ۳۲ کدرشته افزود: بر پایه مجوز استخدامی امسال، شهرستان عسلویه با ۵۵ نفر و بردخون با ۱۵ نفر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین تعداد استخدام می‌باشند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در پایان با بیان اینکه در دوره ابتدایی، جذب آموزگار بر اساس نیاز مناطق تعریف شده نه بر اساس جنسیت، خاطرنشان کرد: در سایر رشته‌ها در مجموع ۹۱ نفر خانم و ۲۱۳ نفر آقا استخدام می‌شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها