اعلام اولویت رشته‌های تحصیلی برای استخدام در آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در درجه اول برای سامان‌دهی یک سال تحصیلی است تا نیروهای مورد نیاز این وزارتخانه را تامین کنیم.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چرا رشته مهندسی فناوری اطلاعات در آزمون استخدامی آموزش و پرورش جایی ندارد؟»، اظهار کرد: رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در درجه اول برای ساماندهی یک سال تحصیلی است و اینکه کلاس‌ها دارای معلم باشند و نیروهای مورد نیاز را تامین کنیم.

وی ادامه داد: رشته فناوری اطلاعات در این مدت که کار کردیم با توجه به نیازهایی که در حوزه ابتدایی و علوم پایه داشتیم، در دستور کار قرار نگرفته است.

الهیار ترکمن اضافه کرد: در این چند سال اخیر، رشته فناوری اطلاعات اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش نبوده است و اولویت ما عمدتاً دروس علوم پایه، آموزش ابتدایی، مراقبین سلامت و مربیان پرورشی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ابتدا باید نیازهای اساسی که داریم را تامین کنیم و اگر سال‌های بعد با توجه به نیاز و حجم ورودی دانش‌آموزان، نیاز به رشته کامپیوتر باشد، به آن ورود پیدا می‌کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها