استخدام شورای حل اختلاف در سال ۹۵ (خبر جدید)

۳ مرداد ۹۵ – اختصاص ۲۰ درصد استخدامی دستگاه قضایی به شورای حل اختلاف 

رییس شوراهای حل اختلاف کشور در کارگاه آموزشی علمی و عملی صلح و سازش اعضای شعب شهری شوراهای حل اختلاف استان زنجان از اختصاص ۲۰ درصد سهمیه استخدامی به شورای حل اختلاف خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی احمدی میانجی گفت: خداوند متعال عملی را که برای انجام آن اجر و پاداش زیادی داده ایجاد صلح و سازش میان انسان‌ها است که این توفیق الهی نصیب اعضای شورای حل اختلاف شده که باید این امر را با خوش اخلاقی و رفتار پسندیده انجام دهید زیرا خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات آنها دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند.
وی با بیان اینکه اخلاقمداری و رسیدگی و اجرای حکم هر کدام جایگاه خاص خود را دارد تاکید کرد: در رسیدگی به پرونده‌ها ابتدا باید حق و ناحق مشخص و بعد طرفین پرونده را به صلح و سازش دعوت شوند که در این صورت ضمن احقاق حق و جبران ضرر زیان دیده می‌توان موضوع گذشت و صلح و سازش را مطرح کرد.
رییس مرکز شورای‌های حل اختلاف کشور اظهار کرد: تلاش می‌کنیم پرداختی‌های اعضای شوراها از ابتدای سال ۹۵ بر مبنای حداقل حقوق و به تناسب فعالیت باشد که نسبت به پرداختی‌های سال گذشته دو برابر خواهد شد.
وی از اختصاص ۲۰ درصد سهمیه استخدامی قوه قضاییه در قانون جدید به اعضای شوراهای حل اختلاف خبر داد و تاکید کرد: اعضای میانسال و بازنشسته ادارات همچنان بصورت افتخاری فعالیت خواهند کرد. احمدی‌میانجی از راه‌اندازی شعب ویژه صلح و سازش و شعبه رسیدگی، صدور حکم و صلح سازش در شوراهای حل اختلاف کشور خبر داد و خواستار توجه و اهتمام بیشتر جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها شدند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. محسن گفت:

    بسیار عالیست

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها