استخدام پیمانی بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر در دستگاه تعلیم و تربیت استان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از استخدام پیمانی بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر طی دو سال گذشته در دستگاه تعلیم و تربیت استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده با اشاره به جذب بالای ۹۵ درصد از حجم ابلاغی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در دوره های سواد آموزی با توجه به شرایط کرونایی موجود در سال ۹۹ گفت: مراکز یاددهی یادگیری محلی استان با افزایش حدود ۴۰ درصدی از ۷۷ مرکز در سال ۹۷ به ۱۰۶ مرکز در سال ۹۹ افزایش یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحولی “پیوند سواد و زندگی” در ۱۷ مرکز یادگیری محلی خراسان رضوی گفت: آموزش مهارت های اساسی زندگی، مهارت های فردی و اجتماعی و فرهنگی در کنار آموزش سواد پایه از مهمترین اقدامات معاونت سواد آموزی خراسان رضوی در سه سال اخیر می باشد.

خدابنده با اشاره به جذب و استخدام پیمانی حدود دو هزار نفر در آزمون سال ۹۹ و سه هزار و ۲۳۰ نفر در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ در دستگاه تعلیم و تربیت استان اظهار داشت: ۴۵۰ نفر از فرزندان معزز ایثارگر در این ایام تبدیل وضعیت و به صورت رسمی به استخدام آموزش و پرورش در آمدند.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر سمت حدود ۳۰۰ نفر از همکاران فرهنگی در سطح استان گفت: حدود پنج هزار نیروی خرید خدمات در این ایام در مجموعه آموزش و پرورش استان ساماندهی شدند و اطلاعات آنها در سامانه آموزش نیروی انسانی به ثبت رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با بیان این که از میان ۲۹۱ معلم برگزیده استانی هشت نفر با بالاترین امتیاز به سطح کشوری راه یافتند تصریح کرد: امسال چهار معلم برگزیده کشوری در فرایند انتخاب معلمان نمونه از استان خراسان رضوی بودند که در واقع می‌توان گفت استان، در این حوزه سهم خوبی از معلمین نمونه کشوری را به خود اختصاص داد.

منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها