استخدام پرستاران توسط شرکت‌های فعال وزارت بهداشت

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: پرداخت کارانه پرستاران ۸ ماه است که به تاخیر افتاده و اضافه کاری آنان به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، حمید چراغی در خصوص میزان کار پرستاران گفت: متاسفانه میزان کار پرستاران به دلیل کمبود نیرو بیش از حد استاندارد و مجاز است و همین مسئله باعث بروز مشکلات مختلفی از جمله ایجاد بیماری‌های مختلف در دراز مدت و کاهش انگیزه کاری آنها می‌شود.

وی بیان کرد: مطالبات و پرداختی های پرستاران در استان تهران در بیمارستان‌های دولتی چندین ماه به تاخیر افتاده و همین مسئله باعث بروز مشکلات فراوانی در تامین هزینه‌های زندگی‌ آنها شده است و حتی به تازگی اضافه کاری‌ آنها را نیز به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌کنند و این مسئله می‌تواند بر روحیه آنها تاثیر گذاشته و انگیزه را در بین همکار‌انمان و به خصوص پرستاران جوان برای کار در این شغل سخت کم کند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران عنوان کرد: به دلیل آنکه وزارت بهداشت مجوز جذب استخدام پرستار را کسب نکرده است، برای جبران کمبود نیروی پرستار در کل کشور آنها را از طریق شرکتی که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان فعالیت می‌کند، جذب کرده و این افراد در قالب این کار به خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان و سلامت جامعه فعالیت می‌کنند.

 وی تاکید کرد: هدف از استخدام پرستار در چنین شرکت‌هایی ایجاد شرایط ایمن و کاری برای همکاران است تا آنها با خیالی آسوده از نظر تامین امنیت شغلی‌شان به کارهای مربوطه و ارائه خدمت به بیماران بپردازند.

چراغی در خصوص جلسه سازمان پرستاری با وزارت بهداشت یادآور شد: در ۱۵ مرداد ماه و در وا‌پسین روزهای دولت یازدهم جلسه‌ای با وزارت بهداشت انجام شد و  قرار شد کارگروه‌هایی برای انجام کارهای مربوطه در حوزه تربیت پرستاران آکادمیک تشکیل شود

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها